Ode aan het oude paars

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 921 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een tijdje ben ik toch wel aardig gewend aan de nieuwe lay-out van GoT,
en ik vind het eigenlijk nog een verbetering ook!
Natuurlijk is het jammer dat de oude lay-out weg is, dat was namelijk wel een beetje typerent voor GoT.

Ook is henk een beetje naar de achtergrond geschoven, dat toch wel een beetje jammer is eigenlijk :)
maar voor de rest, een prima lay-out, en een hoop nieuwe functies enzo. bijvoorbeeld bij het resizen van images.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:31

Animal_X

Rodin

Wat is de status van Nightlife? Zit er al wat schot in?

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 13:52
Kindjes die vragen worden overgeslagen! Oftwel : 't is klaar als 't klaar is!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Animal_X schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:48:
Hmm, was de preview nog niet genoeg die crisp in deze reactie heeft geplaatst? Wellicht komt hij met de eerstvolgende update mee en anders moet je nog even wat langer wachten...

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Shut up wankers! :o Ik mag wel ff nieuwschierig over de status zijn. Niks mis mee!

[ Voor 3% gewijzigd door Animal_X op 10-02-2005 00:01 ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:38

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Blij om te zien dat er wat gebeurt met de, al dan niet overdreven, commentaren... Hulde!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:51

crisp

Devver

Pixelated

Animal_X schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:48:
Ja, er zit schot in, maar zoals met alles op Tnet geldt: it's done when it's done ;)
Ik grijp de mogelijkheid meteen aan om een aantal nieuwe features en nog wat bugfixes door te voeren, en daarnaast heb ik ook andere werkzaamheden. Je ziet vanzelf wel een update van de MED verschijnen :)

Intentionally left blank

• Animal_X

Animal_X

Rodin

crisp schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 00:33:
[...]

Ja, er zit schot in, maar zoals met alles op Tnet geldt: it's done when it's done ;)
Ik grijp de mogelijkheid meteen aan om een aantal nieuwe features en nog wat bugfixes door te voeren, en daarnaast heb ik ook andere werkzaamheden. Je ziet vanzelf wel een update van de MED verschijnen :)
Ok, thanx voor de update! :) Ik wacht het rustig af.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

zeef schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:55:
Kindjes die vragen worden overgeslagen! Oftwel : 't is klaar als 't klaar is!!
Woudloper schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:57:
[...]

Hmm, was de preview nog niet genoeg die crisp in deze reactie heeft geplaatst? Wellicht komt hij met de eerstvolgende update mee en anders moet je nog even wat langer wachten...
Misschien bedoelen mensen het eens niet als zeuren, maar zijn ze gewoon benieuwd naar hoever crisp er mee is. Ik kwam ook een kijkje in dit topic nemen, omdat ik op zoek was naar meer nieuws over de nightlife lay-out. Ik vind hem ook enorm mooi, dus ik kan niet wachten totdat ik hem zou kunnen gebruiken. En dat jullie er geen moment aan vastbinden kan ik aan de ene kant wel snappen, maar aan de andere kant is het wel fijn om te weten of het zeker nog een paar maanden duurt, of dat nabije toekomst ook de komende week kan zijn.

Maar volgens mij ga ik heel erg blij worden van nightlife en hoop dan ook dat hij snel gebruikt kan worden.

En ja, je kan dit lezen als een zeurbericht, je kan het ook lezen als een post van iemand die gewoon enorm nieuwsgierig is...

Afijn, zie maar.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Hooglander1 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:00:
En ja, je kan dit lezen als een zeurbericht, je kan het ook lezen als een post van iemand die gewoon enorm nieuwsgierig is...

Afijn, zie maar.
't Is heel simpel: de enige die er wat over kan zeggen is crisp. En alle tijd die crisp besteedt aan het beantwoorden van nieuwsgierige vraagjes, is tijd die hij niet aan Nightlife besteedt :+

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• zeef
  • Laatst online: 13:52
Misschien bedoelen mensen het eens niet als zeuren, maar zijn ze gewoon benieuwd naar hoever crisp er mee is. Ik kwam ook een kijkje in dit topic nemen, omdat ik op zoek was naar meer nieuws over de nightlife lay-out. Ik vind hem ook enorm mooi, dus ik kan niet wachten totdat ik hem zou kunnen gebruiken. En dat jullie er geen moment aan vastbinden kan ik aan de ene kant wel snappen, maar aan de andere kant is het wel fijn om te weten of het zeker nog een paar maanden duurt, of dat nabije toekomst ook de komende week kan zijn.
Ga er maar van uit dat het nog een paar maanden duurt, dan valt het alleen maar mee als 't eerder klaar is.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik denk dat je zulke vragen niet te negatief moet zien, het is alleen welgemeende interesse :)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik zelf zie het ook niet als negatief hoor :)
Anyway, de MED spreekt over 'nabije toekomst', dus dat is zoiets als 'binnenkort' :P

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Het is zo goed als af. Ik geef het vandaag nog een testrun, en daarna kan de boel online.
Keep posted :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-09 13:07

Technicality

Vliegt rechtsom...

Leuk hoor, een nieuwe CSS! maarruh crisp, tis al laat, als je het nu niet afkrijgt is het niet erg hoor :P. Wij als armzalige non-abbo's willen natuurlijk geen product dat volledig eruitziet/werkt alsof het om 2 uur des nachts gemaakt is.
Overigens, als je vanaaf niet kan slapen: lees dit ff door: [ALG] gestoord door programmeren? Als je dat hebt gedaan (van begin tot eind he, limit is alvast 999 :P) kun je rustig gaan slapen...

[ Voor 4% gewijzigd door Technicality op 13-02-2005 03:34 . Reden: typo's + lay ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Crisp! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Het is nog steeds vandaag, en inmiddels ben ik uitgeslapen hoor ;)

Overigens is zo'n beetje de gehele nieuwe layout 's nachts gemaakt met soms zelfs een vleugje alcohol erbij :P

[ Voor 47% gewijzigd door crisp op 13-02-2005 11:24 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
crisp schreef op zondag 13 februari 2005 @ 11:21:
zelfs een vleugje alcohol erbij :P
Hebben de users hier ook onder te lijden :+. Stel je voor lekker te gotten komt er ineens een grapje van crisp langs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Overigens is zo'n beetje de gehele nieuwe layout 's nachts gemaakt met soms zelfs een vleugje alcohol erbij :P
ah, daarom heet die zeker "nightlife" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 20:06
hm, de layout is hier idd breder geworden, maar nightlife kan ik niet vinden in m'n prefs :? (crtl f5 gedaan voor dezekerheid)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:01

Nakebod

Nope.

Hier ook nog geen andere template beschikbaar, hij zal er al wel zijn, maar nog niet in de lijst ofzo :P
Ben benieuwd :)
Hoewel ik ondertussen al wel deze layout gewend ben, draai hem al vanaf dat ie beschikbaar was. Maar misschien is het nu snachts wat langer uit te houden :D

Edit: mag ik hier ook een ietsiepietsie kleine suggestie doen, of een [req] doen?
Updatetracker met de AT is goed, alleen persoonlijk ik vind dat rood niets :P

[ Voor 23% gewijzigd door Nakebod op 13-02-2005 12:24 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

* crisp moet even nog wat rechten fixen 8)7

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 20:06
hehe, ik dacht al :) (niet dat ik er nu zo op zit te wachten, maar zag toevallig de layout veranderen, en ben benieuwd hoe het er uit ziet ;) )

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:57

Cyphax

Moderator LNX
* Cyphax vraagt zich af hoe vaak "post history"/"eigen berichten" nog gerenamed gaat worden. ;)
Dit is de 3e keer geloof ik. :D
Gelukkig blijft ie steeds op dezelfde plek. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Als het goed is staat nightlife er nu ook voor non-abo's bij :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
crisp schreef op zondag 13 februari 2005 @ 12:30:
Idd, hij staat erbij. Als ik 'm selecteer zie ik de layout veranderen. Maar zodra ik 'zet voorkeuren' doe springt ie weer naar de oude css.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crisp schreef op zondag 13 februari 2005 @ 12:30:
Staat er wel bij, als ik er op klik veranderd de pagina, maar hij schijnt het niet te 'onthouden' nadat ik op zet voorkeuren heb gedrukt.

//edit: hum (8>

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2005 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

U heeft gelijk, het staat erbij :) _O_
Even testen dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-09 11:48

André

Analytics dude

Ziet er goed uit d:)b ook de nieuwe breedte staat wel iets mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Voor mij was dat 1 van de redenen om een fullabbo te nemen.
Heerlijk die vrijheid en hij staat gewoon weer op het oude paars :)

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

mmz, het onthouden is inderdaad nog een probleem...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

André schreef op zondag 13 februari 2005 @ 12:34:
Ziet er goed uit d:)b ook de nieuwe breedte staat wel iets mooier.
Ik heb meteen weer de oude breedte genomen. Ik hou niet zo van die brede websites :P (die brede past overigens niet samen met de updatetracker op 1024)

Meteen even een vraagje aan crisp, is het mogelijk om die AT uit de updatetracker te halen? (of wellicht een aantal items weer te geven met een 0 mogelijkheid :+ ) Dat blok is nu erg groot, en ik denk dat die lastig wordt omdat niet alle topics daarin weergegeven kunnen worden door er geen rechtencheck mogelijk is :)

[ Voor 6% gewijzigd door Erkens op 13-02-2005 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Niet online
crisp schreef op zondag 13 februari 2005 @ 12:39:
mmz, het onthouden is inderdaad nog een probleem...
Jammer :P probleem met cookies ofzo?

[ Voor 8% gewijzigd door Micha op 13-02-2005 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Nacht + Alchohol =! Onthouden :P
Ik zie een verband.
Maar de Updatetracker te groot? Vind het meevallen eigenlijk. Ok, wel een verdubbeling van het formaat, maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het kloppen dat crew 'm niet kan zien? Ik gebruik toch silver, maar ik wilde 'm eens bekijken en ik zie 'm niet bij de dropdown menu's staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Nakebod schreef op zondag 13 februari 2005 @ 12:42:
Nacht + Alchohol =! Onthouden :P
Ik zie een verband.
Maar de Updatetracker te groot? Vind het meevallen eigenlijk. Ok, wel een verdubbeling van het formaat, maar toch :)
Mededelingenforum
valt buiten de layout

overigens is het ook vrij onduidelijk wat er nu in staat, soms staat er oudere topics in dan bij de vorige pageview :?
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 12:45:
Kan het kloppen dat crew 'm niet kan zien? Ik gebruik toch silver, maar ik wilde 'm eens bekijken en ik zie 'm niet bij de dropdown menu's staan.
hij zit toch bij de standaard tweakers layout?

[ Voor 11% gewijzigd door Erkens op 13-02-2005 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erkens schreef op zondag 13 februari 2005 @ 12:47:
hij zit toch bij de standaard tweakers layout?
Daar was ik dus heen geswitched maar dan kan ik 'm dus ook nog niet vinden.

Of ik ben gewoon scheel of zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Niet online
lol waarschijnlijk is crisp ze onstebeurt aan het updaten ofzo:p

eindelijk doet het nu goed :)

als update kan ik nu zeker ook wel even unbanned van hk worden wat al gister gebeurt had moeten zijn?

zeer netjes trouwens crisp _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 31% gewijzigd door Micha op 13-02-2005 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Hij doet het _O_
Ziet er wel weer even anders uit, maar ik denk dat hier wel een groot aantal mensen blij mee zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 12:47:
[...]

Daar was ik dus heen geswitched maar dan kan ik 'm dus ook nog niet vinden.

Of ik ben gewoon scheel of zo :P
onder stylesheets ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Erkens schreef op zondag 13 februari 2005 @ 12:39:
[...]
Meteen even een vraagje aan crisp, is het mogelijk om die AT uit de updatetracker te halen? (of wellicht een aantal items weer te geven met een 0 mogelijkheid :+ ) Dat blok is nu erg groot, en ik denk dat die lastig wordt omdat niet alle topics daarin weergegeven kunnen worden door er geen rechtencheck mogelijk is :)
Dat ben ik nog aan het overwegen of dat daar een keuze voor gaat komen.

Dat het soms lijkt dat 'ie niet geupdate wordt ligt aan het feit dat 'ie maar eens in de minuut opnieuw samengesteld wordt, en vaak krijg je van je browser een lokaal gecachede versie voorgeschoteld. Daat laatste kan ik weinig aan doen helaas.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Eh... lag/ligt het aan mij ofzo, dat mijn Nightlife schema net werd vervangen door 'MariekeRoze/Lolliestok'? Nu heb ik hem weer teruggezet, en nu lijkt het wel goed...

Ziet er iets rustiger uit voor de ogen idd, wat mij betreft een lichte vooruitgang :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Niet online
Ik mis alleen nog de afwisselende kleuren tussen post's waarom heb je dit er niet ingezet?

Ook al is hij nu ook al perfekt _/-\o_ ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Micha op 13-02-2005 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ah, dat wilde ik net gaan posten, dat in de echte AT veel andere topics stonden dan in die, komt dus door caching.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

wildhagen schreef op zondag 13 februari 2005 @ 13:00:
Eh... lag/ligt het aan mij ofzo, dat mijn Nightlife schema net werd vervangen door 'MariekeRoze/Lolliestok'? Nu heb ik hem weer teruggezet, en nu lijkt het wel goed...

Ziet er iets rustiger uit voor de ogen idd, wat mij betreft een lichte vooruitgang :)
Ja, om de rechtencheck wat te versimpelen heb ik de volgorde van de stylsheets aan moeten passen (1 t/m 3 voor iedereen >3 voor abo's) - dat was even de snelste manier om het te fixen.
Typisch dat je dan net weer die lolliestok krijgt; jammer dat het nog geen 1 april is ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

MicDis schreef op zondag 13 februari 2005 @ 13:02:
Ik mis alleen nog de afwisselende kleuren tussen post's waarom heb je dit er niet ingezet?

Ook al is hij nu ook al perfekt _/-\o_ ;)
Nightlife heeft wel afwisselende kleuren tussen posts hoor, kijk maar goed ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

wildhagen schreef op zondag 13 februari 2005 @ 13:00:

crisp schreef op zondag 13 februari 2005 @ 12:52:
update: door een foutje in de rechtencheck bleef de gekozen optie niet actief. Dit is inmiddels gefixed.
Echter abonnees met een andere stylesheet keuze kunnen nu geconfronteerd worden met een ander kleurtje dan die ze oorspronkelijk ingesteld hadden. Dit komt omdat ik de volgorde van de stylesheets intern heb moeten aanpassen. Je kan het natuurlijk eenvoudig rechtzetten door in je voorkeuren weer voor je lievelingskleurtje te kiezen ;)
crisp schreef op zondag 13 februari 2005 @ 12:59:
Dat ben ik nog aan het overwegen of dat daar een keuze voor gaat komen.
:)
Dat het soms lijkt dat 'ie niet geupdate wordt ligt aan het feit dat 'ie maar eens in de minuut opnieuw samengesteld wordt, en vaak krijg je van je browser een lokaal gecachede versie voorgeschoteld. Daat laatste kan ik weinig aan doen helaas.
ok, duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit :)

Topiclistings hebben nu dezelfde gradient als t.net in tabellen gebruikt, maar het keuzemenu op GoT heeft wel een andere kleur dan op t.net, volgens mij zijn die keuzemenu's wel gelijk in de normale layout, persoonlijk vindt ik dat er ietwat beter uitzien, maar verder ziet het er goed uit :)

ben ik nou gek of heb je ondertussen de kleuren al ietwat veranderd (keuzemenu's) :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

crisp schreef op zondag 13 februari 2005 @ 13:03:
[...]

Nightlife heeft wel afwisselende kleuren tussen posts hoor, kijk maar goed ;)
#F3F3F2 en #EEEEED, er is een verschil ja ;)
Maar echt groot is het verschil niet. Vind het zelf ook niet echt nodig, die grijze schijdingslijn is al duidelijk zat denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Mag je in "ode aan" ook "ranten op"? :P Nightlife is echt zooooo d:)b IMO, dat Paarse is écht zoooo 1998 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Laatst online: 26-04-2024
Heb GoT zojuist even bekeken door Nightlife ogen, en ik denk dat ik hem maar zo laat staan :) Ik vond de nieuwe layout helemaal niet slecht, maar deze Nightlife versie vind ik toch wat lekkerder om lange tijd naar te staren ;) Ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-09 14:54

r0b

Hoewel ik momenteel even op een P233 laptop (met bijbehorend 14'' LCD scherm) werk, denk ik dat ik zodra mijn Acer'tje terug is van RMA ( O+ ) hem lekker op nightlife laat staan.
Hoewel ik geen enkele probleem had met de nieuwe layout, en ik toch tussen alle layouts kon schakelen als abbo zijnde, lijkt me dit toch de beste combinatie.
Nieuwe, professionelere look icm rustig voor de ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-09 11:48

André

Analytics dude

ludo schreef op zondag 13 februari 2005 @ 13:33:
Heb GoT zojuist even bekeken door Nightlife ogen, en ik denk dat ik hem maar zo laat staan :) Ik vond de nieuwe layout helemaal niet slecht, maar deze Nightlife versie vind ik toch wat lekkerder om lange tijd naar te staren ;) Ziet er goed uit!
Idd, ik vind de nieuwe layout ook heel mooi en heb er nooit kritiek op gehad, maar nightlife vind ik toch een stuk lekkerder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

André schreef op zondag 13 februari 2005 @ 14:04:
[...]

Idd, ik vind de nieuwe layout ook heel mooi en heb er nooit kritiek op gehad, maar nightlife vind ik toch een stuk lekkerder kijken.
Eens! Ik ben tevreden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
lol, het kleurverschil tussen de posts is echt nihil. Kan je het net zo goed niet doen.... Ik zal nightlife zeker gebruiken. Op school heb ik bijv. niet de mogelijkheid om een custom css in te stellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elnino
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 13:49
Sinds ik een abonnement heb, ben ik overgestapt op de nieuwe lay-out en die vond ik al zeer de moeite waard, maar nightlife is echt zeer mooi! d:)b Complimenten aan de developers!
E-jey schreef op zondag 13 februari 2005 @ 17:25:
lol, het kleurverschil tussen de posts is echt nihiel.
Als je er op let, dan merk je het... anders niet. Maar ik vind het prima zo, kleurverschil is niet echt nodig, de scheiding tussen berichten is toch al duidelijk genoeg, lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:25

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

* Outerspace vind dit d:)b

echt goed gefixed crisp & andere :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/thumbsup.gif Super Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/thumbsup.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Hmm, bij 'nightlife' had ik me wel iets donkerders voorgesteld eigenlijk.. Meer richting #555555 voor de post-achtergrond ofzo :)

Nahja ik laat 'm nog lekker op got staan \o/

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Nu online

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Super :) Hier staat hij nu standaard op nightlife ingesteld :D

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

* Woudloper heeft net eventjes ook de nightlife versie uitgeprobeerd... Hij ziet er erg netjes uit, maar ben waarschijnlijk al teveel gewend aan het wit, dus ben weer snel teruggesprongen naar de 'beige' uitvoering...

Alle andere programma's waar ik mee werk hebben immers ook gewoon een witte achtergrond. Overigens dat de nightlife versie tussen de 'grijs' en 'beige' uitvoering staat, betekend dat dan ook dat er t.z.t. ook een nightlife versie gaat komen voor de FP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 09:24

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Complimenten voor Nightlife _o_

Stukje rustiger aan m'n ogen :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Topicstarter
Deze oude grijsaard voelt zich zeer vereerd door de nightlife layout. Het is zo vreselijk passend bij me.

It's a gag, Guardian Angel Grey.

_/-\o_

Oops, de smiley's zijn opgeschoven.

OFFTOPIC
offtopic:
Nog steeds mijn kratje bier?

[ Voor 44% gewijzigd door Guardian Angel op 14-02-2005 00:10 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-09 20:23

TwoR

Gekleurde stippen

Oke, nu is het mijn beurt om te klagen :+

Ik weet nu dus niet meer welke CSS ik moet gebruiken Nightlife of Beige. Ik vind ze allebei mooi. :)

Ik heb nu nightlife op mijn werk, maar thuis ziet beige er beter uit. Ik switch nu dus tussen deze 2 op werk en thuis. In ieder geval Hulde voor degene die aan deze layouts gewerkt hebben.

[ Voor 42% gewijzigd door TwoR op 14-02-2005 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 19:44
Waarom krijgt [Verwijderde gebruiker] nou alle eer? Terwijl crisp (& co?) er aan gewerkt heeft?

Mijn complimenten voor het resultaat. Jeej, nu is er weer een groot aantal mensen blij.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-09 20:23

TwoR

Gekleurde stippen

TRON schreef op maandag 14 februari 2005 @ 11:03:
Waarom krijgt [Verwijderde gebruiker] nou alle eer? Terwijl crisp (& co?) er aan gewerkt heeft?
meen je dit nu serieus?? De CSS heeft de naam Nightlife gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:57

Rudedadude

Maybe we were born to run

Nightlife is oke-ole-ole :)

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit kijkt een stuk beter. Mijn complimenten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben over op nightlife :D

Ik vind nog steeds het paarsje jasje leuker, maar Nightlife is prima voor mij. Het scheelt mij weer wat kunst en vliegwerk iig. Mijn dank voor het harde werk en het aanhoren van de vaak harde kritiek :> _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2005 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, ben net gewent het ''witte'', dus ik houd die ook wel B) Maar netjes die opties!

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2005 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Topicstarter
TRON schreef op maandag 14 februari 2005 @ 11:03:
Ach, in de maand december zijn de jaarlijkse GoT-verkiezingen en ik weet wel een paar categoriën waar ik de master of pumpkins voor ga nomineren. :)

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• obme_ief
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

ik ben blij dat ik een van de "zeurders" was :P

toppie man(nen) _/-\o_

tijd voor verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:45

Thandor

SilverStreak

O-) Een 'new-style-complainer' meldt zich ;)

Die Nightlife style owned :D. Dit is echt veel beter leesbaar, rustiger en allerlei andere positieve dingen :P. Het past ook mooi bij Windows Thema = "Slate PDC" van Longhorn PDC ;)

Thanks _/-\o_ :) ;) >:) :> :P :9 :o :*) 8) :D :Y) (8> :9~ O+

[ Voor 18% gewijzigd door Thandor op 15-02-2005 14:56 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hulde voor crisp, dit leest echt 10x beter! :)

Of de nostalgie wegtrekt weet ik nog niet, maar het is een hele verbetering :)

• Hendal.
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 09:43

Hendal.

Chocolate moose

Super die Nightlife.

Werkt een stuk prettiger aan de B) en ik vind de layout daardoor ook duidelijker.

Bedankt. :)

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 20:08:
Of de nostalgie wegtrekt weet ik nog niet, maar het is een hele verbetering :)
nostalgie trekt niet weg hoor :o
de oude layout wordt namelijk steeds nostalgischer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Begin december heb ik meegediscussieerd over de nieuwe layout en kleur. Nu, 2.5 maand later even mijn ervaringen:

Ik gebruik de nieuwe layout nu sinds ongeveer begin december. Eerst met stylesheet beige en nu met nightlife (klinkt ook veel cooler dan beige ;) )

De nieuwe layout vind ik sinds het begin veel functioneler en prettiger dan de oude. Met m.n. de kleur / lettertype wisseling en het nieuwe "harde wit" had ik meer moeite evenals de manier waarop de crew af en toe argumenteerde en soms grove manier van uitdrukken. (ja users óók, maar een crew heeft m.i. toch een andere verantwoording cq moet daar boven staan.)

De kleur paars mis ik af en toe dus wel. Maar ik vind het een groot voordeel dat ik op mijn werk wat onopvallender het forum kan checken. :)
(Als abo kan ik paars weliswaar instellen icm de nieuwe layout maar op de 1 of andere manier is dat toch anders. :? )

Ik vind het erg positief dat Crisp & Crew geluisterd hebben naar de kritiek en allerlei aanpassingen gedaan hebben (ook voor de niet-abo's !!!) waaronder deze prettige Nightlife stylesheet.
Dit is iets waar GOT voor staat: samen, Crew & Users, een plek creeeren waar het goed vertoeven is.

Verder is een compliment zeker op zijn plaats voor Crisp & overigen voor al het harde werk en de, in het algemeen, zeer goede manier waarop dit grote forum functioneert, zowel technisch/functioneel als moderatie. _/-\o_

Ik heb mijn abo weer verlengd... O-)

ps: Nu dit grote project is afgerond, komt hopelijk de userbase merge snel dichterbij. Heerlijk, maar 1 keer inloggen... :)

[ Voor 18% gewijzigd door Help!!!! op 22-02-2005 12:04 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Laatst online: 21:09
nostalgie - verlangen naar dat wat geweest is link

Het verlangen kan wel degelijk weg gaan hoor. ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:56

Initial G

f.k.a. GKLQuake

vind nightlife nog steeds iets te fel, maar wel 10x beter dan spierwit!
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste