Het Nintendo DS topic deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 6.998 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:41

S2S

Ik denk dus wel dat de GBE snel komt......DS spreekt gewoon een andere doelgroep aan dat was wat Nintendo wilde Jonge gamers/meisjes/oudere mensen en wat simpelere games met touchscreen en microphone...en ook cheape games.

De GBE is de tegenhanger van PSP met een stick en cube media....

Als dit zo is dan gaat het precies zo als ik verwachte....de DS om de wind uit de zeilen te houden van de PSP wat dus aardig lukt, en dan de GBE als doodslag voor de PSP.

IMO kunnen de DS en GBE prima naast elkaar. En eerlijk gezegt heb ik er ook geen moeite mee om ze beide te kopen, de DS heb ik al en die gebruik om zijn simpele games en dan de GBE voor het echte werk.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Dit schijnt Nintendo gezegd te hebben:
Game Boy continues to be a shining star in the video game industry with more than 176 million units sold worldwide. In 2004 alone we sold 10 million Game Boy Advance SPs in North America and sales were up 9% in January. Our newest hand-held game system, the Nintendo DS, has done extremely well and is on target to ship 6 million worldwide by March 31. There is always speculation on what the next Game Boy will be, however, at this time there are no announcements about a new Game Boy SP product.
Bron: http://games.fok.nl/news.php?newsid=3238

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:24
Als dit zo is dan gaat het precies zo als ik verwachte....de DS om de wind uit de zeilen te houden van de PSP wat dus aardig lukt, en dan de GBE als doodslag voor de PSP.
Haha, waar heb jij de afgelopen jaren gezeten? In welke droomwereld heeft de Gamecube de PS2 weggevaagd?
Niet gebeurd heh?
Dus waarom denk je dan dat een GBE die ruim een jaar later dan de PSP uit zal komen, dan alsnog de PSP weg zal vagen?

Schitterend die fanbase van Nintendo, maar erg realistisch zijn ze niet 8)7

Heb sinds een week of 3 een PSP en ik verwacht niet over 1 jaar over te moeten stappen op een Gamecube-stijl handheld van Nintendo. hell, heb m'n GC verkocht wegens gebrek aan leuke spellen (ja, Metroid en Zelda waren aardig)... Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat m'n PS2 ook ruim 1,5 jaar niet veel gebruikt in de kast heeft gestaan....

Handheld is hét formaat voor mij, en het zou leuk zijn als Nintendo daar iets aan zouden kunnen bijdragen (te beginnen met games voor ouderen en een uiterlijk van het apparaat dat niet doet denken aan kleuterschoolspeelgoed), maar realistisch gezien vrees ik een beetje een SEGA afgang van het gamefront voor Nintendo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-05 23:10

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

matthijst schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 13:29:
[...]
Handheld is hét formaat voor mij, en het zou leuk zijn als Nintendo daar iets aan zouden kunnen bijdragen (te beginnen met games voor ouderen en een uiterlijk van het apparaat dat niet doet denken aan kleuterschoolspeelgoed), maar realistisch gezien vrees ik een beetje een SEGA afgang van het gamefront voor Nintendo :(
Daar komt de Sega vergelijking weer. 8)7 Het ging al heel lang niet goed met Sega toen de Dreamcast uitkwam hoor. Sega had de Game Gear, Mega CD, 32X, Saturn en de Dreamcast achter elkaar en op geen enkele van deze consoles heeft Sega winst gemaakt. Sega leed al jaren verlies en daarom is dit niet van toepassing op Nintendo. Nintendo maakt momenteel winst op de GameCube, maakt winst met de GBA en heeft in het verleden nog nooit verlies gemaakt op een console(over de gehele levensduur van een console gezien dan en natuurlijk is de VB de enige uitzondering hierop). Nintendo heeft ook nog eens een paar miljard op de bank staan en schijnt nog steeds één van de meest winstgevende bedrijven van Japan te zijn. Doen ze het dan echt net zo slecht als Sega ten tijde van de Dreamcast?

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 01-03-2005 14:37 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

matthijst schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 13:29:
[...]

Haha, waar heb jij de afgelopen jaren gezeten? In welke droomwereld heeft de Gamecube de PS2 weggevaagd?
Niet gebeurd heh?
Dus waarom denk je dan dat een GBE die ruim een jaar later dan de PSP uit zal komen, dan alsnog de PSP weg zal vagen?

Schitterend die fanbase van Nintendo, maar erg realistisch zijn ze niet 8)7

Heb sinds een week of 3 een PSP en ik verwacht niet over 1 jaar over te moeten stappen op een Gamecube-stijl handheld van Nintendo. hell, heb m'n GC verkocht wegens gebrek aan leuke spellen (ja, Metroid en Zelda waren aardig)... Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat m'n PS2 ook ruim 1,5 jaar niet veel gebruikt in de kast heeft gestaan....

Wat verwacht je van een NINTENDO FORUM.....en dit is wat ik denk...heeft niets met nintendo-fanboy te maken :P Ik heb genoeg andere console in huis.

En kijk naar alle andere handhelds ;) er zit een dikke kans in dat de PSP er na 1 jaar uit ligt.

Schitterend die fanbase van SONY, maar erg realistisch zijn ze niet 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door S2S op 01-03-2005 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Tsja, Nintendo is geen SEGA, maar de GC was toch niet het succes wat ze ervan verwachtten.... Als de GBE ook gaat floppen is de lol ern misschien wel snel af...

Over realistisch gesproken: de PSP is iig. 1 jaar eerder uit en heeft tegen die tijd alle games die de PSP groot hebben gemaakt wel uitgebracht, dus van een flop zal dan zeker geen sprake zijn 8)

Ik hoop dat Nintendo een mooi apparaat weet te fabriceren, een beetje concurrentie kan nooit kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

dus als ik binnenkort een ds ga halen en de gba 2 komt uit dan heb ik niet zoveel meer aan de ds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-05 22:04
Ja, dat vraag ik me ook af. Want hoe je het ook wend of keert, de DS en de GBE (?) zijn allebei handhelds, en als de GBE uitkomt zal de DS een kort leven hebben; Ik denk namelijk niet dat de DS en de GBE naast elkaar kunnen leven.
Ik hoop dus ook niet dat Nintendo de komende jaren geen GBE lanceerd, want dan zit ik hier met mijn prachtige DS'je, waar dan geen spellen meer voor uitkomen.
Ik denk verder dat de GBE niets meer zal zijn dan een GBA met Cube graphics, een stickje en een groot scherm, dus verdwijnt de leuke (touch-)gameplay van de DS ook nog...

Aan de andere kant kan het wel dat Nintendo de GBE eerder lanceerd dan je verwacht, omdat ze volgens mij de DS "even snel" in elkaar gezet hadden om toch iets tegenover de PSP te zetten. Misschien waren ze al heel lang bezig met het ontwikkelen van een GBE voordat iemand uberhaupt ooit van een DS gehoord had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

matthijst schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 14:18:
Tsja, Nintendo is geen SEGA, maar de GC was toch niet het succes wat ze ervan verwachtten.... Als de GBE ook gaat floppen is de lol ern misschien wel snel af...
"Niet het verwachte succes" is niet hetzelfde als een flop. Bedrijven proberen winst te maken, Nintendo maakt winst op de GC, dus de GC is geen flop. Zo simpel is het. Daarnaast blijkt uit recente interviews met topstukken van Nintendo dat ze echt wel doorhebben waarom er meer PS2's verkocht zijn dan GameCube's en dat ze er bereid zijn om er wat aan te doen. Of dacht je echt dat het bedrijf dat vrijwel 100% van de handheld markt in bezit heeft heel makkelijk Sony zijn gang laat gaan en daar niets aan doet?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

Het is wel een slechte zet van ze om het bekend te maken. Nu denkt iedereen aan die gbae ofzo en dan gaan de verkopen van de DS slecht lopen denk ik. Ze moeten echt als de DS amper verkocht word en dus een totale flop word(wat niet gaat gebeuren) die nieuwe gba bekend maken en in de verkoop zetten.

Ik vind het zelf wel jammer want de ds is zo apart met dat touchscreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-05 22:04
MetroidPrime schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 14:47:
[...]

"Niet het verwachte succes" is niet hetzelfde als een flop. Bedrijven proberen winst te maken, Nintendo maakt winst op de GC, dus de GC is geen flop. Zo simpel is het. Daarnaast blijkt uit recente interviews met topstukken van Nintendo dat ze echt wel doorhebben waarom er meer PS2's verkocht zijn dan GameCube's en dat ze er bereid zijn om er wat aan te doen. Of dacht je echt dat het bedrijf dat vrijwel 100% van de handheld markt in bezit heeft heel makkelijk Sony zijn gang laat gaan en daar niets aan doet?
Ik zou niet weten wat ze eraan kunnen doen. Ze hebben nu een sterke console, die verreweg het goedkoopst is (van de huidige "nieuwe" consoles, Xbox, PS2 en NGC). Het enige wat op Nintendo tegen is, is dat kiddy imago van de games. Maar wat gaan ze dan met toppers als Mario doen? Geven ze hem een AK47 in zen hand en kan ie Princes Peach gijzelen ofzo?
Een nieuwe console met het merendeel realistische 1st person shooters past ook gewoon niet bij Nintendo. Ik vind gewoon dat ze gewoon door moeten gaan met hun (o-zo-verslavende) "kiddy" games. Ik vind zowiezo de trend van "realistische" (lees: geweldadige) games tegenwoordig niet echt geweldig. Daarom ben ik ook gewoon bij Nintendo gebleven (en een DS gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Of dacht je echt dat het bedrijf dat vrijwel 100% van de handheld markt in bezit heeft heel makkelijk Sony zijn gang laat gaan en daar niets aan doet?
Neu, alleen een beetje laat denk ik. Ze hebben nog mazzel dat geen hond haast van de PSP heeft gehoord, tenminste, iedereen die ik ken was verbaasd dat Sony een handheld had en dat dat ding er zo ziekelijk goed uitzag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
The new model of the Game Boy Advance will be shown at Nintendo’s E3 press conference this year in what will be one of the most remarkable moments in recent videogame history.

The unit will be a true gaming machine and will come equipped with a large high-quality back-lit screen and analogue controls, very much, one might argue, like Sony’s PSP.

Nintendo staffers have confirmed to SPOnG.com that preliminary hardware will be shown both at the firm’s conference and encased alongside the Nintendo Revolution on the showfloor.

Indeed, SPOnG has been privvy to the emergence of the next-generation of Game Boy Advance for some time, though little more than it's E3 debut was known.

As this news breaks, perhaps the most pertinent point to be mulled is exactly how Nintendo is going to explain the situation to fans and, of course, early adopters of the Nintendo DS. The answer to this conundrum is quite possibly the most incredible climb-down the games industry has ever witnessed.

Specifically, Nintendo will unveil a suite of PDA-focussed software for the DS powered by recently licensed Palm OS technology. The machine will evolve from a pure gaming machine into a PDA equipped to play Nintendo 64 quality games. Essentially, Nintendo believes that with the right software, it has a high-powered, wireless-enabled PDA capable of playing games of a higher standard than any competing device.

Picking up the pieces, however, will be something of a PR nightmare, something that Nintendo is fully aware of. The DS, announced so soon after the PSP was unveiled by Sony, was effectively a spoiler machine, aimed at snatching away market share from SCEI. Although this has been categorically denied by the Kyoto giant, the revelation that a new Game Boy, which in essence appears to be a PSP with a Nintendo badge, confirms this belief beyond any doubt.

The new Game Boy will be based around existing Nintendo GameCube hardware and will be, when it launches in the US and Japan towards the end of this year, the most powerful handheld console on the planet. SPOnG also believes it likely that the machine will make use of GameCube software. Revolution connectivity was confirmed.

By way of damage control, Nintendo must now cling to its ever-present third-pillar line regarding the DS. The firm has always claimed that the Dual Screen represents not a furthering of the Game Boy range, but something quite different. It would seem that those well-placed foundations will now be required to carry the hefty bulk of a complete reversal of application for a machine that was launched as a gaming device and will, within months, have its key role significantly altered.
Bron: SPOnG
E3... we zullen zien.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Icelus schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 15:59:
[...]

Bron: SPOnG
E3... we zullen zien.
Als dat waar is, graaft Nintendo zijn eigen graf voor de DS. Want als de mainstream weet dat er een GBA 2 komt, koopt bijna niemand meer een DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130466

ik hoop dat er voor de ds ook een beetje coole actiegames gaan komen ala nfsu, rogue agent en metroid prime.
want er zijn al zoveel mario games en zo die we nu onderhand wel kennen, dus ik hoop dat ze ook een nieuwe zelda en wat nieuwe karakters gaan ontwikkelen.
maar ik vrees toch dat als et games-aanbod een beetje blijft zoals nu dat ik voor de psp ga
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Heb ik nu gewoon meer tijd van m'n leven verkloot aan Nintendo-informatie lezen...? Het is toch al ik weet niet hoe lang bekend dat er een GBE zit aan te komen? En dat de DS een DERDE console is, NAAST de Gamecube en GBA / Revolution en GBE? Hoe vaak heeft Iwata dat wel niet gezegd? Daarom snap ik sowieso die ellenlange discussie over DS Vs. PSP helemaal niet. Het zou GBE Vs. PSP moeten zijn.

De DS is hardstikke leuk, maar het is niet de opvolger van de GBA! Dat de DS GBA games afspeelt is wel leuk, maar ik speel liever m'n GBA games op m'n GBA SP. Die is lekker klein, en heeft een linkport. (En ziet er mooier uit imo :+ ) De DS is gewoon een extra geval. Leuk, met een stylus game spelen. Een hele andere manier van spelen. De GBE volgt gewoon weer de lijn van de Gameboy's en levert de meer traditionele manier van gamen, alleen dan met betere specs.

Ik vind het persoonlijk wel heel slim en goed geregeld van Nintendo. Ze zijn bezig met de GBE, willen daar echt iets moois van maken, maar weten dat het niet gaat lukken voordat de PSP in de winkel ligt. Ze bedenken snel de DS, die gebruikt maakt van al wel bestaande technieken, maar wat de gamers toch aanspreekt omdat het nieuw is. Ze maken als een gek reclame voor Nintendo's doen (ik heb inmiddels al meer reclame voor de DS gezien dan voor de Gamecube en al z'n spellen :P), en iedereen koopt het gewoon! Ze brengen eigenlijk een heel nieuw product op de markt, naast de traditionele consoles ... iets wat er echt EXTRA bij komt, en het wordt een succes door de manier van promoten! Dat is toch slim of wat?! :) Kijk, ik zou het toch wel kopen, ik ben nu eenmaal een Nintendo-fan en ik wil graag al hun hardware hebben. En het is ook een superleuk aparaatje! Maar ik denk dat het ze vrij moeilijk was geworden als 'ie tegelijk met de GBE uit zou komen.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05 21:41
Na het een en ander lezen heb ik elf ook het idee dat de GBE niet te vergelijken is met de DS.
Ook de PSP is niet te vergelijken met de DS.

Het onderste touch screen geeft een hele andere dimensie aan spellen, wat zowel de GBE en PSP vooralsnog niet kunnen doen.

Je kan seals uitoefenen (Naruto DS)
Je kan puzzels oplossen,
Je kan maps bekijken.
1st person mode spellen beetje fatsoenlijker spelen...
Ga zo maar door, de mogelijkheden zijn eindeloos. Bovendien komen daar de PDA achtige capaciteiten nog bovenop.

Wat mij wel zorgen baart is hoe de consument hier tegenaan zal kijken.
Vooralsnog vind ik het niet verstandig van Nintendo om de DS in huidige staat de markt op te gooien, zeker als blijkt dat de GBE ERG veel betere graphics kan neerzetten. Goed, de hete adem van de PSP in je nek helpt ook niet erg bij je product ontwikkeling. Veel consumenten zullen zich hierdoor bedrogen voelen. Dat de consument het 'dual screen' concept niet heel erg boeit blijkt ook uit de verkopen van de PSP, ondanks zijn hogere prijs. Het is dan ook maar te vraag in hoevere Nintendo het voorelkaar zal krijgen voor beide platforms een gezonde markt te creeeren.

Voorlopig kijk ik zelf de kat uit de boom, zolang de spellen die ik zelf spelen wil (Naruto DS) er niet zijn, voel ik me niet genoodzaakt er een te kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door MGSNK op 01-03-2005 17:48 ]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mischien een stomme vraag maar wtf is een GBE?! :? is dat weer een nieuwe handheld waar nintendo aan werkt of zo? of is et een emulator zoals ik op google vond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 130466 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 18:11:
mischien een stomme vraag maar wtf is een GBE?! :? is dat weer een nieuwe handheld waar nintendo aan werkt of zo? of is et een emulator zoals ik op google vond?
Je kunt ook het topic gaan doorlezen, zo erg lang geleden is die discussie ook weer niet begonnen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Topicstarter
Als... als er nog een Gameboy aankomt is het echt HELEMAAL voor de kids. Hij zal goedkoper zijn dan de DS.

Als iedereen nou even naar de verkoopcijfers kijkt... De DS verkopen zijn ijzersterk, maar GBA (SP) verkopen ook en ze zijn na de launch van de DS nergens gedaald. Ook is de verkoop van GBA games sterk. Zoals die P.J. McNealy al heeft gezegd, het is niet kannibalistisch. De DS snoept weinig of niks van de GBA (SP) weg. Dus de GBE kan makkelijk naast de DS leven. Maar dan moet Nintendo het wel goed kwa marketing doen en niet de DS laten overschaduwen.

Persoonlijk vind ik dat een opvolger van de GBA SP voorlopig niet nodig is. Het is een prima handheld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-05 16:01
Anoniem: 72901 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 18:53:
Als... als er nog een Gameboy aankomt is het echt HELEMAAL voor de kids.
Ik begrijp het misschien verkeerd, maar ik denk juist van niet. De GBE zou toch directe concurrentie voor de PSP moeten zijn? De PSP is in ieder geval zeker niet gericht op kids, dus als de GBE dat wel zou zijn zou het niet echt concurreren met de PSP. Het zou best kunnen dat er behoorlijk wat 'kiddy' games voor uitkomen (wat nou eenmaal meer is bij Nintendo dan Sony) maar dat Nintendo de GBE echt voor de kids zou maken lijkt me toch niet. Wat ik dan niet snap ik dat de GBE minder zou kosten dan de DS, maargoed.
Ach, ik denk dat ik alsnog een DS koop. De games die er nu zijn vind ik niet echt boeiend op Wario Ware Touched na dan. Mario enzo heeft me nooit echt aangesproken, maar er zullen vast wel meer gevarieerde games uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nintendo heeft waarschijnlijk geen zin om te concurreren met de PSP. Ze brengen gewoon PDA functies uit, waardoor de DS populair wordt onder volwassenen...

...Denk ik. :/

Nintendo hoeft in ieder geval niet te concurreren met de PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103465

Ik heb de nintendo ds gespot voor 139 euro bij Nedgame in groningen , dus voor alle liefhebbers van Nintendo.Ik ga hem denk ik daar kopen tenzij iemand een goedkoper adres heeft. trouwens heeft iemand al een site gevonden met goedkope games want zowel ,dixons, free record drukken gewoon 5 euro extra op de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

It would seem that those well-placed foundations will now be required to carry the hefty bulk of a complete reversal of application for a machine that was launched as a gaming device and will, within months, have its key role significantly altered.
Hm, ik hoop dat dat in ieder geval niet waar is. Ik zit absoluut niet te wachten op een PDA-achtig iets. Ze mogen het van mij best uitbrengen, maar ik hoop dat ze zich toch vooral blijven concentreren op leuke games uitbrengen voor de DS. Ik zit persoonlijk ook nog niet echt te wachten op alweer een nieuwe gameboy. Als ze zo graag een handheld met gamecube-mogelijkheden op de markt willen brengen, hadden ze toch gelijk de DS een stuk krachtiger kunnen maken? Nu moet ik daar straks wéér een apart apparaat voor kopen. (En ja, als er bijvoorbeeld een nieuwe mariogame op uitkomt dan zal ik hem toch weer willen hebben).

Maar goed, spong neemt het volgens mij nooit zo nauw met de waarheid. Ze hebben altijd al van die waanzinnige geruchten waar achteraf vaak niks van waar blijkt te zijn... dus ik maak me nog niet echt zorgen voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik zit juist wel te wachten op PDA-functies. Lijkt me erg cool en, in tegenstelling tot de play-yan of media mogelijkheden van de PSP, praktisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Anoniem: 72901 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 18:53:
Als... als er nog een Gameboy aankomt is het echt HELEMAAL voor de kids. Hij zal goedkoper zijn dan de DS.
Iedere Game Boy kostte $99; de DS is juist een stuk duurder (in de VS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Icelus schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 21:14:
[...]
Iedere Game Boy kostte $99; de DS is juist een stuk duurder (in de VS).
Dat wist ik niet. De GBA SP is dan wel aardig duur geweest in Europa. We mogen blij zijn dat 'ie 149 euro is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-05 14:24
hoe werkt online nou eigenlijk ??? en hoe kan je met 1 carthridge metroid prime spele ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

warchaser schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 21:29:
hoe werkt online nou eigenlijk ???
Nog niet.
en hoe kan je met 1 carthridge metroid prime spele ?
Niet.

:)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
warchaser schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 21:29:
hoe werkt online nou eigenlijk ??? en hoe kan je met 1 carthridge metroid prime spele ?
Hoe online werkt is nog niet bekend.

Hoe kan je multiplayer spelen met, bijvoorbeeld, z'n 2en met 1 cartridge? Dat heb ik op de vorige pagina's uitgelegd. Ik zal er eens een nieuwe FAQ vraag van maken in de startpost. :)
Stel je voor je heb een spel die je met z'n 8en kan doen, maar 1 iemand heeft de cart (zoals kan bij Band Brothers).

Degene met de cart gaat in het spel, en dan multiplayer selecteren, hij is dan een host.

De 7 andere mensen kunnen natuurlijk niet in het spel gaan, maar vanuit van DS startup menu kunnen ze "Download play" kiezen. Dat selecteren ze, en ze zien een item staan met waarschijnlijk de naam "Band Brothers". Gewoon aantikken en je wacht een minuut (misschien korter) en je kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Anoniem: 72901 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 21:20:
[...]

Dat wist ik niet. De GBA SP is dan wel aardig duur geweest in Europa. We mogen blij zijn dat 'ie 149 euro is. :)
Dat klopt. Voor Amerikaanse begrippen is de DS een stuk duurder (50%!).
In Europa is de prijs juist gestegen:
GB fl. 200 = € 90
GBA fl 289 = € 131
GBA-SP = € 135 (bij ketens; ook goedkoper te vinden)
DS = € 150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-05 14:24
ow .. ok.. en kan wario ware multiplayer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Metroid kan wel gemultiplayert worden, maar niet met 1 cart. Wario Ware is alleen SP als ik me niet vergis.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-05 15:22

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik vraag me af hoe 't moet gaan.. zou leuk zijn als 't onboard kon.. Want als ik nou een cartridge er in moet kwakken om een of andere standaard PDA te krijgen dan is 't wel sad... wordt leuker natuurlijk als er een browsertje+mail bij komt =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87204

Captain N schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 23:34:
. Wario Ware is alleen SP als ik me niet vergis.
Je vergist je niet als ik mij niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Na dit gelezen te hebben: nieuws: 'Nintendo DS wordt gepositioneerd als PDA' heb ik het vertrouwen in Nintendo verloren.

1. De algemene opinie is dat het bij Nintendo om de games gaat, maar Nintendo lijkt nu ieder jaar nieuwe hardware te markt op te pompen zonder echt vernieuwende games. (PS2 had Eyetoys; wat biedt Nintendo? De DS lineup zijn allemaal minimaal aangepaste ports van eerdere games)

2. Er komt na de DS ook nog een opgevoerde Gameboy SP variant alsof we daar op zitten te wachten..

3. Ik vind dat Nintendo beter af is door zich gewoon te concentren op het maken van software, net zoals Sega heeft gedaan. (De GC loopt achter bij alle andere consoles. de PSP verkoopt stukken beter dan de DS in Japan, zie de verkoop cijfers maar).

Ik hou van Nintendo maar ik vind de huidige tactiek niet de beste. Het lijkt zelf ook of ze niet goed weten welke kant ze op willen met de DS/GBE/opvolger van de SP.

/btw: De officieele Nintendo Movie Player is nu ook uit voor de GBA/SP/DS, genaamd playan (http://www.nintendo.co.jp/n08/playan ) met mini game functie.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 02-03-2005 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Cowboy_Bebop als jij Spong gaat geloven dan ben je de eerste die dat doet....

En nee Nintendo is niet beter af door alleen maar software te gaan maken. De verkoopcijfers van de consoles mogen dan wel achterlopen maar Nintendo maakt altijd nog winst. Het afgelopen jaar zelfs de grootste winst ook gemaakt door een spelfabrikant.

Sega kon niet meer anders, Nintendo kan nog makkelijk meekomen.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Er zullen drie versies van Nintendogs verschijnen:

Dachs & Friends
- Miniature Schnauzer
- Yorkshire Terrier
- Miniature Dachshund
- German Shepherd
- Pug

Chihuahua & Friends
- Cavalier King Charles Spaniel
- Chihuahua
- Shih Tzu
- Labrador Retriever
- Beagle

Shiba & Friends
- Shetland Sheepdog
- Miniature Pinscher
- Shiba
- Welsh Corgie Puppy
- Toy Poodle

Bron
Jeux-France
Nintendo

Nieuwe DS kleuren

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.co.jp/ds/hardware/ds_white.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.co.jp/ds/hardware/ds_black.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.co.jp/ds/hardware/ds_blue.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.co.jp/ds/hardware/ds_pink.jpg

Zwart + Wit vanaf 23 maart 2005.
Blauw + Roze vanaf 4 april 2005.

[ Voor 27% gewijzigd door Icelus op 02-03-2005 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-05 19:44
Anoniem: 69767 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 11:01:
Na dit gelezen te hebben: nieuws: 'Nintendo DS wordt gepositioneerd als PDA' heb ik het vertrouwen in Nintendo verloren.

1. De algemene opinie is dat het bij Nintendo om de games gaat, maar Nintendo lijkt nu ieder jaar nieuwe hardware te markt op te pompen zonder echt vernieuwende games. (PS2 had Eyetoys; wat biedt Nintendo? De DS lineup zijn allemaal minimaal aangepaste ports van eerdere games)

Geen vernieuwende games? Metroid Prime, Donkey Konga, Jungle Beat, WarioWare, De DS (is dan geen game)? IMO stuk vernieuwender dan wat er verder wordt uitgebracht.

2. Er komt na de DS ook nog een opgevoerde Gameboy SP variant alsof we daar op zitten te wachten..

Ik geloof er eerlijk gezegd niet in. De GBE komt er wel zeker weten aan en daar is blijkbaar wel behoefte aan als je ijkt naar de PSP.

3. Ik vind dat Nintendo beter af is door zich gewoon te concentren op het maken van software, net zoals Sega heeft gedaan. (De GC loopt achter bij alle andere consoles. de PSP verkoopt stukken beter dan de DS in Japan, zie de verkoop cijfers maar).

Verkopen van de DS stonden halverwege januari op 2,8 miljoen (wereldwijd), het is Sony nog niet eens gelukt om zoveel PSP units op de markt te brengen. Overigens gaan de verkoopcijfers langzaam naar elkaar toe, als je kijkt naar 2 weken geleden en vorige week is het verschil tussen de PSP en DS verkopen een stuk minder groot geworden. Vergeet niet dat de PSP ook later op de markt kwam en het niet meer dan logisch is.

Ik hou van Nintendo maar ik vind de huidige tactiek niet de beste. Het lijkt zelf ook of ze niet goed weten welke kant ze op willen met de DS/GBE/opvolger van de SP.

Dit ben ik wel met je eens. De DS lijkt me eerder een afleidingsmanouvre om de aandacht een beetje van de PSP af te houden. Over een jaar oid pompen ze de GBE dan op de markt. Ik ben bang dat de DS dan een beetje in de steek gelaten gaat worden (door 3rd party's).

[ Voor 9% gewijzigd door D3ft0n3 op 02-03-2005 12:32 ]

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Had net ook het nieuws gelezen.

Veel nintendo-fanboy roepen "graphics zijn niet belangrijk, het gaat om de gameplay"
Ik las net iets op tweakers.net wat aangeeft dat "the BIG N" (een term uit het vorige millenium, toen nintendo de grootste player was in de gamewereld (tot 1994 natuurlijk:P)) hier anders over denkt.

Ondanks het feit dat de DS zo uniek is, dat iedereen er een wil hebben, gaat ninteno iets maken wat niet die innovatieve snufjes heeft, alsof ze willen zeggen "een stylus is niet echt noodzakelijk om plezier te hebben, daarvoor kan je beter de kracht van de gamecube gebruiken".

Hmm, niet erg leuk ten opzichte van de fans (lees: fanboys).

De DS is NIET de opvolger van de GBA.

Zal ik jullie verklappen waar hij wel de opvolger van is?

De opvolger van de Virtual Boy.

Ik had gezegd eerder dat de DS een gadget is. Dat is het niet, daar ben ik het mee eens. Maar een PDA is dat wel. En ik ken geen pdagebruikers die met een ds gezien zouden willen worden. kinderen maakt dat niet uit, en je weet meteen de doelgroep van de ds: kinderen die ook een pda willen.

De echte gamers, nintendo-fans kopen zich de GBA2 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58311

Ik geef u gelijk. Maar ik vind het jammer dat ninty zoiets doet. Ze hebben het idd altijd gezegd, maar wie weet dat? Wij weten dat, maar de gewone mens weet dat niet. Dus iedereen die fijn een ds onder de kerstboom heeft gevonden gaat zich volgend jaar toch afvragen waarom hij erlag, omdat ie weer oud is. Ik denk dat nintendo hier geen goed aan gaat doen. OK, ze hebben het altijd gezegd, maar de DS is zo groot gelauncht geweest dat niemand dit meer echt geloofde, of rekening meehield. Ik weet toch dat er niet meer veel games voor de ds gaan uitkomen na de gbe. En ik hou van nintendo, maar om een console te kopen die na een jaar zijn support verliest is ook niet de bedoeling.

En dan nog de pda functies. Als ik eerlijk ben vind ik dit super zalig! Voor €150 een pda die ook nog kan gamen! Maar als hij zijn support verliest, verlies hij ook veel van zijn xtra waarde. En dan is er ook nog nintendo die altijd heeft gezegd: Wij maken alleen spel consoles zonder poes pas (dus ook zonder pda software) en wat doen ze nu??

Ik vind het toch maar raar. Ik wou eerst een ds kopen, maar als de gbe volgend jaar er is... Dan weet ik het toch nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b][message=22895251,noline]
Ik vind het toch maar raar. Ik wou eerst een ds kopen, maar als de gbe volgend jaar er is... Dan weet ik het toch nog niet.
Klopt. Nintendo gooit hiermee zijn eigen ramen in. Je kunt beter nu geen DS kopen maar de PSP, en dan eind dit jaar / begin 2006 de Gameboy Advance 2. Want de DS is niets meer dan een tussendoortje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 69767 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 11:01:
Je bekijkt de verkoopcijfers van de DS en PSP wel heel erg beperkt. De PSP verkoopt nu inderdaad al een aantal weken beter dan de DS, maar de DS verkocht daarvoor al twee maanden 3 tot 4 keer zoveel units per week als de PSP. De DS heeft daardoor een voorsprong van meer dan een miljoen units die de PSP niet zomaar in gaat halen op korte termijn. Dat de GameCube achterloopt op andere consoles klopt ook niet echt. Vorige week zijn er onafhankelijke Europese verkoopcijfers van de drie consoles vrijgegeven. Hieruit bleek dat de GameCube en Xbox ongeveer even goed verkopen binnen Europa, maar dat de GameCube nog steeds een kleine voorsprong heeft. Je moet dus niet alle MS propaganda geloven, ze staan in de VS misschien voor op Nintendo, maar in Japan en de EU dus niet. Zelfs Sony(!) zegt dat de GameCube beter verkoopt dan de Xbox verkoopt wereldwijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:44
Anoniem: 69767 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 14:27:
[...]

Klopt. Nintendo gooit hiermee zijn eigen ramen in. Je kunt beter nu geen DS kopen maar de PSP, en dan eind dit jaar / begin 2006 de Gameboy Advance 2. Want de DS is niets meer dan een tussendoortje.
Vreemde redenering. De DS is een heel ander soort systeem, heel andere target audience. Het heeft meer nut om een DS en PSP/GBA2 te hebben dan een PSP en een GBA2 lijkt mij.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 14:27:
[...]

En daarom vind ik het zonde om mijn weinige centjes uit te geven vaan de ds die volgend jaar mss geen ondersteuning meer gaat krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58311 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 14:58:
[...]

En daarom vind ik het zonde om mijn weinige centjes uit te geven vaan de ds die volgend jaar mss geen ondersteuning meer gaat krijgen
idd een erg vage strategie van nintendo (zal wel goed over zijn nagedacht of zo) maar ik baal persoonlijk van dat eeuwige wachten weet je, vooral nu dus de DS niet de echte opvolger blijkt te zijn van de GBA en er later dit jaar de GBA2 komt, en je dus weer een tijd moet wachten om een echte keus te kunnen maken aangezien de PSP ook pas over een maand of zo komt.
iig kun je pas een echt goede keus maken als de GBA2 er is en dat duurt weer een jaar of zo :(

als ze nou allemaal rond dezelfde tijd hun handhelds uitbrengen loopt de consument niet het risico om een miskoop te begaan zoals nu dus het geval is :(

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 130466 op 02-03-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik wil graag weten waarom SPOnG, in een klap, met dit belachelijk gerucht, een betrouwbaar en geloofwaardig bron is geworden.

Dank. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Dat de GBE dit jaar uitkomt zijn tot nu toe allemaal geruchten.
Verder geloof ik niet dat de DS opeens support zou verliezen; beide apparaten zijn verschillend en kunnen naast elkaar bestaan. Voor de DS kunnen gewoon spellen uit blijven komen die gebruik maken van het touchscreen/microfoon e.d. terwijl de GBE deze extra's (waarschijnlijk) zal missen. Als de GBE ook nog eens GBA ondersteuning mist maakt dat de DS extra aantrekkelijk.

DS productielijn

[ Voor 10% gewijzigd door Icelus op 02-03-2005 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Al is de GBA2 dubbel zo krachtig als de PSP, het zal niks uitmaken.

De PlayStation heeft de Saturn, Nintendo 64 en de Dreamcast overleefd. 3 Consoles die allemaal krachtiger waren, in het geval van de DC zelfs 10 keer.
Omdat de PS1 gewoon betere games, en een betere userbase had (jonge volwassenen en tieners, ipv kleuters, kinderen en jonge tieners in het geval van de N64), heeft hij het gewonnen.

Bij de DS VS PSP ging dat niet op, daar de DS slechter verkocht en ook nog eens technisch inferieur was. PSP VS GBA2 is wel interessant, maar dan kan je weer zeggen:

als de PSP de PS2 is en de GBA2 de GC, dan verliezen ze het weer. Immers, de GC is ook krachtiger dan de PS2 en is ook later op de markt gekomen.

Ik hoop, als nintendo fan, dat de PSP de hele handheld markt zal wrecken, min of meer zoals alle PlayStations over de concurrentie heenwalsen.

De hardware kan me niks interesseren, fuck die blije nintendo hardware, het gaat mij om de games!

Een spel als Zelda verdient een serieus publiek, het hoort te spelen te zijn naast Final Fantasy of Metal Gear. Ik vond het jammer dat ik een gamecube ervoor moest aanschaffen, omdat naast resident evil en pn03 me weinig games wisten te boeien.

Stel dat ik zeg: hmm, liever final fantasy, dan zou ik nooit kennis kunnen maken met die prachtige zelda games, en dat zou heel erg zonde zijn.

Nintendo moet ipv matig succesvolle hardware zich 100% op software storten. Als de games zo belangrijk zijn, waarom stoppen ze dan telkens miljoenen in floppende hardware? (gameboys daargelaten)

Ze moeten die geweldige nintendo games voor iedereen bereikbaar maken. Iedere gamer zal dit met me eens zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 15:14:
Ik wil graag weten waarom SPOnG, in een klap, met dit belachelijk gerucht, een betrouwbaar en geloofwaardig bron is geworden.

Dank. :)
Idd ongeloofwaardig, maar ze duiden er wel op wat ninty nog eens gezegd heeft.
Faust schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 15:21:
Nintendo moet ipv matig succesvolle hardware zich 100% op software storten. Als de games zo belangrijk zijn, waarom stoppen ze dan telkens miljoenen in floppende hardware? (gameboys daargelaten)

Ze moeten die geweldige nintendo games voor iedereen bereikbaar maken. Iedere gamer zal dit met me eens zijn.
Dit is ander toch ook zwakke zever. Omdat sony de console markt ownt moet de rest het maar opgeven? Juist niet! Concurentie moet er zijn. En zagen dat ze matig succesvolle hardware maken is ook zever hé, zeker als ge eu verkoop cijfers gc en xb kijkt, want dan zou MS zich ook alleen op games moeten storten. Nintendo is gewoon vet, alleen doen ze te vaak wat ze zelf willen, maar dat maakt ze er niet minder origineel op! Zonder nintendo had de volledige console markt er anders uitgezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

Wat moet ik nu doen... Ik vind de DS vet, maar de graphics vallen me een beetje tegen...
Een PSP vind ik te duur... (+200 euro?)

Voordeel DS: klepje -> minder krassen op t scherm...
Het is een smet bij mij, als er maar een klein stofdeeltje op me scherm zit wordt ik constant afgeleid en
blijf ik met mijn t-shirt boenen. (Met me GBA deed ik dat eens met een wollen trui -> krassenhemel)

Voordeel PSP: mooie graphics -> gaat ten koste van batterijduur?

Nu begin ik links en rechts te horen dat er ook nog eens binnen een jaar een betere GB uitkomt...
Moet ik dit zien als een Nintendoïaanse PSP? Of moet ik het zien als een GBA-SP-ik-ben-een-nieuwe-gameboy-maar-heb-nog-altijd-zelfde-kwaliteit-als-de-oude?

Het liefst zou ik gewoon willen dat er nu een GB was met gamecube graphics (of beter) en die een lange batterijduur heeft + films af kan spelen + online gameplay.

Zoniet -> betere processor voor me pc en we stoppen met zaniken...

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Het zou een stuk gemakkelijker zijn voor de consument.

De Sony hardware boeit me ook niet zoveel, ondanks dat deze het beste uitziet etc. Het gaat mij alleen om de spellen.

Ik ben eerder voor 1 platform, waar Sony Nintendo en Microsoft games voor maken.

Stel je voor dat je bepaalde films niet zou kunnen kijken omdat je dvd speler van LG of Sharp is of zo.
Het kan dus wel, 1 standaard waar iedereen geld aan verdient. Zie DVD of VHS.
Een soort van universele console zeg maar.

Geef toe dat je ook wel eens dead or alive, of gran turismo zou willen doen, net zoals ik nog een keer zelda zou willen spellen. Waarom dan al die aparte consoles?

Ik zie het nut niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Nintendo zou echt een grote fout begaan als ze met de GBA2 komen. Alsof ze zelf niet uit onderzoek hadden kunnen verwachten dat dit "the next thing" zou worden. Zoals iemand voor me zei; blijf daar dan bij en steek je tijd in games. Hier bereiken ze meer chaos in de scene (want laten we wel wezen, ruimte voor 3 consoles op een bepaald gebied werkt niet, dat heeft Sega na aprox 10 jaar onderzoek bewezen :P en we willen het liefst zelfs 1 keuze). Dus de GBA2 zal de DS wegvagen. En over al m'n jaren dat ik console na console heb gehad is het altijd hetzelfde verhaaltje geweest; "nee hoor we zullen je oude console niet in de steek laten". Nou altijd is dat zo geweest! Als ik een PDA koop dan koop ik wel een GROTE MENSEN PDA... Ik vind 't echt een verschrikkelijk suffe actie van Nintendo, en ze zijn mij sowieso kwijt als klant dan.
Ze flikte 't eerst al bij de eerste horde hardcore fans met de GBA door iets later met de SP te komen waardoor wij voor lul stonden met een console waar niet goed naar onderzocht was. Vervolgens flikken ze de hardcore fans dit.

Ik zal in ieder geval zeker naar de PSP overstappen. Want ter zijner tijd zal misschien Sony aankomen met plannen voor een PSP2 en dan zal je net zien dat die dag je pakketje met je GBA2 in huis komt... en ik weet wel hoe 't allemaal snel gaat in deze scene. Maar 1 jaar later een compleet nieuwe console in hetzelfde vaarwater van de voorganger (laten we wel wezen) releasen is natuurlijk te ziek voor woorden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
PlayStation laat zijn fans niet in de steek.

Spellen die je 11 jaar geleden hebt gekocht, kan je nog steeds spelen.

De PS3 zal hetzelfde doen, dwz dat er wel om de 6 jaar een nieuwe console komt, maar dat je altijd plezier van die spellen kunt beleven, ook al komen er nieuwere playstations uit.

Welke spellen kwamen uit voor de N64 toen de gamecube kwam? Juist, geen.
De PS1 kreeg nog toppers zoals FF IX, en al komt er dalijk een PS3, er zullen nog gewoon spellen voor de PS2 blijven verschijnen de eerste tijd.

Beetje offtopic allemaal :P

De enige manier waarop de GBA2 een succes zou kunnen zijn, is het volgende:

Het is een soort PSP, waar je je gamecube spellen in kan stoppen.

Reken er maar niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Elia, kun je misschien ophouden met trollen?
apNia schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 16:15:
Ze flikte 't eerst al bij de eerste horde hardcore fans met de GBA door iets later met de SP te komen waardoor wij voor lul stonden met een console waar niet goed naar onderzocht was. Vervolgens flikken ze de hardcore fans dit.

Ik zal in ieder geval zeker naar de PSP overstappen. Want ter zijner tijd zal misschien Sony aankomen met plannen voor een PSP2 en dan zal je net zien dat die dag je pakketje met je GBA2 in huis komt... en ik weet wel hoe 't allemaal snel gaat in deze scene. Maar 1 jaar later een compleet nieuwe console in hetzelfde vaarwater van de voorganger (laten we wel wezen) releasen is natuurlijk te ziek voor woorden...
Doe eens even rustig. :O

Ik zie niet hoe Nintendo z'n fans naaide met de SP, die kwam 2 jaar later dan de GBA. Zoiets heet volgens mij technologische vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Laatst online: 28-05-2021
apNia schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 16:15:
Nintendo zou echt een grote fout begaan als ze met de GBA2 komen. Alsof ze zelf niet uit onderzoek hadden kunnen verwachten dat dit "the next thing" zou worden. Zoals iemand voor me zei; blijf daar dan bij en steek je tijd in games. Hier bereiken ze meer chaos in de scene (want laten we wel wezen, ruimte voor 3 consoles op een bepaald gebied werkt niet, dat heeft Sega na aprox 10 jaar onderzoek bewezen :P en we willen het liefst zelfs 1 keuze). Dus de GBA2 zal de DS wegvagen. En over al m'n jaren dat ik console na console heb gehad is het altijd hetzelfde verhaaltje geweest; "nee hoor we zullen je oude console niet in de steek laten". Nou altijd is dat zo geweest! Als ik een PDA koop dan koop ik wel een GROTE MENSEN PDA... Ik vind 't echt een verschrikkelijk suffe actie van Nintendo, en ze zijn mij sowieso kwijt als klant dan.

Valt me op dat veel mensen gelijk zulke gedachten krijgen na een gerucht. Daarbij zou ik een PDA achtig iets niet erg vinden. De games komen heus wel, dus deze extra PDA feature is helemaal niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik moet wel even een kritische opmerking plaatsen: Dat hun hardware flopt is echt onzin, de NES, SNES, N64, Gameboys etc. Hebben altijd goed verkocht. Wat ik bedoelde was dat ze naar mijn mening te vaken kleine stapjes aan het maken zijn met hun portables i.t.t. hun consoles. Consoles draaien zo'n 5 - 6 jaar mee. Waarom dan toch iedere 2 jaar met een nieuwe klein geupdate portable uitkomen? (Ieder jaar als je de Special editions meetelt) Gameboy Color -> Gameboy Advance -> Gameboy Advance SP -> Nintendo DS en nu alweer geruchten over een nieuwe Gameboy SP en de Gameboy Evolution. Met iedere keert Mario dit, Zelda dat. Liever meer effort in originele spelletjes. De enige reden dat het toch steeds goed verkoopt is dat die dingen relatief goedkoop zijn.
Ja het zou geweldig zijn om Mario en Zelda ook op de PSP/PS2/Xbox te kunnen spelen. Ik vind dat hele exclusive systeem toch al zo'n bullshit. Want op consoles wordt meestal toch al zwaar verlies gemaakt. Dus wat bereik je er mee om mensen om die reden jouw console te verkopen met verlies?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 02-03-2005 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Sorry als ik je DS-droom verstoor, Ruzbeh, maar wat ik zeg heeft niks met trollen te maken.

Er is nog geen GBA2 topic, dus ik ga ervanuit dat alle nintendo-handheld ideeen hier mogen gepost worden?

We houden allemaal van Nintendo.

Het zou toch zonde zijn als dat bedrijf zou verdwijnen vanwege een faillissement?
De ontwikkeling van de DS kost miljoenen, die kunnen ze alleen terugverdienen door de DS een succes te maken. Ik vind het jammer dat de DS wordt 'opgevolgt', het was zo een uniek apperaat, en nu zou het al 'vervangen' worden, voordat het hier te koop is geweest! dat is toch belachelijk?!

Ik geloofde in die markt, dat spellen voortaan met een pen gespeeld zouden worden, het doet me pijn, om te zien dat Nintendo... Het beste bedrijf van de gameswereld, dat uitgereken zij, degene die de DS ontworpen hebben, er niet meer in geloven. Ik ben zeer teleurgesteld.

Ik had heel graag een DS gehad, echt waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Hallo? Je loopt nu juist te speculeren alsof iets alleen maar succesvol wordt als je je oude shit er op kan spelen. Het is een mooie bijkomst, maar denk je nou echt dat de N64 of de cube daarom mislukt (jaja discutabel ;)) zijn?

Anyways, ff iets anders. Gisteren ZooKeeper binnen gekregen. Wat een tof spel zeg. Super verslavend! 't Is gewoon bejeweled met een paar suffe modes. Maar blijft gewoon lekker om er zomaar bij te pakken. En de versus mode is helemaal de bom =)
Alleen is 't volgens mij wel allemaal wat slordig gedaan. Dingen lijken slecht vertaald voornamelijk. 't Is geen all your base, maar toch ;)
Verder prachtspel, kan 'm echt aanraden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Een spel als Zelda verdient een serieus publiek, het hoort te spelen te zijn naast Final Fantasy of Metal Gear.
Wtf versta je onder een serieus publiek?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Ik heb lang gezwegen, maar er blijven bepaalde dingen zijn die gewoon iedereen hier over het hoofd ziet.

1. De GBE is nog steeds niets meer dan een gerucht. Voor mij doet het allemaal een beetje aan zoals die N64 DD. Iets waar een grote hype rond was maar uiteindelijk niet meer dan opwaaiend stof.

2. Zelfs als zou het concreet zijn... Er is gezegd dat er geen plaats is voor 3 handhelds en daar ben ik 300% mee akkoord. Maar waarom zou het dan de DS zijn die verdwijnt? Als de GBE zoals de PSP wordt zie ik dit hele gedoe floppen. Nintendo die een console met realistische graphics op de markt brengt? No way. Ze willen het niet, en zelfs als ze het zouden willen zouden ze het niet kunnen. Iedereen gaat er hier vanuit dat de DS sterft wanneer de GBE komt. De kans is groter dat de GBE dood geboren gaat worden en de DS het overleeft.

3. Aansluitend op het vorige punt: als er een GBE komt gaan developpers niet ineens stoppen met voor de DS te ontwikkelen. Developpers maken spellen voor een console, niet voor een bedrijf. Developpers gaan niet zeggen "Steek die Age of Empires maar in de kast, Nintendo heeft een nieuwe console nu". En weeral zoals in het vorige punt: Developpers zullen probleemloos voor de PSP en DS blijven ontwikkelen, maar zullen minder geneigd zijn om er ook nog eens een eventuele GBE bij te nemen, terwijl ze die dingen al op de PSP kunnen.

4. Wees blij dat er verschillende consoles op de markt zijn. Mocht er een zijn das was het leuk geweest ja. Dan kon je nog steeds 500 euro voor een console betalen. Waarom zou dat ene bedrijf zijn prijs verlagen? Hij heeft toch geen concurrentie. Je vergelijking met dvd spelers loopt mank. De producten doen allemaal hetzelfde, maar er steken verschillende bedrijven achter. Als enkel LG dvd spelers zou kunnen maken zou je voor een dvd speler ook nog steeds 400 euro betalen (en zoveel kostten ze in het begin!).

De DS en PSP zullen vlotjes naast elkaar blijven bestaan. De handheld markt is groot genoeg voor 2 consoles. Bovendien hebben beide consoles iets geheel anders te bieden. Als Nintendo een GBE zou uitbrengen die hetzelfde kan als de PSP, wat nog steeds niet zeker is, begaan ze net dezelfde flater als met de virtual boy.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Faust schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 17:04:
Ik geloofde in die markt, dat spellen voortaan met een pen gespeeld zouden worden, het doet me pijn, om te zien dat Nintendo... Het beste bedrijf van de gameswereld, dat uitgereken zij, degene die de DS ontworpen hebben, er niet meer in geloven. Ik ben zeer teleurgesteld.
Het hele GBevolution gebeuren is pure speculatie, en een die al jaren loopt (al voor de DS dacht ik)

Verder heeft Nintendo zelf nog helemaal NIKS gezegd over een eventuele opvolger van de DS. (hoogstens dat ze er mee bezig zijn, maar dat is elke deloper altijd)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Little Bear ik weet niet hoe lang je meedraait in de consolemarkt, maar het is ALTIJD zo geweest dat de voorganger uitsterft door een lack aan games. Dat soort dingen worden uitbesteed aan dat wat financieel het meest aantrekkelijk is. Als het waar is en de GBA2 wordt bij de E3 shockingly like the PSP dan kan je er op rekenen dat de verkoop van de DS echt mad hard op z'n bek zal gaan, mensen wachten op de GBA2 en het zo niet meer aantrekkelijk wordt voor devs om te ontwikkelen voor zo'n console. Zo is het altijd al geweest. Jaren lang. Wat Nintendo, Sega, Sony of Commodore ons ook beloofde. Ik denk dat dat zelfs een feit is waar we ons bij mogen neerleggen.

Wat verschillende merken betreft moet ik je wel gelijk geven. Dat creeert natuurlijk concurentie. Al moet ik toegeven dat de GBA toen die alleen stond ook niet superduur was. Maar Sony lijkt me een bedrijf die 't echt zou nemen van de monopoliepositie.

was het niet geconfirmed dat ninty het op de E3 over de GBA2 zou hebben dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ga niet in in gesprek met ELiA das een fanboy....en niet 1tje van NIntendo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

apNia schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 17:26:

was het niet geconfirmed dat ninty het op de E3 over de GBA2 zou hebben dan?
..In een artikel op CNN Money word beweerd van wel.
Volgens verschillende mensen zou de nieuwe Game Boy op de markt verschijnen voor een prijs van slechts $99 en zou de GBA SP dalen naar een prijs van $49.

Nintendo heeft nog niks bekend gemaakt, maar Saturo Iwata houd op 10 maart op de Game Developer's Conference een toespraak die zal gaan over "The Heart of a Gamer".

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Natuurlijk sterft de voorbijganger aan een lack of games. Maar dat is net het point. Wie zegt er dat (we veronderstellen nu dat de GBE komt en hetzelfde gaat zijn als de PSP), het lack of games niet voor de GBE gaat zijn?

Het is ook wat je zegt, developpers ontwikkelen voor datgene dat het financieel aantrekkelijkst is. Maar waarom zouden ze voor de GBE gaan developpen terwijl ze al een jaar ervaring hebben met de PSP die net hetzelfde kan? Dan is het logischer dat ze de GBE aan hun neus voorbij laten gaan (games die ze daarop willen ontwikkelen doen ze dan wel op de PSP) en dat ze blijven developpen voor de DS, want daar kunnen ze wel dingen mee die met een PSP niet mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik blijf bij wat ik eerder op pagina 34 heb gezegd, maar de enige manier voor nintendo om potentiele playstation kopers naar hun kant te halen is door met meer actiegames (games die ook de oudere jeugd aanspreken zoals: zelda, metroid prime first hunt, nfsu, en rogue agent dat zijn de games die playstation bezitters ook willen spelen namelijk) en betere graphics te komen en natuurlijk moeten ze ook daarnaast met hun tijd mee dus wifi bluetooth en meer van dat soort dingen moeten ze implementeren in hun handhelds.

ik geloof heilig dat met zo'n soort formule nintendo weer helemaal terug kan komen _/-\o_

ps: als er nu ineens een 4e speler de markt in zou komen en alle games voor de xbox, ps2, en gamecube (natuurlijk wel steeds weer vernieuwend) beschikbaar zou maken voor z'n eigenplatform met mooie graphics en alle bijbehorende toeters en bellen zou et geheid een vet succes worden ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 130466 op 02-03-2005 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-03-2023
Little Bear schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 17:15:
Ik heb lang gezwegen, maar er blijven bepaalde dingen zijn die gewoon iedereen hier over het hoofd ziet.

1. De GBE is nog steeds niets meer dan een gerucht. Voor mij doet het allemaal een beetje aan zoals die N64 DD. Iets waar een grote hype rond was maar uiteindelijk niet meer dan opwaaiend stof.

2. Zelfs als zou het concreet zijn... Er is gezegd dat er geen plaats is voor 3 handhelds en daar ben ik 300% mee akkoord. Maar waarom zou het dan de DS zijn die verdwijnt? Als de GBE zoals de PSP wordt zie ik dit hele gedoe floppen. Nintendo die een console met realistische graphics op de markt brengt? No way. Ze willen het niet, en zelfs als ze het zouden willen zouden ze het niet kunnen. Iedereen gaat er hier vanuit dat de DS sterft wanneer de GBE komt. De kans is groter dat de GBE dood geboren gaat worden en de DS het overleeft.

3. Aansluitend op het vorige punt: als er een GBE komt gaan developpers niet ineens stoppen met voor de DS te ontwikkelen. Developpers maken spellen voor een console, niet voor een bedrijf. Developpers gaan niet zeggen "Steek die Age of Empires maar in de kast, Nintendo heeft een nieuwe console nu". En weeral zoals in het vorige punt: Developpers zullen probleemloos voor de PSP en DS blijven ontwikkelen, maar zullen minder geneigd zijn om er ook nog eens een eventuele GBE bij te nemen, terwijl ze die dingen al op de PSP kunnen.

4. Wees blij dat er verschillende consoles op de markt zijn. Mocht er een zijn das was het leuk geweest ja. Dan kon je nog steeds 500 euro voor een console betalen. Waarom zou dat ene bedrijf zijn prijs verlagen? Hij heeft toch geen concurrentie. Je vergelijking met dvd spelers loopt mank. De producten doen allemaal hetzelfde, maar er steken verschillende bedrijven achter. Als enkel LG dvd spelers zou kunnen maken zou je voor een dvd speler ook nog steeds 400 euro betalen (en zoveel kostten ze in het begin!).

De DS en PSP zullen vlotjes naast elkaar blijven bestaan. De handheld markt is groot genoeg voor 2 consoles. Bovendien hebben beide consoles iets geheel anders te bieden. Als Nintendo een GBE zou uitbrengen die hetzelfde kan als de PSP, wat nog steeds niet zeker is, begaan ze net dezelfde flater als met de virtual boy.
Helemaal mee eens !! :) :)

Levi (Utrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Hmm, topic is iig ietsje interessanter geworden.

Gelukkig dat de DS weer in het nieuws was, anders kon je hier lezen

"Joepie ik heb mijn DS binnen!! Toppertje _/-\o_ "

Nu lezen we wilde speculaties, zowel van kenners, als player-haters, en ga zo door.

Wat het
RayNbow schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 17:06:
[...]

Wtf versta je onder een serieus publiek?
Ik licht dit even toe,

iedereen kent zelda wel.
Die spellen worden gezien als nintendo-games,alosf dat een appart genre is of zo :S
Ik vind dat onzin, het zijn gewoon beregoede games!! Echt superspellen, toppers!
De PlayStation heeft een groter publiek, waar ongetwijfeld meer volwassenen bijzitten dan ieder ander platform. Het serieuze publiek dus, mensen die meer zoeken dan een simpel spelletje.

Zij zouden nooit van een spel als zelda kunnen genieten, omdat dat alleen op de gamecube is, een apperaat wat niet past bij hun lifestyle of zo, vanwege het kiddy-imago en ga zo maar door. En bovendien spelen ze spellen vanwege "volwassen games" die op de PS2 uitkomen, en ze gaan geen 2 apperaten kopen.

Als die spellen gewoon ook op de PlayStation (of een apperaat wat MS, N en Sony samen gemaakt hebben, whatever), dan zou het spel de aandacht krijgen die het verdient. MGS fans zijn niet zozeer MG fans, het zijn gewoon liefhebbers van goede games. En zelda is een goede game.
Zelda heeft het in zich om Miljoenen te verkopen, nog wel meer dan Final Fantasy. Het zelda-team krijgt dan meer geld, en kan NOG betere Zelda's maken.

Viewtifull Joe is ook zoiets. Op de Cube was het veel eerder en alles, maar op de PS2 heeft het veel beter verkocht. Dat zal je dadelijk ook met RE4 zien.

Wat als *insert naam grote acteur hier*/ of Keanu reeves alleen in B-films gespeeld had? Dan zouden veel minder mensen van zijn films hebben kunnen genieten. En dan hadden we nooit the matrix gehad.

Voor mij hoeft het echt niet de PS2 te zijn, ik wil gewoon 1 apperaat met ALLE toppers, niet 3 consoles met ieder een paar goede spellen.

Ook met de handhelds dadelijk:

het is toch de grootste bullshit die er bestaat dat je dalijk tussen pokemon advance 2 en pokemon DS moet kiezen?! Correct me if I'm wrong.

[ Voor 4% gewijzigd door Faust op 02-03-2005 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Anoniem: 72901 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 16:52:
Elia, kun je misschien ophouden met trollen?

[...]

Doe eens even rustig. :O

Ik zie niet hoe Nintendo z'n fans naaide met de SP, die kwam 2 jaar later dan de GBA. Zoiets heet volgens mij technologische vooruitgang.
crap... Hij is zomer 2001 uitgekomen en de SP begin 2003... 1.5 jaar later voor iets essensieels als een accu en een scherm waar je WEL wat op kon zien. En het dan technologische vooruitgang noemen? Terwijl je al lang lichtjes in je GBA kon sleutelen? Technologische vooruitgang my a*s.. het is gewoon slechte research van ze geweest. Iets marketingtechnisch in ieder geval. En om ons 1.5 jaar later zo'n ding in ons mik te duwen als de SP. Vergis je niet hoor, het is al bijna 5 maanden geleden dat de DS uitkwam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Tja ik wil ook een terreinwagen hebben, maar dan kan ik niet meer optrekken naar 100km/h in 6 seconden.

Wil je beide games dan doe je gewoon zoals ik. Ik heb zowel de PSP als de DS, en van geen van beiden spijt omdat het twee totaal verschillende dingen zijn. Net zoals die 2 autos. Met de ferrari kan je harder optrekken en sneller rijden, maar ik wil er nog niet meer gaan crossen in de bossen. Of je maakt keuzes en blijft bij domme principes zoals "ik koop geen nintendo want die heeft een kiddy imago", of je neemt ze allebei. Zoals je zelf zegt gaat het om de games, niet om de consoles.

Akkoord, het zou mooi zijn als alle games op een console uit kwamen. Maar dan zou die console vast 600 euro kosten, zodat je nog beter af bent als je ze alle drie apart zou kopen. Wees gewoon blij dat de concurrentie er is, of je zou nog niet eens moeten kiezen, dan kon je er gewoon geen betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Little bear, dalijk heb je er 3. >GBA2
Dan heb je 600 euro uitgegeven alleen al aan handhelds...
Voor dat geld had je ook 1 kunnen kopen, en tussen 8 en 10 van de allerbeste games ervoor.

Ik hoef er maar 1. Alleen die met de allerbeste games.
Ik zal dus eerst even moeten wachten tot ze zich 'bewezen' heben. Stel je voor dat je op dag1 een dreamcast gekocht had, terwijl hij 2 weken later in de uitverkoop ging (zie ook xbox en gamecube prijsverlagingen), voor dat geld kun je goede games kopen. Jammer dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Faust schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 18:02:
[...]

Ik licht dit even toe,

iedereen kent zelda wel.
Die spellen worden gezien als nintendo-games,alosf dat een appart genre is of zo :S
Zelda is ook een Nintendo game, net zoals Sonic een Sega game is. Niets te maken met genres maar met franchise zut.
Ik vind dat onzin, het zijn gewoon beregoede games!! Echt superspellen, toppers!
Je vindt het onzin dat Zelda gezien wordt als Nintendo games omdat het goede spellen zijn? Als of Nintendo game iets slechts aanduidt...
De PlayStation heeft een groter publiek, waar ongetwijfeld meer volwassenen bijzitten dan ieder ander platform. Het serieuze publiek dus, mensen die meer zoeken dan een simpel spelletje.
Dus een serieus publiek bestaat uit mensen die volwassen zijn en dus complexe spellen willen? Niet alleen volwassen zoeken iets meer dan een simpel spelletje hoor. Enig idee hoe oud ik was toen ik op m'n NES Zelda 2 zat te spelen? Ik was toen nog lang niet volwassen.
Zij zouden nooit van een spel als zelda kunnen genieten, omdat dat alleen op de gamecube is,
Dat het alleen op Nintendo consoles verschijnt komt omdat Zelda een franchise is van Nintendo. Iets wat van jezelf is ga je niet zo snel voor een apparaat van een ander maken.
een apperaat wat niet past bij hun lifestyle of zo, vanwege het kiddy-imago en ga zo maar door.
Dit is typisch het gedrag van mensen die "erbij willen horen" en "stoer willen doen". Omdat andere mensen zeggen en vinden dat een console een kiddy imago heeft, koop je 'm dus niet?
En bovendien spelen ze spellen vanwege "volwassen games" die op de PS2 uitkomen, en ze gaan geen 2 apperaten kopen.
Ik ken mensen die meerdere consoles kopen. Het is een kwestie van hoe graag je wilt spelen op een andere console en hoeveel geld je er voor over hebt.
Als die spellen gewoon ook op de PlayStation (of een apperaat wat MS, N en Sony samen gemaakt hebben, whatever), dan zou het spel de aandacht krijgen die het verdient.
De reden dat een bepaald bedrijf geen spellen maakt voor een andere console anders dan die van henzelf is dat er dan een reden minder is om de console van dat bepaalde bedrijf te kopen. Verder, waarom zouden bedrijven samenwerken om samen 1 bepaald apparaat te maken?
MGS fans zijn niet zozeer MG fans, het zijn gewoon liefhebbers van goede games. En zelda is een goede game.
Zelda fans zijn geen liefhebbers van goede games?
Zelda heeft het in zich om Miljoenen te verkopen, nog wel meer dan Final Fantasy. Het zelda-team krijgt dan meer geld, en kan NOG betere Zelda's maken.
Nintendo brengt Zelda niet uit op een andere console, dan verliest het namelijk exclusiviteit.
Viewtifull Joe is ook zoiets. Op de Cube was het veel eerder en alles, maar op de PS2 heeft het veel beter verkocht. Dat zal je dadelijk ook met RE4 zien.
Ik zou hier graag wat cijfers willen zien.
Wat als *insert naam grote acteur hier*/ of Keanu reeves alleen in B-films gespeeld had?
Als dat het geval zou zijn geweest, dan zou het waarschijnlijk geen goede acteur zijn geweest.
Dan zouden veel minder mensen van zijn films hebben kunnen genieten. En dan hadden we nooit the matrix gehad.
Dat weet je niet. Wellicht zou een andere acteur de rol van Neo hebben genomen.
Voor mij hoeft het echt niet de PS2 te zijn, ik wil gewoon 1 apperaat met ALLE toppers, niet 3 consoles met ieder een paar goede spellen.
Utopie.
Ook met de handhelds dadelijk:

het is toch de grootste bullshit die er bestaat dat je dalijk tussen pokemon advance 2 en pokemon DS moet kiezen?! Correct me if I'm wrong.
Je kan ook beide nemen als je denkt dat het je geld waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
RayNbow schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 19:15:
[...]

Zelda is ook een Nintendo game, net zoals Sonic een Sega game is. Niets te maken met genres maar met franchise zut.
Hier zeg je het gewoon zelf, thnx! _/-\o_
Ik was nooit op sonic gekomen, maar het is idd een super goed voorbeeld.

Voor de mensen die Sonic Collection op de GC gespeeld hebben...

boeit het ook maar 1 ruk dat je sonic niet op de sega doet???

Is het spel minder leuk als het op de gamecube draait???
[b]
Dit is typisch het gedrag van mensen die "erbij willen horen" en "stoer willen doen". Omdat andere mensen zeggen en vinden dat een console een kiddy imago heeft, koop je 'm dus niet?
Ej, ik HEB een gamecube gehad. Over image, ik kan gewoon rondlopen met mijn geliefde Gameboy (grijs, the real thing), anderen passen zich maar aan mij aan. Resident Evil en PN03 heb ik veel plezier aan beleefd, dat waren geen kiddy games hoor.

[ Voor 30% gewijzigd door Faust op 02-03-2005 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je vriend mag ook best posten hoor, maar men schiet ook maar weinig op met een mening, eigenlijk

[ Voor 116% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 02-03-2005 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Faust schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 19:24:
[...]

Hier zeg je het gewoon zelf, thnx! _/-\o_
Ik was nooit op sonic gekomen, maar het is idd een super goed voorbeeld.

Voor de mensen die Sonic Collection op de GC gespeeld hebben...

boeit het ook maar 1 ruk dat je sonic niet op de sega doet???

Is het spel minder leuk als het op de gamecube draait???
Sega heeft geen console meer en een manier om geld te verdienen is door oude software te porten naar nieuwe platforms. Als Sega nog wel een console had, dan zou het echt niet Sonic games uitbrengen op een PlayStation of een GameCube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 69767 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 19:29:
Ik krijg zo een mailtje met een review van een vriend van me die vorige week z'n DS en PSP binnen heeft gekregen (dus die post ik later nog even)..maar even het volgende:

Een PSP wil je niet omdat:

f. de DS daarentegen met z'n touchscreen wel echt vernieuwend werkt en echt goed werkt bij een flink aantal mini-games.
Al deze redenen weerspiegelen mijn mening echt 100% prachtig en gelukkig ben ik niet de enige die het zo ziet.

Bijna DS... ik kan niet wachten _/-\o_ over een weekje zal hij wel overal binnen zijn.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Iemand vroeg waarom ik de N64 een flop noemde.

Een flop, = mislukking.

In 1993 was nintendo de koning. Sega was de underdog en dat was het.
De PS1 was voor die tijd heel goed, en de Saturn ook. Nintendo bleef achter, de SNES was wel goed, maar niet zo krachtig als de 2 eerder genoemden.
Wat gebeurde er toen? de PS1 leek een succes te worden, en veel bedrijven liepen over.
Nintendo was boos, want de koning werd aangevallen. Zijn eer was beschadigd,
immers de beste rpg maker was overgelopen naar sony. (square).

Dus in het geheim maakt de big N zich klaar voor een comeback. Geheimzinnig werkte de ontwikkelaars door tot laat in de nacht.
Bij de grote gebouwen op het zwaarbewaakte terrein zag je nooit het licht uitgaan... (hehe, ik probeer het spannend te maken).

En toen kwam het uit... Nintendo had een monster geschapen!! (als godzilla, positief dus)!!
Hun nieuwe speeltje was niet krachtiger dan de PS of Saturn, nee hij was 2 keer zo krachtig!!!...Als ze allebei bij elkaar!!!!!!

De N64 zou terugpakken wat ooit van nintendo was geweest. Het zou de beste console worden die de wereld ooit had gezien! Alle ontwikkelaars zouden weer terugkomen en dan zou iedereen zien dat de big N nog steeds de koning was!!!

Dat laatste is niet gelukt=mislukt=flop.

Begrijp me niet verkeerd

Perfect Dark, Goldeneye, Zelda, Mario, misschien wel de beste spellen ooit, maar nintendo heeft de markt nooit meer teruggekregen...

Niet om te zeggen dat de N64 een grote flop is, integendeel, maar de 'doelstellingen' zijn niet gehaald. En dat moet ook wel. Ik denk dat geen enkel bedrijf zich wil storten op de 2e plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

ELiA

Ik begin een beetje moe te worden van je.........relax....het zijn maar games en consoles.

Je zou het minder vermoeiend kunnen maken door er zelf niet op te reageren (en zo voorkomen dat ELiA weer op jou reageert), maar in plaats daarvan een topic report te plaatsen

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 02-03-2005 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat mij wel persoonlijk erg aanspreekt bij de DS is dat je voor een goede prijs een pure gamemachine hebt en idd vernieuwend is en je niet zoals bij de PSP telkens hoef te letten op krasjes en zo omdat het niet zo'n hoog designgehalte heeft, daardoor kun je je meer bezighouden met wat je wilt namelijk GAMES SPELEN!!

aan de andere kant kan de PSP wel veel: foto's bekijken (okee als je geen sony camera hebt alleen via de pc), films kijken, mp3's beluisteren en natuurlijk games spelen.

ik ben er persoonlijk nog steeds niet uit welke ik wil, help! ;( maar het idee achter de DS spreekt mij wel heel erg aan.

ik denk dat ik het een tijdje aan ga zien om te kijken welke games nou echt typisch DS zijn en welke nou PSP-achtig zijn om te bepalen welke games mij het meeste aanspreken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 130466 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 20:53:
wat mij wel persoonlijk erg aanspreekt bij de DS is dat je voor een goede prijs een pure gamemachine hebt en idd vernieuwend is en je niet zoals bij de PSP telkens hoef te letten op krasjes en zo omdat het niet zo'n hoog designgehalte heeft, daardoor kun je je meer bezighouden met wat je wilt namelijk GAMES SPELEN!!

aan de andere kant kan de PSP wel veel: foto's bekijken (okee als je geen sony camera hebt alleen via de pc), films kijken, mp3's beluisteren en natuurlijk games spelen.

ik ben er persoonlijk nog steeds niet uit welke ik wil, help! ;( maar het idee achter de DS spreekt mij wel heel erg aan.

ik denk dat ik het een tijdje aan ga zien om te kijken welke games nou echt typisch DS zijn en welke nou PSP-achtig zijn om te bepalen welke games mij het meeste aanspreken :)
Je moet in ieder geval niet gaan zitten haastten. Je bent toch niet verplicht er 1 te kiezen. Wacht gewoon tot beide uit zijn ofzo. :)

Hier een leuk voorbeeld wat op de Nintendo DS gaat komen! Nintendogs!!!

http://www.nintendo.co.jp/ds/adgj/what/index.html (onderaan navigeren met kleine pijltjes)

Bestaat uit drie spellen, met allemaal verschillende typen honden. Het spel maakt gebruik van de touchscreen, voice recognition, wireless gedoe en natuurlijk stereo sound.

Hier wat wallpaper (heb ik net ingesteld). http://www.nintendo.co.jp/ds/adgj/present/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Jij met je nintendogs }:O

Koop uw eigen een echte hond, daar krijg je dan ook nog een hoop liefde van. Maar ja, die kan je niet uitzetten als je hem even beu bent he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Faust schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 20:28:
Iemand vroeg waarom ik de N64 een flop noemde.

Een flop, = mislukking.

In 1993 was nintendo de koning. Sega was de underdog en dat was het.
De PS1 was voor die tijd heel goed, en de Saturn ook. Nintendo bleef achter, de SNES was wel goed, maar niet zo krachtig als de 2 eerder genoemden.
Wat gebeurde er toen? de PS1 leek een succes te worden, en veel bedrijven liepen over.
Nintendo was boos, want de koning werd aangevallen. Zijn eer was beschadigd,
immers de beste rpg maker was overgelopen naar sony. (square).

Dus in het geheim maakt de big N zich klaar voor een comeback. Geheimzinnig werkte de ontwikkelaars door tot laat in de nacht.
Bij de grote gebouwen op het zwaarbewaakte terrein zag je nooit het licht uitgaan... (hehe, ik probeer het spannend te maken).

En toen kwam het uit... Nintendo had een monster geschapen!! (als godzilla, positief dus)!!
Hun nieuwe speeltje was niet krachtiger dan de PS of Saturn, nee hij was 2 keer zo krachtig!!!...Als ze allebei bij elkaar!!!!!!

De N64 zou terugpakken wat ooit van nintendo was geweest. Het zou de beste console worden die de wereld ooit had gezien! Alle ontwikkelaars zouden weer terugkomen en dan zou iedereen zien dat de big N nog steeds de koning was!!!

Dat laatste is niet gelukt=mislukt=flop.

Begrijp me niet verkeerd

Perfect Dark, Goldeneye, Zelda, Mario, misschien wel de beste spellen ooit, maar nintendo heeft de markt nooit meer teruggekregen...

Niet om te zeggen dat de N64 een grote flop is, integendeel, maar de 'doelstellingen' zijn niet gehaald. En dat moet ook wel. Ik denk dat geen enkel bedrijf zich wil storten op de 2e plaats.
Ik moet zeggen, al geef ik het niet graag toe, dat ik hier toch wel een punt van waarheid in zie...

Maar dit is geen, "Wie was en wie heeft nu de beste gameconsole-Topic", gewoon lekker kletsen over de DS... Geen geschiedenis lessen hiero.. ;)

Zo heb Asphalt nu al weer 2 weken liggen. Maar het spel boeit me vrij weinig, ook mario 64 raak ik niet meer aan(sinds ik alle 150 sterren heb). Feel the Magic heb ik eigenlijk ook al wel weer gezien(ook al heb ik hem nog niet op hard uitgespeeld)ik beschouw het niet echt als een volwaardige game.
De enige game die me boeit is Metroid Prime: First Hunt. Hoewel dit spel onder aan mijn lijstje stond, kan ik niet wachten tot de volledige versie uitkomt. Multiplayer met dit spel is echt zoooo lachen.
Pictochat heb ik trouwens na Metroid het meeste plezier aan, met zn 2-en(ik en mn zoontje of een maat van mij) zitten we te kletsen over van alles en nog wat. Is echt zo lachen, alleen jammer dat je niet kunt door chatten in games ofzo... Als je in een chat zit, moet je afspreken van:"Ok, over 1 minuut heb ik mijn metroid aan staan ik doe hosten en jij joinen", en dan moet je hem uit en aan zetten. En dan maar hopen dat die andere joint als dat lukt, is het spel natuurlijk lachen. Maar als je niet bij elkaar in de room zit(bij mij vaak het geval) dan kun je niet met elkaar praten. Je wilt bijvoorbeeld zeggen dat je ff een ander spel wilt spelen dat kan niet.... Nou jah, wat leg ik ook uit, je merkt het dalijk van zelf wel als dat ding online gaat of wanneer al je maten er ook 1 hebben.

[ Voor 31% gewijzigd door Sur_G op 02-03-2005 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Laatst online: 25-05 21:28

Wekkie

Yeah

Dit wordt hopelijk in de toekomst opgelost zoals bij Band Brothers, waar je ingame ook tekst kan versturen naar gelinkte DS'en :)

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Ik weet een misschien een cool idee.

Bijv. een spel als NFS:U, stel dat die op de N-gage, PSP en DS is, en dat je hem met zijn allen kan spelen, dat zou toch stoer zijn, niet?

Zoiets was ook met een spel op de dreamcast, dat kon je ook met de pc gebruikers online doen. Of FF XI

Je zit 's morgens in de trein, waar iedereen, nintendo en playstation fans in vrede en harmonie zitten te gamen :>

Tenzij ze mortal combat doen natuurlijk >:)

Zou het mss mogelijk zijn? Weet niet of de handhelds dezelfde wireless protocollen gebruiken, de n-gage is geloof ik alleen bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-05 19:44
ga denk ik dit maar bestellen, ziet er imo erg tof uit :P

http://ndsart.net/pivot/entry.php?id=54#body

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De beloofde reviews
k speel nu al een paar dagen met de Nintendo DS en de Sony PSP en ik snap de hele Nintendo DS vs Sony PSP discussie (welke de beste is!) niet, omdat ze niet met elkaar te vergelijken zijn. De Nintendo DS = is een Volvo Stationwagon, de Sony PSP = een Lamborghini Diablo. Voordat je nu direct roept: "dan wil ik natuurlijk die Lamborghini!" (wat de algemene reactie is van mensen op de PSP), moet je je eerst afvragen of deze wel zo praktisch is.

Mijn Bevindingen:

Nintendo DS
*Nadruk games ligt op innovativiteit en gameplay
-Geen enkel spel (tot nu toe) BENUT VOLLEDIG de "dual screen" mogelijkheid. Het blijft bij (GBA ports van) spellen met allerlei mini-games maar dan met touchscreen
-Je kan als je in een spel zit niet terug naar het DS hoofdmenu, je moet hem uitzetten, wat leidt tot oneindig veel aan- en uitzetten. STOM!
-De wekker functie werkt alleen in standbye mode. Als je hem vergeet daarin te zetten gaat je wekker dus NIET af. (dat ding heeft toch niets voor niets een interne klok!) STOM!
-Nintendo gaat die NDS uitmelken met "limited editions" - Japan krijgt nu al 4 nieuwe kleurtjes, van Nintendogz verschijnen 3 verschillende versies. IRRITANT!
+Backward compatible met de GBA
+Batterij gaat 20+ uur mee
+Touchscreen / Microphone
+Veel en goedkope accesoires beschikbaar
+Hij is heel stevig! Ik ben niet bang dat hij het niet meer zou doen als ik hem per ongeluk van de trap zou laten vallen!
+Zoals ik regelmatig mijn OUDE Gameboy nog van stal haal om Tetris te spelen, voorspel ik dat ik over 10 jaar mijn NDS (die het dan nog doet!) af en toe pak om een of andere mini-game te spelen.
*Prijs hardware: 149 euro
*Prijs spel: 29-39 euro
*Gewicht 300 gr

Sony PSP
*Nadruk games ligt op mooie graphics en multi-functionaliteit (ondersteuning films, muziek, foto's)
-Lange laadtijden
-Accesoires (vooral officiele van Sony) zijn heel duur. TIP: De meerprijs voor de Value Pack is het NIET waard!
-Batterij gaat <5 uur mee
-Hij ziet er heel fragiele uit. Ik denk elke keer weer "YES!" als hij aangaat, want hij straalt het echt uit dat hij op een dag het ineens niet meer doet.
-De PSP knopjes:
-Net als de PS2 controller verwacht ik dat die PSP knopjes binnen een jaar gaan vastzitten.
-Die Trigger knopper R1/L1 voelen heel cheap aan.
-De HOLD knop (om hem te LOCKEN) zit op zo'n stomme plek, dat je in 50% van de gevallen dat je hem wilt unlocken hem per ongeluk UITZET
-Het PSP menu:
-Je moet eindeloos dingen bevestigen "are you sure you which to cancel playback?" met als standaard antwoord NEE, waardoor het je regelmatig 3-4 acties kost om 1 simpel iets te bevestigen/ cancellen. STOM!
-Het menu is eindeloos met cruciale informatie als "hoelang gaat de batterij nog mee?" dusdanig verstopt dat het je 9-10 acties kan kosten om deze op te roepen.
-PS2 gebruikers die gewend zijn aan driehoekje = cancel, kruisje = action, mogen op de PSP gaan wennen aan kruisje = cancel, vierkantje = action: onbegrijpelijk waarom ze niet hetzelfde als de PS2 hebben aangehouden. De PSP heeft er genoeg knopjes voor!
-UMD (film) en MP3's afspelen:
-Memory Stick DUO geheugen, dat je nodig hebt als je de PSP als "mediacenter" wilt gebruiken (o.a. voor mp3's) is duur. (Een iPod Shuffle / Mini is goedkoper dan alleen al die geheugen stick!)
-De Memory Stick is beveiligd door Sony. Je kan er wel films opzetten, maar deze niet in de hoogste resolutie afspelen.
-Films op UMD kopen die ik al op DVD heb? (of die ik ook op DVD kan kopen) Ik ben niet gek!
-UMD films zijn REGIO gebonden. Amerika = Regio 1, Europa = Regio 2.
+Heel gelikt uiterlijk met heel mooi scherm
*Prijs hardware: 199 euro
*Prijs spel: 49-59 euro
*Gewicht 300 gr

Film/MP3/TV programma's die je hebt gedownload kijken op je PSP: koop een 1 GB Memory Stick DUO converteer de video, etc. Extra kosten 110 euro.
Op je NDS: Een GBA/NDS Movieplayer (speelt ook MP3 & video af) kost je 20 euro en 1 GB CompactFlash 70 euro. Extra kosten totaal 90 euro. Dat ontloopt elkaar niet veel.

Conclusie:

Nintendo DS vs Sony PSP, nee! het is juist Nintendo DS + Sony PSP. Het zijn elkaars concurrenten helemaal niet!

De Nintendo DS is een "handheld" zoals de Gameboy dat was. De Gameboy was geen "portable NES", en de NDS is geen portable Nintendo 64! Het draait bij de Nintendo DS om innovativiteit en gameplay, wat helaas in de spellen (ook de toekomstige spellen) nog niet volledig benut wordt. De touchscreen (en soms microphone) wordt wel benut, maar het had ook allemaal met 1 schermpje gekund. Het wachten is op de Tetris / Pokemon killer-application. Maar Nintendo staat erom bekend dat er meestal maar 2-3 van zulke spellen PER console uitkomen.

De Sony PSP is gewoon een "portable PS2". Niets meer, en niets minder. Laat je niet verleiden door de UMD / audio playback mogelijkheden. Die zijn onpraktisch en duur. Het spellen aanbod op de PSP dat eraan komt is indrukwekkend Gran Turismo 4, Metal Gear Acid, Grand Theft Auto, Fifa 2005, allerlei (Squaresoft) RPG's. Als jij 59 euro wilt betalen voor precies hetzelfde spel dat je al op de PS2 hebt, dan is de PSP wat voor jou!

Advies: (en ik zie mezelf als neutraal tussen Nintendo en Sony.... ik heb alleen een hekel aan Microsoft)

Koop een Nintendo DS bij de launch in maart met Yoshi Touch & Go. En wacht vervolgens tot die flashkaartjes gekraakt worden en je NET ALS BIJ de GBA gewoon een LEGE cartridge kan kopen en ELK spel daar op kan zetten. (zal binnen 8 maanden te koop zijn)

PSP.... vooral voor degenen die al een PS2 hebben. WACHT! WACHT op een betere batterij!, WACHT tot de prijs daalt, WACHT tot de memorystick prijs daalt, WACHT tot die stick gekraakt wordt en je er wel films op kan afspelen in de hoogste resolutie, WACHT tot er een spel uitkomt dat niet simpelweg een PS2 port is, en WACHT vooral tot de UMD schijfjes gekraakt worden en je gewoon een re-writable UMD kan kopen met een UMD-lezer waarna je elk film/spel erop kan zetten. (en hopelijk kan het startmenu van BEIDEN worden verbeterd met een soort van biosflash)
Ik heb er in ieder geval spijt van dat ik de PSP nu al gekocht hebt. En ik ben er deze week achtergekomen dat ik als Lamborghini fan (wat is die PSP toch mooi!!) toch liever gewoon in een Volvo Stationwagon rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

wat een prachtige review B)
ben 't geloof ik met alles eens wat ie meldt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor de duidelijkheid ik moet dus wel meteen een DS gaan halen en wachten met de PSP?! :? 8)7
dure grap :P

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 130466 op 03-03-2005 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Wat een leuke review.

iets vergelijkbaars vind je hier: http://psp.ign.com/articles/536/536716p1.html al is het nogal kritisch naar beide consoles toe.

De DS is in amerika maarliefst 30 euro goedkoper dan een PSP valuepack.
Er zijn ook al betere spellen voor beschikbaar.

Conclusie: De DS is misschien idd interessanter om bij de launch te kopen.

Moeten ze alleen snel die metroid uitbrengen, wat een grafische pracht! En het speelt net als met de muis, toppertje.

http://www.xs4all.nl/~bruyng/GoT/PSP_TheUN.avi << je ziet hier idd dat de menus slecht uitzien, en niet logisch werken.

Kan iemand met een ds svp een filmpje maken? Waarin je ook de menu's laat zien, etc. Ik ben wel benieuwd nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

Dit is toch een NDS topic en géén DS vs PSP?
Ik kwam hier graag voor de DS updates en nieuwtjes.. maarre het lijkt wel een flame topic??
Ik heb en wil geen NDS zien of vast houden tot ik die van MIJ in de handen heb. Wil compleet verrast worden ;)
Nog 8 dagen. Wario Ware Touched en Mario DS kopen bij launch lijkt mij wel verstandig//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Anoniem: 51617 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 01:45:
Ik kwam hier graag voor de DS updates en nieuwtjes.. maarre het lijkt wel een flame topic??
Ik heb en wil geen NDS zien of vast houden tot ik die van MIJ in de handen heb. Wil compleet verrast worden ;)
Nog 8 dagen. Wario Ware Touched en Mario DS kopen bij launch lijkt mij wel verstandig//
Feel The Magic, is ook een bijzonder vette game. Ik heb op internet de flash-versie gedaan.
Morgen zal ik de link zoeken.
Lekker bizzar en heel erg cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-03 13:22
Polarium is wel een launchtitle in Nederland toch? Dan weet ik dat ik voor de deur moet liggen volgende week vrijdag. Die DS heb ik al (ik had alleen de fout gemaakt om alleen Mario erbij te bestellen in december, die ik al helemaal grijs heb gespeeld op de N64 en me dus totaal niet meer kan boeien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Anoniem: 51617 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 01:45:
het is een DS topic waar we alles bespreken wat aan de DS gerelateerd is. Dus de strijd met de grootste concurent doet er wel degelijk toe voor velen van ons..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Laatst online: 27-05 17:53

Nohead

PSN ID: Nohead

nog 2 dagen tot dat ik mijn DS heb. vind het idd wel een grote voordeel dat de games
een stuk goedkoper zijn dan de PSP games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

apNia schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 09:56:
[...]

het is een DS topic waar we alles bespreken wat aan de DS gerelateerd is. Dus de strijd met de grootste concurent doet er wel degelijk toe voor velen van ons..
Yeah....alleen niet tot het irritante toe...imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

S2S schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 10:20:
[...]

Yeah....alleen niet tot het irritante toe...imo
Inderdaad sommige personen drijven het erg ver door.

Trouwens nog een leuk verhaal. Iemand in de US heeft via Animal Crossing (GC) zijn vriendin ten huwelijk gevraagt! Hij had dus een brief verzonden en toen zij het spel ging spelen kreeg zij dus die brief. :P

Nu had IGN dit aan Nintendo doorgegeven en die heeft ze als cadeautje voor deze actie een Nintendo DS + 3 games opgestuurd. :) Wel tof van the Big N. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Laatst online: 28-05-2021
JeroenB schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 09:22:
Polarium is wel een launchtitle in Nederland toch? Dan weet ik dat ik voor de deur moet liggen volgende week vrijdag. Die DS heb ik al (ik had alleen de fout gemaakt om alleen Mario erbij te bestellen in december, die ik al helemaal grijs heb gespeeld op de N64 en me dus totaal niet meer kan boeien).
Mja, dat is ook de game die ik ga halen op de release hier :)
Heb al mario en wario, vermaak me er prima mee, maar Polarium lijkt me ook briljant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Om nog even terug te komen op de discussie dat Nintendo met een nieuwe Game Boy komt, volgens EuroGamer is het gewoon een nieuw model GBASP. Het wordt volgens hun een GBASP met onder andere een ingebouwde Bluetooth module en een ingebouwde media player. Ik verwacht zelf dat als dit waar is, de nieuwe GBASP ook een groter TFT scherm gaat krijgen. Dus zo erg zou dit niet zijn voor Nintendo, de spellen voor deze "nieuwe" handheld zouden dan ook op de DS speelbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

MetroidPrime schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 12:58:
Om nog even terug te komen op de discussie dat Nintendo met een nieuwe Game Boy komt, volgens EuroGamer is het gewoon een nieuw model GBASP. Het wordt volgens hun een GBASP met onder andere een ingebouwde Bluetooth module en een ingebouwde media player. Ik verwacht zelf dat als dit waar is, de nieuwe GBASP ook een groter TFT scherm gaat krijgen. Dus zo erg zou dit niet zijn voor Nintendo, de spellen voor deze "nieuwe" handheld zouden dan ook op de DS speelbaar zijn.
Ik hoop toch dat dat een grap is, als nintendo nog enigzins de grote melkkoe wil aanspreken die casual gamer heet zullen ze echt met een portable Camecube moeten komen.
Origineel en vernieuwend zijn is goed en aardig maar het geld moet ook binnen blijven komen.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.