What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Hij doet het gewoon bij mij, Ik zit nu op de derde pagina.
Maar nu laad heel de page opeens heel sloom...
worldofwarcraft.com is NIET de EU siteAnoniem: 39435 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:26:
mensen ik weet niet hoor , misschien ben ik wel extreem dom
maar is de create-account page niet up ?
ik kan er gewoon op me reggen ,
( jammer dat ik nog geen cde-key hebwant heb het spel nog niet binnen gekregen )
maar lijkt erop dat ik kan reggen op de EU Site
https://signup.worldofwarcraft.com/menu.html
-Edit: hij doet het inderdaad weer
[ Voor 48% gewijzigd door Zody op 11-02-2005 22:29 ]
Anoniem: 39435
lijkt er op dat de Account page up is
nu allemaal fijn gaan spelen , en mij met een droevig gezicht achterlaten aangezien bol.com mij geen pakketje heeft gegeven vandaag
Veel Plezier mensjes
ik moest ook 1 dag wachten voor ik eindelijk mijn account kon registreren
ook zal ik je alvast zeggen dat de lag in newbie gebied niet misselijk zal zijn en omdat een beetje speelbaar te houden er wachtrijen ingesteld gaan worden.
dat doen ze niet om je te pesten maar anders is het echt niet speelbaar
de servers kan heel wat mensen aan(ik heb gehoord dat het zoiets van 14000 tegelijk aan kan maar dan wel over heel het land) maar heel veel in 1 gebied gaat dus niet en zal zeker wel 2 weken duren voordat iedereen een beetje verspreid is over het land. (toen ik begon waren er ook maar 15ofzo server dat is dus snel omhoog gegooit naar 88 nu)
als je echt niet kan leven met dit dan kan je beter even wachten tot ze meer servers hebben en dan pas een kiezen met lage bezetting(sommige US server hebben nog steeds wachtrijen omdat deze server als eerste bevolkt werden en nu dus helemaal potdicht zitten.) wachttijden daar van 45 min dus das balen als je wil spelen denk daar aan.
heb je meer vragen
Iseci
Wel BAGGGERRRR-traag, dus ik reg me zondag wel.. moet morgen toch de hele dag werken dus beetje op tijd naar bed
geef mijn jouw keyR4NCOR schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:31:
Sign-Up pages zijn inderdaad weer up.
Wel BAGGGERRRR-traag, dus ik reg me zondag wel.. moet morgen toch de hele dag werken dus beetje op tijd naar bed
Anoniem: 130345
Zo was het ook in Amerika. Er zijn nou eenmaal de eerste dagen onwijs veel mensen die een account creeeren en willen spelen. Voor die eerste dagen gaan ze geen extra servers kopen, zodat het vlekkeloos verloopt. Dat kost centen en dat moeten ze dan doorberekenen in het maandelijks bedrag dat wij betalen.Adagio schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:24:
Kortom, een behoorlijk trieste start van WoW in Europa. En een grove inschattingsfout van Bliz....
Dus effe doorbijten, over een week of 2 is iedereen doorgestroomd en de grootste piek weg
Ik voer toch mijn key in, deze word gechecked en dus moet ik gewoon kunnen gaan gamen,
zonder een cc
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Anoniem: 127521
stel je voor dat je 3 paginas gehad hebt en dat het dan een leuke 404 error geeft..

Anoniem: 28373
Sorry voor mijn menselijk iets wat teleurgestelde reactieyared schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:23:
[...]
Lees nou eens wat er boven ELKE posting staat en onder ELKE pagina
[...]
Even ter herinnering, we hebben reeds een modbreak gehad waarin redelijk liefjes werd verteld dat de eerstvolgende die een CC nummer opvroeg of erover doorging een OW kon verwachten.
Dus... laten we ons gedragen als lieve ...tjes
Anoniem: 136758
Oh dan zit u in de avond route zegt de ene tpg miep. Doh op vrijdag is er helemaal geen avond route.
Kunt u mij dan eens uitleggen waarom dat pakje dan al de heledag een dorp verder in het sorteercentrum blijft liggen? ....... tuut.... tuut..... tuut..... tuut...
Ik heb nog wat zure haring staan van aswoensdag. Zou dat lekker zijn. Boterhammetje met stroop, zure haring en Posthengst.
Witheet.
Anoniem: 104748
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 11-02-2005 22:38 ]
Anoniem: 87748
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Ik was voorbij de laatste stap
Anoniem: 7379
Creditcard is nog steeds nodig om te registreren.Anoniem: 104748 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:35:
weet iemand ofdat cc probleem opgelost is? Kan het nu ook zonder? de site gaat traag......
I Feel Your Pain m8Anoniem: 136758 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:35:
Grrrrr als die posthengst morgen komt vreet ik hem op. Mijn pakje ligt al de heledag op het regionale sorteercentrum met de mededeling dat het in de bezorg route zit.
Oh dan zit u in de avond route zegt de ene tpg miep. Doh op vrijdag is er helemaal geen avond route.
Kunt u mij dan eens uitleggen waarom dat pakje dan al de heledag een dorp verder in het sorteercentrum blijft liggen? ....... tuut.... tuut..... tuut..... tuut...
Ik heb nog wat zure haring staan van aswoensdag. Zou dat lekker zijn. Boterhammetje met stroop, zure haring en Posthengst.
Witheet.
Is toch bij elke MMORPG zo, dat je bij account creation je cc nummer moet invoeren? Zijn er nou zo veel mensen die voor het eerst een MMORPG spelen, of lijkt het maar zo?Anoniem: 7379 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:36:
[...]
Creditcard is nog steeds nodig om te registreren.
LOL -> oud nieuwsbosjesman schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:38:
Oke niet allemaal tegelijker tijd, maar er zit weer wat leven in de sign up page. Ik krijg de pagina half geladen met fouten zoals IE dat zelf zo leuk aangeeft.
van 5 min geleden
je moet alleen geen haast hebben..The account creation pages are now back online! Players with Authentication Keys can now create an account and join online the players who registered before the downtime. Please accept our apologies for any inconvenience this service interruption may have caused. Thanks for your comprehension and continued support.
[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 11-02-2005 22:40 ]
Praat ajb niet zo poep op dit moment. WOW is de eerste game die met prepaid werkt, dus jij praat ONZIN.zucht..Anoniem: 130345 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:38:
[...]
Is toch bij elke MMORPG zo, dat je bij account creation je cc nummer moet invoeren? Zijn er nou zo veel mensen die voor het eerst een MMORPG spelen, of lijkt het maar zo?
Ik heb het spel geinstalleerd en nu ben ik al voorbij het "make account" screen
Als ik nu het spel opstart, waar kan ik dan straks m,n account aanmaken ?
Dat moet toch niets uit in dit geval, nee ik heb geen ccAnoniem: 130345 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:38:
[...]
Is toch bij elke MMORPG zo, dat je bij account creation je cc nummer moet invoeren? Zijn er nou zo veel mensen die voor het eerst een MMORPG spelen, of lijkt het maar zo?
maar als er op de doos staat dat je de eerste maand gratis kan spelen dan zou toch alleen je cd-key voldoende moeten zijn om een account aan te maken
beetje zuur dit
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Op de website: https://signup.wow-europe.com/Anoniem: 28373 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:40:
hele stomme vraag
Ik heb het spel geinstalleerd en nu ben ik al voorbij het "make account" screen
Als ik nu het spel opstart, waar kan ik dan straks m,n account aanmaken ?
Owh en btw, ik zit erin! Wow! Letterlijk! Goed, ehm ... ingame: Sorion, gnome mage, Bloodscalp
[ Voor 15% gewijzigd door Viper2k1 op 11-02-2005 22:44 ]
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
maar ja dan moet je maar hardcore zijn 4 uur snachts lijkt me een redelijke tijd..

jij snapt het tenminste.Anoniem: 136830 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:43:
En nog steeds zit half nederland zonder CC
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 11-02-2005 22:44 ]
Dat lijkt misschien zo omdat dat de enige mensen zijn die je hoort klagen, maar de meerderheid van de spelers heeft gewoon een cc hoor.Anoniem: 136830 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:43:
Ipv frusty te gaan zitten wachten en klikken op de acount page
Anoniem: 136830
Jij denkt dat bijna iedereen een credit card heeft? beetje dom.Bosmonster schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:44:
[...]
Dat lijkt misschien zo omdat dat de enige mensen zijn die je hoort klagen, maar de meerderheid van de spelers heeft gewoon een cc hoor.
so what?Anoniem: 136830 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:43:
Facts don't care about your feelings
Da's ook bij elke MMORPG zo: eerst gratis probeertijd, maar je moet wel je CC gelijk invullen. Het is erg vervelend voor mensen zonder CC of lieve ouders met CC. Ze zouden erbij moeten zetten 'must have CC during free play time' ofzoiets, of het liefst gewoon zorgen dat je geen CC nodig hebt tijdens de free play time.TLRnZ schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:41:
[...]
Dat moet toch niets uit in dit geval, nee ik heb geen cc
maar als er op de doos staat dat je de eerste maand gratis kan spelen dan zou toch alleen je cd-key voldoende moeten zijn om een account aan te maken
beetje zuur dit
@PROT:
Ik begrijp dat je gefrustreerd en geirriteerd bent, maar reageer het niet op mij af. Ik geef alleen maar aan wat ik bij vorige MMORPG's ook gezien heb.
Btw: ik weet niet of de hardcore spelers wel zo blij zijn met het feit dat dit de eerste MMORPG is die prepaidcards heeft. Als dat mensen zoals jou aantrekt, hou ik m'n hart vast...
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 130345 op 11-02-2005 22:50 ]
Dank je, maar het merendeel van de spelers is 18+ (zoals met alle MMORPG's) en heeft inderdaad een CC aangezien dit voor veel mensen niks kost (geen reden ook om er geen een te nemen).Anoniem: 136830 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:46:
[...]
Jij denkt dat bijna iedereen een credit card heeft? beetje dom.
Het aantal klagende mensen is een heel stuk kleiner dat de mensen die nu al lekker aan het spelen zijn
[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 11-02-2005 22:49 ]
Anoniem: 136594

-Niet iedere MMORPG geeft een gratis maand wegAnoniem: 130345 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:38:
[...]
-Het per se nodig hebben van een creditcard is niet vermeld op de doos
-Het per se nodig hebben van een creditcard is niet duidelijk vermeld op de Blizzard Europe site
Maar ik heb niet echt zin om de hele discussie weer op te rakelen, ik persoonlijk vind het een stijlloze actie van Blizzard. Zeker 10 threads op het forum, die allen duizenden keren bekeken zijn, waarin mensen exact hetzelfde probleem tegen komen. Als ik dat als indicatie neem dan betekent het dat er nu dus gewoon duizenden mensen niet kunnen spelen en nog zeker een maand moeten wachten op pre-paid kaarten. Alles had heel simpel kunnen worden voorkomen, had gewoon mensen laten registeren zonder het invullen van betalingsgegevens of had ervoor gezorgd dat de pre-paid cards nu al te koop zouden zijn.

Hehe.. als iedereen nou wat later probeert kan ik er tenminste nu gewoon inzimmy schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:49:
Helaas net in het zicht van de haven gestrand. Kreeg steeds time-outs na het invullen van de CC gegevens. Zou iedereen aan willen raden het gewoon wat later te proberen, dit is wel erg frustrerend
.
Ik heb het overigens maar even opgegeven na een half uur naar een wit scherm te hebben gekeken..
[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 11-02-2005 22:51 ]
Anoniem: 136830
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
man wat ik er al niet voor over zou hebben om die "klote pokemon" te zien bij mij laadt ie die eerste pagina al amperAnoniem: 136594 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:47:
ffs ik ken bijna mijn serial uit me kopik kwam weer tot die 3e stap en dan komt er zo'n klote pagina kan niet weergegeven worden scherm of die klote pokémon komt weer aanzetten

ik kom elke keer op die signup pagina en als ik dan op die knop druk om een nieuwe account te maken. krijg ik die pagina te zien met bewerking afgebroken
Ehm... nee is niet triest. De reden dat ik ooit een CC nam lang geleden was om online te kunnen gamen (Ultima Online). Sindsdien maak ik van dat ding bizar veel gebruik voor online aankopen en games. Bovendien is het ding me zowel in Nederland als in het buitenland veel van pas gekomen.Anoniem: 136830 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:50:
Ik ook 18+ maar vind nog steeds niet dat een game die ook met prepaid kaarten wil werken, je verplicht om een credit card aan te schaffen. Ik denk dat mensen van 18+ over het algemeen zo denken, want is een credit card aanschaffen voor een spelletje niet een beetje triest
Snap niet dat mensen voor die paar euro per jaar zo moeilijk doen eerlijk gezegd... Maar zal wel weer iets typisch nederlands zijn
[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 11-02-2005 22:53 ]
Anoniem: 115671
N000000BFitfaticus schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:52:
collectief onduidelijk gezwam! wat is een cc in godsnaam?
en niet over dat stomme gezeik van die CC of niet
en kom ook niet met vragen aan , is het nu al verholpen dat CC probleem.
want dat is allemaal te lezen op de Site zelf.
We weten nu bijna ieders zijn mening , en die zijn verdeeld. naja so be it
je hebt op dit moment een CC nodig m te spelen. heb je die niet PECH
laten we het nu eens over nuttige en leuke dingen van dit spel hebben.
Het is tevens belachelijk, omdan te zeggen, een cc kun je aanvragen enz...Als ik dat niet wil dan wil ik dat niet. Ik hoef me niet aan te passen omdat er niet normaal met me wordt om gegaan, de fout ligt niet bij mij. Nog ff, en ik breng me geld persoonlijk naar blizzard omdat ik toch in de buurt kom....
Vind het ook niet triest. Ik ben studente en dan kan je zo'n ding voor een nog goedkoper prijsje krijgen.Bosmonster schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:52:
[...]
Ehm... nee is niet triest. De reden dat ik ooit een CC nam lang geleden was om online te kunnen gamen (Ultima Online). Sindsdien maak ik van dat ding bizar veel gebruik voor online aankopen en games. Bovendien is het ding me zowel in Nederland als in het buitenland veel van pas gekomen.
Snap niet dat mensen voor die paar euro per jaar zo moeilijk doen eerlijk gezegd... Maar zal wel weer iets typisch nederlands zijn
Hier een screen ter enig verzachtend bewijs, áls je op de servers zit dan is het ook prima vertoeven, geen queu's en lage ping

Ik ben toch malle pietje niet!
ehm omdat ik een vergezochte afkorting niet ken? ik zie jou domme ongenuanceerde hoofd al voor me..rofl
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
Dank je dat je me niet triest vind. De mening van een vrouw is hierin zeer waardevolAnoniem: 130345 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:55:
[...]
Vind het ook niet triest. Ik ben studente en dan kan je zo'n ding voor een nog goedkoper prijsje krijgen.
Maar natuurlijk is het wel triest en het gaat absoluut niet om die paar euro per jaar extra voor een creditcard. Blizzard verplicht mensen die pre-paid kaarten willen gaan gebruiken -een significant deel van de uiteindelijke populatie- creditcard informatie in te vullen, ook al gaan die mensen daar helemaal niet mee betalen! Dat is gewoon absurd. Ook is het absurd dat je voor een guest account betalingsinformatie moet invullen, een guest account notabene(!), dat is een accountje dat door mensen gebruikt wordt die nog helemaal niet zeker weten of ze het spel uiteindelijk wel zullen gaan spelen, en die worden al meteen verplicht betalingsinformatie af te geven.Bosmonster schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:52:
[...]
Ehm... nee is niet triest. De reden dat ik ooit een CC nam lang geleden was om online te kunnen gamen (Ultima Online). Sindsdien maak ik van dat ding bizar veel gebruik voor online aankopen en games. Bovendien is het ding me zowel in Nederland als in het buitenland veel van pas gekomen.
Snap niet dat mensen voor die paar euro per jaar zo moeilijk doen eerlijk gezegd...
Ik heb zojuist gehoord dat WoW niet het prepaid systeem verzonnen heeft, dat waren de mensen van Everquest. En jij durft te zeggen dat er veel onzin wordt gezegd?Anoniem: 104748 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:54:
Waarom wordt er zoveel onzin gezegd hier? Wat heb je nu met vorige mmorpg te maken, als WOW een nieuw betalingssysteem introduceerd? Als moet je andere mmorpg met bakstenen betalen, so what? Ze hebben een prepayd manier verzonnen, zodat de game meer aftrek krijgt in landen zoals hier. Het is en blijft belachelijk om dan de mensen op deze manier te behandelen.
Het is tevens belachelijk, omdan te zeggen, een cc kun je aanvragen enz...Als ik dat niet wil dan wil ik dat niet. Ik hoef me niet aan te passen omdat er niet normaal met me wordt om gegaan, de fout ligt niet bij mij. Nog ff, en ik breng me geld persoonlijk naar blizzard omdat ik toch in de buurt kom....
Een creditcard is in het buitenland veel vanzelfsprekender dan hier, en ik kan me voorstellen dat Blizzard zich niet gaat aanpassen voor 1 enkel kutlandje. Dit zijn nou eenmaal je opties, take it or leave it, maar ga er niet over lopen bitchen. 1 speler meer of minder, maakt Blizzard niet veel uit...
Maar dan hoef je heel die stomme kaarten al niet te gebruiken. Scheelt je hoop geld ook (heb je die paar euro er ook weer uitAnoniem: 7379 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:58:
[...]
Maar natuurlijk is het wel triest en het gaat absoluut niet om die paar euro per jaar extra voor een creditcard. Blizzard verplicht mensen die pre-paid kaarten willen gaan gebruiken -een significant deel van de uiteindelijke populatie- creditcard informatie in te vullen, ook al gaan die mensen daar helemaal niet mee betalen! Dat is gewoon absurd. Ook is het absurd dat je voor een guest account betalingsinformatie moet invullen, een guest account notabene(!), dat is een accountje dat door mensen gebruikt wordt die nog helemaal niet zeker weten of ze het spel uiteindelijk wel zullen gaan spelen, en die worden al meteen verplicht betalingsinformatie af te geven.
Misschien heeft het er iets mee te maken dat niet iedereen een cc kan aanvragen? De meeste banken (lees: alle waar ik heb gekeken) vereisen minimaal een bepaald inkomen per maand of studie financiering. Als je dat allebei niet hebt (ik dusBosmonster:
There is no magic.
Anoniem: 109990
Beste klant,toon volledige bericht
Onlangs heeft u de game ‘World Of Warcraft’ bij ons besteld
met bestelnummer (6148237890).
Bij het online registeren van World Of Warcraft is het op dit
moment nog vereist een creditcardnummer in te voeren.
Aangezien World Of Warcraft een 30 dagen proefabonnement
bevat, wordt er van het ingevoerde creditcardnummer in de
eerste maand geen geld afgeschreven. Als u niet wilt dat er na
deze periode geld wordt afgeschreven, kunt u direct na het
registreren uw betalingsgegevens wijzigen.
Bent u niet in het bezit van een creditcard? Geen nood, want
ontwikkelaar Blizzard is op dit moment bezig met het creëren
van een oplossing voor u. We verwachten dat deze oplossing
uiterlijk maandag 14 februari aanstaande via de website
http://www.wow-europe.com/en/ gecommuniceerd zal worden.
Voor technische vragen over World Of Warcraft kunt u bellen
met 0909-2658769 (€ 0,20 per minuut) en voor vragen over
betalingen kunt u bellen met 0800-0203479 (gratis).
Anoniem: 115671
Nee, niet daarom. Een afkorting niet kennen is begrijpelijk.Fitfaticus schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:58:
[...]
ehm omdat ik een vergezochte afkorting niet ken? ik zie jou domme ongenuanceerde hoofd al voor me..rofl
Het wordt iets minder begrijpelijk als in de thread al 5000 keer is gezegd wat ze betekent...
Tja, niet-MMORPG-fans zullen je nooit begrijpenBosmonster schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:58:
[...]
Dank je dat je me niet triest vind. De mening van een vrouw is hierin zeer waardevol
Ik heb nooit geweten dat een creditcard verplicht zou zijn voor de eerste maand registratie, anders had ik er uiteraard een gehaald. Die paar euro per jaar is het punt helemaal niet, het punt is dat ik nu niet kan spelen door die verplichting. En Blizzard heeft dit absoluut niet duidelijk aangegeven, dat is eigenlijk hetgeen waar ik problemen mee heb. En natuurlijk zou ik nu snel een creditcard aan kunnen vragen, ook dat is geen punt, maar dan ben ik wel een paar weekjes verder...Bosmonster schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:59:
[...]
Maar dan hoef je heel die stomme kaarten al niet te gebruiken. Scheelt je hoop geld ook (heb je die paar euro er ook weer uit).
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 7379 op 11-02-2005 23:04 ]
Je snapt het punt echt niet he?laat maar.Anoniem: 130345 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:59:
[...]
Ik heb zojuist gehoord dat WoW niet het prepaid systeem verzonnen heeft, dat waren de mensen van Everquest. En jij durft te zeggen dat er veel onzin wordt gezegd?
Een creditcard is in het buitenland veel vanzelfsprekender dan hier, en ik kan me voorstellen dat Blizzard zich niet gaat aanpassen voor 1 enkel kutlandje. Dit zijn nou eenmaal je opties, take it or leave it, maar ga er niet over lopen bitchen. 1 speler meer of minder, maakt Blizzard niet veel uit...
ff wachten nog maar dan
Nergens nog verkrijgbaar... (ik had het wel kunnen weten hoor

Mssn dat free record shop er nog ging binnenkrijgen (volgens hun leveringscomputer)
Iemand die z'n CE al beu is?
Ik ben al verslaafd na 10 dagen beta

morgenvroeg om half 8 wanneer iedereen slaapt, dan ga ik het proberenenrico schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 23:10:
Ik weet niet wat ze "gefixed" hebben, maar met elke keer die timeouts lukt het me nooit om te registeren
Anoniem: 86561
Je kunt proberen te bestellen via internet... bol.com ofzo?eur0fighter schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 23:09:
Heb vandaag heel antwerpen afgelopen op zoek naar nog een CE.
Nergens nog verkrijgbaar... (ik had het wel kunnen weten hoor, ik was gewoon te laat)
Mssn dat free record shop er nog ging binnenkrijgen (volgens hun leveringscomputer)
Iemand die z'n CE al beu is?of die weet waar ik er nog een kan krijgen met een beetje geluk?
Ebay?eur0fighter schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 23:09:
Heb vandaag heel antwerpen afgelopen op zoek naar nog een CE.
Nergens nog verkrijgbaar... (ik had het wel kunnen weten hoor, ik was gewoon te laat)
Iemand die z'n CE al beu is?of die weet waar ik er nog een kan krijgen met een beetje geluk?
LOL en ik maar denken dat hier alleen maar "oude mensen die veel van pc's weten" rondliepen
shit jij ook al?Anoniem: 28373 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 23:11:
[...]
morgenvroeg om half 8 wanneer iedereen slaapt, dan ga ik het proberen
[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 11-02-2005 23:16 ]
Slow poke! You took too long to complete the Account Creation process and your session has timed out. You will have to start again from the beginning. Sorry!
Maybe make your servers quicker so i can actually complete the registering. I'm not the slow poke that takes ages to fix the account login procedure!

Anoniem: 55739
Ik zet de wekker om 03:00Bosmonster schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 23:16:
[...]
shit jij ook al?Wordt drukke boel dan morgenochtend
*dichtstbijzijnde freerecord shop
Ik laat deze naar de winkel verzenden ivm verzendingskosten en de eventuele kans dat ze er toch geen meer hebben (online betalen wordt niet vergoed, in plaats daarvan krijg je een waardebon
Ja je begint gewoon met je gratis maand , daarna word er pas geld afgeschreven , tenzij je een pre-paid card gebruikt voor het einde van je gratis-maand....Anoniem: 55739 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 23:17:
Hey ik lees net op gamers.nl dat er zoveel gedoe is om die launch. Ik was gelukkig nog wel in staat mn account aan te maken maar ik moest wel kiezen voor een bepaald abbo.... ik heb dus maar voor de show even een 2 maand abbo aangeklikt... maar krijg ik nu wel mn maand gratis???? Ik neem dat ie daar mee begint toch?
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Anoniem: 63145
trouwens alle pvp servers zijn nu minimaal medium. gaat hard.
[ Voor 59% gewijzigd door eth0 op 11-02-2005 23:43 ]
afgezien van het "hebben"
zit namelijk te twijfelen om een CE te gaan ophalen, of een normale
Dat hoeft niet hoor, je kan meteen registreren via de site. Je hoeft niet eerst te installen.Anoniem: 136594 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 23:42:
ik moest ook zonodig eerst het spel installeren en dan pas registreren... Als ik het andersom deed was ik er waarschijnlijk vanmorgen al doorheen
als je de hele tijd halve paginas krijgt in iexplorer moet je gewoon
firefox proberen heb ik ook gedaan en was er in 5 minuten doorheen ^^
succes
Dit topic is gesloten.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!
Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan