Mijn 2 bakjes senseo doen hun werk uitstekend dank je wel.curry684 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 10:55:
[...]
Ergo als we gewoon het paarse monster naar /dev/null getrapt hadden ipv hem beschikbaar te houden voor abo's was alles wel goed geweest zeg je nu....
Denk even helder na aub
Volgens mij snap jij mijn redenatie niet compleet:Uniformiteit en maintainability. Lees de vorige tig topics erover, we hebben het pas 300 keer uitgelegd.
Je zegt zelf dat je uniformiteit en maintainability wilt. OK prima, kan ik inkomen.
Maar waarom kunnen de abonnees wèl kiezen voor een paarse layout terwijl de niet-abonnees dat niet kunnen? Waarom wordt uberhaupt deze optie aan de abonnees geboden? En idd, als de paarse layout niet meer beschikbaar zou zijn dan had ik niet mijn tijd hier verspild.
Ik snap niet hoe de uniformiteit wordt aangetast als de nieuwe layout standaard al op default staat. Als jullie niet bang zijn dat iedereen weer terug gaat naar de paarse layout (als deze optie er zou zijn) dan zou deze optie er gewoon zijn. Aangezien dit niet het geval is kan dit "ongemak" alleen worden gecompenseerd door te betalen en dus abonnee te worden.