Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.911 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 19:09
@gnauw: ik kan niet spelen he, moet ook wat te zaniken hebben
_Dune_ schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 22:59:
[...]

Pardon??? Ik weet dat ik niet het snelste systeem meer heb:

AMD Athlon 1.4Ghz
Abit KT7-RAID
1GB PC133 SDRAM
3x 40GB 7200rpm schijven
ATI Radeon 9500 Pro
NEC 3500 DVDRW

Maar nu bijna na 2 uur is de installatie nog altijd niet voltooid en dat vindt ik lang duren ja.
Je kunt mij niet wijs maken dat, dit niet beter kan. Overigens had ik de Beta sneller geinstalleerd. Ook ik ben één van de gelukkigen die in o.a. de USA open Beta heeft mee mogen spelen.

Dergelijke problemen heb ik verder nooit gehad en tot op heden heb ik toch vrij moderne/nieuwe games nog redelijk kunnen draaien. Het gaat hier om het verplaatsen van data, zover ik weet heb je dara nu niet echt een super systeem voor nodig.
2 uur LOL had dat er maar effe bij gezegd, dat is niet normaal nee, maar zo lang hoeft het ook niet te duren hoor :) Maybe toch effe ergens je systeem checken, als andere mensen dit ook hadden gehad had je het in dit topic wel gehoord lijkt me

[ Voor 8% gewijzigd door Stefke op 12-02-2005 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:26

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

stefijn schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 23:10:
@gnauw: ik kan niet spelen he, moet ook wat te zaniken hebben

[...]

2 uur LOL had dat er maar effe bij gezegd, dat is niet normaal nee, maar zo lang hoeft het ook niet te duren hoor :) Maybe toch effe ergens je systeem checken, als andere mensen dit ook hadden gehad had je het in dit topic wel gehoord lijkt me
Mmmm in topic 16 wordt ook over dit probleem gesproken. Na 2 uur 100% CPU belasting en geen steek verder komen. Die gast heeft al twee setjes CD's geprobeerd.... ;(

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Heerlijk spel dit! Geen last van queus, maar ik speel dan ook PvE (wel op de drukste server, Moonsong). Ondertussen al weer l11 dwarven Paladin. En net gearriveerd in Stormwind ;)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol ik was via darnassus naar iron forge gegaan... heletijd zown level19 undead roque achter me aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
'k Heb nu een level 8 Orc Shaman, niet slecht in melee, leuke buffs, heals dus groep-vriendelijk. Toch, voorlopig vindt ik DAOC een betere MMORPG.. hoe triest het ook is na 3 jaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Dune_ schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 23:21:
[...]

Mmmm in topic 16 wordt ook over dit probleem gesproken. Na 2 uur 100% CPU belasting en geen steek verder komen. Die gast heeft al twee setjes CD's geprobeerd.... ;(
Dat was ik! Derde setje CD's was wel goed! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen, dat gedoe met ques en allemaal high pop servers moet ook binnekort afgelopen zijn.
blizzie heeft aangekondigt meer realms te gaan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:12
Zo 1/3 is klaar. Vanacht lvl 20 geworden en nu tijd voor een lekkere nachtrust. Of wat er dan ook van over is :P

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weliswaar 1/3 in levels, maar ongeveer 1/20 van de tijd die het kost om level 60 te worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Dr. Strangelove schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 21:56:
[...]

Uh... ja? Rogues kunnen voor melee ook hand weapons, one-handed swords en maces gebruiken.

Ik heb in het AH een leuke dagger gevonden, scheelt weer in de kosten van weapon training; voor de lange afstand maar wat leuke werpmesjes gekocht :)
jaja dat ze dat kunnen snap ik maar je gaat toch geen range weapons gebruiken als rogue...zit je lekker stealth kan je backstab doen ga je op hem schieten zodat je meteen zichtbaar wordt...kzie daar de taktiek niet van in, neem dan een hunter :)

maja ik snap niet hoe zoveel mensen al zo hoog level kunnen zijn...hoeveel hebben jullie al gespeeld dan dat je al lvl 20 ofzo bent? hele dag zeker, nou ik ben blij met me lvl 10 troll mage :Y)

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YoshiBignose schreef op zondag 13 februari 2005 @ 08:39:
[...]
jaja dat ze dat kunnen snap ik maar je gaat toch geen range weapons gebruiken als rogue...zit je lekker stealth kan je backstab doen ga je op hem schieten zodat je meteen zichtbaar wordt...kzie daar de taktiek niet van in, neem dan een hunter :)
Ik heb gisteren wat geduelled op de Shadow Moon server met mijn level 11 mage, en ik ben het niet met je eens. Ik heb onder andere 2 Level12 Rogues tegenover me gehad. De eerste heb ik vrij eenvoudig weten te verslaan omdat je ze simpelweg op afstand moet houden [frost nova]. Bij de tweede ging het trucje echter niet op omdat hij een combo in me kreeg net voor ik hem nova'de. En daarna throwing knifes op me ging mikken, wat niet alleen mn spells interrupte, maar ook niet erg fijn is als je maar 250 HP totaal hebt ;)

edit: Ik bedoel het dus als secundary weapon uiteraard he, primair is het natuurlijk niet erg slim :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2005 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
ja das waar maar wat nou als die rogue stealth ging en een backstab combo of wat dat dan ook in je rug deed? is veel effectiever, voorabl bij mage :+

maar als secundairy is het idd wel handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 22:23:
Voor roques raad ik night elfes aan
Ze hebben een stealth die 2x zo goed werkt
2 keer zo goed is wel zwaar overdreven hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:14

Phydomir

Dennis

YoshiBignose schreef op zondag 13 februari 2005 @ 08:59:
ja das waar maar wat nou als die rogue stealth ging en een backstab combo of wat dat dan ook in je rug deed? is veel effectiever, voorabl bij mage :+

maar als secundairy is het idd wel handig :)
In een dual heb je nix aan stealth imo.

Wat ik altijd in de Fb deed met mijn rogue was snel er naar toe sprinten. Die stun aanval, achter hem gaan staan, back-stab. en dat een paar keer :)

Heb toen met m'n lvl 14 rogue heel wat lvl 18 gasten afgemaakt :D

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Ligt het aan mij of liggen zowel de servers als de website plat?

Kan helaas zo dus niet server status checken, maar krijg het gevoel dat het aan tweakdsl ligt?

Edit: Ligt dus aan tweakdsl... |:(

[ Voor 13% gewijzigd door Mesh op 13-02-2005 09:50 ]

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus ik ben lekker met m`n night elf aan het hunteren, maar nu wil ik graag een 2h sword gebruiken.
Weet iemand of je dat in darnasses kan trainen?
En moet je dan ook echt 2h sword training nemen ? Of is sword training genoeg?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2005 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Laatst online: 17-09 21:29

Remi

Moo!

Sinds WoW werkt is het hier wel rustig zeg. :D

Anyhow ik had een vraag over Nightelves, volgens mij kunnen zij alleen clothing en leather dragen alleen nu word er beweerd dat je vanaf een bepaald level ook mail, plate en dergelijke kunt dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nightelves kunnen alles dragen. Alleen moet je dan wel warrior zijn ;)
Als je een NE hunter bent kan je vanaf lvl 40 mails dragen. En daarvoor leather.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 10:21:
Dus ik ben lekker met m`n night elf aan het hunteren, maar nu wil ik graag een 2h sword gebruiken.
Weet iemand of je dat in darnasses kan trainen?
En moet je dan ook echt 2h sword training nemen ? Of is sword training genoeg?
Dit kan voor zover ik weet niet in darnassus, hiervoor moet je naar Stormwind (human city), en dan wel 2h sword training, want gewoon sword training is voor 1h.

Hoe je in Stormwind moet komen:
Vanuit Auberdine (Darkshore) neem je de boot op de pier (linkerkant) naar Menethil Harbor (Wetlands), daar moet je even die gryphon master aanspreken, en dan moet je helemaal naar Loch Modan over een pass gaan naar Dun Morogh en dan Ironforge opzoeken (ja het duurt wel even de eerste keer :) en daar in het midden van ironforge ook even de gryphon master aanspreken zodat je de volgende keer zo dat stuk kan vliegen).
Hierna als je dat gedaan hebt neem je de Deeprun Tram en dan kom je uit in Stromwind, en dan zit het ergens in Trade District (weet ik niet zeker meer), anders even aan zo'n city guard vragen naar een weapon trainer :)

edit: misschien wel makkelijk voor het zoeken: http://www.kaldorei.com/worldmap/

[ Voor 4% gewijzigd door butsj op 13-02-2005 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 20:18

heuveltje

KoelkastFilosoof

He verslavend spel dit :)

Maar kun je maar op 1 realm een account hebben ?
ik had op bloodclaw een lvl1 orcje aangemaakt, maar toen ik gister wou spelen zat daar een enorme wachtrij. dus ben ik een dwarf begonnen op een andere server (lvl10 hunter :) )
maar nu is me orc weg ?

owja
en zou iemand me willen uitleggen hoe je als hunter een pet krijgt ?
de handleiding zegt alleen "use tame spelling" maar die heb ik niet, en ik kan ook nergens vinden waar die te koop is ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Dune_ schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 23:21:
[...]

Klinkt alsof je DMA uit staat bij je cdrom of harde schijf. :o

Zijn er nog hier mensen die wachten op de creditcard 'oplossing' die op 14 feb. komt?

Of ben ik de enige? :'( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

heuveltje schreef op zondag 13 februari 2005 @ 12:34:

ik had op bloodclaw een lvl1 orcje aangemaakt, maar toen ik gister wou spelen zat daar een enorme wachtrij. dus ben ik een dwarf begonnen op een andere server (lvl10 hunter :) )
maar nu is me orc weg ?

owja
de handleiding zegt alleen "use tame spelling" maar die heb ik niet, en ik kan ook nergens vinden waar die te koop is ?
Als je een andere server hebt gekozen zou die orc er nog gewoon moeten zijn , moet je alleen wel weer terug op die server inloggen eerst want die ga je op de andere server niet zien. Der zou ook een (1) achter moeten staan voor aantal chars wat je op die server hebt.

Hunters krijgen op level 10 een quest om 3 keer een creature te tamen tijdelijk en daarna kan je het permanent.

Het is hier trouwens inderdaad echt Vreselijk rustig geworden zeg :)

[ Voor 5% gewijzigd door Pheace op 13-02-2005 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 12:38:
[...]

Klinkt alsof je DMA uit staat bij je cdrom of harde schijf. :o

Zijn er nog hier mensen die wachten op de creditcard 'oplossing' die op 14 feb. komt?

Of ben ik de enige? :'( :P
Wat pagina's terug staat hoe je het kan omzeilen.

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 07:23
heuveltje schreef op zondag 13 februari 2005 @ 12:34:

maar nu is me orc weg ?

owja
Op lvl 10 krijg je een hunter specific quest bij de class trainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

motormuus schreef op zondag 13 februari 2005 @ 12:55:
[...]

Wat pagina's terug staat hoe je het kan omzeilen.
Inderdaad. Maar dat manier is een 'bannable offense' AFAIK.

Ik doe het wel als blijkt dat er geen 'oplossing' komt op 14 feb. zoals bol.com claimt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:32
heeft iemand een lijst van de lvls waarop je een class specific quest krijgt? ;P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
Webgnome schreef op zondag 13 februari 2005 @ 13:06:
heeft iemand een lijst van de lvls waarop je een class specific quest krijgt? ;P
kijk eens op www.thottbot.com, op deze site kun je echt alles vinden mbt wow :o

Even een voorbeeldje:
Druid: http://www.thottbot.com/?...maxol=&empire=A&cat=Druid
Shaman: http://www.thottbot.com/?...axol=&empire=H&cat=Shaman

Kijk gewoon bij quests, en selecteer je categorie en zoeken maar :)

[ Voor 7% gewijzigd door butsj op 13-02-2005 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 23:03:
[...]
Als je een boog/gun aanschaft moet je idd 10s betalen voor een ammopouch of quiver. Je kan natuurlijk met bijvoorbeeld leatherworking dit zelf maken, ofwel laat je het door iemand maken wat normaal goedkoper zal zijn dan 10s.
Je kunt de kogels of pijlen ook in een gewoon backpack doen. Het voordeel van een ammo pouch is de snelheids bonus op de pouch en je hebt al je ammo bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 13:33:
[...]

Je kunt de kogels of pijlen ook in een gewoon backpack doen. Het voordeel van een ammo pouch is de snelheids bonus op de pouch en je hebt al je ammo bij elkaar.
Cool, thx for the info.;) Deze wist ik nog niet, had het trouwens ook nooit niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom hebben we eigenlijk voor Bloodscalp gekozen?? Het is daar altijd zo druk.. Er zijn 150 lui voor me om er in te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 14:50:
Waarom hebben we eigenlijk voor Bloodscalp gekozen?? Het is daar altijd zo druk.. Er zijn 150 lui voor me om er in te komen...
toen de server gekozen werd was die vast niet zo druk, nu zillen alle got'ters erop 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
butsj schreef op zondag 13 februari 2005 @ 14:52:
[...]

toen de server gekozen werd was die vast niet zo druk, nu zillen alle got'ters erop 8)
sterker nog, toen zat er niemand op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 17:46
Heren, aangezien hier alle warcraftkenners bijeen zijn en ik een paar antwoorden nodig heb, ben ik maar zo vrij om ze in dit topic te posten:

Vraag 1:
Wat is de naam van de stad waar voor het eerst de "Plague" uitbrak?
(Volges mij heeft dit betrekking op Warcraft 1 he?)

Vraag 2:
Wie probeert Koning Terenas over te halen zijn volk naar Kalimdor te evacueren?
(Dat is die 'Prophet', maar heeft die gast ook nog een naam?)

Alvast heel erg bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag 1: weet ik zo direct niet, maar het is iig pas in wc3, the plague stamt van the scourge.

Vraag 2: dat is Medivh

Lief van je trouwens dat je de bijbehorende prijsvraag even vermeld :z.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2005 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wazamaza
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 13:54

wazamaza

Forum Nub

laat me raden, de Gamer.nl prijsvraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
wazamaza schreef op zondag 13 februari 2005 @ 15:17:
laat me raden, de Gamer.nl prijsvraag ;)
Precies. Antwoord op vraag 1 zou Stormwind kunnen zijn, maar ik weet ze allebei niet zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgion schreef op zondag 13 februari 2005 @ 15:22:
[...]

Precies. Antwoord op vraag 1 zou Stormwind kunnen zijn, maar ik weet ze allebei niet zeker...
Neen, het is 'Stratholme'. Zojuist nog even geconfirmeerd met GameFaqs.com. En die Medivh is goed hoor :>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
Jullie zijn geweldig :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Ja en vraag 3 dan :) Wie 1 en 2 zegt moet ook 3 zeggen

Hunter, Rogue, Warrior

[ Voor 66% gewijzigd door Stefke op 13-02-2005 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verslavend spel, maar ff een vraagje:
- Het is toch ook mogelijk om een extra backpakje aan te schaffen? maar waar? Het werd me verteld in een inn, maar ik kan het niet vinden. Kmoet me items kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 15:54:
Verslavend spel, maar ff een vraagje:
- Het is toch ook mogelijk om een extra backpakje aan te schaffen? maar waar? Het werd me verteld in een inn, maar ik kan het niet vinden. Kmoet me items kwijt.
Met bepaalde skills (leatherworking geloof), kunnen spelers packs maken.
Verder zul je ze ook zo wel nog erges tegen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Morgion schreef op zondag 13 februari 2005 @ 16:04:
[...]

Met bepaalde skills (leatherworking geloof), kunnen spelers packs maken.
Verder zul je ze ook zo wel nog erges tegen komen.
Ruilen van mensen die de bags kunnen maken. :)
Ik heb nu Cooking en Enchanting. \0/ Gnome is nu level 9! (Mage)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:22

Glorificationer426

come we hero rush yes?

theun waar blijf je ; D

op stormscale zijn al 2 lvl33's O_o

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
je kan ze soms kopen bij general stuff ofzo ook en met tailoring kan je het maken maar er zijn ook zat mensen die het voor je willen maken in ruil voor linnen cloth. kben nu lvl 11 mage en kben al de halve wereld rond geweest hehe :P

maar nu weer een rij van 277 mensen :( :(

[ Voor 9% gewijzigd door YoshiBignose op 13-02-2005 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 23:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

jah ik kwam gister ook al een level 20 warrior tegen... ben zelf nog maar een level 13 night elf :P Maar dat moeten wel mensen zonder sociaal leven zijn! :P continu spelen en zo snel mogleijk levellen.

enniewees die ques....argh nu ook weer wil ik inloggen op bloodscalp... 5 minuten geleden stond ik op 280 en nu op 235 ofzo... duurt nog wel ff dus :P hopelijk neem die drukte wat af want tis vrij irritant... ben ook niet van plan om mijn lvl 13 elf op te geven en in een nieuw realm te beginnen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

heb het geprobeerd via de duitse manier te doen, maar kreeg telkens het geval "please select subscription method, waar je niet uit kon kiezen :/

na een paar keer dus via die duitse ELV een nummer ingevoerd te hebben, en meerdere malen mijn goede nummer is er opeens dit gekomen na iedere poging die ik maak om erin te komen.

..........
It appears you are having difficulties creating your World of WarCraft account. Please contact our Account and Billing team via www.wow-europe.com/en/support/.
..........

Ofwel, ik kan mijzelf niet registreren omdat Blizzard vind dat ik moeilijkheden met registreren heb.
dus kan niet spelen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 08:53

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Mensen Bloodscalp is echt té druk gewoon! Heb nu 255 wachtenden voor mij! Komt waarschijnlijk omdat de server hoog in de lijst staat. Beetje jammer eigelijk, moet nu steeds 30 mins wachten voordat ik kan spelen. Waarom niet ff een andere server pakken die low populated is. Turayon ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 23:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

EVILSalami schreef op zondag 13 februari 2005 @ 16:40:
Mensen Bloodscalp is echt té druk gewoon! Heb nu 255 wachtenden voor mij! Komt waarschijnlijk omdat de server hoog in de lijst staat. Beetje jammer eigelijk, moet nu steeds 30 mins wachten voordat ik kan spelen. Waarom niet ff een andere server pakken die low populated is. Turayon ofzo?
tjah denk niet dat de mensen die vrijdag begonnen zijn en nu lvl 10-15 of zlefs nog hoger ff naar een andere server gaan. ik niet iig :) ik hoop gewoon dat de drukte af gaat nemen.

btw is iemand er al achter hoe je de betaalmethode aan kunt passen? bij manage account kan ik niets vinden

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 15:26:
[...]

Neen, het is 'Stratholme'. Zojuist nog even geconfirmeerd met GameFaqs.com. En die Medivh is goed hoor :>.
Stratholme is ook niet het juiste antwoord :P Ik zou nog beter zoeken als ik jouw was.

Bloodscalp is inderdaad te druk, ik wil niet de hele tijd 30 min. wachten. Dus ik ga een andere Realm kiezen, wel jammer... Maar ik wil natuurlijk wel normaal kunnen spelen :P

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2005 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcrenzo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 22:04
After preparing for many long months, Kel'Thuzad and his Cult of the Damned finally struck the first blow by releasing the plague of undeath upon Lordaeron. Uther and his fellow paladins investigated the infected regions in the hope of finding a way to stop the plague. Despite their efforts, the plague continued to spread and threatened to tear the Alliance apart.
http://www.worldofwarcraft.com/info/story/chapter5.html

Dat moet het zijn dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmmm dat klinkt inderdaad als de juiste antwoord... Ergens anders heb ik weer gelzen dat Brill de eerste stad was. Hmm toch lastiger dan ik dacht die vragen

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2005 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu al een keer of wat een beetje vreemde ervaring die ik tijdens de Beta helemal niet had.

Het is meer dan lag, nieteens als mijn ping hoog is, soms ook gewoon als íe normal is. Alles staat stil, ik kan gewoon rondlopen .... uitloggen gaat niet, moet echt ALT - F4 uitvoeren om eraf te komen.

Ik kan het officiele forum niet op, is die ook plat?

Iemand zei iets over "hardware checksumming' uitzetten voor je netwerk kaart. Als dat als zo is, waar kan ik die setting vinden?.

Meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorificationer schreef op zondag 13 februari 2005 @ 16:14:
theun waar blijf je ; D

op stormscale zijn al 2 lvl33's O_o
Ja...

Maar die hebben geen leven. :)

Ik maar er in ieder geval geen wedstrijd van. Heb geen zin in al dat drukke gedoe "OH SHIT IK MOET SNEL ELVELEN!!!11111".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Laatst online: 26-02-2024
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 16:55:
[...]

Stratholme is ook niet het juiste antwoord :P Ik zou nog beter zoeken als ik jouw was.
Was dat niet toevallig Andorhal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Gaat dat afschrijven van je cc aan het einde van de maand eigenlijk automatisch?
Oftewel, moet ik nu ergens aangeven dat ik niet wil dat het via m'n cc loopt zodra m'n gratis 30 dagen voorbij zijn?
Kan namelijk geen billings-wijziging gedeelte vinden op de site...

Edit; sorry, heb het toch gevonden;
http://www.blizzard.com/support/wowbilling/
Keek er net de hele tijd langsheen volgens mij..

Edit 2;

Ik zie ineens waarom ik het zonet niet zag, op de wow-europe site is er geen account/billing onderdeel... en inloggen op de hoofdsite lukt me niet?

[ Voor 47% gewijzigd door TangLeFuzZ op 13-02-2005 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 20:18

heuveltje

KoelkastFilosoof

idd. ik zou graag mee willen doen met de guild. maar die wachtrijen werken echt tegen :(

en als jullie het niet erg vinden, heb ik hier nog wat noob vraagjes.

1 Hoe kom ik aan een shield "skill" mijn hunter kan geen shields dragen, moeten die ook van de weaponmaster afkomen, of is er ook iets van een armor master ?

2 hoe praat ik in een bepaalde channel ? gaat dat automatisch of moet je der iets voor doen.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik heb een lekker weekendje gehad en nu ligt WoW hier voor me neus.
- Voordat ik tijd uittrek voor de installatie en registratie.. even een aantal vraagjes:
In hoeverre zit 't met de queue's op de verschillende servers? Ik wil 't liefst op een RP server...
- Ik maak uit de topic op dat 't CC probleem nog niet is opgelost? (ik kan er een gebruiken, maar is handig om te weten)
- Zijn er nog andere redenen om nog even te wachten met registreren (ivm free month)?
edit -> Hoe zit 't met cosmosUI, doet de versei van hun site 't gewoon of moet er nog iets veranderd worden?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2005 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heuveltje schreef op zondag 13 februari 2005 @ 17:30:
idd. ik zou graag mee willen doen met de guild. maar die wachtrijen werken echt tegen :(

1 Hoe kom ik aan een shield "skill" mijn hunter kan geen shields dragen, moeten die ook van de weaponmaster afkomen, of is er ook iets van een armor master ?

2 hoe praat ik in een bepaalde channel ? gaat dat automatisch of moet je der iets voor doen.
hunters kunnen geen shields gebruiken (nooit)
gebruik /# om in de diverse standaard kanalen /1 general /2 trade /3 defense /4 lfg
of /join [naam] om een eigen channel te maken /p voor party chat
/raid voor raid chat etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk die queue's zijn vervelend maar mee te leven.

Maar dat het spel min. 1 keer per uur crashed met error #132 en dat je dan weer die queueu in moet |:( |:( |:( |:( |:( |:( 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joad
  • Laatst online: 27-08 11:19

Joad

Dat kan

heuveltje schreef op zondag 13 februari 2005 @ 17:30:

volgens mij kan een hunter nooit een shield gebruiken
eerst "/chatlist" doen om een lijst met channels te zien en als je dan in bijv channel #1 wil praten doe je "/1 bla"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 17:41:

Maar dat het spel min. 1 keer per uur crashed met error #132 en dat je dan weer die queueu in moet |:( |:( |:( |:( |:( |:( 8)7 8)7
Volgens mij moet je dan je hardware eens nalopen. Ik heb een oud beestje, Xp1700+ met GF3Ti200 en het spel loopt RETE stabiel. Nog nooit eruit geknald, kan naar believen naar desktop en terug switchen, zelfs toen kaspersky ineens ging scannen liep WoW gewoon door ....

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 17:35:
- Ik maak uit de topic op dat 't CC probleem nog niet is opgelost? (ik kan er een gebruiken, maar is handig om te weten)
- Zijn er nog andere redenen om nog even te wachten met registreren (ivm free month)?
Volgens bol.com komt er iets op 14 feb. waardoor je zonder creditcard kan registreren. Ik wacht dus tot Maandag. Als ik 'bericht' zie op de website, koop ik gelijk WoW. Zo niet, koop ik WoW alsnog. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke

had ik in de beta ook regelmatig ja...niet leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 17:50:
[...]

Volgens bol.com komt er iets op 14 feb. waardoor je zonder creditcard kan registreren. Ik wacht dus tot Maandag. Als ik 'bericht' zie op de website, koop ik gelijk WoW. Zo niet, koop ik WoW alsnog. :P
Same here :)
Ik kan de cc van mn moeder in principe wel gebruiken, maar ik wacht toch even op die oplossing want ik ga zoiezo met de gamecards werken als die uitkomen. Scheelt toch weer wat gedoe als die oplossing goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 16:55:
[...]

Bloodscalp is inderdaad te druk, ik wil niet de hele tijd 30 min. wachten. Dus ik ga een andere Realm kiezen, wel jammer... Maar ik wil natuurlijk wel normaal kunnen spelen :P
Azjol’nerub? Is dat uberhaupt een stad?

http://wow.warcraftstrategy.com/lore_scourge.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
die server is te druk man, op welke server (pvp) zullen we nu gaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meestal neemt het naar een paar dagen wel af, en vooral door de weeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Fijn want dit is echt druk... wacht inmiddels al 35min. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
ja ik er zaten 280 mensen voor me en ik moet nu nog steeds 20 minuten wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ben ik blij dat ik op een rustige PVE server zit ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel mensen kunnen er eigenlijk maximaal op een server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 18:26:
hoeveel mensen kunnen er eigenlijk maximaal op een server?
5000 geloof ik. Of 3000, niet zeker. Weet iemand de aantallen die horen bij population low/medium/high? Of zijn die nooit bekend gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Droopy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-08-2019

_Droopy

Tweaken of school?,....Hmmm..

voor (o.a.) dit probleem heeft Blizzard dit tooltje online gezet.

Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Bloodscalp is inderdaad een van de drukste en ook echt bijna 80% Nederlands :D moet 20 minuutjes wachten, 280 in de que

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm ik zal wel weer de enige zijn die niks heeft binnen gekregen van Dynabyte? :p
Kreeg donderdag een mailtje van dat et verzonden was...had m vrijdag al moeten hebben :\
Is er nog kans dat ik em eventueel maandag nog krijg? Of is er gewoon wat fout gegaan denken jullie en dat ik dus de lul ben :\
Khad de CE besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit soort dingen maakte iedereen ook al eerder mee, over tijd trekt dit ook recht. Dit is het eerste weekend dat IEDEREEN wow wil gaan spelen. En daar komt nog bij dat het een zondag is. :)

Over een paar weekjes is alles leuk gesettled en zullen de rijen niet zo erg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 09:32
Ik begin mij opdit moment te ergeren aan het aantal 'kids' dat zich op de server (doomhammer) bevind. Wordt de laatste tijd steeds vaker behandelt als een stuk vuil.. Heal je een party omdat hij / zij dood gaat.. niks aan de hand maar dat als je vervolgens zelf in de penarie zit bij hem in de buurt en je vraagt hem ff voor hulp dat je dan keihard 'fuck off' te zien krijgt in je chat.. dat kan er bij mij niet in !

En dan heb ik het nog niet over een party waar ik in zat om een quest te doen die vervolgens tijdenshet behalven dan quest zomaar weg gaat met als gevolg dat ik niet de items had die ik moest hebben omdat ik dood ging.

En zo zijn er nog wel wat dingen die er gebeurd zijn vandaag.. neem aan dat het te maken heeft met de kater van gister ofzo maar leuk is anders (sorry moest ik ff kwijt )

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
dus als je iemand niet helpt ben je een "kid"? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
_Droopy schreef op zondag 13 februari 2005 @ 18:42:
[...]

is daar meer info over? Wat doet die precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcrenzo
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 18:52:
Hmmm ik zal wel weer de enige zijn die niks heeft binnen gekregen van Dynabyte? :p
Kreeg donderdag een mailtje van dat et verzonden was...had m vrijdag al moeten hebben :\
Is er nog kans dat ik em eventueel maandag nog krijg? Of is er gewoon wat fout gegaan denken jullie en dat ik dus de lul ben :\
Khad de CE besteld...
Heb precies hetzelfde probleem met Dixons, ook de CE. Ze hadden wel de normale binnengekregen (wilden ze mij eerst aansmeren). Bij de bestelstatus stond zelfs dat mijn bestelling bij hun binnen had moeten zijn (ook track en trace van TPG zegt dat) maar ze wisten daar van niks ;(

Ben dus ook erg bang dat er iets is misgegaan en dat ik de CE nu niet meer kan krijgen (terwijl hij al betaald is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Zo sta nu 25e in de queue (na al 20 minuten gewacht te hebben) en dan kan ik weer spelen :D maarja krijg je vanzelf he als je onder prime-time inlogt.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 10:41

yGiDoRp

Sawasdee

Dit spel is echt leuk maar oh zo verslavend. Ik zit mijn hele weekend al te spelen. Ik zou eigelijk wat gezelligs gaan doen met vrienden vandaag maar we hadden allemaal niet zo'n zin vanwege WoW :+ . Hopelijk is de lol er na een paar dagen wel vanaf :)

Ik zit op Dragonblight, level 13 Orc Warrior. Mijn naam is: Vinnien

Afbeeldingslocatie: http://www.ygidorp.com/got/vinnien_wow.jpg

Eerst maar eens wat eten dan dan nog ff verder spelen :Y)

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Droopy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-08-2019

_Droopy

Tweaken of school?,....Hmmm..

stefijn schreef op zondag 13 februari 2005 @ 19:09:
[...]

is daar meer info over? Wat doet die precies?
wat die precies doet weet ik niet, maar het schijnt een aantal problemen op te lossen die voor kunnen komen.
Ik hoorde iig dat dit voor een heleboel mensen (die emu's spelen) die 132-errors oplost.
Ik heb het zelf nog niet hoeven te gebruiken, gelukkig.
Maarjah,.... ik kan nog niet terrecht op de officiele servers. :X

Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Webgnome schreef op zondag 13 februari 2005 @ 19:01:
Ik begin mij opdit moment te ergeren aan het aantal 'kids' dat zich op de server (doomhammer) bevind. Wordt de laatste tijd steeds vaker behandelt als een stuk vuil.. Heal je een party omdat hij / zij dood gaat.. niks aan de hand maar dat als je vervolgens zelf in de penarie zit bij hem in de buurt en je vraagt hem ff voor hulp dat je dan keihard 'fuck off' te zien krijgt in je chat.. dat kan er bij mij niet in !

En dan heb ik het nog niet over een party waar ik in zat om een quest te doen die vervolgens tijdenshet behalven dan quest zomaar weg gaat met als gevolg dat ik niet de items had die ik moest hebben omdat ik dood ging.

En zo zijn er nog wel wat dingen die er gebeurd zijn vandaag.. neem aan dat het te maken heeft met de kater van gister ofzo maar leuk is anders (sorry moest ik ff kwijt )
tja, dat zal je natuurlijk altijd houden bij online games. Hoe vervelend het ook is. Net als bij Battlefield en Joint ops. van die teamkillers. Tja, je kan er weinig tegen doen vrees ik. Probeer je er gewoon niet teveel over op te winden, negeer ze en geniet van de leuke dingen van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Droopy schreef op zondag 13 februari 2005 @ 18:42:
[...]

Deze werkt niet. is voor 1.2.2. denkt ik. in ieder geval niet voor 1.2.3. :(

Wel bedankt voor het meedenken

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2005 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcrenzo schreef op zondag 13 februari 2005 @ 19:13:
[...]

Heb precies hetzelfde probleem met Dixons, ook de CE. Ze hadden wel de normale binnengekregen (wilden ze mij eerst aansmeren). Bij de bestelstatus stond zelfs dat mijn bestelling bij hun binnen had moeten zijn (ook track en trace van TPG zegt dat) maar ze wisten daar van niks ;(

Ben dus ook erg bang dat er iets is misgegaan en dat ik de CE nu niet meer kan krijgen (terwijl hij al betaald is)
Hmm hoe kom je aan die barcode ofzo dan? Van track en trace? Want ik weet niet wat ik daar moet invullen...kwil ff kijken wat TPG ermee heeft gedaan :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcrenzo
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 19:57:
[...]
Hmm hoe kom je aan die barcode ofzo dan? Van track en trace? Want ik weet niet wat ik daar moet invullen...kwil ff kijken wat TPG ermee heeft gedaan :\
Kreeg ik van dixons hoofdkantoor na een mailtje gestuurd te hebben waar mijn bestelling bleef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weird ik ben op eens mijn char kwijt omdat ik even keek naar een andere realm ?
Ik snap hier dus niks van :|

edit> en waarom moet nu presies http://forums-en.wow-europe.com/ down zijn :|

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2005 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcrenzo schreef op zondag 13 februari 2005 @ 19:59:
[...]

Kreeg ik van dixons hoofdkantoor na een mailtje gestuurd te hebben waar mijn bestelling bleef.
Ik heb Dynabyte vrijdag al gemailed...Hoop dat ze mogen terug mailen. Kbel ze morgen ook wel als ie er dan nog steeds niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 20:04:
Weird ik ben op eens mijn char kwijt omdat ik even keek naar een andere realm ?
Ik snap hier dus niks van :|

edit> en waarom moet nu presies http://forums-en.wow-europe.com/ down zijn :|
Ja wat zijn die mensen daar aan het doen?
Zijn ze met al het geld met z'n allen op vakantie ofzo :P

Nouja ik zit op Bloodscalp
Ben nu lvl 13 human warlock :). Zitten idd veel nederlanders op.
Ingame name: Skinpynl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vancleef uitmoorde is echt moeilijk
met party van 5,level 18-19,lukte ons niet om langers de tauren op de boot te komen,damn.

Weet er iemand hoe je een soort van lite versie van cosmos ofzo kan downloade/of instellen ?
dat je 1blakje er bij krijgt boven je normale.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2005 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

butsj schreef op zondag 13 februari 2005 @ 11:11:
[...]

Dit kan voor zover ik weet niet in darnassus, hiervoor moet je naar Stormwind (human city), en dan wel 2h sword training, want gewoon sword training is voor 1h.

Hoe je in Stormwind moet komen:
Vanuit Auberdine (Darkshore) neem je de boot op de pier (linkerkant) naar Menethil Harbor (Wetlands), daar moet je even die gryphon master aanspreken, en dan moet je helemaal naar Loch Modan over een pass gaan naar Dun Morogh en dan Ironforge opzoeken (ja het duurt wel even de eerste keer :) en daar in het midden van ironforge ook even de gryphon master aanspreken zodat je de volgende keer zo dat stuk kan vliegen).
Hierna als je dat gedaan hebt neem je de Deeprun Tram en dan kom je uit in Stromwind, en dan zit het ergens in Trade District (weet ik niet zeker meer), anders even aan zo'n city guard vragen naar een weapon trainer :)

edit: misschien wel makkelijk voor het zoeken: http://www.kaldorei.com/worldmap/
Holy mac! Ik ben dus vandaag de reis aangegaan. Heb er bijna anderhalf uur over gedaan na misgelopen te zijn. En ik heb nu m`n 2h sword skill :D Bedankt!

Wat is trouwens een goede plek om als thuishaven te maken? -voor een elf dan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dus best wel een groot probleem... als ik WoW nu speel dan heb ik soms heel lage fps.. rond 3fps :S
normaal heb ik rond 15. ook had ik een stukje buiten te barrens 30fps opeens... maar als ik rechtsklikte op een mob (ookal was die 20 meter verderop) dan dropte mn fps weer naar 7... dit heb ik allemaal pas sinds vanochtend... mijn specs zijn goed denk ik:
p4 1,6ghz overclocked naar 1,76
890mb geheugen
geforce3 64mb
weet iemand wat ik hier tegen kan doen? alles is low ingesteld. behalve resolutie. die is 1024*768

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 20:15:
[...]

Holy mac! Ik ben dus vandaag de reis aangegaan. Heb er bijna anderhalf uur over gedaan na misgelopen te zijn. En ik heb nu m`n 2h sword skill :D Bedankt!

Wat is trouwens een goede plek om als thuishaven te maken? -voor een elf dan-
Haha, ik wilde ook mn 2h sword skill halen, als Tauren Warrior, moest daarvoor vant midden van mijn continent naar t noorden van dat andere continent, ook iets van 1,5 tot 2 uur over gedaan, maar wat gaaf zeg, die draken en zeppelins etc... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
  • Laatst online: 20-08-2007
Het zou leuk zijn als iedereen even hier zijn characters invult: http://wow.exclamation.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier wel mensen die op normal spelen i.p.v. PvP of die andere? Ik speel normal op dragonblight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Goed alternatief voor Bloodscalp : Bloodhoof, redelijk bemand en heb nu voor beide servers 1 character. :) Ik heb nu al een Elite Quest, ik moet een vaag beest vinden bij een Ranch.
Ik ben een Gnome.
Vlakbij Iron Forge maar ik kan dat beest niet vinden, weet iemand waar ik dat beest kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het mogelijk dat cosmos je char verwijderd ?
ik had oude versie van cosmos,''stond er delete interface'' in wow begin,deed ik dat,terug naar windows,andere nieuwe cosmos geinstalled,,nu staat ik in wachtrij voor me realm,maar er stond niet bij (1) dat ik er een char had :?

mijn god,ik heb hem nog })

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2005 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hidde schreef op zondag 13 februari 2005 @ 20:34:
Goed alternatief voor Bloodscalp : Bloodhoof, redelijk bemand en heb nu voor beide servers 1 character. :) Ik heb nu al een Elite Quest, ik moet een vaag beest vinden bij een Ranch.
Ik ben een Gnome.
Vlakbij Iron Forge maar ik kan dat beest niet vinden, weet iemand waar ik dat beest kan vinden?
boven de ranch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word ik opeens gedisconnect :(
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan