Toon posts:

Het Nintendo DS topic deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.130 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nintendo DS Touch! Tour doet winkelcentra aan

17 februari gaat de Nintendo DS Touch! Tour van start. Nintendo doet in een tijdsbestek van een kleine twee maanden 30 winkelcentra aan in Nederland. Bianca van Dort, productmanager Nintendo Benelux, meldt dat er specifiek gekozen is voor de 30 locaties. “Wij willen met de DS een groot en divers publiek bereiken en deze groep is te vinden in winkelcentra. Nintendo heeft wel gekeken of er gameretail aanwezig is in de buurt van de locaties.” De DS-tour vindt plaats op koopavonden, zaterdagen en koopzondagen. Centraal staat een ‘blow-up’, een vergroting van de nieuwste draagbare spelcomputer. Deze bevat een groot plasmascherm, waarop non-stop een programma te zien is over de nieuwe features van de DS. Rond de blow-up staat, afhankelijk van de locatie, een twaalftal DS-demo-units opgesteld. Hierop zijn, buiten een aantal lanceertitels, ook een paar niet eerder vertoonde games te spelen. Deze games staan gepland voor uitbreng later dit jaar. Een promotieteam deelt folders uit en twee keer is er een moment dat exclusieve Nintendo-goodies worden weggegeven. Voor België heeft Nintendo Benelux de tourlocaties iets aangepast. “Er zijn in België niet zoveel overdekte grote winkelcentra als in Nederland”, meldt Van Dort. “Daarom hebben wij ervoor gekozen de tour ook grote treinstations en hypermarkten aan te laten doen, waarbij we goed hebben gekeken naar de splitsing Nederlands- en Franstalig.”
De DS-tour doet Nederland aan in de volgende plaatsen: Haarlem, Maastricht, Amstelveen, Venlo, Hilversum, Rotterdam, Heerlen, Alphen aan de Rijn, Den Bosch, Breda, Enschede, Nijmegen, Capelle aan den IJssel, Zoetermeer, Oosterhout, Maassluis, Etten-Leur, Utrecht, Maarssenbroek, Arnhem, Weert, Nieuwegein, Amsterdam, Den Helder, Groningen, Zwolle, Delft, Leiderdorp, Tilburg en Roosendaal.
In België komt de tour onder meer in de volgende steden: Wijnegem, Antwerpen, Brussel, Sint Niklaas, Brugge, Gent, Bascharage, Anderlecht, Liège, Foetz, Namur, Chatelineau, Kortrijk en Nivelles.
De tour doet in België een aantal plaatsen meerdere keren aan.
Alle bovengenoemde steden zijn onder voorbehoud. Precieze data zijn binnenkort te vinden op www.nintendo.nl en www.nintendo.be .

Persbericht, ik kreeg het doorgemaild. :)
Klinkt leuk! En aangezien ze ook bij mij in de stad komen zal ik zeker wel even gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 13:15:
[...]

Stop the hurting :'(
Ik moet en zal aan zo'n shirtje komen ook al is het het laatste wat ik doe :+
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...3043&item=3957537974&rd=1

:)

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent m'n held! :>

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Deze games staan gepland voor uitbreng later dit jaar.
Lol, hebben ze dat met zo'n online vertalen vanuit het engels vertaald ofzo? :P Klinkt wel goed, eindelijk doen ze eens iets aan promotie. Is er ook bekend wanneer ze die tour gaan doen? Er staat alleen dat het 17 februari start, maar niet wanneer ze waar zijn.. :?

[ Voor 15% gewijzigd door Captain N op 11-02-2005 13:40 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
Captain N schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 13:39:
Lol, hebben ze dat met zo'n online vertalen vanuit het engels vertaald ofzo? :P Klinkt wel goed, eindelijk doen ze eens iets aan promotie. Is er ook bekend wanneer ze die tour gaan doen? Er staat alleen dat het 17 februari start, maar niet wanneer ze waar zijn.. :?
Periode:
1+1=
http://www.nintendo-europ...X6oGOR5b2BY-jo6GLE1H_GFEz

Precieze data:
worden binnenkort vermeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 10:25:
Nintendo moet juist stoppen met het uberbeveiligen van hun consoles..een enorm deel van de verkoop van de PS2 en x-box komt van mensen die illegale kopietjes en gemodde consoles gebruiken..dat is een van de voornaamste redenen dat nintendo achterloopt.

Ze hadden de DS veel toegankelijker moeten maken dan zou de home community meer kunnen doen..en ookal zouden er veel illegale games in omloopt komen..een groot deel daarvan zal ook nog originele games kopen en de console zelf dus nintendo maakt alsnog winst.

Zelfde reden dat de cube zo slecht verkoopt omdat ie niet makkelijk om te bouwen is en het een speciaal medium gebruikt.
Soory hoor, maar dit is echt een onlogische redenering. Stel ik heb een winkel, maar er komen veel minder klanten dan bij de concurrenten, maar ik maak wel meer winst dan de concurrenten. Dan moet ik de detectiepoortjes weghalen bij de ingang om diefstal makkelijker te maken zodat meer mensen de winkel bezoeken. Dat is ongeveer wat je zegt. Nintendo, Sony en Microsoft maken winst op de verkoop van spellen en nauwelijks tot geen winst en soms zelfs verlies op de verkoop van consoles en handhelds. Door het makkelijker maken van het kopieëren van spellen worden er misschien wel meer consoles verkocht, maar er worden ineens veel minder spellen verkocht. De consoledivisies van Sony en Microsoft hebben nog nooit winst gemaakt, alleen gigantische verliezen. Nintendo maakt echter wel winst op de GameCube, ondanks dat deze "slecht verkoopt". Het gevolg van de wat laksere beveiliging zou mischien kunnen zijn dat Nintendo ineens geen winst meer maakt. Dat is een risico dat geen enkel bedrijf die een directie heeft die nog goed bij hun hoofd zijn zal nemen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

MetroidPrime haalt precies aan wat ik ook bedoel. Nintendo leeft van hun consoles en kunnen niet net als MS of Sony een console op de markt zetten en even 173 miljoen euro per kwartaal verlies pakken zoals MS dat kan. Als MS en Sony dezelfde beperkingen hadden als Nintendo dan kostte en Xbox of PS2 rond de 300 euro (bij release zaten ze allebei op de 450 euro) en zou de PSP gewoon voor 350 dollar over de toonbank gaan. Het enige wat wel waar is aan Silverbolts verhaal is dat doordat zoveel mensen een console kopen (als met de PS2) dat het gemeengoed wordt en dat dus iedereen (ook de goede burger) je console wil. Probleem is alleen dat je dus wel eerst x miljoen aan schuld moet kunnen slikken en dan is het nog geen garantie (kijk maar naar de Xbox). De PS2 heeft veel de danken aan de PS1, want daarmee is de playstation naam neergezet en doordat de PS2 een jaar lang het enige alternatief was (en ook een DVD speler had) hebben ze op min of meer legale wijze de koppositie gepakt.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

MetroidPrime schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:12:
De consoledivisies van Sony en Microsoft hebben nog nooit winst gemaakt, alleen gigantische verliezen.
De console divisie van Sony maakt enorme winsten, is zelfs de grootste money maker voor Sony als ik mij niet vergis.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

D³ schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:49:
[...]
De console divisie van Sony maakt enorme winsten, is zelfs de grootste money maker voor Sony als ik mij niet vergis.
Oh? Dat is zeker sinds onlangs? Een tijdje terug werd er nog gezegd dat die divisie nog nooit winst had gemaakt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

In de PSX dagen werd er al winst gemaakt. Het is wel zo dat de launch van de PS2 een tijdje voor verlies heeft gezorgd, maar inmiddels is het al weer jaren winstgevend.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DS! ontopic bitte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar dagen later begin ik Catch! Touch! Yoshi! toch steeds beter te begrijpen. :) Het voelt in ieder geval niet meer als een gemis dat het geen traditioneel avontuur is. Ik heb dit tegelijkertijd met een ander Yoshi-spel voor de gba gekocht (universal gravitation), en ik merk dat ik deze véél meer speel. (terwijl universal gravitation wel een echt avonuur is. Een lange ook nog, echt veel levels! Wel erg makkelijk, maar ja) Hij zit gewoon standaard in m'n DS, en telkens als ik even niks te doen heb doe ik weer een poging om ietsje verder te komen. Je gaat het ook anders spelen door het "geen einde" concept. Simpelweg er doorheen rushen heeft gewoon geen zin... dus je gaat vanzelf meer risico's nemen. Proberen alle muntjes te pakken, ook die moeilijk bereikbare onderin het ravijn. Ik begin er steeds meer lol in te krijgen.

Het begin (baby mario die door de lucht valt) vind ik nog steeds irritant moeilijk. Ze hadden het van mij wel weg mogen laten. Maar als je daar eenmaal doorheen bent begint de pret. (En ik ben erachter dat je score van dat eerste gedeelte bepaalt hoe je aan het tweede gedeelte begint... met welke kleur yoshi. Bij elke 1000 meter krijg je een andere kleur yoshi die meer eieren kan dragen dan de vorige. Als je flink scoort in het baby mario gedeelte mag je gelijk al beginnen met een goede yoshi... maar dat lukt me maar zelden dus. ;))

Dit was een leuke game geweest om standaard bij de DS te stoppen. :) Het maakt echt heel goed gebruik van alle innovatieve mogelijkheden van de DS. En ik denk dat dit ook een goed voorbeeld is van die terugkeer naar simpele games waar Nintendo het steeds over heeft. Ik zou het jammer vinden als ze voortaan alleen nog maar zulke simpele spellen (ook op de revolution straks) gingen maken. Maar voor op de DS werkt het veel beter dan ik had verwacht.

Het enige waar ik niet zo over te spreken ben is het wegblazen van de wolkjes. Hij reageert daar veel minder goed op dan wario ware en feel the magic. In dit spel moet je echt vlak boven de microfoon gaan hangen en hard blazen voordat het werkt... beetje irritant. Maar dat is dan ook echt het enige minpuntje. :)

edit: Op ds.ign.com staat nu een bericht over een Metroid Pinball game voor de DS. 8)7 Het moet toch niet veel gekker worden. Totnutoe is metroid nog steeds niet uitgemolken met spin-off games zoals zowat alle andere nintendo franchises. Officieel is het allemaal nog niet, een amerikaanse winkelketen heeft het opgenomen in hun lijstje met aankomende releases, en nintendo wil niet op de geruchten reageren. Maar toch. "The idea certainly has enough merit to believe that there's some truth to the possibility of this game's existence. A dual-screen, 3D rendered pinball game, whacking Morph Ball Samus around alien-infested space stations does have certain air of potential." Het zal mij benieuwen...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sur_G schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 04:22:

Wanneer gaat de DS nou online???
Gaat ie uberhaupt wel online :?
Kijk in de startpost eens.

Ik zal het even nog duidelijker erin zetten.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 10:25:
Nintendo moet juist stoppen met het uberbeveiligen van hun consoles..een enorm deel van de verkoop van de PS2 en x-box komt van mensen die illegale kopietjes en gemodde consoles gebruiken..dat is een van de voornaamste redenen dat nintendo achterloopt.

Ze hadden de DS veel toegankelijker moeten maken dan zou de home community meer kunnen doen..en ookal zouden er veel illegale games in omloopt komen..een groot deel daarvan zal ook nog originele games kopen en de console zelf dus nintendo maakt alsnog winst.

Zelfde reden dat de cube zo slecht verkoopt omdat ie niet makkelijk om te bouwen is en het een speciaal medium gebruikt.
Onzin.

edit: Tevens nog wat meer updates in de startpost (zie de eerste "Nintendo DS" gedeelte). Morgen volgt meer updates... 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

S2S

Onzin...dat roep ik al jaren...mocht revolution makkelijk te hacken zijn en hij verkoopt beter dan praten we verder ;)

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:12:Het enige waar ik niet zo over te spreken ben is het wegblazen van de wolkjes. Hij reageert daar veel minder goed op dan wario ware en feel the magic. In dit spel moet je echt vlak boven de microfoon gaan hangen en hard blazen voordat het werkt... beetje irritant. Maar dat is dan ook echt het enige minpuntje. :)
Ik heb et spel nog niet, maar, bij warioware en feel the magic moet je bij blaas gedeeltes blazen en maakt et niet echt uit of je teveel blaast toch? Als Yoshi zo gevoelig zou zijn gemaakt, ben je meteen al je wolkjes kwijt, en das toch iets slechts als je het niet wilt?

Nouja, ik moet et zelf nog maar bekijken als de US versie uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:37:
[...]

Ik heb et spel nog niet, maar, bij warioware en feel the magic moet je bij blaas gedeeltes blazen en maakt et niet echt uit of je teveel blaast toch? Als Yoshi zo gevoelig zou zijn gemaakt, ben je meteen al je wolkjes kwijt, en das toch iets slechts als je het niet wilt?

Nouja, ik moet et zelf nog maar bekijken als de US versie uit komt.
Bij 1 zo'n level van feel the magic is het wel van belang dat je niet te hard blaast hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 21:40:
[...]

Bij 1 zo'n level van feel the magic is het wel van belang dat je niet te hard blaast hoor ;)
Ik heb het spel niet maar ik kan me nu al iets bij die opmerking van jou voorstellen. :P :+

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
daar gaat mn nachtrust....en ik moet om half 6 op :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:37:
Hm... goed punt. Het lijkt me inderdaad ook wel irritant als je net een heel moeilijk stukje hebt gehaald en je slaakt een zucht van opluchting --> wolkjes weg. :p
Ze zullen het inderdaad dan wel daarom wat minder gevoelig gemaakt hebben.

Ach nouja, het is ook echt maar een klein probleempje verder. :) Nu ik eraan gewend ben hou ik de DS al standaard vlakbij m'n mond als ik het scherm leeg wil blazen.

edit: Ah! Op gamefaqs heeft iemand een vertalings-faq geschreven voor het spel. Blijkt dat je bij options de blaas-gevoeligheid kunt instellen. :) Meteen even proberen!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-09 13:48
Dank voor je reviewtje van Yoshi Touch.
Zou je het spel nou wel of niet aanraden?
Ben je er nou zo mee klaar en alleen als je echt wil kan je er lang mee bezig zijn of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier of je eigenlijk de engels handleiding van de nintendo ds kan downloaden kwil namelijk wel is zien of dat ie net zo erg is als de japanse :*) . _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 11:44:
Weet iemand hier of je eigenlijk de engels handleiding van de nintendo ds kan downloaden kwil namelijk wel is zien of dat ie net zo erg is als de japanse :*) . _/-\o_
Als je de DS (in het Engels) aanzet staat er een adres in beeld. Daar kun je de handleiding vinden. Je moet wel eerst bovenaan op manuals klikken op die pagina.

[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 12-02-2005 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 11:51:
[...]

Als je de DS (in het Engels) aanzet staat er een adres in beeld. Daar kun je de handleiding vinden. Je moet wel eerst bovenaan op manuals klikken op die pagina.
Oke thnx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Heel ff 1 vraagje nog.
Ik sta op het punt een Japanse DS van iemand over te nemen (marktplaats).
Maar ik wilde nog even weten voordat ik de knoop doorhak of ik echt geen belemmeringen heb met de japanse tov de europese.
Het gaat me dan vooral om de mogelijke toegang tot internet in de toekomst.
Als alle DSsen op een gegeven moment het internet op zouden kunnen gaan, kan ik dan gewoon met mijn Japanse DS hier in nederland gaan internetten/msnnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
eswa schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 13:49:
Heel ff 1 vraagje nog.
Maar ik wilde nog even weten voordat ik de knoop doorhak of ik echt geen belemmeringen heb met de japanse tov de europese.
Als alle DSsen op een gegeven moment het internet op zouden kunnen gaan, kan ik dan gewoon met mijn Japanse DS hier in nederland gaan internetten/msnnen?
Heel waarschijnlijk krijg je geen problemen.

Maar als ik jou was en helemaal heeeeelemaal zeker wilde zijn zou ik gewoon 1 maand wachten en hier in Nederland een DS kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmpf, ik merk maar weinig verschil als ik op het optiescherm de blaasgevoeligheid vergroot. Ik heb alledrie de standen uitgetest... maar voor mijn gevoel maakte het nauwelijks verschil.
Wel aardig is dat je daar ook kan kiezen om het spel andersom te laten lopen. Dat yoshi aan de rechterkant van het scherm komt dus en het spel van links naar rechts scrollt. Handig voor linkshandige mensen!
eswa schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 23:24:
Dank voor je reviewtje van Yoshi Touch.
Zou je het spel nou wel of niet aanraden?
Ben je er nou zo mee klaar en alleen als je echt wil kan je er lang mee bezig zijn of niet?
In principe ben je er nooit echt "klaar" mee, omdat het spel geen einde heeft. Het gaat er meer om hoe snel je het zelf zat bent denk ik. ;)
Ik kom zelf tot ongeveer 4500 meter op dit moment. Maar op het gamefaqs-forum zag ik dat iemand al tot 12.000 meter was geraakt. 8)7 Dan gaat het bij mij dus gelijk alweer kriebelen om te proberen ook zover te komen. Of ik het aan kan raden hangt er echt vanaf of jij zelf ook zo'n soort gamer bent, of dat je een spel liever gewoon uitspeelt en er daarna wel klaar mee bent.
Als je bijvoorbeeld houdt van race-, pinball- en puzzle-games, waarin het doel ook is om veel punten te scoren, dan denk ik dat je hier ook wel veel plezier aan zult beleven. Als je meer van de rpg's en platformgames bent... dan is dit waarschijnlijk iets te beperkt voor je. Ook al speelt het wel als een platformgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-09 12:27

Wiebbe

<none />

eswa schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 13:49:
Heel ff 1 vraagje nog.
sinds wanneer kunnen we gaan msnnen op onze DS? :P:
ik heb weinig hoop dat je kan msnnen op de DS aangezien deze geen external memory heeft :P
als je wilt msnnen op een handhelp heb je denk ik meer hoop op een PSP of PocketPC.

(dis geen flame ofzo, want ik heb zelf ook een ds..)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Wiebbe schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 14:00:
[...]

sinds wanneer kunnen we gaan msnnen op onze DS? :P:
ik heb weinig hoop dat je kan msnnen op de DS aangezien deze geen external memory heeft :P
als je wilt msnnen op een handhelp heb je denk ik meer hoop op een PSP of PocketPC.

(dis geen flame ofzo, want ik heb zelf ook een ds..)
Nouja, webmessenger.msn.com will do :)

T ging me eik gewoon om de internet toegang.
Enneh, in zo'n VIPpakket zit een Europese versie DS toch? (k moet tusse 2 kiezen, een japanse en een VIPpakket voor wat meer €€'s)

[ Voor 18% gewijzigd door eswa op 12-02-2005 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:14
volgens mij is dat (nog) niet mogelijk doordat je geen browser hebt etc. of dat meot komen door je addons ( gba poort) .... dus ik dnek dat de online feature alleen voor multiplayer is .

(de psp heeft al een hack met een ingebouwde browser etc. dus.. :X )

[ Voor 17% gewijzigd door k5052 op 12-02-2005 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

inderdaad..
internet toegang is ook nog lang niet mogelijk :P
als ze op dit moment amper kunnen tunnelen via internet, dan is het gebruikt van een browser online al helemaal niet te doen :P

Ze zullen het op extern geheugen moeten zetten, iets wat de DS zelf niet ondersteund, dit zal dus op een Flash card moeten, misschien op het gba geheugen, of op een DS flash als die dan al bestaat.

Dan moet je ook nog wireless internet hebben, en een browser die meerdere schermen ondersteund.

Om even eerlijk te zijn wil ik je uit je droom helpen, dat er ooit msn op komt lijkt me hardstikke sterk. Zelfs browsen lijkt me nogal onmogelijk. Mocht je dit echt willen, zul je echt naar andere handhelds moeten gaan kijken, en dan vooral Pocket PC of Palm apparaten.

[edit] ja in een VIP zit de europese DS. (met 3 demos ofzo :P)
Maar de DS is fysiek precies hetzelfde als de japanse..

Btw Kenny68 Heb jij een linkje voor me naar die hack? lijkt me wel interessant..

[ Voor 12% gewijzigd door Wiebbe op 12-02-2005 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Ok, dank voor het uit me droom halen :)
Ik dacht hier en daar gelezen te hebben dat de DS internet op zou kunnen, maar dat waren misschien speculaties of brainstorms ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
eswa schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 14:08:
Ik dacht hier en daar gelezen te hebben dat de DS internet op zou kunnen, maar dat waren misschien speculaties of brainstorms ofzo....
Zie de starpost (FAQ). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Wiebbe schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 14:06:
inderdaad..
internet toegang is ook nog lang niet mogelijk :P
als ze op dit moment amper kunnen tunnelen via internet, dan is het gebruikt van een browser online al helemaal niet te doen :P
Dat valt wel mee denk ik hoor. Het tunnelen is "niet mogelijk" omdat Nintendo geen IP-gebaseerd protocol gebruikt maar een eigen protocol. Voor online gaming zou je een IP-gebaseerd protocol nodig hebben. Volgens Nintendo zijn er al developers die een browser aan het ontwikkelen zijn en is het Bandai al gelukt om te experimenteren met PC-connectivity features. Nanostray zal je highscores ook nog op een online score lijst kunnen zetten. Er is dus in ieder geval al een werkende TCP implementatie, dus online gaming met de DS is nu al mogelijk. De reden dat we niets horen over online gaming is omdat volgens de geruchten Nintendo binnenkort met een gratis Xbox Live achtige dienst komt. Het gebruik van een online browser is in ieder geval dus wel goed te doen, de vraag is alleen wanneer we er voor het eerst één zullen zien.

EDIT: Hier nog een artikel over de online mogelijkheden van de DS.

[ Voor 14% gewijzigd door MetroidPrime op 12-02-2005 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Laatst online: 03-04 20:39
Op het moment zie ik dat steeds meer winkels hun spellen aan bieden voor 45 euro :(

Enige spel dat ik voor minder heb gezien is polarium namelijk voor 32 euro... WTF is hier aan de hand? De spellen zouden toch 30 of 40 euro worden? Geen 45 ?!

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Importeer ze dan gewoon even bij lik sang

Ze komen meestal sneller uit (US release dates willen wel eens eerder zijn dan EU)

Spellen zijn er van 30.70 (puzzles etc...) tot 38.50 en verzendkosten gratis. 40$ en 50$ dus ook wel afhankelijk van de lage dollar maar die zie ik niet zo snel terug inhalen.

Waarom zou je dan nog gaan klooien met hier je games te gaan halen voor 45euro

@surrounded: aangezien jij de grootste ds game kenner hier bent, heb je al iets gehoord van een donkey kong voor op de DS? Had ergens vernomen dat die al bijna zou uitkomen 8)7 Weet je toevallig ook wanneer polarium uitkomt ?

[ Voor 23% gewijzigd door Little Bear op 12-02-2005 14:41 ]

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
KeaveXL schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 14:22:
Op het moment zie ik dat steeds meer winkels hun spellen aan bieden voor 45 euro :(

Enige spel dat ik voor minder heb gezien is polarium namelijk voor 32 euro... WTF is hier aan de hand? De spellen zouden toch 30 of 40 euro worden? Geen 45 ?!
Winkels zullen waarschijnlijk inderdaad €45 gaan rekenen. (Om hun GBA spellen veilig te stellen?)
Alleen bij winkels als play.com heb ik lagere prijzen gezien.

Ik vraag me af wat PSP spellen dan wel niet gaan kosten in Europa als je ziet dat de prijzen in de VS tussen de $40 en $50 liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSP games zullen wel gewoon 50-55 euro gaan kosten..wel raar dat DS games hier zo duur worden..weer een reden waarom ik enkel nog USA import koop je hebt het maanden eerder en de games zijn 39e incl shipping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Icelus schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 15:01:
[...]
Winkels zullen waarschijnlijk inderdaad €45 gaan rekenen. (Om hun GBA spellen veilig te stellen?)
Alleen bij winkels als play.com heb ik lagere prijzen gezien.

Ik vraag me af wat PSP spellen dan wel niet gaan kosten in Europa als je ziet dat de prijzen in de VS tussen de $40 en $50 liggen.
In Japan kosten de PSP spellen evenveel als PS2 spellen. Een stuk duurder dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeaveXL schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 14:22:

Dan ben ik toch wel blij dat ik gistern mario heb gekocht op ebay voor €35,50 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

eswa schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 14:08:
ja, hij kan zeker weten online, je moet online en internet niet met elkaar verwisselen :P

Online is dat je via internet met mensen kan games/chatten weet ik veel. Maar of je echt er mee kan browsen is nog niks bekend, en lijkt mij ook een klein beetje sterk..

maar ja, tijd zal het leren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Maar ook met online gamen heb je geen last van een Japanse DS als je in Nederland gamed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
eswa schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 15:53:
Maar ook met online gamen heb je geen last van een Japanse DS als je in Nederland gamed?
Het is heel waarschijnlijk dat je er geen last van heb...

Wacht is. Wat zeg ik nou. De Japanse DS is hetzelfde als de Europese DS. 8)7

Tenzij ik het mis heb, is het 99,9% zeker dat je nergens last van krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer denken jullie dat de DS online gaat?
Met de europese launch?
Of... met de komst van een bepaald spel?

Lijkt me dat ze daar wel een "speciale datum" voor gaan prikken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Little Bear schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 14:34:
@surrounded: aangezien jij de grootste ds game kenner hier bent,
Haha, is dat zo? Er zullen vast nog wel mensen hier zitten die er meer vanaf weten hoor. :)
heb je al iets gehoord van een donkey kong voor op de DS? Had ergens vernomen dat die al bijna zou uitkomen 8)7
Nope, ik weet van niks. Misschien vergis je je met Donkey Kong King Of Swing die een paar dagen geleden voor de GBA is uitgekomen? Maar voor de DS is er nog geen Donkey Kong spel aangekondigd, dat weet ik in ieder geval zeker.
Weet je toevallig ook wanneer polarium uitkomt ?
Ja, 11 maart in europa. Het is hier een launchtitle, dus gelijktijdig met de DS zelf. :)
Dat is ook het enige spel dat ik hier in de winkel zou kopen als ik jou was (in die zin dat het de enige is die normaal geprijsd is). Wel balen van die hoge prijzen die nu overal genoemd worden... de DS zelf is juist goedkoper geworden dan ik had gedacht, en nu worden we dan toch nog genaaid. :(
Voor mij maakt het niet zoveel uit, ik importeer toch alles. Maar die brede doelgroep waar ze DS aan willen slijten zal er misschien door afgeschrikt worden. 45 euro is toch weer 99 gulden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 18:02:
Wanneer denken jullie dat de DS online gaat?
Met de europese launch?
Of... met de komst van een bepaald spel?

Lijkt me dat ze daar wel een "speciale datum" voor gaan prikken..
Volgens IGN zal er dit jaar een first-party titel uitkomen die meteen online zal ondersteunen. Welke titel dat zal zijn is nog de vraag. Het met de Europese launch online gaan zou onlogisch zijn, je moet natuurlijk ook een online game hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 15:06:
weer een reden waarom ik enkel nog USA import koop je hebt het maanden eerder en de games zijn 39e incl shipping.
Probeer www.dvdboxoffice.com 'ns.
Prijzen liggen tussen de €29 en €36 inclusief verzendkosten.

[ Voor 14% gewijzigd door Icelus op 12-02-2005 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 18:03:

Ja, 11 maart in europa. Het is hier een launchtitle, dus gelijktijdig met de DS zelf. :)
Dat is ook het enige spel dat ik hier in de winkel zou kopen als ik jou was (in die zin dat het de enige is die normaal geprijsd is). Wel balen van die hoge prijzen die nu overal genoemd worden... de DS zelf is juist goedkoper geworden dan ik had gedacht, en nu worden we dan toch nog genaaid. :(
Voor mij maakt het niet zoveel uit, ik importeer toch alles. Maar die brede doelgroep waar ze DS aan willen slijten zal er misschien door afgeschrikt worden. 45 euro is toch weer 99 gulden.
Ik denk ook dat ik er meer ga importeren of gewoon op ebay daar is het meestal goedkoper >:) (als de spellen hier uit zijn dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 18:06:
[...]

Volgens IGN zal er dit jaar een first-party titel uitkomen die meteen online zal ondersteunen. Welke titel dat zal zijn is nog de vraag. Het met de Europese launch online gaan zou onlogisch zijn, je moet natuurlijk ook een online game hebben.
Metroid Prime: Hunters? :o
Zo'n FPS leent zich er heel goed voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 21:04:
[...]

Metroid Prime: Hunters? :o
Zo'n FPS leent zich er heel goed voor :)
Hmm, zou kunnen. Het zou MPH in ieder geval wat interessanter maken voor mij. De singleplayer mode vind ik nu maar een saaie FPS met zeer goede controls. Een volledig lineaire FPS waar je eerst alles in een kamer moet verslaan voordat je naar de volgende kamer kunt, dat kan vandaag de dag echt niet meer. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
de demo was wel een hologram training he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De graphics van de demo waren best uber moet ik zeggen :9
De gameplay is echt muis-toetsenbord-achtig, perfect.

Release Date: May 8, 2005

Aldus Gamespy, zal dus wel :o
Hoop toch wel al eerder online te kunnen hoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
heb de training net uitgespeeld op de wc, best leuk, wel lastig mikken zonder autoaim :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
MetroidPrime schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 18:06:
[...]

Mario Kart DS?
Dat zou wel vet zijn!
Het zou kunnen, want de release van MarioKart is wel heel ver verschoven nu (als het klopt) van zoveel april naar september! Terwijl volgens mij het spel zelf al wel voor 80% klaar is (video'tjes op ign.com, het was zo ongeveer het eerste spel waar screens van waren etc.). Vind ik vrij verdacht...zou er iets mee te maken kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Maegrim schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 22:33:
de demo was wel een hologram training he ;)
Maar er is niet bekend of de uiteindelijke versie een "echte" single-player mode gaat krijgen. Voor hetzelfde geld is het een multiplayer game met die training er aan vastgeplakt. De officiele site van het spel heeft het bij het single-player gedeelte ook alleen over Regulator, Survivor en Morph Ball modes, dat zijn alleen de modes uit de demo. De Japanse titel van het spel is ook nog eens Metroid Prime: Hunters Tournament, wat de indruk wekt dat het een UT achtig spel zal worden. Het ziet er momenteel niet naar uit dat de singleplayer mode meer zal zijn dan alleen een uitgebreidere versie die training uit de demo.
eswa schreef op zondag 13 februari 2005 @ 00:08:
[...]

Mario Kart DS?
Dat zou wel vet zijn!
Het zou kunnen, want de release van MarioKart is wel heel ver verschoven nu (als het klopt) van zoveel april naar september! Terwijl volgens mij het spel zelf al wel voor 80% klaar is (video'tjes op ign.com, het was zo ongeveer het eerste spel waar screens van waren etc.). Vind ik vrij verdacht...zou er iets mee te maken kunnen hebben?
Het spel komt in april in Japan uit. Het zou dus nog wel kunnen, alleen dan moet Nintendo vrij snel alles gaan aankondigen.

[ Voor 29% gewijzigd door MetroidPrime op 13-02-2005 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
we zullen zien, niks mis met UT tho, ik speel de serie al jaren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-09 12:05
maar metroidP UT :/
ik heb liever een soort metroid als op de NGC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Maegrim schreef op zondag 13 februari 2005 @ 01:08:
we zullen zien, niks mis met UT tho, ik speel de serie al jaren :+
Ik bedoelde er ook niks mis mee tegenover UT, maar dat het waarschijnlijk toch een spel gaat worden dat rond de multiplayer mode gebouwd is, net zoals UT. Daarbij is de singleplayer mode van UT veel beter dan wat we tot nu toe gezien hebben van MPH.

Dat filmpje als je de demo uitspeelt is wel gaaf trouwens.

[ Voor 20% gewijzigd door MetroidPrime op 13-02-2005 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Laatst online: 15:13

RayNbow

Kirika <3

Onlangs registreerde Nintendo de patenten V-Pocket en PCGP, nu lijkt het erop dat het om Palm OS-software voor de Dual Screen gaat. V-Pocket zou software zijn die de Dual Screen de mogelijkheden van een PDA-zakcomputer geeft, denk daarbij aan zaken als het bijhouden van je agenda, opslaan van telefoonnummers en persoonlijke gegevens van kennissen. PCGP zou te maken hebben met de draadloze connectie met andere apparaten zoals de opvolger van de GameCube en andere Dual Screen’s.

Het gerucht is ontstaan nadat Nintendo licenties voor Palm OS, een veelgebruikt besturingsprogramma voor zakcomputers, software heeft gekregen. Nintendo heeft overigens officieel nog niets losgelaten en we zullen dus moeten afwachten wat er waar is van dit gerucht.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Woot...

Ik had al me twijfels dat V-pocket 'video-pocket' was, westerse naam voor Play-Yan. Maar ik geloof daar niks van. Ik heb ondertussen niks gehoord over de Play-Yan, zo succesvol is hij waarschijnlijk niet. Video afspelen en muziek luisteren is natuurlijk heel cool (PSP), maar de meerderheid wacht er in ieder geval niet op.

Nintendo heeft trouwens al een tijdje officieel bevestigt dat het een woordenboek/vertaler maakt op de DS voor studenten. Misschien is dat de V-pocket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-03-2023
Ik was eens wat aan het zoeken op internet, en toen kwam ik deze tegen:

Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/content/nintendo-ds/gnw-donkeykong.jpg

Afbeeldingslocatie: http://holly.colostate.edu/~mstanon/gba-ds.gif

Afbeeldingslocatie: http://common.ziffdavisinternet.com/util_get_image/6/0,1311,i=62510,00.gif

Ze stonden op een fransen site :P
Gelukkig dat hij er zo niet uitziet :D ;)

Levi (Utrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levi
Deze is wel mooi:

Klik hier

Levi (Utrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die is wel F*cking mooi ja maar dan moet er eigelijk wel de y en de x bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Laatst online: 03-10 14:54

Nohead

PSN ID: Nohead

geef mij maar een echte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die een goede manier weet om het DS-schermpje schoon te maken? Ik schrok me rot vanmorgen... ik zat in een lichtval waaronder het net leek of het onderste schermpje onder de krassen zat. Maar het bleek gewoon een laagje viezigheid te zijn waar je "krassen" in trekt met de stylus. Iedere keer als je het scherm (perongeluk of expres) aanraakt blijft er toch een vingerafdruk achter. Ik heb een zacht doekje, maar daarmee krijg je vooral het stof eraf... echt schoon wordt hij niet. En om nou met water te gaan knoeien lijkt me ook niet echt handig. :/

Trouwens wel in level 4 van polarium gekomen. :D Erg lastig spel (of ik ben er gewoon niet zo goed in. ;)), maar het blijft verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens mijn familie heeft nu ook eindelijk de DS ontdekt. :P

Mijn moeder en zusje zijn echt helemaal verslaafd aan Wario ware: touched. :) De hele dag proberen ze al verder te komen. :P

Denk dat ik ook maar weer eens wat andere spellen ga halen via lik-sang. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 15:26:
Iemand die een goede manier weet om het DS-schermpje schoon te maken?
Misschien de schoonmaakdoekjes speciaal voor tft-lcd of plasma schermen :)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Levi schreef op zondag 13 februari 2005 @ 13:32:
Ik was eens wat aan het zoeken op internet, en toen kwam ik deze tegen:

[afbeelding]
Die heb ik thuis liggen ;) Leuke LCD games uit de jaren '80, genaamd Game & Watch ;) Dit is er een uit de zogenaamde Multi Screen series :)

[ Voor 13% gewijzigd door Captain N op 13-02-2005 17:01 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levi
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 15:26:
Iemand die een goede manier weet om het DS-schermpje schoon te maken? Ik schrok me rot vanmorgen... ik zat in een lichtval waaronder het net leek of het onderste schermpje onder de krassen zat. Maar het bleek gewoon een laagje viezigheid te zijn waar je "krassen" in trekt met de stylus. Iedere keer als je het scherm (perongeluk of expres) aanraakt blijft er toch een vingerafdruk achter. Ik heb een zacht doekje, maar daarmee krijg je vooral het stof eraf... echt schoon wordt hij niet. En om nou met water te gaan knoeien lijkt me ook niet echt handig. :/

Trouwens wel in level 4 van polarium gekomen. :D Erg lastig spel (of ik ben er gewoon niet zo goed in. ;)), maar het blijft verslavend.

Levi (Utrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levi
Was ff niet helemaal goed gegaan,
Maar k maak zo'n schermpje altijd schoon met plakband. 't klinkt misschien raar, maar het werkt wel. Gewoon plakband erop plakken, even goed aanwrijven en er aftrekken. :D

Levi (Utrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
offtopic:
nieuwe album is niet geweldig :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Levi schreef op zondag 13 februari 2005 @ 17:14:
Was ff niet helemaal goed gegaan,
Maar k maak zo'n schermpje altijd schoon met plakband. 't klinkt misschien raar, maar het werkt wel. Gewoon plakband erop plakken, even goed aanwrijven en er aftrekken. :D
Je waxt je DS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levi
Haha, nou mn DS heb ik nog niet, maar dat doe ik altijd bij mn digitale camera, gsm, dus bij de DS moet het ook lukken !

Levi (Utrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Hehe, ik zie het al voor me. Allemaal tweakers die nu zitten te vloeken omdat ze de Ducktape (of hoe je dat ook schrijft) die ze op hun DS hebben geplakt er niet meer afkrijgen :+

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

S2S

Ik gebruik die doekjes die ik bij mijn screenprotectors heb gekregen..werkt perfect.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-10 21:25
Zo ik ben dan eindelijk sinds vandaag ook in het bezit van een Nintendo DS :) Het is een amerikaanse met dus de MPH demo erbij. Ik heb ook Feel the Magic en Marioi64 DS.
Verder heb ik ook een screen protector van Pelican erop gedaan. Het beeld is bij mij totaal niet anders, het kostte echter wel wat moeite om een luchtbelletje eruit te krijgen. Hoe het gaat met het eraf halen als de screen protector vol met krassen zit, dat weet ik uiteraard nog niet.

Maar de DS bevalt mij erg goed! NIet gedacht dat Feel the Magic zo leuk zou zijn :) Mijn vriendin is er ook helemaal aan verslaafd! (gelukkig maar *D )

Mario64 vind ik ook een erg leuk spel. Gelukkig is er hier en daar nog wat veranderd aan de N64 versie en zijn er nu minigames :) Echter moet ik nog wel wennen aan de besturing met de thumbstrap, maar het gaat beter!

[ Voor 16% gewijzigd door Takahandar op 13-02-2005 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

S2S schreef op zondag 13 februari 2005 @ 18:15:
Ik gebruik die doekjes die ik bij mijn screenprotectors heb gekregen..werkt perfect.
Idd die van de Hori screenprotectors. Die doekjes gebruik ik ook en dat gaat inderdaad perfect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil iemand een foto van het japanse officieelheidsteken gposten want die kan ik niet vinden op mijn doos of staan die er niet op ?

Alvast bedankt _/-\o_

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2005 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-09 00:33
BLC_Twan schreef op zondag 13 februari 2005 @ 19:55:
Zo ik ben dan eindelijk sinds vandaag ook in het bezit van een Nintendo DS :) Het is een amerikaanse met dus de MPH demo erbij. Ik heb ook Feel the Magic en Marioi64 DS.
Verder heb ik ook een screen protector van Pelican erop gedaan. Het beeld is bij mij totaal niet anders, het kostte echter wel wat moeite om een luchtbelletje eruit te krijgen. Hoe het gaat met het eraf halen als de screen protector vol met krassen zit, dat weet ik uiteraard nog niet.
die pelican protectors daar bleven toch lijmresten van achter? Of had ik dat ergens fout gelezen? :P

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-10 21:25
D3ft0n3 schreef op zondag 13 februari 2005 @ 20:22:
[...]

die pelican protectors daar bleven toch lijmresten van achter? Of had ik dat ergens fout gelezen? :P
Jep, dat heb ik ook gelezen maar dat is een zorg voor later O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Levi schreef op zondag 13 februari 2005 @ 17:14:
Gewoon plakband erop plakken, even goed aanwrijven en er aftrekken. :D
Ehr... ik weet toch niet of dat zo'n goed idee is. :) Als het voor jou goed werkt dan ben ik blij voor je, maar zelf durf ik het toch niet aan om plakband op m'n schermpje te gaan plakken. Veel te bang voor lijmresten. (Er zijn bovendien duizenden verschillende soorten plakband... misschien heb jij net een merk gevonden waarmee het wel kan, maar ik ken er ook die zeker sporen achter zouden laten).
Ja ik heb dus ook zo'n doekje. Het werkt perfect om stofjes en dergelijke van het schermpje af te halen. Maar die vettige aanslag die je krijgt van vingerafdrukken kun je er niet zomaar afvegen. (En als je Mario64 een paar uurtjes gespeeld hebt met de thumbstrap zit je schermpje gegarandeerd helemaal onder.) Het is niet zo'n ramp opzich... je ziet het alleen onder een bepaalde hoek bij de juiste lichtval... maar toch, mijn schermpje is vies.
offtopic:
"nieuwe album is niet geweldig."

Nee, ik heb hem ook gehoord.
Niet best inderdaad. De eerste 4 nummers vind ik geweldig, maar daarna... :'(
Maar toch blijft robot rock fantastisch. :) En de titletrack is nog beter!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2005 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister bij Trance Energy stonden er een stuk of 12/14 demopods bij de Nintendo stand :) was wel grappig ik kon iedereen uitleggen hoe de demo van warioware werkte B) en nog beter dan die standmedewerkertjes ook :)

Neway, ik gebruik een brillendoekje van Hara ofzo, werkt perfect.

edit:
Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 13:55:
Wel aardig is dat je daar ook kan kiezen om het spel andersom te laten lopen. Dat yoshi aan de rechterkant van het scherm komt dus en het spel van links naar rechts scrollt. Handig voor linkshandige mensen!
Met Wario kan dat ook. Ik denk dat ze het ons zo'n beetje verplicht zijn, anders is het discriminatie! :+ Daarom zitten de ab en xy knoppen als een vierpunt druktoets erop denk ik zomaar.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2005 06:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Tijdje terug kapotte DS van lik sang binnen gekregen. Had hen mail gestuurd hoe dit verder moest maar geen antwoord gehad gedurende 2 weken. Dan maar Nintendo America gemaild, maar ook een week lang van hen geen reactie.

Vanmorgen dan toch mail gehad van Liksan met verontschuldigingen voor het late antwoord omdat het chinees nieuwjaar was. Ik kan de DS gratis terug naar hen opsturen, en ze gaan me volledig kosteloos een nieuwe sturen, zodat er helemaal geen verzendkosten bijkomen.

Vind dit toch wel verrassend omdat in hun garantievoorwaarden staat dat klanten op de fabrieksgarantie aangewezen zijn. Nu sturen zij toch kosteloos een ander toestel op. Ben nog maar eens onder de indruk van Liksang. Ze hebben er een goeie klant bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 22:32:
Met Wario kan dat ook. Ik denk dat ze het ons zo'n beetje verplicht zijn, anders is het discriminatie! :+ Daarom zitten de ab en xy knoppen als een vierpunt druktoets erop denk ik zomaar.
Met wario? Dan maakt het toch niet zoveel uit met welke hand je de pen vasthoudt? Er zitten maar een paar scrolling spelletjes in.
(Ik heb de jap versie, snap niks van de opties vandaar. ;) Wel grappig dat het kan, maar ik vraag me af wat er dan echt veranderd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik zou anders weinig ervan bakken met links. Bijvoorbeeld zo'n katakana (Japans karakter) natekenen, met links? Dat zou me niet zo snel lukken :) Die knopjes hebben inderdaad die vorm omdat het ook als D-pad moet kunnen dienen voor linkshandigen.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
ik ben links =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vannacht een veiling op eBay gewonnen. Een DS, ongebruikt en nog in z'n seal, voor 150 dollar. Lijkt me wel prettig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-09 12:05
nou veel voordeel heb je er niet aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga geen World of Warcraft aanschaffen, maar een Nintendo DS. Uiteindelijk een tough call...

Ik dacht ik koop het wel eind 2005 ofzo... maar, nee. Ik koop 'm zodra hij uitkomt!!!

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ultrasupreme/dstopic/head.jpg

Oh lieverd!!!!! IK HOU ZOVEEL VAN JE!!!!!! :'(

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 20:06:
Ik ga geen World of Warcraft aanschaffen, maar een Nintendo DS. Uiteindelijk een tough call...

Ik dacht ik koop het wel eind 2005 ofzo... maar, nee. Ik koop 'm zodra hij uitkomt!!!

[afbeelding]

Je doet je titel van officiele Nintendo Fanboy wel eer aan ;-)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 20:06:
[afbeelding]

Valentijn, hè?

How to 'fix' your e-Reader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 10:56:
[...]

Met wario? Dan maakt het toch niet zoveel uit met welke hand je de pen vasthoudt? Er zitten maar een paar scrolling spelletjes in.
(Ik heb de jap versie, snap niks van de opties vandaar. ;) Wel grappig dat het kan, maar ik vraag me af wat er dan echt veranderd).
Maakt wel uit, bij dat manneke pis vuur uitmaak spelletje hangt et ventje aan de andere kant zodat je kunt zien hoe of wat.... bij dat ventje omhoog trekken om naar de prinses te komen is et andersom, en zo nog meer dingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
1000x Pepsi DS
Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/7editeurs20050215_112052_2_big.jpg

Bron: Jeux-France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
pepsi ds, met dubbele dop! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Icelus, waar haal je al die informatie toch iedere keer vandaan? Het lijkt wel of je om de minuut alle nieuwssites af gaat :)

_/-\o_

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Jammer dat die actie alleen in Japan is en dat je hem alleen kan winnen, ik zou dat kleurtje namelijk wel willen hebben =)
E-Bay maar even in de gaten houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Die another code updates zijn wel zonde dat deze enkel in het japans zijn.

Grrr Wario Ware US nog altijd niet verzonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Laatst online: 15:13

RayNbow

Kirika <3

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.