Dat is waar maar het origineel was een MSX spelrajackar schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 10:36:
[...]
Hij is ook op de NES verschenen
[afbeelding]
Trouwens ik heb gister de ultieme gamecube binne gehad:

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Dat is waar maar het origineel was een MSX spelrajackar schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 10:36:
[...]
Hij is ook op de NES verschenen
[afbeelding]
Hier had uw reclame kunnen staan.
Bron: http://forums.nintendo.co...=by_date_ascending&page=1A couple of weeks ago I brought you all word on some system specs for the Revolution which I got from an inside source. Now that same source has provided me with a picture of the Revolution. He said that this is NOT the final system. He said it's already changed since this picture was taken. This is just a devolopment system for in house use. He also said that it isn't assembled completely in this picture. He said the front had been taken off so they could test some things.
The picture is pretty dark and you can't really see much of the system but you do get a nice look at a start up screen and what possibly may be the new logo.
He claims this is real but who knows for sure. So believe it or don't but it's nice to see "something".
Daarnaast is Metal Gear 2 voor de NES niet gemaakt door Hideo en is Metal Gear 2 - Solid Snake op de MSX (wel door Hideo) het enige echte vervolg op Metal Gear. Metal Gear Solid (en dus oko TTS) gaat hierop door.Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:55:
[...]
Dat is waar maar het origineel was een MSX spel
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Het "meer detail"-fabeltje is jammer genoeg voor jou geen fabeltje. De textures op het lichaam van Snake hebben een lagere resolutie in de Xbox/PC versie van Substance(dit is de versie met de beste graphics). Het is ook alsof de kleren van Snake op zijn lichaam zijn geschilderd. In Twin Snakes heeft Snake bijvoorbeeld kleding die ook echt in 3D-gemodelleerd is, terwijl dit in Substance niet zo is. Ook is er bump-mapping gebruikt voor Snake in Twin Snakes, terwijl dat wederom niet zo is in Substance.Faust schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 03:01:
Substance bevat alle ingame MGS2 modellen, dus dat "meer detail" -fabeltje zal ik morgen laten zien.
Je bevestigd nu zo'n beetje wat ik met die opmerking bedoelde. Het had voor jou in principe niets uitgemaakt op welke console hij uitkwam, je hebt nu een console gekocht voor Twin Snakes, anders had je een console gekocht voor Snake Eater. Toch maak je zo'n opmerking.Dat het op de Cube is, zie ik juist als een voordeel. Stel je voor dat MGS3 op de gamecube zou zijn uitgekomen, en The Twin Snakes op de PS2!!!
bedankt Nintendo!!!
Heeft iemand soms jouw exemplaar van het spel omgewisseld met één of ander "Hello Kitty" spel ofzo zonder dat je het doorhad? Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand zich schaamt voor het spelen van zo'n spel vanwege iets wat niet meer dan dertig seconden in beeld is.edit: ik geneerde me dat ik zo'n spel had, heel even stelde ik me voor hoe het moest uitzien als iemand me dit spel zag spelen. Bekijk het stuk en zie wat ik bedoel.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
ik wel, wat is dr mee?Faust schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 13:56:
bla
Nog iets anders, heeft iemand "the ring" en "the ring (japanse origineel)" gezien?
Ignorance Is Bliss
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik vind zelda oot een super goed spel, tetris is het beste spel ooit, MGS op de Gb is super. FF VI is ook heel goed, mss wel de beste op deel 7 na. Resident Evil op de gamecube, "deel1", is de beste resident evil die ik gedaan heb, deel 4 zal ook wel weer AAA zijn. P.N.03 vind ik een van de beste Cube spellen, geen enkel spel is zo moielijk als deze (tenzij je op easy speelt natuurlijkMetroidPrime schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 14:14:
Zo revolutionair was de EyeToy niet hoor, het was een succesvolle marketing van iets wat al jaren voor de PC bestaat. Logitech heeft al jaren webcam software Echt veel spellen die gebruik maken van de EyeToy zijn er ook niet echt, het is meer een leuke gimmick. Het is pas een revolutie als ineens op korte termijn alle spellen er gebruik van gingen maken, zoals bijvoorbeeld het toevoegen van Rumble aan N64 spellen(alhoewel dat maar een zeer kleine revolutie was).
Zijn er trouwens ook spellen die je leuk vind op Nintendo consoles/handhelds? Ik zie je in namelijk in de Nintendo topics alleen maar negatieve dingen roepen, dan weer over Super Mario 64DS, dan weer over Twin Snakes en nu weer over Jungle Beat.
[ Voor 7% gewijzigd door Faust op 25-02-2005 14:33 ]
[ Voor 47% gewijzigd door GZ op 25-02-2005 14:53 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Ik noem dat typische Kojima humor. Net zoals die hilarische MGS3 outtakesFaust schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 01:24:
Over Psycho Mantis: als je tegen hem vecht, en de schilderijen beginnen te lachen, dat was echt ZOOOOOO F*CKING KINDERACHTIG!!! Ik zat te blozen voor de gamecube, ik schaamde me echt!!
http://media.cube.ign.com/media/535/535845/img_1946171.html << de lach-geluidjes...
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Heb jij uberhaupt samba de amigo gespeeld? ik heb beide stukgespeeld en DKJB is iets TOTAAL anders.Faust schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 13:56:
Even tussendoor:
Na dat samba d' amigo (waar Jungle beat een slap -eh :P:P ehm, van afgeleid is), het vissen, zingen, muziekinstrumenten bespelen, een handschoen, je lichaam, vraag ik me af wat de volgende grote "revolutie" is.
Ik mis de link tussen die rij accessoires en de term revolutie?Faust schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 13:56:
Na dat samba d' amigo (waar Jungle beat een slap -eh :P:P ehm, van afgeleid is), het vissen, zingen, muziekinstrumenten bespelen, een handschoen, je lichaam, vraag ik me af wat de volgende grote "revolutie" is.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Gewoon de design.Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 12:48:
Het is geinig dat er een foto van een prototype is, maar ik kan er eigenlijk nog helemaal nog niks aan zien, dus wat vind je er vet aan?
[ Voor 7% gewijzigd door magnifor op 25-02-2005 16:43 ]
Ignorance Is Bliss
De DS vind ik in dat opzicht behoorlijk revolutionair ja. Ten eerste zijn het geen externe accessoires, maar maakt het bij de DS deel uit van de handheld zelf (de stylus is wel extern natuurlijk, maar die hoort bij de DS). En ten tweede maakt het grootste gedeelte van de DS games gebruik van de revolutionaire techniek van de DS. De techniek op zich is niet revolutionair, maar het feit dat de console deze techniek gebruikt wel alsmede dat de games deze techniek massaal gebruiken.Faust schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 16:38:
Het zijn geen accessoires, genoemde 'voorwerpen' revolutioneerde de manier waarop je spellen kon spelen. Bijv. muziek maken met de marraca's (of hoe dat heet), of met een hengel in gevecht zijn met een vis.
Ipv. op knopjes drukken. Vraag maar aan jezelf: "vind ik als nintendo gamer de DS revolutionair?"
Mijn foto's op Flickr.
[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 25-02-2005 17:41 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
[ Voor 82% gewijzigd door Faust op 25-02-2005 18:01 ]
Het Grote Gamecube Topic Deel 52
Mijn foto's op Flickr.
[ Voor 9% gewijzigd door MetroidPrime op 25-02-2005 18:05 ]
Mag ik vragen waar jij hem gekocht hebt?Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:55:
Trouwens ik heb gister de ultieme gamecube binne gehad:
Pana-Qube...
[ Voor 1% gewijzigd door dialMforMike op 25-02-2005 18:08 . Reden: altijd een typo ]
You look like I need a drink.
Verwijderd
beetje maf als games niet op de nintendo site zelf staan...Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 16:54:
Ik ken het spel verder niet, maar als mensen Blood Rayne nog willen hebben, hij is nu €4,99 bij de FRS
http://www.freerecordshop...view.asp?productid=339713
[ Voor 4% gewijzigd door D3ft0n3 op 25-02-2005 20:18 ]
Ignorance Is Bliss
Nintendo heeft dacht ik alleen First en Second party games op de site staan.Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 19:02:
[...]
beetje maf als games niet op de nintendo site zelf staan...![]()
alle games horen toch gewoon op die site te staan![]()
't lijkt me niet echt een boeiende game opzich
is dit De Eerste Aanbieding van frs?en nog leverbaar ook..!
This space is occupied
Verwijderd
www.lik-sang 375e pre-modded voor jap.usa games en regiovrij DVD's afspelen.Aristagon schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 18:04:
[...]
Mag ik vragen waar jij hem gekocht hebt?
Verwijderd
Ja als we zo gaan beginnen...Faust schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 13:56:
Na dat samba d' amigo (waar Jungle beat een slap -eh :P:P ehm, van afgeleid is),
Om nog even een aanvulling te geven op Silverbolt's antwoord; Er zijn een aantal versies van de Q: een niet gemodde, deze speelt Jap DVD's en games af. Een met een gemod gamesgedeelte, die USA en Jap games afspeelt. Een met een gemod DVD gedeelte die alle regio's afspeelt. En een combinatie ervan. Wat het games gedeelte betreft zijn er ook nog twee verschillende mods. De ene variant is met een kleine switch op de achterkant, en de andere variant heeft een standaard modus en een tweede modus. Deze tweede modus (bijvoorbeeld Jap als je hem daarop ingesteld hebt) kun je activeren door de powerknop een paar seconde ingedrukt te houden bij het booten.D3ft0n3 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 20:14:
Ik heb een paar vraagjes aan Silverbolt, waar heb je de Q (was de naam toch?) vandaan? Hoeveel geld was je eraan kwijt? En speelt ie nou wel DVD's af die je hier in de winkel koopt aangzien Japan dacht ik ook regio 2 (?) hanteert?
[ Voor 5% gewijzigd door Captain N op 25-02-2005 21:44 ]
Mijn foto's op Flickr.
ok, bedankt voor de infoCaptain N schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 21:30:
[...]
Om nog even een aanvulling te geven op Silverbolt's antwoord; Er zijn een aantal versies van de Q: een niet gemodde, deze speelt Jap DVD's en games af. Een met een gemod gamesgedeelte, die USA en Jap games afspeelt. Een met een gemod DVD gedeelte die alle regio's afspeelt. En een combinatie ervan. Wat het games gedeelte betreft zijn er ook nog twee verschillende mods. De ene variant is met een kleine switch op de achterkant, en de andere variant heeft een standaard modus en een tweede modus. Deze tweede modus (bijvoorbeeld Jap als je hem daarop ingesteld hebt) kun je activeren door de powerknop een paar seconde ingedrukt te houden bij het booten.
Ikzelf heb trouwens een Q met gemod gamesgedeelte met een switch
edit: Trouwens net even PSO met een BBA opgepikt voor 40 munten
Ignorance Is Bliss
[ Voor 7% gewijzigd door Captain N op 25-02-2005 22:26 ]
Mijn foto's op Flickr.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Ignorance Is Bliss
Verwijderd
meestal kijk ik op nintendo.nl voor filmpjes, maar ook niet van elke game op de site is er een filmpjeTheEvilCuber schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 20:18:
[...]
Nintendo heeft dacht ik alleen First en Second party games op de site staan.
Als je informatie zoekt over een game ga je toch niet naar www.nintendo.nl hoop ik? daar is gamerankings.com natuurlijk voormeteen alle reviews erbij
Niet voor 100 euro in ieder gevalD3ft0n3 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 22:57:
Heb ook maar eens een bod gedaan op een Q op ebay(US&&JAP games, regio 1-6 dvd)
* D3ft0n3 crosses his fingers and hopes to win.
Mijn foto's op Flickr.
Ik raad je aan om op gamespot (streamend) video reviews en gameplay filmpjes te kijken. verder kan je bij www.gametrailers.com vrijwel alles trailers zien.Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 23:26:
[...]
meestal kijk ik op nintendo.nl voor filmpjes, maar ook niet van elke game op de site is er een filmpje
verder kijk ik meestal op ign
This space is occupied
mjah verwacht ook niet te winnen, maar je weet maar nooit
Ignorance Is Bliss
Check gelijk dit dan even : http://dextrose.com/_foru...ead.php?s=&threadid=10437Captain N schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 22:19:
Die PSO + BBA zie je behoorlijk weinig, dus dat is een van de redenen. En bovendien wil ik ook wel eens wat experimenteren met die bug
Verwijderd
Niet voor de prijs waar die nu voor staat.D3ft0n3 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 22:57:
Heb ook maar eens een bod gedaan op een Q op ebay(US&&JAP games, regio 1-6 dvd)
* D3ft0n3 crosses his fingers and hopes to win.
Ja, dat zag ik laatst ook, dus dat was ook nog een extra reden... heheSchweino schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 02:19:
Check gelijk dit dan even : http://dextrose.com/_foru...ead.php?s=&threadid=10437
[ Voor 43% gewijzigd door Captain N op 26-02-2005 10:49 ]
Mijn foto's op Flickr.
Deze Anaconda maakt je cube niet regio vrij...RES4 werkt wel.Captain N schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 10:42:
[...]
Ja, dat zag ik laatst ook, dus dat was ook nog een extra reden... hehe
Nog wat tips trouwens? Wat ik allemaal nodig heb? Welke bootloader is aan te raden en welke Windows progjes? En welke (mini?) DVD's? Ik zie door de bomen het bos nog niet zo goed
Oh, en die Viper chip maakt je Cube regiovrij, toch? Doet dat Anaconda progje dat ook? Mijn excuses als ik domme vragen stel, ik heb er nog de ballen verstand van
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Coolari3 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 22:32:
[afbeelding]
Natuurlijk zullen wij deze nooit zien in Nederland omdat de speelhal industry hier helemaal uitgestorven isWe kunnen slechts hopen op een Cube versie van Mario Kart Arcade GP.
Tesla Model Y RWD (2024)
Is gebaseerd op de GC hardware, stond dacht ik op Gamespot, maar ik weet zeker dat ik dat ben tegengekomen. Volgens mij heb ik dat ook al gemeld ergens eerder in het topic--MeAngry-- schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 11:17:
[...]
CoolIk ben eigenlijk heel benieuwd op wat voor hardware die arcade-machines zijn gebasseerd?
Games als RE4 koop ik natuurlijk gewoon! Heb hem hier ook al liggen trouwens, en heb een USA compatible Q dus dat is geen probleem. Maar het lijkt me wel leuk om eens van die vage Japanse games eens te proberen... Die mini media, is dat gewoon te branden met een normale DVD brander? En hoef ik daarvoor niet te sleutelen aan de laser van m'n cube?S2S schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 11:09:
Deze Anaconda maakt je cube niet regio vrij...RES4 werkt wel.
Maar als je een Freeloader hebt zou ik je aanraden die te gebruiken voordat je anaconda load en de USA flag te kiezengebruik ritek g04 mini media.
Mijn foto's op Flickr.
Zoek ff naar phoenix 2.5Captain N schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 10:42:
[...]
Ja, dat zag ik laatst ook, dus dat was ook nog een extra reden... hehe
Nog wat tips trouwens? Wat ik allemaal nodig heb? Welke bootloader is aan te raden en welke Windows progjes? En welke (mini?) DVD's? Ik zie door de bomen het bos nog niet zo goed
Oh, en die Viper chip maakt je Cube regiovrij, toch? Doet dat Anaconda progje dat ook? Mijn excuses als ik domme vragen stel, ik heb er nog de ballen verstand van
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
[ Voor 16% gewijzigd door Captain N op 26-02-2005 13:20 ]
Mijn foto's op Flickr.
Probeer Kururin Squash eens of de Japanse versie van Donkey Konga en Donkey Konga 2, alledrie erg aan te raden (niet vergeten een aparte memcard te gebruiken voor Japanse spellen, anders ben je al je data kwijt)!Captain N schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 11:40:
[...]
Maar het lijkt me wel leuk om eens van die vage Japanse games eens te proberen... Die mini media, is dat gewoon te branden met een normale DVD brander? En hoef ik daarvoor niet te sleutelen aan de laser van m'n cube?
Verwijderd
Het maakt gebruik van de triforce hardware een veredelde gamecube. die ook is gebruikt voor F-zero AX/GX van sega.--MeAngry-- schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 11:17:
[...]
CoolIk ben eigenlijk heel benieuwd op wat voor hardware die arcade-machines zijn gebasseerd? Misschien een model waarop de Revolution weer zal worden gebasseerd? Of gewoon een veredelde GameCube? Kan er met Google niet geweldig veel info over vinden, maar ik heb nog een halve kater en alles gaat niet zo soepel, dus...
Mijn foto's op Flickr.
Ik niet ik save alles door elkaar op de 251 JAP/USA/EUCaptain N schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 13:31:
Ik heb inderdaad een aparte memory card voor Japanse spellen. Heb een paar Jap games liggen hier, vandaarEn thanks voor de tip.
[ Voor 53% gewijzigd door S2S op 26-02-2005 13:35 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Mijn foto's op Flickr.
MarioKart GP Arcade draait op de TriForce architectuur (mix van Sega, Namco en Nintendo) en de GameCube is zo gebouwd dat dit makkelijk kan worden geport.Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 11:36:
[...]
Is gebaseerd op de GC hardware, stond dacht ik op Gamespot, maar ik weet zeker dat ik dat ben tegengekomen. Volgens mij heb ik dat ook al gemeld ergens eerder in het topic
[ Voor 6% gewijzigd door Glorix Jim op 26-02-2005 14:42 ]
is dat incl shipping (en/of importrechten) ?Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 20:48:
[...]
www.lik-sang 375e pre-modded voor jap.usa games en regiovrij DVD's afspelen.
Het is inderdaad gebaseerd op Game Cube hardware. het systeem heet Triforce en is ontwikkeld in een samenwerkingsverband tussen Nintendo, Namco en Sega. Sega heeft de Naomi (=systeem waar de Dreamcast op gebaseerd is) developers kit aangepast zodat je er Triforce spellen mee kunt ontwikkelen.--MeAngry-- schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 11:17:
[...]
CoolIk ben eigenlijk heel benieuwd op wat voor hardware die arcade-machines zijn gebasseerd? Misschien een model waarop de Revolution weer zal worden gebasseerd? Of gewoon een veredelde GameCube? Kan er met Google niet geweldig veel info over vinden, maar ik heb nog een halve kater en alles gaat niet zo soepel, dus...
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
[ Voor 5% gewijzigd door Captain N op 26-02-2005 16:13 ]
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Excl shipping en eventuele import rechten/btwGlorix Jim schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 14:45:
[...]
is dat incl shipping (en/of importrechten) ?
Over die Viper chip is inmiddels toch wel wat bekend en Schweino heeft er toch ervaring mee? 1 Optie voor he afspelen van gekopieerde spellen is toch voldoende? Of is er iets waarom de Viper Cip gee goede optie is?Captain N schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 16:06:
Ik heb een berg informatie doorgelezen mbt het afspelen van (mini) dvd's op je Gamecube, en als ik het goed begrijp zijn er een paar manieren:
• Een Viper chip inbouwen, en de Cobra bios erop flashen.
...
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Mijn foto's op Flickr.
Ok, ik dacht dat die Viper wel goed werkte en dat de andere oplossingen qua gebruik nogal omslachtig en buggy waren, en tevens duurder omdat je een breedbandadapter nodig had. Maar ik heb mij er niet in verdiept, dat was mijn kennis aan de hand van wat verdwaalde links in dit topic. Jij hebt je er ongetwijfeld beter in verdiept dan ik.Captain N schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 17:23:
Ik heb er niet zo'n trek in om m'n Gamecube open te schroeven en te gaan solderen, aangezien ik daar vrijwel 0 ervaring in heb. Bovendien bevalt die Viper chip me niet zo van wat ik er van gelezen heb. Al die info over de Cobra bios verschijnt op PS2ownz.com die heel achterbaks bezig zijn, door al het nieuws over andere mogelijkheden bannen van hun website en forum.
Bovendien, waarom zou je zo'n Viper chip willen kopen en installen als het ook met die Anaconda loader kan?
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2005 17:55 ]
Omdat hij er nog niet zo lang is neem ik aan, en er altijd mensen zijn die op een goedkopere manier willen gamen.Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 17:55:
ik lees tegenwoordig niet alles meer want het topic loopt wel erg hard maar
waarom is er zo'n groot interesse in die viperchip ineens?
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2005 18:07 ]
Tja, ik denk niet dat mensen hem alleen kopen om af te zijn van het swappen met Freeloader. Overigens had ik zelf nog geen plannen om er aan te beginnen, maar ik ben niet roomser dan de paus, dus wie weet dat ik er ooit in de toekomst nog eens aan ga beginnen.Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 18:06:
dus jullie willen illegaal gaan gamen..? [afbeelding]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
http://www.lik-sang.com/i...gory=78&products_id=2359&Aap schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 18:15:
Ik moet ook maar eens opzoeken hoe ik mijn save games op me pc kan krijgen... want dan heb ik er een fatsoenlijke backup daarvoor ook
[ Voor 15% gewijzigd door Captain N op 26-02-2005 18:18 ]
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Verwijderd
Mijn foto's op Flickr.
Snelle levering via videogamesplus.ca of niet?Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 18:28:
Vandaag zat I-Ninja bij de post. (Jaja, dit is voorlopig wel weer even m'n laatste game.Nuja, tot de volgende interessante titel uitkomt. Hm... en nu ik er over nadenk er is ook nog een snes shooter naar me onderweg. Nouja... euh... ik heb niks gezegd dan).
Erg leuk spel! Al vanaf de eerste screenshots die ik ervan zag sprak het me erg aan... en nu ik het zelf speel dus ook weer. De sfeer in het hele spel is precies mijn smaak.Gelijk al in het eerste level. Op een strand, bij zonsondergang, met een gigantische kapotte transformer-achtige robot die daar ligt te roesten. Dat is toch gewoon een coole setting?
Lekker over die robot heen klauteren, in de zee springen, gras omver maaien... zalig.
En dat is dan dus de overkoepelende wereld zegmaar. Via deurtjes kom je in de eigenlijke levels. Ik heb er daar nu 2 van gedaan. Ze zijn kort maar best wel pittig. En wat ik vooral leuk vind... heel simpel ontworpen. Het is gewoon telkens een vaste route die je moet volgen tot het einde. Geen speurtochten, geen doolhoven, geen zooi die je hoeft te verzamelen... het is helemaal linear. (Hopelijk blijft dit ook zo in de latere levels). De besturing is ook erg simpel, maar doeltreffend. Langs de muren rennen ziet er wel heel stoer uit.note: ik heb PoP nog niet gespeeld, waarschijnlijk vandaar dat ik er nog van onder de indruk ben. Ik ben erg enthousiast. (Maar nu eerst nog even Luigi's Mansion uitspelen voordat ik hiermee verder ga).
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik gebruik de sdloader niet maar je kan gewoon bestanden op een sd kaartje zetten via de camera indien hij een eigen drive letter krijgt. Verkloot je niets mee.Captain N schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 18:32:
Trouwens even een vraagje aan degenen die de SD Loader gebruiken. Mijn moeder heeft een digitale camera die SD cards gebruikt. Als ik nu een lege SD card erin stop, en de camera aansluit op m'n PC... kan ik dan ook die SD Loader er zo op zetten? Ik zie hem als aparte drive in de verkenner, en kan daar de foto's gewoon als files bekijken. Of verkloot ik dan haar camera?
Ignorance Is Bliss
Verwijderd
Ja!schnumi schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 18:48:
Snelle levering via videogamesplus.ca of niet?
Ps4/switch gamer
Mario Kart FC 1590-4774-1019
We hebben al 2 sets bongo's zonder problemen geregistreerd in het verleden: die bij Donky Konga en een losse set bongo's.Sorry, maar je hebt dit product al geregistreerd.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2005 21:23 ]
enlighten meneggix schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 21:16:
Ik heb een paar weken geleden een Viper besteld. Ben nu al een tijdje bezig met PSO + BBA en dat werkt echt super. De meeste spellen werken daar wel op. Ik koop ook nog wel spellen die goed zijn en hier uitkomen, maar zoals Mario Party 6, die allang uit is en hier nog niet heb ik geen zin in om op te wachten
Verder kijk ik echt uit naar die Viper. Vriend heeft em al van me en daar werkt ie echt super op
Ignorance Is Bliss
IK had em via een speciale actie dus maar voor 46 euro. Bij een bepaalde site? "Mag em niet noemen denk ik" kan je em voor 65 krijgen. Omdat ik em via IA.nl heb is ie stukken goedkoper. Ik kan zelf niet zo goed solderen dus dat doet een vriend van me. Hij heeft ook zo'n speciale schroevendraaier meebesteld, dus dat is dan ook simpel om em open te maken. Alle tekeningen heb ik al dus we weten precies wat er gesoldeerd moet worden. Daarna ff kijken of ik die lens ff moet tweaken ivm het lezen van de cd's. Ook heb ik al gezien dat er ook normale dvd's in je gamecube kunnen, als je ff je omhulsel modD3ft0n3 schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 22:47:
[...]
enlighten me
hoe duur, waar vandaan en zet jij m er zelf in of wat?
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Verwijderd
Ja, ik kan Super Smash Bros Melee ook nog steeds niet registreren. Hij zegt dat die code al is ingevoerd, terwijl er nog een kraslaag op zat toen ik hem kocht. Heel vreemd, met geen enkele andere code heb ik ooit problemen gehad.Rukapul schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 21:17:
Hebben meer mensen ervaring dat ze een product niet kunnen registreren op de Nintendo site?
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2005 02:26 ]
Chaos Field Expanded is niet het rechtstreekse vervolg op Ikaruga. Beide games hebben verschillende ontwikkelaars. Ikaruga is van Treasure als het goed is, CFE is van Milestone. Morgen zal ik wat meer vertellen, mijn ogen vallen nu echt bijna dicht.Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 23:37:
[...]
edit 2: Ik ben weer lekker laat, maar hey GolbeZeromus... hoe bevalt Chaos Field je eigenlijk? Is dat nu echt het rechtstreekse vervolg op Ikaruga? Ook weer met dat zwart/wit gedoe erin, gewoon meer van hetzelfde... of is het de moeite waard om allebei die spellen te hebben?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Probeer Donkey Konga jap dan maar eens.....S2S schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 13:33:
Ik niet ik save alles door elkaar op de 251 JAP/USA/EU
Aankomende week komt er een kloon chip die de helft van de viper gaat kosten (20 - 30 eur)Captain N schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 17:58:
Naja, die Viper werkt wel prima (schijnt), maar ik heb niet zo'n zin om zo'n ding in te bouwen. En ik gun ze mijn centjes niet
De US versie is 60Hz, de pal versie een crappy 50Hz conversie zonder 60Hz mogelijkheid, dus skippen zou ik zeggen. Gewoon de US versie importeren, is goedkoper en je hebt beter/sneller beeld.D3ft0n3 schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 19:11:
Overigens heb ik nog geen antwoord gehad op een vraag van me: Verschillen de PAL en US versie van metal gear solid: TTS van elkaar? (maw is er een goede reden om de PAL versie te halen ipv de US?)
Hoe weet je dat?Schweino schreef op zondag 27 februari 2005 @ 03:33:
Aankomende week komt er een kloon chip die de helft van de viper gaat kosten (20 - 30 eur)
ik heb ook via die IA besteldneggix schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 23:06:
[...]
IK had em via een speciale actie dus maar voor 46 euro. Bij een bepaalde site? "Mag em niet noemen denk ik" kan je em voor 65 krijgen. Omdat ik em via IA.nl heb is ie stukken goedkoper. Ik kan zelf niet zo goed solderen dus dat doet een vriend van me. Hij heeft ook zo'n speciale schroevendraaier meebesteld, dus dat is dan ook simpel om em open te maken. Alle tekeningen heb ik al dus we weten precies wat er gesoldeerd moet worden. Daarna ff kijken of ik die lens ff moet tweaken ivm het lezen van de cd's. Ook heb ik al gezien dat er ook normale dvd's in je gamecube kunnen, als je ff je omhulsel mod
www.tri-state.nl
Jep, hier nog iemand. Be-la-che-lijk, wat laat DVDsoon ons lang wachten. Volgens mij was het een foutje om TLoZ:FSA zo goedkoop aan te bieden (een dag later was hij namelijk 3x zo duur), en laten ze daarom ons maar wachten tot we een ons wegen. Zelf heb ik nog geen één order die ik via DVDsoon besteld heb ook daadwerkelijk toegezonden gekregen. Ik weet dat anderen andere ervaringen hebben, maar dit is de laatste keer dat ik bij ze besteld heb. Lekker goedkoop: aanbieden dat iets voor een bodemprijs weggaat, maar vervolgens niet leveren.TdV schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 16:48:
Ik realiseerde me net trouwens dat ik al sinds 19 oct. wacht (niet echt dus) op een bestelling van dvdsoon...ik had zelda4swords besteld voor heel weinig geld toen maar goed; hij staat nog steeds on order. Hebben meer mensen ooit zo lang moeten wachten op een "recente titel" bij dvdsoon. Het spel heb ik overigens al lang uitgespeeld omdat ik gewoon een pal versie heb gekocht.
... en oranje! :P
Verwijderd
Bij Nedgame in Groningen hebben ze een Cube staan, je zou daar een spel kunnen testen.Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 18:25:
Voor mij speelt ook het risico van verkeerde spellen die je koopt mee. Mijn eerste ankoop SMB2 was geen succes, ik hem hem inmiddels geruild tegen SSBM maar daar ben ik ook nog geen groot fan van.
Maar goed, waarschijnlijk begin ik er pas aan als iemand in mijn omgeving het al eens eerder heeft gedaan en ik ken niemand in Groningen met een (omgebouwde) GC (hint), sterker nog in mijn vriendengroep heeft niemand een GC, dus dat kan nog wel even duren
Mijn foto's op Flickr.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq