Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.912 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP

ik ben een trotse eigenaar van een explaar (gister gekocht). net geinstaleerd. nu komt mijn probleem bij de 2de stap van een account aanmaken wordt er om een key gevraagt maar die kan ik nergens vinden. nou zouden jullei mij kunnen help door me te vertellen waar jullie je key hebben gevonden. ik heb overal al gezocht maar kan niets op de verpaking of boekje vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder CD3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff tot een paar bladzijden terug geen nuttig tips dus vraag het hier maar ff .

Welke winkel heft hem een beetje goedkoop liggen of is hij overal ong 45 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 20:16

Upke dupke

Oompa Loompa

Onder de 3de CD.

Hoe kan ik mijn billing info veranderen? Ik kan het nergens in account management vinden. Ben ik nu scheel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 11:57:
HELP

ik ben een trotse eigenaar van een explaar (gister gekocht). net geinstaleerd. nu komt mijn probleem bij de 2de stap van een account aanmaken wordt er om een key gevraagt maar die kan ik nergens vinden. nou zouden jullei mij kunnen help door me te vertellen waar jullie je key hebben gevonden. ik heb overal al gezocht maar kan niets op de verpaking of boekje vinden.
Er kleefde gewoon een stikker op de hoes van CD1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kep gisteren ook een account aangemaakt. Als betalingsmethode Mastercard en daar gewoon de gegevens van mijn Rabobank-Europas ingevuld. Werkte prima, geen CC nodig. Kep denk ik wel mijn guest-pas account een beetje misbruikt. Eerst aangemeld op de guest-key en daarna gelijk naar retail opgewaardeert. Ik had beter een dagje of 9 moeten wachten..nha ja..ik kan in iedergeval spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hartelijk dedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bajo schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 11:53:
Het zal al voorbij geweest zijn ,maar het zijn eventjes teveel posts terug om het te zoeken.

Ik wil het spel samen met me vriendin gaan spelen.
Moet je dan 1 of 2 exemplaren kopen?
Of kun je 2 accounts aanmaken en op 2 verschillende computers spelen?

Dit is mij nog onduidelijk.
Bij het registreren heb je een cd key nodig dus hem 2x gebruiken lukt niet. Je CC kan je namelijk wel gebruiken voor een ander account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:48
Viper2k1 schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 11:12:
[...]

Nee, Blizz wil zelfs proberen alle chars te bewaren volgens mij. Maar als je een account cancelled duurt het in elk geval nog wel 6 maanden ofzo voordat je chars weg zijn, als ze er dus al voor kiezen om de ongebruikte chars toch weg te doen.
zoals ik begrepen heb van de CM op de WoW forum is dat je char onbeperkt behouden wordt alleens als het echt nodig mocht blijken dan pas zullen ze gaan wissen maar voorlopig is het onbeperkt.

tipje hoe je van elf land naar human land komt
spoiler:
leg al je item (dus ga naakt ook niks meer in je inventory) in de bank ga vervolgens op wel naar auberdine en vandaaruit neem je de boot naar menethil bay vervolgens kan of swemmen naar westfall(duur wel 30 min ofzo) of door wetlands naar loch modan en dan naar ironforge, als je doot gaat gebruik je de spirit healer je heb dan wel res sickness maar geen durability hit op je items

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
tntkiller schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 12:11:
[...]

spoiler:
leg al je item (dus ga naakt ook niks meer in je inventory) in de bank ga vervolgens op wel naar auberdine en vandaaruit neem je de boot naar menethil bay vervolgens kan of swemmen naar westfall(duur wel 30 min ofzo) of door wetlands naar loch modan en dan naar ironforge, als je doot gaat gebruik je de spirit healer je heb dan wel res sickness maar geen durability hit op je items
ga jij is ff snel nederlands leren, dit is toch niet normaal meer. hier nog is in duidelijk nederlands:

spoiler:
doe al je items weg(ook die van je inventory, dus naakt) in de bank en ga vervolgens naar auberdine en vandaaruit neem je de boot naar menethil bay. vervolgens ga je zwemmen naar westfall (duurt wel 30 min ofzo) of door wetlands naar loch modan en dan naar ironforge. als je dood gaat gebruik je de spirit healer je heb dan wel res. sickness maar geen durability hit op je items.

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
YoshiBignose schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 12:37:
[...]

ga jij is ff snel nederlands leren, dit is toch niet normaal meer. hier nog is in duidelijk nederlands:

spoiler:
doe al je items weg(ook die van je inventory, dus naakt) in de bank en ga vervolgens naar auberdine en vandaaruit neem je de boot naar menethil bay. vervolgens ga je zwemmen naar westfall (duurt wel 30 min ofzo) of door wetlands naar loch modan en dan naar ironforge. als je dood gaat gebruik je de spirit healer je heb dan wel res. sickness maar geen durability hit op je items.
Nog is ???????
Nog eens bedoel je ? Ga ajb niet zeiken over het taalgebruik van anderen als je er zelf ook niet zo bar veel van bakt........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Nu online
ff over de kosten

dit komt gewoon van de site van blizard europa:

What is the monthly fee to play the game?
After the end of the one-month subscription included with the game, you will need to subscribe in order to continue playing. There are three options in our flexible subscription structure: month-by-month subscription costs 12.99€/£8.99 per month, 3-month subscription costs 11.99€/£8.39 per month and six month subscription costs 10.99€/£7.69 per month
.

Dus dat plaatje van die persoon eerder klopt niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Kevinp op 12-02-2005 12:52 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stelletje taalpuristen...

Anyway, dat manier van dat Duitsland invullen enzo vertrouw ik niet. Ik heb geen zin om gebanned te worden, omdat ik gewoon niet kon wachten op dat 'oplossing' van 14 Februari. Dat e-mail van bol.com... Ze doen alsof ze het echt helemaal zeker weten dat er een 'oplossing' komt op 14 feb. Ik hoop in ieder geval van wel. Zo niet, dan gebruik ik de Duitse manier.

Ik heb trouwens World of Warcraft niet eens gekocht. Ik ben eigelijk stomverbaasd dat sommige mensen echt hadden verwacht dat ze gewoon op de eerste dag moeiteloos konden registreren en spelen. _/-\o_

14 Februari schaf ik World of Warcraft aan, en registreer ik mezelf. Stressloos. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello,

We do realize that a lot of people do not have any credit cards, and we are working on a solution so you don't need a credit card to register your account.

The solution might be up when our Account creation page is back online. If the problem is still there I heard of one solution someone was able to use.

Select Germany as your country, and select the German credit card, and put in some false information as it wont check for details there. You should then change to the Gamecard when you receive it in March.

Blizzard Europe Entertainment
-naam weggehaald-
Billing Support
www.wow-europe.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 12:53:
Stelletje taalpuristen...

k heb trouwens World of Warcraft niet eens gekocht. Ik ben eigelijk stomverbaasd dat sommige mensen echt hadden verwacht dat ze gewoon op de eerste dag moeiteloos konden registreren en spelen. _/-\o_
Mwoh, taalpuristen. Je zal mij niet zien zeiken over d of t gebruik maar dat infantiele MSN gelul als 'egt, agter en mesgien' is verschrikkelijk irritant.

Ik kon donderdagnacht om 01:00 probleemloos registreren en spelen hoor, de rest maakt alleen overal zo'n probleem van :D Queue op Bunring Legion server is rond dit tijdstip al 300 man trouwens.

[ Voor 34% gewijzigd door Ace op 12-02-2005 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat "-naam weggehaald-" wel een grappig detail.

Het kan wat mij betreft net zo goed nep zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23
Schitterend...

Gisteren gaan spelen tot begin van de avond. Vanochtend effe en toen ding 10.

Nu wil ik inloggedn, nr. 287 in de queue. /rude

Waar komt die queue opeens vandaan, gisteren nog niks aan de hand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar moet je group loot opzetten als je met dobbel steen wilt bepalen wie de uncommen item krijgt ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 13:16:
Waar moet je group loot opzetten als je met dobbel steen wilt bepalen wie de uncommen item krijgt ???
Dat is default mode van Group Loot, wanneer je dat wilt aanpassen rechtsklikken op je eigen naam (als je groupleader bent) en dan kan je alles instellen wat je wilt.

Maar default is Group Loot en rollen voor alles Uncommon of hoger.

[ Voor 3% gewijzigd door Ace op 12-02-2005 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jippie ik heb een queue nog maar 3 min wachten... Gistermiddag en vanochtend was ik er meteen in en de account aanmaken lukte ook zonder problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keldon schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 13:20:
[...]

Dat is default mode van Group Loot, wanneer je dat wilt aanpassen rechtsklikken op je eigen naam (als je groupleader bent) en dan kan je alles instellen wat je wilt.

Maar default is Group Loot en rollen voor alles Uncommon of hoger.
dus is dat rollen pas bij > group loot ?
of is dat bij allemaal.
want ik zit nu in party,en er komt geen dobbelsteen meer -_- gister wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 13:22:
[...]

dus is dat rollen pas bij > group loot ?
of is dat bij allemaal.
want ik zit nu in party,en er komt geen dobbelsteen meer -_- gister wel
Dan heeft groupleader de options aangepast ws, in Free For All. Maar standaard roll je altijd voor Uncommon zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 13:16:
Er zijn verschillende soorten looting in een groep. Dat bepaald wie mag rollen en wie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG zat ik er net in, loopt het spel vast, sta ik nu in een queue van meer dan 100 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:26
Hoe kan je quests sharen? Daarnet stond ik met vier man te wachten of Garrick Padfoot, maar als ik dan naar mijn log ga is 'Share Quest' grijs... moet ik eerst een group vormen ofzo?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke server zitten nederlanders ? Ik ben vanmorgens gaan spelen in de tussentijd even boodschappen gedaan. En ik zit nu op Azjol- Nerub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil iedereen nu es stoppen met die domme berichten te plaatsen of het hem/haar gelukt is om binnen te raken op de EUservers! Het begint m'n keel uit te hangen met al die zever en ik zal zeker wel niet alleen zijn met die mening. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 13:29:
Hoe kan je quests sharen? Daarnet stond ik met vier man te wachten of Garrick Padfoot, maar als ik dan naar mijn log ga is 'Share Quest' grijs... moet ik eerst een group vormen ofzo?
Niet elke quest kan je sharen. En je moet ook dicht naast je medespeler staan om een quest te kunnen sharen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 13:29:
Bijna alle quests kan je delen behalve de quests die een andere quest opvolgen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2005 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit snap ik dus niet: Ik ben een lvl 11 hunter en gebruik normaal "rough arrows" nu kan ik dus ook "sharp arrows" kopen, maar als ik m`n hunter daarmee equip zegt ie: cant use that arrows must be wraped in paper" of zoiets.

Wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 13:36:
Dit snap ik dus niet: Ik ben een lvl 11 hunter en gebruik normaal "rough arrows" nu kan ik dus ook "sharp arrows" kopen, maar als ik m`n hunter daarmee equip zegt ie: cant use that arrows must be wraped in paper" of zoiets.

Wtf?
Je bent te laag level denk ik. Heb dit probleem trouwens nooit gehad. Heb nu zelf een level 47 hunter maar ik gebruikte dat soort pijlen op een hoger level dan 11.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2005 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:53
Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 13:32:
[...]

Niet elke quest kan je sharen. En je moet ook dicht naast je medespeler staan om een quest te kunnen sharen :)
En dus inderdaad ook eerst een group vormen.

Queues op Bloodscalp :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ik ze heb kunnen kopen betekend toch dat ik ze kan gebruiken? Anders zie je het namelijk rood bij de vendor. Even voor de duidelijkheid, je moet er lvl 10 voor zijn en ik ben lvl 11.
Ik vind vreemd deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 13:36:

Wtf?
dat betekent dat je ze in je "quiver" moet stoppen, én dat je ze ge-equipped naast je wapen moet hebben, (volgens mij is dat sneltoets "c").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tnx ik zal dat eens proberen dan maar. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Purechaos schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 13:40:
[...]

En dus inderdaad ook eerst een group vormen.

Queues op Bloodscalp :X
Ok, hoe vorm ik dan een group? De quest kan zeker geshared worden omdat iemand anders aanbood om hem te sharen ;) Maar hoe initieer ik die actie zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evink
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 13:03
Stormscale queue van tegen de 600....
(puur doordat Chello ff vond dat ik uit die server moest :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bye bye Bloodscalp, 300 man que.
Ik ga wel naar servertje met minder mensen.
Wel zonde, 2 dagen voor niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik de serverstatus vinden. De link op wow-europe geeft een lege lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23
Ah de cap van server population staat natuurlijk wel extra laag om mensen te pushen te verspreiden. Gewoon geduld hebben, na een week is die cap omhoog.

Ik speelde op Bleeding Hollow, nr 1 server USA, en die had geen queue behalve op primetime, dan had je queue van 100 tot 200 max. Dat was uitzondering dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 12:01:
Pff tot een paar bladzijden terug geen nuttig tips dus vraag het hier maar ff .

Welke winkel heft hem een beetje goedkoop liggen of is hij overal ong 45 ?
Mediamarkt. €34,99.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Krijgen we nog wat leuke screenshots van mensen die nu wel spelen, ik heb hem nog niet gekocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 13:54:
[...]

Ok, hoe vorm ik dan een group? De quest kan zeker geshared worden omdat iemand anders aanbood om hem te sharen ;) Maar hoe initieer ik die actie zelf?
Selecteer iemand (klik iemand aan), dan krijg je een soort info schermpje links boven, net als je eigen info die links boven staat. Rechts-klik erop en je krijgt een mooi lijst met opties. Kies daaruit "Invite for group" of iets dergelijks. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En spelen maar:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~adria430/pc1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~adria430/pc2.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Nu online

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker druk :D.
Moet nou alleen wachten een queue van 140 :S
Heb ik er wel voor over :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Hopelijk dat de 100-200 queue (237 om 2 uur) nieuwe spelers voorlopig afschrikt om op Bloodscalp te gaan...

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Even ter info om alle negatieve ellende te doen vergeten:
- installatie op P4 binnen half uurtje rond
- registratie binnen 10 minuten done
- creatie en logon 80 wachtende voor me op Bloodscalp duurde 10-15 minuten

Vanavond kan ikpas spelen maar dan wel tot morgen 5 uur.

Chips, Bapao, Cola (light) en dekens want na twaalven gaat de cv uit :9

* yared is er klaar voor

LievKoetje@ Bloodscalp
Deze informatie kost u 20Cp, storten graag online, ik haal het wel af op Ogrimarr (doe er even een leuk berichtje bij weet ik meteen welke GoT'rs er zittten :))
Geen excuses dat je dit pas ziet NADAT je alles erboven gelezen hebt.. >:)

[ Voor 3% gewijzigd door yared op 12-02-2005 15:53 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar ik kan ik mijn betalingsmethode wijzigen? ik gebruik nu het cc nummer van mn pa, maar ik wil overstappen naar pre-paid kaarten zodra deze er zijn. iemand toevallig hetzelfde gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Je kunt volgens mij de CC er niet uithalen. Als je gewoon gaat betalen met Gamecards wordt er niks van je CC afgeschreven, totdat je Gamecard-tijd om is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Laatst online: 26-02-2024
Jaded schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 16:09:
Je kunt volgens mij de CC er niet uithalen. Als je gewoon gaat betalen met Gamecards wordt er niks van je CC afgeschreven, totdat je Gamecard-tijd om is.
haha, lijkt me sterk. Wil hij na 4 maanden stoppen met spelen, blijft er heel de tijd geld van zn pa zn cc afgeschreven worden. Dat moet je toch wel kunnen veranderen lijkt me.
Ik ga het spel btw bij mycom kopen. Daar hebben ze een leuke aanbieding. Spel voor 39,95 en een gamecard voor 21,95. Niet verkeerd dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Je moet je account cancellen als je niet meer wilt betalen, anders wordt er nog gewoon afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Laatst online: 26-02-2024
Jaded schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 16:22:
Je moet je account cancellen als je niet meer wilt betalen, anders wordt er nog gewoon afgeschreven.
Are you kidding me? Je kunt toch zeker wel je account 2 maandjes niet gebruiken zonder dat je daarvoor je account moet deleten?
Zo werkt het toch ook met de gamecards? Je account bestaat gewoon maar als je er ook mee wilt kunnen spelen moet je een nieuwe gamecard kopen. Je kan dus gewoon een maandje niet spelen en daarna weer verder gaan waar je gebleven was. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcrenzo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 22:04
Is het nu eigenlijk ook mogelijk om zowel een alliance char als een horde char aan te maken op dezelfde realm? Ik weet dat ik het in de beta wel kon, maar hoorde geruchten dat het in de retail niet kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
voor screens van mij :

http://www.pijpkonijn.info/

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcrenzo schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 16:33:
Is het nu eigenlijk ook mogelijk om zowel een alliance char als een horde char aan te maken op dezelfde realm? Ik weet dat ik het in de beta wel kon, maar hoorde geruchten dat het in de retail niet kon.
volgens mij niet. . . en dit kon d8 ik ook niet met de final beta :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:42

BrZ

marcrenzo schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 16:33:
Kan niet, en kon in de final beta ook niet. Althans, niet op PvP servers, hoe het met de normale servers zit weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kon in FB wel op een PvE server niet op een PvP server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

PvP kan het niet , PvE kan je gewoon Horde EN alliance hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
UltraR-pc schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 16:28:
[...]

Are you kidding me? Je kunt toch zeker wel je account 2 maandjes niet gebruiken zonder dat je daarvoor je account moet deleten?
Zo werkt het toch ook met de gamecards? Je account bestaat gewoon maar als je er ook mee wilt kunnen spelen moet je een nieuwe gamecard kopen. Je kan dus gewoon een maandje niet spelen en daarna weer verder gaan waar je gebleven was. Toch?
Je account deleten hoeft inderdaad niet, het is meer 'op non-actief zetten'. Je kunt er dan niet meer mee op de servers inloggen, maar je characters blijven wel bewaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb de manier van duitsland kiezen gebruikt, maar hoe kan ik nu me betalingswijze terug brengen naar prepaid? Want ik wil natuurlijk niet dat ze me banknr. natrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

oke heb eindelijk wow gekocht ..
wou eerst voor de CE gaan maar toch normale versie gekocht ..!
jammer dat het CD versie uitgekomen is maar hey ...maakt niet echt veel uit!

zit op Skullcrusher NE rogue nick: Atreyu ..net begonnen (lvl2)

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 17:18:
Kheb de manier van duitsland kiezen gebruikt, maar hoe kan ik nu me betalingswijze terug brengen naar prepaid? Want ik wil natuurlijk niet dat ze me banknr. natrekken.
Volgens de EU tech support forums kan dit nog niet maar wordt dit zeer binnenkort mogelijk.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
se7en schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 17:49:
oke heb eindelijk wow gekocht ..
wou eerst voor de CE gaan maar toch normale versie gekocht ..!
jammer dat het CD versie uitgekomen is maar hey ...maakt niet echt veel uit!

zit op Skullcrusher NE rogue nick: Atreyu ..net begonnen (lvl2)
:/ :| 8)7

Vertel me in hemelsnaam waarom :P
Cute zergling bij dat kampvuur :)

[ Voor 26% gewijzigd door pagani op 12-02-2005 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

johnnyv.nl schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 17:58:
[...]

:/ :| 8)7

Vertel me in hemelsnaam waarom :P
want die moeten nog besteled worden, kan neit wachten :P
en kost meer ...(kan wel sparen) maar kan niet wachten :P
btw dit is ook nice ...!! _/-\o_

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen als je blieft uit Warsong blijven :)
Gelukkig zijn de servers op dit moment dicht geknepen, dus queues zullen vanzelf wel verdwijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 19:57
Wat ik me afvraag bij die methode om Duitsland als land op te geven en dan via ELV methode te registreren is of het later geen gevolgen heeft.
Ik bedoel, is het wel veilig om te doen? Ik zou niet graag over een week ofzo gebanned willen worden wegens fraude oid.

Opzich zou eerste maand gratis moeten zijn, dus is dat hele cc check enzo er allemaal voor de show. Vooral als iemand een prepaid kaart wil gaan gebruiken (iemand zoals ik :) ).
Ik zit op het randje om die Duitse methode te proberen... Maat t lijkt me toch zonde als ik daarmee me 45 euro verspeel.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 18:30:
Iedereen als je blieft uit Warsong blijven :)
Gelukkig zijn de servers op dit moment dicht geknepen, dus queues zullen vanzelf wel verdwijnen
Ik zie dat vaker gezegd worden , hebben ze dat officieel gezegd of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lort Gob
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-05-2024
Zo, de lange rijen op The Burning Blade zijn ook begonnen zo te zien....30 min, da's geen kattepis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 10:31

Wub

30 Minuten? Ik heb nu een rij van 500 wat gelijk staat aan minstens een uur!

Maargoed, ik heb al flink wat gespeeld gisteren, en ben nu level 14 Night Elf priest.

Burning Legion server voor de geintereseerde.

Over de queu's trouwens, dat was bij de retail in Amerika 10x erger. Daar hadden ze 1000+ queu's en elke dag 5x een servercrash in de eerste 2 weken.

Ik vind het enorm meevallen hoe het gaat in europe, ze hebben veel van amerika geleerd en ik vind alles wel flex gaan.

Dus hulde aan Blizzard Europe voor deze goede start.

edit:

Wil nog even kwijd dat deze grote queu's allemaal tijdelijk zijn. Ze hebben nu de server capaciteiten wat verlaagt omdat iedereen nog in de begin gebieden zit. Als iedereen gemiddelt level 20+ is en wat meer verspreid is, kunnen er wat meer mensen in en verdwijnen de queu's en op de alle drukste servers krijg je dan queu's van max 10 minuten.

[ Voor 26% gewijzigd door Wub op 12-02-2005 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
johnnyv.nl schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 17:58:

[...]

Cute zergling bij dat kampvuur :)
thanx,, ik had in het begin wel ff moeite met het kiezen van de pet. Zeker omdat ik op dat moment al een diablo zag langslopen en die ziet er ook erg stoer uit. Maar omdat ik nog geen zergling ( of eigenlijk fellhound ) gezien had heb ik die gekozen :)

Wat ik wel jamer vind van de CE:pets is dat ze niet groeien. :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaptorRVL schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 18:35:
Wat ik me afvraag bij die methode om Duitsland als land op te geven en dan via ELV methode te registreren is of het later geen gevolgen heeft.
Ik bedoel, is het wel veilig om te doen? Ik zou niet graag over een week ofzo gebanned willen worden wegens fraude oid.

Opzich zou eerste maand gratis moeten zijn, dus is dat hele cc check enzo er allemaal voor de show. Vooral als iemand een prepaid kaart wil gaan gebruiken (iemand zoals ik :) ).
Ik zit op het randje om die Duitse methode te proberen... Maat t lijkt me toch zonde als ik daarmee me 45 euro verspeel.. :/
Mij bevalt het prima! :) Als er binnen enkele dagen een oplossing komt, pas je toch gewoon je betalings manier aan. simpel!
Khad hier ergens gelezen dat zelfs blizzard zegt: verzin een cctje, en pas daarna aan. toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Webgnome schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 18:57:
[...]

thanx,, ik had in het begin wel ff moeite met het kiezen van de pet. Zeker omdat ik op dat moment al een diablo zag langslopen en die ziet er ook erg stoer uit. Maar omdat ik nog geen zergling ( of eigenlijk fellhound ) gezien had heb ik die gekozen :)

Wat ik wel jamer vind van de CE:pets is dat ze niet groeien. :)
das wel jammer ja, maar ze zijn wel schattig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 22:22

Glorificationer426

come we hero rush yes?

vind het best wel gaar dat er zoveel pve servers zijn, allemaal op Low, en dat ik een uur (serieus) in een queue zit om op de pvp te komen -_-p

maarja dit is dan ook t eerste weekend :P

[ Voor 15% gewijzigd door Glorificationer426 op 12-02-2005 19:57 ]

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

zijn er meer mensen die last van vastlopers hebben ik heb nu al 3 keer in 1 uur vastlopers gehad gewoon de hele computer blokkeert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep gebeurt mij ook. OOk error #132 heb ik met enig regelmaat (mag je weer lekker de queue in :-()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is weer lekker rustig hier :9 iedereen op bloodscalp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft naast dat een cloak bar weining armor geeft ook nog een andere functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Er kunnen bonussen opzitten als agility +4 ofzo :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net level 10 geworden en heb nu een nederlandse guild :9~
Dit is echt weer lachen... ik wacht weer op xroads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik ben bezig om mijn rogue wat betere wapens te geven, maar ik kan niet kiezen... guns lijken me wel leuk, maar klopt het echt dat ik daar een ammo pouch van 10s voor moet aanschaffen? Bow of crossbow is dan goedkoper omdat een quiver maar 1s kost... Ik kan natuurlijk ook een mooi zwaard aanschaffen... in elk geval moet ik van die prutsdagger af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 19:09
Jaded schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 16:09:
Dat staat zelfde in de FAQ: als je geregged hebt met CC maar later met Gamecards gaat betalen moet je zélf zorgdragen voor het stopzetten van billing op de CC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Dr. Strangelove schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 21:05:
Ik ben bezig om mijn rogue wat betere wapens te geven, maar ik kan niet kiezen... guns lijken me wel leuk, maar klopt het echt dat ik daar een ammo pouch van 10s voor moet aanschaffen? Bow of crossbow is dan goedkoper omdat een quiver maar 1s kost... Ik kan natuurlijk ook een mooi zwaard aanschaffen... in elk geval moet ik van die prutsdagger af.
een rogue zonder dagger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
aaaah kben nu lvl 10 troll mage....morgen maar weer verder, genoeg gespeeld voor vandaag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook mensen die op dragonblight spelen hier?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2005 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
kweenie maar ik speel op bloodscalp en de rijen zijn altijd lang maarja hoogstens 10 minuutjes dus valt mee. :)

edit: maar om maar even ergens anders over te praten, hebben mensen CTmod al werkend gekregen? ik heb de version veranderd maar in het begin van het spel geeft ie error en krijg ik alleen een paar addons :(

[ Voor 49% gewijzigd door YoshiBignose op 12-02-2005 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fucking plers... hebben jullie geen leven ofzo...

ga eens naar buiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 21:38:
fucking plers... hebben jullie geen leven ofzo...
ga eens naar buiten
Geef nou maar toe dat je dit zegt omdat je in een queue zit :+
;)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu op een PVE server Undead Warlock Level 6 en op een PVP server Tauren Hunter level 4. Morgen maar weer verder. :)

Ben nu darts aan het bekijken, Raymond versus Taylor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 21:42:
[...]

Geef nou maar toe dat je dit zegt omdat je in een queue zit :+
;)
ik heb wow nog nie eens geinstaleerd :)

staat netjes (nog in plastic) in de kast

mede omdat ik eerst coh ga doen( eu versie) ga binnen een paar dage beginne en waarom zo snel met wow,denk dat ik daar tege de zomer mee begin.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2005 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Uh... ja? Rogues kunnen voor melee ook hand weapons, one-handed swords en maces gebruiken.

Ik heb in het AH een leuke dagger gevonden, scheelt weer in de kosten van weapon training; voor de lange afstand maar wat leuke werpmesjes gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Geen verstand van de Rogue verder, maar heb je niet een dagger nodig voor de stiekeme aanval in de rug? (meen ik een van de sterkere punten van de Rogue)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
stefijn schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 22:13:
Geen verstand van de Rogue verder, maar heb je niet een dagger nodig voor de stiekeme aanval in de rug? (meen ik een van de sterkere punten van de Rogue)
Klopt ;(

Das inderdaad niet handig ...

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Oei. zou kunnen. Speel net voor het eerst met de rogue :) Mazzeltje dat ik toch maar voor een dagger ben gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor roques raad ik night elfes aan
Ze hebben een stealth die 2x zo goed werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Trouwens het is echt droefig hoelang die installatie duurt..... dat had volgens mij ook wel effecienter gekunt. Het is we lzo rond de 4GB wat straks op de schijf staat geparkeerd, maar dat moet sneller kunnen.

Maar nu even een seriuese vraag weet iemand in welke dieren een Druide kan veranderen, ik weet alleen van een katachtige en een beer.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
_Dune_ schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 22:23:
Trouwens het is echt droefig hoelang die installatie duurt..... dat had volgens mij ook wel effecienter gekunt. Het is we lzo rond de 4GB wat straks op de schijf staat geparkeerd, maar dat moet sneller kunnen.
Sja...je moet ook wát te zaniken hebben he :Z Misschien had het ipv 5 minuten 4:30 kunnen duren, dat had je toch behoorlijk wat kostbare tijd gescheeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefijn schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 22:35:
[...]

Sja...je moet ook wát te zaniken hebben he :Z Misschien had het ipv 5 minuten 4:30 kunnen duren, dat had je toch behoorlijk wat kostbare tijd gescheeld.
a stefijn is weer wakker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

stefijn schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 22:35:
[...]

Pardon??? Ik weet dat ik niet het snelste systeem meer heb:

AMD Athlon 1.4Ghz
Abit KT7-RAID
1GB PC133 SDRAM
3x 40GB 7200rpm schijven
ATI Radeon 9500 Pro
NEC 3500 DVDRW

Maar nu bijna na 2 uur is de installatie nog altijd niet voltooid en dat vindt ik lang duren ja.
Je kunt mij niet wijs maken dat, dit niet beter kan. Overigens had ik de Beta sneller geinstalleerd. Ook ik ben één van de gelukkigen die in o.a. de USA open Beta heeft mee mogen spelen.

Dergelijke problemen heb ik verder nooit gehad en tot op heden heb ik toch vrij moderne/nieuwe games nog redelijk kunnen draaien. Het gaat hier om het verplaatsen van data, zover ik weet heb je dara nu niet echt een super systeem voor nodig.

[ Voor 16% gewijzigd door _Dune_ op 12-02-2005 23:05 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 21:05:
Een ranged weapon in altijd wel handig, ten eerste om mobs te pullen en ten tweede in pvp als je geroot bent ofzoiets door één of andere spell. Dan zou ik zeker het traagste en het sterkste van al nemen, omdat je toch vrij weinig met je ranged weapons werkt. Dus waarom niet wat kracht achter het wapen. :) Als je een boog/gun aanschaft moet je idd 10s betalen voor een ammopouch of quiver. Je kan natuurlijk met bijvoorbeeld leatherworking dit zelf maken, ofwel laat je het door iemand maken wat normaal goedkoper zal zijn dan 10s.
Op de ranged weapons staan ook nog eens bonussen zoals +4agility,... noem maar op. Deze zijn natuurlijk ook al mooi meegenomen.

Dagger of sword, hangt ervan af hoe jij speelt. Veel backstabben, ambushen, critten, en veel poisons toepassen dan ga je maar voor dagger, maar het nadeel is dat de aanvallen dan meestal positioneel zijn.
Swords daarintegen, critten iets minder, de poison proced ook minder, maar je SS (sinister strike) is dan het grote pluspunt. SS wordt berenkent met de sterkte van het zwaard, dus hoe meer dmg jouw zwaard heeft hoe meer dmg jij gaat doen.

Ik zou persoonlijk in het begin sword of mace gaan. En vanaf lvl 30 ongeveer kieze welke playstyle, sword/mace or dagger of allebij met een macro om van wapen te veranderen.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan