Ja, maar of een spel leul is weet je pas na een paar uur spelen. Maar iig bedankt voor de tipVerwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 12:36:
[...]
Bij Nedgame in Groningen hebben ze een Cube staan, je zou daar een spel kunnen testen.
Ik was aan het kijken of die SD adapter ergens in Nederland te verkrijgen is, en kwam daarbij dit tegen:
http://www.psxshop.nl/pro...7163ac4d1eef47b182a9c69de
Ik neem aan dat dat "past niet op europese GAMECUBE" niet waar is, maar slaat op het feit dat je er niks mee kunt in Europa (behalve er een loader opzetten dan
)?
http://www.psxshop.nl/pro...7163ac4d1eef47b182a9c69de
Ik neem aan dat dat "past niet op europese GAMECUBE" niet waar is, maar slaat op het feit dat je er niks mee kunt in Europa (behalve er een loader opzetten dan
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ik heb exacte hetzelfde probleem bij het registeren van de bongo's van JB...Rukapul schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 21:17:
Hebben meer mensen ervaring dat ze een product niet kunnen registreren op de Nintendo site?
Probeerde net de Bongo's die we bij DK Jungle Beat hadden gekregen te registeren met het volgende resultaat:
[...]
We hebben al 2 sets bongo's zonder problemen geregistreerd in het verleden: die bij Donky Konga en een losse set bongo's.
Overigens zat er op deze registratiekaart geen kraslaag dus wellicht is de code voor elk spel incl DK Bongo's wel gelijk? Zal nog even kijken of ik de oude registratiekaarten nog kan vinden komende dagen om de code te checken.
Iemand ervaring hiermee en hoe dit op te lossen is?
Agree to disagree... | Sort that one out!
GCOSV1.1 released regio's gefixed.
*knip i.v.m. minder legale content op het forum daar. Let er dus op wat je post
Werkt ook van Viper en AR..... erg leuk.
*knip i.v.m. minder legale content op het forum daar. Let er dus op wat je post
[ Voor 65% gewijzigd door Crash op 01-03-2005 22:40 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Die nieuwe update klinkt goed. Die gozer die in die thread wat games had getest krijgt geen groene schermen meer
Ik denk dat ik toch maar ga voor de SD manier... iemand een idee waar ik het goedkoopst zo'n adapter kan krijgen? Zelf in elkaar solderen is niet echt een optie, want daar heb ik echt de ballen verstand van
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Waarom niet AR en een MEM 59...werkt perfect en een AR is ook niet duur.Captain N schreef op zondag 27 februari 2005 @ 14:21:
Die nieuwe update klinkt goed. Die gozer die in die thread wat games had getest krijgt geen groene schermen meerIk denk dat ik toch maar ga voor de SD manier... iemand een idee waar ik het goedkoopst zo'n adapter kan krijgen? Zelf in elkaar solderen is niet echt een optie, want daar heb ik echt de ballen verstand van
Ja, ik las ook iets met een gehackte memory card of zo? Maar hoe werkt dan? Moet ik die loader dan via PSO en de BBA op die memory card zetten? Als het op m'n USB memory card gezet kan worden via USB zou het het handigst zijn voor mij, maar dat schijnt niet te kunnen geloof ik.
Mijn foto's op Flickr.
Wat heb je daar dan precies aan? Ik snap er niks van, is dat ook een verbetering als je een Viper hebt?S2S schreef op zondag 27 februari 2005 @ 14:02:
GCOSV1.1 released regio's gefixed.
*knip
Overigens is de kans aanwezig dat er weer een IA van Viperchips komt op IA, er is iig een animocheck op het forum.
[ Voor 29% gewijzigd door Crash op 01-03-2005 22:40 ]
Ik geloof niet dat het heel handig is als je een Viper hebt, maar wel als je daar niet aan wilt. Je kunt je cube gewoon helemaal in tact laten en niet hoeven te openen, maar toch DVD's afspelen. Wat het toevoegt aan de Anaconda loader is dat het nu redelijk regio vrij schijnt te zijn, en een GUI toevoegt.
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
En Luigi's Mansion uitgespeeld. 
Ik heb gisteren ook maar een 2e memorycard aangeschaft voor m'n NTSC spellen. Sommige mensen zeggen dat het best allemaal samen kan op 1 card, maar van anderen hoor ik weer verhalen dat de memorycard opnieuw geformateerd wordt als je voor het eerst een JAP savegame opslaat... en daar had ik nou ook niet zoveel trek in. Dat risico wil ik niet lopen.
Er staan nu wel US en JAP saves door elkaar heen op m'n nieuwe card... en dat leverde in ieder geval geen problemen op.
Nu heb ik dus 4 memorycards.
-Een van 1019 blocks voor m'n reguliere PAL spellen.
-Een van 251 blocks voor m'n NTSC saves.
-Dan natuurlijk die ene die gratis bij Animal Crossing zat.
-En tenslotte heeft F-Zero GX 251 blocks helemaal voor zichzelf omdat je die saves niet kan kopieren.
Superirritant. Maar ja... van de positieve kant, ik kan nu gerust af en toe eens replay-filmpje opslaan. 
@GolbeZeromus: Ik heb het nu ook uitgespeeld met de Hyper Speeder... stom filmpje maar. You ain't seen nothing yet.
Er zitten echt veel leukere tussen. Vanmorgen heb ik het ook nog gehaald met Antonio Guster (kan me de naam van zijn wagen even niet herinneren), die was ook heel bizar en grappig.
Ik heb gisteren ook maar een 2e memorycard aangeschaft voor m'n NTSC spellen. Sommige mensen zeggen dat het best allemaal samen kan op 1 card, maar van anderen hoor ik weer verhalen dat de memorycard opnieuw geformateerd wordt als je voor het eerst een JAP savegame opslaat... en daar had ik nou ook niet zoveel trek in. Dat risico wil ik niet lopen.
Er staan nu wel US en JAP saves door elkaar heen op m'n nieuwe card... en dat leverde in ieder geval geen problemen op.
-En tenslotte heeft F-Zero GX 251 blocks helemaal voor zichzelf omdat je die saves niet kan kopieren.
@GolbeZeromus: Ik heb het nu ook uitgespeeld met de Hyper Speeder... stom filmpje maar. You ain't seen nothing yet.
Verwijderd
tof ! ik wil 'm ook gaan kopen deze weekMaxBurn schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 18:56:
Net Rayman 3 voor 14,98 gescoord. Toch wel erg goed spel
't lijkt me leuk voor de afwisseling bij TWW die ik van de week ga kopen
Verwijderd
@Captain N
Tja das ook wel zo..
Eigenlijk zouden er volop gratis demo's beschikbaar moeten zijn.
Hoe moeten we anders een indruk van een spel opdoen?
Tja das ook wel zo..
Eigenlijk zouden er volop gratis demo's beschikbaar moeten zijn.
Hoe moeten we anders een indruk van een spel opdoen?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2005 16:04 ]
Mja zeker. Ik heb wel een aantal van die demo discs thuis die je wel eens in een Cube ziet in de winkel, en dat is wel erg cool. Naar aanleiding daarvan had ik Mario Golf gekocht, die me eerst niet boeiend leek.
Het jammere is alleen dat wanneer die dingen uitkomen de volledige versies ook al uit zijn, en ik het liever van te voren willen proberen. En sowieso zijn die demo discs nou ook niet echt supermakkelijk te verkrijgen.
Het jammere is alleen dat wanneer die dingen uitkomen de volledige versies ook al uit zijn, en ik het liever van te voren willen proberen. En sowieso zijn die demo discs nou ook niet echt supermakkelijk te verkrijgen.
Mijn foto's op Flickr.
Misschien krijgen we een Mario Soccer:
Bron: http://news.spong.com/x?art=8372Nintendo and the franchise that would forever lactate golden money-flavoured spume into a big Mario-shaped bucket. Or at least this is how the latest Mario-centric release schedule of Nintendo could be interpreted at times.
And with this in mind, rumour surfacing of late talking of Mario Football - a soccer outing for the Italian plumber and his ever-expanding set of cronies - carries more weight than perhaps it otherwise would.
Remember that as well as traditional Mario games, we’ve had Mario Party, Mario Golf, Mario Tennis; Mario Baseball and more are on the way. Given that Nintendo doesn’t really have a killer soccer game on its roster, again, this rumour makes more sense.
Unfortunately, the rumour mill didn’t deem it appropriate to outline exactly on which console Mario Football will appear, though GameCube and Nintendo DS versions seem most likely. Nintendo declined to comment on the issue, so it’ll be a waiting game on the run up to E3 and of course, as soon as there’s confirmation either way, we’ll let you know.
Weet je. Ik had mijn Kinnikuman (JAP) en F-Zero GX (NTSC) data ook op 1 memcard van 251 staan. Ik dus afgelopen vrijdag heel relaxed mijn Chaos Field erbij gedaan, no problemos.Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 15:43:
En Luigi's Mansion uitgespeeld.
-En tenslotte heeft F-Zero GX 251 blocks helemaal voor zichzelf omdat je die saves niet kan kopieren.Superirritant. Maar ja... van de positieve kant, ik kan nu gerust af en toe eens replay-filmpje opslaan.
@GolbeZeromus: Ik heb het nu ook uitgespeeld met de Hyper Speeder... stom filmpje maar. You ain't seen nothing yet.Er zitten echt veel leukere tussen. Vanmorgen heb ik het ook nog gehaald met Antonio Guster (kan me de naam van zijn wagen even niet herinneren), die was ook heel bizar en grappig.
Verder ben ik eigenlijk heel de dag al bezig (alweer) met RE4. Sorry, nog geen echte Chaos Field review dus. Daarnet alle bottle caps gehaald in RE4. Vanavond echt verder met CF. "Review" komt vanavond...
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
En dat bedoelde ik dus te zeggen
Sommige japanse spellen saven prima op een eur/us geformatteerde memcard (zoals kururin squash), maar andere spellen niet en formatteren zonder het te vragen je memcard (zoals dus Donkey Konga).
De vreemde tekens die je zag worden overigens veroorzaakt omdqt je geen Japanse bios hebt draaien op je cube. Sommige spellen maaken geen gebruik van grafische fonts (die je dus op alle systemen ziet) maar van de fonts die in de gamecube bios zitten. Aangezien in de eur/us bios geen japanse fonts zitten krijg je van die onzintekens zoals GUY^%&^YU.
De vreemde tekens die je zag worden overigens veroorzaakt omdqt je geen Japanse bios hebt draaien op je cube. Sommige spellen maaken geen gebruik van grafische fonts (die je dus op alle systemen ziet) maar van de fonts die in de gamecube bios zitten. Aangezien in de eur/us bios geen japanse fonts zitten krijg je van die onzintekens zoals GUY^%&^YU.
Verwijderd
GolbeZeromus schreef op zondag 27 februari 2005 @ 18:11:
Dus ik keek later in de Memcard Manager, waren dus al mijn saves van F-Zero en Kinnikuman pleite. GVD, kan ik met F-Zero weer helemaal overnieuw beginnen.
Dat is wel heel dramatisch. Ze mogen al mijn savegames wissen (nouja, liever niet natuurlijk), maar van F-Zero zou ik het echt heel heel heel heel erg vinden. Omdat dat spel zo ongelooflijk moeilijk is. De gedachte om helemaal overnieuw te moeten beginnen... brrrr. Er zit helaas geen counter op van je totale speeltijd, maar dat moeten bij mij onderhand gigantisch veel uren zijn die ik erin heb gestopt.
En je had dus de NTSC versie van F-Zero? Hm... dus jap en us kunnen ook al niet veilig op één kaart. Heel voorzichtig doen dan maar. Ik heb nu expres gelijk bij al mij jap en us spellen alvast een savegame aangemaakt (voordat ik ver in het spel was) om te kijken of het geen problemen zou opleveren. En dat ging goed. Maar als ik weer een nieuw spel koop en die wil gaan opslaan kan alles dus alsnog gewist worden.

Ook lekker is dat. Mijn god... dat buurmeisje zal je niet snel nog een keer uitnodigen als ze zoiets flikt!Eerst wiste een aantal jaar terug mijn buurmeisje mijn zo goed als complete SSBM save, die heb ik totaal overnieuw moeten doen,
En voel je niet onder druk gezet omdat ik vroeg wat je van Chaos Field vond hoor.
Daarom kun je dus het beste een apart kaartje gebruiken voor Jap saves. Voorkomt onnodig risico
Mijn hondje was een keer met z'n rug tegen de resetknop van mijn NES gaan liggen toen ik in het laatste level in Super Mario Bros 3 was
En mijn moeder had al m'n Time Trial tijden in Mario Kart 64 gewist per ongeluk. Daar was ik echt weken mee bezig geweest. 3 laps van een paar seconden in Yoshi's Valley halen is echt een hel, waar ik een hele dag uren mee bezig was geweest voordat dat was gewist. En 'r reactie "Oh, maar dat is toch niet erg? Dan doe je het toch nog een keertje?"
Mijn hondje was een keer met z'n rug tegen de resetknop van mijn NES gaan liggen toen ik in het laatste level in Super Mario Bros 3 was
Mijn foto's op Flickr.
Ik dacht dat dat hele US/JAP/PAL saves verhaal alleen gold voor omgebouwde JAP cubes. Daarmee wisselde je nl. echt tussen een japans en amerikaans systeem. Iedereen systeem formatteerd die kaartje op zijn eigen manier. Via de freeloader heb je dit switchen niet en dus wordt er niet anders geformatteerd. Ik heb nl. saves van alle soorten (US/JPN/PAL) op 1 card staan...
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Na lang geen tijd ervoor te hebben weer ge MKDD-ed vandaag. Tot kramp aan toe 
27/02/05 21:23 PAL Mithrandir Mushroom Cup - Peach Beach 1.11:610
27/02/05 19:51 PAL Mithrandir Special Cup - Wario Colosseum 2.07:472
27/02/05 19:50 PAL Mithrandir Special Cup - Dino Dino Jungle 1.51:445
27/02/05 19:49 PAL Mithrandir Special Cup - Rainbow Road 3.07:525
27/02/05 19:49 PAL Mithrandir Special Cup - Mario Circuit 1.33:335
27/02/05 21:23 PAL Mithrandir Mushroom Cup - Peach Beach 1.11:610
27/02/05 19:51 PAL Mithrandir Special Cup - Wario Colosseum 2.07:472
27/02/05 19:50 PAL Mithrandir Special Cup - Dino Dino Jungle 1.51:445
27/02/05 19:49 PAL Mithrandir Special Cup - Rainbow Road 3.07:525
27/02/05 19:49 PAL Mithrandir Special Cup - Mario Circuit 1.33:335
Verwijderd
Kunnen USA-ntsc en PAL saves dan wel veilig samen op één memcard?Captain N schreef op zondag 27 februari 2005 @ 19:56:
Daarom kun je dus het beste een apart kaartje gebruiken voor Jap saves. Voorkomt onnodig risico
Als dat zo is verhuis ik m'n amerikaanse savegames naar m'n reguliere kaart, en hou ik die nieuwe alleen voor de japanse. Maar iedereen hier zegt wat anders.
Ik denk dat ik ze maar gewoon om en om ga spelen. Dus eerst I-Ninja uitspelen voordat ik eventueel weer met een japans spel verder ga.
Ik mis die goeie oude cartridges.
Verwijderd
speel jij nog MKDD omdat je geen andere/betere game hebt liggen of vind je 'm nog steeds leuk genoeg om door te gaan?MaxBurn schreef op zondag 27 februari 2005 @ 22:13:
Na lang geen tijd ervoor te hebben weer ge MKDD-ed vandaag. Tot kramp aan toe
ik heb laatst weer ff geraced maar ik heb niet echt een drang om snelle tijden neer te gaan zetten
maar ik ben nog druk bezig met SSB:M en van de week ga ik Zelda (en misschien rayman) kopen
heb trouwens wel alweer een drang op Metroid Prime opnieuw te gaan spelen, maar ik vind het nog te snel... volgende vakantie misschien
_____
ik heb trouwens een previe van Mario Power Tennis gezien bij gammo zaterdag en op de één of andere vage manier lijkt me die game totaal niet boeiend...

't is allemaal zo neppe tennis... ik heb liever een realistische tennis game en niet al die toeters en bellen...
maar misschien moet ik 'm eerst eens spelen voordat ik oordeel
Sinds 1 maand ben ik ook weer begonnen met MKDD, en door de GOT MKDD competitie blijft het leuk.
JupsVerwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 23:00:
Kunnen USA-ntsc en PAL saves dan wel veilig samen op één memcard?
Mijn foto's op Flickr.
Nou ik heb NBA Streets vol3 gekocht afgelopen weekend en ik moet zeggen dat het weer even wennen is aan de controls (ik was NBA Streets vol2) gewend. Maar daar eenmaal aan gewend is het weer zoals vanouds
Heerlijke gameplay, grafisch heel mooi afgewerkt, leuke sountrack.
Enige minpuntje vind ik alleen dat het onderscheid tussen je teammates en de tegenstander niet heel duidelijk is (wat in NBA Streets vol2 beter was afgewerkt) en de camera loopt soms achter als je een replay voortijdig afbreekt. Maar daar staat weer tegenover dat je nu eindelijk je eigen gamebreaker bij elkaar kan tricken
Als er mensen nog geintereseerd zijn in deze game dan kan ik het van harte aanraden. Als je ooit NBA Jam leuk vond, dan vind je dit helemaal geweldig
Enige minpuntje vind ik alleen dat het onderscheid tussen je teammates en de tegenstander niet heel duidelijk is (wat in NBA Streets vol2 beter was afgewerkt) en de camera loopt soms achter als je een replay voortijdig afbreekt. Maar daar staat weer tegenover dat je nu eindelijk je eigen gamebreaker bij elkaar kan tricken
Als er mensen nog geintereseerd zijn in deze game dan kan ik het van harte aanraden. Als je ooit NBA Jam leuk vond, dan vind je dit helemaal geweldig
Inderdaad o.a door de GOT CompetitieVerwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 23:37:
[...]
of vind je 'm nog steeds leuk genoeg om door te gaan?
[ Voor 12% gewijzigd door Max|Burn op 28-02-2005 10:23 ]
Verwijderd
Ik zie dat Luigi's Mansion maar 20€ is bij dixons (op internet)
maar erg goede cijfers krijgt de game niet of wel...?
wat vinden jullie ervan?
wat vinden jullie ervan?
Verwijderd
Ik heb hem pas gekocht en uitgespeeld. Het is best een leuk spel... maar wel erg beperkt. Eigenlijk bestaat het alleen maar uit spoken opzuigen. (Dat is dan trouwens wel weer heel leuk gedaan. Ze stribbelen echt tegen, en af en toe is het nog een heel gevecht om ze helemaal in je stofzuiger te proppen). Echt een platformspel zou ik het niet noemen. Je kan niet springen bijvoorbeeld... en de manier waarom de levels zijn opgebouwd nodigt ook niet echt uit tot erg veel platformactie. Het zijn gewoon kamers met spoken erin... en dat is het dan. Af en toe een paar hele simpele puzzeltjes. Het is beslist niet onaardig, maar ik was toch wel blij dat het al zo snel was afgelopen. Echt een kort spel, maar dat is in dit geval juist goed.Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 12:03:
Ik zie dat Luigi's Mansion maar 20€ is bij dixons (op internet)
wat vinden jullie ervan?
Het is een leuk tussendoortje... als je 20 euro kan missen zou je het best eens kunnen proberen. Maar verwacht alleen niet dat je er wekenlang mee bezig bent.
Verwijderd
nee, dan ga ik liever voor Rayman 3
misschien over een half jaartje ofzo
ik haal de top 25 nog niet eens
dat gaat mij echt niet lukken... dan moet ik echt veel gaan oefenen en daar heb ik eigenlijk geen zin in
misschien over een half jaartje ofzo
ik haal de top 25 nog niet eens

10 Euro is tie voor jou_Supreme schreef op maandag 28 februari 2005 @ 13:23:
heeft er iemand nog een klein memorycardje over? voor mijn japanse games
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Ook Gamecube modchips zijn evil
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 22:33 ]
Verwijderd
Zijn op het moment 9,99 euro bij de Free Record Shop, origineel Nintendo 59 blocks!GolbeZeromus schreef op maandag 28 februari 2005 @ 15:25:
[...]
10 Euro is tie voor jou59 heb je dan.
Dan heb je toevallig net die jap spellen te pakken die wel op een eur/us memcard willen saven. Maar geloof mij, dit is lang niet bij alle jap spellen zo.Deddiekoel schreef op zondag 27 februari 2005 @ 21:49:
Via de freeloader heb je dit switchen niet en dus wordt er niet anders geformatteerd. Ik heb nl. saves van alle soorten (US/JPN/PAL) op 1 card staan...
Nee, maar hoor er geen goede verhalen over, ze schijnen erg traag te zijn. Als je aan een viper zat te denken, dan zou ik nog even wachten, er zijn kloon-chips onderweg op zeer korte termijn.Oscar Mopperkont schreef op maandag 28 februari 2005 @ 15:57:
Is er trouwens iemand die ervaring heeft met bliep ?
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 22:33 ]
Dat zei je ja. Zou je mij kunnen toevoegen op de msn trouwens?Schweino schreef op maandag 28 februari 2005 @ 18:20:
Nee, maar hoor er geen goede verhalen over, ze schijnen erg traag te zijn. Als je aan een viper zat te denken, dan zou ik nog even wachten, er zijn kloon-chips onderweg op zeer korte termijn.
oscarlamme at hotmail.com
als je dan toch bezig bent zou je mij ook even willen adden, ben ook erg geïnteresseerd 
Lightbringer_ at hotmail
Lightbringer_ at hotmail
Ignorance Is Bliss
F0GX 60Hz vs 50Hz filmpje, scheelt behoorlijk in speelsnelheid.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Ik heb voorheen iets in het GC topic gezet over het feit dat gepraat over games kopieeren, modchips etc niet gewaardeerd wordt, ik vraag me nu af wie dit uit het topic gesloopt heeft aangezien het er niet meer in staat.
Edit:
Sorry D3 maar dat filmpje is best onzinnig
Aan de rechterkant vertrekt hij ook later. Het geeft de indruk dat 60hz in F0GX sneller is maar dat is absoluut niet zo. (ja qua hoe het loopt wel, is ook zo met mkdd) De speler in het filmpje snaked, en snaken gaat makkelijker op 50hz. Tenminste dit is wat ik ooit eens gelezen had in de top f0gx league op deze aardbol, of het zo is weet ik niet zeker. Ik speel zelf ook 60hz. (beeld loopt gewoon sneller)
Edit2: naja ik weet het niet meer
60hz voelde bij mij ook sneller, misschien dat snaken soepeler gaat in 50hz maar dat het overall sneller gaat in 60hz.
D3
@ icon
Edit:
Sorry D3 maar dat filmpje is best onzinnig
Edit2: naja ik weet het niet meer
D3
[ Voor 106% gewijzigd door Max|Burn op 28-02-2005 22:42 ]
Zoow, vanmiddag heb ik Donkey Konga Jungle Beat en Paper Mario 2 besteld. Ik ben vooral benieuwd of Jungle Beat een stuk leuker is dan Donkey Konga, want dat spel is echt een aanfluiting voor de gevorderde slagwerker
.
Dat hij later vertrekt komt omdat de 50Hz replay dan dus al achter loopt op de 60Hz versie, bij de start is het ~1s en dat loopt op naar iets van ~9s.MaxBurn schreef op maandag 28 februari 2005 @ 22:20:
Sorry D3 maar dat filmpje is best onzinnigAan de rechterkant vertrekt hij ook later.
De bedoeling is ook om te aan te geven dat de ene versie sneller loopt, zoals jij zelf aangeeft. Dus waarom is het filmpje onzinnig?Het geeft de indruk dat 60hz in F0GX sneller is maar dat is absoluut niet zo. (ja qua hoe het loopt wel, is ook zo met mkdd)
Ehh ben je het nou wel of niet eens met het filmpje?De speler in het filmpje snaked, en snaken gaat makkelijker op 50hz. Tenminste dit is wat ik ooit eens gelezen had in de top f0gx league op deze aardbol, of het zo is weet ik niet zeker. Ik speel zelf ook 60hz. (beeld loopt gewoon sneller)
Edit2: naja ik weet het niet meer60hz voelde bij mij ook sneller, misschien dat snaken soepeler gaat in 50hz maar dat het overall sneller gaat in 60hz.
Misschien wist jij al dat er zo'n verschil in speelsnelheid was, maar ik speel ivm mijn NTSC Cube alleen op 60Hz dus ik heb er zelf geen ervaring mee.
Dank jeD3@ icon
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
60hz is altijd soepeler maarehm
Ik doelde dus op het feit dat de teller ook 9 sec. later begint, maar goed, thats not the point blijkt.Dat hij later vertrekt komt omdat de 50Hz replay dan dus al achter loopt op de 60Hz versie, bij de start is het ~1s en dat loopt op naar iets van ~9s.
Verwijderd
Wow, ik wist niet dat het zoveel scheelde.D³ schreef op maandag 28 februari 2005 @ 21:06:
F0GX 60Hz vs 50Hz filmpje, scheelt behoorlijk in speelsnelheid.
Ik speel altijd op 50Hz... in tegenstelling tot wat de handleiding zegt, vind ik 60Hz (in ieder geval in F-Zero, bij andere spellen merk ik het verschil niet zo) er wat onrustiger uit zien. 50Hz oogt net ietsje soepeler ofzo.
Maar ja... als het verschil zo groot is dan moet ik toch maar weer overschakelen naar 60Hz.
Het begint me trouwens steeds meer op te vallen hoe bizar het rijgedrag van de CPU-spelers is bij dit spel. Degene die het tijdens de eerste race het best doet, loopt tijdens de 2e race meestal ergens achteraan te sukkelen. Waarna hij tijdens de 3e race ineens weer keihard vooraan rijdt.
Ik denk dat het komt door het systeem van dit spel waar degene die als eerste finisht, bij de volgende race achteraan moet beginnen en vice versa. Blijkbaar zijn de CPU-spelers niet goed in staat die achterstand weg te werken.
Het is wel gek soms... ik heb een paar keer gehad dat ik tijdens een cup bij geen enkele race eerste ben geworden, en dan toch genoeg punten verdiend om kampioen te worden.

Vreemd genoeg geldt dit alles dan weer niet voor de Black Bull. Als de computer heeft bepaald dat de Black Bull de beste racer moet worden tijdens een cup, dan ligt de moeilijkheidsgraad gelijk een heel stuk hoger. Die ligt dan tijdens elke race vooraan. Ik heb dat alleen nog maar bij de Black Bull kunnen bespeuren. (Ik denk dat als dit soort dingen je beginnen op te vallen, is waarschijnlijk een teken dat je een spel teveel hebt gespeeld.
Waarschijnlijk omdat de Black Bull een soort bad guy van het spel is?
Die code trouwens in je signature... was dat die Konami code die in al hun spelletjes werken, en goed was voor een level select of zoiets?
(Die tweede bedoel ik)
Die code trouwens in je signature... was dat die Konami code die in al hun spelletjes werken, en goed was voor een level select of zoiets?
[ Voor 6% gewijzigd door Captain N op 01-03-2005 00:59 ]
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Tsja... dat zou opzich wel kunnen. Maar de Dark Schneider zou dan nóg veel beter moeten zijn omdat dat de opperbadguy is. Zelfs nog boven de Black Bull. Maar toch heb ik nog nooit speciaal last gehad van de dark schneider. Nouja.Captain N schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 00:58:
Waarschijnlijk omdat de Black Bull een soort bad guy van het spel is?
Ja klopt.Die code trouwens in je signature... was dat die Konami code die in al hun spelletjes werken, en goed was voor een level select of zoiets?(Die tweede bedoel ik)
Volgens urbandictionary.com:
In the 80s, Konami of America and Japan released many games for the Nintendo Entertainment System. Traditionally, programmers would program in hidden 'cheat codes' to help make gameplay easier, which aided especially during late testing periods before commercial launch.
Konami released many popular games on the NES during this era, such as Gradius, Life Force, and Contra. These titles, as well as many subsequent ones, used the same cheat code listed above. Because of it's reoccurence, it became known as 'The Konami Code', and knowing it by heart is one of the trademark signs of a true, old-school gamer.
Ik merk het echt bij alle spellen, bij F-zero juist wat minder. Ik denk dat je het spel in 60hz wel moeilijker ga vindenVerwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 00:42:
[...]
Wow, ik wist niet dat het zoveel scheelde.
Ik speel altijd op 50Hz... in tegenstelling tot wat de handleiding zegt, vind ik 60Hz (in ieder geval in F-Zero, bij andere spellen merk ik het verschil niet zo)
Idd zeg leuk Icon van Starwing op de Snes.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Bij Fifa is dat niet zo, daar schokt het beeld bij 60Hz juist een beetje en is het beeld ook meer geknepen (zwarte balk wat groter aan zijkanten).MaxBurn schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 00:26:
60hz is altijd soepeler maarehm
MKDD of DKJB hebben daar geen last van, daar is het bij 60Hz wel soepel en beeld ook gewoon beeldvullend.
Niet altijd, dit ligt helemaal aan je TV:
Als je een 50/60 Hz tv hebt dan zal 60 hz rustiger zijn voor je ogen dan 50 Hz
Als je een 100Hz tv hebt dan ligt het eraan wat je tv doet bij een 60Hz signaal; een 50Hz signaal wordt naar 100Hz geconverteerd, een 60Hz signaal wordt op sommige TV's naar 120Hz geconverteerd, maar op andere TV's laat 'ie het gewoon op 60Hz zien (omdat de betreffende TV geen signaal >100Hz kan produceren). In dit laatste geval is 50Hz geconverteerd naar 100Hz dus rustiger voor je ogen dan 60Hz @ 60Hz
50hz naar 100hz is niets meer dan een nutteloos truuckje wat alleen werkt voor stills. Voor bewegende beelden, ook DVD's, geld dat 100hz minder scherp oogt. (wellicht rustiger maar ook minder scherp wat voor mij het hele nut compleet weghaald) Hiernaast heb ik het over het feit dat 50hz games ook daadwerkelijk trager lopen, iets totaal anders dan waar jij het nu over heb. 50hz kan dus ook rustiger ogen omdat het langzamer loopt maar 60hz oogt vloeiender omdat het spel op zijn normale snelheid draait.
[ Voor 11% gewijzigd door Max|Burn op 01-03-2005 15:36 ]
aangezien een originele bij FRS ligt voor 10 euro, wil ik die van jou overnemen voor 7 euro inc.GolbeZeromus schreef op maandag 28 februari 2005 @ 15:25:
[...]
10 Euro is tie voor jou59 heb je dan.
ben je het daar mee eens?
www.tri-state.nl
_Supreme schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 15:45:
[...]
aangezien een originele bij FRS ligt voor 10 euro, wil ik die van jou overnemen voor 7 euro inc.
ben je het daar mee eens?
offtopic:
PSST: Zijn emailadres staat in zijn profiel! Het is hier geen V&A (of marktplaats voor de minder ingewijden
)
En ik zou er maar 5 voor bieden dan, 70% van de nieuwwaarde is veel te veel!!
PSST: Zijn emailadres staat in zijn profiel! Het is hier geen V&A (of marktplaats voor de minder ingewijden
En ik zou er maar 5 voor bieden dan, 70% van de nieuwwaarde is veel te veel!!
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Verwijderd
Gewapend met CD/DVDbonnen ging ik naar de stad
helaas namen ze die bij bartsmit niet aan...
bij de intertoys moest de man ff twijfelen maar het mocht
daar heb ik ff Zelda TWW uitgezocht en meegenomen
verder hadden ze geen Rayman3 en BGaE was daar 20€ dus weer verder
frs had niks
bij dixons lag de PC en de niet-PC versie van Rayman 3
de PC was 20€ en de niet PC 15€
dus ff gevraagd en dat klopte niet, ze zijn allebei 15€
dus ik neem de PC versie mee
daarna moest ie nog ff een minuutje staren naar mijn DVDbon en nam 'm toen aan
dus nu kan ik weer heerlijk verder gamen met 2 toffe games
edit: en ik heb weer 400 sterren erbij
helaas namen ze die bij bartsmit niet aan...
bij de intertoys moest de man ff twijfelen maar het mocht
daar heb ik ff Zelda TWW uitgezocht en meegenomen
verder hadden ze geen Rayman3 en BGaE was daar 20€ dus weer verder
frs had niks

bij dixons lag de PC en de niet-PC versie van Rayman 3
de PC was 20€ en de niet PC 15€

dus ff gevraagd en dat klopte niet, ze zijn allebei 15€
dus ik neem de PC versie mee
daarna moest ie nog ff een minuutje staren naar mijn DVDbon en nam 'm toen aan
dus nu kan ik weer heerlijk verder gamen met 2 toffe games
edit: en ik heb weer 400 sterren erbij
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2005 16:01 ]
Ik heb dus een 50/60Hz tv en daar ligt het verschil toch echt in het spel. Fifa loopt niet soepel op 60Hz.Schweino schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 15:21:
Niet altijd, dit ligt helemaal aan je TV:
Als je een 50/60 Hz tv hebt dan zal 60 hz rustiger zijn voor je ogen dan 50 Hz
Verwijderd
Jij neemt de PC(=Player Choice toch?) mee? Damn ik neem lekker altijd de niet-PC versie mee, die zijn veel mooier
Hi Rob,
your Play-Asia.com Order#1215281 was sent out today!
yay, resident evil 4 is onderweg
your Play-Asia.com Order#1215281 was sent out today!
yay, resident evil 4 is onderweg
Ignorance Is Bliss
Verwijderd
MIJN ervaring is, dat 50herz mooier is. Misschien minder snel of eventueel balkjes onder/boven (voorbeeld). Ik heb t idee dat bijv. mario kart op 50 hz net iets strakker is dan op 60 hz, lijkt wel ofdat t beeld een beetje uitgerekt wordt ofzo bij 60hz.
50/60hz...
Mhh ik heb een 100hz tv scherm, als ik op 50hz blijf spelen is alles goed, want dan pakt ie gewoon 100hz van mn tv (dan heb ik nergens last van)
Pak ik nou 60hz, dan is mn beeld onrustig, hoor ik een piep uit mn tv komen (net als bij 50hz tv's)
en ervaar ik mn games minder prettig dan op 100hz (50hz stand voor games)
Wat mn tv dus doet:
100default
game default = 50hz = 100hz op tv
60: speciale optie --> tv schakelt terug van 100 naar 60 en ik verlies dus 40hz
Heeft iemand het zelfde? (ik speel dus altijd op 50, dus 100)
edit

Maargoed, ik weet zeker dat jij bij een beetje fatsoenlijke 100hz tv geen onscherpte ziet, in elk geval geen verschil van 50 of 100.
En waarom zou 100hz iets weg laten? hij refreshed de even en oneven beeldlijnen appart, de nagloei van je tv is te traag om in de lijnen die dan neit gerefrashed worden een "zwart gat" of onscherpte te zien.
(of ben je zo iemand die zegt dat ie het verschil tussen 70FPS en 100FPS kan merken als je een game speeld
)
Mhh ik heb een 100hz tv scherm, als ik op 50hz blijf spelen is alles goed, want dan pakt ie gewoon 100hz van mn tv (dan heb ik nergens last van)
Pak ik nou 60hz, dan is mn beeld onrustig, hoor ik een piep uit mn tv komen (net als bij 50hz tv's)
Wat mn tv dus doet:
100default
edit
Ja, echt nutteloos... ik werk ook nog steeds met mn monitor op 50hz, oogt echt lekker!50hz naar 100hz is niets meer dan een nutteloos truuckje wat alleen werkt voor stills. Voor bewegende beelden, ook DVD's, geld dat 100hz minder scherp oogt.

Maargoed, ik weet zeker dat jij bij een beetje fatsoenlijke 100hz tv geen onscherpte ziet, in elk geval geen verschil van 50 of 100.
En waarom zou 100hz iets weg laten? hij refreshed de even en oneven beeldlijnen appart, de nagloei van je tv is te traag om in de lijnen die dan neit gerefrashed worden een "zwart gat" of onscherpte te zien.
(of ben je zo iemand die zegt dat ie het verschil tussen 70FPS en 100FPS kan merken als je een game speeld
[ Voor 41% gewijzigd door ixl85 op 01-03-2005 17:29 ]
Je praat jezelf nogal tegen 
Een monitor met een tv vergelijken is trouwens een nogal foute gedachte.
Ik bedoel daar mee dat 50hz echt verrot kijkt... ik kan echt niet normaal naar een 50hz tv kijken, als je dan naar een hoek kijkt zie je alles dansen...MaxBurn schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 18:14:
Je praat jezelf nogal tegen
En ik praat mezelf niet tegen, ik bedoel dat hij niks 'merkbaars' weg laat, maar wel in het proces om 100hz te behalen.
Maar niet op die manier waarop jij het zegt.
Maar verschil zal je echt niet zien qua scherpte hoor
[ Voor 22% gewijzigd door ixl85 op 01-03-2005 18:22 ]
Verwijderd
ik heb alleen maar PC versies behalve MKDD omdat die bij mn cube zat en geen PC versie isVerwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 16:24:
Jij neemt de PC(=Player Choice toch?) mee? Damn ik neem lekker altijd de niet-PC versie mee, die zijn veel mooier![]()
![]()
die platinum hoesjes passen goed bij mn platinum cube
edit: en er zat geen enorme sticker op de PCversie
verder waren beide hoesjes een beetje verpest... op het plastic zitten wat oneffenheden
beetje jammer als je erg op hoesjes kickt...
ff een vraagje:
op de zijkanten van alle hoesjes zitten een blauw driehoekje (voor zover ik gezien heb) behalve op Rayman 3, daar zit een roze...
wat is het verschil? is dat het soort spel ofzo?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2005 18:39 ]
Ik ben trouwens een van die mensen die inderdaad verschil merkt tussen 70 en 100 fps. Ik kan zeker weten tot ~120fps verschil merken
[ Voor 17% gewijzigd door Max|Burn op 01-03-2005 18:39 ]
Ja ik vraag me ook af wat die 3hoekjes zijn
ik heb ze op speltype proberen te leggen
op bedrijf... maar niks klopt...
ik heb echt veel verschillende kleuren
ik heb ze op speltype proberen te leggen
op bedrijf... maar niks klopt...
ik heb echt veel verschillende kleuren
MaxBurn schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 18:38:
Ik ben trouwens een van die mensen die inderdaad verschil merkt tussen 70 en 100 fps. Ik kan zeker weten tot ~120fps verschil merken
offtopic:
de refreshrate zou kunnen maar FPS is niet te merken omdat het beeld op een gegevenmoment niet soepeler loopt.
refreshrate kan je wel zien, maar FPS heeft (zeker bij 120) geen meerwaarde... (vergelijk 2fps met 10 fps, dat is logisch dat je dat kan merken, maar 70/90 is geen verschil in te zien)
de refreshrate zou kunnen maar FPS is niet te merken omdat het beeld op een gegevenmoment niet soepeler loopt.
refreshrate kan je wel zien, maar FPS heeft (zeker bij 120) geen meerwaarde... (vergelijk 2fps met 10 fps, dat is logisch dat je dat kan merken, maar 70/90 is geen verschil in te zien)
Verwijderd
Ik heb alle driehoekjes blauw behalve: "ISS2"(voetbalspel) Deze is namelijk
ORANJE 
Edit: Krijg nou wat, je hebt gelijk. Oranje=Frans en Nederlands en Blauw=Nederlands. Tenminste dat denk ik zo.
Edit: Krijg nou wat, je hebt gelijk. Oranje=Frans en Nederlands en Blauw=Nederlands. Tenminste dat denk ik zo.
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2005 19:06 ]
Die hoekjes hebben te maken met de taal van de handleiding, maar dat is hier al vaak genoeg besproken.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Een 100 HZ tv doet dit: 50 Hz word verdubbeld naar 100 Hz en dit geeft dus een strakker beeld....en mijn tv ziet er dus inderdaad strak uit met games/tv/dvd..... maakt niet uit.ixl85 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 17:10:
50/60hz...
Wat mn tv dus doet:
100default
edit
[...]
Ja, echt nutteloos... ik werk ook nog steeds met mn monitor op 50hz, oogt echt lekker!
(of ben je zo iemand die zegt dat ie het verschil tussen 70FPS en 100FPS kan merken als je een game speeld)
Wat ik me heb laten vertellen is dit: wanneer je pal 60 of NTSC gaat afspelen verdubbeld de tv dit ook het resultaat 120 Hz...het kan zijn dat jouw tv dit niet goed weer kan geven.
Dat is nou mijn hele punt, dat verschilt per persoon. Normaal is dat je boven de 60-75fps geen verschil meer merk. Als ik op 100-120hz en 100-120fps speel dan merk IK verschil. Ik heb eurocup wedstrijden gespeeld met FPS (first person shooters) en reken maar dat als je in the zone zit en een adrenaline kick heb je zintuigen scherper zijn dan menig ander / dan normaalixl85 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 18:45:
offtopic:
Maar goed, ik kap met ouwehoeren..deze discussie heb ik al een paar keer gehad hier
[ Voor 6% gewijzigd door Max|Burn op 01-03-2005 19:10 ]

1 april... yeah right
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Is ook fake.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Weet iemand zo een alternatief voor www.gwk.nl?
Gaat me erom dat ik even iets van GB ponden kan omrekenen naar euro's
*Update:Heb inmiddels al een alternatief.*
Gaat me erom dat ik even iets van GB ponden kan omrekenen naar euro's
*Update:Heb inmiddels al een alternatief.*
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2005 20:25 ]
Nee 1 maart.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
het is 1.44
wat heel goed werkt is +50% (als je snel grote dingen wilt berekenen)
(ben in de carnavalsvakantie nog in london geweest..)
(voor ponden dan)
edit
niet goed gelezen
wat heel goed werkt is +50% (als je snel grote dingen wilt berekenen)
(ben in de carnavalsvakantie nog in london geweest..)
(voor ponden dan)
edit
niet goed gelezen
[ Voor 27% gewijzigd door ixl85 op 01-03-2005 22:02 ]
Nieuw stukje in de topicstart, zou het ook netjes vinden als dit er ditmaal inblijft. Dus niet dat het er weer uitgesloopt wordt door de volgende topicstarter (is namelijk al eens gedaan)
• Posts met daarin gepraat over piraterij, modchips en andere gamecube hacks worden niet gewaardeerd. Links naar bestelsites en dergelijke vallen hier ook onder. Lees ook eens de Spielerij - Algemene policy van Spielerij: Games en Discussies.
• Posts met daarin gepraat over piraterij, modchips en andere gamecube hacks worden niet gewaardeerd. Links naar bestelsites en dergelijke vallen hier ook onder. Lees ook eens de Spielerij - Algemene policy van Spielerij: Games en Discussies.
Dus een post over GC Linux of iets dergelijks mag dus ook niet?
Mijn foto's op Flickr.
Lees de policy, dan weet je wat wel en niet kan. Ik heb hier nog geen EEN keer iemand serieus over gc linux horen praten. Het is eerder het standaard antwoord van mensen die constant over de modchip, iso's en andere crap praten. "ik draai alleen linux op me gc hoor" of "ik maak me eigen homebrew apps en games voor de gc hoor" terwijl misschien 0,5% dat uberhaupt kan hier. Bovendien, GC Linux is geen game en hoort dus ook niet in Spielerij.
Zou toch fijn zijn als mensen eens eerst de policy's lezenModchips
Topics over modchips zijn in Spielerij niet toegestaan. Niet alle modchips zijn illegaal, maar toch willen wij topics en vragen hierover in Spielerij niet hebben. Mocht je hier toch een topic over openen, gaat je topic op slot en bij herhaling kunnen er minder leuke maatregelen getroffen worden. Klinkt hard, maar modchips hebben nu eenmaal een te hechte band met warez in Spielerij.
[ Voor 48% gewijzigd door Max|Burn op 01-03-2005 23:53 ]
Verwijderd
No shit!MaxBurn schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 10:20:
Ik merk het echt bij alle spellen, bij F-zero juist wat minder. Ik denk dat je het spel in 60hz wel moeilijker ga vinden
Pffff... ik heb het even geprobeerd... zelfs op Mute City: twist road werd ik maar 27ste.

Voorlopig blijf ik toch nog maar even op 50Hz spelen zolang ik bezig ben al die eindfilmpjes te halen. (het viel me pas geleden ook op dat de muziek tijdens de aftiteling een remix is van het game over deuntje uit het originele F-Zero!
Daarna zal ik 60Hz nog eens een serieuzere kans geven. Ik moet zeggen dat het wel een kick gaf om net dat stukje sneller te gaan.
Ja, ik denk dat ik dat ervaar. In mijn ogen ziet het er op 60Hz echt veel hectischer en onrustiger uit.50hz kan dus ook rustiger ogen omdat het langzamer loopt
Dat ik het bij dit spel zo nadrukkelijk merk zal er ook wel aan liggen dat ik het zo veel zit te spelen.
Maar bijvoorbeeld bij mariokart of metroid prime zie ik echt geen of nauwelijks verschil... misschien als ik er echt op zou gaan letten pas. Maar die spellen heb ik lang zo intensief niet gespeeld. Dan valt het gewoon niet zo op.
Bij MKDD is het verschil juist ERG groot. 50hz in MKDD is sneller qua tijden(ja ok mega miniem verschil) omdat je meer tijd heb om te beslissen etc maar ik kan er geen bal van. Zo erg gewend aan 60hz dat ik alles verkeerd time. 50hz voelt voor mij als slow motion. Ik had dit al eerder gezegd maar ik, me stiefbroertje en me overbuurjochie hadden eens per ongeluk 50hz zonder het te weten en toen gingen we battle doen... alles ging fout! we stuurden verkeerd in, etc etc
[ Voor 41% gewijzigd door Max|Burn op 02-03-2005 08:20 ]
Naja, het gaat me vooral om dit stukje. Dingen als de Viper chip kan ik begrijpen, want die zijn echt gemaakt om backup games te spelen, maar zo'n PSO bug lijkt mij in eerste instantie toch voor home development.MaxBurn schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 17:10:
en andere gamecube hacks worden niet gewaardeerd.
Mij hoor je trouwens ook niet zeggen dat ik geïnteresseerd ben in GC Linux, hoor. Maar mocht iemand het er over willen hebben, dan zou het niet meer kunnen dus. Vind ik een beetje raar. Naast dat het fijn is als mensen policies doorlezen, zou het ook fijn zijn als mensen niet meteen aggressief beginnen te schreeuwen trouwens
Mijn foto's op Flickr.
Ik schreeuw niet. Als iemand over GC linux zou beginnen is dat niet erg maar dan krijg je ongetwijfeld weer een modchip discussie er achteraan. Dat laatste stukje duid meer op de recent verschenen bootdisks.
[ Voor 98% gewijzigd door Max|Burn op 02-03-2005 08:44 ]
Mja, dat is waar ja. Aan de ene kant jammer dat de legale dingen dan preventief worden gewijgerd om de illegale dingen te voorkomen. Maar goed, genoeg fora waar het wel kanMaxBurn schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 08:42:
Als iemand over GC linux zou beginnen is dat niet erg maar dan krijg je ongetwijfeld weer een modchip discussie er achteraan.
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Even een vraagje over wat Player's Choice games.. Ik zoek me rot naar Mario Kart: Double Dash en Sonic Mega Collection als Player's Choices-versie's, maar deze zijn echt nergens te vinden.. Beetje vaag, want volgens Nintendo zouden dit toch echt al Player's Choice games moeten zijn. Iemand een ideetje waar ik deze games vandaan kan vissen?
MKDD is geen PC titel, maar wel voor 30,- te koop inmiddels
Verwijderd
Sorry.. daar heb ik me dan even in vergist, staat idd in de planning van Nintendo voor 4 april. Anyway, Sonic Mega Collection zou al wel PC moeten zijn, maar die is dus echt nergens te vinden..
Verwijderd
Eek ! net mn eerst game over bij TWW
een enorm monster die uit het lava komt en de staart v/d "Valoo" pest
nog ff niet gezien wat ik er ertegen moet doen
wat een tof spel !
dat zeilen is echt geweldig gedaan
een enorm monster die uit het lava komt en de staart v/d "Valoo" pest
nog ff niet gezien wat ik er ertegen moet doen
wat een tof spel !
dat zeilen is echt geweldig gedaan
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2005 18:00 ]
Verwijderd
ik liet gewoon ff weten waar ik benRSP schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 18:00:
vraag je om 'n hint of ben je gewoon onder de indruk?

na 1x proberen ga ik niet meteen om een hint vragen
edit:
STERRENCATALOGUS AANGEVULD !!
o.a. Mario Controller, Soundtrack Baten Kaitos, AC, N Gamer abbo's

helaas niet genoeg sterren
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2005 13:33 ]
Woot
uit de sterrencatalogus een Echte mario controller
en een abbo op dat gamesblad
nu heb ik niet meer zoveel sterren
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Waar staat die controller, of zijn ze alweer op?
Na mij, waren er nog maar 3
ik denk dat ze opzijn... want toen ik eerst keek... waren er nog 11ofzo... maar ik kon de "bestel" knop niet vinden
omdat je gewoon op "nu zoeken" moet drukken 
Kheb net ff gekeken en ja, ze zijn alweer weg

Kheb net ff gekeken en ja, ze zijn alweer weg
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
wou de controller kopen, maar heb dit niet gedaan...
ik wacht voor iets speciaals... (jaja dat is dit ook...)
maar niet speciaal genoeg... het is een controller met andere kleuren...
als er nou iets in het midden was gedrukt oid...
wel leuk, maar niet mijn zuur verdiende sterren waard
edit
ze waren 3500 steren
ik wacht voor iets speciaals... (jaja dat is dit ook...)
maar niet speciaal genoeg... het is een controller met andere kleuren...
als er nou iets in het midden was gedrukt oid...
wel leuk, maar niet mijn zuur verdiende sterren waard
edit
ze waren 3500 steren
[ Voor 5% gewijzigd door ixl85 op 02-03-2005 18:39 ]
Verwijderd
Ach, ik heb maar zo'n abbonement genomen op de N-Gamer. Ik bedoel, ik zal heus niet de 10000 sterren halen, en dit is dan nog wel leuk en grappig

Net DK:JB uitgespeeld, niet alle crests maar gewoon die
Net DK:JB uitgespeeld, niet alle crests maar gewoon die
spoiler:
ghastly king. Ik vind het een beetje slap dat hij gewoon het zelfde is als de cactus king, qua uiterlijk dan. Het is nog steeds een vette eindbaas hoor, daar niet van, maar ik zat helemaal gespannen te kijken naar de tv, met een kloppend én twee bongo's tussen mijn benen, en wat krijg ik dan te zien..... Gewoon dezelfde baas
... Voor de rest is deze game gewoonweg 
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2005 20:45 ]
Verwijderd
ik geloof dat ik toch wel een kleine tip kan gebruiken bij dat beest...
volgens mij richt ik helemaal geen schade aan...
en ik snap ook niet wat er bedoeld wordt met de omgeving in je voordeel gebruiken...
ergens naartoe slingeren lukt niet...
een kleine hint als 't kan
wel irritant dat je niet op een gewenst punt kan saven in de game... je moet elke keer een stuk opnieuw spelen
maar dat was bij metroid prime toch ook...
volgens mij richt ik helemaal geen schade aan...
wel irritant dat je niet op een gewenst punt kan saven in de game... je moet elke keer een stuk opnieuw spelen
maar dat was bij metroid prime toch ook...
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2005 21:00 ]
Verwijderd
Je bedoelt dus de allerlaatste eindbaas toch.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 20:54:
ik geloof dat ik toch wel een kleine tip kan gebruiken bij dat beest...
volgens mij richt ik helemaal geen schade aan...en ik snap ook niet wat er bedoeld wordt met de omgeving in je voordeel gebruiken...
spoiler:
Mijn tip is: Wall Jump!!! Tjah daar zul je het mee moeten doen 
Verwijderd
grapjas... heb het spel een dag en je denkt dat ik bij de eindbaas ben?Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 20:58:
[...]
Je bedoelt dus de allerlaatste eindbaas toch.
spoiler:Mijn tip is: Wall Jump!!! Tjah daar zul je het mee moeten doen
nee, ik bedoel bij de baas die de staart van de Valoo op Dragoon Island irriteert
misschien zie ik gewoon iets heel doms over het hoofd...
maar als ik 'm op z'n oog probeer te meppen (net zoals bij de kleinere versies van dat beest) gebeurt er helemaal niks...
mep ik verkeerd ofzo?
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 21:02:
misschien zie ik gewoon iets heel doms over het hoofd...
spoiler:
Je hebt een item met een lang touw..............
En dan verklap ik nog niet eens alles
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Verwijderd
Ooooooh jij hebt het over The Windwaker.... Ik had het namelijk over DK:JB
... Ooh een kleine tip voor the Windwaker dan
Ach, wat ben ik toch weer HEERLIJK cryptisch vandaag...

spoiler:
Je ziet zijn staart he???? En denk dan eens aan een schommel. Volgens mij mis je nu allen het draadje nog. Maar kijk uit dat de schommel niet *kuch*wel dus*kuch* breekt.

Ach, wat ben ik toch weer HEERLIJK cryptisch vandaag...
Verwijderd
Het item met een lang touw heb ik geprobeerd te gebruiken
misschien heb ik niet op de juiste dingen gericht
misschien probeer ik het vanavond nog ff
bedankt iig
misschien heb ik niet op de juiste dingen gericht
misschien probeer ik het vanavond nog ff
bedankt iig
Dit topic is gesloten.