Het Grote Gamecube Topic Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.662 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Nou, lekker is dat. Let je even één dagje niet op... gooien ze gelijk een exclusieve controller in de catalogus. Echt niet te geloven. :p Ja nu is ie natuurlijk alweer uitverkocht... het is niet eerlijk.
Ik zou een GBAsp kunnen bestellen... maar wat moet ik daar nog mee nu ik al een DS heb?
Toch maar weer wachten dan. Die controller vind ik echt leuk. Misschien binnenkort de Luigi-versie? :D
(En zullen er nou echt mensen zijn die hun sterren gebruiken om wallpapers te downloaden? Ik kan het me maar moeilijk voorstellen. Maar als er geen gebruik van werd gemaakt zouden ze niet steeds nieuwe blijven toevoegen lijkt me.)
50hz voelt voor mij als slow motion.
Grappig is dat... ik merk echt amper verschil tussen 50 en 60Hz bij mariokart. Het komt gewoon omdat jij het zoveel gespeeld hebt en jezelf helemaal hebt ingesteld op 60Hz enzo. Voor je gevoel klopt het dan niet meer. Zelfde bij F-Zero... de gemiddelde voorbijganger zal het verschil echt niet merken.
En over die snellere tijden halen... als het hele spel sneller loopt op 60Hz... dan moet de timer toch ook sneller gaan of zie ik dat verkeerd? Ik kan me voorstellen dat je door betere controls op 1 van de snelheden betere rondetijden kan halen... maar puur op snelheid gekeken zou het geen verschil moeten maken toch?

Ohja, en nog een vraagje... heeft iemand hier ervaring met abonnee worden van de N-Gamer, en hoe lang het dan duurt voordat je het welkomstgeschenk in huis hebt? Ik las dat je dit keer RE4 kunt krijgen bij een abonnement... vind ik eigenlijk wel interessant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Anoniem: 115248 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 22:15:

(En zullen er nou echt mensen zijn die hun sterren gebruiken om wallpapers te downloaden? Ik kan het me maar moeilijk voorstellen.
Ik :( de allereerste keer, Per Ongeluk :( was opeens 300sterrenkwijt :( omdat ik verkeerd drukte :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Dutchie! op 02-03-2005 22:23 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Crap catalogus alweer leeg, heb maar een baiten katos sountrack besteld voor 1800 sterren aangezien de rest al lang en breed weer op was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Net ook effe die mp3tjes gedownload van Donkey Kong Jungle Beat :) Echt leuke liedjes zijn het!!! Net even 1tje als beltoon ingesteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 18:17

JC

- minimalistic -

Ik heb de Mario Controller besteld. Met m'n andere account Animal Crossing en een N-Gamer abo :)
Zo... eindelijk die sterren kunnen verzilveren voor wat leuks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-07 12:39

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Manmanman...als je dan toch weer eens tijd maak voor gamen..dan ga ik ook meteen als een maniak aan de gang. Was om 01:00 klaar, om 23:00 begonnen, op 1 track timetriallen :|
Maar wel een nieuwe tijd :D

Nieuwe tijd @ Special Cup - Bowsers Castle: 2.28:606

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/pics/BowsersCastlePAL.png
GOT MKDD Competitie

[ Voor 16% gewijzigd door Max|Burn op 03-03-2005 09:02 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens nog zo'n leuk verhaal. Iemand in de US heeft via Animal Crossing zijn vriendin ten huwelijk gevraagt! Hij had dus een brief verzonden en toen zij het spel ging spelen kreeg zij dus die brief. :P

Nu had IGN dit aan Nintendo doorgegeven en die heeft ze als cadeautje voor deze actie een Nintendo DS + 3 games opgestuurd. :) Wel tof van the Big N. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76992

bedankt voor de hints :)
was precies genoeg :P
wat een tof gevecht 8)

Net ff een heel eind lopen zeilen en het is echt zo gaaf dat het weer veranderd tussendoor :D
dag/nacht droog/regen

zeilen is tof _/-\o_
JC schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 08:07:
Ik heb de Mario Controller besteld. Met m'n andere account Animal Crossing en een N-Gamer abo :)
Zo... eindelijk die sterren kunnen verzilveren voor wat leuks :D
waarom heb je 2 accounts?

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 76992 op 03-03-2005 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

schnumi schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 12:02:
Trouwens nog zo'n leuk verhaal. Iemand in de US heeft via Animal Crossing zijn vriendin ten huwelijk gevraagt! Hij had dus een brief verzonden en toen zij het spel ging spelen kreeg zij dus die brief. :P

Nu had IGN dit aan Nintendo doorgegeven en die heeft ze als cadeautje voor deze actie een Nintendo DS + 3 games opgestuurd. :) Wel tof van the Big N. :)
Word tijd dat ik dat dan ook maar ga doen ;) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-07 10:48
Het zijn momenten als deze wanneer ik de Baiten Katos soundtrack wil dat ik spijt heb dat ik de sterren van mijn Cube, Zelda, SMS, ED, Waverace en LM heb weggegooid "/ Met 3 games kom je er niet helaas.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aap schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 18:25:
[...]

Word tijd dat ik dat dan ook maar ga doen ;) :p
als je dan een vrouw was mocht je met mij trouwen :>
doe mij ook maar zo'n DS 8)
Aristagon schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 19:11:
Het zijn momenten als deze wanneer ik de Baiten Katos soundtrack wil dat ik spijt heb dat ik de sterren van mijn Cube, Zelda, SMS, ED, Waverace en LM heb weggegooid "/ Met 3 games kom je er niet helaas.
ik zou wel een Zelda Soundtrack willen :)

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 76992 op 03-03-2005 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-07 15:30

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo, nog STEEDS bezig met disc 1 van Tales of Symphonia. Echt een zeer, zeer coole game, denk mijn favoriete japanse style RPG ooit. Het is niet perfect maar het verhaal, de karakters enzo maken alles goed. Het wordt ook steeds beter gewoon. Ben net even in een winters stadje geweest, en die sfeer daar... briljant hoor.

Maar ik blijf wachten op RE4... nog maar 2 weekjes ofzo :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
hoi, is het mogelijk je sterren aan iemand 'door te geven'?
ik heb nl. geen gamecube meer, en ben ook niet van plan iets van nintendo te kopen voorlopig.

ik heb 2.035 sterren voor de liefhebber klaarliggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Faust schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 20:29:
hoi, is het mogelijk je sterren aan iemand 'door te geven'?
ik heb nl. geen gamecube meer, en ben ook niet van plan iets van nintendo te kopen voorlopig.

ik heb 2.035 sterren voor de liefhebber klaarliggen.
Ik wil wel je account overnemen ;) moet je wel even je wachtwoord veranderen :P en dan wijzig ik erna wel het email zegmaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
ah, ik zie net zo'n baten kaitos cd staan, free goodie zeg maar. Ik doe die 'kopen' en de rest mag je hebben.

Sorry, had niet in de catalogus gekeken. Laatste keer dat ik daarwas kon je leuke achtergronden en stickers (die je zelf uit moet printen :P) kopen.
De cd lijkt me wel leuk, dan kan ik die iemand voor zijn verjaardag geven ( _/-\o_ )

Heb de cd besteld, en zal als ik hem binnenheb mijn email en pass posten.

Ik heb Metroid, Mario party, gamecube en zelda 'goodies' op de account staan. en nog 235 punten (wellicht kan je die naar je eigen account overboeken)

Dus ik laat nog wel iets weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

doe mij ook maar 2.000 sterren :{

TWW is echt ge-wel-dig :)
alleen die zeiltochten zijn af en toe best lang...
maar de omgevingen, de weersveranderingen en het ontdekken maakt het helemaal de moeite waard :)

alleen ik heb een aantal keer gehoord dat ie nogal kort is...?
gelukkig ben ik vrij langzaam :z

[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 76992 op 03-03-2005 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76992 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 21:06:
doe mij ook maar 2.000 sterren :{

TWW is echt ge-wel-dig :)
alleen die zeiltochten zijn af en toe best lang...
maar de omgevingen, de weersveranderingen en het ontdekken maakt het helemaal de moeite waard :)

alleen ik heb een aantal keer gehoord dat ie nogal kort is...?
gelukkig ben ik vrij langzaam :z
Nou ja kort... Het is maar wat je kort vind. Ik ben zelf ook geen snelle gamer *kuch*langzaam*kuch*, maar het einde was niet zozeer dat het lang duurde, maar het was vooral langdraadig. Dus eigenlijk wordt de game best wel lang op zich, maar in mijn ogen niet echt op een goeie manier. Maar ja, dat is natuurlijk alleen maar mijn mening :P !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-07 11:12
Ik ben wel een snelle gamer en zelda was idd op de verkeerde manier groot. Dat zeilen wat je nu nog leuk vind zal je straks gaan vervelen. Ook vond ik hem te makkelijk en zat ik nergens echt vast, zoals bij oot wel het geval was. tww is best een leuke game maar de nieuwe zelda mag wel weer wat meer op oot lijken kwa grote.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
je moet ook gewoon die tornado gebruiken he jongens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Willybubba schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 20:13:
Zo, nog STEEDS bezig met disc 1 van Tales of Symphonia. Echt een zeer, zeer coole game, denk mijn favoriete japanse style RPG ooit. Het is niet perfect maar het verhaal, de karakters enzo maken alles goed. Het wordt ook steeds beter gewoon. Ben net even in een winters stadje geweest, en die sfeer daar... briljant hoor.

Maar ik blijf wachten op RE4... nog maar 2 weekjes ofzo :D
Ik ook, ben nu iets van 11 uur bezig en ik zit net in die temple nadat
spoiler:
je dat beest hebt gestopt na die offering (op die berg, met dat plateau die eerder bijna wordt opgeblazen.) Volgens mij iets als Baraclef ruins.Of barbaclef.

En het blijft gewoon leuk om te spelen :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

victenn schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 21:57:
Ik ben wel een snelle gamer en zelda was idd op de verkeerde manier groot. Dat zeilen wat je nu nog leuk vind zal je straks gaan vervelen. Ook vond ik hem te makkelijk en zat ik nergens echt vast, zoals bij oot wel het geval was. tww is best een leuke game maar de nieuwe zelda mag wel weer wat meer op oot lijken kwa grote.
ja, als ik zoveel moet blijven zeilen zal het wel gaan vervelen...
maar echt langdraadig zie ik 'm niet worden, zo snel vind ik iets niet langdraadig
maar zolang ben ik ook nog weer niet bezig

ff iets anders:
als iemand zich via jouw link registeert bij Nintendo VIP dan krijg jij punten, maar gaat dat ten koste van degene die zich registreert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

victenn schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 21:57:
Dat zeilen wat je nu nog leuk vind zal je straks gaan vervelen.
Niet persé... ik ben het zeilen tot op het einde toe leuk blijven vinden. :)
Het is zo sfeervol gemaakt. Echt wat Wacko ook al zegt, constant dat veranderende weer en het dag/nacht systeem. Echt super. Soms ben ik ook gewoon even aan wal gegaan op zo'n klein onbewoond eilandje en daar een tijdje over het water staan uitkijken. Bijna net zo mooi als in het echt.

Ik vind TWW echt het mooiste (als in: mooiste en sfeervolste graphics) spel dat ooit gemaakt is. (Van alle spellen die ik gezien heb tenminste :)). Er is één puzzel waarvoor je die tornado's nodig hebt, en dat is dan ook de enige keer dat ik er gebruik van heb gemaakt. Alle andere keren vond ik het leuker om gewoon te gaan varen. Wat me wel ging irriteren is om elke keer de wind van richting te laten veranderen, elke keer datzelfde deuntje spelen... dat had wel wat beter gestroomlijnd mogen worden zodat je bijvoorbeeld alleen de goede kant op hoefde te wijzen om het die kant op te laten waaien ofzo. Beetje omslachtig zoals het nu is... maar ja... het plezier dat ik dan had van het eigenlijke varen maakte alles weer goed. :)
Ook vond ik hem te makkelijk en zat ik nergens echt vast,
Hm, daar ben ik het helaas wel mee eens. Te kort en te makkelijk. En teveel puzzels die ik al kende uit voorgaande zelda's.
Dus eigenlijk wordt de game best wel lang op zich, maar in mijn ogen niet echt op een goeie manier.
In de japanse versie was het zelfs nog erger. :p
spoiler:
Bij ons moet je eerst een kaart vinden, die laten vertalen door tingle, en die leid je dan naar een triforce piece. In Japan moesten spelers eerst een kaart vinden (en laten vertalen), die ze leidde naar weer een kaart (die ze moesten laten vertalen), en die kaart gaf dan pas aan waar het triforce piece lag. Ik denk dat zelfs ik het dan op een gegeven moment wel zat zou zijn geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daFubar schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 22:05:
je moet ook gewoon die tornado gebruiken he jongens :)
Neej, kijk dat is het niet eens. Dat zeilen is wel sfeervol gedaan, maar
spoiler:
het vinden van die iron boots en die andere dingen die je moet vinden op een eilandje dat echt verschrikkelijk irritant is om te vinden als je niet weet wat je moet doen. Het vinden van de Tri-Force stukken, dat was ook niet echt mijn favoriet, om het zacht uit te drukken...

Ach, die tornado is LEUK
Anoniem: 115248 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 22:55:
[...]

In de japanse versie was het zelfs nog erger. :p
spoiler:
Bij ons moet je eerst een kaart vinden, die laten vertalen door tingle, en die leid je dan naar een triforce piece. In Japan moesten spelers eerst een kaart vinden (en laten vertalen), die ze leidde naar weer een kaart (die ze moesten laten vertalen), en die kaart gaf dan pas aan waar het triforce piece lag. Ik denk dat zelfs ik het dan op een gegeven moment wel zat zou zijn geworden.
Mijn god, waarom lijkt me dat nou he-le-maal niet leuk om te doen :P

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 03-03-2005 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 18:17

JC

- minimalistic -

[...]
waarom heb je 2 accounts?
Tsja, een tijd terug een paar codes gekregen van een vriend die er niets mee deed. Aangezien je een product/spel maar een keer kan registreren heb ik toen een tweede account geopend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 22:55:
[...]

Niet persé... ik ben het zeilen tot op het einde toe leuk blijven vinden. :)
Het is zo sfeervol gemaakt. Echt wat Wacko ook al zegt, constant dat veranderende weer en het dag/nacht systeem. Echt super. Soms ben ik ook gewoon even aan wal gegaan op zo'n klein onbewoond eilandje en daar een tijdje over het water staan uitkijken. Bijna net zo mooi als in het echt.
Ik vind verkennen sowieso al erg leuk, Golden Sun the Lost Age (GBA) vond ik ook geweldig door het varen en eilandjes ontdekken hoewel dat veel minder uitgewerkt is dan dit natuurlijk

maar mag je gewoon die kleine eilandjes gaan ontdekken zonder dat dat dingen verpest voor later in het spel?
bij GS: the Lost Age zat er niet echt duidelijk een volgorde in van de eilanden, maar hier wordt je echt van eiland naar eiland gestuurd
dus echt zelf eilandjes gaan ontdekken doe ik nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ja hoor :)

Gewoon genoeg visvoer meenemen en de kaart gaan verkennen, is zelfs leuk om te doen omdat je heart pieces kan vinden en allerhande andere coole troep als lege flessen enzo. Heb ik toen een paar avonden aan gewijd, om de hele kaart bloot te leggen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06 22:00

rajackar

Blood Minister

dat kun je gewoon doen hoor. Je zal alleen regelmatig plaatsen tegen komen waar je nog niet verder kan. Ook zijn er wat eilandjes waar alleen extra's zijn en waar je dus nooit was gekomen als je alleen het verhaal volgt.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat vond ik eigenlijk best wel irritant aan TWW. Die King of Red Lions zit je de hele tijd maar te pushen om op te schieten. Als je naar hem zou luisteren kom je maar op ongeveer 50% van de kaart.

Gewoon negeren dus, en lekker op ontdekkingstocht gaan. :) In elk vakje van de kaart is wel iets te vinden, en ik vind het één van de sterkste kanten van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Ik heb vandaag mijn 2e GameCube aangeschaft (de 1e die ik gekocht had is naar mijn broer gegaan en inmiddels is de laser een beetje verrot).

Ik ben ook Mac gebruiker, maar wordt teveel afgeleid door games op mijn Mac (ook al zijn het er veel minder dan in de PC wereld), dus ik heb besloten om binnenkort alle games van mijn Mac te gooien en alleen nog maar te gamen op de GameCube, op die manier hoop ik serieuze werk en games een beetje gescheiden te houden. Mijn Mac zit dan ook in mijn werkkamer en de GameCube in de woonkamer.

De GameCube is nu wel een stuk interessanter dan toen ik mijn 1e een aantal jaar geleden kocht. De spellen die je nu kan krijgen zijn een stuk beter afgewerkt en meer plezier om te spelen.

Inmiddels heb ik de GameCube met MarioKart: Double Dash aangeschaft. Ik vond MarioKart op de N64 echt geniaal (beter als de SNES versie) en hoop dat ik aan deze versie net zo veel plezier beleef. Ook heb ik Zelda: Wind Waker aangeschaft en die ziet er toch ook wel erg goed uit. Daarnaast heb ik de originele Super Monkey Ball aangeschaft, die is ook altijd erg leuk om met vrienden/familie te spelen.

Welke spellen wil ik de komende tijd gaan aanschaffen?:
* Eternal Darkness (vanwege wat ik heb gelezen in GoT)
* Resident Evil 4 (erg goede recenties van dit spel hebben me overtuigd)
* Mortal Kombat (nieuwste versie, hopelijk speelt deze weer als de oude versies van MK, dus als 1,2 en 3)
* Donkey Kong spel met die drums (welke is het leukst? waarom? In eerste instantie leek mij dit spel erg kinderachtig, maar ik lees er zoveel positiefs over, dat ik erg geinteresseerd begin te worden).

Zijn er nog andere mensen die must-have suggesties hebben?

Naar mijn mening is de GameCube wel het gaafst van alle consoles op dit moment, vooral vanwege de hele Mario/Zelda franchise. Ook vind ik Nintendo's spelcomputers en spellen het leukst om in gezelschap te spelen. Ik vind het wel jammer dat GameCube spellen minder goed vertegenwoordigd worden in veel winkels als PlayStation/X-box spellen. Daar kan je toch wel aan zien dat het martkaandeel niet zo groot is. Weet iemand nog een goede winkel voor GameCube spellen in R'dam?

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:27

On_E

Housemusic

MacWolf schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:00:
Ik heb vandaag mijn 2e GameCube aangeschaft (de 1e die ik gekocht had is naar mijn broer gegaan en inmiddels is de laser een beetje verrot).

Ik ben ook Mac gebruiker, maar wordt teveel afgeleid door games op mijn Mac (ook al zijn het er veel minder dan in de PC wereld), dus ik heb besloten om binnenkort alle games van mijn Mac te gooien en alleen nog maar te gamen op de GameCube, op die manier hoop ik serieuze werk en games een beetje gescheiden te houden. Mijn Mac zit dan ook in mijn werkkamer en de GameCube in de woonkamer.

De GameCube is nu wel een stuk interessanter dan toen ik mijn 1e een aantal jaar geleden kocht. De spellen die je nu kan krijgen zijn een stuk beter afgewerkt en meer plezier om te spelen.

Inmiddels heb ik de GameCube met MarioKart: Double Dash aangeschaft. Ik vond MarioKart op de N64 echt geniaal (beter als de SNES versie) en hoop dat ik aan deze versie net ze veel plezier beleef. Ook heb ik Zelda: Wind Waker aangeschaft en die ziet er toch ook wel erg goed uit. Daarnaast heb ik de originele Super Monkey Ball aangeschaft, die is ook altijd erg leuk om met vrienden/familie te spelen.

* Mortal Kombat (nieuwste versie, hopelijk speelt deze weer als de oude versies van MK, dus als 1,2 en 3)
* Donkey Kong spel met die drums (welke is het leukst? waarom? In eerste instantie leek mij dit spel erg kinderachtig, maar ik lees er zoveel positiefs over, dat ik erg geinteresseerd begin te worden).

Zijn er nog andere mensen die must have suggesties hebben?

Naar mijn mening is de GameCube wel het gaafst van alle consoles op dit moment, vooral vanwege de hele Mario/Zelda franchise. Ook vind ik Nintendo's spelcomputers en spellen het leukst om in gezelschap te spelen. Ik vind het wel jammer dat GameCube spellen minder goed vertegenwoordigd worden in veel winkels als PlayStation/X-box spellen. Daar kan je toch wel aan zien dat het martkaandeel niet zo groot is. Weet iemand nog een goede winkel voor GameCube spellen in R'dam?
GEEN Mortal Kombat halen, gameplay is hetzelfde als de vorige, en dus niks aan.

Mijn must-haves :

Paper Mario TTYD
F-Zero GX

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

* Donkey Kong spel met die drums (welke is het leukst? waarom? In eerste instantie leek mij dit spel erg kinderachtig, maar ik lees er zoveel positiefs over, dat ik erg geinteresseerd begin te worden)
Donkey Konga: Jungle Beat. Heb hem zelf dan wel niet, maar krijgt overal dikke 9's en zo. Verdere aanraders: Metroi Prime en metroid Prime: Echoes, Tales of Symphonia (als je een RPG-ert bent), F-Zero GX... genoeg om uit te kiezen :)

EDIT: Paper Mario: The Thousand Year Door inderdaad!! :D

[ Voor 7% gewijzigd door Willybubba op 04-03-2005 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Inmiddels heb ik de GameCube met MarioKart: Double Dash aangeschaft. Ik vond MarioKart op de N64 echt geniaal (beter als de SNES versie) en hoop dat ik aan deze versie net zo veel plezier beleef. Ook heb ik Zelda: Wind Waker aangeschaft en die ziet er toch ook wel erg goed uit. Daarnaast heb ik de originele Super Monkey Ball aangeschaft, die is ook altijd erg leuk om met vrienden/familie te spelen.

Je hebt Donkey Konga en Donkey Kong: Jungle Beat.

Donkey Konga is een muziekspel. Donkey Kong: JB is een platformer zoals de oude DKC reeks op de Snes maar die moet je dan besturen met de drums.

Dit werkt echt super en is zeer leuk gedaan. Kan ik je echt aanraden het lijkt misschien dom maar het is echt superleuk om te spelen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ikzelf vind DKJB leuk om te spelen, maar ik vind het niet "superleuk" om te spelen. In principe heb ik meer plezier aan MKDD en Fifa, omdat je deze spellen goed multiplayer kunt spelen. En je kunt even snel een potje doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:31
Eternal Darkness is dan wel een oud spel, maar zeker ook een goede keuze. Ik heb em zelf ook.
Overigens als je deze zoekt nog, dan kun je em in Spijkenisse wel vinden bij The Gamestore (www.thegamestore.nl kijk hier alleen voor het telefoonnummer) werkt een goede vriend van me. Op het moment zijn ze nog aan het verhuizen (zaterdag weer open), maar ik heb deze game nog in mijn handen gehad tijdens het inpakken. Weet alleen niet wat het kost. Overigens is het niet aan te raden om verder op de site te kijken aangezien deze nogal outdated is. Zijn ze nog mee bezig, heb ze al vaak aangeraden om die site dan met een mededeling offline te halen, maar ja. Eigenwijs he.
In Rotterdam heb je 2 zaakjes van Futurezone zitten, deze hebben naar mijn idee wel aardig wat games liggen voor de Cube. Dus daar kan je ook kijken.

Ikzelf ben nog bezig op het moment met Metroid Prime, dan kan ik daarna Metroid Prime: Echoes kopen. Zelda TWW heb ik nu uit (zoals al eerder in het topic te lezen was), das als de nieuwe uitkomt dan koop ik die gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-07 12:03
Met het marktaandeel van de GameCube valt het enorm mee, Nintendo staat ongeveer gelijk met Microsoft. Waar iedereen het idee vandaan haalt dat het super slecht gaat met de GameCube is mij een raadsel. Ik vraag me ook af waarom alle winkels meer ruimte reserveren voor de Xbox dan voor de GC, een ander recent onderzoek wees uit dat er meer games per console voor de GC verkocht worden dan voor de Xbox. Waarschijnlijk komt dit doordat multi-platform games veel beter verkopen op de andere consoles ofzo.
Ik heb hem gisteren net uitgespeeld, maar The Legend of Zelda: Four Swords Adventures is echt een aanrader. Als je A Link to the Past op de SNES/GBA leuk vond, zul je dit spel echt fantastisch vinden. Het spel neemt elementen uit A Link to the Past en maakt ze tien keer zo spectaculair. Het aantal vijanden dat tegelijkertijd in beeld is erg groot en zorgt voor zeer hectische momenten. Ik vond het zo geslaagd dat ik hoop dat Nintendo in de toekomst nog een "echte" Zelda met dezelfde engine zal uitbrengen en hopelijk ook Super Mario World en een aantal andere SNES-klassiekers zoals Super Metroid dezelfde behandeling zal geven(zonder multiplayer dan). Een erg geslaagd concept! _/-\o_

Verder zijn Metroid Prime 1 (2 is ook leuk, maar 1 is veel beter) en Metal Gear Solid(als je hem niet eerder gespeeld hebt) wat mij betreft ook een aantal titels die je niet in je verzameling mag missen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Laatst online: 06-09-2024
On_E schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:02:
[...]

GEEN Mortal Kombat halen, gameplay is hetzelfde als de vorige, en dus niks aan.

Mijn must-haves :

Paper Mario TTYD
F-Zero GX
Ik doelde dus op de Mortal Kombat versie die binnen enkele dagen op de markt zal komen, niet Deadly Alliance. Ik zag dat de nieuwe MK game een goede recentie had op IGN. Bedoel je dezelfde versie als ik bedoel, of heb jij het over Deadly Alliance?

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248 schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 11:48:
Dat vond ik eigenlijk best wel irritant aan TWW. Die King of Red Lions zit je de hele tijd maar te pushen om op te schieten. Als je naar hem zou luisteren kom je maar op ongeveer 50% van de kaart.

Gewoon negeren dus, en lekker op ontdekkingstocht gaan. :) In elk vakje van de kaart is wel iets te vinden, en ik vind het één van de sterkste kanten van het spel.
was ik al van plan, maar had er geen zin in om dat tijdens die enorme storm te doen :/
donker + regen + piraten + monsters = geen goede verkennigsomstandigheden

ik moet nu die pearls gaan plaatsen, ik denk dat ik dan eerst ff ga verkennen e.d.
ik moet die arme boompjes ook nog helpen
maar 1 empty bottle is echt TE weinig... je kan er zoveel verschillende dingen instoppen...
ik moet er echt meer hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 06-07 07:21
MetroidPrime schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:25:
Verder zijn Metroid Prime 1 (2 is ook leuk, maar 1 is veel beter) ...
Hmm, ik vond 2 toch echt beter. Iets leukere manier van het terugkrijgen van je wapens/gadjets, mooiere effecten, maar gevarieerde eindbazen, minder muziek die in je hoofd blijft hangen.

Maar goed, of je nu 1 of 2 haalt, het is allebei leuk :).

@MacWolf; sluit me verder aan bij de rest; Paper Mario TTYD moet je ook echt hebben dan :).

[ Voor 10% gewijzigd door LiToKi op 04-03-2005 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-07 10:32
Was de laser verrot voor- of nadat je 'em weggaf? ;)
Weet iemand nog een goede winkel voor GameCube spellen in R'dam?
Ik zou je play.com aanraden, scheelt je een hoop geld en je hoeft de deur er niet voor uit. Je krijgt je games daar ook netjes compleet en in de seal, wat bij bart Smit of Intertoys niet zo is (het zal niet de eerste keer zijn dat er geen sterrencataloguspunten bij een spel zitten als je die daat koopt, of dat er van die lekkere stickers op de hoes zitten)

Wat must haves betreft: Ik heb beide Bonga games en ze zijn beide aan te raden. Ze verschillen totaal van elkaar qua gameplay. Als je ze allebei in een pakket koopt (scheelt geloof ik nog geen 5 euro met het stand-alone spel) dan heb je dus 2 bongo's en kan je er gezellig met vrienden op los trommelen :D

Wat ik (naast bovengenoemde spellen) ook erg aan te raden vind is Super Monkey Ball 1 & 2, Luigi's Mansion (leuk maar kort), Warioware Inc: mega party game$, Super Mario Sunshine en Viewtiful Joe.

Mocht je willen importeren dan kan ik je Cubivore en Ribbit King ook aanraden (erg aparte spellen, erg verslavend)

[ Voor 34% gewijzigd door Schweino op 04-03-2005 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:27

On_E

Housemusic

MacWolf schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:49:
[...]

Ik doelde dus op de Mortal Kombat versie die binnen enkele dagen op de markt zal komen, niet Deadly Alliance. Ik zag dat de nieuwe MK game een goede recentie had op IGN. Bedoel je dezelfde versie als ik bedoel, of heb jij het over Deadly Alliance?
Ik bedoel MK Deception, heb m op de XBox gehad, en de gameplay is hetzelfde als in Deadly Alliance, dus slecht....

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-07 17:06

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik denk, goh laat ik eens een keer zo'n RGB kabel halen als de beeldkwaliteit daar echt zoveel beter van wordt, dan heb ik daar wel wat voor over. Kom ik hier bij de Intertoys, vragen ze gewoon 35 euro voor zo'n kabel :(. Nu zag ik gelukkig dat ze die dingen voor 20 euro bij de nedgame verkopen, dus bestel ik er daar maar 1. Dan maar even iets langer wachten op mijn mooiere beeld.

Wat is trouwens het verschil tussen een originele nintendo RGB kabel en een 3rd party. Scheelt dat nog in beeldkwaliteit?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

houd TWW eigenlijk niet bij hoelang je speelt...?
zou ik wel graag willen weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Smoonshine schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 16:07:
Ik denk, goh laat ik eens een keer zo'n RGB kabel halen als de beeldkwaliteit daar echt zoveel beter van wordt, dan heb ik daar wel wat voor over. Kom ik hier bij de Intertoys, vragen ze gewoon 35 euro voor zo'n kabel :(. Nu zag ik gelukkig dat ze die dingen voor 20 euro bij de nedgame verkopen, dus bestel ik er daar maar 1. Dan maar even iets langer wachten op mijn mooiere beeld.

Wat is trouwens het verschil tussen een originele nintendo RGB kabel en een 3rd party. Scheelt dat nog in beeldkwaliteit?
Dat is een verschil van dah en nacht.
Er is gewoon 1 simpele vuistregel voor accesoires kabels etc.. koop altijd officieel dat zijn de enige van goede kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Smoonshine schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 16:07:

Ja. Gewoon de Nintendo RGB kabel halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Supreme
  • Niet online
schnumi schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 16:22:
[...]
Ja. Gewoon de Nintendo RGB kabel halen.
een vriend van me heeft de RGB kabel van nintendo zelf.. hij zegt zelf dat het geen enkel verschil is..
heb het zelf nog niet kunnen zien..

spreekt hij lulkoek? :P

www.tri-state.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
_Supreme schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 18:20:
[...]

een vriend van me heeft de RGB kabel van nintendo zelf.. hij zegt zelf dat het geen enkel verschil is..

Ja. :P Het verschil is echt groot als je een beetje goede tv hebt. Het mooiste voorbeeld van het verschil vind ik het pauze-menuscherm van Eternal Darkness. Het contrast is daar met een RGB-kabel veel hoger, waardoor je veel meer kleine details merkt dan met de standaard kabel.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Schweino schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:35:
[...]

Mocht je willen importeren dan kan ik je Cubivore en Ribbit King ook aanraden (erg aparte spellen, erg verslavend)
Ribbit king kun je toch gewoon ook halen in de winkels hier ? vertel eens wat over ribbit king :) heb de game ook zien staan bij play.com en was wel beetje benieuwd naar Tweaker reactie ;) (ervaring)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net Metal Gear Solid uitgespeeld... Wat is dit een mooi spel zeg. Er zit zoveel emotie in en zoveel mooie dingen. Het hele verhaal is toch wel heel-heel-heel mooi. Kreeg helaas de
spoiler:
Otacon ending, maar ik had liever dat ze gewoon allebei gered werden :'( ... Ach, nou ja, dan moet ik hem maar gewoon nog een keer uitspelen :D

Mijn mooiste moment uit de game is:
spoiler:
het moment dat je gevangen bent genomen door Ocelot enzo. Hij gaat leuk voor je staan, doet eventjes stoer met zijn revolver, en laat hem dan op de grond vallen. Vervolgens pakt hij hem gehaast op, en doet alsof er niks aan de hand is. Terwijl Ocelot zijn revolver op pakt, hoor je Snake heel sarcastisch zuchten... :D :D :D :D Ik lachte me he-le-maal kapot!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Kwam net wat tegen uit een ander topic van GoT waar sommige misschien niet inkunnen komen.

http://sodorn.free.fr/le.fils.de.mario.swf

:D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

_Supreme schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 18:20:
[...]

Ja. Maar kijk wel of je Scart ook RGB ondersteund. Anders heeft het weinig nut. Dan zie je wel iets verschil maar niet veel.

Als je een RGB scart aansluiting hebt zul je zeker het verschil zien. De kleuren zijn veel beter, het beeld is scherper vooral aan de tekst kun je dat goed zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Doet dat ertoe? :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het lijkt me nep, want, zoals ze ook op FOK! zeggen, je ziet die ster (op het onderste plaatje rechtsonderin in beeld) wel errug goed naar voren komen. Dat is iets te opvallend. Ook vind ik Mario op het bovenste plaatje een beetje 'raar' staan, hij lijkt zo ouderwets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Die site waar de beelden vandaan komen heeft ook al in januari 2004 de "eerste beelden" van Super Mario 128 vrijgegeven en die zijn tot nu toe op geen enkele betrouwbare site te zien geweest(ze zien er ook nog eens nep uit). Ik denk dat ze nep zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Het lijkt ook wel erg op Super Mario Sunshine vind ik.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Of het is een nieuwe NDS Mario ;)
Qua perspectief klopt er ook geen banaan van (Zie zonnescherm)

[ Voor 50% gewijzigd door Max|Burn op 04-03-2005 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-07 10:32
Aap schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 18:44:
[...]

Ribbit king kun je toch gewoon ook halen in de winkels hier ? vertel eens wat over ribbit king :) heb de game ook zien staan bij play.com en was wel beetje benieuwd naar Tweaker reactie ;) (ervaring)
Oh ja, was even vergeten dat 'ie ook op PAL formaat is gereleased (geen 60hz alleen :( )

Ik vind het een prachtig spel, voornamelijk om het bizaare spelidee (frolf: golfen met kikkers). Het ziet er erg grappig uit en de gameplay vind ik persoonlij erg verslavend. Het spel is overigens ook op de ps2 verschenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Laatst online: 07-07 09:41
En er is een nieuwe Mod Chip uit vcoor de GC. De naam isRipperIII en er zit geen bios meer in zoals bij de Viper. Er kan dus gelijk een back-up gedraaid worden zonder eerst met je originele te booten :)

Bron

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:26

S2S

Eerst zien dan geloven...en aangezien het bijna 1 april is.....end deze chip over ongeveer 3 weken op de markt zou komen....ben ik sceptisch...maar als het echt zo is dan haal ik deze wel...mits alle games werken.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

# Posts met daarin gepraat over piraterij, modchips en andere gamecube hacks worden niet gewaardeerd. Links naar bestelsites en dergelijke vallen hier ook onder. Lees ook eens de Spielerij - Algemene policy van Spielerij: Games en Discussies.
Het is een paar pagina's geleden geschreven en toch beginnen jullie er weer over :X |:( :r :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik vind het ook een beetje jammer... het verschil tussen dit topic en het Xbox/PS2 topic is imo dat er hier tenminste nog wordt gepraat over de GAMES en niet alleen maar over de manier om dze illegaal te kunnen spelen, en dat zou ik persoonlijk graag zo houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Willybubba schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 14:15:
Ik vind het ook een beetje jammer... het verschil tussen dit topic en het Xbox/PS2 topic is imo dat er hier tenminste nog wordt gepraat over de GAMES en niet alleen maar over de manier om dze illegaal te kunnen spelen, en dat zou ik persoonlijk graag zo houden...
Tja, dat dat hier nu ook gebeurd is gewoon omdat je nu pas gebrande spellen kunt spelen, de andere twee ware al veel sneller gekraakt. Het is rot voor Nintendo dat er nu steeds meer mensen met een modchip zijn en dat er ook meerdere modchips komen, maar het is knap dat ze de beveiliging zo goed wisten te maken dat hij nu pas gekraakt is.
Voordeel is misschien dat mensen nu weer op hun GC gaan spelen, en dat ze dan wat externe hardware gaan aanschaffen, bongo's, extra controllers, memcards etc....

Maar goed, ik denk dat de modjes er wel voor zullen zorgen dat het gepraat over het hoe en wat van de modchips hier niet verder zal gaan. Er zijn zat forums waar je dat wel kunt doen en hie owrdt het niet gewaardeerd.

[ Voor 23% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 05-03-2005 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verdorie! :p
Waarom lukt het me steeds niet om F-Zero uit te spelen met de Night Thunder? Met die 100-jaar oude vent als bestuurder. Dat leek me toch niet echt een probleemgeval... gewoon een gemiddelde racer... toch? Met de Black Bull heb ik het spel ook al uitgespeeld, en die is bijna onbestuurbaar.

Maar toch is het nu al 6x achter elkaar mislukt met de Night Thunder. :'( Ik snap er niks van.
Ik was al bang dat ik m'n "touch" kwijtgeraakt was, dus even snel overgeschakeld op een andere wagen (rainbow phoenix), en jahoor... meteen weer in 1x het spel uitgespeeld.
Daarna weer de Night Thunder geprobeerd... en ik bakte er niks van. Vaag gedoe. Hij bestuurt best wel rot opzich, maar ik heb al erger meegemaakt.

Maxburn? Jij bent ook nogal fanatiek met F0 bezig... is het jou al gelukt? Heb je überhaupt al een keer in die wagen gereden? Hm... ik ga het zodadelijk nog maar een keertje proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Ik heb al een hele tijd niet ge F0ed hoor :) Ik vind het een fantastisch spel maar ben er gewoon niet meer aan toe gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Anoniem: 115248 schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 15:22:
Verdorie! :p
Waarom lukt het me steeds niet om F-Zero uit te spelen met de Night Thunder? Met die 100-jaar oude vent als bestuurder. Dat leek me toch niet echt een probleemgeval... gewoon een gemiddelde racer... toch? Met de Black Bull heb ik het spel ook al uitgespeeld, en die is bijna onbestuurbaar.

Maar toch is het nu al 6x achter elkaar mislukt met de Night Thunder. :'( Ik snap er niks van.
Ik was al bang dat ik m'n "touch" kwijtgeraakt was, dus even snel overgeschakeld op een andere wagen (rainbow phoenix), en jahoor... meteen weer in 1x het spel uitgespeeld.
Daarna weer de Night Thunder geprobeerd... en ik bakte er niks van. Vaag gedoe. Hij bestuurt best wel rot opzich, maar ik heb al erger meegemaakt.

Maxburn? Jij bent ook nogal fanatiek met F0 bezig... is het jou al gelukt? Heb je überhaupt al een keer in die wagen gereden? Hm... ik ga het zodadelijk nog maar een keertje proberen.
Ik zat me net op de WC te bedenken, als jij toch bezig bent met die filmpjes... Heb je dan misschien al het filmpje gezien van JamesMcCloud in The Little Wyvern? If so, do tell :)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hmm krijg weer zin in F0GX door al dat gepraat, misschien maar eens proberen om de storymode op hogere difficulties te halen. Ik voorspel een hoop irritatie en gevloek, yes!

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GolbeZeromus schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 15:52:
[...]Ik zat me net op de WC te bedenken, als jij toch bezig bent met die filmpjes... Heb je dan misschien al het filmpje gezien van JamesMcCloud in The Little Wyvern? If so, do tell :)
Hehe, je hoopte zeker op een paar coole starfox-referenties in zijn filmpje? :p (ik stiekem ook).
Maar nee, helaas. Ik heb zijn filmpje inderdaad al gezien, en het is behoorlijk suf. :(
spoiler:
Je ziet hem een tijdje dansen op zo'n Saturday Night Fever-achtige dansvloer, terwijl daaromheen een lichtshow wordt opgevoerd. Dan wordt er rondom op het podium wat vuurwerk afgestoken, en daar schrikt James zo van dat hij struikelt en valt. Je hoort het publiek nog boe roepen, en dan is het filmpje alweer afgelopen. Beetje jammer.

Blood Falcon had wel weer een aardig filmpje. :)
spoiler:
Je ziet dan hoe hij z'n kleren gaat wassen in een wasserette. Tijdens dat die wasmachine bezig is zit hij in z'n onderbroek een krant te lezen. Maar dan als de was klaar is blijkt dat alles is gekrompen, en is zijn stoere pak veranderd in een heel kort broekje en een naveltruitje. Ziet er wel komisch uit. Er is ook nog een ander wasserette-filmpje bij één van de andere rijders. Alleen bij hem haalt perongeluk een vrouw zijn wasmachine leeg (en loopt dan weg), en dan rest hem niks anders dan haar jurkje aan te trekken en zo de wasserette uit te lopen. ;) Wel typerend voor de humor in dit spel eigenlijk: zo stompzinnig dat je er van flauwigheid toch weer om moet lachen.
Ik heb al een hele tijd niet ge F0ed hoor Ik vind het een fantastisch spel maar ben er gewoon niet meer aan toe gekomen.
Oh ja, kan gebeuren he. :)
Ik ben eigenlijk ook pas sinds een week of 2 weer fanatiek bezig. Daarvoor had ik het ook een hele tijd niet aangeraakt. Zoveel spellen om te doen he. :p (Maar uiteindelijk kom ik toch altijd weer terug bij F-Zero).
Ik voorspel een hoop irritatie en gevloek, yes!
Haha, ja ik voorspel dat ook. :p
Veel succes! Sommige zijn echt heel erg irritant, maar de AX-wagens zijn opzich wel hele leuke beloningen. :) Maakt het zeker wel de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net Metal Gear Solid voor de tweede keer uitgespeeld!!!
spoiler:
Op zich is Meryl's filmpje wel leuk, maar het eindigt allemaal wel heel erg 'goed'. Iedereen, Ook Hal, redt het uiteindelijk, er zit iets minder drama in. Ik heb me geweldig vermaakt me de stealth suit. Lekker soldaatjes pesten, hehe! Heb nu net de bandana gekregen. Ik ga hem denk ik niet nog een keer uitspelen.
Krijg je nog iets speciaals als je hem voor de derde keer uitspeeld???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
met heel veel pijn en heel veel tegenslag, ik sta op alle tracks #1 op de MKDD compo..yaay :)

edit: Ik bedenk me net, waar is Jan ?!
edit2: hm naja hij heeft wel een topic geopend vandaag , hij leeft nog ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Max|Burn op 05-03-2005 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Je snapt toch wel dat nu niemand meer tegen je wilt Mario Karten he? :+

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
dat heb ik met alle games vandaar dat ik zo vaak time trials etc doe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 23:39:
dat heb ik met alle games vandaar dat ik zo vaak time trials etc doe :)
Je kan ook gewoon eerlijk toegeven dat je geen leven hebt hoor :P , want je hebt zolang erop geoefend :P !!!! Nee, effe zonder dollen, die tijden die jij haalt: :X :? 8)7 |:( <-Dit kan ik al-le-maal doen, maar ik zal nooit, maar dan ook echt nooit, bij jou in de buurt komen, met de tijden die ik haal. Mijn god, jij rijdt echt veels te snel :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Ik heb gewoon een fulltime baan en een social life hoor :) Het is vooral de late uurtjes hehe. Weken niet gespeeld en nu vond ik gewoon dat ik de maximum score moest halen dus ben ik er weer tegenaan gegaan (totaal zo'n 7 uur, vorige week Zondag 4 a 5 uur en vandaag 2 uur )

Maarehm, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-07 11:12
Captain N schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 23:34:
Je snapt toch wel dat nu niemand meer tegen je wilt Mario Karten he? :+
Dat probleem heb ik ook, gisteravond gemariokart met een paar vrienden maar ik won altijd. Zelf als ik zonder mt reed.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Mja, ik ken het ook. Ik denk dat de meesten het hier wel zullen hebben. Maar bij Maxburn ligt het er wel heel erg bovenop :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Ik focus me nu maar op de F-ZeroGX compo denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

@ surrounded: Ja, ik hoop inderdaad ook op StarFox referenties. (Heb de spoiler alvast gelezen).

Afijn, wie kom hier het verst met Ikaruga? Ik kom niet voorbij de derde hoofdbaas. Tevens haal ik alleen maar C-rankings. Weet iemand een filmpje te vinden waar uiterst bizarre chain combo's worden gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yes! Alle 41 eindfilmpjes gehaald bij F-Zero GX! :D
De Night Thunder was echt de irritantste. Ik kan nog steeds niet echt goed zeggen waarom. Er is niet iets waar hij gigantisch slecht mee is... maar gewoon alles bij elkaar: lage topsnelheid, slechte grip, zwakke body (3x boosten en je energiebalk begint al te piepen. Om nog maar te zwijgen over wat er gebeurt als je een paar keer wordt aangereden. :(). En om wat voor reden dan ook vloog hij op Lightning: loop cross heel vaak van de baan af. Gewoon op stukken waar de baan ondersteboven is... als je dan een klein tikje krijgt valt hij vaak al in het diepe. Pfff... was heel erg frustrerend om met hem te winnen. Maar het is gelukt. :)
Ik had ook de AX-cup nog niet uitgespeeld op Master-niveau... dus dat zonet ook nog even gedaan. (Met de rainbow phoenix, wat een wagen! _/-\o_).

Mijn volgende doel wordt om de staff ghosts te gaan verslaan denk ik... maar ik ben bang dat ik dan toch echt het snaken zal moeten gaan aanleren.

Maar nu eerst weer verder met I-Ninja. Erg leuk spel! Weliswaar wordt er van je verwacht dat je de levels meerdere keren doorloopt (1x gewoon, 1x met een tijdslimiet, en 1x waarbij je alle vijanden moet verslaan), dat is wel een beetje jammer. Maar ik vind het nog altijd beter dan het Mario64-model van doolhofachtige werelden met verschillende doelen. De lineare levels van dit spel bevallen mij persoonlijk een stuk beter.
Erg veel leuke details ook. Ik ben nu in een level dat "the rocket factory" heet, en je ziet daar ook echt hoe aan het begin van het proces klompjes staal de fabriek inkomen. En dan vervolgens worden geplet, in een ronde vorm worden gebogen, aan elkaar worden gelast, worden afgekoeld in water... etc etc... tot aan het einde van de fabriek er echt een raket is ontstaan. Erg tof gedaan. En jij speelt dan tussen alle lopende banden en robotarmen door het level heen.
Afijn, wie kom hier het verst met Ikaruga? Ik kom niet voorbij de derde hoofdbaas.
Ik ben een paar keer in level 4 geweest. Echt een krankzinnige boel daar. :p Ik denk niet dat ik ooit nóg verder zal komen.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 115248 op 06-03-2005 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Je krijg steeds meer levens he met Ikaruga, beetje maf wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellsofwar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-05 13:49
Sh*t ik heb Mortal Kombat DA. Deed het perfect. Vandaag stop ik de disc erin ---> zwart beeld. Het oppervlak ziet er goed schoon uit. In het menu (klepje open) van de cube ziet die ook dat de disc de game MK DA bevat. Maar hij doet het gewoon niet meer :(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
HUH!!! Ik had een half jaar geleden EXACT hetzelfde!!!! WTF! Besteld bij play.com, ze wilden hem niet vervangen (lijers, meteen nooit meer wat gekocht daar)
Dan is het misschien iets met de savegame...toch maar eens erin proppen (en zonder memcard/savegame)
Vaag man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Vijf minuutjes F0GX gedaan en toen besefte ik dat ik toch liever weer RE4 speel :+

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06 22:00

rajackar

Blood Minister

Fzero is niet echt aan mij besteed ben ik van de week achter gekomen. Ik wacht wel weer lekker verder op RE4 ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
_/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/RE4comp1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/RE4comp2.jpg

_/-\o_

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo die plaatjes zien er weer erg goed uit... :9~ Sfeervol... en dat vuur en die explosies zien er ook veel echter uit dan ik ooit eerder heb gezien.

1 april verschijnt ook Viewtiful Joe 2 alweer. :D Je zou hem bijna over het hoofd zien... maar daar verheug ik me toch ook wel heel erg op. Ik denk dat ik deze maand deeltje 1 nog maar een keer ga uitspelen om er weer een beetje in te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

By the way sorrounded... Welke twee codes staan er nou in je naam. Die onderste is de Konami code, maar wat is die bovenste dan????

Ach en wee. Ik kan dus gewoon nog steeds niet online Mario Kart spelen :( :( :( Die stomme kl#$e pc van mij herkent die netwerkkaart maar niet. :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012 schreef op zondag 06 maart 2005 @ 17:16:
Die onderste is de Konami code, maar wat is die bovenste dan????
Die is om Sounds Of Mute City te krijgen in F-Zero. Een remix van de snes mute city-soundtrack. :)
Ik vind dat geen cheaten. Er is ook een code om Sounds Of Big Blue te krijgen. Maar die kun je ook gewoon unlocken door alles uit te spelen op Master difficulty.

Echter heeft er nog niemand een manier gevonden om Sounds Of Mute City op een normale manier te pakken te krijgen. Waarschijnlijk is dit dus de enige weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
RE4 ziet er zeker goed uit. Ik kijk er dan ook echt naar uit. Enkel moet ik nog maar even kijken of ik wel genoeg geld heb, anders maar een weekje of 2 wachten. Maar hij komt er zeker.
[offtopic]@Surrounded:
Je kan ook een nieuwe regel in je sig plaatsen door [plain]
[/] erneer te zetten.[/]

[ Voor 38% gewijzigd door Vanitas op 06-03-2005 18:10 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

Ik heb op mijn kamer een 50hrtz TV van grundig staan. Als ik mijn GC er op aan sluit, krijg ik wel geluid, maar geen beeld. Ik gebruik de standaard kabel die je krijgt bij je cube. Nu is mijn vraag: krijg ik wél beeld als ik de RGB-kable van Nintendo tussen de TV en cube doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Nee dat maakt niks uit. De kans dat alles het goed doet is met de normale kabel nog groter dan met de RGB kabel, niet iedere TV ondersteund dat signaal.

Dus ik denk dat je GC kabel of TV gaar is. Probeer het es uit op een andere TV zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 131484 schreef op zondag 06 maart 2005 @ 18:13:
Ik heb op mijn kamer een 50hrtz TV van grundig staan. Als ik mijn GC er op aan sluit, krijg ik wel geluid, maar geen beeld. Ik gebruik de standaard kabel die je krijgt bij je cube. Nu is mijn vraag: krijg ik wél beeld als ik de RGB-kable van Nintendo tussen de TV en cube doe?
Doet je tv het wel met andere apparaten via scart(zoals bijvoorbeeld DVD-speler of een Xbox of PS2)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanitas schreef op zondag 06 maart 2005 @ 18:09:
[offtopic]@Surrounded:
Je kan ook een nieuwe regel in je sig plaatsen door [plain]
[/] erneer te zetten.[/]
offtopic:
bedankt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellsofwar
Hoe kan het dat MK Deadly Alliance het eerst wel deed. Helemaal geen beschadigingen. En nu stop ik de game erin en is het beeld gewoonweg zwart?????!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bellsofwar schreef op zondag 06 maart 2005 @ 18:33:
Hoe kan het dat MK Deadly Alliance het eerst wel deed. Helemaal geen beschadigingen. En nu stop ik de game erin en is het beeld gewoonweg zwart?????!!!!
ff terug naar de winkel ermee, zou ik zeggen...
als je 'm in de winkel gekocht hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Heb je m'n bericht hierboven al gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellsofwar
MaxBurn schreef op zondag 06 maart 2005 @ 18:45:
Heb je m'n bericht hierboven al gelezen?
Ik lees em net. Er geld een paar dagen ruilgarantie. Die is al verstreken. Maar ik weet zeker dat er niets beschadigd is aan de disc. Andere games toen het gewoon goed muv deze. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Bellsofwar schreef op zondag 06 maart 2005 @ 18:47:
[...]

Ik lees em net. Er geld een paar dagen ruilgarantie. Die is al verstreken. Maar ik weet zeker dat er niets beschadigd is aan de disc. Andere games toen het gewoon goed muv deze. :(
Gebruik je een wavebird?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellsofwar
Nee, op het moment staat er wel een third party cheap controller op aangesloten.
In het Gamecube menu herkent die dus wel de disc als MK DA.

[Edit] -----> Thanks for the wavebird suggestion. Vreemd, maar met een originele Nintendo Controller werkt het wel....third party niet :S

Maar goed, doet het nu weer wel :)

[ Voor 69% gewijzigd door Bellsofwar op 06-03-2005 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
?? ik zei kijk eens naar je savegame/memorycard man, ik had het helemaal niet over je disc :|
Naja...

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.