How to Become a DJ... deel XIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 21 Laatste
Acties:
  • 20.189 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OverSoft schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 00:07:
[...]

Om eerlijk te zijn, nee, niet allemaal :P
Ben nou wel bezig aan een volledig eigen productie, waaruit alleen de instrumenten gesampled zijn (dus 1 toon, waaruit ik weer een loopje maak in bijvoorbeeld fruity loops).

Maar dit was eigenlijk meer een test hoe ik Reason, Fruity Loops en Ableton kon laten samenwerken. Werkt best leuk en ik ga hier zeker mee door.
Ik vind de manier hoe Reason en Live samen werken echt geniaal. Heel mooi spul :) Fruity Loops ken ik niet (wel van naam).

Ik ben nu ook bezig wat eigen loops te maken. Het klinkt allemaal nog wat te nep zeg maar. Maar goed, ben dan ook net begonnen dus ik zie het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:44
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 16:44:
[...]

Om mijn mixen op te nemen heb ik een creative audigy blaster
http://www.creative.com/p...ategory=204&product=11226
(maar dan versie1) in mn pc. Deze heeft een digitale ingang (24 bits) wat geen kwaliteitsverlies oplevert. En misschien nog wel het belangrijkst, hij is ruisvrij.
Voor het opnemen gebruik ik Audio Record Wizard. Deze kan rechtsstreeks in mp3 opnemen in elke gewenste kwaliteit. Missschien nog een kleine tip. Met mijn mengpaneel heb ik een 2e master uitgang. Deze heb ik aan mijn pc gekoppeld. zo kan ik het volume harder uitsturen wat met de record uitgang niet kan. ;)
Ok, ik geloof niet dat ik een digitale uitgang op mijn mengpaneel heb, dus daar kan ik al weinig aan doen. Wat mij beter lijkt is om een paar goede filters te gebruiken tijdens het opnemen... autogain/compressors/limiters
Alleen welk programma kan dat? Kan ik ook meteen uitvinden wat ze precies doen :)

http://www.heuff.nl/Servi...ressor/de_compressor.html

aardige link voor als je nog niet weet wat een compressor/limiter precies doet

[ Voor 8% gewijzigd door savale op 15-02-2005 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
savale schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 09:00:
Wat mij beter lijkt is om een paar goede filters te gebruiken tijdens het opnemen... autogain/compressors/limiters
Alleen welk programma kan dat? Kan ik ook meteen uitvinden wat ze precies doen :)

Waarom zou je dat niet achteraf doen? Als je het vernaggeld tijdens het opnemen kan je zelf vrij weinig meer bewerken. Ik check voor het opnemen m'n audio levels van nummers. Probeer dan ook tot max -3dB te gaan. Bij elke demo die ik opneem bewerk ik het geluidsniveau dan achteraf.

Ik heb vrijdag trouwens een Pioneer CDJ-1000MK2 gekocht :D :D
Ik was alleen een weekendje Center Parcs, dus kon pas maandag ermee spelen :'(

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
BtM909 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 09:43:
Ik heb vrijdag trouwens een Pioneer CDJ-1000MK2 gekocht :D :D
Ik was alleen een weekendje Center Parcs, dus kon pas maandag ermee spelen :'(
Zo'n ding wil ik ook nog eens halen (of 2). Maar eerst nieuwe draaitafels, en nog meer nieuwe platen. Maar ik moet ook nog sparen voor de vakantie en het kost allemaal zo veel geld... AAARGGHH was ik maar nooit aan deze hobby begonnen :'(

:P

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michali schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 11:43:
[...]

Zo'n ding wil ik ook nog eens halen (of 2). Maar eerst nieuwe draaitafels, en nog meer nieuwe platen. Maar ik moet ook nog sparen voor de vakantie en het kost allemaal zo veel geld... AAARGGHH was ik maar nooit aan deze hobby begonnen :'(

:P
ik ken dat..ik zit ook nog op het punt om nieuwe tafels aan te schaffen. terwijl ik net een nieuw mengpaneel heb gekocht en morgen weer 15 platen binnen komen :*)

maar om te zeggen dat ik spijt heb aan deze hobby?

nee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

savale schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 09:00:
[...]

Ok, ik geloof niet dat ik een digitale uitgang op mijn mengpaneel heb, dus daar kan ik al weinig aan doen. Wat mij beter lijkt is om een paar goede filters te gebruiken tijdens het opnemen... autogain/compressors/limiters

hmm..digitale uitgang heb ik (d8 ik) ook niet op mn mengpaneel zitten. t zijn iig die rooie/witte tulp stekkers. zo'n ingang heb ik ook op mn pc. Dat kwaliteitsverschil is heel wat beter dan de 100x analoge ingang aan de achterkant van je pc op de geluidskaart zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 10:02
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 19:09:
[...]

hmm..digitale uitgang heb ik (d8 ik) ook niet op mn mengpaneel zitten. t zijn iig die rooie/witte tulp stekkers. zo'n ingang heb ik ook op mn pc. Dat kwaliteitsverschil is heel wat beter dan de 100x analoge ingang aan de achterkant van je pc op de geluidskaart zelf
Bullsh*t, daar gaat PRECIES hetzelfde signaal over heen. Misschien dat je andere geluidskaart van wat mindere kwaliteit is, maar dat tulp stekker een andere kwaliteit zouden hebben dan een jack is gewoon bullsh*t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-01 10:38
OverSoft schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 19:28:
[...]

Bullsh*t, daar gaat PRECIES hetzelfde signaal over heen. Misschien dat je andere geluidskaart van wat mindere kwaliteit is, maar dat tulp stekker een andere kwaliteit zouden hebben dan een jack is gewoon bullsh*t.
Haha, idd, het is exact hetzelfde signaal. Alleen een andere stekker :P

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
Ok maar de conclusie is dus niet meteen compressor/limiter, maar na het opnemen pas de boel er over heen gooien... Ik ga trouwens morgenavond ff een setje doen op www.puredj.com
De stijl zal progressive house zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag,

Ik wil mijn set gaan uitbreiden, mijn maya 44 USB is al besteld e de final scratch platen hangen al aan de muur hier (alleen durt het dus nog een maand voordat de maya binen is )

Maar ik wil er dus ook nog een TT of CD spelert bij, omdat ik vaak een deck te kort kom om er een loopje of extra track doorheen te gooien. Waar zouden jullie voor kiezen in dit geval een TT of CD speler.

Ik denk dat een CD speler voor mij het meeste voordeel heeft, ik kan er op deze manier mee leren draaien, en ik heb de mogelijkheid om nummers die ik niet op plaat heb op een cdtje te gooien. Maarja dit kan ik dus straks ook als ik eenmaal mijn djdecks systeem heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
Wat heb je voor TT's nu? Het grote voordeel van DjDecks is dat je geen extra cd speler of iets dergelijks nodig hebt, dus is een cd speler overbodig.
Een extra TT zou wel handig zijn, dan kun je er ook platen opgooien zonder je FS platen er af te hoeven gooien, of je mix te moeten verstoren om er een andere plaat door heen te gooien.

En geloof me, zodra je mixen met draaitafels een beetje onder de knie hebt, zijn cd-spelers (na een half uurtje tot een uur) een MAKKIE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OverSoft schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 23:38:
Wat heb je voor TT's nu? Het grote voordeel van DjDecks is dat je geen extra cd speler of iets dergelijks nodig hebt, dus is een cd speler overbodig.
Een extra TT zou wel handig zijn, dan kun je er ook platen opgooien zonder je FS platen er af te hoeven gooien, of je mix te moeten verstoren om er een andere plaat door heen te gooien.

En geloof me, zodra je mixen met draaitafels een beetje onder de knie hebt, zijn cd-spelers (na een half uurtje tot een uur) een MAKKIE.
Ik heb nu 2 Reloop RP4000 MKIII hier staan, en het mixen met TT's lukt me al aardig hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OverSoft schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 19:28:
[...]

klopt..heb je mij ook niet horen (lees: schrijven) zeggen. Tis alleen zo (naar mn eigen ervaring) dat de linein op de geluidskaart van mindere kwaliteit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 15:20:
[...]

klopt..heb je mij ook niet horen (lees: schrijven) zeggen. Tis alleen zo (naar mn eigen ervaring) dat de linein op de geluidskaart van mindere kwaliteit is
Ja, waar denk je dat die tulp plugjes op je pc naar toe lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Hoe kan dit deel 9 pagina's hebben zonder dat ik 't gezien heb? Stelletje eikels :P
Iemand enig idee wie dat zou kunnen zijn? http://www.nu.nl/news/483..._met_illegale_muziek.html

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

gokje... gigi d'agostinio :+

Deze plek is te koop.

• Flake
Oooow die kan een reet roesten :+

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Leeft die nog dan? :)

Money for nothin' and your chicks for free

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:00
Op Fok zeggen ze Mauro Picotto :o

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

mjah het kan natuurlijk van alles zijn... voor hetzelfde is het zo'n italiaanse hardstijl figuur..

Deze plek is te koop.

• ScuL
Mja maar die zie ik niet met 2000 mp3's in een of andere commerciële happy-de-peppie disco staan.
Op clubcharts lees ik weer dat de persoon die gepakt is onderdeel uitmaakte van de groep 'Cappella' (ja da's diep denken hè).

• Quinie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-07 14:53

Quinie

.nl

-ScuL- schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 11:47:
Op clubcharts lees ik weer dat de persoon die gepakt is onderdeel uitmaakte van de groep 'Cappella' (ja da's diep denken hè).
Wie van de drie ? Gianfranco Bortolotti, MC Fixx It of Pier Rossini

[ Voor 4% gewijzigd door Quinie op 17-02-2005 13:19 ]

http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl

• ScuL
Gianfranco Bortolotti. >> die heeft ook weer samengewerkt met Picotto dus dan klopt het weer ;)

• Flake
Capella sodeju dat is lang geleden. Dat ze nog bestaan :o
Nouja als het Picotto was dan had hij het wel kunnen betalen denk ik. Volgens mij renteniert hij nu nog steeds op de royalties van Proximus en Komodo :P

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 15:00
Heren, ik wil beginnen met een DIY finalscratch ism djdecks. Nu lees ik op de site dat je, mocht je geen phono in hebben op je soundcart, dat je een pre-amp moet aanschaffen.

Nu mijn vraag:
kan ik hier niet gewoon een oud versterkertje voor gebruiken? Die doet immers precies hetzelfde als een pre-amp (van Phono omzetten naar een line-out signaal)

Specs:
2X sl1200
soundcart: Egosys U24 USB

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:28
Met de nieuwste versie is het eventueel mogelijk om zonder voorversterker te werken, maar hoe goed dit werkt hangt sterk af van de verschillende componenten (bedrading, naaldtype, andere signalen die er langslopen)
Een oude versterker kan inderdaad wel (en heb ik zelf ook een hele tijd gebruikt) met als enige nadeel dat er sommige versterkers en mixers zijn met een phono pre-amp die de fase veranderd, of op een andere manier het signaal vervormt zodat het niet meer bruikbaar is voor finalscratch.
Je kan het natuurlijk wel proberen alvorens een phono preamp aan te schaffen.

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Een phono pre-amp kost geen drol. Ga gewoon voor de makkelijkste weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Kheb gekeken naar de prijzen van Pre-amps en die dingen kosten idd geen drol (ook al denk ik niet dat als ik met een drol aankom, dat ik em mee krijg ;) )
Ik denk dat ik voor de makkelijke manier ga. Pre-ampje kopen dus!

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waar ik (in een winkel) in de buurt van Tilburg of Nijmegen FS records kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
ChojinZ schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:43:
Kheb gekeken naar de prijzen van Pre-amps en die dingen kosten idd geen drol (ook al denk ik niet dat als ik met een drol aankom, dat ik em mee krijg ;) )
Je zegt toch al: geen drol :+

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 14:16:
Iemand enig idee waar ik (in een winkel) in de buurt van Tilburg of Nijmegen FS records kan kopen?
New-line heeft ze ook. Mocht je ze daar niet vinden, kan je het nog altijd via new-line doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Nijmegen heeft sinds kort een nieuwe zaak, Spincity. Mss verkopen die wel FS records (zijn wel Stanton dealer iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
BtM909 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 14:17:
[...]

Je zegt toch al: geen drol :+
Uhhhh..... |:( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je btw FS gebruiken met 3 decks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
Met djDecks wel mits je er een geschikte geluidskaart voor hebt, met Traktor kan je slechts 2 decks gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adion schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 15:42:
Met djDecks wel mits je er een geschikte geluidskaart voor hebt, met Traktor kan je slechts 2 decks gebruiken.
Misschien loop ik wat achter hoor, maar ik vang hier en daar wat op dat je FS kan gebruiken zonder het kastje van FS.

Als je bijvoorbeeld zo'n RME RPM haalt, DJ Decks erbij en 2 timecode platen. Dan werkt het hele zaakje? Dus zonder die FS console zeg maar..

Over DJdecks
For now, only 50 codes per second will be detected, which makes needle drop latency a bit higher than with FinalScratch vinyls.
(I might be able to improve this in the future)

Pitch is being updated almost as fast as FinalScratch, so it should have similar behaviour for Scratching, ...
Dus... :? Als er iets irritant is dan is het vertraging.. Iemand ervaring hiermee?

Edit:

Al gevonden.. werkt dus gewoon.. Kewl. Scheelt namelijk een hoop geld aangezien ik die RPM nog ergens anders voor ga gebruiken.

Zitten helaas maar 2 phono inputs op... :(

Dit is em btw:
http://www.rme-audio.com/english/hdsp/hdsprpm.htm

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2005 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
Ja, met het kastje van FinalScratch 1 kan je zelfs enkel de originele Traktor software gebruiken (en niet djDecks ofzo)
Het kastje van FinalScratch 2 is ook bruikbaar als ASIO soundcard, en kan dus ook met djDecks gebruikt worden (maar heeft ook maar 2 ingangen)

Die RPM is voor zover ik tot nog toe gehoord heb inderdaad de beste kwaliteit/latency.

Die quote die je daar schreef over djDecks gaat [b]enkel[b] over het gebruik van VirtualDJ platen in djDecks. Bij FinalScratch platen worden er 150 codes per seconde gedetecteerd.
In de toekomst worden waarschijnlijk de Serato Scratch Live platen het interessantst, vermits daar de latency en de kans op fouten nog kleiner is, en de latency dus nog iets verlaagt.
Van deze platen wordt echter voorlopig enkel de eerste versie ondersteund in djDecks, terwijl de SSL platen die je momenteel kan kopen waarschijnlijk enkel de 2de versie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:43

Eraser127

Nijkerk

Reind, lees het net op aboutdj.nl Hoe gaat het nu verder?

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Eraser127 schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 20:28:
Reind, lees het net op aboutdj.nl Hoe gaat het nu verder?
weet ik eerlijk gezegd nog niet.........

Ik heb er zo vershrikkelijk de schurft in dat al het werk wat er in is gestoken verloren is gegaan dat ik eigenlijk helemaal geen zin heb om de hele teringzooi opnieuw op te zetten.

Ik ben nu aan het bekijken wat ik nog wel en wat ik nog niet heb, een beetje aan het kijken hoeveel werk er in gaat zitten om alles weer online te krijgen e.d.

Kan het gewoon niet uit staan dat er van die vule teringlijers op deze wereld zijn die zonodig een server plat moeten leggen en daarbij de zooi zo moeten vernielen dat niets meer terug te halen is...... en dit is al de 2é keer dat het gebeurd.
Ik denk dat een nachtje slapen en er nog is goed over na denken het beste is.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Reind schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 21:12:
[...]
weet ik eerlijk gezegd nog niet.........
Enige wat ik kan zeggen: vieze vuile *********** flikkers **********.... En dit is nog maar een samenvatting :(

offtopic:
Niet online met msn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit helaas ook bijna niets in de Google cache... klote voor je... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Nee! Weer! :(
Laat ze een hobby zoeken ofzo! :( Dit is gewoon zwaar triest!
En dan ook nog voor de 2e keer!

Heb je het nog thuis op je pc of server staan? (hoop het wel :/ )

Ik vind het altijd een handige zeer overzichtelijke site, ook hoe je alles mooi met Mambo hebt gemaakt. Echt top! :) Hoop dat je de zin weer krijgt om het terug te zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Geen verwijt naar jou ofzo ....maar
Ik kan eigenlijk niet begrijpen dat je van je site geen lokale backups hebt in een mapje.. of op CD ofzo.. zal dan niet zo recent meer zijn maar dan is iig niet alles weg.

Wel klote man... ik zou ook furieus zijn als mijn forum plotsklaps naar /dev/nul verwezen was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Het is een raar verhaal waarin echt alles tegen zit.

Ik had afgelopen week veel problemen met mijn PC en dus heb ik geformateerd. Ik dacht slim te zijn en heb alle backups in een beveiligde map op de server gezet zodat ze niet verloren zouden gaan.....

Gisteren was ik bezig met updaten maar moest tussendoor even werken, de backups had ik nog niet van de server af getrokken want die stonden netjes in een beeiligde map e.d dus waren ze veilig.......... dacht ik.

Ik kom dus gisteravond thuis en kon niet meer op mijn site komen, kreeg een half uur na die ontdekking een mail van de hosting provider met de mededeling dat alles weg was en dat er geen backups wren omdat er de laatste tijd daar veel mis is gegaan achter de schermen (iets waar ik verder geen last van heb gehad verder....)

Stom toeval, een slecht karma, onze lieve heer die een hekel aan me heeft......... ik weet het niet. Ik had in ieder geval vanacht owat de tranen in mijn ogen staan, al het werk,alle uren die er in gestoken zijn, alle moeite, allemaal voor jan LUL......
Heb ook mega slecht geslapen vanacht en ben op dit moment de beroerdste persoon op aarde die je kan tegen komen qua humeur.

Ik weet ook eerlijk gezegd niet waar ik moet beginnen, ik ben maar begonnen met het door spitten van het google cache (thank god for the google cache) .......
Maar ook mijn forum is compleet weg gevaagt, net nu het een beetje begon te draaien en ik alles op orde had.

Tis zwaar kut en duik nu maar mijn bed in en ga er nog maar is een nachtje over slapen, morgen maar eens kijken wat waar en vooral hoe ik de hele zooi weer op de rit moet gaan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
Jezus zeg, wat een drama :(

Echt triest dat er gewoon gefrustreerde nerds op deze aardkloot wonen die er gewoon zo van balen dat ze geen wijf kunnen scoren (behalve hun eigen virtual girl dan) en dat dan maar afreageren op anderen... En die 1337-h4x0r nerds maar denken dat ze stoer zijn... :r

Ze moesten eens weten wat ze aanrichten, die lijers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Inderdaad, al die tijd die erin zat.
Nou je net alles mooi op orde en stabiel draaiend had. Allemaal weg. Zag er zo gelikt uit.
Was een grote informatie bron.

Maar één woord voor: lijers! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Ach systems zijn up and running en het eerste item staat alweer online...... hoe ironisch, aangezien dat degene was waar het ooit mee is begonnen ;)

Lang leve het google cache, denk dat ik nu alle belangrjke dingen wel weer bij elkaar gesprokkeld heb, de rest zal ik opnieuw moeten doen.

In plaats van een weekje nieuwe functies implenteren op de site word het nu een weekje oude zooi terug zetten.
Alle core aplicaties draaien nu weer op het forum na, maar dat is iets wat het laatste zal zijn wat ik zal missen op de site :P
Van de week dus maar zoveel mogelijk terug proberen te zetten en hopen dat dit nooit maar dan ook nooit meer gebeurd. Ik ga in ieder geval na iedere verandering backuppen in het vervolg en plaats het zowel locaal als op een andere webserver bij een andere hosting provider.

Zodra alles aan content weer terug is gezet ga ik beginnen met het plaatsen van nieuwe features. En dat zijn er een hoop waar ook de gebruiker wat aan heeft (marktplaats gedeelte, commentaar geven op items, shop gedeelte voor de SL mods e.d)

Mischien dat ik maar een weekje vakantie op moet nemen van mijn normale werk om het hobby werk weer op de rails te krijgen.....

[ Voor 53% gewijzigd door R2D2 op 20-02-2005 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
Ja ikzelf zat ook erg vaak op AboutDJ te kijken. Maar is het dan niet mogelijk om de site weer opnieuw op te bouwen met de hulp van wat GoTters (bijvoorbeeld BTM909, die ook erg actief was op het AboutDJ forum). Ik denk dat er genoeg mensen op AboutDJ rondhingen die nog eventuele reviews kunnen schrijven en zo snel mogelijk nieuw content kunnen toevoegen. Of is er nog genoeg materiaal op google cache om de site weer op te vullen? (bijvoorbeeld de Super OEM review is ontzettend vaak gelezen)

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
De SuperOEM is ook een ontzettend vette bak met matige marketing. Het enige wat ervoor zorgt dat dat ding verkoopt: de ervaringen van Dré en zijn klanten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Vash schreef op zondag 20 februari 2005 @ 16:05:
De SuperOEM is ook een ontzettend vette bak met matige marketing. Het enige wat ervoor zorgt dat dat ding verkoopt: de ervaringen van Dré en zijn klanten :P
+ de review die heeeeeeel veel mensen over de streep heeft getrokken. De fabrikanten waren er destijds zeer content mee in ieder geval en ik heb zelfs van 2 fabrikanten een bedankje gehad.......

Leuke is dat die review meer dan 25.000 keer gelezen is en dat je hem op echt ieder forum tegen kwam. Zelfs op de buitenlandse fora zag je hem voorbj komen.....

Schade valt mischien nog mee. Ik heb op mijn oude laptop nog backups staan van een maand terug, die laptop staat alleen bij een vriend van me en die heeft er godzijdank nog niets van gewist (ding moest eigenlijk geformateerd worden).
Die is nu alles op een CD aan het fikken en met een beetje mazzel kan ik alles zo copy en paste gaan doen. Heb op die laptop destijds alles in html pagina's opgeslagen inclusief alle pics......

Eris dus toch nog leven na de dood en met een beetje mazzel heb ik woensdag alles weer online. (Woensdag voor het eerst een vrije dag sinds 2 weken dus dan ga ik er ff voor zitten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
dat is zeker weer een lichtpuntje dan, zou erg jammer zijn geweest als veel verloren zou zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swandertj
Heel eventjes een vraagje over de DMX06. Ik ben van plan om op deze mixer 2 TT's aan te sluiten en ook nog 1 cd speler. Maar op de mixer zelf zit dus een phono/line in switch, maar ik heb dus in de guide gezien dat er ook zo'n knopje op de achterkant zit. Als je dus tijdens een mix wilt wisselen van turntable naar cd speler (je draait op chan 1, en je wilt dus op chan 2 gebruik maken van een cd speler) moet je dan beide knopjes omzetten of is de knop die op de mixer zelf zit (boven de fader) al genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swandertj schreef op maandag 21 februari 2005 @ 16:16:
Heel eventjes een vraagje over de DMX06. Ik ben van plan om op deze mixer 2 TT's aan te sluiten en ook nog 1 cd speler. Maar op de mixer zelf zit dus een phono/line in switch, maar ik heb dus in de guide gezien dat er ook zo'n knopje op de achterkant zit. Als je dus tijdens een mix wilt wisselen van turntable naar cd speler (je draait op chan 1, en je wilt dus op chan 2 gebruik maken van een cd speler) moet je dan beide knopjes omzetten of is de knop die op de mixer zelf zit (boven de fader) al genoeg?
Boven op de mixer, of zo is het bij mijn mixer althans. Die aan de achterkant zit er enkel op om het RIAA filter aan / uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Alleen de knop bovenop is genoeg, wat DaJan zegt klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zow lekker matig Reind.. Succes man :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy
  • Laatst online: 16-09 12:38

Empathy

Extreme Audio

Iemand nog gehoefte aan wat hardtrance geweld? De overgangen zijn niet altijd even netjes, maar over het algemeen is het allemaal goed luisterbaar :)

Download!

Tracklist:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
E-Nomine - Vater Unser (Mellow-D Remix)
Mike Robbins - Are You A Freak (Marcel Woods Remix)
Cloud Nine - Transmission (G&M Project Remix)
Tony De Vit Ft. Niki Mak - Give Me A Reason (Guyver Remix)
Atlantic Wave - Kataklisma (Luca Antolini Hard Mix)
JS Ten - Changes (J.K. Walker Remix)
Rapha - Get Back
Cloud Nine - Transmission (J.K. Walker Remix)
Derb - D.F.C. (Scot Project Remix)
Arome - Visions Of Paradise (Original Mix)
Cybermasters - Space Transfer (Original Mix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reacher
  • Laatst online: 18:15

Reacher

oldschool

Empathy schreef op maandag 21 februari 2005 @ 20:50:
Iemand nog gehoefte aan wat hardtrance geweld? De overgangen zijn niet altijd even netjes, maar over het algemeen is het allemaal goed luisterbaar :)

Download!

Tracklist:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Rapha - Get Back
Grotendeels mijn style, wat ik zelf ook draai :) Ik vind 'm lekker :) keep it up :)

but I don't like you in that way
the best things in life are illegal
born to do porn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Zal binnenkort wel commentaar geven ... ik moet zoveel mixen luisteren lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Vandaag ook nog leuk nieuws....... er lag een ecler nuo5 op het postkantoor voor een review. :)

Ecler dus vanaf nu ook aan het rijtje toegevoegd van test gear leveranciers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
Reind schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 01:34:
Vandaag ook nog leuk nieuws....... er lag een ecler nuo5 op het postkantoor voor een review. :)

Heb even gekeken of je nog op de WayBack machine staat (www.archive.org), maar da's helaas niet zo. Heb je wel even toegevoegd daar, zodat je alsnog een lichte vorm van backup hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
argh heb ik altijd zoveel pech of ben nu ook gewoon zo dom:

Ik had voor ruim 120 euro aan platen besteld bij dancegrooves:
ik had ook een holle plaat ontvangen waar absoluut niet mee te scratchen valt. Ok de plaat mocht kosteloos terug naar dancegrooves en ze zouden me kosteloos een nieuwe versturen als de plaat in originele verpakking terug zou komen. Goede service dacht ik zo! :)
Voor 1 plaat leek het mij onnodig om deze in een doos oid te doen. dus gewoon de plaat in orignele hoes opgestuurd met wat makkelijk te verwijderen tape (was een gladde hoes) wat blanko a4tjes opgeplakt waar adres + tpg poststicker op kon.
Nu hebben zij de hoes kwijtgemaakt omdat het verpakkingsmateriaal was volgens hun. Dus ze hebben hem zonder originele hoes ontvangen vinden zij. Nu kan ik mijn holle plaat weer terug krijgen voor 4,95 verzendkosten zonder de originele hoes.

Is dat onredelijk of wat? :(

sorry tis n ietsjepietsje offtopic, maar ja laat wel even zien hoe flauw mensen kunnen zijn :r

[ Voor 6% gewijzigd door savale op 22-02-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 21:41

Chiron

Moderator Discord
omg lekkere service :X

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Ik zou even een mailtje terug sturen dat je je ervaringen even op de fora zal posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
Triple-D schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:08:
Ik zou even een mailtje terug sturen dat je je ervaringen even op de fora zal posten.
Hoe kun je zoiets neerzetten zonder dat die man een reden heeft dat ik onredelijk bezig ben? (als ik hem ga bedreigen dan kan ik zeker fluiten naar mijn plaat)

is dit iets?

"Ik betreur het zoals u met uw klanten omgaat. Als u mij een goede beschrijving had gegeven over het verpakken en ik had het dan toch niet goed verpakt, dan heeft u reden tot klagen.
Ik heb gedaan wat mijn inziens het beste was.
Ik hoop dat u nog van gedachten zal veranderen. Anders verliest u in ieder geval mij als klant en waarschijnlijk nog vele anderen door middel van uw eigen forum en andere dj forums.

mvg, Sander "

[ Voor 40% gewijzigd door savale op 22-02-2005 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 17:41
savale schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:18:
[...]
... en waarschijnlijk nog vele anderen door middel van uw eigen forum en andere dj forums.
Dit zou ik er niet neerzetten... dit komt een beetje dreigend over en dat zal zeker geen positieve bijdrage leveren aan jouw situatie.

[ Voor 23% gewijzigd door Canard op 22-02-2005 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swandertj
Canard schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 14:03:
[...]

Dit zou ik er niet neerzetten... dit komt een beetje dreigend over en dat zal zeker geen positieve bijdrage leveren aan jouw situatie.
Daar geef ik Canard gelijk in.
Zoiets zou voor mij als een bedreiging overkomen en ik zou me best wel afgeperst voelen. Zeg gewoon dat je het jammer vind dat het op deze manier moet verlopen, en als je de situatie uitlegt dat ze je hopelijk snappen.

[ Voor 5% gewijzigd door Swandertj op 22-02-2005 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
Reind schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 01:34:

Ik ben benieuwd, ik heb er zelf namelijk een. Zelf ben er ik erg tevreden mee iig. Ik had mischien iets meer vrijheid kwa snelheids en diepte van de effecten gewilt, maar ze zijn wel allemaal goed bruikbaar en klinken erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
Ok maar dat heb ik al meerdere keren geprobeerd, maar dan wordt mijn toestand gewoon genegeerd:

"Hoi Sander

Dat is prima, maar niet de origele verpakking. Wie zegt me nu dat de plaat
niet krom is geworden door de dramatische verpakking bij de retour?
Er zijn redenen voor onze eisen. Ik heb geen zin om in herhaling te blijven
vallen. Ik zal nog een keer mn mail met aanwijzingen voor retour hier
plakken:

----
Stuur 'm in originele verpakking met de factuur en probleem beschreven
(printje deze mail is prima) maar terug naar bla bla bla.... "

vooral dat stukje over ONZE EISEN.
er staat alleen wat er verzonden moet worden... niet HOE. maar ja daar is hij het niet mee eens...
bedoel kreeg een mega doos met platen en om nou voor 1 plaat zo n grote doos te nemen :S dat kost hun toch ook klauwen met geld? en het was echt een stevige hoes (een kartonnen hoes in een kartonne hoes zeg maar) dus dat leek mij voldoende als verpakkingsmateriaal.
Ik probeer aardig te blijven, maar na een paar meeltjes raakt mijn geduld wel een beetje op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reacher
  • Laatst online: 18:15

Reacher

oldschool

Stop nu met je druk te maken hierover. Doordat hun zich zo opstellen kost het nog meer geld dan dat ze een nieuwe LP opsturen. Er lezen hier potentiele klanten, die nu wel even nadenken. Waarschijnlijk voel jij je nu ook genaait, en zul je voortaan wel bedenken voor je bij hun iets koopt. Dus iets wat hun nu 12 eur zou kosten, kost hun op termijn vele malen meer.

but I don't like you in that way
the best things in life are illegal
born to do porn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ik bewaar altijd die kartonnen vinyl-enveloppen die je bij vele onlineshops krijgt. Als ik ooit wat zou moeten retourneren zou ik zo'n gebruikte envelop gebruiken... maar een plaat zonder verpakking opsturen zou ik echt nooit doen. Als ik soms al zie wat de TPG weet te vernaggelen aan die stevige kartonnen gevallen dan heb ik zo m'n twijfels of het wel in orde aankomt als je het zonder probeert.

Bij computerzaken staat dat ook altijd in de RMA-voorwaarden; dat retourzendingen degelijk verpakt moeten zijn, dus aan de ene kant kan ik me wel voorstellen dat als het beschadigd aankomt (en daar ben ik wel zeker van, met gebogen hoeken ofzo) dat ze moeilijk gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
Ja achteraf had ik het misschien beter anders kunnen verpakken. Maar ja een dunne envelop komt toch ook heel aan...waarom dan zoiets veel stevigers niet? Zij hebben geen RMA voorwaarden volgens mij, behalve die ene regel die ik net poste. Maar het punt was volgens mij niet dat er iets beschadigt is geraakt, maar meer het punt dat hij de originele hoes zag als verpakkingsmateriaal dus deze kapot heeft gemaakt tijdens het "openen" en toen maar mij de schuld heeft gegeven omdat de originele hoes er niet bij zat 8)7

Ze kunnen wat mij betreft die plaat lekker in hun }:O reet douwen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Laatst online: 26-06 22:08
offtopic:
kom hier alleen kijken voor jullie mixen ;) :X

[ Voor 6% gewijzigd door StephanL op 22-02-2005 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
StephanL schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 14:52:
offtopic:
kom hier alleen kijken voor jullie mixen ;) :X
:9
offtopic:
zal wel wat meer ontopic gaan dan dat geklaag over webwinkels :P

[ Voor 20% gewijzigd door savale op 22-02-2005 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
savale schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 14:43:
Ja achteraf had ik het misschien beter anders kunnen verpakken. Maar ja een dunne envelop komt toch ook heel aan...waarom dan zoiets veel stevigers niet?
mja dunne enveloppen gaan in postzakken;
een plaat past niet door de brievenbus dus gaat als pakketpost en ik weet dat die morons die dingen altijd op de hoeken zetten.. heel irritant :{
Maar het punt was volgens mij niet dat er iets beschadigt is geraakt, maar meer het punt dat hij de originele hoes zag als verpakkingsmateriaal dus deze kapot heeft gemaakt tijdens het "openen" en toen maar mij de schuld heeft gegeven omdat de originele hoes er niet bij zat 8)7
Ja dat is natuurlijk niet bijster slim van die knul die hem openmaakte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
zo ben mijn frustraties weer even kwijt voor vandaag... we kunnen beter wat nuttigere dingen bespreken denk ik :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,
ik wil graag een mixtafel kopen, maar heb slechts een erg klein budget. Ik twijfel tussen de volgende 2 tafels:
http://www.htfr.com/more-info/?catno=MR84365
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=11165

Ik heb bijzonder weinig ervaring, maar twijfel of die op New Line wel de extra 150euro waard is.
Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Ik heb een beetje aan het spelen gegaan :) Heb nu voor de gein wat nummers aan elkaar geremixed. Wat vinden jullie ervan?
Download hier
Als iemand een betere host weet, graag :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swandertj
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 16:14:
Hey,
ik wil graag een mixtafel kopen, maar heb slechts een erg klein budget. Ik twijfel tussen de volgende 2 tafels:
http://www.htfr.com/more-info/?catno=MR84365
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=11165

Ik heb bijzonder weinig ervaring, maar twijfel of die op New Line wel de extra 150euro waard is.
Wat denken jullie?
Bij de eerste link krijg je volgens mij maar 1 tafel. Als beginnerssetje kan ik echt 2x Reloop RP4000 m3d aanraden, en daarbij een Gemini PS626i mixertje dus (Intermediate setje van Dré)

Het is eenmaal een dure hobby, en voor minder heb je gewoon geen degelijk apperatuur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
savale schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 14:43:

Ze kunnen wat mij betreft die plaat lekker in hun }:O reet douwen :Y)
Precies, ik zou het gewoon sturen. Uit de mails kan ik opmaken dat ze het allemaal niet zo serieus nemen. En dan denk ik dat je gewoon hard terug kan zijn. Dan zullen ze zich wel even achter de oren krabben, en de volgende keer de klanten wel netjes behandelen.

Dit soort acties nekt zon bedrijf aardig. En de woorden gaan dan snel van de een op de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
Triple-D schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 16:33:
[...]

Precies, ik zou het gewoon sturen. Uit de mails kan ik opmaken dat ze het allemaal niet zo serieus nemen. En dan denk ik dat je gewoon hard terug kan zijn. Dan zullen ze zich wel even achter de oren krabben, en de volgende keer de klanten wel netjes behandelen.

Dit soort acties nekt zon bedrijf aardig. En de woorden gaan dan snel van de een op de ander.
Precies, lekker slim van zo'n bedrijf om zo met je klanten om te gaan in een markt waar de competitie gewoon moordend is. Ik snap dat soms echt niet hoor, wil dan niemand meer geld verdienen tegenwoordig? Juist als het zo slecht gaat met de economie gooit de gemiddelde werknemer er met de pet naar.

Net als laatst (waarschuwing: offtopic :P), ik had een nieuw horloge gekregen van mijn vriendin maar die had ze bij een juwelier bij haar in de buurt gekocht. Ik woon een kleine 10 km verderop en bij mij vlakbij zit ook een juwelier dus ik ging gewoon naar de juwelier in de buurt (lmd) om het horloge even te laten verstellen (hij was standaard natuurlijk veeel te ruim). Anyway, weet je wat die dork achter de balie zegt?
"Meneer, je hebt dat horloge niet hier gekocht dus we gaan 'm ook niet verstellen. Als we dat voor iedereen gaan doen is het eind zoek"
WTF? Ik had nog niet eens over geld gepraat, ik was er al lang vanuit gegaan dat ik ervoor moest betalen, voor niets gaat de zon op toch?
Wat een idioot. Ik zei ook "ok, als je geen geld wil verdienen, prima, ga ik wel even naar de concurrent verderop"... Je had z'n kop moeten zien, priceless :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me naar aanleiding van dit topic geregistreerd hier, meteen maar een mixje van mezelf online gooien!

RAR Han - Live @ Smoking & Spinning, His Bedroom (16-02-2005).rar

Tracklist:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
01: Swayzak - Bergerie [!K7]
02: Steve Bug - Loverboy (Re-Worked By Steve Bug Feat. Cassy) [Poker Flat]
03: Josh Wink - Freak (Freak Tweek Mix) [Ovum Promo]
04: Nathan Fake - Dinamo [Traum Schallplatten]
05: Cari Lekebusch - Drum & Noise Style [Hybrid Prod]
06: Hugg & Pepp - Strumpa [Dahlbäck]
07: The Youngsters - Confusion (James Swayzak Remix) [F Communications]
---
08: Remy - Scrambled (Nathan Fake Remix) [Astral Music]
09: Alden Tyrell - Disco Lunar Module [Clone]
10: Dave Clarke ft. Chicks On Speed - What Was Her Name? (Blackstrobe Remix) [Skint]
11: Panash - Jack 2 Jack (Jesper Dahlbäck Remix) [Turbo]
12: The MFA - Motherload [Precinct]
13: Infusion - Love & Imitation [Polaroid]
14: Petter - All Together [Border Community]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dit topic nu een paar dagen gevolgd
en ben ook vol intresse om zelf een beetje voor de hobbie te gaan draaien
en heb zojuist een paar vinyls besteld.
bij http://www.decks.de/

Maar aangezien ik niet zo held in de duitse taal ben,
Vraag ik me af waar ik het geld naar over moet maken.
zie hier verschillende nummers staan maar kan er zo 1,2 3 niet het bankrekening nummer vinden.

Bankverbindung
Inhaber: Rupnow & Schmidt GbR
Bank: Deutsche Bank
BLZ: 130 700 24
Kontonummer: 703 56 11
IBAN: DE 55 1307 0024 0703 5611 00
SWIFT/BIC: DEUTDEDBROS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IBAN = International Bank Account Number

Kan je via internetbankieren overmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 18:41:

IBAN = International Bank Account Number

Kan je via internetbankieren overmaken.
oke bedankt,
weer wat geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
savale schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 15:18:
zo ben mijn frustraties weer even kwijt voor vandaag... we kunnen beter wat nuttigere dingen bespreken denk ik :Y)
Zoals de aanschaf van nieuwe gear? Binnenkort (ongeveer een weekje denk ik) kan ik hier een Ecler Nuo 5 en een Soundcraft Spirit Folio SI tegemoet zien komen :Y)

[ Voor 42% gewijzigd door Flake op 22-02-2005 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
Vash schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 23:31:
[...]

Zoals de aanschaf van nieuwe gear? Binnenkort (ongeveer een weekje denk ik) kan ik hier een Ecler Nuo 5 en een Soundcraft Spirit Folio SI tegemoet zien komen :Y)
Cool, ik heb ook een Spirit Folio gehad, een 16/2 als ik het me goed herinner. Goed mengtafeltje! :)

[ Voor 2% gewijzigd door BezurK op 23-02-2005 01:08 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Empathy schreef op maandag 21 februari 2005 @ 20:50:

Download!

Tracklist:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Rapha - Get Back
Lekker Setje hoor......! keep up the good work.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Marcel Woods remix van Are You a Freak? De Silvio Ecomo remix is echt _O_
En ik mag nu gedag zeggen tegen mijn dikke bankrekening :'(
Then again: morgen is mijn Nuo 5 binnen als het goed is :Y)

[ Voor 46% gewijzigd door Flake op 23-02-2005 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy
  • Laatst online: 16-09 12:38

Empathy

Extreme Audio

Vash schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 14:25:
Marcel Woods remix van Are You a Freak? De Silvio Ecomo remix is echt _O_
En ik mag nu gedag zeggen tegen mijn dikke bankrekening :'(
Then again: morgen is mijn Nuo 5 binnen als het goed is :Y)
't is gewoon eng hoe snel jij van gear wisselt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
Zo, het auto probleem is opgelost (tenminste, voor zover dat mogelijk is)...
Het mooie is wel dat ik nu ff verder heb kunnen sparen en waarschijnlijk voor een Nuo5 en 2x Pioneer CDJ-800 ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swandertj
OverSoft schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 20:05:
Zo, het auto probleem is opgelost (tenminste, voor zover dat mogelijk is)...
Het mooie is wel dat ik nu ff verder heb kunnen sparen en waarschijnlijk voor een Nuo5 en 2x Pioneer CDJ-800 ga.
Prijzig zon Nuo5... Als ik ooit het geld bij elkaar sprokkel wil ik deze mixer zeker wel kopen. Maar Ecler komt binnenkort dus ook met de Nuo3 en Nuo4, dus als je niet zoveel kanalen gebruikt, kun je daar ook natuurlijk op wachten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
Nouja, tegelijk zal ik ze waarschijnlijk nooit gebruiken :P
(2x draaitafels, 2x cdspelers, 1x ableton), maar ik vind het zo handig dat ik voor alles een aparte schuif heb, en niet met knopjes moet gaan zitten pielen.
Maar ik weet eigenlijk niet of op de Nuo3 of Nuo4 wel een effecten gedeelte zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Mochten er DJ's alleen maar hier rondlopen: Vinger DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
Geen HK toegang :(

• Flake
Empathy schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 17:04:
[...]

't is gewoon eng hoe snel jij van gear wisselt :P
Valt toch best mee? Hoe snel Reind het doet, dat is pas eng :P

Mijn V700 heb ik al jaren inmiddels, die PT-2400's waarmee ik ben begonnen heb ik een halfjaartje geleden vervangen en die XTC die er nu staat is een jaar, anderhalf jaar oud. Zodra ik de Nuo 5 zag was ik direct geïnteresseerd. Als er niks irritant is aan dat ding dan denk ik dat ik mijn definitieve set te pakken heb (2xAcura's, CDJ-800's, Nuo 5 en een V700). Maar die V700 zal ook vast wel de pijp uit gaan, daar komt dan een V900 voor in de plaats.

• LangTall
  • Laatst online: 21-11-2024

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

• OverSoft
Damn, die moet wel ff geoefend hebben :P

• Flake
Dat is volgens mij van sesamstraat (serieus), herinner me dit toen ik met mijn nichtje aan het kijken was. Hij is aan het begin een stuk langer, dan zettie een plaat op die over begint te slaan en dán begint ie te scratchen. Moest ik ook even subtiel om lachen :)

• Flake
Afbeeldingslocatie: http://img203.exs.cx/img203/2788/dsc017580qh.th.jpg

[papegaai uit martini-reclame]
Oeh baby ah baby yeah baby :9
[/papegaai uit martini-reclame]

En ja, de Acura's zijn een beetje stoffig. Komt ervan als je draaitafels koopt zonder dat er stofkappen voor zijn :(

[ Voor 22% gewijzigd door Flake op 24-02-2005 14:17 ]

• ScuL
nooit gehoord van 'de theedoek' :?

ik wil trouwens voor mijn OEM's zelf stofkappen gaan bouwen van plexiglas :)

Pagina: 1 ... 3 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.