Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.862 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:17

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

als je die ing-card nu aanvraagt hebje hem een jaar gratis, als je hem dan 3 maand vantevoren weer opzecht zitje er niet nog een jaar aan vast ;)

maar zou wel fijn zijn asl het WoW topic weer wat meer over het spel zelf zou gaan, deel 15 en 16 gaan ook voor 90 over het activeren... :)

die gozer bij Dynabyte leeuwarden zei trouwens dat hun hele voorraad van WoW al uitverkocht was allemaal via de pre-release order.

[ Voor 19% gewijzigd door Chaoss op 11-02-2005 23:57 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-07 23:09

Remi

Moo!

Ik heb het iid ook gedaan met firefox, ging een stuk beter dan met IE. :)

Tussen haakjes als je moet invullen wat je land is en hij zegt daarna dat het een required field is dan moet je nederland met de hand kiezen en niet gebruik maken van het knopje N om nederland te selecteren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
'k Kan niks vinden over serials hierover in dit topic, dus bij deze de vraag: kan ik serials op de Blizzard site kopen? Ik zie namelijk dat ik wel de software kan downloaden (al gedaan) en een account kan aanmaken (wilde ik doen, geen serial).

Logischerwijs zou ik verwachten dat ik tegen een kleine betaling ook een serial zou kunnen kopen.

Maar dit is dus niet zo? Ja of nee als antwoord is voldoende ;) Ga morgen toch de stad in hier. Kan ik er een meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-07 20:49
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 23:45:
\o/ gelukt

als je de hele tijd halve paginas krijgt in iexplorer moet je gewoon
firefox proberen heb ik ook gedaan en was er in 5 minuten doorheen ^^

succes
Je hebt gelijk, met FireFox werdt de pagina geladen in 1 seconde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Blue-eagle schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 23:53:
'k Kan niks vinden over serials hierover in dit topic, dus bij deze de vraag: kan ik serials op de Blizzard site kopen? Ik zie namelijk dat ik wel de software kan downloaden (al gedaan) en een account kan aanmaken (wilde ik doen, geen serial).

Logischerwijs zou ik verwachten dat ik tegen een kleine betaling ook een serial zou kunnen kopen.

Maar dit is dus niet zo? Ja of nee als antwoord is voldoende ;) Ga morgen toch de stad in hier. Kan ik er een meenemen.
Kan je niet kopen bij Blizzard. www.gamersloot.com heeft ze wel, maar alleen US retail keys, geen EU meen ik. Het handigst is gewoon morgen ff een WoW doosje te kopen in de winkel :)

[ Voor 4% gewijzigd door Nvidiot op 12-02-2005 00:03 . Reden: gamersloot info ]

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik heb een probleem met de installatie van World of Warcraft. Het installeren duurt oneindig lang, zeker anderhalf a twee uur. Hebben meer mensen last van dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen ik wil zeker niet zeikig overkomen.
maar zoals je ziet is het nu allemaal geregeld :D..
dus nu allemaal fijn spelen

en ik vin dat blizzard het snel heeft opgelost. :)
dus nu allemaal fijn spelen , en ik hoop dat ik morgen middag fijn kan spelen.

VEEL PLEZIER
ps : please nu geen gebitch meer over die fucking CC of andere hist
Mensen het werkt....dus SPELEN :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 00:08:
Hey, ik heb een probleem met de installatie van World of Warcraft. Het installeren duurt oneindig lang, zeker anderhalf a twee uur. Hebben meer mensen last van dit probleem?
gast lees eerst jeel topic door, en ook ff deel 16...
en bij deze is je vraga beantwoord, ja meer mensen heb hier last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Account gemaakt op de site met m'n CC, maar ik kom in het spel zelf zegt ie dat m'n information invalid is? WTF???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik heb een installatie probleem met World of Warcraft. Het installeren duurt oneindig lang, zeker anderhalf a twee uur. Hebben meer mensen last van dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AcIDeR schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 23:43:
Die pet die je in het begint krijgt , is die nou echt die paar euro meer waard?(aangezien dit terug komt...en je misschien maar 2 x naar de rest van de doos kijkt?
afgezien van het "hebben" :P

zit namelijk te twijfelen om een CE te gaan ophalen, of een normale
ga in godsnaam de CE halen, hij is echt geweldig !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je je cc nummer ook veranderen?, heb nu die maand free . maar wil niet dat het afgeschreven word ga me een game card halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 00:11:
[...]

ga in godsnaam de CE halen, hij is echt geweldig !!!
;eg eens uit , wat is er in godsnaam zo geweldig aan die pet ?
wat doet die voor je ? wat zijn ze skills.......tell more m8 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik bijv 20 linen cloth's heb , en ik wil er maar 18 met iemand ruilen bijv, hoe kan dat dan ? waar kan je invoeren hoeveel je van dat product wilt ruilen/geven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 00:12:
Kun je je cc nummer ook veranderen?, heb nu die maand free . maar wil niet dat het afgeschreven word ga me een game card halen.
jezus
mesen lees gvd dit topic eerst eens door , ja alle 16 ..
is allemala terug te vinden
of.... op de blizzard site misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluisman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-06 13:45
LANG LEVE FIREFOX!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 00:13:
Als ik bijv 20 linen cloth's heb , en ik wil er maar 18 met iemand ruilen bijv, hoe kan dat dan ? waar kan je invoeren hoeveel je van dat product wilt ruilen/geven ?
kijk respect man _/-\o_
jij praat over WoW
( weet het antwoord niet, net 1 nacht de beta gespeeld :D )
maar respect , jij praat over WoW : _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ niks meer dan respect :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 00:12:
[...]

;eg eens uit , wat is er in godsnaam zo geweldig aan die pet ?
wat doet die voor je ? wat zijn ze skills.......tell more m8 :D
Ik bedoel die pet niet, dat is een geinig extraatje. Maar de andere dingen die je erbij krijgt zijn mooi, zoals het Art Book. De doos is ook heel mooi, net als een boek. Als je dit spel dan toch een hele tijd gaat spelen kun je best wel ff 2 tientjes meer uitgeven voor de CE, maaar ja dat vind ik.

Zijn er meer mensen die net een account hebben gemaakt op de site maar met dat account niet kunnen spelen omdat je dan een melding krijgt dat de information invalid is???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meschien heel dom van me maar
ken je nu niet aan melden als je geen cc hebt ??
want er word wel gevraagt om een visa enzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shift click er op, dan ff 2 invullen en die 2 wat je dan zeg maar in je hand hebt op een andere spot in je bag klikken. dan heeft hij ze opgesplitst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

jezus
mesen lees gvd dit topic eerst eens door , ja alle 16 ..
is allemala terug te vinden
of.... op de blizzard site misschien ?
Echt man dat zijn geen 2 pagina's , vorige deed waren 45 pagina's . je had het me misschien ook ff kunnen zeggen ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Zijn er meer mensen die net een account hebben gemaakt op de site maar met dat account niet kunnen spelen omdat je dan een melding krijgt dat de information invalid is?"

Dat had ik ook, na erg pissed te worden en bijna mijn persoonlijke hitman op blizzard af te sturen zag ik nog ff snel de url adress.. het was de US sign up page..

de eu sign up is

signup.wow-europe.com

of zoiets dergelijks.. het lukt mij nu in ieder geval niet om DAAR te connecten T_T

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2005 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:29

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 00:18:
meschien heel dom van me maar
ken je nu niet aan melden als je geen cc hebt ??
want er word wel gevraagt om een visa enzo :(
haha lees even een deel van de topic voordat je weer dergelijke vragen gaat stellen. Men wordt namelijk een beetje agresief van de CC vragen en ja je hebt voorlopig nog een Credit Card nummer nodig. Mogelijk wordt dit nog aangepast, maar daar voor moet je de site van Blizzard/WoW in de gaten houden.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Dune_ schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 00:24:
[...]

haha lees even een deel van de topic voordat je weer dergelijke vragen gaat stellen. Men wordt namelijk een beetje agresief van de CC vragen en ja je hebt voorlopig nog een Credit Card nummer nodig. Mogelijk wordt dit nog aangepast, maar daar voor moet je de site van Blizzard/WoW in de gaten houden.
ik wil niet ...... doen maar dit staat op de site

Players with Authentication Keys can now create an account and join onlin

en die heb ik :S

maar ik wacht wel af :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij laad die pagina bij mij nog steeds niet de pagina zoals die geladen zou moeten worden echt erg dit bah vreselijk geregeld daar bij blizard! ..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 00:19:
[...]

shift click er op, dan ff 2 invullen en die 2 wat je dan zeg maar in je hand hebt op een andere spot in je bag klikken. dan heeft hij ze opgesplitst :)
tip: Als je wil handelen met iemand en je moet iets opsplitsen dan moet je dit altijd eerst doen in je eigen rugzak en dan pas handelen met de andere persoon anders lukt dit niet. ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2005 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-07 13:58

Belgar

Archmaster ranzige code..

Shift-click

uit de: 20 things i wish people had told me list :)

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 00:20:
"Zijn er meer mensen die net een account hebben gemaakt op de site maar met dat account niet kunnen spelen omdat je dan een melding krijgt dat de information invalid is?"

Dat had ik ook, na erg pissed te worden en bijna mijn persoonlijke hitman op blizzard af te sturen zag ik nog ff snel de url adress.. het was de US sign up page..

de eu sign up is

signup.wow-europe.com

of zoiets dergelijks.. het lukt mij nu in ieder geval niet om DAAR te connecten T_T
Ik weet toch ECHT zeker dat ik een account op de Europese Sign Up page heb gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 01-08 21:14
Pfff.

Wat een geemmer hier. Ik heb vanochtend toen ik het pakketje had (12:00) gewoon een account aangemaakt, het enige probleem was het vinden van de key (3e CD inderdaad). Account gemaakt, en toen ik thuiskwam zonder problemen gepatched en ingelogged. Een hele middag + avond lekker gespeeld, en heb nu m'n hunter op lvl 9, en een warlock op lvl 6.

Go blizzard! O-)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mijn aub ff uitlegen hoe ik een acount aan kan maken en hij laad die k*t pagina maar niet..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 00:36:
Kan iemand mijn aub ff uitlegen hoe ik een acount aan kan maken en hij laad die k*t pagina maar niet..... :(
ff firefox dl help wel maar als geen cc of visa enzo hebt ken je nog niets :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja ik heb dat spel gekocht en ik kan nu dus blijkbaar 1 maand gratis online spele werkt dit dan niet?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Gewoon voor cc kiezen en *iets* invullen, als ie door de number-check heenkomt is het al goed, hij wordt NIET geverifieerd bij de cc maatschappij. Over 'n maand ff gamecard halen en je billing info wijzigen :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 00:38:
tja ik heb dat spel gekocht en ik kan nu dus blijkbaar 1 maand gratis online spele werkt dit dan niet?????
nee je moet een betaal menier invullen anders kom je niet verder dan stap 4 waar ik ok ben
maar ze zeggen dat ze er mee bezig zijn ik wacht af doe ik all bijna 10 uur :(
cc= ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://signup.wow-europe.com/ het duurt ook een eeuw om deze pagina te laden :(
en de tweede is al helemaal verschrikkelijk die laad die amper.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-08 09:24
omg!!!

DOWNLOAD FIREFOX!!! Daarmee kom je er veel makkelijker door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-08 19:18

Snappie88

Mr. Hollywood

Topicstarter
Yup, ben ook al met Firefox bezig :)

Nog leuker, m'n artikel waar ik beetje lang enzo mee bezig ben geweest staat eindelijk online, gaat over Scarlet Monastery :) misschien grappig om te lezen ;)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nvidiot schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 00:39:
Gewoon voor cc kiezen en *iets* invullen, als ie door de number-check heenkomt is het al goed, hij wordt NIET geverifieerd bij de cc maatschappij. Over 'n maand ff gamecard halen en je billing info wijzigen :)
i love you thx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet zegge er komt wel heel de tijd meer opd ie pagina te staan bij creat acount :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb ik vanmiddag heel erg geluk gehad met het creeren van m'n account :X

Anyway, kan iemand mij uitleggen hoe ik een interface mod installeer? Ik wil bijvoorbeeld BuffTimers eens proberen. Het zip bestand dat ik heb gedownload bevat allemaal .xml en .lua bestanden, deze heb ik naar C:\Program Files\World of Warcraft\Interface\AddOns uitgepakt. Maar als ik WoW opstart gebeurt er bitter weinig. Ook in het interface menu zie ik bijvoorbeeld geen extra instellingen.

Nergens is een readme te vinden en ook op de site staat niks over installeren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat bedoelen jullie eigenlijk met CC????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-08 18:55
Ik was geloofk de laatste die VOOR de account server crash een account aanmaakte. Mn m8 zat namelijk naast me, en die was iets later.. Ik kreeg helemaal aan het eind een foutmelding. Die zei dak opnieuw moest beginnen, ik balen...maar probeer het met goede moed nog eens, zegt ie dat mn cd-key al in use is. Ik proberen, wassie nog net gelukt blijkbaar. Maar precies na die foutmelding, reageerde de server niet meer bij mn m8. Sindsdien al uren aant proberen erdoor te komen....zonder resultaat. En ik wacht wel op hem...om samen te kunnen spelen :P

UPDATE: Ineens issie vet vlot. Het is gelukt. Alleen was er keuze uit 3x 3abbo`s, 1 x int duits. en 2 x int engels.....het vaagste was....dat we nu hebben gekozen voor one month suscription voor E8,99......wel ff 3 euri goedkoper als wat ik betaal......das pas waaaazig.

[ Voor 20% gewijzigd door MrJT op 12-02-2005 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nvidiot schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 00:39:
Ik heb net precies hetzelfde gedaan >:) En ik heb nu een account aangemaakt. Als het goed is komen die gamecards very soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 04:13
@Xinn: In dat archive staan de files al in de goede directory (Interface\Addon\Bufftimer), als je het dus naar de directory Addons hebt ge-extract, staat er waarschijnlijk een folder Interface in die folder. Extract dus gewoon die folder naar je WoW directory en zorg dat hij de originele paths behoudt, dan zou het moeten werken. :)

@Aimer: CC = creditcard

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 12:35

Blamm

Niet meer Smart

Belgar schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 00:29:
[...]

Shift-click

uit de: 20 things i wish people had told me list :)
kun je de andere 19 ook posten? :P Handig voor de beginners :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow dus gewoon bijv VISA en dan allemaal nep gegevens invulle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GELUKT BEDANKT MAAT HAHAHA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt bij mij ook!
Als het goed is kun je binnenkort je betaalinstellingen wijzigen, dus dan kun je het gewoon naar wel kloppende gegevens veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAzN
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik was gelukkig net op tijd. Op een gegeven moment gewoon op de sign up link geklikt en ja hoor. Ik kwam er in. Snel m'n cc-gegevens ingevuld en ik kwam snel verder. Al heerlijk aan het spelen. Geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Het is niet de bedoeling om het hier neer te zetten maar er zijn paar dingen die ik niet snap.
Tot vandaag heb ik blizzard gerespecteerd als bedrijf maar dit is over, de spellen die ze maken zijn super maar voor de rest heb ik het id dat ze daar het iq van een koe hebben.

- Waarom zijn de sign-up pages down geweest, ze hebben toch een beta gehouden en ze hebben ervaring opgedaan in de us launch. Wat is het voor smoes om te zeggen dat het zo speelbaar blijft voor de emnsen die al geregd hebben, ik heb toch netzoveel recht om te spelen.
- Waarom hebben ze niet genoeg servers ? Je gaat me niet vertellen dat ze op de gok t een en het ander in een serverpark geparkeerd hebben, die mensen hebben onderzoek gedaan en er vervolgens met de pet naar gezwierd.
- Welke monogool (mijn excuses voor woordgebruik) komt op t id dat je een CC moet hebben om te kunnen spelen. Bij mijn bestelling werd gezegd dat ik meteen kon spelen bij ontvangst, dit is bevestigd door blizzard dmv email, en dan kom ik erachter dat ik of een niet bestaande timecard moet hebben of een CC. Ik heb dus geen van beide, ook ben ik niet instaat om er een te 'lenen' van bijvoorbeeld mn ouders. Ik kan gaan wachten tot 4 maart omdat blizzard niet zijn informatie voorziening niet goed op orde heeft.

En dat wachten is zo frustrerend, het is zo kansloos van blizzard. Ik zou bijna zeggen dat ik in staat ben om mn hele spel door een of andere pr medewerker zn keel naar binnen te meppen. Op t moment zie ik t als 35 euro weggegooid geld, en dan te bedenken dat er mensen zijn die hier 50 euro voor betalen of zelfs 80 (CE).

De support van blizzard is trouwens ook bras, heb herhaaldelijk gemaild maar t enige wat je terugkrijgt is een standaard email dat de beta voorbij is. Maak er dan gewoon een klaagmuur van waar toch niemand naar kijkt.

Het ergste van alles is dat ik dus braaf ga zitten wachten totdat ik een timcard heb en dan alsnog ga spelen, ik wil eigenlijk mn geld terug maar ik heb het id dat dat een onmogelijke missie is.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind wow een fantastische game, maar t schiet me in t verkeerde keelgat dat ik heir strx een maandelijks bedrag voor moet gaan betalen.

CONCLUSIE:
Ik vind dat blizzard vandaag t.o.v zijn klanten een ondeugdelijk product heeft afgeleverd. En hiervoor zal iets in de plaats moeten komen.

P.s sorry voor de flame, maar t moest er ff uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:59
Zo ik kap er mee voor vandaag. Inmiddels lvl 14 orc warrior op de Turalyon server :P. Crossroads is zo dood als een pier joh. Tijdens het uitloggen was ik de 3de hoogste op de server :s. Dat zal morgen wel beter zijn denk ik. De doelstelling is iig minstens lvl 20 morgen :z

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 04:13
Pandemic schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 01:19:
- Waarom zijn de sign-up pages down geweest, ze hebben toch een beta gehouden en ze hebben ervaring opgedaan in de us launch. Wat is het voor smoes om te zeggen dat het zo speelbaar blijft voor de emnsen die al geregd hebben, ik heb toch netzoveel recht om te spelen.
Er waren problemen met het payment verification thingy. Dit is niet getest tijdens de beta, omdat de beta geen payment nodig had. Aangezien ik de aanleiding van de problemen niet weet, is het vrij moeilijk om het te vergelijken met de payment verification in de States.
- Waarom hebben ze niet genoeg servers ? Je gaat me niet vertellen dat ze op de gok t een en het ander in een serverpark geparkeerd hebben, die mensen hebben onderzoek gedaan en er vervolgens met de pet naar gezwierd.
Zoals Blizzard zelf ook al zegt zijn er wel genoeg servers (Engelse servers heb ik het nu over), maar zijn de servers gebaseerd voor een gespreide serverpopulatie. Op het moment zitten alle mensen in de newbie areas, waardoor het daar enorm lagged. Over de wachttijden, kies gewoon een andere server, zijn er genoeg zonder queues.
- Welke monogool (mijn excuses voor woordgebruik) komt op t id dat je een CC moet hebben om te kunnen spelen. Bij mijn bestelling werd gezegd dat ik meteen kon spelen bij ontvangst, dit is bevestigd door blizzard dmv email, en dan kom ik erachter dat ik of een niet bestaande timecard moet hebben of een CC. Ik heb dus geen van beide, ook ben ik niet instaat om er een te 'lenen' van bijvoorbeeld mn ouders. Ik kan gaan wachten tot 4 maart omdat blizzard niet zijn informatie voorziening niet goed op orde heeft.
CC probleem heb ik ook, en het zuigt inderdaad. Ik zal dan ook de WOW-EU frontpage de komende tijd in de gaten houden voor informatie over de non-cc registratie mogelijkheden die bol.com kennelijk aan zijn klanten heeft beloofd.
En dat wachten is zo frustrerend, het is zo kansloos van blizzard. Ik zou bijna zeggen dat ik in staat ben om mn hele spel door een of andere pr medewerker zn keel naar binnen te meppen. Op t moment zie ik t als 35 euro weggegooid geld, en dan te bedenken dat er mensen zijn die hier 50 euro voor betalen of zelfs 80 (CE).
De CE kost 60 euro. :P
Het ergste van alles is dat ik dus braaf ga zitten wachten totdat ik een timcard heb en dan alsnog ga spelen, ik wil eigenlijk mn geld terug maar ik heb het id dat dat een onmogelijke missie is.
Ik zou even wachten totdat er meer informatie is over de non-cc payment optie waar bol.com het over heeft in zijn mailtjes.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegelaten
nee,maar het werkt wel valse CC nummers :9~ [ik niet]

ik ben level 14 paladin human

guildje genaamt Azaroths fellowship iedereen is tussen de level 14 en de lvel 10 :) achja wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-08 18:30
Zo, dit gaat echt hard, ik heb volgens mij een heel topic overgeslagen... Maargoed, beetje jammer dat het alleen over bijzaken als cc's gaat... het is leuker om inhoudelijk te praten over talent builds en bepaalde quests/raids. Ik ben nu net lvl38 geworden, US versie. Ik blijf ook lekker US spelen denk ik, vind het wel best zo, heb niet bepaald zin om helemaal overnieuw te beginnen...

Nog meer mensen die er zo over denken, of gaat een groot gedeelte toch overstappen naar de EU versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:33
zo, 11 uurtjes achter elkaar wow, geweldig :P
resultaat: lvl 10 human paladin..

Ik vind dit echt zeker wel een vet spel, nooit gedacht dat mmorpgs zo verslavend konden zijn. Ondanks dat ik de usbeta, en fb heb gespeeld blijft het me boeien..

morgen weer een dag :Y)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:07

heuveltje

KoelkastFilosoof

Nooit de us versie gespeeld :)
ook nooit de beta trouwens :(

maar vind het wel belachelijk dat mensen nu al zo liggen te zijken dat ze 1 dag niet kunnen spelen. terwijl het spel nog maanden/jaren speelbaar blijft.

Kom nu net van me werk af, baalde dat ik moest werken, maar blijkbaar niet veel gemist :)
nu snel instaleren, en dan hopelijk morgen spelen :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-06 22:02
Het gaat er niet echt om dat ze minder kunnen spelen, het gaat erom dat ze niet kunne spelen wanneer ze het verwacht hadden ;)

BTW, ik zit @ Doomhammer onder de naam Aldath (lvl 13 gnome warlock)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

hmmm mooi niet instaleren :(
aanmeld pagina's nog steeds ofline. mwah dan maar hopen dat het morgen beter is.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Xanadu schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 03:11:
Het gaat er niet echt om dat ze minder kunnen spelen, het gaat erom dat ze niet kunne spelen wanneer ze het verwacht hadden ;)

BTW, ik zit @ Doomhammer onder de naam Aldath (lvl 13 gnome warlock)
dan heb je vast wel een keer ene DwarvenStone voorbij zien rennen.. zo ja .. > dat ben ik ;)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

LOL humor

Aanmeld pagina bleef maar problemen geven.
denk fuck it, alleen nog wel ff spel opstarten, kijken of het er leuk uitziet.
zie ik daar knopje "manage account"
hmmm ff proberen.
3 minuten later was account gefixed :)

btw :(
Contact Info:
Heuveltje
Niederlande

[ Voor 15% gewijzigd door heuveltje op 12-02-2005 03:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkflex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-12-2008

funkflex

The real funkflex !

welke professions zijn het meest logische als je Shaman bent ? Ik had bij mijn rogue bijv skinning / leatherworks maar wat heb ik nodig bij shamen ?

MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06-2023
ik heb vandaag ook vanaf een uur of 2 kunnen spelen, heb nu een Gnome Mage op lvl12 (net zoals in de beta), zonet nog maar even op "manage account" geklikt om te zien of je je betaalmethode al kon veranderen - helemaal niet dus...

... nu komen de timecards wel wat later, maar het zou toch gek zijn als je iets als het cc-nummer of je subscription-time niet snel even wijzigen kunt (al is het pas later deze maand), zou het vreselijk vinden als ik een paar dagen niet kan spelen omdat mijn cc-code "onopzettelijk" verkeerd zou zijn

EDIT:
blijkbaar kun je gebruik maken van de "cancel-subscription" optie, hier staat er meer over - ik vraag me alleen af of dit inhoudt dat je account volledig gewist wordt of dat het betekent dat deze op non-actief wordt gezet
NOTE: If you initially set up the account with a credit card, but want to switch to use only a prepaid game card, you must cancel the credit card subscription manually on your Account Administration page. Otherwise, when your prepaid game card runs out, the credit card subscription will begin and the credit card will be charged.
8) zus en zo (typisch ik weer, nu ben ik er zelf al achter)

[ Voor 61% gewijzigd door Balkz op 12-02-2005 04:21 ]

Was nichts kostet, ist auch *NIX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkflex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-12-2008

funkflex

The real funkflex !

kijk hier ze hebben wel overal aan gedacht :)

http://www.blizzard.com/support/wowbilling/?id=abl01131p

MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) ik heb een vraagje . als je dadelijk op een bepaald level zit dan kun je zeker naar buiten ??? in de grote wereld oorlog voere want ik zit nu in elven wereld. of als je alle ppdr zeker hebt gedaan ofzow??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opdrachten sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle newbies ten spijt...
Ik ben nog nooit zo goed uit de kroeg weergekomen, yeah! :)

keiwow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Viper2k1 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:41:
[...]

Op de website: https://signup.wow-europe.com/

Owh en btw, ik zit erin! Wow! Letterlijk! Goed, ehm ... ingame: Sorion, gnome mage, Bloodscalp
haha ben JIJ sorion? ik ben plipli :) we hebben samen wat missies gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden er nog nederlanders ingelogd zitten? Of zouden er al mensen extra vroeg zijn opgestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm en ik dacht dat ik de enige was die niet kon slapen.

Hier nog een plaatje van de server load van vanochtend om 05:30. Sommige mensen hebben echt niks te doen. ;)

Afbeeldingslocatie: http://img102.exs.cx/img102/7760/serverload05306yt.th.jpg

Er staat trouwens ook één PvE server tussen met medium load, het zijn dus niet alleen de PvP spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 06:25

Phydomir

Dennis

Balkz schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 04:09:
EDIT:
blijkbaar kun je gebruik maken van de "cancel-subscription" optie, hier staat er meer over - ik vraag me alleen af of dit inhoudt dat je account volledig gewist wordt of dat het betekent dat deze op non-actief wordt gezet

[...]
8) zus en zo (typisch ik weer, nu ben ik er zelf al achter)
Maar als ik het goed heb begrepen is het dus zo dat je wel je cancel-subsciption doen zonder dat direct al je chars weg zijn

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 06:46:
Hmm en ik dacht dat ik de enige was die niet kon slapen.

Hier nog een plaatje van de server load van vanochtend om 05:30. Sommige mensen hebben echt niks te doen. ;)

[afbeelding]

Er staat trouwens ook één PvE server tussen met medium load, het zijn dus niet alleen de PvP spelers.
Tjee, wat druk nog op dat tijdstip!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 06:25

Phydomir

Dennis

Is er trouwens alee Cosmos die goed werkt met de EU Final?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit...wekker gezet, en ik t is rustiger op de site. Aanmelden gaat vlot, maar het prepaid gezeik is nog niet opgelost!!

Oplossing!!!!:
http://forum.gamer.nl/showthread.php?p=1339122#post1339122

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2005 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Originally Posted by Memphis _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Voor mensen zonder Credit Card

Omdat ik geen account kon maken, ging ik maar even de FAQ lezen, en kwam iets tegen

Toen kreeg ik een idee om nog een keer te proberen om een account maken, en het werkte, zonder fake credit card nummer

Hier wat ik heb gedaan :

1) Maak een account aan https://signup.wow-europe.com/
2) Bij je persoonlijke gegevens, vul je Germany als land in
3) Bij de Payment Method kies je vervolgens voor ELV (Duitse betaal methode)
4) Bij Billing Details vul je het volgende in :

- je eigen naam
- je eigen bank (in mijn geval Postbank)
- bij de andere twee (bank account 2x) vul je 2x je eigen rekening nummer in

en klik op Accept Terms

5) Maak je account nu verder af
6) Klik vervolgens op Manage Account https://signup.wow-europe.com/
7) Bij de Contact Information klik je op Change Contact Info
8) Selecteer nu Netherlands bij country

Je kan nu online

ps. Verrander wel je betaalwijze als het mogelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn link was wel iets korter...maar het werkt!
Zal er geen gezeik komen na een maand, dat ze je er uit flikkeren ofzo? Of doen ze niets met die gegevens?
Volgend (leuk) probleem, pvp normal of die andere kiezen...keuzes..is het nog terug te draaien na gekozen te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt op meerdere servers characters aanmaken.. Dus als je de een niks lijkt, kun je altijd nog voor de ander kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-08 17:14

yGiDoRp

Sawasdee

Jullie zijn helden! bedankt!!!

[ Voor 97% gewijzigd door yGiDoRp op 12-02-2005 08:44 ]

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 08:21:
Originally Posted by Memphis _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Voor mensen zonder Credit Card

Omdat ik geen account kon maken, ging ik maar even de FAQ lezen, en kwam iets tegen

Toen kreeg ik een idee om nog een keer te proberen om een account maken, en het werkte, zonder fake credit card nummer

Hier wat ik heb gedaan :

1) Maak een account aan https://signup.wow-europe.com/
2) Bij je persoonlijke gegevens, vul je Germany als land in
3) Bij de Payment Method kies je vervolgens voor ELV (Duitse betaal methode)
4) Bij Billing Details vul je het volgende in :

- je eigen naam
- je eigen bank (in mijn geval Postbank)
- bij de andere twee (bank account 2x) vul je 2x je eigen rekening nummer in

en klik op Accept Terms

5) Maak je account nu verder af
6) Klik vervolgens op Manage Account https://signup.wow-europe.com/
7) Bij de Contact Information klik je op Change Contact Info
8) Selecteer nu Netherlands bij country

Je kan nu online

ps. Verrander wel je betaalwijze als het mogelijk is
toon volledige bericht
Dit is ook niet echt een manier van vervalsing...sinds we vlakbij duitsland wonen :9
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 07:25:
[...]

Tjee, wat druk nog op dat tijdstip!!
Doh als je van hier naar het oosten gaat zit je al snel met 2 uur tijdsverschil in de zin van 2 uur later dan hier.... en volgens mij rennen er best wel wat bosniers/serviers/letten/esten/litouwers/polen/hongaren/slowaken/tjechen/e.v.a. oosteuropeanen rond in de realms.

't Is wel erg narrow om te denken dat er alleen maar west europeanen spelen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:16

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 09:00:
[...]

Doh als je van hier naar het oosten gaat zit je al snel met 2 uur tijdsverschil in de zin van 2 uur later dan hier.... en volgens mij rennen er best wel wat bosniers/serviers/letten/esten/litouwers/polen/hongaren/slowaken/tjechen/e.v.a. oosteuropeanen rond in de realms.

't Is wel erg narrow om te denken dat er alleen maar west europeanen spelen. 8)
Euhm, GMT+3 (2 uur later) begint pas in Rusland hoor 8)7 Zelfs GMT+2 begint pas in het rijtje Griekenland, Roemenie, Hongarije etc.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_NaToR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:48
Beste klant,

Onlangs heeft u de game ‘World Of Warcraft’ bij ons besteld
met bestelnummer (XXXXXXXX).

Bij het online registeren van World Of Warcraft is het op dit
moment nog vereist een creditcardnummer in te voeren.
Aangezien World Of Warcraft een 30 dagen proefabonnement
bevat, wordt er van het ingevoerde creditcardnummer in de
eerste maand geen geld afgeschreven. Als u niet wilt dat er na
deze periode geld wordt afgeschreven, kunt u direct na het
registreren uw betalingsgegevens wijzigen.

Bent u niet in het bezit van een creditcard? Geen nood, want
ontwikkelaar Blizzard is op dit moment bezig met het creëren
van een oplossing voor u. We verwachten dat deze oplossing
uiterlijk maandag 14 februari aanstaande via de website
http://www.wow-europe.com/en/ gecommuniceerd zal worden.

Voor technische vragen over World Of Warcraft kunt u bellen
met 0909-2658769 (€ 0,20 per minuut) en voor vragen over
betalingen kunt u bellen met 0800-0203479 (gratis).

Hopelijk hebben wij u hiermee voldoende geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

bol.com Klantenservice

Weet iemand in got's naam wanneer dit gereleased wordt ... wou namenlijk eigenlijk al in het weekend toch wel minimaal een leveltje of 10 zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door NL_NaToR op 12-02-2005 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 06:25
Ik heb net ook m'n account aangemaakt.. helemaal geen problemen mee gehad :) (heb zelf een cc, dus dat was geen probleem)

Vanavond spelen :D Ik ga weer voor een Human Paladin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag dat plaatje van de Europese servers, maar ik zag alleen maar PVP servers en 1 Normal. Zijn er in de Europese versie nog meer Normal servers en ook RP servers? Speel het liefst op RP (minst aantal noobs waarschijnlijk) en anders Normal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was eigenlijk niet van plan te gaan spelen, maar mijn broer had voor mij ook een exemplaar mee genomen (miscomunicatie hij dacht dat ik het wel wilde spelen :P) Dus ga het nu toch zeker een maandje lekker proberen, ben nu lv7 undead priest en bevalt me goed. Alvast aangemeld voor de GoT groep want het is natuurlijk altijd leuker met een groepje ipv alleen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je je account canceled ( wat bij manage account staat) gaat je character dan meteen weg of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

gebruiken mensen hier cosmos? of andere UI modificaties?
want probeer cosmos te gebruiken, maar bij opstarten dan krijg ik een error van:
Interface is out of date, delete or exit.

iemand suggesties??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-08 19:18

Snappie88

Mr. Hollywood

Topicstarter
Eventjes kijken welke versie WoW nu is, en alle .toc files in je Interface mapje aanpassen naar het juiste versie nummer :)

(of gewoon op de officiële Cosmos site kijken, er is vast al een idioot die het allemaal al heeft aangepast en ons het werk bespaard)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey thnx man,

heb zo'n programmatje gevonden om alles auto te updaten...
http://ui.worldofwar.net/files.php
voor mensen die het nodig hebben best handig..als je veel mods hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solstice
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-12-2018
Leuk toch, :-)

Ik speel zelf op de USA servers. Dus ik heb al een hele hoop ervaring.

Over of je als nightelf je land kunt verlaten of dat je alle quests moet doen..
Simpel, je kunt overal heen gaan! Niks houd je tegen.
Alleen is het wel zo dat als je als lvl 10 naar een buurland gaat waar alle monsters etc lvl 30 zijn, dat je dan grotendeels in geestvorm bent. :-)

Veel plezier mensen. Ik zelf blijf op de USA realms.

DeGodefroi, Human Priest, Argent Dawn
(lvl 40 op dit moment)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 10:41:
Als je je account canceled ( wat bij manage account staat) gaat je character dan meteen weg of ?
Nee, Blizz wil zelfs proberen alle chars te bewaren volgens mij. Maar als je een account cancelled duurt het in elk geval nog wel 6 maanden ofzo voordat je chars weg zijn, als ze er dus al voor kiezen om de ongebruikte chars toch weg te doen.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit erin! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah das goed om te horen, wil namelijk via die nieuwe manier mn acc aanmaken waardoor dat gedoe met die CC's uit de wereld is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 11:28:
Ah das goed om te horen, wil namelijk via die nieuwe manier mn acc aanmaken waardoor dat gedoe met die CC's uit de wereld is :)
heb ik ook gedaan zit er nu lekker in >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-08 12:51
Modbreak:Blijkbaar snappen sommige personen het nog niet dat posts als "Het werkt!", "Ik kan spelen!", en "He, dat heb ik ook gedaan!", absoluut _niet_ nuttig zijn voor de inhoud van dit topic. Denk dus eerst eens even na over het nut van dergelijke replies voordat je ze hier dumpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 10:18:
Ik zag dat plaatje van de Europese servers, maar ik zag alleen maar PVP servers en 1 Normal. Zijn er in de Europese versie nog meer Normal servers en ook RP servers? Speel het liefst op RP (minst aantal noobs waarschijnlijk) en anders Normal :)
Er zijn een paar RP servers en een hele hoop normale servers (bijna even veel als PvP zou ik zeggen). Ik had de lijst op load gesorteerd, daarom zie je alleen de PvP servers. De rest zit onder in de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:15

Bjk

Oke, ik ben aant twijfelen over aanschaf van WoW. Ik vind de maandprijs namelijk best laag in vergelijking tot Eve online. Alleen ik heb geen CC. Nu hebben ze het al eens eerder over time-cards gehad maar tot op heden heb ik ze nog nooit voor geen enkele mmorg daadwerkelijk zien verschijnen. Mijn logische vraag: waar of zijn deze timecards al aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens291
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-12-2021
bij de grotere gamewinkels en bijvoorbeeld bij bepaalde internetzaken zoals dynabyte en gcshop.

[ Voor 31% gewijzigd door laurens291 op 12-02-2005 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 15:19
Het zal al voorbij geweest zijn ,maar het zijn eventjes teveel posts terug om het te zoeken.

Ik wil het spel samen met me vriendin gaan spelen.
Moet je dan 1 of 2 exemplaren kopen?
Of kun je 2 accounts aanmaken en op 2 verschillende computers spelen?

Dit is mij nog onduidelijk.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 23:33
Jongens, waar kon je ook alweer die server status bekijken (dus hoeveel horde/alliance er in een server zitten)?

Ik wil aan de hand daarvan een keus gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:17

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik moet zeggen dat ik de website van wow-europe een beetje onoverzichtelijk! ten eerst is het nogal vaag dat ik alleen via create account bij manage account kan komen. En als ik daar inlog kan ik alleen mijn Password wijzigen en mijn contact informatie wijzigen.

WAAR moet ik mijn betaal methode aanpassen? ik zie wel cancel account staan maar dat klik ik maar niet aan :P

en sorry als dit al eens gepost is, kheb in dit topic gezocht maar ik zie door de bomen het bos niet meer. (wel de elfjes :P)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan