Zelda
is ook een Nintendo game, net zoals Sonic een Sega game is. Niets te maken met genres maar met franchise zut.
Ik vind dat onzin, het zijn gewoon beregoede games!! Echt superspellen, toppers!
Je vindt het onzin dat Zelda gezien wordt als Nintendo games omdat het goede spellen zijn? Als of
Nintendo game iets slechts aanduidt...
De PlayStation heeft een groter publiek, waar ongetwijfeld meer volwassenen bijzitten dan ieder ander platform. Het serieuze publiek dus, mensen die meer zoeken dan een simpel spelletje.
Dus een serieus publiek bestaat uit mensen die volwassen zijn en dus complexe spellen willen? Niet alleen volwassen zoeken iets meer dan een simpel spelletje hoor. Enig idee hoe oud ik was toen ik op m'n NES Zelda 2 zat te spelen? Ik was toen nog lang niet volwassen.
Zij zouden nooit van een spel als zelda kunnen genieten, omdat dat alleen op de gamecube is,
Dat het alleen op Nintendo consoles verschijnt komt omdat Zelda een franchise is van Nintendo. Iets wat van jezelf is ga je niet zo snel voor een apparaat van een ander maken.
een apperaat wat niet past bij hun lifestyle of zo, vanwege het kiddy-imago en ga zo maar door.
Dit is typisch het gedrag van mensen die "erbij willen horen" en "stoer willen doen". Omdat andere mensen zeggen en vinden dat een console een kiddy imago heeft, koop je 'm dus niet?
En bovendien spelen ze spellen vanwege "volwassen games" die op de PS2 uitkomen, en ze gaan geen 2 apperaten kopen.
Ik ken mensen die meerdere consoles kopen. Het is een kwestie van hoe graag je wilt spelen op een andere console en hoeveel geld je er voor over hebt.
Als die spellen gewoon ook op de PlayStation (of een apperaat wat MS, N en Sony samen gemaakt hebben, whatever), dan zou het spel de aandacht krijgen die het verdient.
De reden dat een bepaald bedrijf geen spellen maakt voor een andere console anders dan die van henzelf is dat er dan een reden minder is om de console van dat bepaalde bedrijf te kopen. Verder, waarom zouden bedrijven samenwerken om samen 1 bepaald apparaat te maken?
MGS fans zijn niet zozeer MG fans, het zijn gewoon liefhebbers van goede games. En zelda is een goede game.
Zelda fans zijn geen liefhebbers van goede games?
Zelda heeft het in zich om Miljoenen te verkopen, nog wel meer dan Final Fantasy. Het zelda-team krijgt dan meer geld, en kan NOG betere Zelda's maken.
Nintendo brengt Zelda niet uit op een andere console, dan verliest het namelijk exclusiviteit.
Viewtifull Joe is ook zoiets. Op de Cube was het veel eerder en alles, maar op de PS2 heeft het veel beter verkocht. Dat zal je dadelijk ook met RE4 zien.
Ik zou hier graag wat cijfers willen zien.
Wat als *insert naam grote acteur hier*/ of Keanu reeves alleen in B-films gespeeld had?
Als dat het geval zou zijn geweest, dan zou het waarschijnlijk geen goede acteur zijn geweest.
Dan zouden veel minder mensen van zijn films hebben kunnen genieten. En dan hadden we nooit the matrix gehad.
Dat weet je niet. Wellicht zou een andere acteur de rol van Neo hebben genomen.
Voor mij hoeft het echt niet de PS2 te zijn, ik wil gewoon 1 apperaat met ALLE toppers, niet 3 consoles met ieder een paar goede spellen.
Utopie.
Ook met de handhelds dadelijk:
het is toch de grootste bullshit die er bestaat dat je dalijk tussen pokemon advance 2 en pokemon DS moet kiezen?! Correct me if I'm wrong.
Je kan ook beide nemen als je denkt dat het je geld waard is.