Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
Info verkregen via http://www.budgetgaming.nl/
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2005 16:15 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Verwijderd
Ik heb een search gedaan in dit topic naar media, maar daar vond ik niets mbt deze actie op. Indien het al gepost was, dan mijn excuses.S2S schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:16:
Oud nieuws gister al mee gedaan...nu maar hopen dat ik erbij zit heehehehhe..heb ik er 2.
Eigenlijk stom van me om het te melden, nu maak ik minder kans op de DS...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2005 15:31 ]
Wat glamourshots toegevoegd. Ik vond de startpost heel saai met maar 1 plaatje van de DS.
zou cool zijn, tis de enige die ik nog niet heb gespeeld

Verder hoop ik echt dat ze Conker's Bad Fur Day gaan porten en zo ook Ocarina of time! Maar Conker lijkt me sterk aangezien die ook al voor de XBox uitkomt
[ Voor 10% gewijzigd door Takahandar op 15-02-2005 15:42 ]
T klinkt misschien raar, maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat de letters DS niet iets met de 2 schermpjes te maken hebben (zonder antwoord op deze uiterst lastige vraag te gevenWaar staan de letters DS voor in de Nintendo DS?
Dubbele Schermen
Double Screen
Dual Screen
Wat ik toen gelezen had stond DS voor Devellopers System ofzo...?
Heb je goed...ik lachte gister ook.eswa schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:42:
[...]
T klinkt misschien raar, maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat de letters DS niet iets met de 2 schermpjes te maken hebben (zonder antwoord op deze uiterst lastige vraag te geven)
DS is wat ik er van weet inderdaad Developers System maar Dual screen blijft beter hangen bij de mensen....zal Nintendo daarom wel hebben gedaan.
Waarom gebruik je geen Play-Yan als mediaplayer? Die heeft een speciale video-processing chip voor een hogere beeldkwaliteit. Voorlopig zijn er in ieder geval nog geen flash-cartridges voor de DS.BLC_Twan schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:40:
Wat ik me nou eigenlijk afvroeg, wat is de maximale capaciteit van een DS catridge? Dus hoeveel MB(its) bijvoorbeeld? Ik zou namelijk ooit misschien wel een flash kaartje willen kopen(als die uit is) en de DS dan als mp3 speler willen gebruiken(dat het groot is boeit mij geen ene).
Verder hoop ik echt dat ze Conker's Bad Fur Day gaan porten en zo ook Ocarina of time! Maar Conker lijkt me sterk aangezien die ook al voor de XBox uitkomt
Conker's Bad Fur Day is van Rare en dus tegenwoordig van Microsoft, die zul je waarschijnlijk niet op de DS gaan tegenkomen. Ocarina of Time verwacht ik ook niet, die is net twee keer op de GameCube uitgebracht. Ik heb eerlijk gezegd liever geen N64 poorts meer, liever spellen die speciaal voor de controls van de DS ontworpen zijn.
De Reginator noemde de DS het Developers System op de vorige E3 persconferentie van Nintendo.eswa schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:42:
[...]
T klinkt misschien raar, maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat de letters DS niet iets met de 2 schermpjes te maken hebben (zonder antwoord op deze uiterst lastige vraag te geven)
[ Voor 18% gewijzigd door MetroidPrime op 15-02-2005 15:56 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Een maximum weet ik niet, wel weet ik dat Asphalt 256 MB is. 2048Mbit.BLC_Twan schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:40:
Wat ik me nou eigenlijk afvroeg, wat is de maximale capaciteit van een DS catridge? Dus hoeveel MB(its) bijvoorbeeld? Ik zou namelijk ooit misschien wel een flash kaartje willen kopen(als die uit is) en de DS dan als mp3 speler willen gebruiken(dat het groot is boeit mij geen ene).
Ik denk niet dat er een maximum is.....als Nintendo slim is geweest hebben ze dat gedaan....het zal er meer om gaan hoe duur de games zijn te produceren naar mate ze meer geheugen nodig hebben.
[ Voor 85% gewijzigd door S2S op 15-02-2005 15:59 ]
Bij Lik-sang staat er zelfs dat hij de 14e van feb. moet uitkomen. En ja, het is nu de 15de.Little Bear schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 14:12:
Die another code updates zijn wel zonde dat deze enkel in het japans zijn.
Grrr Wario Ware US nog altijd niet verzonden...
Ah kijk, de capaciteit is dus al meer dan N64 spellen. Ik denk er namelijk toch over om (als het ooit een keer uitkomt) om een flashkaart voor de DS te kopen. De spellen die de moeite waard zijn zou ik dan wel kopen.. twijfelgevallen iig proberen met de flash kaart...S2S schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:57:
[...]
Een maximum weet ik niet, wel weet ik dat Asphalt 256 MB is. 2048Mbit.
Ik denk niet dat er een maximum is.....als Nintendo slim is geweest hebben ze dat gedaan....het zal er meer om gaan hoe duur de games zijn te produceren naar mate ze meer geheugen nodig hebben.
niet boos worden lieve mensen
Er is altijd een limiet in verband met geheugen adressering. De adressen kunnen om verschillende redenen maar een beperkt aantal bits groot zijn en daarmee beperk je dus ook de grootte van de hoeveelheid geheugen die je kunt gebruiken op een ROM-chip. Het is dus een beperking die puur technisch van aard is, het is niet zo dat Nintendo bewust voor een beperkte grootte van een cartridge kiest. IGN had het een hele tijd terug dat een DS-cartridge maximaal 1 gigabit groot kan zijn, maar als Asphalt al 2 gigabit groot is dan zal dat wel achterhaald zijn.S2S schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:57:
[...]
Er zijn trouwens een aantal verschillende manieren om deze beperking te omzeilen. Door het gebruik van meerdere ROM-chips in één enkele cartridge en door tussen deze chips te schakelen indien nodig, kan je meer ROM-geheugen gebruiken zonder dat je er langere adressen voor nodig hebt. Deze techniek is vaak gebruikt in SNES-, N64- en GBA-cartridges.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Kijk naar Conker en Resident Evil op de N64. Conker was achterlijk duur 240 gulden als ik me niet vergis.....waarschijnlijk een resultaat door het gebruik van meer rom geheugen.
Banjo is ook van Rare, maar komt toch op de GBA uit. Misschien dat het anders is voor Conker, want die komt op de XBOX uit. Verder zie ik liever ook geen N64 poorts.MetroidPrime schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:55:
[...]
Conker's Bad Fur Day is van Rare en dus tegenwoordig van Microsoft, die zul je waarschijnlijk niet op de DS gaan tegenkomen. Ocarina of Time verwacht ik ook niet, die is net twee keer op de GameCube uitgebracht. Ik heb eerlijk gezegd liever geen N64 poorts meer, liever spellen die speciaal voor de controls van de DS ontworpen zijn.
.
De reden dat Conker duur was, is omdat Rare het ontwikkelde, maar Nintendo wilde het niet uitgeven. THQ werd daarom als gegadigde aangewezen, gekozen, en die wilde ook geld natuurlijk.S2S schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 16:51:
Ik zeg toch ik weet niet of er een maximum is.....maar grappig dat je het techisch onderbouwd (ik ken alle snes/n64 trukjes wel)....feit is dat het om geld draaid en meer geheugen kost geld......en gaat dus niet om geheugen adressen.
Kijk naar Conker en Resident Evil op de N64. Conker was achterlijk duur 240 gulden als ik me niet vergis.....waarschijnlijk een resultaat door het gebruik van meer rom geheugen.
[ Voor 37% gewijzigd door GZ op 15-02-2005 17:01 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Dat had er niks mee te maken:S2S schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 16:51:
nintendo gaf toen geen spellen meer uit voor de n64 dus moesten ze het zelf doen = very duur.
This space is occupied
De DS gebruikt een bestandssysteem waarbij de bestanden in het (4MB) RAM worden geladen. De grootte van het geheugen wordt in de header van iedere card aangegeven en is maximaal 2255 bit groot (neemt men aan op dit moment via reverse engineering).MetroidPrime schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 16:36:
[...]
Er is altijd een limiet in verband met geheugen adressering. De adressen kunnen om verschillende redenen maar een beperkt aantal bits groot zijn en daarmee beperk je dus ook de grootte van de hoeveelheid geheugen die je kunt gebruiken op een ROM-chip. Het is dus een beperking die puur technisch van aard is, het is niet zo dat Nintendo bewust voor een beperkte grootte van een cartridge kiest.
Wario US site
[ Voor 14% gewijzigd door Icelus op 15-02-2005 18:16 ]
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Ik heb ook meegedaan, alleen woon ik nog al ver van een media markt af om te checken of ik heb gewonnenVerwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:13:
Mediamarkt geeft 20 DS handhelds weg, zie de mediamarkt site.
Info verkregen via http://www.budgetgaming.nl/
Hoe snel spelen jullie de Regulator mode van de MP demo uit? Ik zag op internet posts van ~1:50, na een poging tot speedrun zit ik op 3:26...
I've got a feeling...
Verwijderd
dat heb ik ook ik zit bijna een 1 uur voor in de bus als ik naar de dichstbijzijnde ga (breda) maar ik denk dat ik wel ga. dan heb ik misschien wel 2 nintendo ds-emWekkie schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 18:43:
[...]
Ik heb ook meegedaan, alleen woon ik nog al ver van een media markt af om te checken of ik heb gewonnen. Ik heb maar Breda gekozen (had dit eigenlijk beter eerst kunnen vragen
), dus is er iemand die op 11 maart ff de namen van de winnaars in de MM(in breda specifiek, als dat wat uit blijkt te maken) kan checken? Denk dat de namen wel in ieder filliaal zullen hangen, dus dan kunnen wat meer tweakers dat lijstje ff overnemen
Hoe snel spelen jullie de Regulator mode van de MP demo uit? Ik zag op internet posts van ~1:50, na een poging tot speedrun zit ik op 3:26...
Verwijderd
Ik heb ook Breda, maar voor mij is het meer dan een uur in de trein zitten...Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 19:38:
[...]
dat heb ik ook ik zit bijna een 1 uur voor in de bus als ik naar de dichstbijzijnde ga (breda) maar ik denk dat ik wel ga. dan heb ik misschien wel 2 nintendo ds-em![]()
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Levi (Utrecht)
Verwijderd
Ik denk dat Missxannie dat wel voor ons kan doen?Aap schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 20:15:
[...]
Ik heb ook Breda, maar voor mij is het meer dan een uur in de trein zitten...als iemand dan kan chekken die dag, zou wel cool zijn
(ff de namen opschrijven en dan hier neerzetten ofzo
)
ty ty ty
ikzelf heb ook breda , maar ff ontopic
weet iemand of de vechtgame (looka like smash brothers melee , met daarin One PIece and Naruto ) ook naar europ komtn ?
http://www.bartsmit.com/acties/nintendods.php
Je moet er nog wel een game bij kopen, ik vul het toch maar in, en ben het bonnetje vergeten ofzoIcelus schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 20:49:
Bart Smit heeft ook een actie waarbij je een gratis DS kan winnen:
http://www.bartsmit.com/acties/nintendods.php
[edit] *Tijdens de prijsuitreiking dient u een kassabon/factuur te kunnen overleggen.
11 maart nu ook nog spannend voor de importeurs
[ Voor 11% gewijzigd door Wekkie op 15-02-2005 21:33 ]
I've got a feeling...
En wat een hoop breda'ers hier ja! Ik heb Utrecht waarvoor ik een half uur in de trein moet zitten...K schrijf me toch maar even in...je weet nooit...
Verwijderd
Wat ik nog wel heel erg mis is een racing game. Maar Urban Asphalt en Ridge Racer zijn volgens mij allebei toch niet echt toppers. Daar heb ik in ieder geval geen 30 euro voor over. Ik vrees dat ik gewoon zal moeten wachten tot Mario Kart.
Nouja, ik verwacht Zookeeper binnekort, en dan ben ik wel weer even voorzien qua puzzle games (met de mario minigamesreeks erbij).
Ik kijk idd ook uit naar Mariokart, en als het een beetje goed spel is ook naar NFS Underground DS!
Verder hoop ik op vele RTSsen!
Dat Polarium, is dat de westerse versie van Chiperon Honerude oid?Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 21:55:
Zo, ik geloof dat ik dat Polarium nu eindelijk echt begin door te krijgen.Ik heb een paar weken gehad dat ik telkens niet voorbij level 3 kwam. Tot aan level 3 kun je jezelf nog wel redden door telkens kleine gebiedjes in te kleuren zonder al teveel strategie. Maar in level 3 valt alles zo snel omlaag, je moet dan echt slimme lijnen gaan trekken om grote vlakken ineens te laten verdwijnen... anders zit het scherm binnen een paar seconden helemaal vol. (Volgens mij snapt niemand wat ik nu zeg als ze het spel nog niet gespeeld hebben...
maar ja). Het heeft even geduurd voordat ik dat onder de knie kreeg, maar nu begint het te komen.
Ik kwam gisteravond zowaar tot in level 8! Van alle zes de DS spellen die ik heb is dit toch nog steeds degene die ik het meeste zit te spelen.
Edit: Chokkan Hitofude dus
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Als dit zou kloppen is er effectief geen beperking, maar wel een beperkende factor, namelijk de kosten van de cartridge zoals S2S noemde. Wat is je bron? Ik ben namelijk wel nieuwsgierig naar meer info hierover.Icelus schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 17:17:
[...]
De DS gebruikt een bestandssysteem waarbij de bestanden in het (4MB) RAM worden geladen. De grootte van het geheugen wordt in de header van iedere card aangegeven en is maximaal 2255 bit groot (neemt men aan op dit moment via reverse engineering).
Wario US site
EDIT: Ik lees net ergens dat er in het filesystem van de DS 4 bytes worden gebruikt voor adressering. Dit zou neerkomen op 232 adressen zouden zijn, wat weer een theoretische maximale grootte van 4 terabyte voor een cartridge zou betekenen. Je kunt dit in de praktijk dus als bijna onbeperkt zien vanuit een adresserings standpunt. Als je echter kijkt vanuit een technisch of financieel standpunt, dan zie je dat er simpelweg nog geen betaalbare chips van 4 terabyte of een andere grootte die er ook maar in de buurt komt. Maar we zijn nu wel erg theoretisch bezig en erg ver van de originele vraag verwijderd geraakt.

[ Voor 34% gewijzigd door MetroidPrime op 15-02-2005 22:53 ]
Verwijderd
Nee dat niet. Maar ik vergeet telkens de japanse naam.eswa schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 22:14:
Is Polarium al uit dan?
Precies.Dat Polarium, is dat de westerse versie van Chiperon Honerude oid?
Dus nu de westerse titel bekend is ga ik het maar gewoon polarium noemen. Maar ik heb dus feitelijk het JAP spelletje Chokkan Hitofude.
Tsja... ik heb nog nog nooit een NFSU spel gespeeld eigenlijk. Ik heb persoonlijk echt helemaal niks met auto's.Of Need for Speed Underground.

(No offense aan degenen die daar wel op kicken, maar dat hele customizen laat mij echt helemaal koud). Ik wil gewoon in 3 klikken door de optieschermen heen zijn en dan lekker racen.
(Mmm... nu moet ik ineens denken aan een F-Zero DS.
Als NFSU DS straks ook gewoon goed speelbaar blijkt als je de garage-opties helemaal negeert vind ik het misschien toch nog interessant... maar ik denk dat het wel weer gewoon een integraal onderdeel van het spel zal worden... niet mijn soort game dus.
http://www.lik-sang.com/i...ory=277&products_id=4716&2000 mAh Power Pack (Third Party)
For Nintendo DS
Jouw Prijs US$ 12.90 (~9.94 EUR)
Wordt meestal verzonden binnen 24 uur
Product kenmerken
20 Hours Playing Time
Internal 1150 mAh
Optional 850 mAh (uses your original Nintendo DS Battery)
Beschrijving
The 2000 mAh Power Pack for the Nintendo DS combines two battery packs into one. It comes with an internal battery pack with 1150mAh, and an additional battery compartment that takes your original or any compatible Nintendo DS battery pack of 850 mAh. Both together give you 20 hours playing. The two batteries can be switched with a small switch at the backside. For your convenience, there is a screw driver in the box to open the NDS battery lid.
Iemand ervaring ermee?
Verwijderd
kzit ook nog te wachten.......Little Bear schreef op Tuesday 15 February 2005 @ 14:12:Grrr Wario Ware US nog altijd niet verzonden...

Ik wil eventueel wel voor iemand anders kijken maar ik weet niet of je hem achteraf op kan halen als je er op het moment niet bent.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Correctie: de maximale capaciteit van een ds cartridge is 128 MB (ruim een gigabit)S2S schreef op Tuesday 15 February 2005 @ 15:57:
[...]
Ik zie dat ik het niet goed heb opgeschreven: het moet zijn 2255 Mbit(!)MetroidPrime schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 22:41:
[...]
Als dit zou kloppen is er effectief geen beperking, maar wel een beperkende factor, namelijk de kosten van de cartridge zoals S2S noemde. Wat is je bron? Ik ben namelijk wel nieuwsgierig naar meer info hierover.
EDIT: Ik lees net ergens dat er in het filesystem van de DS 4 bytes worden gebruikt voor adressering. Dit zou neerkomen op 232 adressen zouden zijn, wat weer een theoretische maximale grootte van 4 terabyte voor een cartridge zou betekenen. Je kunt dit in de praktijk dus als bijna onbeperkt zien vanuit een adresserings standpunt. Als je echter kijkt vanuit een technisch of financieel standpunt, dan zie je dat er simpelweg nog geen betaalbare chips van 4 terabyte of een andere grootte die er ook maar in de buurt komt. Maar we zijn nu wel erg theoretisch bezig en erg ver van de originele vraag verwijderd geraakt.
Er zijn inderdaad vier bytes voor de ruimte gereserveerd zodat het theoretisch maximum op 22^32 Mbit ligt.
Dit is gebaseerd op diverse reverse engineering informatie:
NDS bestandsformaat
Darkfader' header tool
Verwijderd
Verwijderd
Daarna jump ik in de eerste de beste bus richting media markt, om de namen van de media markt op te schrijven, en eventueel mijn 2e DS ophalen, of m'n zusje SMS-en dat ze de hare moet ophalen. Ik schrijf dan gelijk het hele lijstje winnaars wel op, en zet ze op GOT, mochten jullie dat willen.

Sorry hoor, maar 22^32 is niet hetzelfde als 2255. Als je vier bytes hebt heb je 32 bit en dus 232 mogelijkheden, niet 22^32. Waar haal je die berekening vandaan? Ik zie hem namelijk nergens staan op die sites of in die headertool. Dat is maar goed ook, want er klopt niets van. Adressering gaat overigens niet per Mbit maar meestal per byte. Het voorbeeld dat op die eerste site genoemd wordt toont dat ook direct aan aan de hand van de grootte van de Metroid demo. Vier bytes betekend dat je dan 232 bytes kan hebben, niet 2255 megabit.Icelus schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 10:24:
[...]
Ik zie dat ik het niet goed heb opgeschreven: het moet zijn 2255 Mbit(!)
Er zijn inderdaad vier bytes voor de ruimte gereserveerd zodat het theoretisch maximum op 22^32 Mbit ligt.
Dit is gebaseerd op diverse reverse engineering informatie:
NDS bestandsformaat
Darkfader' header tool
Darkfader' header tool berekent de grootte door de waarde van adres 0x014 te nemen en via bit-shifting het aantal MBit te berekenen. (door: 1<<card_size = 2card_size).MetroidPrime schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 11:54:
[...]
Sorry hoor, maar 22^32 is niet hetzelfde als 2255. Als je vier bytes hebt heb je 32 bit en dus 232 mogelijkheden, niet 22^32. Waar haal je die berekening vandaan? Ik zie hem namelijk nergens staan op die sites of in die headertool. Dat is maar goed ook, want er klopt niets van. Adressering gaat overigens niet per Mbit maar meestal per byte. Het voorbeeld dat op die eerste site genoemd wordt toont dat ook direct aan aan de hand van de grootte van de Metroid demo. Vier bytes betekend dat je dan 232 bytes kan hebben, niet 2255 megabit.
De Metroid demo is 16MByte, 128MBit. Op het adres van de card_size staat in de Metroid demo een 7: 27 Mbit = 128Mbit = 16MByte.
De informatie gaat tot nu toe uit van een enkele byte voor de card_size dus: 2255 Mbit is dan de maximale grootte. Zou er echter vier bytes gebruikt worden dan wordt de maximale grootte 22^32 MBit.
De CPU kan de gegevens niet direct benaderen. Er wordt een commando naar de card verzonden waarna de gegevens van ROM uitgelezen kunnen worden.
[ Voor 7% gewijzigd door Icelus op 16-02-2005 12:09 ]
Als ik gewoon spelletjes kan spelen vind ik het best.
Voor mij is 256mbit zelfs genoeg. Dat was de grootte van Ocarina of Time op de N64. En we weten allemaal hoe gigantisch dat spel was...
Sjips, mijn order van 21 dec. doet nog helemaal nietsXrenity schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 10:26:
Woot! Lik-sang is mn wario ware aant preparen !
In dat geval klopt het wel. De site documentatie die ik gelezen had had het over dat de grootte in bits was en kwam via een andere berekening via 2^24 op 16 megabyte uit.Icelus schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 12:05:
[...]
Darkfader' header tool berekent de grootte door de waarde van adres 0x014 te nemen en via bit-shifting het aantal MBit te berekenen. (door: 1<<card_size = 2card_size).
De Metroid demo is 16MByte, 128MBit. Op het adres van de card_size staat in de Metroid demo een 7: 27 Mbit = 128Mbit = 16MByte.
De informatie gaat tot nu toe uit van een enkele byte voor de card_size dus: 2255 Mbit is dan de maximale grootte. Zou er echter vier bytes gebruikt worden dan wordt de maximale grootte 22^32 MBit.
De CPU kan de gegevens niet direct benaderen. Er wordt een commando naar de card verzonden waarna de gegevens van ROM uitgelezen kunnen worden.

Mijn order van 13 feb staat nu ook op:BAUKstEr schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 12:23:
[...]
Sjips, mijn order van 21 dec. doet nog helemaal niets
Preparing order.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik wil gewoon niet weten hoeveel van die exemplaren liksang moet doorsturen. Lijkt me in elk geval echt een ziek aantal.
Life is simple, make choices, don't look back...
Gelukkig hebben ze het nog nooit laten afweten dus ik wacht het wel af. Ik ben wel heel benieuwd wat voor dingetjes we eind van deze maand voor de spaarpunten kunnen aanschaffen (bij de DS, of een leuk t-shirt ofzo http://www.lik-sang.com/redeem.php ).
[ Voor 11% gewijzigd door BAUKstEr op 16-02-2005 13:59 ]
Top!Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 10:20:
Ik wil best de namen even noteren in Breda als ik er toch ben de 11de maart.
I've got a feeling...
Levi (Utrecht)
Best leuk idee, die catalogus van lik-sang. Maar altijd is alles wat een beetje boeiend is uitverkocht, of je moet er 473438434 punten voor hebben, of een combinatie ervanBAUKstEr schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 13:57:
Dan zullen ze wel genoeg stuks op voorraad hebben en bestellingen op alfabetische volgorde afwerken
Gelukkig hebben ze het nog nooit laten afweten dus ik wacht het wel af. Ik ben wel heel benieuwd wat voor dingetjes we eind van deze maand voor de spaarpunten kunnen aanschaffen (bij de DS, of een leuk t-shirt ofzo http://www.lik-sang.com/redeem.php ).
[ Voor 5% gewijzigd door Captain N op 16-02-2005 15:44 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Do. 17-2, 17-21 uur: Haarlem, Schalkwijk
Za. 19-2, 13-17 uur: Maastricht, Brusselse Poort
Do. 24-2, 17-21 uur: Amstelveen, Stadshart
Vr. 25-2, 17-21 uur: Venlo, Tref
Za. 26-2, 13-17 uur: Hilversum, Hilvertshof
Za. 26-2, 13-17 uur: Naaldwijk, De Tuinen
Do. 3-3, 17-21 uur: Heerlen, Corio Center
Vr. 4-3, 17-21 uur: Alphen ad Rijn, Aarhof
Za. 5-3, 13-17 uur: Delft, In de Hoven
Za. 5-3, 13-17 uur: Den Bosch, Helftheuvelpassage
Zo. 6-3, 13-17 uur: Breda, De Barones
Zo. 6-3, 13-17 uur: Enschede, De Kladerij
Do. 10-3, 17-21 uur: Nijmegen, Dukenburg
Vr. 11-3, 17-21 uur: Capelle ad IJssel, Koperwiek
Za. 12-3, 13-17 uur: Hoogezand, Hooge Meren
Za. 12-3, 13-17 uur: Oosterhout, Arendshof
Correctie : foutsozosozo schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 09:51:
[...]
Correctie: de maximale capaciteit van een ds cartridge is 128 MB (ruim een gigabit)
Verwijderd
Ja, alleen bij die sterrencatalogus van nintendo duurt het eeuwen voor je wat punten hebt om wat te kopen, en bij lik-sang is alles tastbaar dat je kunt kopen ermee. Plus je krijgt lekker veel punten bij elke bestellingCaptain N schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 15:44:
[...]
Best leuk idee, die catalogus van lik-sang. Maar altijd is alles wat een beetje boeiend is uitverkocht, of je moet er 473438434 punten voor hebben, of een combinatie ervanLijkt een beetje op de sterrencatalogus van Nintendo
Die van mij ook sinds gisterXrenity schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 10:26:
Woot! Lik-sang is mn wario ware aant preparen !
niet eens Amsterdam, stelletje pruts0rs!!!11oneone

gemiste kans, een stand op de dam oid zou erg goede reclame zijn.
This space is occupied
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Niet eens in lutjebroek....hgeehehehhehehe
Zal ik misschien ook maar even heen gaan
Gaan ze pictochat demonstreren, kom ik het even verstoren
Organizer Plus voor de DS?In de laatste editie van de Famitsu maakt ontwikkelaar Bandai bekend dat ze een Gundam titel maken voor de Nintendo DS. SD Gundam G Generation DS is de naam van het spel en verschijnt in het voorjaar van 2005 in Japan. Volgens Bandai wordt SD Gundam G Generation DS een RPG.
In de laatste Famitsu werden vier pagina's besteed aan Bandai's nieuwe spel. De scans van deze pagina's kun je hier terug vinden.
Meer informatie over Nanostray:Op de website van Nintendo is een titel verschenen genaamd Organizer Plus. Het spel is volgens de website aangekondigd maar niemand heeft er nog nooit wat van gehoord. De software wordt gemaakt door Summitsoft.
Eén week geleden meldde we dat Nintendo patenten heeft aangevraagd voor de namen Nintendo V-pocket en PCGP. Later ontstonden er geruchten dat het zou gaan om PDA software voor de Nintendo DS. De naam van de software bevestigd min of meer de geruchten dat er PDA software gemaakt wordt voor de Nintendo DS.
PlanetDS heeft onlangs een interview gehouden met Manfred Linzer, medewerker van ontwikkelstudio Shin'en. Shin'en ontwikkelt op dit moment Nanostray voor de Nintendo Dual Screen. Dit schietspel zal gebruik maken van de online-mogelijkheden van de DS.
Zo wist Linzer te vertellen dat de beeldkwaliteit van Nanostray vergelijkbaar is met Ikaruga op de GameCube. Alles zal real time worden weergeven en dus niet met pre-rendered achtergronden. Pre-rendered achtergronden zijn achtergronden die vooraf worden gemaakt en minder geheugen innemen. Pre-rendered achtergronden gaan echter wel ten koste van de kwaliteit.
Over de online mogelijkheden wou Linzer niks zeggen, al is duidelijk dat het spel een tweespeler-optie zal bevatten. Ook ondersteund het spel 'download-play'.
Shin'en heeft aangegeven dat Nanostray niet het enige spel zal worden op de Nintendo Dual Screen. Wat de verdere plannen van deze ontwikkelaar zijn is echter nog niet bekend.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
wowie, in heel roermond is geen een gamecube of gameboy demopod te vinden, maar ze hebben nu wel een DS pod
www.tri-state.nl
Mijn foto's op Flickr.
Van de nintendo site: Publisher: Summitsoft
ff gegoogled:
http://www.gamespot.com/n.../summitsoftentertainment/
Daar staat de homepage bij:
http://www.summitsoftcorp.com/index.asp en daar staan inderdaad pocketpc programma's etc.
Sowiezo suf dat er maar 1 staat. In de Mediamark Amsterdam Bijlmer staan er tenminste 2Captain N schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 18:21:
Wel suf dat ze in de MediaMarkt in Utrecht nu wel een DS pod hebben staan, maar daarvoor de Gamecube pod weg hebben gehaald
Vette kleur man, zilver vind ik niks.
Jammer dat hij niet te koop is in die kleur :S:S
Levi (Utrecht)
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Of enkhuizenS2S schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 17:26:
Zal ik ook maar mee doen dan!!!
Niet eens in lutjebroek....hgeehehehhehehe

Verwijderd
Lol, ja. Het is alleen al leuk om je DS meete nemen vanwege alle jaloerse blikken dan.Xrenity schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 17:39:
Gaan ze pictochat demonstreren, kom ik het even verstoren
Of als ze Polarium ook bij zich hebben in zo'n demopod, een onverslaanbaar puntenaantal tussen de highscores knallen omdat ik al 2 maanden heb zitten oefenen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2005 21:38 ]
Verwijderd
Verwijderd
Klopt. De data is de eerste helft van de tour.Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 17:17:
Niet eens Leiden of Rotterdam.
Ik denk (hoop) dat het een soort eerste fase is.
Another Code: 2tsu no Kioku (NDS, Nintendo): 9 / 10 / 8 / 8 - (35/40)
De topper die ik hoopte dat het zou worden is het dus geworden
Kan niet wachten op de engelstalige release
Ignorance Is Bliss
Dat zou ik heel mooi vinden! Ik heb nl. Breda als filiaal opgegeven. Alleen heb ik zoiets irritants als een baan en kan ik niet zelf gaan kijken. Dus als je dat serieus wilt doen...Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 10:20:
Ik wil best de namen even noteren in Breda als ik er toch ben de 11de maart.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2005 09:49 ]
Verwijderd
Hoezo mag jij em wel kosteloos terug sturen en ik niet?Little Bear schreef op maandag 14 februari 2005 @ 08:04:
Ik kan de DS gratis terug naar hen opsturen, en ze gaan me volledig kosteloos een nieuwe sturen, zodat er helemaal geen verzendkosten bijkomen.
Tijdsduur heb ik nog niet echt goed getest maar ik ben er iets van 18 uurtjes mee zoet geweest (Mario, muziek en films/clips afspelen). DS is ietsie zwaarder geworden en dikker maar het is niet storend.eswa schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 23:24:
Wat zag ik op Lik-Sang staan!?
[...]
http://www.lik-sang.com/i...ory=277&products_id=4716&
Iemand ervaring ermee?
Zijn er trouwens nog mensen die de GBA Movie player hebben?
http://www.lik-sang.com/i...gory=252&products_id=3983
edit: ervaring als in qua dagen
[ Voor 17% gewijzigd door apNia op 17-02-2005 13:56 ]
Zware SP battery....past ook in DS...gokje 12 uur gamen? Beter dan die dikke 2000 word mijn DS veel te zwaar en dik van.
Jammer dat hij altijd uitverkocht staat en ik hem nergens anders in stock kan vinden.
EDIT: liksang kan weken duren......met free shipping, vriend van me RR DS besteld 2 maanden geleden....gister kwam TPG pas heehehehheeh.
http://ds.ign.com/articles/588/588351p1.html Need for Speed DS hebhu hebhu
[ Voor 34% gewijzigd door S2S op 17-02-2005 14:04 ]
Verwijderd
*me zoekt nog een adres van iemand die wario ware demo had gekocht bij em
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2005 14:32 ]
Hier ookVerwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 13:42:
Wario is bij mij verzonden!
overigens, de lijst van Promo-tour games:
- Super Mario 64 DS
- Wario Ware: Touched
- Polarium
- Pokémon Dash
- Project Rub
- The Urbz: Sims in the City
- Yoshi’s Touch & Go, Touch!
- Kirby’s Magic Paintbrush
- Spiderman 2
- Zoo Keeper
Nu ga ik er zeker heen !
Omg KIRBY EN YOSHI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Xrenity schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 15:09:
[...]
Hier ook
overigens, de lijst van Promo-tour games:
- Super Mario 64 DS
- Wario Ware: Touched
- Polarium
- Pokémon Dash
- Project Rub
- The Urbz: Sims in the City
- Yoshi’s Touch & Go, Touch!
- Kirby’s Magic Paintbrush
- Spiderman 2
- Zoo Keeper
Nu ga ik er zeker heen !
Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 14:31:
Free shipping zit een datum aan vast dat ie binnen zoveel dagen bij je moet zijn. Daar houden ze zich over et algemeen wel aan. Dat et maanden duurt is misschien een hick-up geweest van ze..
*me zoekt nog een adres van iemand die wario ware demo had gekocht bij em
zit nog te wachten tot ik geld heb, zit ff krap en heb soon weer geld, dus dan geef ik 't adres
Dit topic is gesloten.