Tuurlijk tuurlijk tuurlijk... ik ben nu de boosdoener van alle eerdere posts...
Ik probeer het hier alleen duidelijk te maken dat het nu de verkeerde kant op gaat, doordat iedereen negatieve posts geeft (en ja, die van mij ook ja)
nog even over wat mvdm zei: op de vrije dansavond loopt iedereen door elkaar, als gevorderde probeer je de beginners daar zo veel mogelijk te helpen. En tuurlijk, je wil ook weleens lekker op je eigen niveau dansen en daar is niet altijd alle ruimte voor... improviseren noemen wij dat! Maar het met elkaar gezellig!
weer ff terug naar dit topic: kijk naar wat je kan doen voor iemand die net om de hoek komt kijken. Ookal is de foto, naar jouw mening wel te verstaan, van slechte kwaliteit, dan nog kan je gewoon op een vriendelijke manier feedback geven. Niet meteen iedereen afkatten.
Maar goed, mijn vorige post wordt ook meteen door iedereen de grond in getrapt, kennelijk willen jullie het niet snappen wat ik ermee probeer te zeggen. Kennelijk is er geen enkele manier om het tot jullie botte koppen door te laten dringen dat iedereen hier met trots zijn foto post.. kennelijk kan het niet tot jullie botte koppen doordringen dat iedereen hiern og steeds voor zijn eigen lol komt... kennelijk kan het nog steeds niet tot jullie botte koppen doordringen dat jullie het lekker aan het verkloten zijn...
Ik bemoei me er niet meer mee, ik heb mijn zegje gedaan... ik ga weer vrolijk doen, ik laat me niet door een stelletje botte koppen de grond intrappen als ik juist voor mijn plezier ergens rond ga neuzen. Ik ga morgenavond weer lekker de beginnertjes helpen door tips te geven. Denk niet dat het zal helpen als ik ze af ga snauwen....
succes met dit forum... misschien kijk ik nog eens om de hoek als het weer gezellig kan!
Amen....