Het Samsung SGH-D500 topic (deel 3)

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.554 views sinds 30-01-2008

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:20
hebben jullie er ook last van?

wanneer ik mijn D500 connect met bluetooth via de dongle... en ik ben bestanden aan het overzetten... terwijl ik op inet blader of andere applicaties start dat de computer opnieuw opstart ??

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
BlowFish schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 17:22:
hebben jullie er ook last van?

wanneer ik mijn D500 connect met bluetooth via de dongle... en ik ben bestanden aan het overzetten... terwijl ik op inet blader of andere applicaties start dat de computer opnieuw opstart ??
nee!!

specs?? welke dongel? wat doe je er allemaal tijden?

• BlowFish
DaannO schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 17:23:
[...]

nee!!

specs?? welke dongel? wat doe je er allemaal tijden?
een samsung D500 gekocht bij belcompany ik kreeg een blauw kleurige dongle.. weet helaas het merk niet. tijdens het gebruik van bluetooth.. doe ik niets bijzonders beetje browsen en dan restart mijn pc soms plotseling. Zo'n standaard dongle die je gratis bij de telefoon krijgt is kwalitatief natuurlijk niet hoogstaand. zou het aan deze dongle kunnen liggen? ook vind ik de bluetooth snelheden erg laag.. ik schat zo'n 10kbps. Als ik de MSI dongle koop die al enkele malen in dit topic is genoemd aanschaf. zou dit de snelheden verhogen en de afstand waarop hij mijn telefoon nog kan zien? of is het niet nodig om een andere dongle te kopen en zijn ze allemaal hetzelfde qua specs.

Verwijderd

PC herstart ligt zeker niet aan de bijgeleverde (blauwe) dongle. Deze werkt perfect icm de D500.
De snelheid is ook optimaal, een andere zal niet veel helpen kwa snelheid.

Zoek de spontane herstart maar in je Windows config, het _zou_ wel aan de dongle zelf of de aansluiting kunnen liggen.Ik gok een conflict met andere hardware, dat is meestal de enige reden voor een spontane reset. :)

Verwijderd

Zo'n standaard dongle die je gratis bij de telefoon krijgt is kwalitatief natuurlijk niet hoogstaand.
Beetje kortzinnige opmerking. Deze inboxed apparaten zijn vrijwel altijd rebadged topmerken.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 11:43
Ik haal rond de 40Kb/sec met uploaden van bestanden via een Class 1 bluetooth adapter. Is dit normaal?

Verwijderd

Mijn D500 is onderweg.

Een vraag waar ik hier geen duidelijk antwoord op vind:

Kan dit apparaat nu met USB overweg of niet: kan ik een van mijn (mini)USB kabels (PDA, fototoestel, mp3-speler) gebruiken en zo ja, waar moet die dan in (op de D500)?
Of ben ik veroordeeld tot het kopen van een USB-Infrarood kabeltje of een USB-Bluetooth kabeltje. Waar gaat dan de voorkeur naar uit en kan ik daarmee dan bijv mp3's en foto's uitwisselen alsmede synchriseren met Outlook?

Groet

TSC

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 20:53:
Mijn D500 is onderweg.

Kan dit apparaat nu met USB overweg of niet: kan ik een van mijn (mini)USB kabels (PDA, fototoestel, mp3-speler) gebruiken en zo ja, waar moet die dan in (op de D500)?
Of ben ik veroordeeld tot het kopen van een USB-Infrarood kabeltje of een USB-Bluetooth kabeltje. Waar gaat dan de voorkeur naar uit en kan ik daarmee dan bijv mp3's en foto's uitwisselen alsmede synchriseren met Outlook?

Groet

TSC
antwoorden op allebei de vragen zijn allang meerdere keren beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 20:53:
Mijn D500 is onderweg.

Groet

TSC
Dat je ook nog zegt dat je geen antwoord vind is wel overdreven omdat als je alleen maar naar specs kijk dan heb je al antwoorden op je vragen.

Deze toesten heeft Bluetooth ! Dit is niet iets met kabels maar draadloos. Met een behulp van Blootooth USB dongele kun je de D500 verbinden met een PC voor overzetten van bestanden en ook kun je synchriseren met Outlook. Een USB donge is zoiets en te vinden bij bijna alle telefoonshops:

Afbeeldingslocatie: http://www.trust.com/_images/products/300/13853.jpg

Btw, als je PDA bluetooth heeft dan kun je de D500 ook connecten met je PDA !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
d500 + hi 20 2jr is nu gratis op de site van t for telecom
ga em komend weekend bestellen

wilde eerst nog kijken naar andere foons maar de foto-kwaliteit van andere camera's was erg slecht, dus blijf deze nice foon over

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegenstrijdige antwoorden wel ja.

Specs noemen USB, bij de software te downloaden bij Samsung zit een USB-driver, iemand hier noemd een datakabel!!! Anderen zeggen weer: nee, USB werkt niet en een derde heeft het over een mini-USB stekker die wel ergens in zou moeten kunnen op het toestel.
Verder lijkt een aantal mensen tevreden over Bluetooth, anderen krijgen het niet (geheel) voor elkaar.

Dus loop niet te beweren dat ik het forum niet lees!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat Grample je een noob vond toen je het over een "Bluetooth kabeltje" had, en dat je niet wist hoe bluetooth werkte enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Vanaf vandaag ook een D500 in mijn bezig. Nu alle contacten netjes gekopieerd van mijn SIM naar mijn telefoon; maar nu zit ik dus ook met dubbels (wat logisch is).
Is er nergens een optie om de sim-contacten te verbergen?? Of moet je deze echt allemaal verwijderen? Hetgeen ik eigenlijk niet wil doen aangezien ik dan mijn harde backup kwijt ben.

Wat is nu juist het voordeel om je contacten in groepen in te delen? Kan je bijvoorbeeld ook werken met profielen (kantoor, school, thuis, privé, ..)? Want dit heb ik ook nog nergens gevonden..

Is het trouwens ook mogelijk om ipv in standby te gaan (uur op achtergrond); een foto op de achtergrond te tonen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

-FoX- schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 18:55:
Vanaf vandaag ook een D500 in mijn bezig. Nu alle contacten netjes gekopieerd van mijn SIM naar mijn telefoon; maar nu zit ik dus ook met dubbels (wat logisch is).
Is er nergens een optie om de sim-contacten te verbergen?? Of moet je deze echt allemaal verwijderen? Hetgeen ik eigenlijk niet wil doen aangezien ik dan mijn harde backup kwijt ben.
[...]
Dat kan inderdaad (helaas) niet nee; je moet ze dus wissen als je geen dubbele entries wil..

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
ik had vandaag een foto gemaakt met mijn D500 en vond hem tog wel erg scherp! en ik wil hem uiteraard delen met jullie :)

http://img2.uploadimages....?img=023289Goes-molen.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
BlowFish schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 19:15:
ik had vandaag een foto gemaakt met mijn D500 en vond hem tog wel erg scherp! en ik wil hem uiteraard delen met jullie :)

http://img2.uploadimages....?img=023289Goes-molen.jpg
volgens mij heb je hem niet eens op de hoogste instellingen staan want t kan veel beter!
kijk is anders naar deze foto`s van mij en andere in dit topic! zijn veel scherper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mischien een filmpje gemaakt met de d500 posten?? ik twijfel nog tussen de d500 en de se s700i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 11:26:
kan iemand mischien een filmpje gemaakt met de d500 posten?? ik twijfel nog tussen de d500 en de se s700i
Wil je een videocamera of een telefoon? :?

Maar vooruit, met Samsung D500: http://www.xs4all.nl/~chimo/video-0002.3gp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
chimo schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 12:28:
[...]

Wil je een videocamera of een telefoon? :?

Maar vooruit, met Samsung D500: http://www.xs4all.nl/~chimo/video-0002.3gp
wat zijn jouw instellingen ? mijn beeld schokt veelmeer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:27

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik vind de video kwaliteit van de D500 slecht, daar zou ik hem echt niet voor kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
BlowFish schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 14:12:
[...]

wat zijn jouw instellingen ? mijn beeld schokt veelmeer :S
Standaard instellingen (QQVGA 160x120).

En wat jij bedoelt, denk ik, is de framerate. Deze is afhankelijk van de situatie, licht donker, veel of weinig kleuren etc. De camera kan het simpelweg niet verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:36
Weten jullie of ik een pincode / wachtwoord kan instellen om het browsen met wap te beveiligen. Als ik het knopje ok perongeluk indruk beld die direkt in.

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Wat is nu juist het voordeel om je contacten in groepen in te delen? Kan je bijvoorbeeld ook werken met profielen (kantoor, school, thuis, privé, ..)? Want dit heb ik ook nog nergens gevonden..

Is het trouwens ook mogelijk om ipv in standby te gaan (uur op achtergrond); een foto op de achtergrond te tonen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 13:58:
Tegenstrijdige antwoorden wel ja.

Specs noemen USB, bij de software te downloaden bij Samsung zit een USB-driver, iemand hier noemd een datakabel!!! Anderen zeggen weer: nee, USB werkt niet en een derde heeft het over een mini-USB stekker die wel ergens in zou moeten kunnen op het toestel.
Verder lijkt een aantal mensen tevreden over Bluetooth, anderen krijgen het niet (geheel) voor elkaar.

Dus loop niet te beweren dat ik het forum niet lees!
Als je de gebruikershandleiding van je GSM net zo goed door hebt gelezen als dit forum, dan neem ik je niet kwalijk dat je niet weet wat het verschil is tussen Bluetooth en USB.
Ga naar GOOGLE en zoek eerst uit wat BLUETOOTH is. Als je dit hebt ontdekt, lees dan je gebruikers handleiding van je GSM. Daarna koop je een USB Dongle, want een USB kabel is er niet voor je GSM. Daarna probeer je de USB DONGLE te installeren. Als dit niet werkt, dan zoek je een zoek opdracht binnen deze forum hoe je dit werkend kunt krijgen. Lukt het dan nog niet. Dan post je hier welke USB dongle je hebt gekocht en wat er niet werkt. Dan krijg je zinninge antwoorden. Maar als je niet eens weet wat BLuetooth is, en dan ook nog eens beweerd dat je de forum goed leest, dan krijg je net zo domme antwoorden terug als je vraag.

Dus niet meer aan kabeltjes denken, maar gewoon een eenmalige uitgave van 30 euro doen om een uSB dongle te kopen. Daarna kan je DRAADLOOS bestanden over en weer zetten. Dus DRAADLOOS zonder USB KABEL!!!
Data kabel heb je nog niet voor dit toestel. En waarom zou je een data kabel willen als je draadloos gebruik kunt maken van Bluetooth??? Data kabel heb je alleen nodig als je de firmware van je toestel wilt flashen. Als het een eerlijke toestel is, kan je de firmware kosteloos laten flashen in je garantie.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

-FoX- schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 17:31:

Nee helaas dit is niet mogelijk

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, hier is de noob weer.

Heb maar een Bluetooth Dongle gekocht en geinstalleerd. Het werkt bijna helemaal. Synchroniseren gaat goed (Outlook) maar met de PIMS en Filemanager kan ik niets. Hij zegt dat mijn toestel offline is, maar dat is niet zo (blauw icoontje).

Wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

je moet een serial connection maken met je toestel en dan je pims/filemanager erop configureren en dan hoort ie het te doen.
blauw icoontje zegt niets trouwens: (iig, als je dat blauwe icoontje bedoelt met dat BT symbool in je systray)
blauw met wit: bluetooth doet het, maar heeft geen connectie
blauw met rood: bluetooth doet het niet
blauw met groen: bluetooth heeft connectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pokeran schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 20:12:
je moet een serial connection maken met je toestel en dan je pims/filemanager erop configureren en dan hoort ie het te doen.
blauw icoontje zegt niets trouwens: (iig, als je dat blauwe icoontje bedoelt met dat BT symbool in je systray)
blauw met wit: bluetooth doet het, maar heeft geen connectie
blauw met rood: bluetooth doet het niet
blauw met groen: bluetooth heeft connectie
Hartstikke bedanktPokeran! Ik heb eerst de driver bijgewerkt zoals in de link bovenaan is uitgelegd en vervolgens zo'n seriele verbinding opgezet. Het is gelukt!

Weer een noob een heel klein beetje minder nooby!!

groet

TSC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag een mooie aanbieding voor de Samsung D500 op de site van debitel.
De D500 van Samsung i.c.m een 2 jarig debitel 100 abonnement op het netwerk van Vodafone voor €17,50 per maand. Gewoon zonder bijbetaling maar wel voor 24 maanden.
Bovendien krijg je de eerste 6 maanden 100 belminuten extra er gratis bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK even deze ook gehaald voor een van de collega's op het werk maar natuurlijk eerst zelf wat mee gespeeld. Bevindingen zijn OK maar bij bluetooth heb ik zware problemen.
Wij werken zeer veel met fotokiosken. Dit wil zeggen: PC's met software op waar je via bluetooth een foto naar kan versturen en direct kan afprinten. Nu zal hij iedere keer vragen achter een PIN code en daardoor kan ik nix verzenden naar die PC's. Met mn Nokia 6230 werkt dit wel en met andere toestellen ook, allemaal zonder PIN, het ligt dus duidelijk aan dit toestel. Enig idee?
Weet er ook iemand hoe je de camera kan verplichten om altijd met flash te werken want als je het instelt dan doet ie het slechts 1x.
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 23:42:
OK even deze ook gehaald voor een van de collega's op het werk maar natuurlijk eerst zelf wat mee gespeeld. Bevindingen zijn OK maar bij bluetooth heb ik zware problemen.
Wij werken zeer veel met fotokiosken. Dit wil zeggen: PC's met software op waar je via bluetooth een foto naar kan versturen en direct kan afprinten. Nu zal hij iedere keer vragen achter een PIN code en daardoor kan ik nix verzenden naar die PC's. Met mn Nokia 6230 werkt dit wel en met andere toestellen ook, allemaal zonder PIN, het ligt dus duidelijk aan dit toestel. Enig idee?
Weet er ook iemand hoe je de camera kan verplichten om altijd met flash te werken want als je het instelt dan doet ie het slechts 1x.
Alvast bedankt
Je kan hem per foto sessie Permanent instellen, logish dat ie uitgaat als je hem dichtschuift (beetje zonde van de accu).

Bij Mijn apparaten kun je geloof ik Apparaat goedkeuren, dan zet je hem vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:36
Wie weet er wanneer de nieuwe Bluetooth carkit komt van Samsung?

Ik weet dat die komt maar kan er nog maar weinig info over vinden.
Misschien dat jullie ergens een foto of wat dan ook gezien hebben.

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldKlijsen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-07-2022
Ik ben er net achter gekomen dat er iets niet goed is met de multishot functie van mijn zilvere d500. Deze werkt dus gewoon niet. Wanneer je kiest voor hoge snelheid gaat het net zo snel dan wanneer je kiest voor normale snelheid :s.

zijn er meer mensen die daar last van hebben?

heb verder geen id welke firmware versie ik heb want *#0000# werk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

de snelheid van de camera hangt ook sterk af van de omgeving waarin je foto's maakt he.
als je buiten in het zonlicht foto's wilt maken is hij volgens mij op zn snelst :)

ohw ja weet/heeft iemand nog leuke animated gifs die je als background kan gebruiken. zoeken op internet geeft alleen maar lelijke resultaten en zelf maken NOG lelijker :P
die groene 'virus' was erg mooi.
of misschien heeft iemand een guide hoe je mooie animated gifs kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel appart dat zo een duur toestel zoveel problemen geeft met installeren.

Mijn MPX200 kon uit de doos direct syncen met Outlook enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
RonaldKlijsen schreef op zondag 27 februari 2005 @ 16:31:
Ik ben er net achter gekomen dat er iets niet goed is met de multishot functie van mijn zilvere d500. Deze werkt dus gewoon niet. Wanneer je kiest voor hoge snelheid gaat het net zo snel dan wanneer je kiest voor normale snelheid :s.

zijn er meer mensen die daar last van hebben?

heb verder geen id welke firmware versie ik heb want *#0000# werk niet.
*#1234#...die moet je hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:45

BioHazard

*\o/*

Heeft iemand hier het voor elkaar gekregen om te Bluejacken met de D500? Want mun vrienden moeten telkens een PIN ofzo invoeren alsk het doe, vind dit zeer jammer, keek er eigenlijk al naar uit om te bluejacken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door te lezen hoe het moet in het bluejack topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
wow wat ik dus nu heb:
heb nooit problemen gehad met dit toestel, maar oke:
ik krijg een smsje ik open het en ik lees het, niks aan de hand, kijk ik terug naar mij oude 200 smsjes zegmaar en opeens zijn ze allemaal van die blokjes. dus alle letters zijn blokjes geworden!!! ik mijn tel uit doen en dan weer aan: zijn alle smsjes die op de tel zelf zaten eraf en degene die op de sim zitten niet! samsung gebeld en ze weten niet wat er aan de hand is! heeft iemand dit ook meegemaakt?! ben goed pisse zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twee vragen:

1) In Easy Studio PIMS & file manager lijkt alles te werken behalve afbeeling en melodie naar telefoon sturen (onder extra) zijn geghost. Dus daar kan ik niet op klikken.

2) De standaard afbeelding en gif's die er op zitten lijken veel scherpere kleuren te hebben dan de afbeeldingen die ik er zelf op staat. Ook na deze afbeeldingen te hebben bijgewerkt met Photo Shop.

Enig idee iemand?

thnx

BM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
Weet iemand al of deze gratis simlockvrij en unbranded te krijgen is bij een 1jarig contract?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
struik schreef op maandag 28 februari 2005 @ 13:18:
Weet iemand al of deze gratis simlockvrij en unbranded te krijgen is bij een 1jarig contract?
uhh de telefoon?! jah bij orange heb ik het.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
ja maar krijg je de tel met zo'n lelijk logo erop toch? en met een orange menu erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
struik schreef op maandag 28 februari 2005 @ 13:55:
ja maar krijg je de tel met zo'n lelijk logo erop toch? en met een orange menu erin?
nope ik niet! helemaal 100% samsung en geen orange _/-\o_ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:22

MaDLiVe

.-Observer-.

Je mag bij orange kiezen. De grijze versie is branded maar de zwarte niet.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
Heb net even op de site van Orange gekeken en kan niks vinden over een gratis D500 bij een 1jarig contract. Welk contract is dit dan?
DaannO schreef op maandag 28 februari 2005 @ 14:36:
[...]

nope ik niet! helemaal 100% samsung en geen orange _/-\o_ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
struik schreef op maandag 28 februari 2005 @ 17:21:
Heb net even op de site van Orange gekeken en kan niks vinden over een gratis D500 bij een 1jarig contract. Welk contract is dit dan?

[...]
1 jarig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag lui,

Kan iemand van jullie mij misschien even snel de volgende vraagjes beantwoorden?

* Met welke toets kan je een mp3 tje doorspoelen

* Hoe kan je een bestand dat je via bluetooth hebt ontvangen, in een andere map zetten.

PS. Mijn vriendin heeft deze telefoon en vroeg het zich af, Ikzelf heb de 7610 en lees dus niet al deze forumberichten. Mijn excuus als deze vragen dus al een keer beantwoord zijn, maar toch wil ik het nog even weten. (scheelt me veel zoekwerk en maak ik ook weer een goeie indruk: :P.)

Groeten DoMAINiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn moeder moest de abbo verlengen van orange dus toen kreeg ze de d500 erbij.
Ik was erbij toen wilde ze een gelockte orange tel geven dus ik zei nee echt niet ik wil een vrije en zonder orange logo op de tel.
naar veel praten ging hij dus naar achter en pakte een vrije zonder logo.
ondertussen heb ik de tel :) met vodafone !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 17:34:
Dag lui,

Kan iemand van jullie mij misschien even snel de volgende vraagjes beantwoorden?

* Hoe kan je een bestand dat je via bluetooth hebt ontvangen, in een andere map zetten.

PS. Mijn vriendin heeft deze telefoon en vroeg het zich af, Ikzelf heb de 7610 en lees dus niet al deze forumberichten. Mijn excuus als deze vragen dus al een keer beantwoord zijn, maar toch wil ik het nog even weten. (scheelt me veel zoekwerk en maak ik ook weer een goeie indruk: :P.)

Groeten DoMAINiC
1: kan niet als je meerdere aant beluisteren bent had hier gelezen wel als je een liedje luistert zegmaar maar bij mij wekrt t niet..

2: kan volgens mij niet maar weet ik niet genoeg van af....

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 17:34:
Dag lui,

* Zodra er meerdere mp3-bestanden op je telefoon zitten, kan je niet vooruitspoelen in een liedje.

* Je kan bestanden die via bluetooth (of iets anders) naar je telefoon zijn verstuurd niet verplaatsen naar een andere map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow, dat is wel vaag eigenlijk. Minpuntjes van de telefoon of niet?

Ook vroeg ze zich af of je een gedownload bestandje als berichttoontje in kan stellen.

Of is dit ook een minpuntje aan de telefoon? :)

bij mijn 7610 kan dit alles gelukkig wel :P

Groeten DoMAINiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb pas een bluetooth usb-stick (Conceptronic Bluetooth usb adapter 100M) gekocht, maar deze werkt niet met mijn samsung D500...
Heeft iemand hier een oplossing voor of kan iemand mij een Bluetooth stick aanraden die wel werkt met de samsung D500?

Alvast bedankt,
Tommy Kriellaars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 15:49:
Ik heb pas een bluetooth usb-stick (Conceptronic Bluetooth usb adapter 100M) gekocht, maar deze werkt niet met mijn samsung D500...
Heeft iemand hier een oplossing voor of kan iemand mij een Bluetooth stick aanraden die wel werkt met de samsung D500?

Alvast bedankt,
Tommy Kriellaars
Instaleer de CD die je bij die stick kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 16:17:
[...]

Instaleer de CD die je bij die stick kreeg.
Een cd kan je niet installeren :+

Eerder in dit topic staat een howto over hoe je bluetooth onder XP kunt aanzwengelen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

MrBarBarian schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 16:22:
[...]

Een cd kan je niet installeren :+

Eerder in dit topic staat een howto over hoe je bluetooth onder XP kunt aanzwengelen.
Haben sie einer linkje fur mich?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag mijn mp3's omzetten naar mp4 bestanden, maar elke keer als ik dit heb gedaan gaat er iets mis.
Er vallen namelijk stukken uit de muziek weg en ik weet niet of dat aan quicktime of aan het coderen ligt, want elke keer na een poosje loopt dan ook mijn quicktime vast.

Kent iemand dit, of weet iemand hoe je dit kan verhelpen?

Het ligt aan mijn quicktime, nero speelt het wel goed af.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2005 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 15:13:
Ow, dat is wel vaag eigenlijk. Minpuntjes van de telefoon of niet?

Ook vroeg ze zich af of je een gedownload bestandje als berichttoontje in kan stellen.

Of is dit ook een minpuntje aan de telefoon? :)
Nee, dat kan niet...alleen voor je beltoon kan je een mp3 instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om deze mooie telefoon aan te schaffen.

Is het makkelijk om er een tom tom versie op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je de mp3 speler ook op de achtergrond laten spelen? Zodat je bijvoorbeeld ook een sms kan intypen of iets dergelijks.

En weet ook iemand of je dat lelijke orange logo er op 1 of andere manier af kan halen? Met nagellak remover of iets dergelijks.

Vergeef me als dit al eerder gevraagd is.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2005 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 16:41:
kun je de mp3 speler ook op de achtergrond laten spelen? Zodat je bijvoorbeeld ook een sms kan intypen of iets dergelijks.

En weet ook iemand of je dat lelijke orange logo er op 1 of andere manier af kan halen? Met nagellak remover of iets dergelijks.

Vergeef me als dit al eerder gevraagd is.
eerste NEE, best wel jammer van deze tel..

tweede weet ik niet..

succes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 16:31:
Ik ben van plan om deze mooie telefoon aan te schaffen.

Is het makkelijk om er een tom tom versie op te zetten?
De D500 is geen smartphone...en ik dacht dat TomTom alleen werkte op smartphones...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wicked_Wy schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 17:47:
[...]

De D500 is geen smartphone...en ik dacht dat TomTom alleen werkte op smartphones...
Ik was helemaal in de veronderstelling dat dit een smartphone is. Ik had hem al bijna gekocht :P Vind hem wel erg mooi maar ben opzoek naar eens smartphone

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2005 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 15:52
ff een klein vraagje tussendoor :9

Zijn er ook betere headsets voor de phone (ivm mp3speler ) vind de bass met deze niet te horen .... heb bij m'n MD-speler dopjes met van die puntjes eraan..... blijven beter zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 19:53:
[...]

Ik was helemaal in de veronderstelling dat dit een smartphone is. Ik had hem al bijna gekocht :P Vind hem wel erg mooi maar ben opzoek naar eens smartphone
T-mobile SDA (MDA-compact) / Orange C500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
:( Heb ik nu gelijk, dat zo'n bluetooth headset alleen gebruikt kan worden om te bellen?? Heb ik zo'n mooie Bluetrek G2 aangeschaft, probeer ik mp3tjes af te spelen, doet ie dat alleen vanaf de telefoon en niet de headset!! Bellen doet ie prima btw.

Is dit anders in te stellen? Heb deze headset eigenlijk alleen hiervoor aangeschaft want een auto heb ik (nog) niet.

edit: Overigens werkt ie direct zonder extra software via de pc, winamp althans. Ik heb een MSI bluetooth dongle. Laten zoeken, verieferen, connecten, klaar. Winamp schakelde gelijk over en ook skype werkte direct. Alleen nu nog mp3/mp4 via de telefoon.

[ Voor 33% gewijzigd door dinkelover op 03-03-2005 00:58 ]

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Laatst online: 21:01

Sherlock

No Shit

Weet er iemand of het mogelijk is om de mp3 speler aan te sluiten op een autoradio? Je hebt van die autoradio's met een connector voor een iPod, maar die heb ik niet. Ik heb wel een telefoon waarmee ik mp3's af kan spelen, maar ik vraag me af of er speciale kabels voor zijn om de telefoon aan te sluiten op de autoradio. Lijkt me wel erg handig, maar het staat niet bij de officiële accesoires...

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
dinkelover schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 00:33:
:( Heb ik nu gelijk, dat zo'n bluetooth headset alleen gebruikt kan worden om te bellen?? Heb ik zo'n mooie Bluetrek G2 aangeschaft, probeer ik mp3tjes af te spelen, doet ie dat alleen vanaf de telefoon en niet de headset!! Bellen doet ie prima btw.

Is dit anders in te stellen? Heb deze headset eigenlijk alleen hiervoor aangeschaft want een auto heb ik (nog) niet.

edit: Overigens werkt ie direct zonder extra software via de pc, winamp althans. Ik heb een MSI bluetooth dongle. Laten zoeken, verieferen, connecten, klaar. Winamp schakelde gelijk over en ook skype werkte direct. Alleen nu nog mp3/mp4 via de telefoon.
Sherlock schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 12:56:
Weet er iemand of het mogelijk is om de mp3 speler aan te sluiten op een autoradio? Je hebt van die autoradio's met een connector voor een iPod, maar die heb ik niet. Ik heb wel een telefoon waarmee ik mp3's af kan spelen, maar ik vraag me af of er speciale kabels voor zijn om de telefoon aan te sluiten op de autoradio. Lijkt me wel erg handig, maar het staat niet bij de officiële accesoires...
volgens mij luid het antwoord op allebei jullie vragen: NEE....
samsung heeft er bij mij weten ook nog geen carkit voor maar als die er is kan je er alleen mee bellen en niet mp3`s afspelen want als je de oortjes er niet in doet gaat hij automatisch op zijn eigen box. dat geld ook voor de bleutooth headset :+ succes verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die mooie sneeuw foto's hebben genomen ? :)

Hier paar van mijn kant:

Afbeelding 1

Afbeelding 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YozY
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

YozY

X

http://www.samsungd500.tk/
Hier zijn 3 tutorials

heb maar http://d500.tech.nu geregisteerd, zonder ads

[ Voor 37% gewijzigd door YozY op 03-03-2005 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Handig! Zeker dat omzetten van mp3 naar mp4, netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:20:
Zijn er mensen die mooie sneeuw foto's hebben genomen ? :)

Hier paar van mijn kant:

Afbeelding 1

Afbeelding 1
hier nog een paar. Van snachts (met en zonder nachtmodus) en overdag

Afbeeldingslocatie: http://img209.exs.cx/img209/1928/foto00122hj.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img209.exs.cx/img209/2382/foto00142hh.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img170.exs.cx/img170/1859/foto00154op.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img170.exs.cx/img170/2541/foto00162nh.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
Aarg, de telefoon heeft toch zeker nog heel wat minpuntjes. Mocht het mogelijk zijn bij een Nokia 6230i om via bluetooth mp3tjes te luisteren dan ga ik daarvoor.

Het is een erg mooie telefoon, maar wanneer komen ze toch eens met een complete met alle hedendaagse technieken. Waarom radio achterwege laten?? Waarom niet gelijk 256MB, of 512. Het blijft geen volwaardige mp3 speler namelijk. Het is dan geen smart foon, maar de instellingen zijn toch ook behoorlijk beperkt. Al met al toch jammer voor iemand die meer wil dan alleen bellen.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
dinkelover schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 23:57:
Aarg, de telefoon heeft toch zeker nog heel wat minpuntjes. Mocht het mogelijk zijn bij een Nokia 6230i om via bluetooth mp3tjes te luisteren dan ga ik daarvoor.

Het is een erg mooie telefoon, maar wanneer komen ze toch eens met een complete met alle hedendaagse technieken. Waarom radio achterwege laten?? Waarom niet gelijk 256MB, of 512. Het blijft geen volwaardige mp3 speler namelijk. Het is dan geen smart foon, maar de instellingen zijn toch ook behoorlijk beperkt. Al met al toch jammer voor iemand die meer wil dan alleen bellen.
Doe meteen 1GB aan geheugen want je koopt uiteraard een telefoon als mp3speler. Nog een extra GB voor je foto's want uiteraard ook een 4mp camera erin. Ook een radio erin. En software die je zelf volledig aan kan passen. Je kan zelf extra features ontwikkelen en op de telefoon zetten zodat je de telefoon van alle functies die je maar wil kan voorzien......

ik word een beetje moe van al de gezeur over die paar functies. Koop dan een andere telefoon als je niet tevreden bent of schaf een smartphone aan ofzo :/

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
OneUp schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 09:36:
[...]

Doe meteen 1GB aan geheugen want je koopt uiteraard een telefoon als mp3speler. Nog een extra GB voor je foto's want uiteraard ook een 4mp camera erin. Ook een radio erin. En software die je zelf volledig aan kan passen. Je kan zelf extra features ontwikkelen en op de telefoon zetten zodat je de telefoon van alle functies die je maar wil kan voorzien......

ik word een beetje moe van al de gezeur over die paar functies. Koop dan een andere telefoon als je niet tevreden bent of schaf een smartphone aan ofzo :/
Ik vraag kleine aanpassingen, jij draaft door. Het is een 128MB module die erin zit. Techniek is er om voor hetzelfde kaartje 256/512 MB te nemen. Camera vind ik prima zo, het is beeldscherm vullend scherp. Opties om al het geluid naar een headset te sturen lijken mij niet meer dan logisch. Als er een camera inzit, wil je toch ook een mogelijkheid hebben om foto's te nemen. Ik vraag hele kleine veranderingen die een half jaar geleden goed mogelijk waren voor een heel klein prijsje meer..

Oorzaak is overigens makkelijk te achterhalen. Zoals Sergei Bubka deed met het verhogen van het polsstok hoogspringen wereldrecord met telkens 1cm, doen de telefoonbouwers dat met upgraden van hun telefoons. En geef ze eens ongelijk ;)

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilbird
  • Laatst online: 17-01-2024

devilbird

Freaky

Kijk een telefoon moet wel betaalbaar blijven. Iedereen wil een zo klein mogelijk apparaat met alle mogelijke functies erin. Er zijn vele verschillende telefoons. Maar deze is wel heel mooi. Ik gebruik een telefoon om te bellen. En het hoeft niet een volwaardige fototoestel of mp3 speler te zijn omdat ik die wel los heb. Het is daaren tegen wel leuk als je zit te wachten maar dan hoef ik er echt geen 512MB in.

<--- http://www.lansensations.nl --->

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Is het trouwens mogelijk om de telefoon te gebruiken als "transportmiddel" voor kleinere bestanden? Ik heb gisteren een bestand op mijn werk op de telefoon gezet (bestand hernoemd naar .mp3 omdat het anders niet werkte) en thuis terug op mijn pc. Even hernoemen naar originele extensie, maar daarna kreeg ik de melding dat het bestand een ongeldige indeling had, terwijl het op mijn werk wel werkte.

Kan ik dus andere bestanden dan mp3/4 e.d. op mijn telefoon zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

kan iemand mij iets vertellen over de snelheid waarmee het OS van het toestel werkt.. en dan bedoel ik niet data overdacht en dat soort zaken. Maar puur en alleen het scrollen door menu's, opstarttijden, hoe lang duurt het voordat telefoonboeken en dergelijke beschikbaar zijn.

Ik zit er namelijk aan te denken deze foon aan te schaffen, maar als er iets is wat ik hinderlijk vind dan zijn het wel trage telefoons...

Ik heb nu nokia's 6310i en siemans c60's gehad, de siemens is beduidend trager .. en daarom ook m.i. veel vervelender..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
hendrikjan schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:22:
kan iemand mij iets vertellen over de snelheid waarmee het OS van het toestel werkt.. en dan bedoel ik niet data overdacht en dat soort zaken. Maar puur en alleen het scrollen door menu's, opstarttijden, hoe lang duurt het voordat telefoonboeken en dergelijke beschikbaar zijn.

Ik zit er namelijk aan te denken deze foon aan te schaffen, maar als er iets is wat ik hinderlijk vind dan zijn het wel trage telefoons...

Ik heb nu nokia's 6310i en siemans c60's gehad, de siemens is beduidend trager .. en daarom ook m.i. veel vervelender..
t menu zelf gaat als een tierelier! Verder merk ik ook niet echt vertragingen op die ik op mn N6100 wel merkte. Alleen als je veel berichten in je inbox of outbox ofzo hebt duurt t iets langer met openen maar dat is niet ergerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
__REMCO__ schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 16:29:
[...]

t menu zelf gaat als een tierelier! Verder merk ik ook niet echt vertragingen op die ik op mn N6100 wel merkte. Alleen als je veel berichten in je inbox of outbox ofzo hebt duurt t iets langer met openen maar dat is niet ergerlijk
klopt mar ik heb voor een dag de ornage firmwre tel in mn handen heb ff geruild met een vriend van me.. en die is echt stukken trager! vooral met het aazetten duurt 5x zolang!! echt niet normaal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
hey weet iemand hoe ik oproepblokkering aan kan zetten? want als ik een wachtwoord in voer zegt ie, Niet Beschikbaar... (heb Hi25 abbo)

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
DaannO schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 16:33:
[...]

klopt mar ik heb voor een dag de ornage firmwre tel in mn handen heb ff geruild met een vriend van me.. en die is echt stukken trager! vooral met het aazetten duurt 5x zolang!! echt niet normaal :(
bedoel je dat die van orange trager is dan die van samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
__REMCO__ schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 23:16:
[...]

bedoel je dat die van orange trager is dan die van samsung?
ja echt! ik merk t vooral bij het aanzetten van de tel, verder valt het wel mee, alleen is het menu van orange schijt irritant maar goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 21:18

Bluppy2

Hip!

bluppy2 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 01:34:
Bij mij wil hij repeterende afspraken maar niet goed synchroniseren met outlook. Bovendien worden alles afspraken onder 'Diverse' gezet in plaats van onder afspraken. Bijzonder irritant, heeft iemand hetzelfde probleem?
Iemand?

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Als ik de headset in m'n D500 plug, en ik word gebeld, dan hoor je m'n ringtone gewoon door de speaker, en niet door je headset...Kan je niet instellen dat je het door je headset hoort, want ik vind het wel irritant zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Wicked_Wy schreef op zondag 06 maart 2005 @ 12:21:
Als ik de headset in m'n D500 plug, en ik word gebeld, dan hoor je m'n ringtone gewoon door de speaker, en niet door je headset...Kan je niet instellen dat je het door je headset hoort, want ik vind het wel irritant zo...
Op zich logish, omdat je niet altijd met een headset op loopt dus hoor je ook niet wanneer je gebeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Wicked_Wy schreef op zondag 06 maart 2005 @ 12:21:
Hmm raar. Heeft een Samsung geen profielen ofzo net als een SE? Bij mijn K700i komt de telefoon op het profiel 'handsfree' te staan als ik m'n headset erin plug!!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

hendrikjan schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:22:

alle menu's lopen gewoon vloeiend :) behalfe als je in een map met afbeeldingen grote plaatjes heb staan! dan gaat ie bij mij wel een beetje traag maar nog niet hinderlijk! :9

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hoeveel MB aan java-applicaties kun je op de D500 zetten? Ik heb ooit gelezen dat er een restrictie van zoveel MB aanzat, maar hoeveel is dit nu precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 06 maart 2005 @ 16:59:
Hoeveel MB aan java-applicaties kun je op de D500 zetten? Ik heb ooit gelezen dat er een restrictie van zoveel MB aanzat, maar hoeveel is dit nu precies?
Je kunt dat zien onder Toepassingen, Java Wereld, Geheugenstatus: 40 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 18:12:
[...]

Je kunt dat zien onder Toepassingen, Java Wereld, Geheugenstatus: 40 MB
Hmm echt waar? Ik dacht dat ik ergens gelezen gehad dat hij maar 4 of 8 MB had. 40 is meer dan zat :)

EDIT: ik ben echt lomp. K heb dit uit de startpost overgenomen:
'Geheugen
128 MB totaal geheugen / 96 MB beschikbaar voor de gebruiker

4 MB voor Java™

400 agenda-items 50 notities

200 SMS berichten'

Dus is 't nu toch 4 of die 40 die Emc2 aangeeft? 8)7 :?

[ Voor 37% gewijzigd door CLB op 06-03-2005 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
CLB schreef op zondag 06 maart 2005 @ 18:32:
[...]

Hmm echt waar? Ik dacht dat ik ergens gelezen gehad dat hij maar 4 of 8 MB had. 40 is meer dan zat :)

EDIT: ik ben echt lomp. K heb dit uit de startpost overgenomen:
'Geheugen
128 MB totaal geheugen / 96 MB beschikbaar voor de gebruiker

4 MB voor Java™

400 agenda-items 50 notities

200 SMS berichten'

Dus is 't nu toch 4 of die 40 die Emc2 aangeeft? 8)7 :?
4Mb.

http://www.samsung.com/nl...0.asp?page=Specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmm jammer dat is wel wat weinigjes. Een leuk spelletje is al snel zo'n 150 kb dus :X Maar ja bedankt! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

CLB schreef op zondag 06 maart 2005 @ 18:54:
[...]
Hmm jammer dat is wel wat weinigjes. Een leuk spelletje is al snel zo'n 150 kb dus :X Maar ja bedankt! :*)
Dus..? Er passen dan toch nog steeds 26 spelletjes op? Lijkt me toch meer dan ruim voldoende voor een GSM, of loop ik achter oid?

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

ik zit er sterk over te denken deze telefoon te kopen met het Relax 150 abonnement van T-Mobile (€21,50 per maand, telefoon gratis). Maar nu heb ik een vraag: ze vragen of je een SMS bundel wilt, maar betekent dat dat je anders niet kan sms'en of dat je met zo'n bundel een bepaald aantal sms'jes goedkoper kan sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ook schreef op zondag 06 maart 2005 @ 19:01:
[...]

Dus..? Er passen dan toch nog steeds 26 spelletjes op? Lijkt me toch meer dan ruim voldoende voor een GSM, of loop ik achter oid?
Nee ok dat begrijp ik wel. Maar ik heb ook nog allerlei (aardig grote) java-applicaties die ik wel graag op m'n telefoon zou willen kunnen uitvoeren. 4 MB is daar een beetje beperkt voor, maar voor spelletjes is het denk wel meer dan zat. Btw: het is toch een hele manier om er een nieuw spelletje op te zetten toch? Dus... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met het versturen van Java Games naar de Samsung D500.
Ik volg de instructies hier:

http://82.168.149.187/d50...%20D500%20te%20zetten.pdf

Ik typ dus de codes in, ik kom in het eerste schermpje ik kies PPP UP ofzoiets en dan BLUETOOTH, daarna volgt weer scherm kies ik voor SERIAL.... en dan verschijnt er zo'n poppetje in zo'n doos en ik hoor dat muziekje, na 2 seconden stopt het muziekje en start me gsm opnieuw op...wat moet ik doen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 21:06:
Ik heb een probleem met het versturen van Java Games naar de Samsung D500.
Ik volg de instructies hier:

deze link dus

Ik typ dus de codes in, ik kom in het eerste schermpje ik kies PPP UP ofzoiets en dan BLUETOOTH, daarna volgt weer scherm kies ik voor SERIAL.... en dan verschijnt er zo'n poppetje in zo'n doos en ik hoor dat muziekje, na 2 seconden stopt het muziekje en start me gsm opnieuw op...wat moet ik doen????
uhh vriend volgens mij mag je die link niet posten...

offtopic:
heb de link uit mn quote gehaald :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou iemand de site waar die ze java games vanaf haalt(.jar-bestanden) naar dit adres kunnen mailen??? ( fireblade_evo@hotmail.com ) en eventueel een site waar een tutorial voor uploaden van java staat die wel 100% zeker werkt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Volgens mij is een link naar een site waar staat HOE je spelletjes kan uploaden naar je gsm niet illegaal. Pas als jee een link geeft naar een site met de spelletjes zelf is het misschien illegaal.
Nou hier staat het allemaal met duidelijke plaatjes uitgelegd: http://www.samsungd500.tk
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let bij het posten van links goed op de policy m.b.t. midlets; veel sites bevatten niet-toegestaan materiaal! Het posten van deze links levert Officiële Waarschuwingen op.
Verder is elke vraag of hulp bij unlocken hier ongewenst.