Voor zover ik kan nagaan moeten de maten toch nagenoeg kloppen, maar goed ik kan er langs zitten, al zou het kunnen komen dat er nog geen ramen en wielen aanzitten, dat het beeld vertekend.
Ja inderdaad uit dat setje, kwam hem tegen en herrinnerde me dat ik die ook nog ergens op zolder heb liggen, dus effffe oude jeugdherrinneringen ophalen
De gaten te laag lijkt me sterk, maar dat ze te groot zijn zou wel eens kunnen kloppen, hoop het niet, heb volgens mij geen instance gebruikt, maar dat kijk ik als ik wakker ben wel weer, nu eerst slapen

ik kan er niets meer van zeggen dan dat het er goed uitziet, misschein dat de specular iets hoger moet, maar kan komen door het standpunt van camera/licht.
een spaceship? iets uit fantasie of een bestaand model? beetje vroeg om er veel van te zeggen, maar als je je poly aantallen zo kunt houden kun je nog wel effe lekker doormodellen.
jvo schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 22:14:
Geweldig topic. Ik kan het niet laten om ook mee te doen. Mijn eerste gedachte was om deze (to be) auto als test te gebruiken en daarna een groter model te maken. Ik moet zeggen dat het toch aardig wat tijd (en polygonen, 150.000 in het laatste plaatje) kost om alles in elkaar te zetten. Maar goed, hierbij dus twee wips.
[
afbeelding]
De eerste stapjes...
[
afbeelding]
Een verder gevorderd model. Er missen vooral nog complexere onderdelen zoals de stoel.
netjes, zeer net gemoddeld, en als ik zo naar jouw model kijk lijkt het alsof de gaten in mijn technische lego balkjes (blokjes) echt te groot zijn waar ik niet gelukkig mee ben.