Dr. Strangelove schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 21:05:
Ik ben bezig om mijn rogue wat betere wapens te geven, maar ik kan niet kiezen... guns lijken me wel leuk, maar klopt het echt dat ik daar een ammo pouch van 10s voor moet aanschaffen? Bow of crossbow is dan goedkoper omdat een quiver maar 1s kost... Ik kan natuurlijk ook een mooi zwaard aanschaffen... in elk geval moet ik van die prutsdagger af.
Een ranged weapon in altijd wel handig, ten eerste om mobs te pullen en ten tweede in pvp als je geroot bent ofzoiets door één of andere spell. Dan zou ik zeker het traagste en het sterkste van al nemen, omdat je toch vrij weinig met je ranged weapons werkt. Dus waarom niet wat kracht achter het wapen.

Als je een boog/gun aanschaft moet je idd 10s betalen voor een ammopouch of quiver. Je kan natuurlijk met bijvoorbeeld leatherworking dit zelf maken, ofwel laat je het door iemand maken wat normaal goedkoper zal zijn dan 10s.
Op de ranged weapons staan ook nog eens bonussen zoals +4agility,... noem maar op. Deze zijn natuurlijk ook al mooi meegenomen.
Dagger of sword, hangt ervan af hoe jij speelt. Veel backstabben, ambushen, critten, en veel poisons toepassen dan ga je maar voor dagger, maar het nadeel is dat de aanvallen dan meestal positioneel zijn.
Swords daarintegen, critten iets minder, de poison proced ook minder, maar je SS (sinister strike) is dan het grote pluspunt. SS wordt berenkent met de sterkte van het zwaard, dus hoe meer dmg jouw zwaard heeft hoe meer dmg jij gaat doen.
Ik zou persoonlijk in het begin sword of mace gaan. En vanaf lvl 30 ongeveer kieze welke playstyle, sword/mace or dagger of allebij met een macro om van wapen te veranderen.