BezurK schreef op zondag 03 juli 2005 @ 12:06:
Zijn er gisteren nog mensen van dit topic naar Awakenings geweest?
Ik wel, wat een toppertje! Heb me echt gruwelijk goed vermaakt. Weer was top, elke DJ die ik gehoord heb zette een vette set neer, sfeer was helemaal festivallig

, kortom geweldig
Persoonlijk vond ik de sets van Dominik Eulberg en Magda het vetst!
/me was erbij!
Vanwege de groep waarmee ik was niet in de minimal verpoosd, wel:
Takaaki Itoh-> gekke Japanner met hele coole liveset. Fijne opwarmer, ga ik zeker vaker bezoeken.
Paco Osuna-> hm, na de set van Itoh kon deze Spanjaard me niet echt boeien. Het miste gewoon diepte.
Valentino Kanzyani-> Woei! Alweer zo´n lekkere diepe set!
Umek-> Uros Umek kan qua producties bij mij niets foutdoen. Z'n set viel alleen erg tegen, zowel technisch als qua platenkeus. Kort gebleven dus maar.
Cari LekeBusch-> Tja, respect voor de Scandinavier maar misschien dat hij z'n EQ volgende keer fatsoenlijk kan gebruiken (lees-> niet alleen maar hoog en nul bas). Daarnaast was het me iets teveel huppeltechno en miste ik de diepte.
Miss Djax-> Buiten het feit dat het technisch een lachertje was (ze zat er regelmatig mijlenver naast en de emergency backspin heb ik te vaak voorbij horen komen) draaide ze ook veel zielloze platen. Beuken is leuk, maar niet als er geen gevoel bij zit..

Bart Skils-> Woei! Onze Hollandse held! Heerlijke break gehoord en even gechilled op de tribune.
Rush-> Woooooooooow. Isiah Major wist me weer eens te verbazen Bikkelharde putdiepe set met coole gimmicks! Ik noem een Born Slippy op 160 bpm. Die man weet hoe die de zaal los moet krijgen!
Marco Remus-> Tegen beter weten in nog even naar deze Duitser geluisterd. Heeft me nooit kunnen boeien, en nu ook weer niet. Tabee...
Steve Bicknell-> Man van het festival! Lekker dansen en dan dominator op het eind. Ook een must see voor de volgende keer.
Sebastian Kramer-> Diep en Duitsch -> goed
PET Duo-> Leuke start, had ze vorig jaar gezien en toen waren ze wel in de smaak gevallen. Gingen richting het einde industrial draaien (best lekker) maar daarna toch een beetje over de schreef. Herrie is leuk maar niet om het herrie maken
Steve Rachmad-> Laatste staartje Steve-> die man is een held. Period.
Frank Kvitta-> Alweer zo'n beukexponent waar ik niet precies van wist wat ik ervan moest denken. Begon er al aardig doorheen te zitten dus dit na 5 min maar gelaten voor wat het was.
Secret Cinema-> Een practige mainstage, groot videoscherm en de dikste lasershow in tijden! Jeroen Verheij erbij, wat dikke oude tracks en wegspacen op de tribune maar! Daarna naar voren gelopen en nog genoten van het vuurwerk! Een Awakeningswaardige afsluiting...
Adam Beyer-> Afsluiting? Beyer ging nog een kwartiertje door! Lekker op de laatste klanken gedanst en genoten hoe het publiek Beyer probeerde te verleiden tot een toegift (lees-> 15 minuten lang schreeuwen en op de vloer stampen).
Daarna lekker gechilled op het parkeerterrein (maten hadden een kleed en snoepgoed bij)!
Awakenings