Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Ik heb het nog niet allemaal gehaald, maar het is inderdaad de bedoeling dat je alle minigames apart uitspeelt. Op het keuzescherm staat aangegeven wat de streefscore is, en als je daar voorbij bent komt er een bloemetje op dat spel te staan.Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 23:53:
bij wario had ik no time alle characters erbij, en nu speel ik die minigames achter elkaar en probeer er zoveel mogelijk te halen. Komen er nog meer spel opties als ik iets haal ofzo?
In de GBA versie van Wario werd er vanalles unlockt naarmate je meer spelletjes uitspeelde. Allerlei leuke minigames... maar die lijken in de DS versie allemaal te zijn vervangen door die... tsja... gadgets zal ik ze maar noemen. (Jojo-en, Pingpongen, kameleon laten verkleuren etc.) Ook wel leuk hoor... maar de bonusspelletjes in de eerste warioware vond ik wel leuker. Vooral Dr. Wario.
Maar ik heb in Wario Ware DS nog (lang) niet alles gehaald, dus misschien komen er later toch nog wat leukere extra's. Welke ik wel leuk vind is trouwens die ene waar je dat mannetje de ruimte in moet schieten door telkens trampolines onder hem te tekenen... echt heel verslavend.
Pardon? "even in 1 ruk"? DKC was je toch wel een paar uurtjes mee bezig of niet?Even in 1 ruk DKC uitspelen
Of zaten er warpzones in? Ik ben het alweer helemaal vergeten... het is al een eeuwigheid geleden dat ik dat speelde, maar ik herinner me wel dat het een lange game was.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 01:43 ]
Zou die dan toch niet komen? Het leek vrij zeker
Verwijderd
Minigames in mario64ds al gedaan?Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 01:40:
[...]
Maar ik heb in Wario Ware DS nog (lang) niet alles gehaald, dus misschien komen er later toch nog wat leukere extra's. Welke ik wel leuk vind is trouwens die ene waar je dat mannetje de ruimte in moet schieten door telkens trampolines onder hem te tekenen... echt heel verslavend.
Ziet er wel mooi uitSpeel de chirurg in Caduceus
Ontwikkelaar en uitgever Atlus, bekend van onder andere Super Dodge Ball, heeft in het Japanse spellenblad Famitsu de eerste beelden van Caduseus voor de Nintendo Dual Screen (DS) vrijgegeven, deze beelden kun je hieronder bekijken.
Afbeelding
In Famitsu werd verder duidelijk dat Caduseus een operatiespel is waarin je de stylus van de DS gebruikt om je patiënten te opereren. Ook zal de ingebouwde microfoon van de DS worden gebruikt om waarschijnlijk opdrachten te geven aan medeartsen. Het spel zal nog dit jaar in Japan verschijnen, of het spel ook in Europa zal verschijnen is nog niet bekend.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Verwijderd
Ja daar zit ook zoiets in inderdaad. Alleen dan moet je 3 mario's zien te jongleren. Ik vind de WarioWare variant leuker persoonlijk.
(Of misschien zit er ook wel eentje in mario64 met precies dezelfde opzet als die waar ik het over heb? Ik heb maar een stuk of 10 minigames gehaald in mario64)
Naja, in een paar uur ben je er wel doorheen hoor. En in DKC zitten 2 warpzones als ik me niet vergis, maar deze zijn moeilijker te bereiken dan je denktVerwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 01:40:
Pardon? "even in 1 ruk"? DKC was je toch wel een paar uurtjes mee bezig of niet?
Of zaten er warpzones in? Ik ben het alweer helemaal vergeten... het is al een eeuwigheid geleden dat ik dat speelde, maar ik herinner me wel dat het een lange game was.
Ook in een paar levels zit zoies. Bijvoorbeeld het level met de mijnkarretjes. Als je daar in het begin OVER die ton die je het karretje inschiet springt, en er dan onder landt, dan kom je uit aan het einde van het level
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
hehe die ken ik ook alle2, ik heb het spel al zooo lang en al zoo lang niet meer gespeeld.. maar die eerste kende ik goed... maar die laatste niet, die had ik een keer per ongelukCaptain N schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 09:02:
[...]
Naja, in een paar uur ben je er wel doorheen hoor. En in DKC zitten 2 warpzones als ik me niet vergis, maar deze zijn moeilijker te bereiken dan je denktOp de allereerste map, ga je langs Cranky, en een stukje verder zit er een knik in de bocht (in die stippeltjes op de kaart). Als je PRECIES op het moment dat je daar langs loopt op uh... Y ofzo drukt, dan warp je naar een latere wereld. Het werkt echt, maar het is me niet vaak gelukt. En er zat er nog ergens zo een dacht ik.
Ook in een paar levels zit zoies. Bijvoorbeeld het level met de mijnkarretjes. Als je daar in het begin OVER die ton die je het karretje inschiet springt, en er dan onder landt, dan kom je uit aan het einde van het level
denk 't niet.. zal je een aparte moeten halen.. of bij de lokale ELECTROBOER ff een switcher moeten halen..JozyDaPozy schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 12:55:
Ik ga op vakantie naar Zuid-Amerika, en wil dan mijn nederlandse DS (die ik nog moet aanschaffen) meenemen. Weet iemand of de adapter ook op 110volt kan?
http://portables.p-nintendo.com/news/N-1064063171.html
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Wat een ongelofelijke Mario Kart DS kloon zeg.S2S schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:38:
Een game voor de DS waar ik nog nooit van heb gehoord...maar ziet er wel goed uit imo.
http://portables.p-nintendo.com/news/N-1064063171.html

Ach, als de gameplay maar goed is.Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 12:24:
[...]
Wat een ongelofelijke Mario Kart DS kloon zeg.
Hoe meer games hoe beterVerwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 12:24:
[...]
Wat een ongelofelijke Mario Kart DS kloon zeg.
bron[DS]
03.14
Pokemon Dash
Retro Atari Classics
Yoshi’s Touch & Go
03.21 Need For Speed Underground 2
04.18 Polarium
05.07 Viewtiful Joe
05.08 Metroid Prime: Hunters
09.12
Mario Kart DS
Animal Crossing
10.09 Advance Wars DS
TBA
Animal Crossing DS
Age of Empires
Another
Baten Kaitos DS
Big Mutha Truckers
Bomberman DS
Bubble Bobble
Castlevania DS
Devilish
Dragon Booster
Egg Monster Hero
Europa Universalis II
Final Fantasy 3
Final Fantasy: Crystal Chronicles
Ford Racing DS
Frogger DS
Gyakuten Saiben DS
Jam with the Band
Jaws
Jump Superstars
King Kong
Lost In Blue
Magical Vacation
Mistwalker SRPG
Moonlight Fables
Nanostray
New Super Mario Bros
Ninja Gaiden DS
Nintendogs
Pac ‘n Roll
Pac-Pix
Pokemon Diamond & Pearl
Princess Peach
Puyo Pop Fever
Quad Desert Fury 2
Rayman DS
Robots
Secret of Mana
Snood 2
Sonic DS
Space Invaders
Splinter Cell Chaos Theory
Spyro
SRS: Street Racing Syndicate
Star Wars: Revenge of the Sith
Tetris
Tetris DS
Texas Hold em
Winning Eleven 7
World Championship Poker
Worms Forts: Under Seige
Xenosaga DS
Zelda: Four Swords
Mario Kart en Advance Wars!
I've got a feeling...
Nu is er al reclame op TV voor Metroid DS. En je gaat natuurlijk niet reclame uitzenden voor iets dat pas over een paar maanden uitkomt.
Er waren al geruchten dat Nintendo is grootst plant voor de PSP launch...
Zo te zien kunnen de Japanners vanaf 31/3 dus demo's downloaden in de winkel
I've got a feeling...
Metroid lijkt me echt een topper. PSP heeft alleen MG:acid om te 'concurreren'.
Hoop dat het beiden toppers worden, want het zijn allebei geweldige apperaatjes
Een enkel spel met on-line mogelijkheden tegenover een nieuwe hand held?Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 14:29:
Er waren al geruchten dat Nintendo is grootst plant voor de PSP launch...
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Ik denk toch echt minimaal 18:00.warchaser schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 14:42:
om hoe laat komt de postbode.. of is er nu nog weinig kans ?

Dat is natuurlijk om de nieuws van de PSP te overschaduwen.Icelus schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 15:03:
[...]
Een enkel spel met on-line mogelijkheden tegenover een nieuwe hand held?
Dat bedoel ik. Kun met een enkel spel met on-line mogelijkheden (en on-line ondersteuning) een nieuwe hand held met spellen en Sony' eigen on-line plannen overschaduwen?Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 15:07:
[...]
Dat is natuurlijk om de nieuws van de PSP te overschaduwen.
[ Voor 14% gewijzigd door Icelus op 25-02-2005 15:15 ]
Tja, dat kun je je idd afvragen. Maar wanneer dit een killer-app is, en gebundeld met de DS lager in prijs uitvalt, dan kan het nog wel aardig wat teweegbrengen denk ik.Icelus schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 15:11:
[...]
Dat bedoel ik. Kun met een enkel spel met on-line mogelijkheden (en on-line ondersteuning) een nieuwe hand held met spellen en Sony' eigen on-line plannen overschaduwen?
Maar dan moet het wel een enorm goede game/programma/whatever zijn.
Dat kan nu ook al. Tenminste... moet er wel Polarium in een demopod zitten natuurlijkWekkie schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 14:41:
http://www.nintendo.co.jp/ds/download/
Zo te zien kunnen de Japanners vanaf 31/3 dus demo's downloaden in de winkel(Volgens een post @ gamefaqs gaat het om Polarium, Meteos en Band Brothers)
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
welke online store verkoopt de usa versie van wario het goedkoopst ?
ik zag hem op dvdboxoffice.com and dvdsoon was die wat goedkoper, any advice ?
OjaCaptain N schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 15:46:
[...]
Dat kan nu ook al. Tenminste... moet er wel Polarium in een demopod zitten natuurlijkIs gewoon een ingebouwde functionaliteit in het spel.

Die datum zal dan wel op Meteos wijzen ofzo...
[ Voor 8% gewijzigd door Wekkie op 25-02-2005 16:12 ]
I've got a feeling...
Cool. Ik vraag me af hoe dat werkt en/of ook die online service ook op zo'n manier gaat werken.As usual Japan gets thier share of cool things.
This time it's a "station" of some sort that emits a signal that you can download from with your DS. At the moment, Polarium and Meteos demos are up for free download. An assortment of tunes, compatible with Jam With The Band, are also available.
As you might well know these are just demos and will stay on your DS as long as you keep it on. Lucky, lucky people.
Dan kan je gewoon rond steden enzo altijd en overal DS spelen.
Warioware touched zat dr'in
Denk dat ik hem ook maar ga aanschaffen, maar wel pas als er meerdere kleuren te koop zijn
Levi (Utrecht)
Mijn foto's op Flickr.

Stelling van pythagoras? (A² + B² = C²)
Te lang geleden hoor
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Damn ik snap het echt niet.

Ah ik snap het. LAAT MAAR IK REKEN HET WEL UIT OK!
Nee, het kan dus niet. Ik weet dan alleen de lengte van maar 1 zijde.
Iemand?
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 19:04 ]
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Daar klopt geen kont van! Ik doe 3 inches, 4:3, en dan krijg ik your height is 2 and your width is 2.ReCreator schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 19:30:
omdat je het zo lief vraagt
http://b-adeals.com/CalculateScreenSize.htm

Ik snap het al. Hij rond te veel af. Ik heb iets preciezer nodig.
IK HEB HET!!!
3 Inch = 7,62 cm
7,62 in het kwadraat = 52,7076
Scherm is 4:3 verhouding dus ik pak nummer 7 en later verdeel ik het weer.
52,7076 : 7 = 7,529657143
4 x 7,529657143 = 30,118628571
3 x 7,529657143 = 22,588971429
Van beide getallen de wortel uithalen en ik weet eindelijk hoe groot een DS scherm is.
4,75 cm hoog, 5,49 cm breed.
En nu even op papier teken zodat ik alvast kan oefen voor dat Kirby spel.
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 19:52 ]
Je berekening klopt niet, je ziet ook in het antwoord dat de verhouding geen 4:3 is
A² + B² = C²
C² = 3² (3 inch scherm grootte)
Verhouding tussen A en B is 4:3 --> A = 4/3B.
(4/3B)² + B² = 3²
16/9B² + B² = 3²
25/9B² = 3²
5/3B = 3
B = 9/5" (~4,6cm)
A = 12/5" (~6,1cm)
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
Hehe grappig. Welk kanaal overigens?Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 20:22:
Kzat net TV te kijken zie ik opeens een reclame voor de NDS zo'n gast die tegen het raam zit met zn vinger en dat het erbuite beweegt (ongeveer dan)
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ja die zag ik ookVerwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 20:22:
Kzat net TV te kijken zie ik opeens een reclame voor de NDS zo'n gast die tegen het raam zit met zn vinger en dat het erbuite beweegt (ongeveer dan)
staat oa op nintendo.nl voor de Nintendo VIPs
lol ik ookVerwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 21:59:
[...]
Op RTL 4 tijdens gtst (was mn zus aan het kijken hoorIk was aant spelen op mn NDS>:) )
Daarna even Wie is de mol gekeken
Ignorance Is Bliss
Verwijderd
Mijn foto's op Flickr.
Joh, niet bang zijn, gewoon gaan.Xrenity schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 11:05:
Vanmiddag komt hier de promo tour langs. Kan ik nog iemand vinden daar (@ de tuinen)?
Nieuwe DS reclames! Deze zijn geweldig!
Frans reclame -- C'est magnifique!
Brits reclame
Ik heb ook nog nooit zulke leuke reclames gezien voor een console of computerspel.
Maar als iemand daar promoot van hier dan kan ik wat goodies scoren
De Britse is ook hier op TVVerwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 12:10:
[...]
Joh, niet bang zijn, gewoon gaan.
Nieuwe DS reclames! Deze zijn geweldig!
Frans reclame -- C'est magnifique!
Brits reclame
Ik heb ook nog nooit zulke leuke reclames gezien voor een console of computerspel.
[ Voor 7% gewijzigd door S2S op 26-02-2005 13:11 ]
je moet even save-as doen dan wekrkt hij hier wel.warchaser schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 13:19:
die link van die franse werkt neit
This space is occupied
Hier wel en hij is inderdaad super. Beter als de britse maar ook die is lachen.warchaser schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 13:19:
die link van die franse werkt neit
Voor handhelds hebben ze altijd wel goede reclame's nu nog voor de homeconsoles.
[ Voor 3% gewijzigd door schnumi op 26-02-2005 13:27 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Stel je voor je heb een spel die je met z'n 8en kan doen, maar 1 iemand heeft de cart (zoals kan bij Band Brothers).sjukke schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 13:28:
Hey mensen, ik heb een vraagje. Hoe zit het nu met de Game-sharing en de Multiplayer? Dus dat je via WiFi een andere DS kan vinden die dan hetzelfde spel kan doen als jij, zonder dat hij dat spel heeft.. Ik heb hier geloof ik ooit iets over gelezen, en weet nu dus niet hoe dat precies zit.
Degene met de cart gaat in het spel, en dan multiplayer selecteren, hij is dan een host.
De 7 andere mensen kunnen natuurlijk niet in het spel gaan, maar vanuit van DS startup menu kunnen ze "Download play" kiezen. Dat selecteren ze, en ze zien een item staan met waarschijnlijk de naam "Band Brothers". Gewoon aantikken en je wacht een minuut (misschien korter) en je kan spelen.
http://portables.p-nintendo.com/news/N-1064063183.html
Ziet er wel aardig uit imo!!!
Ignorance Is Bliss
Mijn foto's op Flickr.
Was wel aardig druk, (niet te druk) kwam oa door te weinig ruimte imo, ze hadden beter geen vlag kunnen zetten voor de 'ingang'. Ze stonden wel in het middelpunt van de belangstelling en er zwierven ook een hoop kinders rond. Een vader hoorde ik al vragen wanneer het ding uitkwam
Ik had verwacht voor dezelfde kiddo's te moeten wachten om eens aan het spelen te komen, maar dat viel mee. Toen ik kwam ging er toevallig 1 weg, en verder heb ik alleen maar op enorme nerds moeten wachten, maarja, misschien vonden anderen mij ook wel een nerd, weet jij het
Ik heb gespeeld op Metroid Hunters, Yoshi en Kirby. Polarion was er niet (
Metroid en Yoshi bevielen me wel, ook al speelde het vrij kut in zo'n demopod. Ik ben vrij lang en die DS'en stonden dus voor mij eigenlijk allemaal te laag. Als dan ook het pennetje aan een elastiek vast zit gamet het gewoon niet lekker. Gelukkig kan ik straks hier weer even gewoon Wario oppakken
Kirby vond ik maar kut, als ik het mag zeggen. Het idee is leuk, beetje banen tekenen waar Kirby overheen zoeft, maar helaas. Kirby stopt om de twee seconden omdat hij ergens tegenaan beukt of omdat je baan gewoon te kort is. Niet kopen in de huidige staat
De promo mensen stonden voorderest alleen zelf te pictochatten of te spelen en beantwoorden simpele vraagjes als die van mij. 'Is Polarion er niet?' 'Is dat een release game?' 'nee' 'Dan is hij er niet'
Overigens hoorde ik ook nog een paar kinders zeggen 'mag ik op de nintendo?', en toen wist ik dat deze promo tour was geslaagt
/edit
en nu hopen dat iemand dit ook echt leest
[ Voor 5% gewijzigd door Xrenity op 26-02-2005 15:34 ]
Ik welXrenity schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 15:34:
leuk verhaal..
/edit
en nu hopen dat iemand dit ook echt leest
Was het gewoon de first hunt demo of was er al meer te doen?
I've got a feeling...
Maar geen Snowboard KidsWekkie schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 14:08:
US release dates:
[...]
bron
Mario Kart en Advance Wars!
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
First huntWekkie schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 16:29:
[...]
Ik wel![]()
Was het gewoon de first hunt demo of was er al meer te doen?
/edit
heb de First Hunt demo helaas niet thuis mgoed
[ Voor 9% gewijzigd door Xrenity op 26-02-2005 17:28 ]
Zo boeiend is die demo niet, wel leuk om een beetje het kunnen van de DS mee te showen maar dat is ook allesXrenity schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 16:53:
[...]
First huntBestuurde wel aardig, maar zoals gezegd niet zo lekker als thuis of gewoon in je handjes.
/edit
heb de First Hunt demo helaas niet thuis mgoed
Ignorance Is Bliss
mkay zal dr in t vevolg IMO voor zettenVerwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 19:17:
Spreek voor jezelf deftone. Ik heb het niet gespeeld, maar volgens mij speel je toch echt langer dan een paar minuten.
Ik heb de demo wel en ik vind m gewoon te saai voor woorden, het is gewoon vijanden in een kamer doodschieten -> deur gaat open naar volgende kamer -> dezelfde vijanden doodschieten -> deur open -> eindbaas (andere bountyhunter) -> klaar.
Na 1 keer heb je t IMO wel weer gezien en pak je de minigames van mario er weer bij
Ignorance Is Bliss
Ik ben het wel met D3ft0n3 eens, de demo is echt enorm saai. Zelfs de levels van Wolfenstein 3D waren minder lineair dan deze demo.Je hebt inderdaad maar een paar minuten nodig om de demo uit te spelen, dan heb je het wel gezien met de single-player mode. De Wario Ware demo daarentegen...Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 19:17:
Spreek voor jezelf deftone. Ik heb het niet gespeeld, maar volgens mij speel je toch echt langer dan een paar minuten.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
DEMOMetroidPrime schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 20:01:
[...]
Ik ben het wel met D3ft0n3 eens, de demo is echt enorm saai. Zelfs de levels van Wolfenstein 3D waren minder lineair dan deze demo.Je hebt inderdaad maar een paar minuten nodig om de demo uit te spelen, dan heb je het wel gezien met de single-player mode. De Wario Ware demo daarentegen...
Ik ben ze ff gemaild over waarom ze het van hun site gehaald hadden en ze zeiden het volgende:eswa schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 01:47:
Hm....dvdboxoffice heeft de AoE advertentie weggehaald...
Zou die dan toch niet komen? Het leek vrij zeker
Ik vind toch dat dit beschouwt mag worden als zeer goed nieuws over AoE DS...Volgens hun kómt er daadwerkelijk een AoE naar de DS!Hello,
Thank you for your e-mail.
We do apologize for any confusion. This item will be listed on our site again in a few months - closer to the release date of the game. It does not street until October of this year, it will be back on the probably in June or July for pre-orders.
We removed it because our listing was a little pre-mature and we had to get some confirmations from Majesco on the product before listing it for sale. I'm sorry for any inconvenience.
Please feel free to e-mail us anytime you have questions or concerns about our products or your account.
Regards,
Beverly
DVDBoxOffice.com
[**adress etc.**]
http://www.dvdboxoffice.com
Ja, ja. Maar ik bedoel als je voor het eerst speelt ben je wel langer bezig dan een 'paar minuten'.MetroidPrime schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 20:01:
[...]
Ik ben het wel met D3ft0n3 eens, de demo is echt enorm saai. Zelfs de levels van Wolfenstein 3D waren minder lineair dan deze demo.Je hebt inderdaad maar een paar minuten nodig om de demo uit te spelen, dan heb je het wel gezien met de single-player mode. De Wario Ware demo daarentegen...
Mijn foto's op Flickr.

Als je het voor het eerst denk je toch niet na 1 minuut "joh het is best". Niet dat ik gelijk een week ermee bezig ben, maar een "paar minuten". Ik heb van veel mensen gehoord dat je er pas na een dag wel genoeg van hebt.
Ik was hem toch ook echt wel beu op enkele minuten tijd. Er valt simpelweg niets aan te checken.
Life is simple, make choices, don't look back...
Ik denk dat het dan per mensch verschilt.Little Bear schreef op zondag 27 februari 2005 @ 17:11:
Dan moet je toch nog eens bij een paar anderen gaan horen.
Ik was hem toch ook echt wel beu op enkele minuten tijd. Er valt simpelweg niets aan te checken.
Een fanboy als ik houdt daar zich waarschijnlijk een maand mee bezig.
This space is occupied
Mijn foto's op Flickr.
Ok bad example, maar ik bedoelde in ieder geval dat ik met iets simpels, kleins me uren kan vermaken.Captain N schreef op zondag 27 februari 2005 @ 17:39:
Ja ok, maar in de HL2 beta vielen dingen te doen. En was je blij als je weer iets aan de praat had gekregen om te bewonderen.Dat is hier niet het geval natuurlijk...
This space is occupied
Mijn foto's op Flickr.
Alleen doosjes (officiële Nintendo licentie trouwens).Captain N schreef op zondag 27 februari 2005 @ 18:54:
Zijn dat opbergdoosjes voor spellen, of zijn het ook echt nog spellen?
Pac Pix stylus

Pac Pix website
[ Voor 25% gewijzigd door Icelus op 27-02-2005 19:05 ]
Het probleem is dat de single-player mode van de demo oersaai is. Je gaat toch ook niet door met het spelen van een volledig spel dat je hebt uitgespeeld, maar dat echt oersaai is? Dat is het probleem met deze demo, het is saai. Er is vrijwel geen variatie in de demo en daardoor wordt de demo heel snel saai. De demo is ook nog eens erg kort, in een paar minuten tot hooguit een half uur heb je alles van de single-player mode wel gezien. Ik weet best wel dat je soms met een demo wat langer bezig bent, ik was een hele week bezig met de demo van de eerste Command & Conquer, die ik uiteindelijk ook op basis van de demo gekocht heb. De shareware versies van Doom I en II en Quake I heb ik ook dagenlang gespeeld. Deze demo's hadden iets boeiends, iets waarvan je had "dit gaat een gaaf spel worden" en dat ontbreekt volledig bij de MPH demo. Hierdoor is er voor mij gewoon geen reden om terug te gaan naar de single-player demo als je hem eenmaal hebt uitgespeeld(en nee, ik verkoop hem niet). De Wario Ware demo houdt me daarentegen nog steeds veel bezig, ik heb er alles zo'n beetje van gezien, maar het is erg verslavend. Ik speel deze demo meer dan dat ik Super Mario 64DS speel!Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 14:42:
Ja, maar ik bedoel als je dan voor het eerst speelt, dan check je toch wel de graphics enzo en je gaat dan nog kloten en ook je tijdrecord proberen te vebreken enzo.
Als je het voor het eerst denk je toch niet na 1 minuut "joh het is best". Niet dat ik gelijk een week ermee bezig ben, maar een "paar minuten". Ik heb van veel mensen gehoord dat je er pas na een dag wel genoeg van hebt.
Inderdaad het is een demo. Een demo is een visitekaartje voor het uiteindelijke spel, demo's worden vaak gebruikt om te beslissen of een spel de moeite waard is. Hierdoor is het essentieel dat je de demo leuk maakt, maar de single-player mode is gewoon niet interessant. Vergeleken met Metroid Prime 1 en 2 of met "echte" FPS-spellen stelt de single-player demo absoluut niets voor. Als ik op basis van deze demo zou moeten beslissen of ik het spel wel of niet zal kopen, dan zou ik hem zeker niet kopen. Ik ga niet alleen op basis van deze demo die beslissing nemen, ik ga met deze demo in het achterhoofd natuurlijk ook een aantal reviews bekijken, maar ik vrees het ergste. Ik kijk nu al meer uit naar Metroid Pinball dan naar Metroid Prime Hunters.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ben benieuwd wat er allemaal voor moois aan zit te komen.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Die techdemo zag er erg lollig uit daar niet van, maar het lijkt me als je dat 5x hebt gedaan dat je het wel weer gezien hebt. Er moet toch wel heel wat zijn toegevoegd voordat het echt een leuk spel wordt. Alleen maar spookjes van een wit scherm af eten gaat snel vervelen. We zullen zien wat ze ervan gemaakt hebben.
En hopelijk komen al die aparte stylussen ook buiten japan uit... zien er erg leuk uit allemaal.
Ik wil graag wat zooi importeren van Lik-Sang of DVDBoxoffice. Maar bij beide bedrijven vragen ze op een gegeven moment om een "coupon code"...Wat is dat? En hoe kom ik eraan?
Hoef je niet in te voeren hoor.eswa schreef op maandag 28 februari 2005 @ 16:03:
Sorry, ff een hele domme vraag tussendoor.
Ik wil graag wat zooi importeren van Lik-Sang of DVDBoxoffice. Maar bij beide bedrijven vragen ze op een gegeven moment om een "coupon code"...Wat is dat? En hoe kom ik eraan?
Soms krijg je na een bestelling gewoon een code waarmee je bij de volgende bestelling bijv 5 euro korting krijgt ofzo. Maar het is dus niks noodzakelijks.
BronNintendo claims sales record for DS
NINTENDO has claimed the title of Australia's best ever game hardware launch for its DS handheld, but the boast has yet to be confirmed by official figures.
Nintendo's claim that the first 12 hours of DS sales had eclipsed sales for any previous game hardware launch were based on retailer feedback, Nintendo Australia spokeswoman Kate Chambers said, saying figures covering the launch period from industry analyst GfK would not be available until Wednesday.
"The retail and consumer feedback from Thursdays Nintendo DS launch has been astounding’, Nintendo Australia sales and marketing director Rose Lappin said in a statement. "We are eagerly awaiting the official market sales figures this week to fully solidify our place in the Australian marketplace as the most successful current hardware launch ever."
While sales of Nintendo's GameCube console have been weak outside the company's home market of Japan, Nintendo has continued to enjoy success with its iconic GameBoy handhelds.
The new twin-screen DS, which went on sale in Australia February 24, had sold more than 2.8 million units in Japan and North America by mid-January, Nintendo said.
Nevertheless, the company will have new competition in the handheld market when Sony launches its PlayStation Portable (PSP) unit. Already available in Japan, the PSP is expected to be available in other markets, including Australia, by the end of March, although Sony has yet to make any official announcement.
Nu nog een Engelse versie van deze spellenMeer delen van Another Code?
De ontwikkelaars van Another Code, het avonturenspel op de Nintendo Dual Screen (DS), hebben in een interview met het Japanse Dorimaga aangegeven dat er misschien wel een vervolg komt op Another Code.
Another Code, dat in Japan door het leven gaat als Another Code: 2tsu no Kioku, is een avonturenspel waarin je met het personage Ashley speelt. Als Ashley moet je op zoek gaan naar je vader. Met behulp van het touchscreen en de microfoon moet je allerlei puzzels zien op te lossen, om uiteindelijk je vader te bevrijden en het mysterie van het eiland te ontrafelen.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Volledige artikel in GBA2 topicNew Game Boy this year?
Nintendo may plan to introduce the follow-up to its most popular system in 2005
A new analyst report suggests the company is planning to ship the next version of the Game Boy portable gaming system by the end of 2005.
[...]
"We believe it is likely that the next version of the Game Boy Advance SP will ship as early as this holiday, ahead of most expectations of calendar year 2006," wrote P.J. McNealy of American Technology Research.
The new system, he predicts, will launch at a $99 price point, with prices on the Game Boy Advance falling to $49. Nintendo DS prices, he wrote, will likely remain unchanged.
Official confirmation of the new Game Boy could come as early as March 10, when Nintendo president Satoru Iwata is scheduled to give a keynote speech entitled "The Heart of a Gamer" at the upcoming Game Developer's Conference in San Francisco.
GBA Topic
[ Voor 6% gewijzigd door Icelus op 28-02-2005 23:26 ]
Verwijderd
Ik zie de DS eigenlijk ook als een opvolger voor de GBA en voor de minder bekende consument is het niet meer uit elkaar te halen. Heb je eind dit jaar de DS én GBA2. Zullen veel hollanders bij bart smit en intertoys dit
De eerste hints voor de GBA2 - GBE - zijn al zo'n 2 jaar oud.Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 02:30:
als ze echt NU al een GBA 2 aankondigen, dan is het een erg dom zet van nintendo. Vele zien de DS toch wél als de opvolger van de GBA, ondanks nintendo anders zegt...
Ik zie de DS eigenlijk ook als een opvolger voor de GBA en voor de minder bekende consument is het niet meer uit elkaar te halen.
Ik denk dat de DS en GBE wel naast elkaar kunnen bestaan; Nintendo noemt de DS niet voor niets niet de Game Boy DS.
Ik vraag me alleen af hoe dit in combinatie met de Revolution (Gamecube opvolger) eruit gaat zien...
Verwijderd
De DS mist de linkport; Pokémon uitwisselen, bijvoorbeeld, is niet mogelijk.Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 11:14:
GBA en DS zullen niet naast elkaar kunnen leven, simpelweg omdat de DS backward compatible is met GBA games. Komt er een vette GBA game uit die je wil hebben en je hebt een DS maar geen GBA. GBA verkopen zullen dus imo ver omlaag gaan. Ze zullen van de GBA2 iets speciaals moeten maken.
Als de geruchten waar zijn zullen de grafische mogelijkheden beter zijn dan de DS. De DS zal dan de 'speciale' spellen met touch screen, microfoon en dual screen mogelijkheden krijgen en de GBE de meer 'traditionele' spellen.
Dit topic is gesloten.