Dat is echt een kwestie van wennen. Ik vond het eerst ook veel te klein... maar de truc is dat je hem helemaal niet zoals een gewone pen vast moet houden.
Ik hou hem altijd heel losjes vast tussen duim en wijsvinger... dat dingetje is licht genoeg om dan toch nog heel nauwkeurig te kunnen besturen. Na een paar uur op de DS kom je er vanzelf wel achter hoe makkelijk het werkt.

Bovendien, je hebt het nu op een demokast gespeeld (waarin de DS vast zit?). Als je hem ook nog vast moet houden kom je er vanzelf wel achter hoe lastig sturen het is als je de stylus echt als een pen vasthoudt.
Volgens mij wordt het "level" in de tweede mode van Yoshi random gegenereerd. Het is elke keer weer net ietsje anders. Ik heb nu ook nog een derde mode unlockt. (En er is nu nog één grijze optie, die dus ook nog unlockt kan worden.
A: één kort level waarin je zo'n hoog mogelijke score moet halen.
B: Een heel lang (zonder einde?) level waarin je moet proberen zover mogelijk te komen.
C: Net zoals B, alleen dan met een timer. Je kunt extra seconden verdienen door vijanden te verslaan... maar je hebt wel erg weinig tijd hoor. Ik word een beetje zenuwachtig van deze mode.
B. is veruit het leukste wat mij betreft. Elke 1000 meter verandert het thema (graswereld, berglandschap, ondergrondse grot). De graphics zijn min of meer hetzelfde als in SMW2, maar wel nog wat mooier. De achtergrond bestaat nu uit meerdere lagen voor meer diepte effect, en er zit ook een heel mooi dag/nacht effect in. Het is ook best wel verslavend.

Maar je kunt je afvragen hoelang het duurt voordat het begint te vervelen. Stiekem hoop ik nog steeds dat de vierde mode echt een avontuur zal zijn met meerdere levels en een eindbaas ofzo... maar ik geloof er eigenlijk al niet echt meer in dat dat zo zal zijn.