Toon posts:

Het Nintendo DS topic deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.130 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

voor kirby en yoshi wil ik ook wel heen gaan... maarja then again kan ik ook wel wachten aangezien ik binnenkort 2 nieuwe games binnen krijg. En yoshi natuurlijk ook als ie uit komt. Hmm.....

offtopic:
is niet erg, just mail me

Verwijderd

Xrenity schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 15:09:
[...]
- Kirby’s Magic Paintbrush
\
YES! :D
Had er stilletjes al op gehoopt dat die er ook bij zou zijn. Kijken of hij net zo leuk is en lekker speelt als ik verwacht. :) Ben ook heel benieuwd of dit ook een spel is dat eindeloos doorgaat á la Yoshi Touch 'n Go, of dat dit een traditioneel platformspel zal worden. Is volgens mij nog niets over bekend of wel?
edit: ervaring als in qua dagen
Ongeveer een week. Het snelst was toen het ze een keer in 5 dagen lukte, en 1 keer heb ik er iets van anderhalve week op moeten wachten. En dat is voor free shipping toch lang niet slecht. :) Ze hadden het ook per boot kunnen sturen, was voor hun goedkoper geweest.

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Bij de stand in Haarlem geweest. Was niet echt druk maar alle stands (12x) waren wel steeds bezet.
Verschillende leeftijden en types die aan het uitproberen waren hoelang het touchscreen meeging...

Nieuwe Need for Speed screen shots

[ Voor 19% gewijzigd door Icelus op 17-02-2005 20:52 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:22

Wekkie

Yeah

Op gamefaqs heeft iedereen het over de 'grid' en 'grainy' schermen:
FACTS:

GRAINY DS:
0) Screen is FLAT and SMOOTH. You can't tell the difference between the upper and the touch screen.

1) Screen is SLIGHTLY less vibrant in light. You can hardly notice that though unless you have the two systems side to side (as I have).

2) Screen is FLAT and the touch screen is apparently TOUCHING the screen. This means that as soon as you touch the screen, you have input to the touch screen.

3) VERY durable (according to rumours). I have mine since launch and not a single scratch since.

GRID DS:
0) Screen has TWO obvious layers. The bottom layer is the TOUCH SCREEN, which has very small dots, placed evenly across the screen. The dots do not seem to get in the way when you use the stylus. The layer above is the protective coating (the two are not able to be seen separately in the GRAINY DY) which has DIAGONAL LINES which are separated by aprox 0.1mm each. These DO get in the way when you use the stylus in a certain direction, and you can feel it slightly BUMPING on the screen.

1) The Screen is slightly MORE vibrant than the GRAINY DS. But when you have the back light OFF, then it is slightly LESS vibrant because how the layers get in the way.

2) As I mentioned in 0), the screen is NOT flat, rather has diagonal lines/bumps AND dots placed evenly (creating small squares). Because of the two apparent layers, when you touch the screen, you need to use SLIGHTLY more force to have input on the screen. In other words, this kind of screen is SLIGHTLY LESS RESPONSIVE.

3) NOT SO DURABLY (according to rumours). I have mine for a day so far, and there are absolutely NO scratches. But I do not really wish to test its durability to be honest. I am quite gentle on both of my DS and I quite expect them to stay scratchless until the end (as with all my systems). But keep in mind that rumours want this version to be slightly less durable and more prone to scratches. I can't confirm this though.

MYTHS:
GRAINY SCREEN:

1) It's better, it's the newer version:

Both screens are in production. They are just made from different factories. We don't know why Nintendo keeps making both systems, but apparently they are. There is a 7:3 ration in favor of the GRAINY DS system in terms of production numbers.

2) It's the only working with Wario Ware Touched.

I can confirm that BOTH screens work perfectly with Wario Ware Touched & the Demo.

GRID SCREEN:

1) Not durable.

Partially true, because I can't confirm it. It certainly FEELS slightly less durable, because of the two layers, but since mine has yet to show any scratches, it is still a myth for me.

2) Pictochat appears to be less responsive.

Partially true. But not because of the hardware or the screen. It just appears that if you are used to the GRAINY DS, and you use pictochat on a GRID DS, because you are used for INSTANT INPUT on the touch screen, you think it is less responsive. Well it is. But with practice you will get used to it.
Het lijkt erop dat ik een grid heb, maar ik vraag me af in hoeverre een grainy nu echt fijner zou zijn.. Ik heb er nu screenprotectors opzitten, ben benieuwd hoe m'n scherm eruit ziet als ik die eraf haal (als ze dus te vol zitten met krassen :P)

I've got a feeling...

Verwijderd

Wekkie schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 20:52:
Op gamefaqs heeft iedereen het over de 'grid' en 'grainy' schermen:
[...]

Het lijkt erop dat ik een grid heb, maar ik vraag me af in hoeverre een grainy nu echt fijner zou zijn.. Ik heb er nu screenprotectors opzitten, ben benieuwd hoe m'n scherm eruit ziet als ik die eraf haal (als ze dus te vol zitten met krassen :P)
Dan zou ik ook een Grid hebben.
Pictochat reageert idd niet altijd even goed, vooraal als ik bovenin iets wil tekenen :/

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-09 13:48
Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 13:02:
[...]

Batterij Lik-Sang
[...]

Tijdsduur heb ik nog niet echt goed getest maar ik ben er iets van 18 uurtjes mee zoet geweest (Mario, muziek en films/clips afspelen). DS is ietsie zwaarder geworden en dikker maar het is niet storend.
Begrijp ik het nou goed dat je de originele Nintendo batterij deruit haalt, een van de 2 nieuwe derin doet (1100MAh) en dan als je echt in nood zit kan je dat extra bakje der ook nog aan hangen. (of moet die zowiezo eraan vast)
Inclusief bakje zou je dus een kleine 20 uur speeltijd moeten halen.
Dat bakje laad je ook gewoon op door de oplader in de DS te steken? Of moet je die apart opladen?
Zit dat bakje een beetje stevig vast?
Anders ga ik hem ook bestellen denk ik.

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
grainy <3

lijkt er wel op igg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik heb nu zo'n grainy, en mijn oude Amerikaanse versie heeft een Grid touch screen. Als je ze naast elkaar legt zie je het verschil behoorlijk goed. De grainy lijkt mij ook steviger. Als je bij de Grid versie het touchscreen raakt zie je hem een beetje indeuken, dat is niet zo bij de grainy versie. De grainy maakt het touchscreen wel een tikkeltje donkerder, maar daar heb je geen last van.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Ga ergens anders spammen :{

[ Voor 97% gewijzigd door Crash op 18-02-2005 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:27

S2S

Woot Ridge Racer DS al binnen....3 dagen...puik werk dvdsoon. En tja de prijs 26 euro's.

Had gister de game al ff bij een vriend gespeeld die had er toevallig gister 1 gekregen...game is top. Niet te spelen met touchscreen maar met de d-pad heb ik meer controlle dan op de N64, ik heb de N64 versie namelijk veel gespeeld en ik kom veel makkelijker uit de drift in de DS versie.
De grfx zijn ook wel te pruimen alleen het geluid is wat minder.

Ik snap sommige reviewers niet...de scores voor deze game waren behoorlijk laag...imo zijn het gewoon slechte gamers en deze ridge racer is gewoon moeilijk in de later levels....ook vraag ik met af of ze wel de N64 versie hebben gespeeld. Verder zie ik de wielen draaien als ik slip en ook mee draaien...ik weet niet of dat in de N64 versie zat...zal vanavond of morgen is de N64 versie bekijken.

De single cart multimplayer was top gister, ik had dan wel geen achtergrond muziek maar alle tracks zijn beschikbaar, maar je moet het dan wel doen met 4 auto's de rest kan je niet kiezen. Vanavond maar is gamen met multicard...ik heb er zin in.

Cijfer: 8

[ Voor 25% gewijzigd door S2S op 18-02-2005 11:03 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je morgen naar de DS tour in Maastricht of volgende week donderdag in Amstelveen komt, zeg me dan even gedag! Ik ben te herkennen aan een DS-shirt, DS-bodywarmer en druk bezig te voorkomen dat de pennetjes worden gejat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Laatst online: 28-05-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 12:17:
Als je morgen naar de DS tour in Maastricht of volgende week donderdag in Amstelveen komt, zeg me dan even gedag! Ik ben te herkennen aan een DS-shirt, DS-bodywarmer en druk bezig te voorkomen dat de pennetjes worden gejat...
Hoor jij bij de Promo-crew :D
Gaaf ! En wat kunnen we zoal verwachten daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt

markvt

Peppi Cola

Bij zo'n beetje alle winkels hebben ze nu demo bakken staan waar je op kan spelen..

Moet zeggen Wario Ware is met die stylus een stuk makkelijker dan op de gamecube ;)

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Babelfish vertaling:
In an Interview granted to Libération, Eiji Aonuma de Nintendo, which in particular took part in the development of many shutters of the Zelda series, reveals some very interesting information concerning next Zelda on GameCube and Nintendo DS.

Eiji Aonuma (Nintendo) 'There will be without any doubt Zelda for the DS. In fact, you appear that the reflexions which we developed around Four Swords largely contributed to the reflexion which we had to conceive the DS. The concepts with work in Four Swords formed part of the examples that we experienced while thinking on the possible plays for the DS and the advantages that the double screen allows. It was theoretical but today, it would be very a shame, and even ashamed, that one does not make the opposite demonstration: a truth good Zelda on DS. The next episode of Zelda conceived for GameCube is already completed but I can absolutely nothing say some moreover. You know the house: even the title and the topic are still secret. This next large Zelda, which makes continuation with the WindWaker episode chronologically, will leave to Japan at at the end of 2005. I am engaged to 200 % in his development and I can betray one secrecy of it: it will be very, very beautiful.'
Bron: Jeux-France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Zijn er hier trouwens mensen die de Play-Yan module voor de DS gaan bestellen?

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
das dus duurder dan de winkelprijs :+

[ Voor 51% gewijzigd door Crash op 18-02-2005 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maegrim schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 20:45:
[...]

das dus duurder dan de winkelprijs :+
Duurder dan de winkelprijs???
Welke winkel dan?

Als je het over de Europese DS hebt (die pas over een maand in de winkels ligt), dan klopt dat....scheelt 10 euro! Maar deze is uit voorraad leverbaar! Ik kan geen andere winkel dan *knip vinden waar ze uit voorraad leveren voor 200 euro incl. Mario :?

[ Voor 4% gewijzigd door Crash op 18-02-2005 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:20

DoctorV64

Cosmopoliet

@S2S
DVDSoon is dus nog goedkoper dan www.videogamesplus.ca incl. verzenden? Mooi weet ik weer een plek waar ik nog goedkoper DS games kan scoren!

Heb je al naar de N64 versie kunnen kijken en de verschillen gezien met de DS versie van Ridge Racer?

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
owned door crash xD
de europese DS ligt over twee weken hier in de winkels ja, maar ik heb em al voor 190 euro inc. mario ;p (VIP :+)

[ Voor 3% gewijzigd door Maegrim op 18-02-2005 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 12:17:
Ik ben te herkennen aan een DS-shirt, DS-bodywarmer en druk bezig te voorkomen dat de pennetjes worden gejat...
Uh... zijn alle promo-medewerkers daar dan niet aan te herkennen? :p
En zitten die pennetjes niet eens vast? Lijkt me idd wel gevaarlijk.
ridge racer verhaaltje van s2s
Hm... dat klinkt toch wel weer erg lekker. :p Heb ik me dan in dit spel vergist? Is het tóch gewoon die goede racer waar ik op zit te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10 14:54

Nohead

PSN ID: Nohead

Whoei mijn DS komt er ook aan
Mijn ouders zijn op vakantie in Hong Kong en hebben een DS gekocht met een aantal games
Wario Ware, Spiderman2, Ridge Racer, Mario64, Yoshi touch nog wat
Zijn dat nou leuke kadootjes ofwat???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

DoctorV64 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 22:37:
@S2S
DVDSoon is dus nog goedkoper dan www.videogamesplus.ca incl. verzenden? Mooi weet ik weer een plek waar ik nog goedkoper DS games kan scoren!

Heb je al naar de N64 versie kunnen kijken en de verschillen gezien met de DS versie van Ridge Racer?
Yeah inclusief verzenden....maar als het niet in stock is kun je soms lang wachten....met Ridge Racer duurde dit 1 maand....maar na het verzenden had ik hem wel in 3 dagen. Maar als je daar games ruim van te voren preorderd heb je het zeker 1 week nadat de game uit is in USA.

En ben nu bezig op de n64 versie te zoeken.....ik heb namelijk zo'n jouw-naam-geval hehehehehe en ik ben die cd kwijt waar ook Ridge Racer op staat.

[ Voor 9% gewijzigd door S2S op 19-02-2005 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Ik begin na je Ridge Racer verhaaltje ook te twijfelen of ik die moet gaan halen...
Ik ben wel op zoek naar een goeie race-game, en MarioKart duurt nog tot Sint Juttemis voordat de engelse vertaling klaar is ( ik ga geen japans spel importeren, Amerikaans wel :) ).
Ik weet alleen niet zoveel van Asphalt. IGN vind em nix, maar Gamespot weer wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Verschil met N64 versie van Ridge Racer is.....N64 versie is dof en vet veel jaggies en ook is het beeld onrustig...voor de rest wel aardig hetzelfde.

Asphalt heb ik ook, en deze game is ook wel okay imo....maar het beeld is soms wel vol zodat je moeilijk ziet waar je naar toe moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
misschien een domme/rare vraag: maar welke rijdt beter? (en is het meest realistisch qua schade/snelheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Schade hebben beide games niet....en kwa rijden zijn ze redelijk gelijk...arcade racers zeg maar. Ridge Racer is nu toch wel mijn favo....maar ach ik heb een zwak voor N64 games heheheehhehe.
Maar Ridge Racer lijkt soms net F-zero....snel hehehehe 1 keer met je ogen knipperen en je bent laatste :)

[ Voor 56% gewijzigd door S2S op 19-02-2005 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ridge Racer zuigt. Ik raad iedereen aan om hem niet te kopen.

Ik heb Ridge Racer 64 gespeeld. Hij was best cool. :)

Ik gebruikte altijd de D-pad om te sturen trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

S2S schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 00:04:
[...]

Yeah inclusief verzenden....maar als het niet in stock is kun je soms lang wachten....met Ridge Racer duurde dit 1 maand....maar na het verzenden had ik hem wel in 3 dagen. Maar als je daar games ruim van te voren preorderd heb je het zeker 1 week nadat de game uit is in USA.

En ben nu bezig op de n64 versie te zoeken.....ik heb namelijk zo'n jouw-naam-geval hehehehehe en ik ben die cd kwijt waar ook Ridge Racer op staat.
Jij bent de eerste die mijn nick kan plaatsen hierro, ik heb veel plezier met dat ding gehad :P

Maar goed als ik jou verdere opmerkingen lees over Ridge Racer DS kan het dus geen kwaad om hem te kopen.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 21:41
ik ben niet de allerbeste met plaatjes maken :P ( kweet niet eens die code /img ? )dus ik post maar ff de link naar nieuwe another code screens!!!

http://www.ds-gamer.nl/article/261p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
nog meer scans!!
van jump super stars

Afbeeldingslocatie: http://www.cubed3.com/staff/spydarlee/2005/February/super_jump_stars_1.jpg

en van meteos

Afbeeldingslocatie: http://www.cubed3.com/staff/spydarlee/2005/February/meteos_scan_1.jpg

kan iemand ff die code vertellen dan kan ik er werkende plaatjes van maken!

[ Voor 28% gewijzigd door warchaser op 19-02-2005 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

warchaser schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 09:38:

kan iemand ff die code vertellen dan kan ik er werkende plaatjes van maken!
code:
1
2
3
[img]http://plaatje.jpg[/img] 
of
[img=breedte,hoogte]http://plaatje.jpg[/img]

Btw, ik krijg waarschijnlijk a.s. woensdag Wario binnen :)
Dan heb ik ondertussen 3 spellen (Mario,Zookeeper,Wario)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

DoctorV64 schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 07:50:
[...]

Jij bent de eerste die mijn nick kan plaatsen hierro, ik heb veel plezier met dat ding gehad :P

Maar goed als ik jou verdere opmerkingen lees over Ridge Racer DS kan het dus geen kwaad om hem te kopen.
Kijk smaken verschillen....maar als je Ridge Racer 64 tof vond dan is deze ook tof.....de besturing is sowieso fijner en de grfx zijn scherper.

BTW ik heb mijn docv64 nog steeds en verkoop hem ook niet....heb ik wel met mijn snes boxen gedaan en achteraf veel spijt van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

S2S schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 13:01:
[...]

Kijk smaken verschillen....maar als je Ridge Racer 64 tof vond dan is deze ook tof.....de besturing is sowieso fijner en de grfx zijn scherper.

BTW ik heb mijn docv64 nog steeds en verkoop hem ook niet....heb ik wel met mijn snes boxen gedaan en achteraf veel spijt van gehad.
MMhh... ik ga eens goed nadenken over Ridge Racer DS.

Ik heb mijn DoctorV64 ook nog steeds :D, snesbox (gelukkig) ook nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nohead schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 23:11:
Whoei mijn DS komt er ook aan
Mijn ouders zijn op vakantie in Hong Kong en hebben een DS gekocht met een aantal games
Wario Ware, Spiderman2, Ridge Racer, Mario64, Yoshi touch nog wat
Zijn dat nou leuke kadootjes ofwat???
Als je het niet erg vind om ze in zo'n taal te spelen :+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Mijn Doctor V64 en Professor SFII staan ook nog steeds netjes aangesloten :+ Vorige week nog een diskette uit een bak gehaald met als label "dierenvoetbal" en in mijn Professor SFII gestopt :D

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
S2S schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 13:01:
[...]

Hallo, niet om sommigen van jullie te dissen, maar ik lees hier vaak dat de DS betere en scherpere "grfx" heeft dan de N64. Voor iedereen die heel erg objectief is, kijk even naar het volgende:

N64:
http://media.ign64.ign.com/media/011/011541/img_1219289.html
http://media.ign64.ign.com/media/011/011541/img_1221582.html
http://media.ign64.ign.com/media/011/011541/img_1221578.html
http://media.ign64.ign.com/media/011/011541/img_1221561.html

Gameboy:
http://media.ds.ign.com/media/704/704841/img_2489759.html
http://media.ds.ign.com/media/704/704841/img_2489765.html
http://media.ds.ign.com/media/704/704841/img_2479138.html

Alleen objectieve mensen kunnen toegeven dat de DS minder krachtig is dan de N64, wat wil zeggen dat de graphics slechter zijn.

Lezers, of je nou een DS-fanboy bent of niet, laat je NIET voor de gek houden, en neem niet zomaar alles aan wat iedereen zegt.

Er zijn zelfs mensen die beweren dat Mario op de DS mooier uitziet :P

maarja, eens kijken wat de echte fans hierop te zeggen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is ook zo hoor...

Mairo 64 op de Nintendo 64 is echt superlelijk. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:59

RayNbow

Kirika <3

Faust schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 16:35:
Hallo, niet om sommigen van jullie te dissen, maar ik lees hier vaak dat de DS betere en scherpere "grfx" heeft dan de N64. Voor iedereen die heel erg objectief is, kijk even naar het volgende:
Je hebt het over scherpere gfx en je post geresizede pics van een N64...

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

@surrounded: Is polarium nogsteeds leuk nu je hem al een tijdje hebt? Ik ben erg benieuwd naar die game, maar ik kan me ook voorstellen dat het snel gaat vervelen :?

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Captain N schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 15:57:
Mijn Doctor V64 en Professor SFII staan ook nog steeds netjes aangesloten :+ Vorige week nog een diskette uit een bak gehaald met als label "dierenvoetbal" en in mijn Professor SFII gestopt :D
offtopic mode on
Damn als ik alles uitpak en weer netjes aansluit heb ik 2 kleine probleemjes in huis.
1. Ik moet dan een aparte kamer hebben om alles uit te stallen.
2. Mijn (v)echtgenote zal ik dan ook nog eens moeten overtuigen :D

Ik heb voor mijn USA-snes de GameDoctor SF3 met een DSP chip voor Mario Kart en de andere games die dat ding nodig hebben. Het blijven kicke dingen.
offtopic mode off

[ Voor 4% gewijzigd door DoctorV64 op 19-02-2005 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
[...]

-knip-
-bla-bla-bla linkjes
-knip-

Alleen objectieve mensen kunnen toegeven dat de DS minder krachtig is dan de N64, wat wil zeggen dat de graphics slechter zijn.

Lezers, of je nou een DS-fanboy bent of niet, laat je NIET voor de gek houden, en neem niet zomaar alles aan wat iedereen zegt.

ik zal eerst even mijn objectiviteit 'bewijzen' :
Ik heb zelf geen DS, heb er ook nog geen ge-pre ordered, ik zit er namelijk over te denken om een PSP te halen als opvolger van mijn SP en geen DS. (heb een PS2 en Cube onder mijn TV staan)

Nu we dat hebben gehad is mijn vraag aan jou, heb je al een DS in je handen gehad en wat spellen in beweging gezien? Ik toevallig gisteren nog en ik was flink verrast, omdat alles er op de screenshots een stuk pixel-achtiger uitziet dan in beweging. En wat ik heb gezien zag er beter uit dan dat wat een N64 kan produceren.

Maargoed stel dat Ridge Racer 64 (heb ik zelf nooit gespeeld) er inderdaad beter uitziet dan Ridge Racer DS, dan is dat natuurlijk niet direct het bewijs dat de N64 beter is, het kan ook bewijs zijn dat het Ridge Racer DS engine gewoon slecht is en zoals hierboven ook al gezegd; een geresized screenshot met een ander screenshot vergelijken is gewoon lastig..

Ik wil je niet afzeiken of flamen, van mij mag je de DS slecht vinden, maar ik kan je wel aanraden om eens een keer Mario 64 DS of Metroid Hunters te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

[...]

N64:
http://media.ign64.ign.com/media/011/011541/img_1219289.html
http://media.ign64.ign.com/media/011/011541/img_1221582.html
http://media.ign64.ign.com/media/011/011541/img_1221578.html
http://media.ign64.ign.com/media/011/011541/img_1221561.html

Gameboy:
http://media.ds.ign.com/media/704/704841/img_2489759.html
http://media.ds.ign.com/media/704/704841/img_2489765.html
http://media.ds.ign.com/media/704/704841/img_2479138.html

Dit is wat ik zeg:

Het grappige is dat jij zelf waarschijnlijk helemaal niet objectief bent....je hebt je mening al gevormd voordat je met de DS en Ridge Racer hebt gespeeld of er heel kort op hebt gespeeld :P

En ik ben zeker objectief als iets slecht is dan is het slecht en als iet goed is dan is het goed....maar wanneer is iets goed of slecht? Nou dat heeft met je smaak en mening te maken.....wat ik hier poste is wat ik er van vindt en dat vertel/deel ik dan met anderen...wat andere er dan mee doen moeten ze zelf weten.

Feit is dat ik net uren heb zitten multiplayen met deze game...en ik houdt helemaal niet zo van multiplayen...zegt al genoeg over de game.
En grfx zijn inderdaad belangrijk....heel erg belangrijk het is het eerste waar ik naar kijk....en Ridge Racer is niet uber.....maar dan komt gameplay om de hoek kijken en dat is nog belangrijker dan de grfx en dat heeft deze game...gameplay en het is vermakelijk....

[ Voor 114% gewijzigd door S2S op 19-02-2005 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind Ridge Racer DS een kutspel. Het is in feite gewoon een port. Een bagger port, in tegenstelling tot bijv. Super Mario 64 DS, wat een goede remake is.

Ridge Racer heeft echt onwijs weinig tracks... HEEL weinig tracks. En dan krijg je reverse mode enzo. Echt geen reet aan.

http://www.gamerankings.c...24896.asp?q=Ridge%20Racer

Zegt wel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

[...]

Hmm, heb je Super Mario 64 DS weleens in beweging gezien? Het gebrek aan filtering merk je bijna niet tijdens het spelen. Super Mario 64 DS heeft textures in een hogere resolutie en met meer detail dan die in Super Mario 64. De character models bestaan ook uit veel meer polygonen dan die van de N64. Voordat je gaat beweren dat het niet zo is, speel ze allebei eens. Ik vind Mario 64 DS echt beter qua graphics dan het origineel en ja, ik heb het origineel hier nog in mijn N64 zitten. Dat zegt trouwens niets over de kracht van de DS of de N64.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 18:49:

Ridge Racer heeft echt onwijs weinig tracks... HEEL weinig tracks. En dan krijg je reverse mode enzo. Echt geen reet aan.

Zegt wel genoeg.
Zegt inderdaad genoeg....laat zien dat jij nooit RIdge Racer 64 hebt gespeeld...ik zie toch als je Ridge Racer 64 tof vind dan vind je RR DS ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou. Nee. Ik was met Ridge Racer 64 diep teleur gesteld in de hoeveelheid tracks. Aantal auto's was dan wel weer relaxed (mooie auto's).

Maar het lijkt me gewoon driedubbel niks om hem weer te spelen. Het is echt een absolute arcade racer. Maar het kan natuurlijk wel vermakelijk zijn. Ridge Racer 64 heb ik inmiddels 4/5 jaar geleden uitgespeeld. M'n smaak is ondertussen veranderd. :P

edit: De aller laatste race is trouwens behoorlijk frustrerend (n64 versie). Ik had uiteindelijk gewonnen doordat de AI frontaal ging crashen. :{

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2005 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nioz schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 18:01:
[...]

Nu we dat hebben gehad is mijn vraag aan jou, heb je al een DS in je handen gehad en wat spellen in beweging gezien? Ik toevallig gisteren nog en ik was flink verrast, omdat alles er op de screenshots een stuk pixel-achtiger uitziet dan in beweging. En wat ik heb gezien zag er beter uit dan dat wat een N64 kan produceren.

Maargoed stel dat Ridge Racer 64 (heb ik zelf nooit gespeeld) er inderdaad beter uitziet dan Ridge Racer DS, dan is dat natuurlijk niet direct het bewijs dat de N64 beter is, het kan ook bewijs zijn dat het Ridge Racer DS engine gewoon slecht is en zoals hierboven ook al gezegd; een geresized screenshot met een ander screenshot vergelijken is gewoon lastig..

Ik wil je niet afzeiken of flamen, van mij mag je de DS slecht vinden, maar ik kan je wel aanraden om eens een keer Mario 64 DS of Metroid Hunters te spelen.
Inderdaad al die plaatjes zien er veel slechter uit dan het is en dat het bij 1 spel is wil nog niks zeggen en mario ziet er echt goed uit (heb ik net een daG) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
Denk je dat alle functies van de DS al bekend waren? Dan heb je het mis! De DS kan nog meer!

De DS kan je voelen met het touch screen, hij kan je horen met de microfoon, hij kan je dingen laten zien op twee schermen, hij heeft wi-fi, wat wil je nog meer? Wat dacht je van de temperatuur meten?

Volgens PlanetDS.de kan de DS ook temperatuur meten. Zo zouden er in het touch screen twee sensoren zitten die de temperatuur op twee graden precies zouden kunnen meten.

Nu zul je wellicht denken, wat moet ik daar nou mee, alsof ik me DS voor de temperatuur ga gebruiken. Maar ken je Boktai nog voor de GBA? Dit spel werkte met een sensor die zonlicht opving en keek hoeveel zon er was. Zoiets zou natuurlijk ook op de DS kunnen, maar dan met temperatuur, zo is er ook geen sensor op de game meer nodig, aangezien de DS het zelf kan meten.

Nu blijft natuurlijk de vraag over. Waarom is dit nu pas bekend? En is het überhaupt waar? En wat gaat er gebruik van maken? Helaas hebben we hier nog geen antwoord op, maar zodra we er achter zijn gekomen, zullen we het natuurlijk even laten horen op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
wat is nou eigenlijk de movieplayer voor de DS ???

gewoon egte films kijken met je ds ? overzetten van je computer ??? muziek draaien ??? hoeveel muziek en films kunnen derop ? ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit de review van Ridge Racer 64 blijkt hetzelfde... te weinig tracks:
Though Nintendo would love nothing more than boast that RR64 features nine unique courses, the fact of the matter is that there are really only three -- two from previous RR games and one original. (...) The truth is, dedicated racers will probably be able to zip through RR64 in a day or two.
Maar aan de andere kant...
The truth is that the game is so fast, so polished and so much fun that you'll come back to it time and again even after you've beaten all the tracks and obtained all the cars. You'll come back to show your friends how you can take a sharp corner at 150mph with a speedy 360 powerslide. You'll plug in a few extra controllers and marvel at the framerate and play consistency. You'll master the tight controls and you'll take on the Time Attack mode to beat high scores previously set by yourself. And you'll love every minute of it.
Dat klinkt dan toch weer niet slecht. :) (Dit gaat dus over de N64 versie, maar ik begrijp dat de DS versie daar een vrij directe port van is.) Ik denk dat ik hem toch maar ga kopen... om wat te racen te hebben op m'n DS totdat mariokart uit is.
@surrounded: Is polarium nogsteeds leuk nu je hem al een tijdje hebt? Ik ben erg benieuwd naar die game, maar ik kan me ook voorstellen dat het snel gaat vervelen.
Zeker, ik speel het nog de hele tijd. Superverslavend. Maar ik ben dan ook wel een fan van dit soort games... Tetris voor de originele gameboy doe ik ook nog steeds af en toe. :p
Maar polarium verveelt me in ieder geval nog niet. Het is wel een vrij moeilijke game (vind ik althans). Er is nauwelijks een learning curve, en af en toe zou je echt willen dat de nieuwe blokken wat minder snel omlaag kwamen vallen. Maar ja... dan moet je gewoon meer oefenen. ;) Uiteindelijk lukt het je toch weer om een level te clearen en dat geeft dan wel een grote kick. Als je wacht tot hij ergens in een demopod staat kun je gratis een speelbare demo downloaden op je DS. :p Dan merk je snel genoeg of het wat voor je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Gisteren heb ik nog warioware op de ds gedaan, 5 minuten. Je hebt in die 5 minuten een spelervaring zoals je die nog nooit hebt gehad. Wat ik van "Feel the magic" gehoord heb is beter, het gaat hier om absurde situaties, die met een mooi verhaaltje aan elkaar gelinkt zijn. De stijl is echt geweldig.

Wat ik wil zeggen, de ds heeft een eigen genre met die "stylus" games. ALs je van spellen als mario party houdt, dan is dit echt je ding, wat een lol!

Ik heb alleen maar filmpjes van RR gezien, en wat screenshots, maar nog niet zelf mogen spelen.

Nu mijn vraag aan de eigenaars van RR DS, voegt de stylus bij 'traditionele' spellen echt iets toe?
Verder dan gamespot en IGN heb ik niet gelezen, en zij vinden het leuk en apart, maar zeggen dat racegames misschien beter analoog te doen zijn. Wat denken jullie?
Ik zie namelijk echt een absolute topper in Feel the magic, maar GTA of iets in die richting doen waar je maar wil spreekt me ook heel erg aan.

Ik ben btw. niet van plan om een van beiden te kopen, want mobile gamen is voor mij nog altijd de grijze gameboy met tetris erin 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Ik denk dat ik met het kopen van mijn race game toch nog even wacht op NFS Underground 2, en misschien koop ik wel helemaal geen racegame tot MarioKart DS...Er komen in begin maart zoveel coole spellen uit! Ik wil ze allemaal wel hebben! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10 14:54

Nohead

PSN ID: Nohead

Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 15:09:
[...]

Als je het niet erg vind om ze in zo'n taal te spelen :+ :)
zijn bijna allemaal Amerikaanse uitvoeringen :P behalve op yoshi na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-03-2023
Iemand ondertussen al ervaring met de Play-yan, goede kwaliteit?

Levi (Utrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Levi schreef op zondag 20 februari 2005 @ 14:10:
Iemand ondertussen al ervaring met de Play-yan, goede kwaliteit?
Denk het niet ;) Dat zou een beetje snel zijn, officieel is deze player nog niet uit.

Morgen is hij uit.

[ Voor 5% gewijzigd door S2S op 20-02-2005 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie zat er net op een DS te spelen in de stoptrein van utrecht naar rotterdam? :D Fuck wat had ik graag ook een DS gehad als ik dat zo zag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
haha ik ga hem morgen ook meenemen naar school daar had iemand hem ook maar ik was ziek dus ik kon niet naar school :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
warchaser schreef op zondag 20 februari 2005 @ 14:51:
haha ik ga hem morgen ook meenemen naar school daar had iemand hem ook maar ik was ziek dus ik kon niet naar school :(
Nintendo DS maakt het weer leuk om naar school te gaan.

Wat een geweldig ding. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 17:36:
Het is ook zo hoor...

Mairo 64 op de Nintendo 64 is echt superlelijk. :|
Vergelijkingen:
Vergelijking 1
Vergelijking 2
Vergelijking 3
Vergelijking 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trage website, maar inderdaad, voor zover we kunnen zien, geeft de DS het mooiere beeld (hoewel ik zo'n gast ben die gameplay belangrijker vind).

Overigens was Mario64 de eerste game op de N64, en is er in z'n hele loopbaan behoorlijke vooruitgang geboekt. Perfect dark was écht mooi, conker ook. Wat dat betreft ben ik benieuwd hoe de DS evolueren gaat, wie weet naar gamecube niveau graphics, de N64 zat op z'n eind tegen Dreamcast niveau aan, immers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nohead schreef op zondag 20 februari 2005 @ 12:32:
[...]

zijn bijna allemaal Amerikaanse uitvoeringen :P behalve op yoshi na
was ff in de war met release data, maar idd, alleen yoshi. Nouja zal wel niet zó erg zijn aangezien alle vertalingen van de menu's online staan. Ik wacht wel nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kleine startpost update :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
bij vergelijking 4 zie je duidelijk wat ik bedoel.
Je ziet dat het kasteel veel meer diepte en detail heeft, op de andere screenshots lijkt het alsof bij de n64 er meer relief is in de omgevingen. Maar de echte kenners die vinden dat minder relief mooier is, uiteraard.
Bovendien had ik het over ridge racer.

Edit: ow, en de wolken bewegen op de n64, op de plaatjes zie je dat niet, maar je ziet wel dat ze meer op wolken lijken.

[ Voor 8% gewijzigd door Faust op 20-02-2005 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Faust schreef op zondag 20 februari 2005 @ 17:48:
[...]

bij vergelijking 4 zie je duidelijk wat ik bedoel.
Je ziet dat het kasteel veel meer diepte en detail heeft, op de andere screenshots lijkt het alsof bij de n64 er meer relief is in de omgevingen. Maar de echte kenners die vinden dat minder relief mooier is, uiteraard.
.
Je vergelijkt nu juist twee screenshots waar je maar een klein deel van de omgeving op ziet. Het kasteel heeft inderdaad iets minder details op de DS, maar als je een screenshot zou nemen waar wat meer van de kasteeltuinen op staat, dan zie je duidelijk dat de DS versie over het algemeen echt veel meer detail heeft. Op de andere screenshots zie ik echter helemaal geen verschil in relief in de omgevingen. In de screenshots van de DS versie lijkt het er soms op dat er minder relief is, maar als je aan het spelen bent zie je dat dit niet zo is. In de levels waar er al een verschil in polygon count is, is dat echt altijd in het voordeel van de DS.

Jij was trouwens zelf degene die het over Super Mario 64 DS had. Dus niet zeggen dat je het alleen over Ridge Racer had. ;)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
MetroidPrime schreef op zondag 20 februari 2005 @ 18:28:

Korte samenvatting: wat jij zegt is niet zo, althans het is amper te zien. Wat ik zeg is wel zo, er zijn alleen geen screenshots van, maar het is wel zo ;)
Hmm, als jij het zegt. Opnieuw, ik heb zelf geen ds en ben ook niet van plan om een te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Faust schreef op zondag 20 februari 2005 @ 18:40:
[...]

Hmm, als jij het zegt. Opnieuw, ik heb zelf geen ds en ben ook niet van plan om een te kopen.
Hallo! Hoezo verkloot een quote? LEES eens wat ik zeg, je samenvatting klopt voor geen meter. Ik zeg nergens dat er geen screenshots zijn, jij bent degene die selectief een screenshot kiest en dan bekritiseerd dat het op de DS er slechter uitziet dan op de N64(waar ik mee eens was voor dat betreffende screenshot), terwijl vrijwel alle andere screenshots zijn die het omgekeerde laten zien. Heb je al de vergelijking gezien tussen Bowser op de N64 en op de DS? Dat is echt duidelijk in het voordeel van de DS.

Als je trouwens toch geen DS wil gaan kopen, waarom doe je dan zoveel moeite om iedereen over te halen dat de N64 krachtiger is dan de DS(voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat het niet zo is)?

EDIT: Ik heb de N64 versie maar weer eens tevoorschijn gehaald en ik heb hem tegelijkertijd gespeeld met de DS versie. Ik heb in het level dat in de screenshots voorkomt waar jij naar verwijst geen verschil in relief gevonden. Ik heb de DS dus echt naast de tv gehouden en het verschil is er simpelweg niet.

EDIT2: In welk level van Super Mario 64 op de N64 zouden de wolken horen te bewegen? Buiten het kasteel en op Bomb-omb Battlefield doen ze dat dus niet.

[ Voor 21% gewijzigd door MetroidPrime op 20-02-2005 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DS-tour in Maastricht:
Afbeeldingslocatie: http://www.uploadyourimages.com/img/249960dsc04483.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
hehe, allemaal kiddo's :)
Welke games waren er? Ben toch benieuwd of Yoshi enzo er wel echt zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
MetroidPrime schreef op zondag 20 februari 2005 @ 18:57:
[...]

Hallo! Hoezo verkloot een quote? LEES eens wat ik zeg, je samenvatting klopt voor geen meter. Ik zeg nergens dat er geen screenshots zijn, jij bent degene die selectief een screenshot kiest en dan bekritiseerd dat het op de DS er slechter uitziet dan op de N64(waar ik mee eens was voor dat betreffende screenshot), terwijl vrijwel alle andere screenshots zijn die het omgekeerde laten zien. Heb je al de vergelijking gezien tussen Bowser op de N64 en op de DS? Dat is echt duidelijk in het voordeel van de DS.

Als je trouwens toch geen DS wil gaan kopen, waarom doe je dan zoveel moeite om iedereen over te halen dat de N64 krachtiger is dan de DS(voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat het niet zo is)?

EDIT: Ik heb de N64 versie maar weer eens tevoorschijn gehaald en ik heb hem tegelijkertijd gespeeld met de DS versie. Ik heb in het level dat in de screenshots voorkomt waar jij naar verwijst geen verschil in relief gevonden. Ik heb de DS dus echt naast de tv gehouden en het verschil is er simpelweg niet.

EDIT2: In welk level van Super Mario 64 op de N64 zouden de wolken horen te bewegen? Buiten het kasteel en op Bomb-omb Battlefield doen ze dat dus niet.
Hallo, mijn excuses als ik je aangevallen had, ik wilde gewoon even laten weten dat het "ds ziet stukken beter uit dan N64" niet altijd opgaat.
We zullen er maar vanuitgaan dat "N64 is mooier dan Gameboy DS" een uitzondering op de regel is.

Aanvankelijk wilde ik wel een DS kopen, maar dat had alleen met de aankondiging te maken, waar gezegd werd dat hij krachtiger zou zijn dan de N64, Ik had Perfect Dark of Zelda in gedachten. Maar misschien komen die er nog wel. Voor die Zelda en PD moest je extra geugen erbij kopen meen ik me te herinneren.

Sony doet overigens hetzelfde, ze zeggen dat een PSP net zo mooie graphics als een PS2 zal hebben; yeah right! Eerst zien, dan geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Faust schreef op zondag 20 februari 2005 @ 19:57:
[...]

Sony doet overigens hetzelfde, ze zeggen dat een PSP net zo mooie graphics als een PS2 zal hebben; yeah right! Eerst zien, dan geloven.
M'n beste man, wat wil je zien? Ik fotografeer/film het wel om het te bewijzen dat het praktisch equivalenten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:07
MetroidPrime schreef op zondag 20 februari 2005 @ 18:57:
[...]

Niet om het een of ander, maar Mario 64 was een eerste generatie N64 game. De DS hardware heeft grote overeenkomsten met die van de N64, waardoor ze dus al betere graphics eruit kunnen persen dan bij Mario 64 destijds. Ik vraag me af of ze het Turok 2 niveau zullen halen(zeker met Expension Pak). Texturefiltering wordt tenslotte toch wel enigszins gemist.

Ik ben niet anti-DS, want ik vind het een prachtig apparaat. Alleen vind ik dat ze op sommige vlakken toch wel wat meer aandacht eraan hadden mogen besteden, als je ziet wat voor graphics de PSP eruit perst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2005 @ 16:13:
Overigens was Mario64 de eerste game op de N64, en is er in z'n hele loopbaan behoorlijke vooruitgang geboekt. Perfect dark was écht mooi, conker ook. Wat dat betreft ben ik benieuwd hoe de DS evolueren gaat, wie weet naar gamecube niveau graphics, de N64 zat op z'n eind tegen Dreamcast niveau aan, immers.
Haha! De dreamcast wordt behoorlijk onderschat onder het meeste volk. De dreamcast was een prachtig apparaat, dat technisch bijzonder knap in mekaar zat, het was in zijn tijd ver voor op de concurentie. Dus zeker mooier dan de n64, ook al wordt de hardware van een console steeds beter benut tijdens het verjaren, het blijft een n64. Ik blijf het zonde vinden dat de dreamcast pas tegen zn eind ''ontdenkt'' werdt door het publiek (koopjes zoekend publiek). DC _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Faust schreef op zondag 20 februari 2005 @ 19:57:
[...]

Hallo, mijn excuses als ik je aangevallen had, ik wilde gewoon even laten weten dat het "ds ziet stukken beter uit dan N64" niet altijd opgaat.
We zullen er maar vanuitgaan dat "N64 is mooier dan Gameboy DS" een uitzondering op de regel is.

Aanvankelijk wilde ik wel een DS kopen, maar dat had alleen met de aankondiging te maken, waar gezegd werd dat hij krachtiger zou zijn dan de N64, Ik had Perfect Dark of Zelda in gedachten. Maar misschien komen die er nog wel. Voor die Zelda en PD moest je extra geugen erbij kopen meen ik me te herinneren.

Heb ik dan gezegd dat de DS er altijd stukken beter uitziet dan de N64? Ik heb alleen gezegd dat Super Mario 64DS er beter uitziet dan Super Mario 64 en dit is ook duidelijk zo. Ik zei eigenlijk alleen dat wat jij over Super Mario 64 zei niet klopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Promo op Trance Energy (12 feb. 2005, jaarbeurs utrecht):

Let maar niet op de slechte kwaliteit. Tis trouwens een mp4 bestand.

jaja beetje onduidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
kijk eens! ik zie een hand seal op dat onderste schermpje!!! aah zelf je handseals maken om vervolges de kagebun no jitsu te doen!! naruto rocks!!! :9~

Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/551/551356/naruto-20040925111728791.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
prototype schreef op zondag 20 februari 2005 @ 20:00:
[...]

M'n beste man, wat wil je zien? Ik fotografeer/film het wel om het te bewijzen dat het praktisch equivalenten zijn :)
Ik heb beelden van metal gear acid en ridge racer gezien, maar vrienden van mij hadden gezegd dat die beelden niet door de psp berekend werden. Als dat wel het geval is, dan zit nintendo met een groot probleem.

De handheld markt heeft al heel erg lang "10 jaar achtergelegen". Ik zal het even toelichten.
In 1998 (?) kwam de gameboy color. Grafisch had die dezelfde kwaliteiten als iets uit pakweg 1988, bijv. de master system of zo. Niemand hechtte hier waarde aan, het was immers een handheld, die hoefde niet zo krachtig te zijn als wat je thuis op de tv aansloot, je moest het immers "in je zak" kunnen meenemen.

In 2001 kregen we de Gameboy Advance, en die kwam overeen met de supernes uit 1991.

Met de gameboy DS is het weer hetzefde, want grafisch is het ongeveer hetzelfde als wat je 10 jaar geleden had (N64=1996?). En zonder de stylus zijn het in sommige gevallen ook nog eens dezelfde spellen als 10 jaar geleden (mario 64 bijvoorbeeld),
maar iedereen 'pikt' dit, een handheld hoeft immers niet krachtig te zijn.

(uitzonderingen/flops daargelaten: neogeo pocket, gamegear, etc).

Met de komst van de PSP dadelijk is die grens van 10 jaar niet meer van toepassing (als we alles moeten geloven). Je kan in theorie hierop NFS:Underground, of GTA spelen, in een kwaliteit die amper onder doet voor de spellen die je vandaag koopt voor je PS2.

Dat is op zijn minst interessant te noemen.

Hoe zal Nintendo op die PSP reageren?
Nintendo kennende zullen ze een systeem bouwen wat veel krachtiger is, zoals ze de PS1 destijds counterde met de 64bits Nintendo 64.
De DS is een voorproefje van wat ons te wachten staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:59

RayNbow

Kirika <3

warchaser schreef op zondag 20 februari 2005 @ 20:48:
kijk eens! ik zie een hand seal op dat onderste schermpje!!! aah zelf je handseals maken om vervolges de kagebun no jitsuKage Bunshin no Jutsu te doen!! naruto rocks!!! :9~

[afbeelding]
O-)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Faust schreef op zondag 20 februari 2005 @ 21:19:
De DS is een voorproefje van wat ons te wachten staat.
Inderdaad. Ik verwacht dat Nintendo volgend jaar rond deze tijd met de GBA 2 komt aanzetten. Persoonlijk denk ik dan dat de GBA 2 graphics zal hebben dat verglijkbaar zal zijn met de NGC. Heeft de PSP dan geen voorsprong meer op grafisch gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
:> ik had niet egt veel tijd om dat op te zoeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

[...]
Verhaal dat handhelds 10 jaar achter lopen en dat met de PSP hier verandering in lijkt te zijn gekomen. Dit zou een probleem voor Nintendo zijn.
Ik ben het voor een groot deel met je eens. Handhelds lopen altijd achter qua games. De PSP doet iets wat niet voor mogelijk werd gehouden en dat is this-generation console kwaliteit draagbaar maken.

Maar is dit iets waar we op zitten te wachten? Willen we precies dezelfde games die we thuis op onze loeigrote televisies kunnen spelen ook op een draagbaar apparaat? natuurlijk is het zo dat een hoop mensen bijvoorbeeld op vakantie hun handheld meenemen en daar lange tijd aan een stuk door een game spelen. Maar voor het merendeel van de tijd zullen mensen zo'n ding kopen om wat te doen te hebben in de bus/trein/wachtkamer etc.
Wat ik wil zeggen is dat handheld gaming gewoon anders is dan homeconsole gaming (IMO). Een van de beste (als niet de beste) titel voor een handheld is nog steeds tetris. Een game die je meteen oppakt en voor x tijd pobleemloos kunt spelen.

Nintendo zegt dat het zich niet meer zal richten op de grafische pracht van games maar meer op de spelbeleving. De NDS is hier momenteel het lichtende voorbeeld van. Dat de PSP gaat verkopen komt door de enorm sterke playstation naam en enorme marketing machine van Sony. Of hij het ook gaat halen zal toch afhankelijk zijn van de marktacceptatie. Sowieso hebben ze goede kaarten in handen. Voor Nintendo geldt min of meer hetzelfde. Zij zijn eigenaar van de handheld markt. Op basis daarvan zal de NDS wel gaan verkopen, maar als het publiek geen zin heeft in de nieuwe gameplay zal de NDS ook floppen. Ik denk dan ook dat er binnen 18 maanden een opvolger komt voor de GBA die onder de Gameboy naam een (for lack of a better wordt) PSP-kloon neerzet. Mocht de NDS de way to go blijken dan zal die tak van sport overblijven en zal wellicht de Gameboy op stal worden gezet.

Maar er is ook een heel erg reele kans dat met de PSP een nieuwe soort van gamers en dus een nieuwe markt wordt aangeboord (ik denk dan bijvoorbeeld mensen die geen TV over hebben voor console gaming). Dat zou ook kloppen met de eerdere beweringen van Nintendo dat de NDS een derde pilaar zou vormen naast de homeconsole en de gameboy.

Ik denk dat zowel Nintendo als Sony goed bezig zijn en denk dat het 3 pilaren scenario ook erg reeel is. Wil Nintendo met Gameboy door gaan dan moet de GBA2 wel serieus kont moeten gaan schoppen. Maar dat vertrouw ik Nintendo wel toe, ze weten iig wat er mis kan gaan door te kijken naar de PSP kinderziektes ;-)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[...]

Met de komst van de PSP dadelijk is die grens van 10 jaar niet meer van toepassing (als we alles moeten geloven). Je kan in theorie hierop NFS:Underground, of GTA spelen, in een kwaliteit die amper onder doet voor de spellen die je vandaag koopt voor je PS2.

Dat is op zijn minst interessant te noemen.
De PSP is dan wel superduur, 250 dollar. Mensen mogen heel blij zijn dat het niet 400 euro kost. Sony verliest veel geld met die lage prijs.

En al die fantastische graphics gaan ook ten koste van de battery life. Ridge Racer is al op bijna PS2 kwaliteit, maar de hoofd ontwikkelaar (hoe je hem ook wilt noemen) heeft gezegd dat ze de graphics capaciteiten niet volledig hebben benut, want dan zou de battery life super kort zijn. Ridge Racer houd het met full brightness niet eens 3 uur vol. Dus Sony heeft een zeer grote fout gemaakt IMO.

Ze hebben een TE sterke processor neer gelegd die extra duur is en helemaal onnodig want hij wordt nooit 100% benut. Nintendo heeft deze 2 basis principes wel gehouden met de DS.

a) Een handheld moet goedkoop zijn
b) Een handheld moet een lange battery life hebben

Maar goed. Dit gaat weer te ver offtopic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
Deddiekoel schreef op maandag 21 februari 2005 @ 10:04:
[...]

Maar is dit iets waar we op zitten te wachten? Willen we precies dezelfde games die we thuis op onze loeigrote televisies kunnen spelen ook op een draagbaar apparaat? natuurlijk is het zo dat een hoop mensen bijvoorbeeld op vakantie hun handheld meenemen en daar lange tijd aan een stuk door een game spelen. Maar voor het merendeel van de tijd zullen mensen zo'n ding kopen om wat te doen te hebben in de bus/trein/wachtkamer etc.
Wat ik wil zeggen is dat handheld gaming gewoon anders is dan homeconsole gaming (IMO). Een van de beste (als niet de beste) titel voor een handheld is nog steeds tetris. Een game die je meteen oppakt en voor x tijd pobleemloos kunt spelen.
Dit lees ik vrij vaak; alsof graphics en gameplay niet samen kunnen gaan of dat leuke/simpele/2D spellen ineens niet meer tot de mogelijkheden behoren, omdat hij mooie 3D beelden kan produceren. (lumines?)
Ik wil geen DS vs. PSP war ontketenen, dus probeer mijn opmerking aub in een wat algemener licht te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Veel mensen zeggen dat graphics niet uitmaken, en dat klopt in sommige gevallen:

Tetris, zoals iemand al zei. Mijn vakantie vorig jaar in Griekenland had ik voor een groot gedeelte doorgebracht met Tetris spelen op de ECHTE gameboy (al bijna 13 jaar en nog steeds werkend), tijdens de terugreis vestigde ik mijn laatst genoteerde record van 208 lijnen.
Het is in zwart (groen)- wit!!!
Het heeft kut geluid!!!

Fuck dat allemaal! Tetris zou ik zelfs nu willen spelen.

Enige nadeel was dat je moeilijk in de zon kon gameboyen, ik loste dit op door te liggen en de schaduw van mijn hoofd op het scherm te laten vallen, maar ook de DS en iedere andere gameboy heeft dit probleem.

Ondanks dat mensen "nintendo fanboy" in hun naam hebben staan, ga ik er toch vanuit dat sommigen van jullie het spel ICO hebben gespeeld op de PS2.
Dat spel, die ervaring. Dat is niet mogelijk op 'mindere' hardware, bijvoorbeeld hoe de zon je in je gezicht kon schijnen en de uitgestrekte horizon. Het gevoel wat je krijgt door het spel te spelen.

De gedachte dat ik dat gevoel overal zou kunnen hebben... ik denk dat DAT is waar de PSP voor zou moeten staan.

Begrijp me niet verkeerd, haren uittrekken met ww: touched was leuk, in een neus peuteren grappig, maar een spel als ICO kunnen spelen in de trein, of op weg naar vakantie.
Dat is wat de consument wil, en dat is ook de reden waarom de PSP zo een groot succes gaat worden. Prachtige spellen zullen uitkomen.

Die nieuwe pokemon ziet er leuk uit, heel mooi, maar zoiets valt helemaal in het niet wanneer je FF VII zou kunnen hebben. Mensen gaan kiezen, FF of Pokemon...
Mario Kart, of Gran Turismo 4, etc.

Dat van die 3 uur heb ik gelezen.
Kijk eens hoelang je laptop het uithoudt met de brightness op max. langer dan 2 uur zal het niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad. Alleen wil de consument geen 250 euro betalen voor een handheld die het niet eens 6 uur lang volhoud, en 50-60 euro voor games al helemaal niet. :O

Ik zie niet wat je nu probeert duidelijk te maken. Ik wil er eigelijk graag op in maar ik denk dat het dan het topic een DS vs. PSP topic wordt (hier spreek ik uit ervaring *kuch* FOK! *kuch*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Faust schreef op maandag 21 februari 2005 @ 16:47:
Die nieuwe pokemon ziet er leuk uit, heel mooi, maar zoiets valt helemaal in het niet wanneer je FF VII zou kunnen hebben. Mensen gaan kiezen, FF of Pokemon...
Mario Kart, of Gran Turismo 4, etc.
Met Mario Kart heb ik veel meer lol dan met Gran Turismo 4.

Persoonlijk denk ik dat de mainstream voor Gran Turismo zal gaan. Maar dat is alleen om de graphics, niet voor de gameplay.

[ Voor 15% gewijzigd door magnifor op 21-02-2005 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

[blaatmode] De PS2 kwam eerder uit dan de andere consoles, en was grafisch minder. Echter, de PlayStation had wel een goede naam op console gebied. De PS2 heeft uiteindelijk beter verkocht dan de andere consoles.

De NDS kwam eerder uit dan de andere handeld, en is grafisch minder. Echter, Nintendo heeft wel een goede naam op handheld gebied. Zo als het nu staat, heeft de NDS nog beter verkocht.[/blaatmode]

[opsom]
Mijn redenen om de DS boven de PSP te kiezen:

-Ik wil mijn GBA spelletjes nog kunnen spelen, een GBA+PSP meenemen is een beetje teveel van het goede...
-Games zijn goedkoper
-Touchscreen -> vernieuwing
-De devscene/online gebeuren (PSP is dan al online via xLink, dus dat valt een beetje tegen...)
-De (nintendo) games spreken _mij_ meer aan (persoonlijk)
-Langere batterij duur

Redenen die ik zou zien om een PSP te kopen:

-Graphics
-Je vindt de sony games leuker
-Multimedia
[/opsom]
offtopic:
Voel je niet aangevallen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Wekkie op 21-02-2005 17:16 ]

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Faust schreef op maandag 21 februari 2005 @ 16:47:
Veel mensen zeggen dat graphics niet uitmaken, en dat klopt in sommige gevallen:
Ondanks dat mensen "nintendo fanboy" in hun naam hebben staan, ga ik er toch vanuit dat sommigen van jullie het spel ICO hebben gespeeld op de PS2.
Dat spel, die ervaring. Dat is niet mogelijk op 'mindere' hardware, bijvoorbeeld hoe de zon je in je gezicht kon schijnen en de uitgestrekte horizon. Het gevoel wat je krijgt door het spel te spelen.

De gedachte dat ik dat gevoel overal zou kunnen hebben... ik denk dat DAT is waar de PSP voor zou moeten staan.

Begrijp me niet verkeerd, haren uittrekken met ww: touched was leuk, in een neus peuteren grappig, maar een spel als ICO kunnen spelen in de trein, of op weg naar vakantie.
Dat is wat de consument wil, en dat is ook de reden waarom de PSP zo een groot succes gaat worden. Prachtige spellen zullen uitkomen.

Dat van die 3 uur heb ik gelezen.
Kijk eens hoelang je laptop het uithoudt met de brightness op max. langer dan 2 uur zal het niet zijn.
ICO is een speltype dat je nieteens op een handheld wilt spelen, dat spel is geen spel het is een ervaring. dat soort spelen doen gewoon niet op handhelds.

Je gebruikt steeds de slechtste voorbeelden die je maar kan verzinnen dat is zonde, want in wat je bedoelt zit een kern van waarheid, maar de DS beoordelen op een poort (Ridge racer) slaat gewoon nergens op.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Zoals Jurjen (PU :> ) zei:
De PSP wil het thuisgevoel zo goed mogelijk vertalen naar een handheld - erg gelukt.
De DS wil een totaal nieuwe spelervaring geven die je nergens anders op hebt - ook erg gelukt.

Dus het hangt allemaal van je smaak af. Ik heb Gameboys nooit gekocht (en zal GBA2 bijv. ook niet kopen) omdat het alleen dingen biedt die ik ook gewoon thuis kan doen, zonder dat ding. De DS geeft mij iets waarvoor je het apparaatje echt moet aanschaffen; leuke games die zelfs met een eventuele emulator niet zo leuk zijn als 'in het echt'. :) Maar voor iemand anders is dit wellicht niet zo, lekker boeiend :P Dat flamen heeft toch geen nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
TheEvilCuber schreef op maandag 21 februari 2005 @ 17:16:
[...]

ICO is een speltype dat je nieteens op een handheld wilt spelen, dat spel is geen spel het is een ervaring. dat soort spelen doen gewoon niet op handhelds.

Je gebruikt steeds de slechtste voorbeelden die je maar kan verzinnen dat is zonde, want in wat je bedoelt zit een kern van waarheid, maar de DS beoordelen op een poort (Ridge racer) slaat gewoon nergens op.
Ik gebruik ICO omdat het net als Tetris in mijn top 5 staat.

Hoezo hoort zo'n mooi spel niet thuis op een handheld? Dat vind ik onzin. Wat jij zegt is eigelijk:
een handheld is alleen voor simpel, 2 dimensionaal (niet op graphics doelend) vermaak.
Nou laat dat voor de Gameboys zo zijn, de nieuwe generatie handhelds zal verder gaan.

Hoort Zelda: OOT dan zeker ook niet thuis op een handheld? "nee die wil ik niet, zo iets moois hoort gewoon niet op een handheld thuis!!" :Z

Het beoordelen van de DS op basis van Ridge racer, of mario, of wat dan ook:
Okee, "Feel the magic" is uniek, maar dat spel zul je niet maanden spelen.

Je moet ook kijken naar de "games" ipv de "gadget".
Na een week of 2 wil je ook 'normale'/'gewone' spellen doen. Bijv. een racegame, of een mariogame (hahaha, no flame intended).
Wat originaliteit betreft krijgt feel the magic een dikke 10, maar als de lol/het nieuwe eraf is, dan ga je weer gewone spellen doen, geloof me.

De 2 schermen zijn zo ongeloofelijk uniek, dat zelfs op vandaag nog, na zeker 1 jaar de tijd gehad te hebben, geen enkele developer fatsoenlijk gebruik ervan heeft weten te maken (als in: iets wat de meerwaarde van een xtra scherm zou moeten aantonen).
Zelfs bij Feel the Magic is het alleen een verijdeld 'scorebord'
Geef maar een voorbeeld wat het tegendeel bewijst.

Met mijn gameboy kan ik het volgende: naar de mediatheek de trap op lopen terwijl ik tetris speel.
Kan je dat ook met zo'n pen? Nou, je moet zitten... ALs je een demo-pod hebt kan je ook erbij staan, of je kan hem op een tafel leggen...Hmm, portable gaming..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
warchaser schreef op zondag 20 februari 2005 @ 22:36:
[...]

:> ik had niet egt veel tijd om dat op te zoeken :+
Als Naruto fan hoor je dat te weten. :P

Maar dat van naruto ziet er zeker stoer uit. Hopelijk werkt het nog een beetje goed en snel. Alhoewel dat natuurlijk aan jezelf ligt. Dat is wel stoer, al die hand-seals uit je kop leren. Zit je op dat schermpje te bashen, "Sexy no jutsu" :D *plaats hier een bloedneus smily* Enkel jammer dat het niet 3D is...

Laatst ook nog Wario Ware bij nedgame gedaan. Echt vaag man, maar wel leuk. Hoe ze sommige games ook verzinnen, wc papier afrollen enzo. :) Echt goed bedacht. Hoeveel van die games zitten er eigenlijk in?

[ Voor 4% gewijzigd door Vanitas op 21-02-2005 17:49 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

Vanitas schreef op maandag 21 februari 2005 @ 17:48:
[...]
Laatst ook nog Wario Ware bij nedgame gedaan. Echt vaag man, maar wel leuk. Hoe ze sommige games ook verzinnen, wc papier afrollen enzo. :) Echt goed bedacht. Hoeveel van die games zitten er eigenlijk in?
180 :)

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Ik wil je mening wel respecteren, maar er klopt geen reet van :P
Ik heb de DS nu 2 maanden en speel nog steeds Mario's minigames. Dus nee, dat ben je niet zomaar zat. Daarbij heb je geloof ik zelf geen DS, dus je weet sowieso niet of je dan weer gewone spellen gaat doen. Als het daarop aankomt kan de DS dit overigens ook, maar dat terzijde.

De twee schermen worden wel degelijk goed gebruikt in bijvoorbeeld de Mario minigames. Maar niet ieder spel hoeft van de twee schermen gebruik te maken, dit kan namelijk ook nog eens geforceerd overkomen. In Wario Wario worden alle eigenschappen overigens wel goed gebruikt (zo schijnt het iig, moet hem nog binnen krijgen :P), Touch-screen, de twee schermen en de mic worden volledig gebruikt. Daarbij is dit nog de eerste batch; vaak gaan devs pas daadwerkelijk devven wanneer ze zien dat er markt voor is (wat overigens wel is gebleken).
Nu ik er over nadenk, Yoshi's touch and go gebruikt ook al de functies, dus wat lul je eigenlijk? :P

Trouwens, net of jij de trap op gaat PSP'en? Yeah right. Beiden zijn portable omdat je kunt gamen waar je wilt. Dat jij wil lopen tijdens het gamen, tja, daar hebben ze geen rekening mee gehouden denk ik ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Xrenity op 21-02-2005 18:00 . Reden: Tekstje van die quote ingekort ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Persoonlijk vind ik alle games die nu op de DS uit zijn gewoon kut. :/

Super Mario 64 DS is dan wel leuk, maar ik heb er niet op gewacht.

Ik wacht op Yoshi's Touch & Go, Puppy Times/Nintendogs en Touch! Kirby's Magic Paintbrush.

Ik kijk alleen maar uit op 3 games. 3 Games! Sommige mensen realiseren niet hoe supersterk de DS gaat worden over een paar maanden. Op het moment is de PSP sterker (niet kwa prijs of batterylife).

Verder ben ik heel enthiousiast over de DS omdat je er GBA games op kan spelen. Ik heb nooit een Gameboy gehad. Ik ben zeker van plan om wat GBA games aan te schaffen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Faust schreef op maandag 21 februari 2005 @ 17:41:
De 2 schermen zijn zo ongeloofelijk uniek, dat zelfs op vandaag nog, na zeker 1 jaar de tijd gehad te hebben, geen enkele developer fatsoenlijk gebruik ervan heeft weten te maken (als in: iets wat de meerwaarde van een xtra scherm zou moeten aantonen).
waar haal je dat jaar vandaan? :/
Met mijn gameboy kan ik het volgende: naar de mediatheek de trap op lopen terwijl ik tetris speel.
Kan je dat ook met zo'n pen? Nou, je moet zitten...
je hebt twee handen en twee benen, ik zie niet in waarom je spelende op een DS de trap niet op zou kunnen lopen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Het enigste wat jullie op de DS heeft weten te boeien is samen te vatten in 1 woord:

minigames.

Wat de 2 schemren betreft: er is niets wat niet mogelijk was met 1 scherm.
Zo heb ik Vrally demo op de p800 gedaan, en die had geen scherm met een stuur erop nodig om te laten zien hoe hard je stuurde.

bij deze voeg ik me bij het volgende:
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 18:10:
Persoonlijk vind ik alle games die nu op de DS uit zijn gewoon kut. :/

Super Mario 64 DS is dan wel leuk, maar ik heb er niet op gewacht.

Ik wacht op Yoshi's Touch & Go, Puppy Times/Nintendogs en Touch! Kirby's Magic Paintbrush.

Ik kijk alleen maar uit op 3 games. 3 Games! Sommige mensen realiseren niet hoe supersterk de DS gaat worden over een paar maanden. Op het moment is de PSP sterker (niet kwa prijs of batterylife).

Verder ben ik heel enthiousiast over de DS omdat je er GBA games op kan spelen. Ik heb nooit een Gameboy gehad. Ik ben zeker van plan om wat GBA games aan te schaffen. :)
Ik moet eerlijk zijn: Metal Gear Acid is het enige spel wat ik voor de PSP zou willen, de rest is nog niet uit :(

Wat de 250 euro betreft:
voor 199 euro heb je een PSP valuepack.
Maegrim schreef op maandag 21 februari 2005 @ 18:16:
[...]

waar haal je dat jaar vandaan? :/

[...]

je hebt twee handen en twee benen, ik zie niet in waarom je spelende op een DS de trap niet op zou kunnen lopen }:O
jaar: developement tijd die ze hebben, maw, zeker 1 jaar gelden zei nintendo tegen bijv. sega: er zijn 2 schermen en een touchscreen, bednk maar iets leuks.

Waarom je niet kan lopen met een ds, omdat je met een hand de pen moet vast houden en met de andere geacht word de ds in balans te houden. Schrijf maar eens wat in een schrift terwijl het niet stabiel ergens ligt.

[ Voor 23% gewijzigd door Faust op 21-02-2005 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
dat komt omdat een schift makkelijk buigt, ik mag er toch wel van uitgaan dat mn DS niet net zo snel buigt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Maegrim schreef op maandag 21 februari 2005 @ 18:25:
dat komt omdat een schift makkelijk buigt, ik mag er toch wel van uitgaan dat mn DS niet net zo snel buigt? :+
hmm, okee. Je agenda dan:
pak je agenda in de meest linkse hoek vast en probeer hem "horizontaal" te houden, terwijl je er iets op schrijft. Ow ja, en gebruik je links duim om (denkbeeldig) enkele knoppen in te drukken, eventueel een L-knop met je wijsvinger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
ik heb een beter idee: ik ga nu ff een paar keer de trap op en af met mn DS :p

edit: tja....je houdt zoiets natuurlijk niet uren vol, maar na 5 min door het huis wandelen kan ik niet zeggen dat het moeilijker wordt omdat je beweegt

[ Voor 50% gewijzigd door Maegrim op 21-02-2005 18:36 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.