Het Samsung SGH-D500 topic (deel 3)

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.489 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130495

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://piranha.f2o.org/D500/header.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/articles/2004/image/sgrs/pic23.jpg

Afbeeldingslocatie: http://piranha.f2o.org/D500/spacer.gif

Vorige delen:
De Samsung SGH-D500 (met bluetooth)
Het Samsung SGH-D500 topic
Het Samsung SGH-D500 topic (deel 2)

We zijn al toe aan het derde topic over de D500. Het is de bussines-telefoon van Samsung, de eerste die gebruik maakt van Bluetooth en in onze contreien op de markt komt.
Ik heb de D500 zelf niet in bezit (ik weet zelfs niet of die al gereleased is in België), dus als er iets verkeerds staat, gelieve dat dan te melden.

Als je vind dat deze startpost iets mist (m.a.w. je weet iets nuttigs dat hier bij kan), mail me dan! Bij voorbaat dank.

Afmetingen : 93.5 x 45.7 x 23.5 mm
Gewicht : 99 g
LCD Spec (grootte/Kleur) : TFT-Display 176 x 220 Pixels / 262,144 colors

Browser : WAP 2.0
Spelletjes : Forgotten Warrior, Freekick, Arch Angel
Java : MIDP 2.0
Polyfone beltonen : 64Poly / MP3
Batterij : Type : Li-ion

Platform
  • Triband (GSM 900 + 1800 + 1900 MHz)
Camera
  • 1,3 megapixels (1280 x 1024)
  • Flitslamp
  • Fullscreen camerazoeker
  • Digitale zoom
  • Foto-effekten en kaders
  • Multi-opname (tot 15 opnamen)
  • Timerfunctie
Camcorder
  • Video opnemen (tot 60 min.)
  • Video afspelen
MP3-speler en ringtones
  • MP3-speler (MP3/AAC)
  • 64-polyfone en MP3 ringtones
  • Inclusief 45 ringtones
Berichten en gegevensoverdracht
  • MMS, EMS, SMS (met voorspellende T9-stand)
  • Videoberichten (H.263 / MPEG4, QCIF)
  • GPRS klasse 10 (2 upload, 4 download)
  • WAP 2.0
  • E-mail client (POP3, IMAP4, SMTP)
  • Bluetooth
  • SyncML
  • USB
  • Infrarood
Beheer persoonlijke informatie
  • Kalender/agenda
  • Organizer
  • Klok / Wereldtijd
  • Alarm (eenmalig/dagelijks/wekelijks)
  • Valuta omrekenen
  • Calculator
  • Notitieblok
  • Stopwatch
  • Timer
Oproepfuncties / beheer
  • Telefoonlijst (max 1000 contacten)
  • Nummerweergave
  • Oproepen doorschakelen/blokkeren/in de wacht zetten/wisselgesprek
  • Multyparty (telefonisch vergaderen)
  • Luidspreker voor handsfree telefoneren
  • Uitgaande/gemiste/ontvangen oproepen
  • Gespreksduur en -kosten
Geheugen
  • 128 MB totaal geheugen / 96 MB beschikbaar voor de gebruiker
  • 4 MB voor Java™
  • 400 agenda-items 50 notities
  • 200 SMS berichten

Officiële plaatjes:

Klik op de thumbnails om ze te vergroten.
Afbeeldingslocatie: http://piranha.f2o.org/D500/t2.jpg Afbeeldingslocatie: http://piranha.f2o.org/D500/t4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://piranha.f2o.org/D500/t1.jpg Afbeeldingslocatie: http://piranha.f2o.org/D500/t3.jpg

Afbeeldingen gemaakt met de 1,3 Megapixel camera:
Op Nieuwemobiel.nl
Op Mobile-review.com
Op het forum van Mobile-review.com

Officiële links
Samsung Product Pagina
Samsung Handleiding en Sofware (Easy Studio 2.0) Pagina

Reviews
Nederlandstalige review van Marverick
Mobile-review: Camera
Mobile-review: Deel 1
Mobile-review: Deel 2
Mobile-review: Deel 3

Pricewatch
Tweakers.net
Pricewatch.info

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 130495 op 12-02-2005 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
ik heb liever niet dat je hier met allerlei ziektes gaat lopen smijten :/ hou je alsjeblieft in zeg.

[ Voor 77% gewijzigd door Korakal op 23-01-2005 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ghehe kheb nog een paar vraagjes

- ik woon op 2 locaties, en ik heb maar 1 BT-Dongle van MSI (PC2PC dongle). Het is bij mij zo dat ik elke keer de MSI sofware/driver weer opnieuw moet installeren. Ik doe altijd eerst de pc aan, en pas veel later de dongle erin. Het stuurprogramma van msi wordt dan ook nog es overal gebruikt (en niet die van MS) maar toch weigert hij elke verbinding aan te gaan. Zodra ik het opnieuw installeer, dan werkt het weer als een zonnetje.
Als 'oplossing' heb ik dan min of meer, gewoon de BT dongle erin doen voordat ik enigzins de computer aandoe, maar dat is maar een matig lapmiddel, want wat als ik op mn kamer zit en mn ouders op deze computer gaan? dan moet ik alsnog opnieuw de drivers installeren.
Naja anyways dat is gewoon de enige werkende oplossing die ik tot nu toe heb
deze dongle staat ook anders in apparaatbeheer dan bijv. een sitecom dongle, er is gewoonweg geen bt radio in het apparaatbeheer met deze dongle. (het werkt trouwens gewoon goed als je de dongle in de pc laat zitten, maar eruit en weer erin is het probleem)

- Heeft iemand al een oplossing voor het 'probleem' dat als iemand je belt en je mp3-ringtone afgaat dat hij vanaf het begin zacht afspeelt en langzamerhand harder gaat. Soms heb ik oplopend volume en soms niet

- Als ik zeg maar een smsje krijgt van iemand met een samsung a800 met KPN abonnement, dan krijg ik een 'broken sms' dan zie ik alleen het eerste berichtje en de rest wordt gezien als 'onvolledig bericht' , Ligt dat probleem bij KPN -> Orange? of aan die samsung a800 -> D500?
(ik denk zelf die eerste)

@monk,
heb jij uberhaupt 1 van die 3 spelletjes uitgespeeld? ik vind dat vliegtuigje bijvoorbeeld soweiso moeilijk om te besturen, en die lukt me echt gewoon niet.
freekick is nog best leuk ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133834

Heee mensuh.. Ik heb ook een stuk het d500 topice gevolgt en daarna ook het besluit genomen om deze telefoon te kopen. Ik kan alleen vol lof praten over de telefoon Maar na 3 dagen begint me wel 1 ding op te vallen en dat is namelijk dat het slide gedeelte in foto positie toch wat speling gaat geven op de het toets gedeelte. Kan iemand mij vertellen of er meer mensen zijn die dit ook hebben en dat het zeg maar de nieuwigheid is die eraf gaat of kan ik beter terug gaan naar de winkel???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
oke dan hier is ie dan!! niet kibellen jongens gewoon een mooie ts maken! als je hulp nodig hebt zeg t maar! maar weet iemand nou meer over de firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94282

ik vroeg me af of er standaard ook oordopjes bij worden geleverd om mp3jes te kunnen luisteren? en zo ja goede kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-05 15:01
Qua fotos ben ik zeer tevreden voor een telefoon... echt top! Als ik dit zie... op zon soort foon heb ik gewoon gewacht. Foon met kwaliteit camera... in de buurt van digicam. Natuurlijk is het niet perfect, maar dit kleine cameratje zit gewoon in je telefoon, zalig.

Hier wat fotos als voorbeeld uit mn collectie D500 foto's:
Voorbeeld 01
Voorbeeld 02
Voorbeeld 03
(kheb de jpeg kwaliteit wel zwaar omlaag gehaalt, vandaar de extra ruis, heb ik gedaan vanwege mn datalimiet)

[ Voor 11% gewijzigd door Novah op 21-01-2005 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 94282 schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 19:47:
ik vroeg me af of er standaard ook oordopjes bij worden geleverd om mp3jes te kunnen luisteren? en zo ja goede kwaliteit?
zit een stereo oordopjes bij! ik ben er wel tevreden over! kan beter maar zkr niet slecht!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Kbaal van dat er geen radio op zit. Op mn oude Nokia zat radio en dat was altijd zo chill omdat je oplaatst gewoon je mp3tjes beetje zat ben en radio altijd zo gezellig is. :)
Maarjah, je kan nie alles hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

Inderdaad jammer van die radio, gemiste kans; verder natuurlijk ook bizar dat je niet én trillen én beltoon tegelijk kan hebben voor incoming calls.. dat blijf ik apart vinden :/
Verder echt prima toestelletje; hell, ik vind het al te gek dat je gewoon MP3's als ringtones kunt hebben (goed geluid trouwens, erg helder!) :P

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
puntje is dat hij van veel mp3's maar een kanaal afspeelt; het linker. Het rechter is nergens te horen (zet er maar een mp3 op met duidelijk verschillende kanalen van L en R), behalve als je de oordopjes gebruikt. Wie heeft hier nog meer last van? is dit een Firmware bug?

enne wie heeft er nog meer last van een beetje speling als ie dicht is geklapt, (heel weinig hoor.. maar hij gaat nu ook veel soepeler open en dicht.. en das klote want een beetje kracht zetten is wel lekker... :P)

offtopic:
en toch was mijn topic start beter... :Y)

[ Voor 48% gewijzigd door Imperium op 21-01-2005 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrafeX
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 17:35

TrafeX

Tuned for life!

Hmm ik heb mijn D500 nu 2 weken en er zit al wat stof achter het schermpje, meer mensen die hier last van hebben?
En een belangerijkere vraag hoe haal ik het weg?
Kan je hem makkelijk uit elkaar halen?
Of kunnen ze dat bij een telefoonzaak voor je doen?

Heb hem ook al 1x laten stuiteren |:(
Geen schade alleen heb het idee dat het schuif systeem iets aanloopt, maar dat kan ook verbeelding zijn ;)

TrafeX.nl - Clipboard.ninja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
TrafeX schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 22:58:
Hmm ik heb mijn D500 nu 2 weken en er zit al wat stof achter het schermpje, meer mensen die hier last van hebben?
En een belangerijkere vraag hoe haal ik het weg?
Kan je hem makkelijk uit elkaar halen?
Of kunnen ze dat bij een telefoonzaak voor je doen?

Heb hem ook al 1x laten stuiteren |:(
Geen schade alleen heb het idee dat het schuif systeem iets aanloopt, maar dat kan ook verbeelding zijn ;)
ff naar de winkel je kan hem zeker niet!!! zelf openmaken! vervalt garantie en alles! heb hem verzekerd of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrafeX

TrafeX

Tuned for life!

DaannO schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 23:00:
[...]

ff naar de winkel je kan hem zeker niet!!! zelf openmaken! vervalt garantie en alles! heb hem verzekerd of niet?
Owja goed dat je mij ff herinnerd aan de garantie :P

Maar heb hem helaas niet verzekerd, ga het weekend weleens informeren hoe veel het gaat kosten, post dat hier wel ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134388

Tijs D. schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 18:01:
[...]

Ten eerste is 100% identiek niet waar, en tweede, geef me even tijd ok :/
Volgens mij ben je nog altijd pissed omdat jouw topic mooi niet doorging.
Je ben gewoon nerderig aan het doen, die vorige deel 3 van die andere persoon was ook goed, alleen jij liep te huilen dat hij je werk had gejat. En dat terwijl het een forum is. je moet niet doen alsof je leven hier van af hangt. :X

Maar goed, heeft iemand nog tips waar je de D500 het beste kan aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
via internet is het vaak het goedkoopst en verder zelf zoeken! anders ff in de pricewatch kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115232

m0nk schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 18:15:
Lekker belangrijk allemaal, gaat het er niet om dat we lekker kunnen ouwehoeren over onze mooie D500? ipv elkaar af te zitten zeiken over een "gepikte" startpost?... zucht...

Maar goed, heb hem sinds een klein weekje, echt een superdingetje! Iemand freekick al uitgespeeld? :P
jupz ik heb freekick uitgespeeld, gaat tot 50 :) 1 dagje en klaar (gaap) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook

Ook

Yes I can!

Imperium schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 22:11:
puntje is dat hij van veel mp3's maar een kanaal afspeelt; het linker. Het rechter is nergens te horen (zet er maar een mp3 op met duidelijk verschillende kanalen van L en R), behalve als je de oordopjes gebruikt. Wie heeft hier nog meer last van? is dit een Firmware bug?
Volgens mij is dit geen bug maar is de speaker gewoon Mono; op die [url=]site[/] over het maken van 3GP filmpjes (in de TS) staat ook al dat Stereo geen zin hebt tenzij je de hooftelefoon gebruikt:
Change the "Channels" option to mono, as we won't need stereo unless listening through the headphones
...

[ Voor 3% gewijzigd door Ook op 22-01-2005 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisW
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ga denk ik die Butterfly bluetooth headset halen, heeft iemand (icm. met een D-500) er negatieve ervaringen mee?
En welke bluetooth usb-stick voor mijn pc kan ik het beste kopen? Of is de goedkoopste ook gewoon goed? Ik kon geen test daarvan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik zag in deel 2 dat je met T-mobile geen gebruik kan maken van Agile messenger. Weet iemand bij welke provider dit niet geblokked is?

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129394

Ik snap dat het voor sommige mensen belangrijk is om te weten wanneer de phone op de markt is gekomen. Ik was 1 van de eerste en dat was op zaterdag 4 december 04 bij opening om 09.30 uur bij de Belcompagny Ferdinand Bolstraat Amsterdam. Een Hi 20 voor twee jaar. Verder nog vragen?? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131532

Wie van de mods gooit deel 2 ff dicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Imperium schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 22:11:
enne wie heeft er nog meer last van een beetje speling als ie dicht is geklapt, (heel weinig hoor.. maar hij gaat nu ook veel soepeler open en dicht.. en das klote want een beetje kracht zetten is wel lekker... :P)
heeft iemand hier ook last van? als ie dicht is geklapt zit er ook een beetje speling op het randje onder het knopje C, hou je duim op je speaker waar je je oor tegen aan zet, en je andere duim net onder het knopje C, en druk dan is heen en weer.. "schommelt" bij jullie ook een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Laatst online: 09-06 18:43
Zoals ik in het vorige deel 3 topic al meldde, misschien is het handig om in de TS de linkjes van de Verkoopunten D500 en 13 nieuwe modellen van Samsung te plaatsen; zodat we in ieder geval dat soort vragen kunnen vermijden in dit nieuwe topic aangezien vele van ons eraan stoorden :).

Just an idea... don't blame the messenger :9.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Imperium schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 13:19:
[...]

heeft iemand hier ook last van? als ie dicht is geklapt zit er ook een beetje speling op het randje onder het knopje C, hou je duim op je speaker waar je je oor tegen aan zet, en je andere duim net onder het knopje C, en druk dan is heen en weer.. "schommelt" bij jullie ook een beetje?
Ja, dat heb ik ook. Maar als je er geen last van wil hebben moet je dat gewoon niet doen :P

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131909

Kan iemand nog wat foto's plaatsen gemaakt met de samsung d500? het liefst van mensen, dan zien we het beste hoe de kwaliteit is. Ik heb de mijne in december besteld, maar nog steeds niet binnen. de zilvere. zag hem al op gsmtrack.nl en vtu-telecom.nl, dus de mijne zal ook niet lang meer op zich wachten.

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133834

[...]

ik heb er ook last van als ie helemaal uit is geklapt. kan ik hem van links naar reachts bewegen en van boven naar beneden. Het is allemaal niet veel hoor maar ik weet niet of dit gezond is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
  • Laatst online: 08-02-2018
Heb er ook een beetje last van maar voor de rest vind ik het een vet teleofoontje.
alles werkt perfect bij mij (sitecom CN-500 usb dongle)

heb nu paar spellen erop gezet, ringtones met tril tegelijk, mp3, filmpjes (van kleine tot hele films).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134493

Ik zou het ook fijn vinden als er idd mensen waren die foto's hebben gemaakt met hun samsung d500 waar MENSEN opstaan. Op die manier kun je net wat beter inschatten wat de kwaliteit van de foto's is. Nou kan het me eigenlijk niet heel veel schelen aangezien ik de telefoon al heb besteld, maar ben gewoon nieuwsgierig.
Volgens Hi zijn ze trouwens weer voorradig en gaan ze nu de deur uit naar de mensen die het besteld hebben, dus ik hoop maandag of dinsdag een pakje te ontvangen!
Anoniem: 131909 schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 15:04:
Kan iemand nog wat foto's plaatsen gemaakt met de samsung d500? het liefst van mensen, dan zien we het beste hoe de kwaliteit is. Ik heb de mijne in december besteld, maar nog steeds niet binnen. de zilvere. zag hem al op gsmtrack.nl en vtu-telecom.nl, dus de mijne zal ook niet lang meer op zich wachten.

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
wolfster schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 16:04:
[...]

heb nu paar spellen erop gezet
En mag ik vragen hoe je dat hebt gedaan ?

Zoals staat beschreven in deze .pdf ?

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131532

[...]

Totaal, maar dan ook echt totaal geen last van, zo solide als ik weet niet wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
  • Laatst online: 27-05 16:01
Waat :| en dan na te gaan dat ik meerdere dagen heb gespendeerd wat betreft het uitzoeken hoe het in elkaar zit, bellen naar het servicepoint om achter de code te komen van het serial java menu omdat ik er van gehoord had maar die nergens kon vinden etc.. Damn. Nouja.
Anoniem: 134493 schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 16:09:
Ik zou het ook fijn vinden als er idd mensen waren die foto's hebben gemaakt met hun samsung d500 waar MENSEN opstaan.
[...]
Zie hier, hier en hier. Denk niet dat ze het waarderen om op inet te staan, maar wth hehe.

De eerste foto geeft een beetje de kwaliteit weer op hoogste resolutie (foto's zijn achteraf 50% verkleind, doe ik ook met foto's genomen met m'n digicam). De kwaliteit is niet geweldig, helemaal omdat op die resolutie de camera een seconde of 2, 3 nodig heeft om de foto te maken, waarbij enige beweging resulteert in de 2e foto. Das wel jammer idd, en het kan zich niet meten met een digitale camera maar het is wel een van de camera's in het topsegment wat telefooncam's betreft, die nu uit zijn tenminste.

Voor diegenen die flinke speling in hun telefoon hebben of hij niet (meer) soepel glijdt: terugbrengen die handel. Die van mij is muurvast wat speling betreft, en glijd na een week nog steeds zo soepel als de eerste dag.

edit: En hier een foto die nabewerkt is (bleekheid van de flitser eruit), genomen met flitser in een donkere omgeving. Er is dus best kwaliteit uit te halen, in je achterhoofd houdend dat het een telefoon is en geen digicam. :)

[ Voor 10% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 22-01-2005 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
[laatmaar, ik durf de gok toch niet aan]

[ Voor 111% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 22-01-2005 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132705

[...]

ik heb dit ook. bedoel je als je op een van de toetsen drukt onderaan vb 'c' dat je bovenste deel wat naar onder gaat en zo tegen het onderste deel botst? ik weet niet of he normaal is maar het stoort mij niet meer, toen ik hem net had wel. hebben nog mensen dat als je de telefoon openschuif met je duim links van de telefoon (aan de knop links boven net naast de richtingstoetsen) dat je wat wrijving voelt? als ik hetzelfde doe rechts voel ik geen wrijving,normaal? en als ik hem in het midden opendoe voel ik niets.. als de telefoon opengeklapt is kan ik hem ook wat naar links, rechts boven en onder bewegen maar als meerdere mensen dit hebben zal het wel normaal zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 132705 op 22-01-2005 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
Anoniem: 132705 schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 19:28:
[...]

ik heb dit ook. bedoel je als je op een van de toetsen drukt onderaan vb 'c' dat je bovenste deel wat naar onder gaat en zo tegen het onderste deel botst? ik weet niet of he normaal is maar het stoort mij niet meer, toen ik hem net had wel. hebben nog mensen dat als je de telefoon openschuif met je duim links van de telefoon (aan de knop links boven net naast de richtingstoetsen) dat je wat wrijving voelt? als ik hetzelfde doe rechts voel ik geen wrijving,normaal? en als ik hem in het midden opendoe voel ik niets.. als de telefoon opengeklapt is kan ik hem ook wat naar links, rechts boven en onder bewegen maar als meerdere mensen dit hebben zal het wel normaal zijn.
Dat is inderdaad gewoon normaal, mijn telefoon heeft het en die van een maat van me (ook een D500) ook. Maar niks om je zorgen over te maken, het is tenslotte plastic, geen metaal, en het moet ook kunnen bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129394

Deze link wil bij mij niet openen. Ben ik de enige?? wat kan ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93807

link doet het hier gewoon?

van speling heb ik overigens helemaal geen last, zo stevig als wat hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
Anoniem: 93807 schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 20:58:
link doet het hier gewoon?

van speling heb ik overigens helemaal geen last, zo stevig als wat hier.
De speling is heeel heel heel erg licht, beetje overdreven om je daar zorgen over te maken imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

(heb de telefoon nog niet) Ik las ergens iets over dat er een zelfontspanner op zit, maar is dat een beetje te doen? Ik neem aan dat je de telefoon dan niet te ver van je af kan houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
Die van mij heeft ook geen speling. iig verwaarloosbaar ;)

Heb niks anders dan lof, en heb nog wel de oude FW, toestel is gekocht op 6-12-04..
Geen probs met BT of wat dan ook :*)

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
Anoniem: 134493 schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 23:07:
(heb de telefoon nog niet) Ik las ergens iets over dat er een zelfontspanner op zit, maar is dat een beetje te doen? Ik neem aan dat je de telefoon dan niet te ver van je af kan houden...
Jah, is wel te doen, en je kan de phone net zo ver van je af houden als je kan komen
binnen de opgegeven seconden voordat ie de foto gaat nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
wolfster schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 16:04:
[...] heb nu paar spellen erop gezet, ringtones met tril tegelijk, [...]
Dat wil ik graag weten: Omdat ik in het gesloten 3e deel las dat je geen ringtone en trilstand tegelijk kon instellen wil ik graag weten in hoeverre dat nu waar is.

Kan ik ringen en trillen tegelijk? Of moet ik daar iets speciaals voor ondernemen?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
hoe weet ik nou waarmee ik geinternet heb? dr staat Proxy: KPN WAP. maar bij drager staat "eerst GPRS" dus als GPRS werkt doet ie die eerst? die heb ik al die tijd gewoon GPRS gedaan ipv wap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook

Ook

Yes I can!

Room42 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 01:44:
[...]
Dat wil ik graag weten: Omdat ik in het gesloten 3e deel las dat je geen ringtone en trilstand tegelijk kon instellen wil ik graag weten in hoeverre dat nu waar is.

Kan ik ringen en trillen tegelijk? Of moet ik daar iets speciaals voor ondernemen?
Die MMF ringtones kunnen trillen 'ingebouwd hebben", maar er is in de phone zelf geen optie voor trillen én ringtone tegelijk. Als je dus een MP3 als ringtone hebt wordt het eerst trillen en dan rinkelen (en dus idd niet tegelijk..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hoe moet ik me dat nou precies voorstellen? Gaat hij dan eerst een aantal keer trillen en daarna de MP3 spelen?

Ik heb tot nu toe nog geen ervaring met polyfone of mp3 telefoons. Mijn huidige is een Sony Ericsson T68i :) Maar ik vind dat trillen en rinkelen tegelijk wel erg prettig.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook

Ook

Yes I can!

Room42 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 11:57:
Hoe moet ik me dat nou precies voorstellen? Gaat hij dan eerst een aantal keer trillen en daarna de MP3 spelen?
Yep, dat is precies hoe het gaat; het trillen stopt zodra de muziek begint!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvanthoff
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2022
Ik las ergens dat die D500 een USB aansluiting heeft.
Kan je die niet gebruiken om hem in contact te zetten met je computer?
Waar is in een ander geval die USB aansluiting voor?

Is er niet ergens een leuke aplicatie te vinden waardoor hij tegelijk begint met trillen en ringtone?

//Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 11:04
Leuke telefoon, geweldige specs.... maar echt veeeeeeeel te dik...
zo'n beetje alle nieuwe telefoons met leuke specs zijn gewoon errug DIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvanthoff
Jazco2nd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 15:46:zo'n beetje alle nieuwe telefoons met leuke specs zijn gewoon errug DIK
Lijkt me op zich niet zo verassend als ze ook huis moeten vestan aan dingen zoals een camera! :S :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123169

hmm de weeknr's kloppen niet. ook firmware bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
  • Laatst online: 08-02-2018
Uhm. ik kan die link niet openen maar ik heb het wel via zo'n handleiding gedaan.

ik heb even het proggie uploader en een handleiding maar ingepakt, hier is de link aub

www.daniel-pan.com/d500.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Laatst online: 30-05 13:54

bosaap22

Doing things I'm good at.

Heeft er al iemand de "wavebuddy" bluetooth dongle aan de praat gekregen met deze gsm? Op een K700Ii werkt ie prima, alleen met de D500 kan je alleen dingen NAAR je gsm sturen en niet naar de pc.

Heb alle soorten drivers al geprobeerd, ook die trucktjes met het vernieuwen van drivers na PS2 install. Helpt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23712

Ook schreef op zondag 23 januari 2005 @ 02:57:
[...]

Die MMF ringtones kunnen trillen 'ingebouwd hebben", maar er is in de phone zelf geen optie voor trillen én ringtone tegelijk. Als je dus een MP3 als ringtone hebt wordt het eerst trillen en dan rinkelen (en dus idd niet tegelijk..)
Je kan toch helemaal geen mp3 als ringtone instellen :S toen ik het probeerde crashte m'n telefoon...

edit: Oh het lukt wel zie ik maar wel jammer dat ie niet ook gelijk kan trillen...

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 23712 op 23-01-2005 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
nvanthoff schreef op zondag 23 januari 2005 @ 15:39:
Ik las ergens dat die D500 een USB aansluiting heeft.
Kan je die niet gebruiken om hem in contact te zetten met je computer?
Waar is in een ander geval die USB aansluiting voor?

Is er niet ergens een leuke aplicatie te vinden waardoor hij tegelijk begint met trillen en ringtone?

//Niels
er is geen usb gedoe! misschien via een kabel maar niet in de tel zelf.. dus nee er is niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-05 06:49

Underworld

+1 Inzichtvol

(jarig!)
vind het maar een beetje een rare telefoon, is eigenlijk veel te vroeg uit gekomen, philips moet betere bluetooth chips gaan maken want dit is klote :S Iedereen heeft maar problemen met bleutooth in mijn omgeving

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

DaannO schreef op zondag 23 januari 2005 @ 19:07:
[...]

er is geen usb gedoe! misschien via een kabel maar niet in de tel zelf.. dus nee er is niks!
Een mini-usb kabel moet je dan bestellen, dan kun je de d500 op de pc aansluiten, bv als je wint synchro met outlook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61113

Er zit al stof onder het beeldscherm. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Laatst online: 20-05 13:29
Underworld schreef op zondag 23 januari 2005 @ 19:41:
vind het maar een beetje een rare telefoon, is eigenlijk veel te vroeg uit gekomen, philips moet betere bluetooth chips gaan maken want dit is klote :S Iedereen heeft maar problemen met bleutooth in mijn omgeving
t ligt er maar aan hoe je t installeert! Heb op werk verschillende bluetooth adapters geinstalleerd op SP1 en SP 2 en t werkte steeds goed. Eerst de drivers installeren, daarna pas de adapter aansluiten op de pc en dan automatisch laten zoeken naar drivers. Als windows dan de standaard windows drivers gaat gebruiken moet je die in apparaatbeheer laten vervangen door de drivers van je adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126987

Anoniem: 123169 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 16:25:
hmm de weeknr's kloppen niet. ook firmware bug?
Niet alles wat niet klopt volgens jou is een bug! Kijk maar eens op een KALENDER dan zal je zelf wel merken dan alleen de dagen 1 (Za) en 2 (Zo) jan in week 1 vallen of wilde je 1 jan op een maandag laten vallen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvanthoff
Ik heb van die leuke geanimeerde GIF bestanden op mijn comp staan. Qua pixels moeten ze zeker in de tel passen. Nu irriteer ik me zo aan mijn Nokia 6220, dat hij GIFjes wel wilt afspelen als ik ze in mijn gallerij bekijk, maar niet als ik ze als achtergrond gebruik.
Kan die D500 dat wel, want morgen of overmorgen zal ik hem krijgen en dat leek me wel een leuk trucje???!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
hoe kan ik via infrarood iets versturen naar een E-710 van een vriend van mij? want ik zet IR aan, en hij ook, houden het dicht tegen mekaar in een hoek van 15º zoals in het boekje staat, dan zegt ie bezig met verbinden, en dan bezig met verzenden 0% en daar blijft ie opstaan totdat je wegrot... (10 min staan wachten) dus wie weet hoe ik dit op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
nvanthoff schreef op maandag 24 januari 2005 @ 00:15:
Ik heb van die leuke geanimeerde GIF bestanden op mijn comp staan. Qua pixels moeten ze zeker in de tel passen. Nu irriteer ik me zo aan mijn Nokia 6220, dat hij GIFjes wel wilt afspelen als ik ze in mijn gallerij bekijk, maar niet als ik ze als achtergrond gebruik.
Kan die D500 dat wel, want morgen of overmorgen zal ik hem krijgen en dat leek me wel een leuk trucje???!
de d500 kan gewoon .gif afspelen als achtergrond. Er staan er standaard geloof ik 2 op de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75773

Anoniem: 126987 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 23:28:
[...]

Niet alles wat niet klopt volgens jou is een bug! Kijk maar eens op een KALENDER dan zal je zelf wel merken dan alleen de dagen 1 (Za) en 2 (Zo) jan in week 1 vallen of wilde je 1 jan op een maandag laten vallen ofzo?
En dat is volgens mij nu precies wat bedoelt werd... Op de D500 valt 1 en 2 januari in week 1, dat klopt dus niet !!!
Ik zou voorstellen dus ook maar eens op een KALENDER te gaan kijken :+

En ja dat is dus een firmware bug.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 75773 op 24-01-2005 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75773 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 00:40:
[...]

En dat is volgens mij nu precies wat bedoelt werd... Op de D500 valt 1 en 2 januari in week 1, dat klopt dus niet !!!
Ik zou voorstellen dus ook maar eens op een KALENDER te gaan kijken :+

En ja dat is dus een firmware bug.
HAHA jij bent echt zo ... om mij te zeggen dat ik op de KALENDER moet kijken terwijl ik gelijk heb. Heb je wel op een KALENDER gekeken voordat je dit bericht poste. Je gaat me tog niet vertellen dat 1 en 2 jan in week 0 moeten zijn ofzo!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Anoniem: 126987 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 00:56:
[...]

HAHA jij bent echt zo ... om mij te zeggen dat ik op de KALENDER moet kijken terwijl ik gelijk heb. Heb je wel op een KALENDER gekeken voordat je dit bericht poste. Je gaat me tog niet vertellen dat 1 en 2 jan in week 0 moeten zijn ofzo!?
1 en 2 jan zitten nog in week 53. Wijsneus :/

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OneUp schreef op maandag 24 januari 2005 @ 00:59:
[...]

Zijn jullie nou helemaal van de pot gerukt, is iedereen hier dom ofzo? Dus met andere woorden volgens jullie zijn 1 en 2 jan week null. HAHHAH als dat zo is zijn marokanen heilig O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
kap is ff stelletje kinders?

[OT]
heb dit bericht naar de Hi Klantenservice gestuurd, misschien wel interessant voor de mensen met Hi Abbo onder ons.
Beste heer/mevrouw,

graag zou ik willen weten waarom jullie geen online specificatie van de factuur aanbieden, zodat het mogelijk wordt om online de resterende belminuten te bekijken, of de gemaakte kosten. reeds andere aanbieders hebben deze service al, mijn vraag bij deze is dan ook: komt dat bij Hi ook in de nabije toekomst?

met vriendelijke groet,
ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
OneUp schreef op maandag 24 januari 2005 @ 00:59:
Dat kan dus niet. Er kunnen geen dagen in januari zich in week 53 begeven, onmogelijk. De eerste dag van het nieuwe jaar is ook gelijk het begin van een nieuwe week, ookal gaat het pas op dinsdag in.
Als je logisch nadenkt kan je dat begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46999

Novah schreef op maandag 24 januari 2005 @ 01:10:
[...]
Dat kan dus niet. Er kunnen geen dagen in januari zich in week 53 begeven, onmogelijk. De eerste dag van het nieuwe jaar is ook gelijk het begin van een nieuwe week, ookal gaat het pas op dinsdag in.
Kijk eens in een goede agenda, dan zul je zien dat 1 en 2 januari 2005 toch echt in week 53 vallen. Week 1 begint pas op 3 januari.

Dit is netjes volgens de internationale ISO 8601 standaard: de week begint op maandag en week
1 van een jaar is de week waarin de eerste donderdag van januari zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook

Ook

Yes I can!

[...]
Nogmaals, die hele discussie hier is echt onnodig; kijk gewoon eerst even op een 'echte kalender' en je ziet dat vorige jaar 53 weken had!! In Outlook kan je het verder zelf instellen of je week 1 wil starten op 1 jan, of pas bij de 1e donderdag!

Vandaag is dus pas week 04 begonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
mn samsung d500 zegt week 5 deze week :S
week 53= 27/28/29/30/31
week 1= 1/2 ???
week 2= 3/4/5/6/7/8/9 ???
week 3= 10/11/12/13/14/15/16
week 4= 17/18/19/20/21/22/23
week 5= 24(rood)/25/26/27/28/29/30
week 6= 31 jan/1/2/3/4/5/6

etc... klopt voor geen meter :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
Imperium schreef op maandag 24 januari 2005 @ 00:16:
hoe kan ik via infrarood iets versturen naar een E-710 van een vriend van mij? want ik zet IR aan, en hij ook, houden het dicht tegen mekaar in een hoek van 15º zoals in het boekje staat, dan zegt ie bezig met verbinden, en dan bezig met verzenden 0% en daar blijft ie opstaan totdat je wegrot... (10 min staan wachten) dus wie weet hoe ik dit op kan lossen?
In principe hoef je IRDA niet aan te zetten.
Ga gewoon naar het bestand dat je wil verzenden, druk op opties, druk op verzenden, en maak
dan de keuze tussen mms, email, BT, en IRDA. Wanneer je IRDA kiest gaat IRDA automatisch aan, en na verzenden ook weer uit ;)

Probeer dat eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Backstage schreef op maandag 24 januari 2005 @ 09:44:
[...]

In principe hoef je IRDA niet aan te zetten.
Ga gewoon naar het bestand dat je wil verzenden, druk op opties, druk op verzenden, en maak
dan de keuze tussen mms, email, BT, en IRDA. Wanneer je IRDA kiest gaat IRDA automatisch aan, en na verzenden ook weer uit ;)

Probeer dat eens.
al geprobeerd, werkt ook niet helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
  • Laatst online: 14-06 12:33
Laat maar heb het al 8)7 ;)

[ Voor 89% gewijzigd door Patrlck op 24-01-2005 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46999 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 01:28:
[...]
Kijk eens in een goede agenda, dan zul je zien dat 1 en 2 januari 2005 toch echt in week 53 vallen. Week 1 begint pas op 3 januari.

Dit is netjes volgens de internationale ISO 8601 standaard: de week begint op maandag en week
1 van een jaar is de week waarin de eerste donderdag van januari zit.
Hmm dan zijn er heel wat kalenders fout, die hebben waarschijnlijk ook een bug :P Kan gewoon niet geloven dat ze met die onzin komen, de mensen die die norm verzonnen waren zeker aan crack of het was een computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Imperium schreef op maandag 24 januari 2005 @ 00:16:
Dat komt doordat de E710 geen IrOBEX ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Anoniem: 126987 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 01:06:
[...]

Zijn jullie nou helemaal van de pot gerukt, is iedereen hier dom ofzo? Dus met andere woorden volgens jullie zijn 1 en 2 jan week null. HAHHAH als dat zo is zijn marokanen heilig O-)
[...]
Kijk de volgende keer verder dan je neus lang is voordat je begint te blaten dat je gelijk hebt. Wijsneuzen :/

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Anoniem: 126987 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 10:22:
[...]

Dat komt doordat de E710 geen IrOBEX ondersteunt.
hoe kan ik em dan een plaatje of een MMFje sturen via IR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131636

Ik heb een .wmv filmpje dat ik naar mijn d500 wil sturen, maar die pakt hij dus niet.
Ik probeer hem te encoden met dat programma dat in het topic werd aangeraden, maar dan zegt hij telkens fail :(

Iemand een idee hoe ik de .wmv naar men phone krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
wmv speelt je phone niet af, je moet er .gp3 van maken met bijv, mpegable x4 live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131636

Als ik die met ImTOO MPEG Encoder omzet in 3gp zegt hij fail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

BarçaBoy85 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 14:32:
Als ik die met ImTOO MPEG Encoder omzet in 3gp zegt hij fail.
Probeer een andere tool. (google)

Ik heb helemaal geen problemen met het verzenden en ontvangen van filmpjes, fotos e.d. via BT.
Van het weekend in de kroeg bestanden ontvangen van Nokia's (6230, 6600) en van SE (P800).

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131140

Heb al meerdere filmpjes omgezet met Mpegable X4 Live,
zo moet je het instellen:
Basic I/O: kies input file, en check waar output file wordt gezet
Encoding Profile: Motorola Devices
Video Encoding: Video Codec: ITU H.263
Interoperability: 3GP Video Codec op MPEG4, Audio Codec op AAC
Dan weer bij Basic I/O, puntje 4 encoden, als daaronder de gegevens staan:
Technical details:
Video: MPEG-4 - 76 kBit/s
Audio: AAC - 24 kBit/s
Output: 3GP file

Er zijn meerdere instellingen goed
Ik heb de duif-reclame van versatel, en een flabber-filmpje van getthepicture, e.a. al omgezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davitos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 20:57
Anoniem: 126987 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 10:16:
[...]

Hmm dan zijn er heel wat kalenders fout, die hebben waarschijnlijk ook een bug :P Kan gewoon niet geloven dat ze met die onzin komen, de mensen die die norm verzonnen waren zeker aan crack of het was een computer.
zo gek is die norm niet, een week heeft gewoon 7 dagen, en volgens de D500 heeft week 1 maar 2 dagen en 1 en 2 jan moeten nog ik week 53 vallen anders heeft die maar 5 dagen :*)

[ Voor 9% gewijzigd door Davitos op 24-01-2005 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Zijn er mensen die dit toestel samen met een Hi 40 verlenging hebben afgesloten? De prijs is nog behoorlijk hoog in verhouding tot de t-mobile aanbiedingen.

Volgens de review sites is het niet altijd zo dat de SoundMate behoort tot de standaard uitrustig. Hebben alle mensen met dit toestel zowel de Soundmate als de stereo oordopjes er bij gekregen?

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Laatst online: 12:42
Misschien is dit al lang gevraagd maar ik ben afgehaakt na het lezen van een paar dozijn posts, dus ik vraag het maar. Krijg ik die balk met datum en tijd weg? Het is onnodig en neemt ruimte in beslag. En is het nog steeds niet mogelijk om een andere screensaver erop te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134939

is het verstandig om er een verzekering bij af te sluiten??
k heb hem nu een paar dagen, maar je kan tot 10 dagen
die verzekering erbij afsluiten.... dus ben wel benieuwd wat
de rest hier heb gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

verzekering? neuh, gsm toestellen zijn wegwerpartikelen.
Wel prijzige wegwerpartikelen, maar toch..

mister s, die balk krijg je niet weg, of je moet zelf ff de software schrijven enzo :P
en andere screensaver dan die klok neem ik aan? nee, of je zou weer zelf de software moeten schrijven.
wel kan je bewegende achtergrondjes gebruiken, (zitten standaard al 2 op)

[ Voor 58% gewijzigd door randje op 24-01-2005 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het niet gedaan maar moet mn telefoon nog binnen krijgen en dan ga ik meteen een verzekering afsluiten. Als je een reparatie nodig hebt kost dat je klauwen met geld anders, en op deze manier is het mooi opgelost, dan maar zo'n 6 euro extra per maand. Je telefoon is immers rond de 5 a 600 euro waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Anoniem: 134493 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 17:04:
Ik heb het niet gedaan maar moet mn telefoon nog binnen krijgen en dan ga ik meteen een verzekering afsluiten. Als je een reparatie nodig hebt kost dat je klauwen met geld anders, en op deze manier is het mooi opgelost, dan maar zo'n 6 euro extra per maand. Je telefoon is immers rond de 5 a 600 euro waard.
reparatie is vaak gratis als t binnen de garantie termijn valt hoor. Tegen diefstal hoef je je ook niet te verzekeren want dat is meestal alleen verzekerd als je dmv een overval of iig iets met geweld je telefoon kwijt geraakt bent. Dus bijvoorbeeld dat ie gestolen wordt uit een kleedkamer tijdens t sporten dan ben je dus niet verzekerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En de garantietermijn is standaard een jaar ofzo? Of verschilt dat per provider?
Ik heb namelijk een tweejarig abbonement afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

mister_S schreef op maandag 24 januari 2005 @ 16:45:
Misschien is dit al lang gevraagd maar ik ben afgehaakt na het lezen van een paar dozijn posts, dus ik vraag het maar. Krijg ik die balk met datum en tijd weg? Het is onnodig en neemt ruimte in beslag. En is het nog steeds niet mogelijk om een andere screensaver erop te zetten?
Nee kan je helaas niet weghalen :)
En nee je kan er geen andere screensaver inzetten.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 19503 op 24-01-2005 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Laatst online: 12:42
Jammer van die balk.
ik heb hem al een maand. Ben reeds een weekje op vakantie geweest en er is niets gebeurd. Je hebt die verzekering niet nodig als je hem normaal gebruikt. En de telefoon lijkt stevig gezien het hier een paar keer is gevallen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door mister_S op 24-01-2005 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 134939 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 17:00:
is het verstandig om er een verzekering bij af te sluiten??
k heb hem nu een paar dagen, maar je kan tot 10 dagen
die verzekering erbij afsluiten.... dus ben wel benieuwd wat
de rest hier heb gedaan..
ik heb hem persoonlijk zlef wel verzekerd t is toch een pocket van 600euro in handen :X dus als er bij mij wat mee gebeurt dan krijg ik een vervangnde en word ie opgehaald.. en dat voor 8 euro per mand valt wel mee toch... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Imperium schreef op maandag 24 januari 2005 @ 12:40:
[...]

hoe kan ik em dan een plaatje of een MMFje sturen via IR?
Dat is helaas alleen mogelijk via PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
Anoniem: 126987 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 19:45:
[...]

Dat is helaas alleen mogelijk via PC.
8)7

Maakt niets uit wat voor telefoon de ander heeft, ik kan hem/haar alles sturen,
Midi, mp3, 3gp, mp4, mmf, gif, jpg, (ben ik nog wat vergeten >??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrafeX

TrafeX

Tuned for life!

Hier nog een voorbeeld foto van mijn D500:

Afbeeldingslocatie: http://local.trafex.nl/pics/foontje.jpg

Sorry geen thumb

[ Voor 12% gewijzigd door TrafeX op 24-01-2005 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
wat heb jij je ISO fout staan? :X

hier een pic van mij met mn D500 ISO 400

afbeelding

[ Voor 19% gewijzigd door Imperium op 24-01-2005 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrafeX

TrafeX

Tuned for life!

Imperium schreef op maandag 24 januari 2005 @ 23:02:
wat heb jij je ISO fout staan? :X

hier een pic van mij met mn D500 ISO 400

afbeelding
Staat gewoon op automatisch.
Hoezo dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Backstage schreef op maandag 24 januari 2005 @ 19:58:
[...]

8)7

Maakt niets uit wat voor telefoon de ander heeft, ik kan hem/haar alles sturen,
Midi, mp3, 3gp, mp4, mmf, gif, jpg, (ben ik nog wat vergeten >??)
Waarom liegen dan? De meeste telefoons ondersteunen niet eens mp3, mp4, 3gp en ACC.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let bij het posten van links goed op de policy m.b.t. midlets; veel sites bevatten niet-toegestaan materiaal! Het posten van deze links levert Officiële Waarschuwingen op.
Verder is elke vraag of hulp bij unlocken hier ongewenst.