Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.909 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 19:09
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 20:15:
vancleef uitmoorde is echt moeilijk
met party van 5,level 18-19,lukte ons niet om langers de tauren op de boot te komen,damn.

Weet er iemand hoe je een soort van lite versie van cosmos ofzo kan downloade/of instellen ?
dat je 1blakje er bij krijgt boven je normale.
Gewoon cosmos installeren en dan bij het scherm waar je je mannetje kiest op "addons" klikken. Kun je de diverse onderdelen uitschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 20:31:
Zijn hier wel mensen die op normal spelen i.p.v. PvP of die andere? Ik speel normal op dragonblight.
Silvermoon en ik hoop dat jullie allemaal wegblijven :p heb al het ongeluk dat ie al medium is tussen al die andere lows :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18

heuveltje

KoelkastFilosoof

Galahad schreef op zondag 13 februari 2005 @ 20:29:
Het zou leuk zijn als iedereen even hier zijn characters invult: http://wow.exclamation.nl
Ik heb me geregisterd. maar waar zit die knop om een char aan te maken ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 20:31:
Zijn hier wel mensen die op normal spelen i.p.v. PvP of die andere? Ik speel normal op dragonblight.
Ik speel op een PVE server "Turalyon".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vancleef uitmoorde is echt moeilijk
met party van 5,level 18-19,lukte ons niet om langers de tauren op de boot te komen,damn.
Alleen maar doen als de gehele party lvl 2x is. Anders gewoon niet proberen en gaan questen in andere gebieden.

Edit: Speel op Aszure

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2005 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is misschien een domme vraag en vast te vinden in een van de topics, maar dat gaat de laatste tijd zo snel dat ik niet weet waar ik het moet zoeken.

Je hebt dus PvE (normal), PvP en ook RP (?) servers.

Nou weet ik dat PvE Player vs. Environment is en PvP Player vs. Player, maar niet wat RP is. Wat ik echter vooral wil weten is wat ik me nou moet voorstellen bij PvE/PvP/RP in de context van World of Warcraft. Wat zijn de verschillen (in gameplay)??

En weet iemand of WoW ook morgen nog 35 euro is bij de mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 20:24:
ik heb dus best wel een groot probleem... als ik WoW nu speel dan heb ik soms heel lage fps.. rond 3fps :S
normaal heb ik rond 15. ook had ik een stukje buiten te barrens 30fps opeens... maar als ik rechtsklikte op een mob (ookal was die 20 meter verderop) dan dropte mn fps weer naar 7... dit heb ik allemaal pas sinds vanochtend... mijn specs zijn goed denk ik:
p4 1,6ghz overclocked naar 1,76
890mb geheugen
geforce3 64mb
weet iemand wat ik hier tegen kan doen? alles is low ingesteld. behalve resolutie. die is 1024*768
ik heb ook als ik word geinvite voor een party en accepteer dat ik dan 1 frame per minuut heb.... zo kan ik dit spel dus helemaal NIET spelen.... weet iemand hoe ik dit kan fixen? want ik wil het weer kunnen spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu lekker aan het spelen op Dunemaul (PvP) lekker speelbaar hier en geen queus :), eerst zat ik
op Bloodscalp, maar naar het constant wachten in queu ben ik maar overgestapt naar Dunemaul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-01 09:56
Staat er nu een server alert dat je maar moet overstappen op een andere server en een nieuwe character aan moet maken. Huppa weer 12 uur spelen kwijt.

Als ze nu een tool hadden dat je je char meeneemt naar een andere server.

(jah ik sta ook weer in een que :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin me ergens erg aan te ergen in deze game, en ik vraag me af hoe hoog jullie iritatie punt zit op dit gebied. Ik heb het hier over de combinatie doodgaan-lichaam terug vinden/pokke end wandelen. Tis me nu net 2 keer 8er mekaar gebeurd op dezelfde plek, omdat de tegenstanders sterker waren. Dit is iets wat ik heel beu kan raken op ten duur. Waar ik ook me twijfels over heb, is odat 10euro per maand wel waard is. Aan de 1e kant vindt ik t niet erg, omdat de game goed verzorgd is maar aan de andere kant vindt ik dat een game zeer bijzonder moet zijn om iedere maand extra te vragen. Ik twijfel nog eventjes verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 18:30
Hidde schreef op zondag 13 februari 2005 @ 20:34:
Goed alternatief voor Bloodscalp : Bloodhoof, redelijk bemand en heb nu voor beide servers 1 character. :) Ik heb nu al een Elite Quest, ik moet een vaag beest vinden bij een Ranch.
Ik ben een Gnome.
Vlakbij Iron Forge maar ik kan dat beest niet vinden, weet iemand waar ik dat beest kan vinden?
Stukje terug lopen dan loopt daar aan de rechter kant een pad de berg op.(wel lastig te vinden). Dus niet over de open vlakte maar over te weg, en dan kort langs de berg af. En ooh ja, hij is wel sterk, is aan te raden om dit met meer man te doen. Ik heb het met een groep gedaan terwijl ik hem alleen maar healde(paladin dwarf).
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 21:49:
Ik begin me ergens erg aan te ergen in deze game, en ik vraag me af hoe hoog jullie iritatie punt zit op dit gebied. Ik heb het hier over de combinatie doodgaan-lichaam terug vinden/pokke end wandelen. Tis me nu net 2 keer 8er mekaar gebeurd op dezelfde plek, omdat de tegenstanders sterker waren. Dit is iets wat ik heel beu kan raken op ten duur. Waar ik ook me twijfels over heb, is odat 10euro per maand wel waard is. Aan de 1e kant vindt ik t niet erg, omdat de game goed verzorgd is maar aan de andere kant vindt ik dat een game zeer bijzonder moet zijn om iedere maand extra te vragen. Ik twijfel nog eventjes verder...
Als het goed is zit er waar je geest komt ook een spirit healer hierdoor hoef je niet dat eind te lopen naar je lichaam. Maar je hebt wel 4 minuten ofzo last van resuration sickness.

[ Voor 39% gewijzigd door Kevinp op 13-02-2005 21:55 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

R2D3 schreef op zondag 13 februari 2005 @ 21:39:
Staat er nu een server alert dat je maar moet overstappen op een andere server en een nieuwe character aan moet maken. Huppa weer 12 uur spelen kwijt.

Als ze nu een tool hadden dat je je char meeneemt naar een andere server.

(jah ik sta ook weer in een que :P)
Er staat nergens 'moet' hoor maar ze adviseren het gewoon :) Voor mensen die guildloos zijn is het vrij simpel om over te stappen. En zo zorgt Blizzard ervoor door de caps op de nu heel erg drukke servers laag te houden (lange queues dus) dat mensen zich netjes verspreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
[...]

Holy mac! Ik ben dus vandaag de reis aangegaan. Heb er bijna anderhalf uur over gedaan na misgelopen te zijn. En ik heb nu m`n 2h sword skill :D Bedankt!

Wat is trouwens een goede plek om als thuishaven te maken? -voor een elf dan-
je bedoelt dat je daar terug kan teleporten met je hearthstone?
ik had zelf toen ik rond level 17-24 zat: auberdine, van daar kan je snel naar ironforge/stormwind (met de boot) en snel naar ashenvale (hippogryph) voor quests e.d. want in auberdine was ik al klaar met de quests toen.

Ik was de eerste keer ook beetje misgelopen, 1e keer duurt het wel ff maar daarna gaat het lekker snel met die gryphons e.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 21:49:
Ik ben het met je eens dat je af en toe zeer irritante stukken moet lopen. Ik vraag me ook af wat hier het doel van is. Misschien dat je op deze manier toch beter of je actie nadenkt voordat je deze uitvoert. Verder vind ik dit een super spel. Het is inderdaad de vraag of het 10 euro waard is, maar op dit moment vind ik dat wel. Het grootste voordeel van WoW zijn de beschikbare quests. Deze houden het voor mij gevarieerd en geven ook een doel: Niet doelloos beestjes hakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
kevinp schreef op zondag 13 februari 2005 @ 21:54:
[...]

Stukje terug lopen dan loopt daar aan de rechter kant een pad de berg op.(wel lastig te vinden). Dus niet over de open vlakte maar over te weg, en dan kort langs de berg af. En ooh ja, hij is wel sterk, is aan te raden om dit met meer man te doen. Ik heb het met een groep gedaan terwijl ik hem alleen maar healde(paladin dwarf).

[...]

Als het goed is zit er waar je geest komt ook een spirit healer hierdoor hoef je niet dat eind te lopen naar je lichaam. Maar je hebt wel 4 minuten ofzo last van resuration sickness.
8 minuten, en al je specs zijn 25% lager, ook al je uitrusting is gelijk 25% damaged. Niet echt een handige optie om veel te gebruiken.

En dat reizen kan irritant zijn ja, maar dan zul je inderdaad wel effe nadenken voor je als L10 een L15 aanvalt. Ben blij dat zo goed als de ENIGE penalty voor doodgaan een paar minuten lopen is. Voor hetzelfde geld lieten ze je lijk nog beroven door andere spelers, of liep je een berg schade of terugval in EXP op. :)

Heb me er ook aan geirriteerd, maar ja, ik was dan ook gewoon niet goed aan t opletten of tegen te hoge mobs aan t vechten. Meestal was dat als ik als Warlock L12 tegen een L15 Watcher aan t vechten was, erg stom, want bij de eerste DD-spel kwam ie altijd achter mij aan en dan was het rennen. Of ik liep in mn eentje in een dungeon.
Zo word je verplicht in bepaalde situaties hulp van andere spelers te vragen om iets geklaard te krijgen (of méér hulp als je al teamies hebt) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Laatst online: 04-09 17:50
Wat heerlijk verslafend dit spel :)

Me vriendin en ik streven het wereldje af, misschien mensen die s'avonds met ons mee willen reizen?

Alliance level 9 ,Goldshire

Ik heet Exilion
vrouwtje heet Elysis

Hoe krijg je trouwens een Pet?

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn grens is bereikt, ik d8 ik probeer t nog eens ook al moet ik wéér terug naar me lichaam....omdat die tegenstanders die in de buurt van mij lijk zitten zo sterk zijn, ging ik weer dood! Ik kreeg tevens het bericht dat me broekkie kapot was..aarrgghh.

Mooi spel, maar niet voor mij. Ik vindt het jammer want de sfeer vindt ik waanzinnig, maar voor een extra 12euro per maan mag je best eissen stellen. Mijn eis is dan iig een spel die ik tot de puntjes top vindt, en continu een ''wow'' effect bezorgd. Helaas....

Een vraagje:
- Ik heb zojuist me account verwijderd (na een erg brutale VERPLICHTE vraag beantwoord te hebben), maar me gegevens blijven aanwezig. Ik ga me game morgen terug brengen, krijgt de volgende koper geen problemen op het gebied van cd key code? Vindt ik namenlijk lullig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 07:56

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 22:51:
Mijn grens is bereikt, ik d8 ik probeer t nog eens ook al moet ik wéér terug naar me lichaam....omdat die tegenstanders die in de buurt van mij lijk zitten zo sterk zijn, ging ik weer dood! Ik kreeg tevens het bericht dat me broekkie kapot was..aarrgghh.

Mooi spel, maar niet voor mij. Ik vindt het jammer want de sfeer vindt ik waanzinnig, maar voor een extra 12euro per maan mag je best eissen stellen. Mijn eis is dan iig een spel die ik tot de puntjes top vindt, en continu een ''wow'' effect bezorgd. Helaas....

Een vraagje:
- Ik heb zojuist me account verwijderd (na een erg brutale VERPLICHTE vraag beantwoord te hebben), maar me gegevens blijven aanwezig. Ik ga me game morgen terug brengen, krijgt de volgende koper geen problemen op het gebied van cd key code? Vindt ik namenlijk lullig.
Zou wel makkelijk zijn ff de key gebruiken en dan de cd's terug.. je bent toch echt je geld kwijt.
Key is al gebruikt, dus ruilen gaat niet

[ Voor 6% gewijzigd door m0nk op 13-02-2005 22:53 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024

Bedoel je dat het mogelijk is dat je ergens vast komt te zitten omdat je dood gaat. Je gaat terug naar je lichaam, je wordt weer aangevallen een gaat weer dood? Je kan toch wel vluchten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcrenzo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 22:04
m0nk schreef op zondag 13 februari 2005 @ 22:53:
[...]
Zou wel makkelijk zijn ff de key gebruiken en dan de cd's terug.. je bent toch echt je geld kwijt.
Key is al gebruikt, dus ruilen gaat niet
Yep, standaard policy van software, ruilen binnen 1 dag, mits in ongeopende verpakking. Hier kun je niks aan veranderen hoe je ook klaagt. Had je maar wat beter onderzoek moeten doen naar het spel voordat je het kocht. Klinkt trouwens ook een beetje of je wat te moeilijke gebieden opzoekt voor jou level. En het doodgaan in WoW is echt zo erg niet als in de meeste MMORPG's waar je ook XP kwijtraakt of je items voorgoed kunnen decayen. Heb nog nooit een MMORPG gezien die zo soepel omgaat met de doodgaan regels

[ Voor 27% gewijzigd door marcrenzo op 13-02-2005 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Een vraagje:
Je kreeg een vraag van Blizzard of een GM ofzo? Was dat aan de hand van iets dat je ingame deed of aan de hand van je ingevulde gegevens? En wat waren de consequenties als je de vraag niet beantwoordde? Klinkt ieg niet prettig :/

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 15:29
Bajo schreef op zondag 13 februari 2005 @ 22:26:
Hoe krijg je trouwens een Pet?
Hunter class zijn en er 1tje temmen.
Of Warlock zijn en er 1tje summonen.
Of de CE kopen en een pet krijgen waar je verder niks mee kan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke

.
Moet jij weten, maar je hebt dat toch volledig aan jezelf te danken? :?

Je kunt toch als L10 (om maar een voorbeeld te noemen) lekker in het <L10-11 gebieden blijven? Niks aan de hand, ga je niet dood, kun je lekker slachten.
Klinkt alsof je - al dan niet per ongeluk - in een gebied voor 10 levels hoger bent gekomen waar je niet meer uitkomt, sja...moet je ook niet komen natuurlijk.
Volgens mij kun je dan zelfs nog wel een GM vragen om je ergens anders te plaatsen als je er niet meer uitkomt. :)

PS...lijkt me trouwens HEEL sterk dat je het spel kunt terugbrengen, dat doen winkels al lang niet meer, zeker niet met games waar een online key achter zit.

Wellicht kun je m verkopen aan iemand die geinteresseerd is, lijkt me handiger.

[ Voor 20% gewijzigd door Stefke op 13-02-2005 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal het even duidelijker uitleggen, want volgens mij wordt ik een beetje verkeerd begrepen :)

- Ik ben het spel beu
- Ik heb mijn account stop gezet.
- je kunt pas je accout verwijderen, nadat je uitleg hebt gegeven waarom (vindt ik brutaal). Maar goed, dit is verder geen probleem.
- Ik heb de game uninstalled
- Heeft de volgende persoon die mijn cds van wow installeerd geen problemen, dat bijv. de cd key al in gebruik is?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2005 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 23:04:
Ik zal het even duidelijker uitleggen, want volgens mij wordt ik een beetje verkeerd begrepen :)

- Ik ben het spel beu
- Ik heb mijn account stop gezet, maar dat lukt niet volledig
- je kunt pas je accout verwijderen, nadat je uitleg hebt gegeven waarom (vindt ik brutaal). Maar goed, dit is verder geen probleem.
- Heeft de volgende persoon die mijn cds van wow installeerd geen problemen, dat bijv. de cd key al in gebruik is?
- moet jij weten :)
- je hebt m gedeactiveerd, niet gedelete. Ik zou niet weten of je zelf een account echt kunt deleten.
- het is toch volkomen normaal dat een willekeurig bedrijf bij stopzetten van een abo vraagt waarom? Met die informatie kunnen ze meestal het product verbeteren. Wat als jij zegt: ik wil niet meer doodgaan, en Blizzard besluit om niemand meer dood te laten gaan? (Effe gechargeerd)
- ke
- er komt "geen" volgende persoon, want je kunt het niet terugbrengen :) (of :( )

Wellicht kun je het spel doorverkopen ana iemand anders, moet je er effe bij zeggen: er is al een inactieve account, die zul je moeten gebruiken. Moet je die persoon alle gegevens geven van je account. Andere mogelijkheid is er niet ben ik bang.

Niks (voor zover ik zie) over account deleten op
http://www.blizzard.com/support/wowbilling/

Wel over accounts doorverkopen btrw
http://www.blizzard.com/support/wowbilling/?id=abl01135p
Maar in principe zou dat geen probleem moeten opleveren

[ Voor 18% gewijzigd door Stefke op 13-02-2005 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vraagje:
Ben een NE Druid ben lvl 10 geworden, ben naar die druid man in darnassus geweest daar kreeg ik quest in moonglade, heb de bear spirit gevonden, ben terug gegaan naar de quest gever, toen terug nar darnassus en weer naar druid in darnassus geweest.. Maar nu moet ik weer een quest doen :P Nu is mijn vraag daarna kan ik shapeshiften of hoor ik dat nu al te kunnen en doe ik het hopeloos fout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 10:41

yGiDoRp

Sawasdee

- Ik ben het spel beu
Je kan je spel niet retourneren. Er is dus geen probleem dat jij je CD key al hebt gebruikt.

Blizzard wil weten waarom jij je account wil verwijderen. Is gewoon een vraag. Misschien dat je met een antwoord komt waar Blizzard wat mee kan doen. Verbeteringen aanbrengen. Wil je die niet beantwoorden zou je ook blanco kunnen antwoorden. Niets brutaals aan.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:47

Xeo

SaURoN schreef op zondag 13 februari 2005 @ 23:10:
Vraagje:
Ben een NE Druid ben lvl 10 geworden, ben naar die druid man in darnassus geweest daar kreeg ik quest in moonglade, heb de bear spirit gevonden, ben terug gegaan naar de quest gever, toen terug nar darnassus en weer naar druid in darnassus geweest.. Maar nu moet ik weer een quest doen :P Nu is mijn vraag daarna kan ik shapeshiften of hoor ik dat nu al te kunnen en doe ik het hopeloos fout :P
in de Final Beta moest je die Druids quest helemaal doen en dan kreeg je Bear Form

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefijn schreef op zondag 13 februari 2005 @ 23:06:
[...]

- het is toch volkomen normaal dat een willekeurig bedrijf bij stopzetten van een abo vraagt waarom? Met die informatie kunnen ze meestal het product verbeteren. Wat als jij zegt: ik wil niet meer doodgaan, en Blizzard besluit om niemand meer dood te laten gaan? (Effe gechargeerd)
- er komt "geen" volgende persoon, want je kunt het niet terugbrengen :)

Wellicht kun je het spel doorverkopen ana iemand anders, moet je er effe bij zeggen: er is al een inactieve account, die zul je moeten gebruiken. Andere mogelijkheid is er niet ben ik bang.
Het is niet volkomen normaal dat een bedrijf een antwoord verplicht, om te kunnen deactiveren. Ik ben hun geen verantwoording verschuligd. Maar dit is verder niet boeiend.

Bijzonder dat jij kan zeggen dat er geen volgend persoon komt.
Ik kan deze game wel terug brengen naar de winkel, ik zou het klote vinden dat de volgende koper niet kan spelen omdat de cd key in gebruik zou zijn. Mijn vraag is dan dus ook: is de cd key weer vrij. Het lijkt mij van wel. Wie WEET het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcrenzo
SaURoN schreef op zondag 13 februari 2005 @ 23:10:
Vraagje:
Waarschijnlijk moet je nu die quest doen in een grot ten oosten van Auberdine. Hier moet je bij een moonkin stone een moonkin creature summonen en verslaan. Hierna moet je terug naar de druid in darnassus en daarna kun je pas in een bear veranderen

[ Voor 52% gewijzigd door marcrenzo op 13-02-2005 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcrenzo
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 23:13:
[...]

Het is niet volkomen normaal dat een bedrijf een antwoord verplicht, om te kunnen deactiveren. Ik ben hun geen verantwoording verschuligd. Maar dit is verder niet boeiend.

Bijzonder dat jij kan zeggen dat er geen volgend persoon komt.
Ik kan deze game wel terug brengen naar de winkel, ik zou het klote vinden dat de volgende koper niet kan spelen omdat de cd key in gebruik zou zijn. Mijn vraag is dan dus ook: is de cd key weer vrij. Het lijkt mij van wel. Wie WEET het?
Zoals ik al zei: JE KAN HET NIET TERUGBRENGEN. Dat is nou eenmaal policy bij software. Binnen 1 dag kan je het retourneren mits de verpakking nog gesealed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je tegen een een feit ingaat, hebben jouw antwoorden al geen zin meer.

''Ik zou het klote vinden dat de volgende koper niet kan spelen omdat de cd key in gebruik zou zijn. Mijn vraag is dan dus ook: is de cd key weer vrij. Het lijkt mij van wel. Wie WEET het?''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcrenzo
Grappig, je wilt dus alleen een antwoord wat jou zint. Nou veel plezier morgen bij die winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje:
Dat scheelt weer een queu :P (had tevens geen queues nu in Bloodscape).
Maar het klinkt alsof je nooit echt RPG spellen speelt. Als je als een lagere level een hogere level wilt aanvallen dan vraag je natuurlijk om snel dood te gaan. Als je echt niet uit het gebied komt dan kun je altijd nog je later terug halen door een spirit healer. En je kan je Runestone weer gebruiken om naar je stad te gaan. Maar ja, gelukkig zijn er genoeg mensen die dit wel een leuk spel vinden en ook weten hoe ze dit moeten spelen. Ik heb nooit een Mmorg spel gespeelt en dit is zelfs door mij goed te begrijpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:48
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 23:20:
''Ik zou het klote vinden dat de volgende koper niet kan spelen omdat de cd key in gebruik zou zijn. Mijn vraag is dan dus ook: is de cd key weer vrij. Het lijkt mij van wel. Wie WEET het?''
Nee, de cd-key hangt nu aan een account, en die is niet meer te gebruiken.

Wat er gebeurt als een account verwijderd wordt weet ik ook niet, hoogstwaarschijnlijk kun je dan de cd-key voor een nieuwe account gebruiken, maar de enige die dit zeker weet is Blizzard.

Overigens kun je inderdaad gebruikte en/of geopende spellen niet meer ruilen in de winkel voor een ander product of het geldbedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 23:25:
[...]

Dat scheelt weer een queu :P (had tevens geen queues nu in Bloodscape).
Maar het klinkt alsof je nooit echt RPG spellen speelt. Als je als een lagere level een hogere level wilt aanvallen dan vraag je natuurlijk om snel dood te gaan. Als je echt niet uit het gebied komt dan kun je altijd nog je later terug halen door een spirit healer. En je kan je Runestone weer gebruiken om naar je stad te gaan. Maar ja, gelukkig zijn er genoeg mensen die dit wel een leuk spel vinden en ook weten hoe ze dit moeten spelen. Ik heb nooit een Mmorg spel gespeelt en dit is zelfs door mij goed te begrijpen :P
Je mag dit ook een leuk spel vinden hoor. Het is ook een goed spel, maar voor 10euro per maand mag ik best zeggen dat ik iets wel of niet wil. Voor dat bedrag moet een game mijn zeer goed bevallen. Maar daar gaat het verder oom niet om, als je zelf maar plezier aan de game hebt.
Ik wil alleen maar weten, ofdat de volgende eigenaar van mijn ´wow doosje met inhoud` geen cdkey problemen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 23:29:
[...]

Je mag dit ook een leuk spel vinden hoor. Het is ook een goed spel, maar voor 10euro per maand mag ik best zeggen dat ik iets wel of niet wil. Voor dat bedrag moet een game mijn zeer goed bevallen. Maar daar gaat het verder oom niet om, als je zelf maar plezier aan de game hebt.
Ik wil alleen maar weten, ofdat de volgende eigenaar van mijn ´wow doosje met inhoud` geen cdkey problemen krijgt.
Dat denk ik helaas wel. Omdat het nu op jouw naam staat. Als iemand nu die gaat key invullen dan komt er bij te staan dat die key al gebruikt is. Het maakt niet of je je account hebt gedelete, omdat jij die key hebt gekocht. Jij weet die key en kan dus het kan niet meer gebruikt worden. Anders zou mensen WoW kunnen instaleren en dan het spel weer terug brengen, terwijl ze de key nog steeds hebben. Je kunt het spel vast nog wel terug brengen, sommige winkels doen hier niet zo moeilijk over. Als het goed is sturen ze het spel dan weer terug, maar je hebt helaas winkels die het spel weer gewoon weer gaan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Lijkt mij sterk dat die key niet meer te gebruiken is, want als je je spel opnieuw installeert zul je m ook opnieuw moeten ingeven. Er blijft gewoon een account bestaan, met zijn key, met zijn karakters eraan, alleen die account staat nu op inactief.

Iedereen die zijn accountgegevens (CD-key en logingegevens) heeft kan die account weer opnieuw actief maken door in te loggen op de accountpage van WoW.

Wat echter niet kan, maar dat dringt nog niet echt door volgens mij, is het spel naar de winkel retourneren. Maar daar komt PROT wel achter op het moment dat ie in de winkel staat, denk ik dan maar?
Of een winkel een spel terugneemt en retour stuurt naar de uitgeven lijkt mij ook vrij sterk.

(Wat overigens ook NIET gaat, is een NIEUWE account maken met die CD-key)

[ Voor 15% gewijzigd door Stefke op 13-02-2005 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is heel normaal dat een ander je cd-key nog wel kan gebruiken, hoor. Neem Warcraft III, ook van Blizzard, daarbij is de enige restrictie dat een cd-key maar één keer op B.net aanwezig mag zijn. Zodra jij van B.net afgaat, kan iemand anders met die cd-key erop. Het aantal accounts accounts dat je kunt maken is onbeperkt, je kunt er alleen maar één tegelijk bespelen. Ik hoop voor je dat dat met WoW ook zo is :p

Het zou toch ook zo kunnen zijn dat de eigenaar zelf is verhuist, andere creditcard heeft gekocht, of mss zelfs wel zn naam heeft laten veranderen :p Hoe zou Blizzzrd het verschil moeten merken tussen iemand die verhuisd, of zn naam laat veranderen, of dat het daadwerkelijk iemand anders is???

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2005 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:45
Zo eindelijk mijn bedje in. Ik heb dit weekend zwaar veel gespeelt en ben nu lvl 16 1/8 ;) . Omdat we een guild wilde oprichten zijn een vriend en ik samen naar de elven wereld gereist (via wetlands etc ) om daar een andere vriend te laten signen. Erg cool allemaal ( voor screens zie sig ) vooral het varen in die boot en het vliegen op die elven beestjes.

Ben nu zwaar aan het questen in het elven gedeelte ( op kalimdor ), zodat ik wat hogere lvl haal en dan ga ik na die quests, nu 11 in mijn lijst staan, weer terug naar kalimdor om daar verder te gaan. Echt een heel erg leuk spel en ik weet zeker dat die euri die ik er maandelijks aan uitgeef dik terujg verdient worden in speeltijd. Moet alleen ff kijken hoe ik dat ga combineren met mijn vriendin :+ die vind het iets minder geloof ik.

Ow btw onze guild bestaat nu uit iets van 11 man. Op 2 na zijn het allemaal 15+ lvl's :) straks eens kijken of we daar een leuke quest mee kunnen doen samen :) Voor diegene die op 'doomhammer' spelen. Als je een gast met Shadows of Sanitarium als guildnaam ziet ronrennen dan hoort ie bij 'ons'. :)

(en mijn nick is Dwarvenstone )

[ Voor 9% gewijzigd door Webgnome op 13-02-2005 23:53 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 23:47:
Het is heel normaal dat een ander je cd-key nog wel kan gebruiken, hoor. Neem Warcraft III, ook van Blizzard, daarbij is de enige restrictie dat een cd-key maar één keer op B.net aanwezig mag zijn. Zodra jij van B.net afgaat, kan iemand anders met die cd-key erop. Het aantal accounts accounts dat je kunt maken is onbeperkt, je kunt er alleen maar één tegelijk bespelen. Ik hoop voor je dat dat met WoW ook zo is :p

Het zou toch ook zo kunnen zijn dat de eigenaar zelf is verhuist, andere creditcard heeft gekocht, of mss zelfs wel zn naam heeft laten veranderen :p Hoe zou Blizzzrd het verschil moeten merken tussen iemand die verhuisd, of zn naam laat veranderen, of dat het daadwerkelijk iemand anders is???
Dat is helaas toch anders, omdat je hier maandelijks moet betalen... En andere je account gebruiken van bv. WC3 is ook niet legaal... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcrenzo
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 23:47:
Dat kunnen ze ook niet, dit klopt... daarom kun je je account ook wel doorverkopen aan een ander en dan de adresgegevens enzo wijzigen. Je kunt het alleen niet terugbrengen naar de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Dit wil ik best doen, maar ze zijn wel erg klein allemaal. Enne, heb je niet een knoppie voor "next_picture"? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
stefijn schreef op zondag 13 februari 2005 @ 23:59:
[...]

Dit wil ik best doen, maar ze zijn wel erg klein allemaal. Enne, heb je niet een knoppie voor "next_picture"? :P
de foto's zijn wat klein idd maar ja wil ze voor ook lage reso's bekijkbaar houden :). Een next / prev boxje komt morgen of dinsdag erop ( heb niet zo superveel tijd tussen het wow'n dor :P )

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semetrix
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:25
Het WoW weekend zit erop :(

Vrijdag begonnen om 13:00u & gestopt om 03:30

Zaterdag begonnen om 10:00u & gestopt om 02:00

Zondag begonnen om 10:00u & gestopt om 23:30

Dus:

vrijdag = 14,5 uur gespeeld
zaterdag = 16 uur gespeeld
zondag = 13,5 uur gespeeld

Met als resultaat level 24 Night Elf Hunter en daarmee de hoogste van The Lowlanders :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Semetrix schreef op maandag 14 februari 2005 @ 00:20:
Addict :+

Je speelt ook op Bloodscalp? Kan niet wachten tot ik je elfje ergens in contested area zie rondrennen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke

Met als resultaat level 24 Night Elf Hunter en daarmee de hoogste van The Lowlanders :>
en nu moet je zo lang slapen dat als je wakker wordt je de laagste bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag 10 uur gespeeld
zaterdag 7 uur gespeeld
zondag 6 uur gespeeld.

Resultaat lvl 13 hunter en lvl 7 priest

Ja ik hou van dansen er zo, anders was ik nu wel lvl 20.

Vind het wel een redelijk evil verslavend spel. I like it! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Ik ben het spel beu
Ik wil hem wel kopen voor 5 euro (of hoger) >:) Ik kan dan jouw key wel gebruiken, maar dan moet ik in feite wel op jouw account spelen. Dus ik betaal jou 5 euro en je geeft mij het spel + key + al jou account gegevens waarmee je moet inloggen en dan kan ik gewoon spelen als het goed is. Ik wil hem ook wel komen halen als je in de buurt woont. Kom ik heb vandaag wel ff ophalen :P >:)

Enige nadeel is wel dat als jij het spel later toch weer koopt weer dezelfde key kan gebuiken met je oude account. Is het trouwens ook mogelijk om account gegevens te veranderen?? Ander paswoord en email-gegevens bijvoorbeeld??

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2005 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 20:18

heuveltje

KoelkastFilosoof

heuveltje schreef op zondag 13 februari 2005 @ 21:09:
[...]
Galahad schreef op zondag 13 februari 2005 @ 20:29:
Het zou leuk zijn als iedereen even hier zijn characters invult: http://wow.exclamation.nl

Ik heb me geregisterd. maar waar zit die knop om een char aan te maken ?
Verder inderdaad een verslavend spel :)

ben nu lvl 13 op arathos of zoiets :)
en met een lief lvl12 boar. die eigenlijk bijna zoveel damage doet als ik :(
zit te twijfelen of ik op een ander dier zou over stappen, zon spin ziet er wel veel cooler uit :)
btw ik zag een warlock met een "mini diablo" hoe de f*ck komt ie daaraan ?

Ben nu skinner/leatherworker. maar dat leatherworken kost meer dan het oplevert :?
dan begin ik me wel af te vragen of er wel een fatsoenlijke beroepen zijn, behalve skinnen en minen.

btw zijn er mensen die zin hebben een 2e got guild op een andere server te joinen/op te richten ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 21:49: Tis me nu net 2 keer 8er mekaar gebeurd op dezelfde plek, omdat de tegenstanders sterker waren.
Ehh.. wat dacht je van ff met de Spirit bij de graveyard praten om daar weer levend te worden? Als je ergens dood gaat zou je wel moeten kunnen inschatten of je het wel redt als je erheen crosst en terplekke resurrect. Indien je twijfelt, gewoon lekker bij de Spirit resurrecten, dat scheelt een boel frustratie.

Anyway, als het spel je niet bevalt, speel het dan vooral niet, maar val ons hier er niet mee lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 16:39
je kan je cd best terug brengen naar de winkel die sturen het terug naar blizzard en die maken het account nummer ongeldig en kan dus ook niet meer gebruikt worden

dat is om te voorkomen dat mensen het spel kopen het nummer gebruiken en het spel weer terug brengen.

je kan wel je account verkopen aan iemand anders maar je moet dus wel alles meeleveren(verpakking en het account nummers en login:password dat staat in de voorwaarden van WoW

degene die het spel krijgt kan vervolgens die gegevens weer veranderen voor zichzelf(alleen het account naam kan je niet veranderen.)

hoop dat het nu een beetje duidelijk is

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Laatst online: 17-09 16:39
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 00:47:
[...]

Enige nadeel is wel dat als jij het spel later toch weer koopt weer dezelfde key kan gebuiken met je oude account. Is het trouwens ook mogelijk om account gegevens te veranderen?? Ander paswoord en email-gegevens bijvoorbeeld??
nee dat gaat niet die account key die wordt vastgezet aan het account als je als je dan probeert het nummer te gebruiken dan krijg je alleen maar dat het nummer al in gebruik is.

als je stopt met spelen en je will weer beginnen hoef je alleen maar bij ww.worldofwarcraft.com bij account+billing management in te logen en dan weer jezelf opgeven dan kan je gewoon weer spelen(en je chars zullen er ook gewoon zijn inc all je spullen blizzard heeft voorlopig geen plannen om niet actieve accounts te gaan wissen)

je moet wel altijd je account nummer bewaren als er problemen zijn met het account dan kan blizzard vragen of je een scan/fax opstuurt met dat nummer om de bewijzen dat jij echt de eigenaar bent van het account.

(speel al 5 jaar MMOs dus weet nu onderhand wel hoe alles werkt met accounts :D (

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-09 23:37
heuveltje:

Ben nu skinner/leatherworker. maar dat leatherworken kost meer dan het oplevert :?
dan begin ik me wel af te vragen of er wel een fatsoenlijke beroepen zijn, behalve skinnen en minen.?
Als je de CE koopt krijg je een ingame pet, waarbij je kan kiezen uit mini-diablo, een zergling of een panda.

Tradeskills leveren meestal minder op in stores dan de materials. Pas op latere levels wanneer je echt goede items kan maken kan je winst maken door de items te verkopen in het Auction House. Als je geld wil hebben zou ik gewoon 2 gathering professions nemen. Met name skinning levert veel op omdat je bijna de helft van de monsters kan skinnen. Verder is enchanting een goede profession, maar het kost ontzettend veel geld. Herbalism + Alchemy is ook erg relaxed, altijd handig om agility potions te maken ofzo. :)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
any pics van die diablo? Ik dacht dat ie de standaard minion bedoelde :)

[ Voor 4% gewijzigd door Stefke op 14-02-2005 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 14:11

Mystic_X

What does this button do

Ik speel op bloodhoof (de onofficiele Dark age of camelot server)
Ben nu level 19 warrior en het gaat lekker. Zit in een redelijk grote guild 18 man online op het zelfde moment vandaag ook allemaal Dark age of camelot spelers, gelukkig geen MMORPG noobs.
Sorry voor de beginnelingen maar n00b groups beginnen mij de keel uit te hangen, ik solo ook het meeste omdat ik nare ervaringen heb met mensen die niet in een DAoC guild zitten. Zijn 9 DAoC guilds op die server, niet moeilijk te vinden :D.

Ik wens jullie allemaal succes in dit erg verslavend spelletje.

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Pheace schreef op zondag 13 februari 2005 @ 20:47:
[...]

Silvermoon en ik hoop dat jullie allemaal wegblijven :p heb al het ongeluk dat ie al medium is tussen al die andere lows :(
Hey ikke ook Silvermoon!
In game nick: Sammyth (l13 Dwarven Paladin)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Laatst online: 16-09 00:11
vraag: druids kunnen toch ook resurrecten? Wanneer en waar leren ze dat?
* Lord_T is Tauren druid lvl 19 nu...

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-09 23:37
Krijg je op level 20. Skill heet Rebirth. :)

Edit: @Stefijn: http://www.worldofwarcraft.com/news/images/04-11/pets.jpg Maar even een linkje want het plaatje is te groot en ik heb geen zin om te resizen. :P
Ingame zijn ze uiteraard niet zo groot, ze zijn even groot als gewone pets die je kan kopen.

[ Voor 76% gewijzigd door The Will op 14-02-2005 03:39 ]

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Een vraagje:
Jij geef je wel erg snel gewonnen zeg? WoW heeft de laagste death penalty volgens mij van alle MMO's. Wees inderdaad blij dat je geen XP verliest of een item dropped (ala Lineage2).

Aangezien je nog een maand hebt om te testen zou ik toch aanraden het nog eens te proberen, en blijven resurrecten bij te moeilijke mobs in de buurt is natuurlijk je eigen schuld. Dan moet je de Spirit Healer gebruiken. Doodgaan is nu eenmaal niet zoals in een FPS even spawnen en weer verder gaan, het heeft in een MMO wel degelijk consequenties.

Ik snap ook niet dat je de penaly in verband brengt met het maandelijkse bedrag. Omdat je voor het eerst in je leven 11 euro per maand gaat betalen moet het hele spel maar een walk in the park zijn en absoluut geen uitdaging vormen? Wat is daar de lol van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keldon schreef op maandag 14 februari 2005 @ 04:00:
[...]

Jij geef je wel erg snel gewonnen zeg?
Warning, don't feed the trolls :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 20:32

Phydomir

Dennis

FF een vraagje over Hunters.

Ik heb een pet, die heb ik ondertussen al een tijdje en die leveled lekker met mij mee. Ondertussen heb ik een keer een ander dier tam gemaakt en na een paar keer er mee killen stond er dat ik een skill had geleerd.

Nu kan ik volgens mij de skill van het tweede beest ook weer aan het eerste beest leren, maar hoe?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Niet veel kunnen spelen dit weekend :/ al met al maar iets van 16 uur kunnen spelen dit weekend, maar toch wel lvl 12 nu ^^

heb alle Thunderbluff quests gedaan en ga nu alle crossroads quests doen, wel

Hoe kan je het snelst geld verdienen? want ik blijf constant rond de 20 a 30 silver hangen, dit ook omdat ik flink wat skills heb gekocht (Tauren Shaman) maar nu ben ik eigenlijk op zoek naar een trainer die me 1H Axe kan leren.

Zaterdag avond heb ik een tijdje gegrouped met iemand van Bloodraven, weet alleen zijn naam niet meer, maar ik raakte dus disconnected doordat mijn internet verbinding wegviel :/ sorry daarvoor

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
heuveltje schreef op maandag 14 februari 2005 @ 00:58:
[...]

Verder inderdaad een verslavend spel :)

ben nu lvl 13 op arathos of zoiets :)
en met een lief lvl12 boar. die eigenlijk bijna zoveel damage doet als ik :(
zit te twijfelen of ik op een ander dier zou over stappen, zon spin ziet er wel veel cooler uit :)

dan begin ik me wel af te vragen of er wel een fatsoenlijke beroepen zijn, behalve skinnen en minen.

btw zijn er mensen die zin hebben een 2e got guild op een andere server te joinen/op te richten ?
ik zou wel willen alleen ik zit al in een andere guild die ik niet graag verlaat. Btw ik vind de drukte op normal servers wel teleurstellend. Ik snap dat PVE leuker is maar komop.. alle normal servers zijn low/normal en alleen de pve's zijn high :/

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceQb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 09:59

Dus:

typ eens ingame /played, krijg je te zien hoe lang je al speelt met die character en hoe lang op het huidige level...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceQb
Nu ik hier toch ben, ik had gister 2x last van dezelfde bug. Ik was aan het minen, en bij het looten kreeg ik geen scherm, mn character bleef alleen wel op zn kniëen zitten. Lopen, springen, niks had nut, hij bleef maar op zn kniëen zitten. Logout gedaan en terug in het spel zelfde vein nog een keer gemined, herhaalde de bug zich. Later nog een keer bij een andere vein gehad... Ik had er ook last van in de open beta europe maar dacht dat de bug er ondertussen wel uit was gehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 22:48
Dat was zeker bij de vein aan de achterkant van de Tower of Azora? Dat heb ik ook twee keer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een Tauren Hunter L8, maar ik heb een vraagje over het geld verdienen. gaat dat nou zo langzaam of doe ik iets verkeerd. Want ik heb nu nog maar 3 Silver en 88 Copper verzameld.

Mijn skils zijn skinning/leather working. kan ik daar nog iets mee verdienen?

Ook nog een Quest vraagje? Ik ben op zoek naar de red mountains daar moet ik NPC zoeken dat moet ten oosten van Thunderbluff liggen. Maar ik kant het even niet vinden. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceQb
2 zeer handige links voor het opzoeken van wat je je maar kunt bedenke...
http://www.kaldorei.com/worldmap/
http://www.thottbot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
IceQb schreef op maandag 14 februari 2005 @ 08:00:
Nu ik hier toch ben, ik had gister 2x last van dezelfde bug. Ik was aan het minen, en bij het looten kreeg ik geen scherm, mn character bleef alleen wel op zn kniëen zitten. Lopen, springen, niks had nut, hij bleef maar op zn kniëen zitten. Logout gedaan en terug in het spel zelfde vein nog een keer gemined, herhaalde de bug zich. Later nog een keer bij een andere vein gehad... Ik had er ook last van in de open beta europe maar dacht dat de bug er ondertussen wel uit was gehaald...
hehe, ik heb die bug ook 2 of 3 keer gehad van het weekend. Heel jammer, want ook zoals jij had ik gehooopt dat die bug eruit was gehaald.. blijkbaaar niet dus.. Vanavond ga ik daar ff een bugreportje van schrijven en naar blizzard sturen ( via zo'n gm :? ).

Ik had het trouwens bij een vein in dun moroch bij het meer wat je als laatste tegenkomt als je richting westfall / loch modan reist. Verder heb ik het niet meer gehad alleen dus in dun moroch een 2 / 3 keer.
IceQb schreef op maandag 14 februari 2005 @ 07:52:
[...]

typ eens ingame /played, krijg je te zien hoe lang je al speelt met die character en hoe lang op het huidige level...
dat ga ik vanavond 's doen :P
IceQb schreef op maandag 14 februari 2005 @ 08:37:
denk dat deze kaart toch beter is.. of nou ja beter.. ik vind hem fijner :P

http://www.worldofwar.net/cartography/waratlas/

p.s. hoe addicted ben je als je de soundtrack meeneemt naar je stage :?

[ Voor 22% gewijzigd door Webgnome op 14-02-2005 08:42 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
ik heb dit inderdaad ook al 5 keer gehad ofzo (in de beta), echt irritant, enige manier om het even op te lossen was uitloggen en opnieuw inloggen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Ik vind hem grappig:
You can find the currently recommended Realms below.

PvP Servers: Dunemail, Dragonmaw and Deathwing.

PvE Servers: Any server :D :P
'Toe nou mensen, join nou die PvE servers. PvE is ook leuk hoor!' :D :P

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Laatst online: 15-09 22:14
IceQb schreef op maandag 14 februari 2005 @ 08:37:
Toch vind ik www.goblinworkshop.com beter dan thottbot.com,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 08:31:
Ik heb nu een Tauren Hunter L8, maar ik heb een vraagje over het geld verdienen. gaat dat nou zo langzaam of doe ik iets verkeerd. Want ik heb nu nog maar 3 Silver en 88 Copper verzameld.

Ook nog een Quest vraagje? Ik ben op zoek naar de red mountains daar moet ik NPC zoeken dat moet ten oosten van Thunderbluff liggen. Maar ik kant het even niet vinden. :?
de quest kan ik je niet mee helpen ( maar thothbot wel ) , maar het verdienen van geld.. als je dat goed aanpakt wordt je in een mum van tijd steenrijk. Je moet gewoon je profs goed leren uiteinelijk maak je zeer coole dingen (of in mijn geval, mine je goede minerals ) die je dan als je ze maakt / mined / vind kan verkopen in een action house voor zeg het dubbele van de prijs die er standaard voor staat (buy out prijs zet ik soms 3x zo hoog.. en dat werkt voor sommige goods >:) )

Ik heb @ the moment 73 silver en 45 brons en dat met lvl 16 vind ik zeer netjes ( in beide beta's nog nooit zo rijk geweest @ dat level ) Maar ja rijk is relatief.. als ik straks wat pala spells koop dan heb ik weer 0 , 0 :P
Viper2k1 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 08:44:
Ik vind hem grappig:

[...]

'Toe nou mensen, join nou die PvE servers. PvE is ook leuk hoor!' :D :P
cant agree more en kom dan vooral @ doomhammer ( realmspam 8)7 )

[ Voor 13% gewijzigd door Webgnome op 14-02-2005 08:47 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 08:31:

Geld verdienen doe je door loot te verkopen, armor patches te maken en te verkopen (je hebt skinning enleatherworkign dus ja daar kan je geld mee verdienen)

verder spullen die je niet kan gebruiken kan je aan andere spelers verkopen of in een acution house brengen. (auction alleen witte spullen of hoger, hoewel ik zelf wit niet eens auction)

Red Rocks liggen aan de oostkant van Thunder bluff, nee de uitgang aan de bovenkant van de stad, loop naar noord-oost tot aan de bergen en blijf dan de bergen zuidwaarts volgen, dan kom je Red Rocks tegen, oppassen voor harpies

edit:

ikzelf heb herbalism en Alchemist, maar ik denk dat ik toch maar switch naar Skinning en leatherworking :/

ik kom maar heel weinig herbs tegen en bijna alle dieren die ik tegenkom kan ik skinnen :/

kan wel al erg geod koken btw ^^ mijn verkoolde wolfsbout is onovertroffen :P

[ Voor 12% gewijzigd door Bokkie op 14-02-2005 09:06 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's niet alleen bij veins, maar ook bij bloempjes:P Ik had er gister vier keer last van ofzo, bloempje plukken, loot venster verschijnt niet. Even in- en uitloggen lost het probleem op. Gelukkig sta je dan niet weer in de queue :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Laatst online: 14-09 22:41

Dus:

Haha ja je was er ook altijd :P Ik vrijdag om 14:00 - 19:00 21:00 - 01:00
zaterdag 09:30 - 17:30 20:30 - 02:00 (ff de vrouw mee uit eten nemen :P)
Zondag 10:00 - 24:00 (ff uurtje weg)

Dus : vrijdag 10
Zat: 13,5 uur
Zon: 13 uur
Resultaat: Harmapriest lvl 16 Priest (vondt m toch wel erg moeilijk dus ff pauze)
Relleneger lvl 12 Rogue (in 7 uur lvl 12 en lvl 50 skinnen)

Priest is wel leuk maar je moet echt een goed team hebben en in darkshore solo'en valt niet mee (lost master bv), als ik weer verder ga ik maar in westfall verder, maar hij heeft nu even straf ..

De Rogue is zo stoer en rellen, wat een vette class !
Het scheelt wel dat ik een mule bij de AH heb en geld van de priest dus hij heeft meteen al een 8 en 9 dps dagger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Droopy
  • Laatst online: 08-08-2019

_Droopy

Tweaken of school?,....Hmmm..

Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 21:30:
Dit is misschien een domme vraag en vast te vinden in een van de topics, maar dat gaat de laatste tijd zo snel dat ik niet weet waar ik het moet zoeken.

Je hebt dus PvE (normal), PvP en ook RP (?) servers.

Nou weet ik dat PvE Player vs. Environment is en PvP Player vs. Player, maar niet wat RP is. Wat ik echter vooral wil weten is wat ik me nou moet voorstellen bij PvE/PvP/RP in de context van World of Warcraft. Wat zijn de verschillen (in gameplay)??

En weet iemand of WoW ook morgen nog 35 euro is bij de mediamarkt?
RP staat voor RolePlaying.

Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Phantom schreef op maandag 14 februari 2005 @ 08:02:
Dat was zeker bij de vein aan de achterkant van de Tower of Azora? Dat heb ik ook twee keer gehad.
Op die plek had ik het ook in de Beta, heb ook een bugreport geschreven toen, blijkbaar niks mee gedaan :/
Had het gister ook in The Barrens bij een mining spot :/
Ben nu lv16 Mage, heb gister mn eerste bril gemaakt(heb nu 101 in Engineering), ziet er erg cool uit 8)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij alle vragen: ga er van uit dat je een char hebt van lvl 60

1) Als je kijkt naar de damage / sec bij wapens.. is een wapen dan sterker dan een ander wapen? (bijv: is een zwaard beter dan een bijl?)

2) Hoeveel minder damage doet een one-handed weapen ivt een two-handed weapon? Ik zou dus de verhouding.. (bijv: een two-handed bijl doet een schade van 100 / sec.. en een one-handed bijl doet een schade van 65 /sec)

3) Wat is de verhouding van health / armor? (oftewel hoeveel schade wordt opgevangen door een bepaald aantal armor.. als je kijkt naar je health) (bijv: zonder armor krijg je een klats tegen je kop en dat kost je 10 health.. en je koopt een schild van 50 armor.. en dan gaat er nog maar 5 health af)

4) Kun je je besteedde talent-points veranderen (bijv: in critical change stoppen ipv een sterkere armor per item)? Ik heb gehoord dat het kan, maar dat je flink wat centen moet lappen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 09:23:
Bij alle vragen: ga er van uit dat je een char hebt van lvl 60

1) Als je kijkt naar de damage / sec bij wapens.. is een wapen dan sterker dan een ander wapen? (bijv: is een zwaard beter dan een bijl?)

2) Hoeveel minder damage doet een one-handed weapen ivt een two-handed weapon? Ik zou dus de verhouding.. (bijv: een two-handed bijl doet een schade van 100 / sec.. en een one-handed bijl doet een schade van 65 /sec)

3) Wat is de verhouding van health / armor? (oftewel hoeveel schade wordt opgevangen door een bepaald aantal armor.. als je kijkt naar je health) (bijv: zonder armor krijg je een klats tegen je kop en dat kost je 10 health.. en je koopt een schild van 50 armor.. en dan gaat er nog maar 5 health af)

4) Kun je je besteedde talent-points veranderen (bijv: in critical change stoppen ipv een sterkere armor per item)? Ik heb gehoord dat het kan, maar dat je flink wat centen moet lappen..
Beetje vreemde vraag 3 dagen na EU release nietwaar? Wie heeft er hier nu nog werkelijk een level 60? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Laatst online: 14-09 22:41
kan iemand mij precies uitleggen hoe dual wield werkt ? is dat gewoon om en om dmg doen met ieder wapen ? en doet ie dan per hand net zoveel dmg als het zelfde wapen normaal met een hand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Laatst online: 29-04 11:13
Mooi spel :)

Ben begonnen als Human Warlock, maar ben hier toch mee gestopt aangezien dat echt een zwak figuur is zeg.
Lekker rausen met een warrior, inmiddels lvl10.
Echter viel het me wel op dat een Tauren warrior veel sterker is dan een Human Warrior.
Enig idee hoe dat zo komt? Of komt het omdat een Tauren warrior standaard nature dmg mee krijgt of zo.

En wat voor wapens raden jullie aan? Gewoon mijn main hand sword, met schild, of een 2handed axe of sword leren?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
marcrenzo schreef op zondag 13 februari 2005 @ 23:13:
[...]

Waarschijnlijk moet je nu die quest doen in een grot ten oosten van Auberdine. Hier moet je bij een moonkin stone een moonkin creature summonen en verslaan. Hierna moet je terug naar de druid in darnassus en daarna kun je pas in een bear veranderen
Thx dat vroeg ik me af dan ga ik vanavond die quest ff doen :P Hij is niet zo moeilijk toch ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Hier is een pic van mn Mini Diablo, voor de mensen die nog geen ingame pet van de CE hebben gezien:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/j.gorter/Absinth.jpg

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SiNisTrAD schreef op maandag 14 februari 2005 @ 09:30:
kan iemand mij precies uitleggen hoe dual wield werkt ? is dat gewoon om en om dmg doen met ieder wapen ? en doet ie dan per hand net zoveel dmg als het zelfde wapen normaal met een hand ?
Dual Wield kan je trainen bij 1 van de Weapons Trainers in de grote steden. In je main hand stop je een one-handed weapon (sword,axe, dagger) en in je off-hand stop je een off-hand weapon (alleen daggers, volgens mij). Als je een rogue speelt, kan je Dual Wield als snel leren van een Rogue Trainer. Het nadeel van Dual Wield is dat je een miss penalty krijgt, waardoor je wat vaker misslaat. Anders zou een dual wielder te sterk zijn :)

Btw: waarom spellen zoveel mensen rogue verkeerd? Ik zie heel vaak rouge of roque voorbij komen, terwijl het toch een aardig bekend woord is :S

En over die bug bij het minen: dit is een bug die zowel bij mining als bij herbalism voorkomt. Die kan je nooit pakken, je blijft altijd vastzitten. In RP-servers wordt er wel eens gezegd dat de betreffende vein of herb 'cursed' is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
FragNeck schreef op maandag 14 februari 2005 @ 09:31:
Echter viel het me wel op dat een Tauren warrior veel sterker is dan een Human Warrior.
Enig idee hoe dat zo komt? Of komt het omdat een Tauren warrior standaard nature dmg mee krijgt of zo.
Verschillende races hebben verschillende voor- en nadelen.

Humans:
  • Active ability: Activate to increase stealth detection radius by 10 yards - lasts 20 sec - 3 min cooldown.
  • Increase Spirit by 5%.
  • 10% bonus to faction point gain.
  • Humans get +5 to Sword skill.
  • Humans get +5 to Mace skill.
Tauren:
  • Active ability: Activate to stun opponents within 5 yards - lasts 2 sec - 2 min cooldown.
  • Max Health increased by 5%.
  • 15 skill bonus to Herbalism
  • All Tauren get +10 Nature Resistance
Dus maak een keuze, humans hebben andere voordelen...
En wat voor wapens raden jullie aan? Gewoon mijn main hand sword, met schild, of een 2handed axe of sword leren?
Whatever you want :P Klinkt vreemd misschien maar alles werkt. SS (Sword/Shield) heeft meer defense, minder damage, 2H heeft meer damage minder defense, axe of sword heeft te maken met damage types. Bepaalde mobs kunnen beter tegen axes dan blunts bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
FragNeck schreef op maandag 14 februari 2005 @ 09:31:
Mooi spel :)

Ben begonnen als Human Warlock, maar ben hier toch mee gestopt aangezien dat echt een zwak figuur is zeg.

Een Tauren heeft standaard 5% meer hp. Veel sterker zal hij dus niet zijn, tenzij hij veel betere gear heeft. Een schild draag je als je veel armor wilt, een 2h sword als je veel dmg wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Ik speel op dit moment een Dwarve Rogue lvl 16 alweer :)
Veel te veel tijd in gestoken, erg verslavend :)

Ik heb skinning en mining, lekker veel geld in t laatje, allemaal groene items aan :) en 2 gold op de bank (al zal dat nu wel weer meer zijn door mn AH verkopen die nu ongeveer klaar zijn :+ )

De guild is erg leuk, veel items ook verzonden maar ook ontvangen :)
Ben benieuwd wanneer we een RAID gaan doen, al moet ik (en ik geloof ook de anderen) wel nog ff wat levelen ;)

Ben ook al een alt gestart, lvl 1 ( :+ ) Dwarve Warrior, nog niets mee gedaan, wel wat oude bags en een starterbedragje gemaild, krijgt ie een vliegende start :+ )

[ Voor 0% gewijzigd door itsme op 14-02-2005 10:02 . Reden: omg, veel smilies ;) ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het ook goed speelbaar is met 56k?? }:O
T klikt maybe gek....maar over n maand of 2 zouden we hier op Kabel moeten zitten.
Dus graag wil k alvast beginnen zodat k niet te ver achter kom op mijn maten.

K ben al1 erg bang dat t niet lekker draait of dat ik net als met HL2 constant aan t updaten ben
voor n dag of 4 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
its_me schreef op maandag 14 februari 2005 @ 10:02:
Ik speel op dit moment een Dwarve Rogue lvl 16 alweer :)
Veel te veel tijd in gestoken, erg verslavend :)

Ik heb skinning en mining, lekker veel geld in t laatje, allemaal groene items aan :) en 2 gold op de bank (al zal dat nu wel weer meer zijn door mn AH verkopen die nu ongeveer klaar zijn :+ )

De guild is erg leuk, veel items ook verzonden maar ook ontvangen :)
Ben benieuwd wanneer we een RAID gaan doen, al moet ik (en ik geloof ook de anderen) wel nog ff wat levelen ;)

Ben ook al een alt gestart, lvl 1 ( :+ ) Dwarve Warrior, nog niets mee gedaan, wel wat oude bags en een starterbedragje gemaild, krijgt ie een vliegende start :+ )
Kun je je zelf mailen dan? Ik bedoel, naar je 2nd character of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 10:02:
T klikt maybe gek....maar over n maand of 2 zouden we hier op Kabel moeten zitten.

K ben al1 erg bang dat t niet lekker draait of dat ik net als met HL2 constant aan t updaten ben
ik denk dat het net speelbaar is als je voor de rest niks open hebt staan op je computer wat internet activiteit kan genereren.
Ik heb zelf gekeken met een tooltje hoeveel bandbreedte WoW nam, dit was ongeveer 3 kb/s download en 2 kb/s upload (soms wat hogere pieken), je ping zal wel rond de 200ms zitten maar ik denk dat het net haalbaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
FragNeck schreef op maandag 14 februari 2005 @ 10:04:
[...]

jep, heb ik regelmatig in de beta gedaan :)
gewoon de naam van je 2e char invullen en mailen maar (duurt 1 uur voordat het er is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
butsj schreef op maandag 14 februari 2005 @ 10:07:
[...]

jep, heb ik regelmatig in de beta gedaan :)
gewoon de naam van je 2e char invullen en mailen maar (duurt 1 uur voordat het er is)
Damn, da's lame...
Wel handig, maar niet echt eerlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:06

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Cthulhu schreef op maandag 14 februari 2005 @ 09:52:
Hier is een pic van mn Mini Diablo, voor de mensen die nog geen ingame pet van de CE hebben gezien:
[afbeelding]
Ik heb ook een mini DIablo :)

Maar je kan er verder niks mee? Hij blijft op level 1, ben zelf een lvl 9 wizard...

Hij spuugt af en toe wel vuur >:)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 10:02:

De patches zijn best groot voor een 56k om te downloaden. Je zal niet te ver achter raken, er worden constant nieuwe chars aangemaakt (op de US servers is dat iig zo). Maar het is nu ook een beetje een zooitje op de EU servers, met wachtrijen, da's niet zo goed voor de telefoontikken lijkt me :) Tegen de tijd dat je kabel hebt, zal het op de servers van een leien dakje gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FragNeck schreef op maandag 14 februari 2005 @ 10:04:
[...]

Je kan mailen naar andere characters op dezelfde server, mits zelfde kant (alliance/horde). Nooit afgevraagd wat die brievenbussen her en der in het spel zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyarlathotep schreef op maandag 14 februari 2005 @ 10:08:
[...]

Ik heb ook een mini DIablo :)

Maar je kan er verder niks mee? Hij blijft op level 1, ben zelf een lvl 9 wizard...

Hij spuugt af en toe wel vuur >:)
Het is gewoon een diertje wat met je meeloopt, verder niet echt nuttig, maar wel leuk. In het spel kan je ook diertjes kopen, zoals een kat, papegaai, mechanical squirrel, konijn...Maar je kan maar 1 dier tegelijkertijd naast je hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan dus het beste gewoon wachten op kabel en dan ff de WOW-addict spelen. 8)7
Scheelt btw ook wat abbo-kosten voor t geval dat kabel langer dan een maand op zich laat w8ten.
Kun je btw ook een maand overslaan??gewoon een tijd niet betalen??
Of word je account dan gelocked/verwijderd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Misschien effe de FAQ van BLizzard lezen? OF de openingspost. Staat alles in :)

[ Voor 13% gewijzigd door Stefke op 14-02-2005 10:21 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan