Het Grote Gamecube Topic Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.689 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 10:36:
[...]

Hij is ook op de NES verschenen ;)

[afbeelding]
Dat is waar maar het origineel was een MSX spel ;)

Trouwens ik heb gister de ultieme gamecube binne gehad:

Afbeeldingslocatie: http://130.89.225.247/~martijn/forums/q.jpg

:P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 12:03
Haha cool.

Hoe denken de mensen hier over de Splinter Cell games voor de Gamecube trouwens?

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Een prototype van de Revolution:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/bary_nl/public/revo.jpg
A couple of weeks ago I brought you all word on some system specs for the Revolution which I got from an inside source. Now that same source has provided me with a picture of the Revolution. He said that this is NOT the final system. He said it's already changed since this picture was taken. This is just a devolopment system for in house use. He also said that it isn't assembled completely in this picture. He said the front had been taken off so they could test some things.

The picture is pretty dark and you can't really see much of the system but you do get a nice look at a start up screen and what possibly may be the new logo.

He claims this is real but who knows for sure. So believe it or don't but it's nice to see "something".
Bron: http://forums.nintendo.co...=by_date_ascending&page=1

Ziet er vet uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Het is geinig dat er een foto van een prototype is, maar ik kan er eigenlijk nog helemaal nog niks aan zien, dus wat vind je er vet aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Sorry maar die is echt fake :)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:37

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:55:
[...]

Dat is waar maar het origineel was een MSX spel ;)
Daarnaast is Metal Gear 2 voor de NES niet gemaakt door Hideo en is Metal Gear 2 - Solid Snake op de MSX (wel door Hideo) het enige echte vervolg op Metal Gear. Metal Gear Solid (en dus oko TTS) gaat hierop door.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik snap het gedoe ook niet helemaal. Ik heb het origineel 2x gespeeld en heb ook sinds een half jaar de remake. En ik vind de remake toch echt beter. Het ziet er gewoon mooier uit :) Simpel :D Van die dingetjes die er extra bij zijn gekomen als die Mario en Yoshi poppetjes vond ik juist wel grappig. En die ED poster... En die schilderijen vond ik ook een leuke toevoeging. Ik vond het wel creepy. Ik snap de ophef niet zo :D

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
Faust schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 03:01:
Substance bevat alle ingame MGS2 modellen, dus dat "meer detail" -fabeltje zal ik morgen laten zien.
Het "meer detail"-fabeltje is jammer genoeg voor jou geen fabeltje. De textures op het lichaam van Snake hebben een lagere resolutie in de Xbox/PC versie van Substance(dit is de versie met de beste graphics). Het is ook alsof de kleren van Snake op zijn lichaam zijn geschilderd. In Twin Snakes heeft Snake bijvoorbeeld kleding die ook echt in 3D-gemodelleerd is, terwijl dit in Substance niet zo is. Ook is er bump-mapping gebruikt voor Snake in Twin Snakes, terwijl dat wederom niet zo is in Substance.
Dat het op de Cube is, zie ik juist als een voordeel. Stel je voor dat MGS3 op de gamecube zou zijn uitgekomen, en The Twin Snakes op de PS2!!! :D
bedankt Nintendo _/-\o_ !!!
Je bevestigd nu zo'n beetje wat ik met die opmerking bedoelde. Het had voor jou in principe niets uitgemaakt op welke console hij uitkwam, je hebt nu een console gekocht voor Twin Snakes, anders had je een console gekocht voor Snake Eater. Toch maak je zo'n opmerking.
edit: ik geneerde me dat ik zo'n spel had, heel even stelde ik me voor hoe het moest uitzien als iemand me dit spel zag spelen. Bekijk het stuk en zie wat ik bedoel.
Heeft iemand soms jouw exemplaar van het spel omgewisseld met één of ander "Hello Kitty" spel ofzo zonder dat je het doorhad? Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand zich schaamt voor het spelen van zo'n spel vanwege iets wat niet meer dan dertig seconden in beeld is.

Ik wil ook nog even terugkomen op het feit dat je Shadow Moses in de GameCube versie niet op een militaire basis vind lijken maar een ziekenhuis, omdat alles zo schoon is. Shadow Moses is namelijk niet zo maar een militaire basis, maar eentje waar ze atoombommen ontmantelen. De straling die er daarbij vrijkomt kan zeer gevaarlijk zijn. Omdat straling zich ophoopt kan het gebeuren dat een klein stofdeeltje een enorm hoge dosis straling bevat na een verloop van tijd. Het inademen van één zo'n stofdeeltje kan misschien nog wel, maar als je er teveel inademt kun je bijvoorbeeld longkanker krijgen. Ik kan het best begrijpen.dat je de sfeer minder goed vind omdat het schoner is, maar in feite zou zo'n militaire basis vrijwel steriel moeten worden gehouden, vanwege het gevaar voor de gezondheid van de medewerkers in verband met de straling. Het is dus iets realistischer.

Ik wil ook even terugkomen op het feit dat je het origineel realistisch noemt:
spoiler:
In het gebouw met de atoombommen mag je op de begane grond geen wapens gebruiken omdat er dan een atoombom radioactieve deeltjes zou kunnen gaan lekken, of zelfs zou kunnen afgaan. In de kelder van dit gebouw moet je echter een raketwerper gebruiken. Dit komt zowel in het origineel voor als The Twin Snakes. Dat vind ik pas onrealistisch. De explosie van zo'n raket zou er in het echt voor zorgen dat die kelder voor een deel instort en er moeten er wel een aantal atoombommen zijn die op zijn minst zwaar beschadigt door de explosie zijn. Hoezo realistisch?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Even tussendoor:

De revolution zou een echte revolutie teweegbrengen in de manier waaop je spellen speelt.

Volgens mij is dat al gebeurd; gisteren moest ik babysitten, en heb me kostelijk vermaakt met Eyetoy: Play. Het was misschien een beetje kinderachtig, maar echt geweldig om te spelen.

Je gebruikt je hele lichaam om de actie op het scherm te besturen.

Een vraag aan de "revolution" experts, als je al kijkt naar dat Eyetoy spel, en nintendo zegt dat ze iets revolutionairders hebben, waar denken jullie dan aan?

Persoonlijk dacht ik aan standaard (dus dat je er altijd mee speelt) neurale interface, dus dat je het alleen met je hersenen bestuurd :D Dat zou pas een echte revolutie zijn,

Na dat samba d' amigo (waar Jungle beat een slap -eh :P:P ehm, van afgeleid is O-) ), het vissen, zingen, muziekinstrumenten bespelen, een handschoen, je lichaam, vraag ik me af wat de volgende grote "revolutie" is.

Nog iets anders, heeft iemand "the ring" en "the ring (japanse origineel)" gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 08:54
Faust schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 13:56:
bla

Nog iets anders, heeft iemand "the ring" en "the ring (japanse origineel)" gezien?
ik wel, wat is dr mee?

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Zo revolutionair was de EyeToy niet hoor, het was een succesvolle marketing van iets wat al jaren voor de PC bestaat. Logitech heeft al jaren webcam software Echt veel spellen die gebruik maken van de EyeToy zijn er ook niet echt, het is meer een leuke gimmick. Het is pas een revolutie als ineens op korte termijn alle spellen er gebruik van gingen maken, zoals bijvoorbeeld het toevoegen van Rumble aan N64 spellen(alhoewel dat maar een zeer kleine revolutie was).

Zijn er trouwens ook spellen die je leuk vind op Nintendo consoles/handhelds? Ik zie je in namelijk in de Nintendo topics alleen maar negatieve dingen roepen, dan weer over Super Mario 64DS, dan weer over Twin Snakes en nu weer over Jungle Beat.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
MetroidPrime schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 14:14:
Zo revolutionair was de EyeToy niet hoor, het was een succesvolle marketing van iets wat al jaren voor de PC bestaat. Logitech heeft al jaren webcam software Echt veel spellen die gebruik maken van de EyeToy zijn er ook niet echt, het is meer een leuke gimmick. Het is pas een revolutie als ineens op korte termijn alle spellen er gebruik van gingen maken, zoals bijvoorbeeld het toevoegen van Rumble aan N64 spellen(alhoewel dat maar een zeer kleine revolutie was).

Zijn er trouwens ook spellen die je leuk vind op Nintendo consoles/handhelds? Ik zie je in namelijk in de Nintendo topics alleen maar negatieve dingen roepen, dan weer over Super Mario 64DS, dan weer over Twin Snakes en nu weer over Jungle Beat.
Ik vind zelda oot een super goed spel, tetris is het beste spel ooit, MGS op de Gb is super. FF VI is ook heel goed, mss wel de beste op deel 7 na. Resident Evil op de gamecube, "deel1", is de beste resident evil die ik gedaan heb, deel 4 zal ook wel weer AAA zijn. P.N.03 vind ik een van de beste Cube spellen, geen enkel spel is zo moielijk als deze (tenzij je op easy speelt natuurlijk ;))

De Eyetoy is zo goed omdat het doorontwikkeld is. Je zou ook kunnen zeggen dat je op een palm uit '95 met een stylus werkt, toch is de DS best wel "vernieuwend", aldus de bezitters van het apperaat.
Mss is het omdat Eyetoy toegankelijker is, en 10000 (even overdrijven) keer beter uit ziet dan de beste webcam die ooit heb gezien, en de spellen zijn '3d', etc etc.

http://ps2movies.ign.com/ps2/video/mgs2s_e3_en.asx

iedereen die zich afvraagt hoe de Substance modellen zich tov Twin Snakes verhouden, check deze link. Document of MGS2 is uitgeleend, hier kan je alle models bekijken de de camera vrij manipuleren, post volgende week maar een screenshot waar the twin snakes' snake goed in beeld is, dat zet ik er precies dezelfde pose naast.

Edit: ow ja, en metroid niet te vergeten :+
hehe, behalve het stukje in het begin van "there is one star that shines so bright is this evil darkness, she has a name, samus" << whahahahaha!!!! :> :P :9 :*) :+ :D :9~ _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Faust op 25-02-2005 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Nou jongens geen ruzie maken hoor. :P

Ik heb vandaag mijn Chaos Field Expanded en Ikaruga (beide JAP) binnengekregen. Nou had ik CF natuurlijk al duurder laten versturen dan noodzakelijk was (per ongeluk) , krijg ik er ook nog eens importbelasting bovenop gegooid. \o/ Dus voor CF ben ik nu in totaal bijna 75 Euro kwijt, wat een feest \o/

Edit: Ik heb het net eens even zitten lezen wat betreft wat MetroidPrime en ELiA, maar ik ben het toch echt met ELiA eens over de meeste punten. Precies zoals hij het zegt, Dr. Naomi Hunter heeft in de PSX versie gewoon een betere, geinspireerde voice-actor. In de GC versie zit gewoon een vrouw een lap tekst voor te lezen.

Wat betreft de graphics, daar ga ik niet aan beginnen inzake deze discussie.

En wat betreft het lachen tijdens het gevecht met PM, dat kan ik me eerlijk gezegd geeneens herinneren. Dus ook dit deel wil ik van mijn kant onbesproken laten.

[ Voor 47% gewijzigd door GZ op 25-02-2005 14:53 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Faust schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 01:24:
Over Psycho Mantis: als je tegen hem vecht, en de schilderijen beginnen te lachen, dat was echt ZOOOOOO F*CKING KINDERACHTIG!!! Ik zat te blozen voor de gamecube, ik schaamde me echt!!
http://media.cube.ign.com/media/535/535845/img_1946171.html << de lach-geluidjes... ;(
Ik noem dat typische Kojima humor. Net zoals die hilarische MGS3 outtakes :D Niet iedereen kan het blijkbaar waarderen.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Even tussendoor:
Na dat samba d' amigo (waar Jungle beat een slap -eh :P:P ehm, van afgeleid is O-) ), het vissen, zingen, muziekinstrumenten bespelen, een handschoen, je lichaam, vraag ik me af wat de volgende grote "revolutie" is.
Heb jij uberhaupt samba de amigo gespeeld? ik heb beide stukgespeeld en DKJB is iets TOTAAL anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik mis de link tussen die rij accessoires en de term revolutie? :?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vakantie is nu min of meer begonnen dus het is weer tijd voor een nieuwe game :)
ik ben nog druk bezig met SSB:M maar ik heb wel ff zin in wat anders
het wordt waarschijnlijk ZeldaTWW maar ik heb nog bedenktijd totaan de kassa :P
misschien komt er nog een 2e game bij maar dat zie ik later deze week dan wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Het zijn geen accessoires, genoemde 'voorwerpen' revolutioneerde de manier waarop je spellen kon spelen. Bijv. muziek maken met de marraca's (of hoe dat heet), of met een hengel in gevecht zijn met een vis.

Ipv. op knopjes drukken. Vraag maar aan jezelf: "vind ik als nintendo gamer de DS revolutionair?"

Wat the ring betreft, na dit voorbeeld zullen jullie zeggen, nou ik vind de amerikaanse versie veel beter;
hier is ook sprake van een origineel en een remake.
De remake is redelijk goed ontvangen, mede doordat het "voorbeeld" zo goed is.
De beste versie van the ring is echter het origineel. Ook al zit er in de remake meer bloed in (of was dat fear.com?), de vrouw is mooier en zit er meer 'actie' in.

In de japanse ring zit ook veel meer suggestie, je ziet niet alles.

Uiteindelijk komt het neer op smaak.

Er ZIJN mensen die vinden dat de amerikaanse ring beter is, er is immers meer bloed, en het is veel prettiger kijken omdat er een chick in de hoofdrol is.

De Ninja-scene was veel bloediger, true. Maar mijn persoonlijke voorkeur is deze versie van 'het ninja stuk':

Je komt 'het hok voor de gang' binnen, en hier hoor je geschreeuw en anime-style slash geluiden van vlees wat aan stukken wordt gereten. Dan ga je verder en je ziet in de gang de dode, levensloze, opengesneden lichamen van de soldaten liggen. En je hoort ninja zijn hele bizzare geluidjes (gemurmel?) maken, terwijl je de gang doorloopt, om daar zijn silhouet te zien, wat een laatste soldaat voor dood achterlaat (die soldaat blijft nog ademen in de psx versie, is dat bij de cube ook zo, dat kan zijn nl).

In de gamecube is heel erg mooi in scene gebracht hoe de soldaten in stukken gehackt worden, met idd heel veel bloed en gore. Maar omdat je ziet wat er gebeurd is, ipv alleen de 'sporen die het kwaad achtergelaten heeft', is voor mij een deel van de spanning weg, toch moet ik toegeven dat het cool uitziet.

Het komt dus neer op persoonlijke smaak.

Dat de gamecube graphics vele malen geavanceerder zijn dan die van de 8 jaar oudere ps1, is een feit. dat heeft niks met meningen te maken. Wel kan je vinden dat de textures van een bepaalde versie meer sfeer hebben, maar then again: dat is iets persoonlijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 12:48:
Het is geinig dat er een foto van een prototype is, maar ik kan er eigenlijk nog helemaal nog niks aan zien, dus wat vind je er vet aan?
Gewoon de design. ;)

Het is gewoon mijn mening. :)

[ Voor 7% gewijzigd door magnifor op 25-02-2005 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-09 17:21

TdV

Ik realiseerde me net trouwens dat ik al sinds 19 oct. wacht (niet echt dus) op een bestelling van dvdsoon...ik had zelda4swords besteld voor heel weinig geld toen maar goed; hij staat nog steeds on order. Hebben meer mensen ooit zo lang moeten wachten op een "recente titel" bij dvdsoon. Het spel heb ik overigens al lang uitgespeeld omdat ik gewoon een pal versie heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik ken het spel verder niet, maar als mensen Blood Rayne nog willen hebben, hij is nu €4,99 bij de FRS :)

http://www.freerecordshop...view.asp?productid=339713

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
Ik ben dus iemand die de Amerikaanse versie van 'the ring' beter vind. Ik heb beide op dvd en eigenlijk is de Japanse maar een lachertje vergeleken met de Amerikaanse versie. Ik heb echt zitten lachen om sommige stukken (komop we gaan een put leeg emmeren! dat gaat ook zo lekker :P) Meer suggestie in de Japanse? Juist niet! je weet hoe ze mensen dood in de Japanse, in de Amerikaanse zie je alleen dat ze er 'is' en niet wat ze met haar slachtoffers doet. Overigens komt er geen druppel bloed voor in de Amerikaanse versie (afgezien van een bloedneus of 2), dus waar je dat nou weer vandaan haalt. Ik vond de Amerikaanse versie ook veel sfeervoller trouwens, een lekker creepy sfeertje vanaf het begin.

Zou dit nou ook inhouden dat ik MGS: TTS nou beter vind dan de PS1 versie? :P Ik ben namelijk van plan TTS eindelijk maar eens aan te gaan schaffen (de Amerikaanse versie overigens, zit er nog een verschil tussen de Europese en de Amerikaanse zoals bij bijv. metroid?)

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Faust schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 16:38:
Het zijn geen accessoires, genoemde 'voorwerpen' revolutioneerde de manier waarop je spellen kon spelen. Bijv. muziek maken met de marraca's (of hoe dat heet), of met een hengel in gevecht zijn met een vis.

Ipv. op knopjes drukken. Vraag maar aan jezelf: "vind ik als nintendo gamer de DS revolutionair?"
De DS vind ik in dat opzicht behoorlijk revolutionair ja. Ten eerste zijn het geen externe accessoires, maar maakt het bij de DS deel uit van de handheld zelf (de stylus is wel extern natuurlijk, maar die hoort bij de DS). En ten tweede maakt het grootste gedeelte van de DS games gebruik van de revolutionaire techniek van de DS. De techniek op zich is niet revolutionair, maar het feit dat de console deze techniek gebruikt wel alsmede dat de games deze techniek massaal gebruiken.

Een hengel waar je een of twee spellen bij kunt kopen is wel een leuke gimmick, maar is geen revolutie. Als er 100 jaar geleden maar 2 fabriekjes op de wereld waren onstaan dan was er toch ook geen sprake van een industriële revolutie? :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Wat betreft de Revolution, hoop ik nog steeds op VR achtig iets :) volgens mij heeft nintendo gezegt dat ze er niks mee gaan doen, maar goed ;) hopen mag he :D ik begin alleen een beetje bang te worden dat het straks allemaal gaat tegen vallen ;( maar, als het nu niet tegen valt, dan valt het meer dan reuze, reuze, reuze mee :D :D

[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 25-02-2005 17:41 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
A key criticism of the movie is that it lacks the subtlety of the original. There's a couple of jump scenes which are just cheap, and which make you hate the movie for startling you for nothing. Equally, Naomi Watts lacks the emotional control of Matsushima Nanako (Reiko, the Rachel character in Ringu) and has an irritating habit of screaming for no apparent reason. At the same time David Dorfman just irritates in a nasty Sixth Sense type way, though it's a flaw of the screenplay that Aidan does not reveal crucial information about Samara to Rachel until it's far too late.

Visually, though, it's a tour de force. It's got far more flair than Ringu (as you'd expect, given the comparative budgets) and throughout has a murky yet washed-out grey-blue tint a little reminiscent of Uzumaki. The use of CGI is often imperceptible and, when noticeable, does not intrude. That said, there are some terrible visual bloopers in it that we'll probably put up as a separate page at some stage. Yet, despite its flashy visuals, the movie has little if any of the atmosphere of Ringu. While that movie slowly and quietly built up an overwhelming sense of dread as the plot developed, The Ring seems to lurch from set-piece to set-piece with the remaining scenes little more than necessary exposition. But never mind, you'll get a good scare in the next ten minutes or so! It's as if it were designed for people with low attention spans, and certainly in the middle section lacks a good deal of plausibility.

So, then, a decent addition to the series, but not an essential one. It'll be interesting how they extend the plotline in the (inevitable) sequel, due October 2004, in which a brand new story will be portrayed...

[ Voor 82% gewijzigd door Faust op 25-02-2005 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Het Grote Gamecube Topic Deel 52
;)

Bovendien... leuke stuk tekst maar uh... dus? :) Zullen vast wel mensen zijn die er hetzelfde over denken als jij. En een bron is ook altijd leuk.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Je wil box-wedstrijden gaan houden in het grote GameCube topic? Of probeer je aan te tonen dat je geen Engels kan? Tekst is veranderd, dus dit is niet echt meer van toepassing.

Je vergelijking klopt ook niet echt, Twin Snakes is juist in de stijl van Japanse films, terwijl het origineel in de stijl van Amerikaanse films was. Dat je de ene stijl leuker vind dan de andere is persoonlijke voorkeur. Zo simpel is het.

[ Voor 9% gewijzigd door MetroidPrime op 25-02-2005 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:08
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:55:
Trouwens ik heb gister de ultieme gamecube binne gehad:

Pana-Qube...
Mag ik vragen waar jij hem gekocht hebt?

[ Voor 1% gewijzigd door dialMforMike op 25-02-2005 18:08 . Reden: altijd een typo ]

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 16:54:
Ik ken het spel verder niet, maar als mensen Blood Rayne nog willen hebben, hij is nu €4,99 bij de FRS :)

http://www.freerecordshop...view.asp?productid=339713
beetje maf als games niet op de nintendo site zelf staan... :/
alle games horen toch gewoon op die site te staan :/

't lijkt me niet echt een boeiende game opzich :P
is dit De Eerste Aanbieding van frs? :P en nog leverbaar ook..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
Tsjah het is gewoon een kwestie van smaak, ik vind bijv. het Rachel char. uit de Amerikaanse versie meer gevoel tonen (en overigens helemaal niet irritant schreeuwen zonder reden?) en ik vind t jochie (naam even kwijt) helemaal niet irritant. Je laten schrikken om dingen die er niet toe doen een minpunt (waar heb je dat stuk uberhaupt vandaan, wat een enorme schrik- en zeikaap is degene die het heeft geschreven)? dat vind ik een leuke manier van het publiek bespelen. Maarja, ieder zijn ding.
Overigens nogal goedkoop om een mening van één of andere site af te kopiëren, en niet je eigen beargumenteerde mening te geven.

Ik heb een paar vraagjes aan Silverbolt, waar heb je de Q (was de naam toch?) vandaan? Hoeveel geld was je eraan kwijt? En speelt ie nou wel DVD's af die je hier in de winkel koopt aangzien Japan dacht ik ook regio 2 (?) hanteert?

[ Voor 4% gewijzigd door D3ft0n3 op 25-02-2005 20:18 ]

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 19:02:
[...]

beetje maf als games niet op de nintendo site zelf staan... :/
alle games horen toch gewoon op die site te staan :/

't lijkt me niet echt een boeiende game opzich :P
is dit De Eerste Aanbieding van frs? :P en nog leverbaar ook..!
Nintendo heeft dacht ik alleen First en Second party games op de site staan.

Als je informatie zoekt over een game ga je toch niet naar www.nintendo.nl hoop ik? daar is gamerankings.com natuurlijk voor :) meteen alle reviews erbij :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aristagon schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 18:04:
[...]

Mag ik vragen waar jij hem gekocht hebt?
www.lik-sang 375e pre-modded voor jap.usa games en regiovrij DVD's afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na dat samba d' amigo (waar Jungle beat een slap -eh :P:P ehm, van afgeleid is O-) ),
Ja als we zo gaan beginnen... :p
Nintendo heeft de vierpuntsdruktoets bedacht... (al in de game&watch tijden)
Met de SNES heeft Nintendo de schouderknoppen (L & R) aan de controller toegevoegd.
Met de introductie van de N64 controller heeft Nintendo het kleine analoge controlstickje bedacht.
En ten slotte komt het idee van een controller die gezellig meetrilt ook al van Nintendo.

Alles aan de PS2 dual shock controller is in feite door Nintendo bedacht. ;)

En nu ga jij zeuren dat er al eerder muziekinstrument-controllers waren voordat Nintendo daarmee begon? Volgens mij hebben ze zichzelf al meer dan genoeg bewezen. Of je het nu gelooft of niet, nintendo is echt één van de vernieuwendste en origineelste bedrijven in de games-business.
DKJungle Beat is ook al een slecht gekozen voorbeeld. Met Donkey Konga had je nog een beetje een goed punt gehad, maar Jungle Beat is één van de vernieuwendste spellen sinds jaren.

En ook al doet het niet echt terzake, ik vond de remake van the ring ook stukken beter dan het origineel. Het komt misschien ook wel omdat de versie die ik zag (van ringu) bizar slecht ondertiteld was, maar ik vond de amerikaanse versie veel subtieler, spannender, enger, sfeervoller en beter geacteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
D3ft0n3 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 20:14:
Ik heb een paar vraagjes aan Silverbolt, waar heb je de Q (was de naam toch?) vandaan? Hoeveel geld was je eraan kwijt? En speelt ie nou wel DVD's af die je hier in de winkel koopt aangzien Japan dacht ik ook regio 2 (?) hanteert?
Om nog even een aanvulling te geven op Silverbolt's antwoord; Er zijn een aantal versies van de Q: een niet gemodde, deze speelt Jap DVD's en games af. Een met een gemod gamesgedeelte, die USA en Jap games afspeelt. Een met een gemod DVD gedeelte die alle regio's afspeelt. En een combinatie ervan. Wat het games gedeelte betreft zijn er ook nog twee verschillende mods. De ene variant is met een kleine switch op de achterkant, en de andere variant heeft een standaard modus en een tweede modus. Deze tweede modus (bijvoorbeeld Jap als je hem daarop ingesteld hebt) kun je activeren door de powerknop een paar seconde ingedrukt te houden bij het booten.

Ikzelf heb trouwens een Q met gemod gamesgedeelte met een switch :)

edit: Trouwens net even PSO met een BBA opgepikt voor 40 munten :)

[ Voor 5% gewijzigd door Captain N op 25-02-2005 21:44 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
Captain N schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 21:30:
[...]

Om nog even een aanvulling te geven op Silverbolt's antwoord; Er zijn een aantal versies van de Q: een niet gemodde, deze speelt Jap DVD's en games af. Een met een gemod gamesgedeelte, die USA en Jap games afspeelt. Een met een gemod DVD gedeelte die alle regio's afspeelt. En een combinatie ervan. Wat het games gedeelte betreft zijn er ook nog twee verschillende mods. De ene variant is met een kleine switch op de achterkant, en de andere variant heeft een standaard modus en een tweede modus. Deze tweede modus (bijvoorbeeld Jap als je hem daarop ingesteld hebt) kun je activeren door de powerknop een paar seconde ingedrukt te houden bij het booten.

Ikzelf heb trouwens een Q met gemod gamesgedeelte met een switch :)

edit: Trouwens net even PSO met een BBA opgepikt voor 40 munten :)
ok, bedankt voor de info :)
Voor hoeveel had jij m dan? en waar vandaan?
PSO+BBA, voor welk doeleind? ;)

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik had er 300 euro voor betaald, inclusief shipping, een gba en het gba spel Final Fight One. Alles boxed met handleiding.

Die PSO + BBA zie je behoorlijk weinig, dus dat is een van de redenen. En bovendien wil ik ook wel eens wat experimenteren met die bug :D

Die Q kwam van Ebay trouwens...

[ Voor 7% gewijzigd door Captain N op 25-02-2005 22:26 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://nfg.2y.net/games/grafx/aou2005/mariokart2.jpg
Natuurlijk zullen wij deze nooit zien in Nederland omdat de speelhal industry hier helemaal uitgestorven is :'( We kunnen slechts hopen op een Cube versie van Mario Kart Arcade GP.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
Heb ook maar eens een bod gedaan op een Q op ebay :D (US&&JAP games, regio 1-6 dvd)
* D3ft0n3 crosses his fingers and hopes to win.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 20:18:
[...]

Nintendo heeft dacht ik alleen First en Second party games op de site staan.

Als je informatie zoekt over een game ga je toch niet naar www.nintendo.nl hoop ik? daar is gamerankings.com natuurlijk voor :) meteen alle reviews erbij :)
meestal kijk ik op nintendo.nl voor filmpjes, maar ook niet van elke game op de site is er een filmpje
verder kijk ik meestal op ign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
D3ft0n3 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 22:57:
Heb ook maar eens een bod gedaan op een Q op ebay :D (US&&JAP games, regio 1-6 dvd)
Niet voor 100 euro in ieder geval ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 23:26:
[...]

meestal kijk ik op nintendo.nl voor filmpjes, maar ook niet van elke game op de site is er een filmpje
verder kijk ik meestal op ign
Ik raad je aan om op gamespot (streamend) video reviews en gameplay filmpjes te kijken. verder kan je bij www.gametrailers.com vrijwel alles trailers zien.
Nintendo.nl trailers zijn zoo passé :z (low res, super oud enz enz.)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
Captain N schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 23:44:
[...]

Niet voor 100 euro in ieder geval ;)
mjah verwacht ook niet te winnen, maar je weet maar nooit :P
Het is ook niet zo dat ik m MOET hebben, het zou leuk zijn. Ik heb hier een cube en een dvd speler staant dus t is eigenlijk overbodig. De drang naar gadgets is alleen te groot :P

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 18-09 02:12
Captain N schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 22:19:
Die PSO + BBA zie je behoorlijk weinig, dus dat is een van de redenen. En bovendien wil ik ook wel eens wat experimenteren met die bug :D
Check gelijk dit dan even : http://dextrose.com/_foru...ead.php?s=&threadid=10437

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D3ft0n3 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 22:57:
Niet voor de prijs waar die nu voor staat.
Maar hoop dat je wint want de Q is gewoon zo'n mooi ding die is zijn geld absoluut waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ja, dat zag ik laatst ook, dus dat was ook nog een extra reden... hehe O-)

Nog wat tips trouwens? Wat ik allemaal nodig heb? Welke bootloader is aan te raden en welke Windows progjes? En welke (mini?) DVD's? Ik zie door de bomen het bos nog niet zo goed :)

Oh, en die Viper chip maakt je Cube regiovrij, toch? Doet dat Anaconda progje dat ook? Mijn excuses als ik domme vragen stel, ik heb er nog de ballen verstand van ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Captain N op 26-02-2005 10:49 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:04

S2S

Captain N schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 10:42:
[...]

Nog wat tips trouwens? Wat ik allemaal nodig heb? Welke bootloader is aan te raden en welke Windows progjes? En welke (mini?) DVD's? Ik zie door de bomen het bos nog niet zo goed :)

Oh, en die Viper chip maakt je Cube regiovrij, toch? Doet dat Anaconda progje dat ook? Mijn excuses als ik domme vragen stel, ik heb er nog de ballen verstand van ;)
Deze Anaconda maakt je cube niet regio vrij...RES4 werkt wel.
Maar als je een Freeloader hebt zou ik je aanraden die te gebruiken voordat je anaconda load en de USA flag te kiezen ;) gebruik ritek g04 mini media.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 20:16

--MeAngry--

aka Qonstrukt

ari3 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 22:32:
[afbeelding]
Natuurlijk zullen wij deze nooit zien in Nederland omdat de speelhal industry hier helemaal uitgestorven is :'( We kunnen slechts hopen op een Cube versie van Mario Kart Arcade GP.
Cool :) Ik ben eigenlijk heel benieuwd op wat voor hardware die arcade-machines zijn gebasseerd? Misschien een model waarop de Revolution weer zal worden gebasseerd? Of gewoon een veredelde GameCube? Kan er met Google niet geweldig veel info over vinden, maar ik heb nog een halve kater en alles gaat niet zo soepel, dus... :+

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

--MeAngry-- schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 11:17:
[...]

Cool :) Ik ben eigenlijk heel benieuwd op wat voor hardware die arcade-machines zijn gebasseerd?
Is gebaseerd op de GC hardware, stond dacht ik op Gamespot, maar ik weet zeker dat ik dat ben tegengekomen. Volgens mij heb ik dat ook al gemeld ergens eerder in het topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
S2S schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 11:09:
Deze Anaconda maakt je cube niet regio vrij...RES4 werkt wel.
Maar als je een Freeloader hebt zou ik je aanraden die te gebruiken voordat je anaconda load en de USA flag te kiezen ;) gebruik ritek g04 mini media.
Games als RE4 koop ik natuurlijk gewoon! Heb hem hier ook al liggen trouwens, en heb een USA compatible Q dus dat is geen probleem. Maar het lijkt me wel leuk om eens van die vage Japanse games eens te proberen... Die mini media, is dat gewoon te branden met een normale DVD brander? En hoef ik daarvoor niet te sleutelen aan de laser van m'n cube?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
mini-dvdr's kan je gewoon fikken ja..net als met mini-cd's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Captain N schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 10:42:
[...]

Zoek ff naar phoenix 2.5
Dat is een tool waar alle pso + bba benodigdheden in zitten. Als ie niet werkt moet je eerst 2.3 met installer gebruiken en daarna 2.5.
deze link is ook erg handig.
http://list.gc-compat.com/
De resident evil 4 demo werkt prima. RE4 zelf weet ik niet want die wil ik 100% echt spelen.
Sowieso heb je met streamen dat vooral filmpjes enzo het niet lekker doen. Maar dat zet je wel weer aan om een spel dat leuk is ook echt te kopen ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Thanks voor de tip. :) En inderdaad, ik wil wel gewoon de leuke games origineel hebben. Het is meer om games die ik anders toch nooit zou kopen even te checken. Wie weet blijkt het toch leuk te zijn, dan heb ik weer een reden om hem aan te schaffen. Zowel de volledige versie als de demo van RE4 staan al netjes in mijn kast :)

edit: Heb je trouwens MSN? Zo ja, zou je me misschien willen toevoegen @ dinozaurplanet bij hotmail punt com?

[ Voor 16% gewijzigd door Captain N op 26-02-2005 13:20 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Captain N schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 11:40:
[...]
Maar het lijkt me wel leuk om eens van die vage Japanse games eens te proberen... Die mini media, is dat gewoon te branden met een normale DVD brander? En hoef ik daarvoor niet te sleutelen aan de laser van m'n cube?
Probeer Kururin Squash eens of de Japanse versie van Donkey Konga en Donkey Konga 2, alledrie erg aan te raden (niet vergeten een aparte memcard te gebruiken voor Japanse spellen, anders ben je al je data kwijt)!

Mijn ervaring is dat als je de ritekg04 schijfjes gebijkt (memorex pocket dvd-r, NIET de memorrex mini dvd-r) dat je niets aan je laser hoeft te veranderen.

ddvd.info heeft de ritekg04 memorex schijfjes vanaf volgende week weer op voorraad vertelden ze mij. Degene die nu op de site staan zijn GEEN ritekg04 (net als bij opus.nl en cdrwinkel.com) en zullen dus ook NIET in je cube werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Cool :) Ik ben eigenlijk heel benieuwd op wat voor hardware die arcade-machines zijn gebasseerd? Misschien een model waarop de Revolution weer zal worden gebasseerd? Of gewoon een veredelde GameCube? Kan er met Google niet geweldig veel info over vinden, maar ik heb nog een halve kater en alles gaat niet zo soepel, dus... :+
Het maakt gebruik van de triforce hardware een veredelde gamecube. die ook is gebruikt voor F-zero AX/GX van sega.
En aangezien die geport is naar de cube met succes lijkt het me dat deze mariokart ook geport kan worden als ze dat willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik heb inderdaad een aparte memory card voor Japanse spellen. Heb een paar Jap games liggen hier, vandaar :) En thanks voor de tip. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:04

S2S

Probeer deze is schijnt anaconda met GUI te zin en regio vrij.

http://www.warzone2100.net/forums/showthread.php?t=58

Yeah Ritek g04 mini werken, maar lastig te vinden...de Cube is een pain in the ass.
Captain N schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 13:31:
Ik heb inderdaad een aparte memory card voor Japanse spellen. Heb een paar Jap games liggen hier, vandaar :) En thanks voor de tip. :)
Ik niet ik save alles door elkaar op de 251 JAP/USA/EU

En ook ik heb RES4 orgineel...maar lekker sealed...ik speel de Backup heehehhehehe

[ Voor 53% gewijzigd door S2S op 26-02-2005 13:35 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Kijk, dat klinkt interessant! :) Eens even doorlezen :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
@Silverbolt: porten kan in principe altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:03
Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 11:36:
[...]

Is gebaseerd op de GC hardware, stond dacht ik op Gamespot, maar ik weet zeker dat ik dat ben tegengekomen. Volgens mij heb ik dat ook al gemeld ergens eerder in het topic :)
MarioKart GP Arcade draait op de TriForce architectuur (mix van Sega, Namco en Nintendo) en de GameCube is zo gebouwd dat dit makkelijk kan worden geport.
Dus het is ws niet uitgesloten dat ze hopelijk een port gaan maken hiervan :)

edit : lees net pas het verhaal van Silverbolt :\

[ Voor 6% gewijzigd door Glorix Jim op 26-02-2005 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Laatst online: 22-09 21:03
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 20:48:
[...]

www.lik-sang 375e pre-modded voor jap.usa games en regiovrij DVD's afspelen.
is dat incl shipping (en/of importrechten) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
[...]

Het is inderdaad gebaseerd op Game Cube hardware. het systeem heet Triforce en is ontwikkeld in een samenwerkingsverband tussen Nintendo, Namco en Sega. Sega heeft de Naomi (=systeem waar de Dreamcast op gebaseerd is) developers kit aangepast zodat je er Triforce spellen mee kunt ontwikkelen.

De Triforce heeft overigens twee keer zoveel RAM als een "standaard" Cube. Ook gebruikt de Triforce een GD-ROM drive i.p.v. een 8cm DVD drive. Omdat speelhalmachines vaak meer dan 14 uur per dag aanstaan, wordt het spel bij het opstarten geheel in het geheugen geladen om slijtage aan de drive te voorkomen. Ook ondersteunen alle Triforce spellen 31kHz arcade monitors. Dit zijn monitors met twee keer de resolutie van een standaard televisie.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik heb een berg informatie doorgelezen mbt het afspelen van (mini) dvd's op je Gamecube, en als ik het goed begrijp zijn er een paar manieren:

• Een Viper chip inbouwen, en de Cobra bios erop flashen.
• Via PSO + BBA die Anaconda loader naar je cube streamen.
• Die loader met een SD-card writer op een SD-card zetten, en deze in een SD-memory card in je cube stoppen, die vervolgens geladen kan worden via een AR?

Voor de manier met de PSO en BBA heb ik dus alleen nog een kabel nodig, right? En moet ik een extra ethernetkaart hebben? Of kan ik degene gebruiken die ik nu al voor internet gebruik? Het is lastig dat alles maar een beetje her en der op forums staat. Duidelijke FAQ's voor de manieren heb ik nog niet gevonden helaas ;(

[ Voor 5% gewijzigd door Captain N op 26-02-2005 16:13 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorix Jim schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 14:45:
[...]

is dat incl shipping (en/of importrechten) ?
Excl shipping en eventuele import rechten/btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Captain N schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 16:06:
Ik heb een berg informatie doorgelezen mbt het afspelen van (mini) dvd's op je Gamecube, en als ik het goed begrijp zijn er een paar manieren:

• Een Viper chip inbouwen, en de Cobra bios erop flashen.
...
Over die Viper chip is inmiddels toch wel wat bekend en Schweino heeft er toch ervaring mee? 1 Optie voor he afspelen van gekopieerde spellen is toch voldoende? Of is er iets waarom de Viper Cip gee goede optie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik heb er niet zo'n trek in om m'n Gamecube open te schroeven en te gaan solderen, aangezien ik daar vrijwel 0 ervaring in heb. Bovendien bevalt die Viper chip me niet zo van wat ik er van gelezen heb. Al die info over de Cobra bios verschijnt op PS2ownz.com die heel achterbaks bezig zijn, door al het nieuws over andere mogelijkheden bannen van hun website en forum.

Bovendien, waarom zou je zo'n Viper chip willen kopen en installen als het ook met die Anaconda loader kan?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net ff een trailer van BGaE gedownload en hij lijkt me toch wel heel erg tof
dat zei iedereen al maar nu heb ik het zelf gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik ben hem op het moment aan het spelen en hij is inderdaad heel erg vet. Alleen jammer dat je af en toe die parels met een paar tegelijk tegenkomt. Zet er dan niet zoveel in die te halen lijst neer, want dan wek je de illusie dat je nog heeeeel veel moet doen :P Gelukkig wist ik bij voorbaat al dat het niet zo'n heel groot spel was.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Captain N schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 17:23:
Ik heb er niet zo'n trek in om m'n Gamecube open te schroeven en te gaan solderen, aangezien ik daar vrijwel 0 ervaring in heb. Bovendien bevalt die Viper chip me niet zo van wat ik er van gelezen heb. Al die info over de Cobra bios verschijnt op PS2ownz.com die heel achterbaks bezig zijn, door al het nieuws over andere mogelijkheden bannen van hun website en forum.

Bovendien, waarom zou je zo'n Viper chip willen kopen en installen als het ook met die Anaconda loader kan?
Ok, ik dacht dat die Viper wel goed werkte en dat de andere oplossingen qua gebruik nogal omslachtig en buggy waren, en tevens duurder omdat je een breedbandadapter nodig had. Maar ik heb mij er niet in verdiept, dat was mijn kennis aan de hand van wat verdwaalde links in dit topic. Jij hebt je er ongetwijfeld beter in verdiept dan ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik lees tegenwoordig niet alles meer want het topic loopt wel erg hard maar
waarom is er zo'n groot interesse in die viperchip ineens?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2005 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 17:55:
ik lees tegenwoordig niet alles meer want het topic loopt wel erg hard maar
waarom is er zo'n groot interesse in die viperchip ineens?
Omdat hij er nog niet zo lang is neem ik aan, en er altijd mensen zijn die op een goedkopere manier willen gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Naja, die Viper werkt wel prima (schijnt :)), maar ik heb niet zo'n zin om zo'n ding in te bouwen. En ik gun ze mijn centjes niet :D

Verder, PSO en de BBA heb ik al. Dus dan zou ik alleen nog een kabeltje en een extra ethernetkaartje nodig hebben volgens mij. Wat zouden mensen die het al werkend hebben adviseren? De SDLoad manier, of via PSO met de BBA (even afgezien van het feit dat ik PSO en de BBA al heb)?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus jullie willen illegaal gaan gamen..? Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/nooo.gif

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2005 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 18:06:
dus jullie willen illegaal gaan gamen..? [afbeelding]
Tja, ik denk niet dat mensen hem alleen kopen om af te zijn van het swappen met Freeloader. Overigens had ik zelf nog geen plannen om er aan te beginnen, maar ik ben niet roomser dan de paus, dus wie weet dat ik er ooit in de toekomst nog eens aan ga beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Het trekt mij ook wel aan :) alleen zou ik gewoon doen om ze te testen ;) en vooral Backups spelen van je eigengames.... de cube dvdtjes zijn toch best kras gevoelig... en je baalt wel als er opeens een game kapot is. Nu kan je er nog wel een vervanger voor vinden e.d. maar wat over paar jaar ? dan is het wel handig, al gaat je disk kapot, dat je hem altijd nog kan spelen :) dmv de backup. Ik moet ook maar eens opzoeken hoe ik mijn save games op me pc kan krijgen... want dan heb ik er een fatsoenlijke backup daarvoor ook :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik wil voornamelijk games waarvan ik het risico om te kopen niet zou willen nemen, of die ik sneller zou willen spelen dan dat ik hem hier in huis kan hebben kunnen spelen. Ik heb ook een copybox voor de SNES en N64. Op de SNES gebruik ik het om vage japanse games te proberen, of om games die ik niet goed ken uit te proberen om vervolgens te zoeken op Ebay/Marktplaats, etc. Zo zoek ik bijvoorbeeld Dolucky's Soccer nu nog :) Zelfde verhaal bij de N64. Een game als Fire Electric Pen zou ik niet voor 80 euro willen importen, maar het is wel leuk om even te bekijken. En zo ook met de Cube. Ik heb bijvoorbeeld geen idee wat ik van Donkey Konga, Harvest Moon en Tales of Symphonia moet denken. Het schijnen dan wel goede games te zijn, maar ik weet niet of het mijn ding is. Animal Crossing raak ik ook haast nooit aan. Dus dat zou wel handig zijn als je dat even kunt bekijken. Ook Japan only releases die niet per honderden op Ebay staan, demo's van games die nog niet uit zijn (bijvoorbeeld die demo van RE4 - die ik overigens ook gewoon heb), of van spellen die nog niet uit zijn hier (Starfox zou ik bijvoorbeeld ook wel even willen checken voordat ik hem import).

Even voor de duidelijkheid, ik ben dus veel trotser en blijer met mijn 350 originele games, dan twee bakken met SNES diskettes, en cd's met roms voor van alles. :)
Aap schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 18:15:
Ik moet ook maar eens opzoeken hoe ik mijn save games op me pc kan krijgen... want dan heb ik er een fatsoenlijke backup daarvoor ook :)
http://www.lik-sang.com/i...gory=78&products_id=2359& ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Captain N op 26-02-2005 18:18 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koop je dan wel het spel als de kopie je toch goed bevalt...?
volgens mij kan je dat best als doel hebben maar of je dat dan ook echt doet... :{

maargoed, het is jullie keus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Voor mij speelt ook het risico van verkeerde spellen die je koopt mee. Mijn eerste ankoop SMB2 was geen succes, ik hem hem inmiddels geruild tegen SSBM maar daar ben ik ook nog geen groot fan van.
Maar goed, waarschijnlijk begin ik er pas aan als iemand in mijn omgeving het al eens eerder heeft gedaan en ik ken niemand in Groningen met een (omgebouwde) GC (hint ;) ), sterker nog in mijn vriendengroep heeft niemand een GC, dus dat kan nog wel even duren :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Naja, ik wel. Ik ben nu eenmaal iemand die geilt op het echte doosje en boekje... en de game zelf uiteraard. Als ik van een spel alleen de cart heb probeer ik die ook nog eens opnieuw te kopen MET doosje en boekje. Wat staat nu indrukwekkender als er iemand langs komt om te gamen... een rij met mooie Cube doosjes, of een spindel met dvd'tjes die je via een bootloader moet opstarten? :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag zat I-Ninja bij de post. (Jaja, dit is voorlopig wel weer even m'n laatste game. ;) Nuja, tot de volgende interessante titel uitkomt. Hm... en nu ik er over nadenk er is ook nog een snes shooter naar me onderweg. Nouja... euh... ik heb niks gezegd dan).

Erg leuk spel! Al vanaf de eerste screenshots die ik ervan zag sprak het me erg aan... en nu ik het zelf speel dus ook weer. De sfeer in het hele spel is precies mijn smaak. :p Gelijk al in het eerste level. Op een strand, bij zonsondergang, met een gigantische kapotte transformer-achtige robot die daar ligt te roesten. Dat is toch gewoon een coole setting? 8) Lekker over die robot heen klauteren, in de zee springen, gras omver maaien... zalig.
En dat is dan dus de overkoepelende wereld zegmaar. Via deurtjes kom je in de eigenlijke levels. Ik heb er daar nu 2 van gedaan. Ze zijn kort maar best wel pittig. En wat ik vooral leuk vind... heel simpel ontworpen. Het is gewoon telkens een vaste route die je moet volgen tot het einde. Geen speurtochten, geen doolhoven, geen zooi die je hoeft te verzamelen... het is helemaal linear. (Hopelijk blijft dit ook zo in de latere levels). De besturing is ook erg simpel, maar doeltreffend. Langs de muren rennen ziet er wel heel stoer uit. :p note: ik heb PoP nog niet gespeeld, waarschijnlijk vandaar dat ik er nog van onder de indruk ben. Ik ben erg enthousiast. (Maar nu eerst nog even Luigi's Mansion uitspelen voordat ik hiermee verder ga).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ oscar

misschien moet je eens opzoek naar een videotheek waar ze games verhuren
dan ga ik ook maar eens doen
ik zag het in gorinchem in de videotheek (maar daar woon ik niet in de buurt)
hier op 't dorp heb je wel een videotheek maar die verhuurd geen games... misschien in middelburg of vlissingen

@ Captain N

ik kick ook wel op doosjes en boekjes (en je krijgt vaak sterren bij een spel :P)
ik kopieer ook geen muziekcd's maar etc.
als het niet de moeite waard is om te kopen dan hoef ik 'm ook gewoon niet te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Trouwens even een vraagje aan degenen die de SD Loader gebruiken. Mijn moeder heeft een digitale camera die SD cards gebruikt. Als ik nu een lege SD card erin stop, en de camera aansluit op m'n PC... kan ik dan ook die SD Loader er zo op zetten? Ik zie hem als aparte drive in de verkenner, en kan daar de foto's gewoon als files bekijken. Of verkloot ik dan haar camera? :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 18:28:
Vandaag zat I-Ninja bij de post. (Jaja, dit is voorlopig wel weer even m'n laatste game. ;) Nuja, tot de volgende interessante titel uitkomt. Hm... en nu ik er over nadenk er is ook nog een snes shooter naar me onderweg. Nouja... euh... ik heb niks gezegd dan).

Erg leuk spel! Al vanaf de eerste screenshots die ik ervan zag sprak het me erg aan... en nu ik het zelf speel dus ook weer. De sfeer in het hele spel is precies mijn smaak. :p Gelijk al in het eerste level. Op een strand, bij zonsondergang, met een gigantische kapotte transformer-achtige robot die daar ligt te roesten. Dat is toch gewoon een coole setting? 8) Lekker over die robot heen klauteren, in de zee springen, gras omver maaien... zalig.
En dat is dan dus de overkoepelende wereld zegmaar. Via deurtjes kom je in de eigenlijke levels. Ik heb er daar nu 2 van gedaan. Ze zijn kort maar best wel pittig. En wat ik vooral leuk vind... heel simpel ontworpen. Het is gewoon telkens een vaste route die je moet volgen tot het einde. Geen speurtochten, geen doolhoven, geen zooi die je hoeft te verzamelen... het is helemaal linear. (Hopelijk blijft dit ook zo in de latere levels). De besturing is ook erg simpel, maar doeltreffend. Langs de muren rennen ziet er wel heel stoer uit. :p note: ik heb PoP nog niet gespeeld, waarschijnlijk vandaar dat ik er nog van onder de indruk ben. Ik ben erg enthousiast. (Maar nu eerst nog even Luigi's Mansion uitspelen voordat ik hiermee verder ga).
Snelle levering via videogamesplus.ca of niet? :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 22-09 17:21

TdV

Captain N schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 18:32:
Trouwens even een vraagje aan degenen die de SD Loader gebruiken. Mijn moeder heeft een digitale camera die SD cards gebruikt. Als ik nu een lege SD card erin stop, en de camera aansluit op m'n PC... kan ik dan ook die SD Loader er zo op zetten? Ik zie hem als aparte drive in de verkenner, en kan daar de foto's gewoon als files bekijken. Of verkloot ik dan haar camera? :P
Ik gebruik de sdloader niet maar je kan gewoon bestanden op een sd kaartje zetten via de camera indien hij een eigen drive letter krijgt. Verkloot je niets mee.

Ik heb ook wel interesse in het kunnen spelen van downloads op de cube; hoewel ik net als bovenstaande ook alle goede spellen koop (heb er nu ongeveer 35 tot 40 voor de cube). Ik gebruik mijn snes copybox ook nog frequent en zelfs mijn gba flash kaartje. Toch denk ik niet dat nintendo het heel erg vind dat ik af en toe een illegaal spelletje speel als ik mijn huidige kooptempo volhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Net Rayman 3 voor 14,98 gescoord. Toch wel erg goed spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
hmm ben toch wel erg geïnteresseerd in die viper chip als ie je cube regiovrij maakt. Dat constante geswap met een freeloader wordt ik ook wel spuugzat (en zo'n Q wordt me toch iets te duur ;)). Heb PAL en US games gemengd dus om een US cube aan te schaffen is ook weer overbodig. Iemand een adres in de omgeving van zwoll ewaar ik het kan laten doen? :P Ik weet nu iig wel wat mn volgende console gewoon meteen uit de US gehaald wordt, scheelt aanzienlijk in tijd en geld.

Overigens heb ik nog geen antwoord gehad op een vraag van me: Verschillen de PAL en US versie van metal gear solid: TTS van elkaar? (maw is er een goede reden om de PAL versie te halen ipv de US? :P)

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 18:48:
Snelle levering via videogamesplus.ca of niet? :)
Ja!
Inderdaad. :) En op het douana-formuliertje hadden ze ingevuld dat het een boek was, als gift, en ook nog een lagere waarde ingevuld. En er stond ook helemaal nergens "videogamesplus" op de envelop geschreven. Het moet wel heel gek lopen als je over een videogamesplus-bestelling nog invoerbelasting moet betalen. Ze zullen mij daar zeker nog weleens terugzien als klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Vandaag Mario Tennis gehaald bij de Bart Smit (bij de intertoys enzo hadden ze hem nog niet :? )

Ikk was ook verslaafd aan mario tennis op de n64, en ook nu vind ik hem erg cool, alleen het is erg irritant dat je zo vaak per game van die power moves dingen hebt. Want als je tegen een computer op prof speelt, krijg je elke rally 3 van die power moves om je oren.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Laatst online: 07-07 09:41
Ik heb een paar weken geleden een Viper besteld. Ben nu al een tijdje bezig met PSO + BBA en dat werkt echt super. De meeste spellen werken daar wel op. Ik koop ook nog wel spellen die goed zijn en hier uitkomen, maar zoals Mario Party 6, die allang uit is en hier nog niet heb ik geen zin in om op te wachten :)
Verder kijk ik echt uit naar die Viper. Vriend heeft em al van me en daar werkt ie echt super op :)

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Laatst online: 22:11
Hebben meer mensen ervaring dat ze een product niet kunnen registreren op de Nintendo site?
Probeerde net de Bongo's die we bij DK Jungle Beat hadden gekregen te registeren met het volgende resultaat:
Sorry, maar je hebt dit product al geregistreerd.
We hebben al 2 sets bongo's zonder problemen geregistreerd in het verleden: die bij Donky Konga en een losse set bongo's.

Overigens zat er op deze registratiekaart geen kraslaag dus wellicht is de code voor elk spel incl DK Bongo's wel gelijk? Zal nog even kijken of ik de oude registratiekaarten nog kan vinden komende dagen om de code te checken.

Iemand ervaring hiermee en hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Captain N schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 18:25:
Naja, ik wel. Ik ben nu eenmaal iemand die geilt op het echte doosje en boekje... quote]

Echt waar?? 8)7
Ik zou zeggen, laat iemand daar een foto van maken terwijl je daarmee bezig bent, opsturen naar de fabrikant die hap.
Met een beetje mazzel beoordelen ze dit als zo origineel dat je misschien wel een heel pakket aan echte doosjes krijgt! :) ;) ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2005 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
neggix schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 21:16:
Ik heb een paar weken geleden een Viper besteld. Ben nu al een tijdje bezig met PSO + BBA en dat werkt echt super. De meeste spellen werken daar wel op. Ik koop ook nog wel spellen die goed zijn en hier uitkomen, maar zoals Mario Party 6, die allang uit is en hier nog niet heb ik geen zin in om op te wachten :)
Verder kijk ik echt uit naar die Viper. Vriend heeft em al van me en daar werkt ie echt super op :)
enlighten me

hoe duur, waar vandaan en zet jij m er zelf in of wat? :D

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Laatst online: 07-07 09:41
D3ft0n3 schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 22:47:
[...]

enlighten me

hoe duur, waar vandaan en zet jij m er zelf in of wat? :D
IK had em via een speciale actie dus maar voor 46 euro. Bij een bepaalde site? "Mag em niet noemen denk ik" kan je em voor 65 krijgen. Omdat ik em via IA.nl heb is ie stukken goedkoper. Ik kan zelf niet zo goed solderen dus dat doet een vriend van me. Hij heeft ook zo'n speciale schroevendraaier meebesteld, dus dat is dan ook simpel om em open te maken. Alle tekeningen heb ik al dus we weten precies wat er gesoldeerd moet worden. Daarna ff kijken of ik die lens ff moet tweaken ivm het lezen van de cd's. Ook heb ik al gezien dat er ook normale dvd's in je gamecube kunnen, als je ff je omhulsel mod :)

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rukapul schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 21:17:
Hebben meer mensen ervaring dat ze een product niet kunnen registreren op de Nintendo site?
Ja, ik kan Super Smash Bros Melee ook nog steeds niet registreren. Hij zegt dat die code al is ingevoerd, terwijl er nog een kraslaag op zat toen ik hem kocht. Heel vreemd, met geen enkele andere code heb ik ooit problemen gehad.

Ik begin Luigi's Mansion nu toch wel een beetje vervelend te vinden. Blijkbaar heb ik nog niet voldoende Boo's gevangen om tegen de eindbaas te mogen vechten. Maar op de kaart staat verder nergens aangegeven waar er dan nog Boo's zitten. Ik loop maar te dwalen door dat huis, en elke kamer waar ik kom is al helemaal schoon. Ik heb ergens nog één Boo aangetroffen... maar die ontsnapte door de muur naar een kamer waar ik nog geen sleutel voor heb. (Ik heb nu al/pas 38 Boo's)
Samengevat: ik zit dus muurvast in het spel. :p

edit: Nevermind, het is me al gelukt. ;) Ergens een kamer vergeten leeg te maken. Ik ben nu bij de eindbaas geweest... best wel een irritant gevecht. Ik versla hem morgen wel. Het is een leuk spel... maar het had ook niet veel langer moeten duren. Het is toch wel een beetje eenzijdig, en de hele tijd in hetzelfde huis rondlopen begint me ook alweer te vervelen. Leuk voor even tussendoor, maar als ik hem als launchtitle had gekocht zou ik denk ik wel teleurgesteld zijn.

edit 2: Ik ben weer lekker laat, maar hey GolbeZeromus... hoe bevalt Chaos Field je eigenlijk? Is dat nu echt het rechtstreekse vervolg op Ikaruga? Ook weer met dat zwart/wit gedoe erin, gewoon meer van hetzelfde... of is het de moeite waard om allebei die spellen te hebben?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2005 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 23:37:
[...]

edit 2: Ik ben weer lekker laat, maar hey GolbeZeromus... hoe bevalt Chaos Field je eigenlijk? Is dat nu echt het rechtstreekse vervolg op Ikaruga? Ook weer met dat zwart/wit gedoe erin, gewoon meer van hetzelfde... of is het de moeite waard om allebei die spellen te hebben?
Chaos Field Expanded is niet het rechtstreekse vervolg op Ikaruga. Beide games hebben verschillende ontwikkelaars. Ikaruga is van Treasure als het goed is, CFE is van Milestone. Morgen zal ik wat meer vertellen, mijn ogen vallen nu echt bijna dicht. :z

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
S2S schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 13:33:
Ik niet ik save alles door elkaar op de 251 JAP/USA/EU
Probeer Donkey Konga jap dan maar eens.....
Captain N schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 17:58:
Naja, die Viper werkt wel prima (schijnt :)), maar ik heb niet zo'n zin om zo'n ding in te bouwen. En ik gun ze mijn centjes niet :D
Aankomende week komt er een kloon chip die de helft van de viper gaat kosten (20 - 30 eur)
D3ft0n3 schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 19:11:
Overigens heb ik nog geen antwoord gehad op een vraag van me: Verschillen de PAL en US versie van metal gear solid: TTS van elkaar? (maw is er een goede reden om de PAL versie te halen ipv de US? :P)
De US versie is 60Hz, de pal versie een crappy 50Hz conversie zonder 60Hz mogelijkheid, dus skippen zou ik zeggen. Gewoon de US versie importeren, is goedkoper en je hebt beter/sneller beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Schweino schreef op zondag 27 februari 2005 @ 03:33:
Aankomende week komt er een kloon chip die de helft van de viper gaat kosten (20 - 30 eur)
Hoe weet je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Supreme
  • Niet online
neggix schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 23:06:
[...]

IK had em via een speciale actie dus maar voor 46 euro. Bij een bepaalde site? "Mag em niet noemen denk ik" kan je em voor 65 krijgen. Omdat ik em via IA.nl heb is ie stukken goedkoper. Ik kan zelf niet zo goed solderen dus dat doet een vriend van me. Hij heeft ook zo'n speciale schroevendraaier meebesteld, dus dat is dan ook simpel om em open te maken. Alle tekeningen heb ik al dus we weten precies wat er gesoldeerd moet worden. Daarna ff kijken of ik die lens ff moet tweaken ivm het lezen van de cd's. Ook heb ik al gezien dat er ook normale dvd's in je gamecube kunnen, als je ff je omhulsel mod :)
ik heb ook via die IA besteld :D.
ben erg blij met mijn chip, heb al meer gecubed laatste week dan de maanden hiervoor :P
Ik kan hem wel aanraden, maar ik vind niet dat iedereen zo'n chip moet krijgen.. dat is evil :'(

www.tri-state.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:30

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

TdV schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 16:48:
Ik realiseerde me net trouwens dat ik al sinds 19 oct. wacht (niet echt dus) op een bestelling van dvdsoon...ik had zelda4swords besteld voor heel weinig geld toen maar goed; hij staat nog steeds on order. Hebben meer mensen ooit zo lang moeten wachten op een "recente titel" bij dvdsoon. Het spel heb ik overigens al lang uitgespeeld omdat ik gewoon een pal versie heb gekocht.
Jep, hier nog iemand. Be-la-che-lijk, wat laat DVDsoon ons lang wachten. Volgens mij was het een foutje om TLoZ:FSA zo goedkoop aan te bieden (een dag later was hij namelijk 3x zo duur), en laten ze daarom ons maar wachten tot we een ons wegen. Zelf heb ik nog geen één order die ik via DVDsoon besteld heb ook daadwerkelijk toegezonden gekregen. Ik weet dat anderen andere ervaringen hebben, maar dit is de laatste keer dat ik bij ze besteld heb. Lekker goedkoop: aanbieden dat iets voor een bodemprijs weggaat, maar vervolgens niet leveren. ;(

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 18:25:
Voor mij speelt ook het risico van verkeerde spellen die je koopt mee. Mijn eerste ankoop SMB2 was geen succes, ik hem hem inmiddels geruild tegen SSBM maar daar ben ik ook nog geen groot fan van.
Maar goed, waarschijnlijk begin ik er pas aan als iemand in mijn omgeving het al eens eerder heeft gedaan en ik ken niemand in Groningen met een (omgebouwde) GC (hint ;) ), sterker nog in mijn vriendengroep heeft niemand een GC, dus dat kan nog wel even duren :o
Bij Nedgame in Groningen hebben ze een Cube staan, je zou daar een spel kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Maar je gaat niet een spel even daar een paar uur spelen :P En vage Japanse games die ze daar niet hebben gaat ook wat lastig ;)

Mijn foto's op Flickr.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.