Het Grote Gamecube Topic Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.650 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellsofwar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-05 13:49
sorry....scheel gekeken. Maar ach, nu werkt het, daar gaat het om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Anoniem: 115248 schreef op zondag 06 maart 2005 @ 17:49:
[...]

Die is om Sounds Of Mute City te krijgen in F-Zero. Een remix van de snes mute city-soundtrack. :)
Ik vind dat geen cheaten. Er is ook een code om Sounds Of Big Blue te krijgen. Maar die kun je ook gewoon unlocken door alles uit te spelen op Master difficulty.

Echter heeft er nog niemand een manier gevonden om Sounds Of Mute City op een normale manier te pakken te krijgen. Waarschijnlijk is dit dus de enige weg.
En waar moet ik die code invoeren dan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Volgens mij ben ik net bij de laatste hoofdvijand geweest van Ikaruga. Maar ja, op een gegeven moment ben je zo druk met absorberen en ontwijken, dat je bij jezelf denkt: Hee, dat doe ik ECHT goed. Op het moment dat je DAT denkt, gaat alles fout. Ongelooflijk. Naja, morgen weer een dag.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Vanitas schreef op zondag 06 maart 2005 @ 18:09:
[offtopic]@Surrounded:
Je kan ook een nieuwe regel in je sig plaatsen door [plain]
[/] erneer te zetten.[/]
Hey! Bedankt. :) Dat ziet er een stuk beter uit.
En waar moet ik die code invoeren dan???
Uhm... dat is eigenlijk alweer een tijdje geleden voor mij. :p Moet ik even opzoeken.
(...)
Ohja, je moet het invoeren in de shop. Op het scherm waar je kunt kiezen tussen machines, custom parts en items. Als je het goed hebt gedaan hoor je een zacht geluidje, en dan kun je hem kopen voor 99 tickets. (Ik heb nu iets van 2300 tickets. ;) Geen idee wat ik er nu nog mee moet.)
Hee, dat doe ik ECHT goed. Op het moment dat je DAT denkt, gaat alles fout.
Lol, heel herkenbaar. :p
Je moet echt in een soort trance raken om Ikaruga goed te kunnen spelen. Vooral niet nadenken.
Maar _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ als je zover hebt weten te komen! Hoe ben je in hemelsnaam voorbij level 4 gekomen? Dat grote ronddraaiende ding, met golven witte en zwarte kogels die in tegengestelde richting door elkaar heen draaien... (?!?!)... ik word daar echt helemaal gek van. :p

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 115248 op 06-03-2005 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-06 07:54

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
surrounded, ik zei toch al, je krijg steeds meer levens, ik heb em allang uitgespeeld hoor ;d
Met die golven moet je trouwens gewoon een beetje heen en weer dansen :) (alhoewel ik er ook meestal wel 1 a 2x geraakt wordt)

edit: Heb Ikaruga dan nooit echt VEEL gedaan.

[ Voor 51% gewijzigd door Max|Burn op 06-03-2005 22:43 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:40
neggix schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 13:03:
En er is een nieuwe Mod Chip uit vcoor de GC. De naam isRipperIII en er zit geen bios meer in zoals bij de Viper. Er kan dus gelijk een back-up gedraaid worden zonder eerst met je originele te booten :)

Bron
Wat klets jij een hoop onzin zeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Ja, de nieuwe heeft ook een bios , maar goed, graag ergens anders erover praten, niet hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op zondag 06 maart 2005 @ 21:56:
surrounded, ik zei toch al, je krijg steeds meer levens,
Ja... maar je verliest ook steeds meer levens. ;)
Ik ben het met je eens dat je erg veel levens en continues hebt, maar je wilt ook niet weten hoe vaak ik levens verlies. Level 1 is nog wel goed te doen, maar daarna...
Met die golven moet je trouwens gewoon een beetje heen en weer dansen :) (alhoewel ik er ook meestal wel 1 a 2x geraakt wordt)
Pffff... volgens mij ben jij echt een robot ofzo. :p MAAR 1 a 2x geraakt worden daar is echt... echt... bovenmenselijk? Onnatuurlijk? Ik snap werkelijk niet hoe je dat voor elkaar krijgt. "Gewoon een beetje heen en weer dansen" noem je dat... whaha... ik moet echt m'n uiterste best doen om in leven te blijven daar. Langzaam meedraaien naar links, totdat je bij een muurtje komt... snel kleur veranderen en meedraaien naar rechts... shit daar is alweer een muurtje, snel weer kleurveranderen en linksom draaien... nou en tegen die tijd ben ik alweer een keer geraakt. Het duurt ook zo lang, en geen enkel moment dat je even naar lucht kan happen, de kogels blijven maar komen. De enige reden dat ik überhaupt zover gekomen ben in het spel is vanwege die paar seconden onkwetsbaarheid als je aan een nieuw leven begint. Dan deel ik altijd de meeste schade uit. :p

Maar ik wist al dat het een moeilijk spel was voordat ik het kocht. :) Ik vind het ook niet frustrerend, vreemd genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

Vandaag Donkey Kong: Jungle Beat gekocht na een lyrische review van Jurjen in de Power Unlimited.
Ik zag hem vandaag voor 50 euro inc. bongo's liggen bij de V&D, maat toen ik af wilde rekenen stond er 60 (de eigenlijke prijs) in de computer. Ik wees de man op het stickertje en hij prijste hem meteen handmatig af.
Meteen de hele avond zitten spelen... Heerlijk! je bent echt in een soort trance (zoals ikaruga) omdat je na een aantal keer je combo probeer te perfectioneren en alle truckjes weet.

Ik merkte ook dat je hem zonder bongo's kan spelen (dat had ik nog nergens gelezen) maar dat speelt voor geen meter het lopen is bijna onmogelijk omdat je de hele tijd moet tappen naar rechts zoals je normaal zo tappen op je bongo.

Geniaal spel, super origineel en prachte vormgeving.. I love it.

edit:
Alleen zijn mijn armen nu zo lam als wat omg wat hakt dat erin zeg _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Collaborator op 07-03-2005 01:14 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Ik heb afgelopen vrijdag Eternal Darkness kunnen kopen voor ongeveer 20 Euro. Spel is inderdaad moeilijk te vinden, zoals eerder gezegd is in dit topic. Zelf koop ik trouwens liever in de winkel dan on-line, want het winkelen op zichzelf vind ik ook altijd wel leuk.

Nu heb ik net ook even de trailer bekeken van Prince of Persia: Warrior Within. Het lijkt me een erg gaaf spel, maar ik heb er volgens mij nog niets over gelezen in dit hele topic. Zijn er mensen die dit spel gekocht/gespeeld hebben? Wat zijn de ervaringen? Is het spel goed te besturen met de joypad?

M.b.t. Mortal Kombat Deception: ik heb ook de trailer van dit spel bekeken en het stoort me dat het zo 3d is. En na de reactie op dat spel in dit topic, denk ik dat ik MK maar niet ga kopen. Donkey Kong: Jungle Beat is wel een spel wat ik op den duur zal aanschaffen, evenals Paper Mario.

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:59
Ik heb gisteren maar even Paper Mario gekocht. Ben er eigenlijk nog niet aan toe gekomen om deze te spelen. (Me meiske had ook net diezelfde dag Dead or Alive: Ultimate gekocht). Ik heb in iedergeval wel de intro even bekijken en naar het eerste save punt gelopen.
Het spel ziet er echt grappig uit, ben ook benieuwd of ik snel nog van die in elkaar gevouwen beestjes te zien krijg (zoals die draak).
Daarnaast lijkt dit spel heel erg kwa battle engine op Mario en Luigi: Superstar Saga. Je kunt ook extra schade doen door op een bepaalde knop te drukken op het juiste moment en je kunt ook verdedigen. Dit in tegenstelling tot de N64 Paper Mario, welke ik ook nog eens een keer ga kopen als ik het geld er voor heb.

Ik vind het in iedergeval gaaf hoe de huisjes uit elkaar vouwen als je naar binnen stapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:00

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

NielsOveres schreef op maandag 07 maart 2005 @ 08:36:
Daarnaast lijkt dit spel heel erg kwa battle engine op Mario en Luigi: Superstar Saga. Je kunt ook extra schade doen door op een bepaalde knop te drukken op het juiste moment en je kunt ook verdedigen. Dit in tegenstelling tot de N64 Paper Mario, welke ik ook nog eens een keer ga kopen als ik het geld er voor heb.
Bij Paper Mario op de N64 kun je ook met "action commands" verdedigen en extra schade uitdelen ;)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06 22:00

rajackar

Blood Minister

paper mario is erg gaaf ja. Ik heb een tijdje geleden een stuk gespeeld en dat beviel enrom goed. Ik ga pas verder als ik em ook echt gekocht heb ;) Zelfde geldt trouwens voor burn out 2. Ik ben geen fan van racegames maar als iemand mij kan hinten waar deze game nog te koop is dan ga ik ervoor.Ik heb nu al zo veel lol beleefd aan dit spel :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

TheEvilCuber schreef op maandag 07 maart 2005 @ 01:11:
Vandaag Donkey Kong: Jungle Beat gekocht na een lyrische review van Jurjen in de Power Unlimited.
Ik zag hem vandaag voor 50 euro inc. bongo's liggen bij de V&D, maat toen ik af wilde rekenen stond er 60 (de eigenlijke prijs) in de computer. Ik wees de man op het stickertje en hij prijste hem meteen handmatig af.
Meteen de hele avond zitten spelen... Heerlijk! je bent echt in een soort trance (zoals ikaruga) omdat je na een aantal keer je combo probeer te perfectioneren en alle truckjes weet.

Ik merkte ook dat je hem zonder bongo's kan spelen (dat had ik nog nergens gelezen) maar dat speelt voor geen meter het lopen is bijna onmogelijk omdat je de hele tijd moet tappen naar rechts zoals je normaal zo tappen op je bongo.

Geniaal spel, super origineel en prachte vormgeving.. I love it.

edit:
Alleen zijn mijn armen nu zo lam als wat omg wat hakt dat erin zeg _/-\o_
haha, dit klinkt mij bekend in de oren. Ik heb hem gister ook gekocht. Ik zat zelf al te denken dat ze hem fout gestikkerd hadden, Donkey Konga was ook gewoon 60 euro. Maar jah ik dus naar de kassa, ik vraag er naar->ze pakt hem-> scannen-> prijs 60 euro-> ook ik wijs haar op het prijs kaartje-> 10 euro handmatige korting. Dat spel is gewoon 60 euro met bongos en 50 zonder bongos. Alleen hebben ze volgens mij de sticker van de versie zonder bongos erop geplakt.
Maar je hoort mij niet zeuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-06 16:15
MacWolf schreef op maandag 07 maart 2005 @ 02:38:
Nu heb ik net ook even de trailer bekeken van Prince of Persia: Warrior Within. Het lijkt me een erg gaaf spel, maar ik heb er volgens mij nog niets over gelezen in dit hele topic. Zijn er mensen die dit spel gekocht/gespeeld hebben? Wat zijn de ervaringen? Is het spel goed te besturen met de joypad?
Heb je Prince of Persia Sands of Time gespeeld? Zo nee, vergeet Warrior Within en koop Sands of Time. Sands of Time is een erg goed spel dat teleurstellend verkocht en daardoor probeerde Ubisoft Warrior Within een stoerder imago te geven. Het gevolg hiervan is dat het spel enorm irritant is geworden en veel minder goed dan zijn voorgangers.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

MetroidPrime schreef op maandag 07 maart 2005 @ 11:33:
[...]

Heb je Prince of Persia Sands of Time gespeeld? Zo nee, vergeet Warrior Within en koop Sands of Time. Sands of Time is een erg goed spel dat teleurstellend verkocht en daardoor probeerde Ubisoft Warrior Within een stoerder imago te geven. Het gevolg hiervan is dat het spel enorm irritant is geworden en veel minder goed dan zijn voorgangers.
Het vecht gedeelte etc is wel beter geworden alleen de sfeer etc is idd vergalt.

POP: sands of time had inderdaad een geweldige sfeer zoals een echt POP maar Warrior Within concentreerd zich meer op het vechten met heavy rock (wat is het?) muziek erdoorheen etc past totaal niet.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-06 15:21
Anoniem: 115248 schreef op zondag 06 maart 2005 @ 23:05:
Maar ik wist al dat het een moeilijk spel was voordat ik het kocht. :) Ik vind het ook niet frustrerend, vreemd genoeg.
Misschien een troost: als je genoeg uren in Ikaruga hebt zitten krijg je uiteindelijk unlimited continues. Echter, dit is geloof ik pas bij 20+ uur gamen. En ja, zoveel uren heb ik erin gestopt ooit :) Heb hem ook wel uitgespeeld uiteindelijk, de moeilijkheid is trouwens niet lineair, het einde is een stuk beter te doen dan sommige stukjes ervoor.

Waar je het over hebt is volgens mij het begin van level 4. Neem wel van me aan dat je dat simpel moet gaan vinden om het uit te kunnen spelen. Het is mij echter ook gelukt, dus jou lukt het ook wel - het enige dat je nodig hebt is doorzettingsvermogen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

MetroidPrime schreef op zondag 06 maart 2005 @ 18:20:
[...]

Doet je tv het wel met andere apparaten via scart(zoals bijvoorbeeld DVD-speler of een Xbox of PS2)?
ja xbox en ps2 werken er wel gewoon op.

cube doet het wel op de tv in de woonkamer dus echt een probleem is het niet maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
schnumi schreef op maandag 07 maart 2005 @ 11:41:
[...]
Het vecht gedeelte etc is wel beter geworden alleen de sfeer etc is idd vergalt.

POP: sands of time had inderdaad een geweldige sfeer zoals een echt POP maar Warrior Within concentreerd zich meer op het vechten met heavy rock (wat is het?) muziek erdoorheen etc past totaal niet.
Ik vind het vechten juist slechter geworden. Niks is beter geworden in WW.
En het ergste is dat je er geen zak van kunt zien, zo donker, zelfs doom 3 is nog lichter.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

schnumi schreef op maandag 07 maart 2005 @ 11:41:
[...]

Ik vond de sfeer goed hoor. Wat duisterder, maar de muziek paste wel. Gelukkig hebben ze lef gehad niet een spel met dezelfde feer als PoP neer te zetten. Gameplay blijft aardig hetzelfde, maar die zat wel snor. Gevechten zijn inderdaad beter (nog geen Ninja Gaiden of Devil May Cry), vooral meer types vijanden!

Je kan ook aardig verdwaald raken btw :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 86074 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 18:24:
[...]

Ik vond de sfeer goed hoor. Wat duisterder, maar de muziek paste wel. Gelukkig hebben ze lef gehad niet een spel met dezelfde feer als PoP neer te zetten. Gameplay blijft aardig hetzelfde, maar die zat wel snor. Gevechten zijn inderdaad beter (nog geen Ninja Gaiden of Devil May Cry), vooral meer types vijanden!

Je kan ook aardig verdwaald raken btw :).
Ja de muziek past wel bij de graphics dat klopt alleen past het hele spul niet echt bij een POP game vind ik. :) The Sands of Time vond ik juist veel meer een POP game de hele sfeer was anders. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76992

PoP SoT was volgens iedereen die ik gesproken heb wel leuk, maar te eentonig...
en hier staan nou ook niet allemaal positieve reacties op WW dus waarschijnlijk hoef ik ze dan geen van beide te hebben...

tenzij ze erg goedkoop worden of ik teveel geld heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:55

Smoonshine

Feyenoord!!

Anoniem: 76992 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 19:32:
en hier staan nou ook niet allemaal positieve reacties op WW dus waarschijnlijk hoef ik ze dan geen van beide te hebben...

Volgens mij kost PoP SoT nog maar 20 euries en daar heb je dan toch wel een erg goede game voor. WW heb ik een tijdje terug op de xbox gespeeld en ik moet zeggen dat ik daarvan de eerste levels toch ook wel erg tof vond + dat de game er ongelofelijk mooi uitzag. Beide games staan nog wel op mijn GC verlanglijstje iig (SoT heb ik op de pc).

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik heb Ikaruga besteld :) Na die posts erover hier weer de laatste tijd ging het toch weer jeuken om die te kopen, dus het ook maar gedaan... :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Ik heb Ikaruga op de Dreamcast, TOPPER! :)
Waar koop je em?

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 07-03-2005 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Anoniem: 84457 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 19:46:
Ik heb Ikaruga op de Dreamcast, TOPPER! :)
Dat heeft je vast een hoop centjes gekost....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat klopt ja!
Ik heb em toen in een winkel gekocht voor 89 euro.
Beetje een aso-prijs, zag em later bij Lik-Sang voor 45 euro

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 07-03-2005 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 76992 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 19:32:

Eentonig?? Ik heb em 8x uitgespeeld (waarvan een speedrun) en het blijft gewoon leuk. :D
Enkel het vechten is eentonig, maar wel super leuk, en die eentonigheid wordt helemaal goed gemaakt door de omgevingen. Want die zijn gewoon super.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Paper Mario 2 en Jungle Beat zijn meesterlijk. De adventure in PM2 is echt goed uitgewerkt en ik heb net de boom afgewerkt na iets van acht uur gamen. De gameplay is echt meesterlijk en echt slopend voor je armen :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-06 13:06
Ik neem aan dat je Jungle Beat slopend voor je armen vindt? :)

In totaal doe je iets van 30-40 uur over Paper Mario 2. En het is de enige game in jaaaren waar ik voor de 2e keer aan begonnen ben 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb paper mario dit weekend aan m'n broer uitgeleend die nog nooit eerder een turnbased rpg heeft gespeeld... ik ben erg benieuwd wat hij ervan gaat vinden. Als er één rpg is die gebruiksvriendelijk is voor nieuwkomers dan is het paper mario toch wel. :p

Ik vond het ook een te gek spel, maar moet toch zeggen dat ik het origineel op de N64 nog nét ietsje beter vond. PM2 komt héél dicht in de buurt... ze zijn bijna even briljant... maar toch vond ik de eerste leuker. Vooral de stukjes met de prinses in dat spel zijn echt onovertroffen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mensen even ZEER belangerijk nieuws!!

Zoals velen weten begint vandaag dacht ik de GDC en nou krijgen we iets heel leuks te zien namelijk:

Een compleet nieuwe (kan de extended van de E3 2004) trailer te zien van Zelda!!! _/-\o_ :9~ En die komt high res op IGN te staan. ;)

En ook zal Geist bespeelbaar zijn en wel de volledige versie. En misschien krijgen we ook al wat te horen over het Nintendo DS online gebeuren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

cool!

Heb je hier ook een bron bij?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

forums van IGN waar Matt (van IGN cube) het zelf min of meer bevestigd. :)

Alles wijst erop dat het over Zelda gaat, de manier hoe Matt reageerd etc dat kan haast niet missen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Goed nieuws! :)
Nu maar hopen dat er ook echt iets nieuws wordt getoond, en niet 3/4 van dat oude E3 filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Vanitas schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 10:36:
Goed nieuws! :)
Nu maar hopen dat er ook echt iets nieuws wordt getoond, en niet 3/4 van dat oude E3 filmpje.
Het kan zijn dat we dus die extended trailer te zien krijgen die toen alleen achter gesloten deuren werd getoond en die niet mocht worden gefilmd. Dat zou toch al iets zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61082

Ben ik de enige die lyrisch is over Tales of Symphonia? :)
Man man, wat een game. Ik ben nu 64 uur onderweg en ik kan het geen dag laten liggen.
Helemaal mijn spel.
Ben pas net aanbeland bij disc 2 :D
Hierna ga ik paper mario kopen. Lijkt me ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:05

Willybubba

Nut up or shut up.

Nee hoor, ik ben net zo lyrisch :)

Zit net op 30 uur.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 61082 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 10:55:
Man man, wat een game. Ik ben nu 64 uur onderweg en ik kan het geen dag laten liggen.
Helemaal mijn spel.
Ben er ooit eens aan begonnen en vond het echt leuk maar opeens gestopt omdat er weer andere games kwamen. Zal het toch eens moeten afmaken maarja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-06 11:17

On_E

Housemusic

Ik vermaak me op het moment uitstekend met Mario Power Tennis.

Misschien niet beter dan Top Spin op de XBox, (die ik ook ziekelijk vaak heb gespeeld) maar minstens even leuk, zo niet leuker !!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke, je maakt me nieuwsgierig.
Was dr zo leuk aan Mario Tennis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
schnumi schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 10:41:
[...]

Het kan zijn dat we dus die extended trailer te zien krijgen die toen alleen achter gesloten deuren werd getoond en die niet mocht worden gefilmd. Dat zou toch al iets zijn. :)
Volgens Matt is die extended trailer toch al zo enorm verouderd dat hij hem nooit meer ergens verwacht terug te zien? Dat zei hij tenminste vorige week in de mailbag.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Anoniem: 61082 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 10:55:
Helemaal mijn spel.
Wel een sterk spel ja. Alleen ben ik niet zo kapot van die anime stijl die tegenwoordig zo veel gbruikt wordt. Geef mij maar liever de klassieke fantasy look. Maar die is uit tegenwoordig ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

rajackar schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 13:22:
[...]
Wel een sterk spel ja. Alleen ben ik niet zo kapot van die anime stijl die tegenwoordig zo veel gbruikt wordt. Geef mij maar liever de klassieke fantasy look. Maar die is uit tegenwoordig ben ik bang.
De klassieke fantasy look, misschien dat die binnenkort bevredigd wordt met Baten Kaitos? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 84457 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 12:56:
Oke, je maakt me nieuwsgierig.
Was dr zo leuk aan Mario Tennis?
De graphics, de animaties, de geluidjes, de mini-games, de tennis-courts...!!

En de gameplay is simpel te leren, maar moeilijk te masteren, precies zoals het hoort !

Verder weer een boel unlockables als ik gamefaqs moet geloven, dus ook voor in je eentje genoeg te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik was eerst van plan om Mario Tennis ook te gaan kopen, maar sinds ik het in actie heb gezien op tv bij gammo ben ik weer gaan twijfelen. Het leunt zo te zien wel heel erg zwaar op die special moves. Ook telkens met van die overdreven animaties (die het spel gewoon onderbreken lijkt het wel). Volgens mij gaat dat mij ongelooflijk irriteren, om elke keer een filmpje te moeten bekijken hoe Wario z'n uitschuifbare hamer erbij pakt. :/
Ik wacht wel tot ie players choice wordt.

Tales of Symphonia ben ik nog steeds niet aan begonnen (schaam schaam). Hij ligt hier al wel op de plank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 115248 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 13:51:
Ik was eerst van plan om Mario Tennis ook te gaan kopen, maar sinds ik het in actie heb gezien op tv bij gammo ben ik weer gaan twijfelen. Het leunt zo te zien wel heel erg zwaar op die special moves. Ook telkens met van die overdreven animaties (die het spel gewoon onderbreken lijkt het wel). Volgens mij gaat dat mij ongelooflijk irriteren, om elke keer een filmpje te moeten bekijken hoe Wario z'n uitschuifbare hamer erbij pakt. :/
Ik wacht wel tot ie players choice wordt.

Tales of Symphonia ben ik nog steeds niet aan begonnen (schaam schaam). Hij ligt hier al wel op de plank.
Tip : je kunt de special moves uitzetten. :)

En het leunt daar juist helemaal niet op vind ik, de attacking special move return ik 99 van de 100 keer, en de defensive special move is handig, maar vaak slaat je tegenstander m daarna alsnog gewoon dik de andere kant op en ben je alsnog de lul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd power shots kun je gewoon uitschakelen en je hebt ook normale tennis courts en je kunt bovendien ook gewoon op die vage courts spelen zonder power moves. :)

De graphics zijn echt zeer scherp en het is gewoon een hele leuk game. :)

Trouwens had toenet iets heel vaags met mijn Wavebirds. Ik start de Cube dus op, niks aan de hand en ineens begint het lampje op de wavebird en het lampje van de reciever te knipperen en flipt het hele spel. Maar gisteren deed alles het nog goed en pas nieuwe batterijen erin gedaan dus ik de andere wavebird proberen en percies hetzelfde.

En na een paar minuten deed alles het opeens weer normaal. Mijn vader was beneden wel bezig met een nieuwe buitenlamp aan het installeren (dus met draden etc knoeien) misschien dat het daaraan lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Wie hebben er hier allemaal een BBA? Op zich wil ik er wel een kopen maar ja, je kan er maar 3 games op spelen waarvan er maar 2 interresant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61082

Moet wel even zeggen dat Tales of Symphonia echt gewoon compleeeet hetzelfde is als Grandia (voor degenen die dat spel kennen.)
De karakters, de stijl, het speelveld, de steden, de menuutjes, echt alles.
Alleen dan uitgebreider.
Nu is dit niet zo erg, want grandia was toevallig de allerbeste RPG die ik ooit gespeeld heb. Het vechtsysteem van Grandia vond ik trouwens wel leuker dan dat van Tales.

Oh ja, als er hier toevallig iemand is die metroid prime 2 wil ruilen tegen paper mario, please do contact me. :)
MP vind ik niets aan......

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 61082 op 08-03-2005 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MaxBurn schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 15:04:
Wie hebben er hier allemaal een BBA? Op zich wil ik er wel een kopen maar ja, je kan er maar 3 games op spelen waarvan er maar 2 interresant zijn.
Er zijn er toch 5 die er gebruik van maken? Mario Kart, 1080, Kirby's Air Ride, PSO I&II en PSO III maken allemaal gebruik van de BBA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Wat is een of de BBA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Broad Band Adapter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

schnumi schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 14:57:

En na een paar minuten deed alles het opeens weer normaal. Mijn vader was beneden wel bezig met een nieuwe buitenlamp aan het installeren (dus met draden etc knoeien) misschien dat het daaraan lag?
Ik had met allebei mijn wavebirds pas geleden hetzelfde. eerst de ene en en tijdje later ook de andere.
Uiteindelijk heb ik ze op een ander kanaal ingesteld en werkte alles weer naar behoren.
MetroidPrime schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 15:15:
[...]

Er zijn er toch 5 die er gebruik van maken? Mario Kart, 1080, Kirby's Air Ride, PSO I&II en PSO III maken allemaal gebruik van de BBA.
Mario kart over warppipe is wel erg leuk met de bba.
En vergeet code uploading via PSO niet ;)

[ Voor 27% gewijzigd door rajackar op 08-03-2005 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een BBA. Alleen kan ik er nog niks mee doen, omdat mijn tweede netwerkkaart niet wordt herkend door m'n pc. Tsss, dan maar een nieuwe netwerkkaart kopen :( :( :( ... Ik wel wel erg graag Mario Kart online spelen, en ook 1080 avalanche :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
ik moet toch even heel hard kotsen. Niet geheel onverwacht was er geen BBA te verkrijgen bij E-plaza, Intertoys, Dixons en FRS. (spuug @ bigN mbt online "strategie, of het gebrek daar aan)) Ze hadden overigens allemaal wel modem adapters liggen, in een tijd waar 80% van de huishoudens met internet ook breedband heeft, erg vreemd.

ps: is vast al eerder geopperd maar MKDD is maar 28 euro bij play.com
BBA nu maar bij nedgame besteld voor 53,50 incl verzendkosten.
MystikalXL, geen router waar je hem in kan proppen ... ? Probeer je netwerkkaart even in een ander PCI slot..

[ Voor 33% gewijzigd door Max|Burn op 08-03-2005 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92587

MaxBurn schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 16:12:
ik moet toch even heel hard kotsen. Niet geheel onverwacht was er geen BBA te verkrijgen bij E-plaza, Intertoys, Dixons en FRS. (spuug @ bigN mbt online "strategie, of het gebrek daar aan)) Ze hadden overigens allemaal wel modem adapters liggen, in een tijd waar 80% van de huishoudens met internet ook breedband heeft, erg vreemd.

ps: is vast al eerder geopperd maar MKDD is maar 28 euro bij play.com
BBA nu maar bij nedgame besteld voor 53,50 incl verzendkosten.
MystikalXL, geen router waar je hem in kan proppen ... ? Probeer je netwerkkaart even in een ander PCI slot..
Mario Kart is ook al voor onder de 30 gespot in Nederland, zie http://www.budgetgaming.n...art:+double+dash_NGC.html
Zie ook op die site onder hardware voor de BBA.

Edit: Gauw je post aanpassen dat je hem al besteld hebt :) was trouwens ook bij nedgame dat MKDD 29.99 is.
Edit2: Misschien hebben ze juist allemaal nog wel modem adapters omdat iedereen met breedband surft, die dingen zullen wel niet zo goed verkopen en blijven dus liggen ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 92587 op 08-03-2005 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 16:12:
Ach, ging het maar zo makkelijk, van even in mijn router proppen en klaar ben ik. Tsja, dat heb ik ook al geprobeerd, maar het enige wat er toen gebeurde was dat het gewoonweg ging aftellen. Nu is het echter zo dat het gelijk is, dat je het scherm krijgt: "Connection failed" ofzo iets dergelijks. Ik ben het nu wel een beetje spuugzat, en ik wil dat dat ding snel werkt :( :( :( |:(

Edit: Ooh ja, en een ander PCI slot heb ik ook al geprobeerd. Maar ja, werkt ook al niet :(

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 08-03-2005 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Anoniem: 105012 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 16:36:
[...]

Ach, ging het maar zo makkelijk, van even in mijn router proppen en klaar ben ik. Tsja, dat heb ik ook al geprobeerd, maar het enige wat er toen gebeurde was dat het gewoonweg ging aftellen. Nu is het echter zo dat het gelijk is, dat je het scherm krijgt: "Connection failed" ofzo iets dergelijks. Ik ben het nu wel een beetje spuugzat, en ik wil dat dat ding snel werkt :( :( :( |:(

Edit: Ooh ja, en een ander PCI slot heb ik ook al geprobeerd. Maar ja, werkt ook al niet :(
Let er op dat je allebei dezelfde instellinge voor 50 of 60 hz kiest dat was bij eerste het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92587

[...]

Ken je niet iemand met een pc waar je het even mag proberen? En anders: een netwerkkaartje kost ook maar een paar euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92587 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 16:39:
[...]

Ken je niet iemand met een pc waar je het even mag proberen? En anders: een netwerkkaartje kost ook maar een paar euro.
Tja ik ben ook gewoon van plan om me vader ;) een nieuwe netwerkkart te leten kopen. Dan moet het wel lukken. Hoop ik :| :/ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
[...]

Ach, ging het maar zo makkelijk, van even in mijn router proppen en klaar ben ik. Tsja, dat heb ik ook al geprobeerd, maar het enige wat er toen gebeurde was dat het gewoonweg ging aftellen. Nu is het echter zo dat het gelijk is, dat je het scherm krijgt: "Connection failed" ofzo iets dergelijks. Ik ben het nu wel een beetje spuugzat, en ik wil dat dat ding snel werkt :( :( :( |:((
Ports wel forwarden in je router he.
http://www.warppipe.com/support/router_firewall_support.html

[ Voor 7% gewijzigd door Max|Burn op 08-03-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Anoniem: 92587 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 16:26:
[...]
Edit2: Misschien hebben ze juist allemaal nog wel modem adapters omdat iedereen met breedband surft, die dingen zullen wel niet zo goed verkopen en blijven dus liggen ;)
De BBA verkoopt ook totaal niet hoor :)

oops 2 posts op rij..op het bankje..
maarehm..ik denk dat ik do. of vr. wel me BBA, heb , wie wil er tegen mij karten >:)

ps: over budgetgaming.nl, tja, ik heb nog steeds de voorkeur voor mezzin priceocmpare (zie topicstart) Verzendkosten zijn meegerekend en er staan geen ceapwinkels in zoals hdgames.nl :D

[ Voor 35% gewijzigd door Max|Burn op 08-03-2005 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ikke Ikke Ikke Ikke Ikke. Als dat ding het doet, dan wil ik wel tegen "de Grote Mithrander" racen. En over dat ports forwarden, dat had ik ook gedaan, het was port 4000 toch. Zowel TCP als die andere. Moet je dan trouwens dat auto-portforwarding uitzetten??? Nou ja, ik merk het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
port 4000 tcp/udp naar je pc met warppipe doorsturen. Wat ik dus raar vind, hoe kan me cube nou als server draaien?..kan me niet voorstellen dat ik niets hoef te forwarden naar me cube. Misschien relayed me pc/warppipe het wel naar me cube, naja ik zie het dan wel...

[ Voor 19% gewijzigd door Max|Burn op 08-03-2005 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ik zag de modem adapter(wat heb je eraan :?) voor 5 euro bij dixons....
Is deze trouwens niet geschikt voor adsl ofzo ?
Ik zelf heb 2 bba's voor mn 2 cubes te verbinden.Is erg leuk :)

[ Voor 22% gewijzigd door Sur_G op 08-03-2005 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
modem = telefoon in dit geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MaxBurn schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 17:00:
port 4000 tcp/udp naar je pc met warppipe doorsturen. Wat ik dus raar vind, hoe kan me cube nou als server draaien?..kan me niet voorstellen dat ik niets hoef te forwarden naar me cube. Misschien relayed me pc/warppipe het wel naar me cube, naja ik zie het dan wel...
Dat komt omdat er tussen de twee PC's een tunnel wordt opgezet. Als je Stargate kent, dan moet je het een beetje zien als de Stargate uit die serie, alles wat er aan de ene kant ingaat, komt er aan de andere kant uit. De GC communiceert (zonder te weten dat er een pc en een tunnel over het internet tussen zitten) via de pc met de GC aan de andere kant van de tunnel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Zo, ik had echt nooit gedacht dat een RGB kabel zo verschrikkelijk veel uit zou maken zeg. Ik sta echt versteld. Het is zo'n beetje het verschil tussen op de pc op 1024x768 spelen en je gaat naar 1280x1024. Ongelofelijk. Die kabel was zijn geld dubbel en dwars waard. De letters in Fifa waar ik eerst nog over klaagde staan nu haarscherp op mijn beeldscherm en SSX3 is helemaal een genot om naar te kijken. Ik heb nu al zin in RE4 die volgende week op mijn deurmat ligt :) dat wordt kwijlen geblazen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Smoonshine schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 17:51:
Zo, ik had echt nooit gedacht dat een RGB kabel zo verschrikkelijk veel uit zou maken zeg. Ik sta echt versteld. Het is zo'n beetje het verschil tussen op de pc op 1024x768 spelen en je gaat naar 1280x1024. Ongelofelijk. Die kabel was zijn geld dubbel en dwars waard. De letters in Fifa waar ik eerst nog over klaagde staan nu haarscherp op mijn beeldscherm en SSX3 is helemaal een genot om naar te kijken. Ik heb nu al zin in RE4 die volgende week op mijn deurmat ligt :) dat wordt kwijlen geblazen.
In welk gat stop je die kabel? Als het in het 'oude gat' /'normale gat' is, dan is het verschil miniem. Die poort is alleen crappy analoog. Je moet een hebben voor de digitale uitgang, dan kan je echt scherp beeld verwachten.
Enige nut van de analoge rgb kabel is evt. 60hz, meer niet.

Weet iemand waar je een echte gamecube rgb kabel kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
MetroidPrime schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 17:26:
[...]
Dat komt omdat er tussen de twee PC's een tunnel wordt opgezet.
Ik ben erg technisch onderlegd hoor, dacht dat ook alleen het stond nergens op de site vermeld :)
In welk gat stop je die kabel? Als het in het 'oude gat' /'normale gat' is, dan is het verschil miniem. Die poort is alleen crappy analoog. Je moet een hebben voor de digitale uitgang, dan kan je echt scherp beeld verwachten.

Het nut van een RGB kabel heeft niet met 60hz te maken hoor, me non-rgb kabel kan ook wel 60hz :) Met RGB is je contrast beter en heb je geen/nauwelijks color bleeding. Je mag mij trouwens iemand aanwijzen in dit topic met een digitale tv aansluiting...

[ Voor 59% gewijzigd door Max|Burn op 08-03-2005 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Faust schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 18:01:
[...]

Het verchil is dus niet miniem. Die digitale poort op de GameCube is bedoeld voor meer dan "alleen" een RGB-signaal. In de VS en Japan ondersteund die digitale poort HDTV. In Europa hebben we echter nauwelijks HDTV, dus is de analoge poort aangepast zodat deze ook volledig RGB aankan en is de digitale poort uitgeschakeld. Het maakt voor een Europese Cube dus niet uit dat hij niet op het andere "gat", die andere werkt namelijk niet!

[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 08-03-2005 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Het verschil is idd niet miniem. Ik heb er gewoon eentje voor de analoge aansluiting. Ik heb trouwens ook nog geen winkel gevonden waar je kon kiezen tussen analoog en digitaal.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Smoonshine schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 17:51:
Goed om te horen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik weet nog steeds niet wat er beter is:

via RGB kabel of gewoon losse tulpstekker in video-ingang...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 76992 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 19:01:
ik weet nog steeds niet wat er beter is:

via RGB kabel of gewoon losse tulpstekker in video-ingang...?
Uit de lofzang voor RGB in dit topic(en andere console topics) zou dat wel duidelijk moeten zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 19:02:
[...]

Uit de lofzang voor RGB in dit topic(en andere console topics) zou dat wel duidelijk moeten zijn....
ja, maar dan hebben ze het altijd over de overgang van normale scart naar RGB
ik heb niet veel gelezen over tulp in video-ingang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 76992 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 19:11:
[...]

Maar die "normale" scart, welke kabel die standaard bij je GC zit gebruikt die? Inderdaad dat is die kabel met tulp-stekkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 76992 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 19:11:
[...]

de normale scart = tulp (met een blokje naar scart namelijk)
RGB is compleet andere kabel en is theoretisch 3x zo scherp (alle signalen komen apart door.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Zo en is er hier iemand die ie meer (bevestigde) informatie heeft gevonden over wat er dan al niet wordt besproken op de GDC?

Iemand met een Insider account die geruchten/nieuwtjes besproken heeft zien worden in het IGN forum??

Kom op met dat nieuws!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Twee Dee schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 19:45:
Zo en is er hier iemand die ie meer (bevestigde) informatie heeft gevonden over wat er dan al niet wordt besproken op de GDC?

Iemand met een Insider account die geruchten/nieuwtjes besproken heeft zien worden in het IGN forum??

Kom op met dat nieuws!! ;)
Ik dus. :P Ik heb een insider account van IGN. :)

En neem van mij maar aan dat er zeker wat geshowed gaat worden. Sowieso krijgen we nieuwe Geist filmpjes aangezien de game nu helemaal af is en speelbaar is. :) En 99,9% zeker dat we een nieuwe Zelda trailer te zien krijgen getuige de uitlatingen van Matt op het forum. :)

En er zal misschien ook al wat nieuws komen over het online gebeuren van de Nintendo DS. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 18-06 08:56

Booth

¯¯¯¯¯¯

Afbeeldingslocatie: http://www.thegnet.ch/gamecube/hardware/bilder/rgb-kabel.jpg
Dit is dus de madderfakker waar jullie het de hele tijd over hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
jawohl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 14:57:
Idd power shots kun je gewoon uitschakelen en je hebt ook normale tennis courts en je kunt bovendien ook gewoon op die vage courts spelen zonder power moves. :)
Tsja... maar om ze dan maar helemaal uit te schakelen vind ik ook weer zo suf. :p Dan kan je net zo goed een gewone tennisgame gaan spelen. Opzich vind ik het idee van special moves erg leuk, ik schrok alleen een beetje van de uitgebreide animaties die ik er in gammo bij zag gebeuren elke keer. Als je in Mariokart een rood schild afschiet zie je tenslotte ook niet elke keer een filmpje van Wario die het schild de baan op gooit. ;)
De graphics zijn echt zeer scherp en het is gewoon een hele leuk game. :)
Nouja, ik zal het in ieder geval in gedachten houden. Dankjewel. :)
Voorlopig wil ik nu eerst Resident Evil 4 en Viewtiful Joe 2 hebben voor de cube. En een paar DS-spellen. En eigenlijk ook nog een paar GBA-spellen. ;) Maar als ik daarna nog steeds geld over heb zal ik Mario Tennis toch nog eens overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Wat een verschrikking :( Als ik in het vliegtuig naar australie zit gaat het hele E3 gebeuren beginnen. Ik zal dus alles missen ;(

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

GolbeZeromus schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 20:24:
Wat een verschrikking :( Als ik in het vliegtuig naar australie zit gaat het hele E3 gebeuren beginnen. Ik zal dus alles missen ;(
Damn dat is inderdaad minder voor je maarja om daar nou een reis voor af te zeggen he. ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Weer IRC he mensen :D

w00t!!
omfg!
omfg!
omfg!!
omfg!!!
wtf!!
wtf!
omg!

:P
Ja het is pas in mei maar ja.. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Max|Burn op 08-03-2005 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
GolbeZeromus schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 20:24:
Jij zit in Australie zeker een week lang alleen in het lokale internetcafe? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheEvilCuber schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 19:29:
[...]

de normale scart = tulp (met een blokje naar scart namelijk)
RGB is compleet andere kabel en is theoretisch 3x zo scherp (alle signalen komen apart door.
kan je die ook weer via tulp in je video ingang stoppen?

zoals op het plaatje te zien niet... of zie ik dat verkeerd? :?
anders ben ik namelijk mijn stereo geluid kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 76992 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 21:47:
[...]

kan je die ook weer via tulp in je video ingang stoppen?

zoals op het plaatje te zien niet... of zie ik dat verkeerd? :?
anders ben ik namelijk mijn stereo geluid kwijt...
Je hebt dan alles via je tv, dus ook je geluid. nieuwere tv's hebben een geluid-out plugje die je dan weer naar je 5.1 / DPL1/2 setje kan laten lopen :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar als je tv geen stereo sound heeft...?
kan je dat dan wel weer krijgen via die uitgang (mocht dat ding van ons dat hebben)

het probleem is dat wij geen scart meer vrij hebben, maar ik ga zelf wel eens kijken voor een eigen tvtje
eisen:
60Hz of meer
(tulp ingang voor video) <- valt af als ik RGB kabel neem
RGB scart ingang
audio uitgang voor aansluiten op stereo (of headphones)

nog meer dingen waarop ik kan/moet letten voor het aanschaffen van een tv (die vooral dient om een console op aan te sluiten) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Als ik het zo hoor heeft die TV ook geen RGB-scart aansluiting... (een scart aansluiting op tv, video, etc is niet automatisch RGB)

[ Voor 35% gewijzigd door Max|Burn op 08-03-2005 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 22:12:
Als ik het zo hoor heeft die TV ook geen RGB-scart aansluiting... (een scart aansluiting op tv, video, etc is niet automatisch RGB)
nope, maar hij doet het prima en opzich sta ik niet te springen op de RGB kabel te kopen, maar als het erg veel verbeterd is het altijd het proberen waard
maar dan op mn toekomstige eigen tvtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:19
Eindelijk! Resident evil 4 vandaag binnen gekregen.
Net een uurtje kunnen spelen en ik moet zeggen dat het is zoals ik had verwacht :)
Er wordt meteen een lekkere sfeer neer gezet en de graphics zijn om te kwijlen zo lekker.
Het richten moest ik toch even aan wennen, maar gaat nu prima. Erg tof om te zien hoe je met je shotgun een rij halfmensen onthoofd :D
Aangezien ik volgens mij alleen de intro heb gespeeld (RE4 logo kwam in beeld na een bepaald stukje) kan ik er nog niet veel over zeggen. Maar op het gebied van besturing, graphics, sfeer en AI zit het in ieder geval goed heb ik al gemerkt :)
Zometeen nog maar even een stukje spelen denk ik :D

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Goed nieuws! Eindelijk is er een werkende SNES emulator die zonder linux op de cube werkt:

http://gcemu.dcemu.co.uk/snes9xgc.shtml

Afbeeldingslocatie: http://gcemu.dcemu.co.uk/Snes9xGC2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Tja, daar heb ik me DC voor, draait gewoon op WindowsCE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45234

FF een kort vraagje tussen door hoe is het mogelijk om via je cube geluid digitaal door te sturen naar je 5.1 decoder. Krijg nu wel mooi altijd zo'n 5.1 dts logo maar moet er wel van kunnen genieten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Anoniem: 45234 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 11:13:
FF een kort vraagje tussen door hoe is het mogelijk om via je cube geluid digitaal door te sturen naar je 5.1 decoder. Krijg nu wel mooi altijd zo'n 5.1 dts logo maar moet er wel van kunnen genieten :D
Lijkt me erg sterk dat je dat logo krijgt, want de gamecube ondersteund geen digitale audio. Dolby Pro Logic 2 wordt wel ondersteund, en dat is analoog (gaat via je "gewone" tulpjes)

[ Voor 3% gewijzigd door Schweino op 09-03-2005 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45234

Schweino schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 12:02:
[...]

Lijkt me erg sterk dat je dat logo krijgt, want de gamecube ondersteund geen digitale audio. Dolby Pro Logic 2 wordt wel ondersteund, en dat is analoog (gaat via je "gewone" tulpjes)
betekent dit als ik mijn cube op de decoder aansluit en die op pro logic zet dat ik 5.1 geluid heb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 45234 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 13:04:
[...]

betekent dit als ik mijn cube op de decoder aansluit en die op pro logic zet dat ik 5.1 geluid heb ?
Alleen als je hem op Pro Logic II zet, als je hem op Pro Logic zet krijg je eigenlijk alleen maar 4 audiokanalen. De achterste luidsprekers zijn dan samen hetzelfde geluid.

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 09-03-2005 13:16 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.