Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Verwijderd
Iets veranderd? Kompleet op z'n kop zettencrisp schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 23:57:
[...]
Klachten waren bij de introductie al ingecalculeerd hoor; mensen zijn nu eenmaal gewoontedieren en als je iets veranderd staat toch wel de halve userbase op z'n achterste poten
Maar goed, dat is verder al teveel besproken (om even netjes te blijven)
Nogmaals, goed initiatief om een low contrast versie aan te bieden
Heb jij een slechte monitor ofzo? Of weet je niet wat blauw is?
GoT was paars! Een lichte vorm, maar nog steeds paars.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2005 00:08 ]
Mwa, dat valt toch wel mee. Enkel de layout is veranderd en er zijn features bijgekomen. Wij noemen dat 'vooruitgang'. Voor de rest werkt het forum nog precies als daarvoor hoor...Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 00:05:
[...]
Iets veranderd? Kompleet op z'n kop zetten
Intentionally left blank
Verwijderd
De grap is, dat mensen aan layout en kleurstelling zó gewend raken dat ze in paniek raken als het veranderd. En in dit geval was het redelijk extreem (kleurstelling en positie van de knopjes en text)crisp schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 00:12:
[...]
Mwa, dat valt toch wel mee. Enkel de layout is veranderd en er zijn features bijgekomen. Wij noemen dat 'vooruitgang'. Voor de rest werkt het forum nog precies als daarvoor hoor...
Als jij gewent bent met een qwerty toetsenbord en je krijgt opeens een azerty plank moet je ook schrikken. Tel daar bij op de kleurverandering en je hebt paniek, want je huis is opeens verbouwd door die Nederlandse architect met z'n wit/zwart/ultra strakke designs, Jan de Boef
LOL mijn eerste gedachte is maak gewoon die oude layout weer beschikbaar, scheelt een hoop werk toch?
stelletje SADISTEN
gelieve deze post niet al te serieus te nemen
[ Voor 13% gewijzigd door Noedelsupke op 05-02-2005 00:43 ]
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
De oude paarse layout zal uiteindelijk uitgefaseerd worden, al dan niet om technische redenen. Er is nu eenmaal besloten om een strakker en meer verkoopbaarder ontwerp te gaan gebruiken, waar ik het alleen maar 100% mee eens kan zijn, behoudens de te sterke contrastverhouding. Maar daar is (alweer) genoeg over gezegt, er wordt wat aan gedaanViperGTS schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 00:42:
[...]
LOL mijn eerste gedachte is maak gewoon die oude layout weer beschikbaar, scheelt een hoop werk toch?
stelletje SADISTENiets lekkers voorhouden, maar NET niet geven wat we willen
gelieve deze post niet al te serieus te nemen
En ja ik reageer hierop, omdat zelfs steken onder water gewoon pijn doen. De Crew weet het, en ze gaan er iets aan doen, heb wat geduld, en als je echt niet zonder GoT kunt met de oude layout, doe er zelf iets aan ipv oeverloos te mauwen.
Yes! Mooi zo!flipjevandejam schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 18:30:
Aangezien ik ook 1 van de criticasts was in het Huiskamer topic wil ik wel even het volgende zeggen:
Nieuwe layout - de nabije toekomst
![]()
Top!
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Dol fijn!zeef schreef op zondag 06 februari 2005 @ 03:13:
Crsip ROELT !!! Horen jullie dat? CRISP ROELT !!!!
En dat meen ik dus! Hij ziet er echt geweldig uit! Thanx Crisp!
[ Voor 23% gewijzigd door Animal_X op 06-02-2005 05:05 ]
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Al jaren zeef, net zoals grijs.zeef schreef op zondag 06 februari 2005 @ 03:13:
ARME AOW’er
die eventuele bugs en ontbreken van nieuwe implementaties neem ik dan wel voor lief
bij FOK kan dit ook namelijk, daar gebruik ik alweer maanden de oude layout, en is me ook opgevallen dat je dan sommige opties/functies niet hebt die wel in de nieuwe layout zitten.....verder werkt het gewoon perfect (op de FOK traagheid na dan

PIII 800@804 Mhz
crisp schreef op zondag 06 februari 2005 @ 02:20:
Headlines weer terug op de index (instelbaar tot max 10 laatste headlines)
Je nick is al grijs man
Man zeik niet zoViperGTS schreef op maandag 07 februari 2005 @ 00:00:
dan geef ipv die nightlife template de oude layout MET nadrukkelijke melding dat er absoluut geen support voor wordt gegeven

Je krijgt als non-abo gewoon de oude layout niet, dat is al verschillende keren gezegt.
_Stel_ dat je de oude layout krijgt, met nadrukkelijk dat je geen support krijgt, is bullshit.
Je krijgt dat toch weer reacties dat je 'het niet kan maken dat oude gotters met een beschikbare layout toch die nieuwe features niet hebben?'
Het is de keuze van tweakers.net B.V. om de layout te veranderen. Ze geven daarbij de keuze om de oude te behouden. De voorwaarde is echter dat je een abonnement neemt. In ruil daarvoor krijg je verschillende features.
Het is de keuze van Tweakers.net B.V. om de layout te veranderen zodat deze in de toekomst beter onderhoudbaar is en beter aansluit bij de uniforme layout van de site. De oude layout komt daarbij te vervallen. Met abonnement, wat al jaren vastligt als 'de enige manier om extra features buiten het basale gebruik van de site te krijgen', is het mogelijk om deze layout te selecteren, onder voorbehoud dat hij net als de andere optionele templates niet voor eeuwig onderhouden zal worden.
[ Voor 24% gewijzigd door krvabo op 07-02-2005 01:54 ]
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Deze alinea is nog niet eens helemaal correct, beter is:krvabo schreef op maandag 07 februari 2005 @ 00:47:
[...]
Het is de keuze van tweakers.net B.V. om de layout te veranderen. Ze geven daarbij de keuze om de oude te behouden. De voorwaarde is echter dat je een abonnement neemt. In ruil daarvoor krijg je verschillende features.
Het is de keuze van Tweakers.net B.V. om de layout te veranderen zodat deze in de toekomst beter onderhoudbaar is en beter aansluit bij de uniforme layout van de site. De oude layout komt daarbij te vervallen. Met abonnement, wat al jaren vastligt als 'de enige manier om extra features buiten het basale gebruik van de site te krijgen', is het mogelijk om deze layout te selecteren, onder voorbehoud dat hij net als de andere optionele templates niet voor eeuwig onderhouden zal worden.
Anders doe je alsnog net alsof het gericht weggehaald is en achter een abonnement gestopt
He who controls the Spice, controls the Universe.
Sta mij toe dit even toe te lichten.
Ik ben met duizenden andere nederlanders niet zo goed in staat om subtiele contrasten te zien. Iets sterkere contrasten zie ik wel maar ik moet er wel goed naar kijken, even vluchtig over een pagina heenkijken is er niet meer bij, ik moet nu geconcentreerd lezen want anders zie ik het gewoon niet goed. Het is niet het zwart/wit of het zwart/grijs, het is puur het kleurgebruik waardoor bij mij de letters wegvallen.
Zie het anders zo:
Als ik een tijdje bezig ben met het lezen van een boek dan verdwijnen de letters en dan is het net of ik naar een witte bladzijde zit te kijken met wat zwarte vlekjes. Dat is best lastig en tijdens mijn schooljaartjes heb ik daar best moeite mee gehad. De paarse kleur had als voordeel dat ik dit probleem niet had en dus is het voor mij jammer dat deze er niet standaard meer bij zit, tenzij ik een abonnement neem natuurlijk.
Voor de rest is het goed dat het forum nu eindelijk eens een keertje bij de frontpage hoort en daar was het natuurlijk allemaal om te doen want zeg nu eens eerlijk, het paste voor geen meter bij elkaar.
Een persoonlijk probleem voor mij erbij maar niets wat niet verholpen kan worden en dus is de
(Het had allemaal veel erger kunnen wezen en dat was een forum in de oerlayout WOT (http://www.tweakers.be/wot/ ). Dat had waarschijnlijk op veel meer weerstand gestuit.
Hiermee ben ik het echt honderd procent eens.zeef schreef op zondag 06 februari 2005 @ 03:13:
De nieuwe features zijn ook geweldig.
Van mij mag deze nieuwe stylesheet er erg snel komen, zal erg veel pijn aan mijn ogen schelen. En ja, dat is echt erger geworden sinds de nieuwe lay-out. Maar ik gebruik hem wel vanaf seconde 1, omdat hij gewoon veel mooier is.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Mee eens!!! Overigens hulde aan alle Crew/Mod/Admins/MT'ers dat ze hier mee gekomen zijn!zeef schreef op zondag 06 februari 2005 @ 03:13:
doet niet aan icons, usertitels of signatures

Zoals G33rt ook al ergens zegt: dit topic bevat alleen posts like "Ik vind het wel mooi" en "Ik vind het niet mooi" (uitzonderingen bevestigen de regel). Iets anders zal er ook niet komen.
* Thijsmans is with kees. T.net biedt een site aan met bepaalde mogelijkheden, dus T.net bepaalt _hoe_ ze deze aanbieden.
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
en ik vind het eigenlijk nog een verbetering ook!
Natuurlijk is het jammer dat de oude lay-out weg is, dat was namelijk wel een beetje typerent voor GoT.
Ook is henk een beetje naar de achtergrond geschoven, dat toch wel een beetje jammer is eigenlijk
maar voor de rest, een prima lay-out, en een hoop nieuwe functies enzo. bijvoorbeeld bij het resizen van images.
Hmm, was de preview nog niet genoeg die crisp in deze reactie heeft geplaatst? Wellicht komt hij met de eerstvolgende update mee en anders moet je nog even wat langer wachten...Animal_X schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:48:
Wat is de status van Nightlife? Zit er al wat schot in?
[ Voor 3% gewijzigd door Animal_X op 10-02-2005 00:01 ]
Ja, er zit schot in, maar zoals met alles op Tnet geldt: it's done when it's doneAnimal_X schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:48:
Wat is de status van Nightlife? Zit er al wat schot in?
Ik grijp de mogelijkheid meteen aan om een aantal nieuwe features en nog wat bugfixes door te voeren, en daarnaast heb ik ook andere werkzaamheden. Je ziet vanzelf wel een update van de MED verschijnen
Intentionally left blank
Ok, thanx voor de update!crisp schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 00:33:
[...]
Ja, er zit schot in, maar zoals met alles op Tnet geldt: it's done when it's done
Ik grijp de mogelijkheid meteen aan om een aantal nieuwe features en nog wat bugfixes door te voeren, en daarnaast heb ik ook andere werkzaamheden. Je ziet vanzelf wel een update van de MED verschijnen
zeef schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:55:
Kindjes die vragen worden overgeslagen! Oftwel : 't is klaar als 't klaar is!!
Misschien bedoelen mensen het eens niet als zeuren, maar zijn ze gewoon benieuwd naar hoever crisp er mee is. Ik kwam ook een kijkje in dit topic nemen, omdat ik op zoek was naar meer nieuws over de nightlife lay-out. Ik vind hem ook enorm mooi, dus ik kan niet wachten totdat ik hem zou kunnen gebruiken. En dat jullie er geen moment aan vastbinden kan ik aan de ene kant wel snappen, maar aan de andere kant is het wel fijn om te weten of het zeker nog een paar maanden duurt, of dat nabije toekomst ook de komende week kan zijn.Woudloper schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:57:
[...]
Hmm, was de preview nog niet genoeg die crisp in deze reactie heeft geplaatst? Wellicht komt hij met de eerstvolgende update mee en anders moet je nog even wat langer wachten...
Maar volgens mij ga ik heel erg blij worden van nightlife en hoop dan ook dat hij snel gebruikt kan worden.
En ja, je kan dit lezen als een zeurbericht, je kan het ook lezen als een post van iemand die gewoon enorm nieuwsgierig is...
Afijn, zie maar.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
't Is heel simpel: de enige die er wat over kan zeggen is crisp. En alle tijd die crisp besteedt aan het beantwoorden van nieuwsgierige vraagjes, is tijd die hij niet aan Nightlife besteedtHooglander1 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:00:
En ja, je kan dit lezen als een zeurbericht, je kan het ook lezen als een post van iemand die gewoon enorm nieuwsgierig is...
Afijn, zie maar.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Ga er maar van uit dat het nog een paar maanden duurt, dan valt het alleen maar mee als 't eerder klaar is.Misschien bedoelen mensen het eens niet als zeuren, maar zijn ze gewoon benieuwd naar hoever crisp er mee is. Ik kwam ook een kijkje in dit topic nemen, omdat ik op zoek was naar meer nieuws over de nightlife lay-out. Ik vind hem ook enorm mooi, dus ik kan niet wachten totdat ik hem zou kunnen gebruiken. En dat jullie er geen moment aan vastbinden kan ik aan de ene kant wel snappen, maar aan de andere kant is het wel fijn om te weten of het zeker nog een paar maanden duurt, of dat nabije toekomst ook de komende week kan zijn.
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Anyway, de MED spreekt over 'nabije toekomst', dus dat is zoiets als 'binnenkort'
Intentionally left blank
Keep posted
Intentionally left blank
Overigens, als je vanaaf niet kan slapen: lees dit ff door: [ALG] gestoord door programmeren? Als je dat hebt gedaan (van begin tot eind he, limit is alvast 999
[ Voor 4% gewijzigd door Technicality op 13-02-2005 03:34 . Reden: typo's + lay ]
Overigens is zo'n beetje de gehele nieuwe layout 's nachts gemaakt met soms zelfs een vleugje alcohol erbij
[ Voor 47% gewijzigd door crisp op 13-02-2005 11:24 ]
Intentionally left blank
Hebben de users hier ook onder te lijden
ah, daarom heet die zeker "nightlife"crisp schreef op zondag 13 februari 2005 @ 11:21:
Overigens is zo'n beetje de gehele nieuwe layout 's nachts gemaakt met soms zelfs een vleugje alcohol erbij
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ben benieuwd
Hoewel ik ondertussen al wel deze layout gewend ben, draai hem al vanaf dat ie beschikbaar was. Maar misschien is het nu snachts wat langer uit te houden
Edit: mag ik hier ook een ietsiepietsie kleine suggestie doen, of een [req] doen?
Updatetracker met de AT is goed, alleen persoonlijk ik vind dat rood niets
[ Voor 23% gewijzigd door Nakebod op 13-02-2005 12:24 ]
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Intentionally left blank
PSN: DutchTrickle PVoutput
Dit is de 3e keer geloof ik.
Gelukkig blijft ie steeds op dezelfde plek.
Saved by the buoyancy of citrus
Intentionally left blank
Idd, hij staat erbij. Als ik 'm selecteer zie ik de layout veranderen. Maar zodra ik 'zet voorkeuren' doe springt ie weer naar de oude css.crisp schreef op zondag 13 februari 2005 @ 12:30:
Als het goed is staat nightlife er nu ook voor non-abo's bij
Verwijderd
Staat er wel bij, als ik er op klik veranderd de pagina, maar hij schijnt het niet te 'onthouden' nadat ik op zet voorkeuren heb gedrukt.crisp schreef op zondag 13 februari 2005 @ 12:30:
Als het goed is staat nightlife er nu ook voor non-abo's bij
//edit: hum
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2005 12:34 ]
Even testen dan maar.
Heerlijk die vrijheid en hij staat gewoon weer op het oude paars
computer voor alle werkzaamheden
Intentionally left blank
Ik heb meteen weer de oude breedte genomen. Ik hou niet zo van die brede websitesAndré schreef op zondag 13 februari 2005 @ 12:34:
Ziet er goed uitook de nieuwe breedte staat wel iets mooier.
Meteen even een vraagje aan crisp, is het mogelijk om die AT uit de updatetracker te halen? (of wellicht een aantal items weer te geven met een 0 mogelijkheid
[ Voor 6% gewijzigd door Erkens op 13-02-2005 12:41 ]
Jammercrisp schreef op zondag 13 februari 2005 @ 12:39:
mmz, het onthouden is inderdaad nog een probleem...
[ Voor 8% gewijzigd door Micha op 13-02-2005 12:41 ]
Ik zie een verband.
Maar de Updatetracker te groot? Vind het meevallen eigenlijk. Ok, wel een verdubbeling van het formaat, maar toch
Verwijderd
MededelingenforumNakebod schreef op zondag 13 februari 2005 @ 12:42:
Nacht + Alchohol =! Onthouden
Ik zie een verband.
Maar de Updatetracker te groot? Vind het meevallen eigenlijk. Ok, wel een verdubbeling van het formaat, maar toch
valt buiten de layout
overigens is het ook vrij onduidelijk wat er nu in staat, soms staat er oudere topics in dan bij de vorige pageview
hij zit toch bij de standaard tweakers layout?Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 12:45:
Kan het kloppen dat crew 'm niet kan zien? Ik gebruik toch silver, maar ik wilde 'm eens bekijken en ik zie 'm niet bij de dropdown menu's staan.
[ Voor 11% gewijzigd door Erkens op 13-02-2005 12:48 ]
Verwijderd
Daar was ik dus heen geswitched maar dan kan ik 'm dus ook nog niet vinden.Erkens schreef op zondag 13 februari 2005 @ 12:47:
hij zit toch bij de standaard tweakers layout?
Of ik ben gewoon scheel of zo
lol waarschijnlijk is crisp ze onstebeurt aan het updaten ofzo:p
eindelijk doet het nu goed
als update kan ik nu zeker ook wel even unbanned van hk worden wat al gister gebeurt had moeten zijn?
zeer netjes trouwens crisp
[ Voor 31% gewijzigd door Micha op 13-02-2005 12:55 ]
Ziet er wel weer even anders uit, maar ik denk dat hier wel een groot aantal mensen blij mee zullen zijn.
onder stylesheetsVerwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 12:47:
[...]
Daar was ik dus heen geswitched maar dan kan ik 'm dus ook nog niet vinden.
Of ik ben gewoon scheel of zo
Intentionally left blank
Dat ben ik nog aan het overwegen of dat daar een keuze voor gaat komen.Erkens schreef op zondag 13 februari 2005 @ 12:39:
[...]
Meteen even een vraagje aan crisp, is het mogelijk om die AT uit de updatetracker te halen? (of wellicht een aantal items weer te geven met een 0 mogelijkheid) Dat blok is nu erg groot, en ik denk dat die lastig wordt omdat niet alle topics daarin weergegeven kunnen worden door er geen rechtencheck mogelijk is
Dat het soms lijkt dat 'ie niet geupdate wordt ligt aan het feit dat 'ie maar eens in de minuut opnieuw samengesteld wordt, en vaak krijg je van je browser een lokaal gecachede versie voorgeschoteld. Daat laatste kan ik weinig aan doen helaas.
Intentionally left blank
Ziet er iets rustiger uit voor de ogen idd, wat mij betreft een lichte vooruitgang
Virussen? Scan ze hier!
Ook al is hij nu ook al perfekt
[ Voor 23% gewijzigd door Micha op 13-02-2005 13:02 ]
Ja, om de rechtencheck wat te versimpelen heb ik de volgorde van de stylsheets aan moeten passen (1 t/m 3 voor iedereen >3 voor abo's) - dat was even de snelste manier om het te fixen.wildhagen schreef op zondag 13 februari 2005 @ 13:00:
Eh... lag/ligt het aan mij ofzo, dat mijn Nightlife schema net werd vervangen door 'MariekeRoze/Lolliestok'? Nu heb ik hem weer teruggezet, en nu lijkt het wel goed...
Ziet er iets rustiger uit voor de ogen idd, wat mij betreft een lichte vooruitgang
Typisch dat je dan net weer die lolliestok krijgt; jammer dat het nog geen 1 april is
Intentionally left blank
Nightlife heeft wel afwisselende kleuren tussen posts hoor, kijk maar goedMicDis schreef op zondag 13 februari 2005 @ 13:02:
Ik mis alleen nog de afwisselende kleuren tussen post's waarom heb je dit er niet ingezet?
Ook al is hij nu ook al perfekt![]()
Intentionally left blank
wildhagen schreef op zondag 13 februari 2005 @ 13:00:
Eh... lag/ligt het aan mij ofzo, dat mijn Nightlife schema net werd vervangen door 'MariekeRoze/Lolliestok'? Nu heb ik hem weer teruggezet, en nu lijkt het wel goed...
crisp schreef op zondag 13 februari 2005 @ 12:52:
update: door een foutje in de rechtencheck bleef de gekozen optie niet actief. Dit is inmiddels gefixed.
Echter abonnees met een andere stylesheet keuze kunnen nu geconfronteerd worden met een ander kleurtje dan die ze oorspronkelijk ingesteld hadden. Dit komt omdat ik de volgorde van de stylesheets intern heb moeten aanpassen. Je kan het natuurlijk eenvoudig rechtzetten door in je voorkeuren weer voor je lievelingskleurtje te kiezen
crisp schreef op zondag 13 februari 2005 @ 12:59:
Dat ben ik nog aan het overwegen of dat daar een keuze voor gaat komen.
ok, duidelijkDat het soms lijkt dat 'ie niet geupdate wordt ligt aan het feit dat 'ie maar eens in de minuut opnieuw samengesteld wordt, en vaak krijg je van je browser een lokaal gecachede versie voorgeschoteld. Daat laatste kan ik weinig aan doen helaas.
Verwijderd
Topiclistings hebben nu dezelfde gradient als t.net in tabellen gebruikt, maar het keuzemenu op GoT heeft wel een andere kleur dan op t.net, volgens mij zijn die keuzemenu's wel gelijk in de normale layout, persoonlijk vindt ik dat er ietwat beter uitzien, maar verder ziet het er goed uit
ben ik nou gek of heb je ondertussen de kleuren al ietwat veranderd (keuzemenu's)
#F3F3F2 en #EEEEED, er is een verschil jacrisp schreef op zondag 13 februari 2005 @ 13:03:
[...]
Nightlife heeft wel afwisselende kleuren tussen posts hoor, kijk maar goed
Maar echt groot is het verschil niet. Vind het zelf ook niet echt nodig, die grijze schijdingslijn is al duidelijk zat denk ik zo.
Hoewel ik geen enkele probleem had met de nieuwe layout, en ik toch tussen alle layouts kon schakelen als abbo zijnde, lijkt me dit toch de beste combinatie.
Nieuwe, professionelere look icm rustig voor de ogen.
Idd, ik vind de nieuwe layout ook heel mooi en heb er nooit kritiek op gehad, maar nightlife vind ik toch een stuk lekkerder kijken.ludo schreef op zondag 13 februari 2005 @ 13:33:
Heb GoT zojuist even bekeken door Nightlife ogen, en ik denk dat ik hem maar zo laat staanIk vond de nieuwe layout helemaal niet slecht, maar deze Nightlife versie vind ik toch wat lekkerder om lange tijd naar te staren
Ziet er goed uit!
Eens! Ik ben tevreden!André schreef op zondag 13 februari 2005 @ 14:04:
[...]
Idd, ik vind de nieuwe layout ook heel mooi en heb er nooit kritiek op gehad, maar nightlife vind ik toch een stuk lekkerder kijken.
Als je er op let, dan merk je het... anders niet. Maar ik vind het prima zo, kleurverschil is niet echt nodig, de scheiding tussen berichten is toch al duidelijk genoeg, lijkt me...E-jey schreef op zondag 13 februari 2005 @ 17:25:
lol, het kleurverschil tussen de posts is echt nihiel.
echt goed gefixed crisp & andere
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Nahja ik laat 'm nog lekker op got staan \o/
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Alle andere programma's waar ik mee werk hebben immers ook gewoon een witte achtergrond. Overigens dat de nightlife versie tussen de 'grijs' en 'beige' uitvoering staat, betekend dat dan ook dat er t.z.t. ook een nightlife versie gaat komen voor de FP?
Stukje rustiger aan m'n ogen
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
It's a gag, Guardian Angel Grey.
Oops, de smiley's zijn opgeschoven.
OFFTOPIC
crisp schreef op zondag 13 februari 2005 @ 11:21:
Nog steeds mijn kratje bier?
[ Voor 44% gewijzigd door Guardian Angel op 14-02-2005 00:10 ]
ARME AOW’er
Ik weet nu dus niet meer welke CSS ik moet gebruiken Nightlife of Beige. Ik vind ze allebei mooi.
Ik heb nu nightlife op mijn werk, maar thuis ziet beige er beter uit. Ik switch nu dus tussen deze 2 op werk en thuis. In ieder geval Hulde voor degene die aan deze layouts gewerkt hebben.
[ Voor 42% gewijzigd door TwoR op 14-02-2005 10:58 ]
Mijn complimenten voor het resultaat. Jeej, nu is er weer een groot aantal mensen blij.
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
meen je dit nu serieus?? De CSS heeft de naam Nightlife gekregen.TRON schreef op maandag 14 februari 2005 @ 11:03:
Waarom krijgt [Verwijderde gebruiker] nou alle eer? Terwijl crisp (& co?) er aan gewerkt heeft?
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Verwijderd
Ik vind nog steeds het paarsje jasje leuker, maar Nightlife is prima voor mij. Het scheelt mij weer wat kunst en vliegwerk iig. Mijn dank voor het harde werk en het aanhoren van de vaak harde kritiek
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2005 22:16 ]
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2005 22:19 ]
Ach, in de maand december zijn de jaarlijkse GoT-verkiezingen en ik weet wel een paar categoriën waar ik de master of pumpkins voor ga nomineren.TRON schreef op maandag 14 februari 2005 @ 11:03:
Waarom krijgt [Verwijderde gebruiker] nou alle eer? Terwijl crisp (& co?) er aan gewerkt heeft?
ARME AOW’er
toppie man(nen)
tijd voor verandering.

Die Nightlife style owned
Thanks
[ Voor 18% gewijzigd door Thandor op 15-02-2005 14:56 ]
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Verwijderd
Of de nostalgie wegtrekt weet ik nog niet, maar het is een hele verbetering
nostalgie trekt niet weg hoorVerwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 20:08:
Of de nostalgie wegtrekt weet ik nog niet, maar het is een hele verbetering
de oude layout wordt namelijk steeds nostalgischer
Ik gebruik de nieuwe layout nu sinds ongeveer begin december. Eerst met stylesheet beige en nu met nightlife (klinkt ook veel cooler dan beige
De nieuwe layout vind ik sinds het begin veel functioneler en prettiger dan de oude. Met m.n. de kleur / lettertype wisseling en het nieuwe "harde wit" had ik meer moeite evenals de manier waarop de crew af en toe argumenteerde en soms grove manier van uitdrukken. (ja users óók, maar een crew heeft m.i. toch een andere verantwoording cq moet daar boven staan.)
De kleur paars mis ik af en toe dus wel. Maar ik vind het een groot voordeel dat ik op mijn werk wat onopvallender het forum kan checken.
(Als abo kan ik paars weliswaar instellen icm de nieuwe layout maar op de 1 of andere manier is dat toch anders.
Ik vind het erg positief dat Crisp & Crew geluisterd hebben naar de kritiek en allerlei aanpassingen gedaan hebben (ook voor de niet-abo's !!!) waaronder deze prettige Nightlife stylesheet.
Dit is iets waar GOT voor staat: samen, Crew & Users, een plek creeeren waar het goed vertoeven is.
Verder is een compliment zeker op zijn plaats voor Crisp & overigen voor al het harde werk en de, in het algemeen, zeer goede manier waarop dit grote forum functioneert, zowel technisch/functioneel als moderatie.
Ik heb mijn abo weer verlengd...

ps: Nu dit grote project is afgerond, komt hopelijk de userbase merge snel dichterbij. Heerlijk, maar 1 keer inloggen...
[ Voor 18% gewijzigd door Help!!!! op 22-02-2005 12:04 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
-