reactie binnen het kassa forum:
Ik heb de indruk dat u de reparatie ziet als afbreuk van de kwaliteit van de laptop en dat u de teruggestuurde laptop beschouwd als tweedehandsje. Waarschijnlijk zal de reparatie inhouden dat er een nieuw moederbord geplaatst gaat worden en gezien de vele verwante onderwerpen in deze sectie Vraag & Antwoord mag u in uw handjes knijpen dat hij inderdaad in één week terug is.
Het vervelende is dat u niet per se recht heeft op een nieuwe laptop als reparatie het probleem kan verhelpen. Dit valt gewoon onder de garantie. Zodra het probleem bij herhaling de kop opsteekt heeft u inderdaad recht op een nieuwe deugdelijke computer, maar ik zou eerst de laptop laten repareren.
Overigens is het ook niet per se een recht om een tijdelijk vervangend apparaat te leveren als leencomputer tijdens de reparatie. Dit hangt volledig af van de coulance van de winkelier. U kunt eventueel een beroep doen op de winkelier voor tijdelijke vervanging omdat u de laptop dringend voor zakelijk gebruik nodig hebt oid.
Het spijt me dat ik momenteel geen beter nieuws voor u heb, maar ik hoop dat de winkelier de computer spoedig van een nieuw moederbord kan laten voorzien, waarmee het probleem de wereld uit is.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vraag me dan af hoe de persoon het zelf zou vinden als hij binnen 3 weken al een gerepareerd product zou hebben
Inmiddels
blijkt dit geen individueel probleem, echter veel mensen weten niet of ze dit probleem hebben omdat ze dagelijks hun laptop gebruiken. Wil je er achter komen of je laptop dit probleem ook heeft, adviseer ik je om hem op te laden tot 100% en dan vannacht de laptop niet te gebruiken en morgen ochtend stand van zaken te bekijken, daarmee zal je zien dat er of een vermindering is of niet.
Nogmaals als je dit probleem hebt, voeg je toe aan alpha2500@hotmail.com zodat we snel een beeld krijgen van hoeveel mensen dit probleem hebben
[
Voor 17% gewijzigd door
Verwijderd op 25-03-2005 12:24
. Reden: update ]