Het Samsung SGH-D500 topic (deel 3)

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.536 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-08 20:26
Dat zal best; maar flashen is hier dus niet de bedoeling. Mensen, lees de FaQ eens...dit gaat echt de verkeerde kant op zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Xandrios schreef op donderdag 07 april 2005 @ 22:10:
Dat zal best; maar flashen is hier dus niet de bedoeling. Mensen, lees de FaQ eens...dit gaat echt de verkeerde kant op zo...
Je macht toch wel eerst een backup van je eigen software maken en dan daarin de melodietjes aanpassen en dan weer op je telefoon zetten??

[ Voor 5% gewijzigd door visie op 07-04-2005 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiberium
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-04 11:29

Tiberium

/w Flux-Capacitor

visie schreef op donderdag 07 april 2005 @ 22:27:
[...]

Je macht toch wel eerst een backup van je eigen software maken en dan daarin de melodietjes aanpassen en dan weer op je telefoon zetten??
Dat was eigenlijk ook waar ik aan zat te denken ja...

"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-08 20:26
visie schreef op donderdag 07 april 2005 @ 22:27:
[...]

Als je dat met officiele Samsung software doet; prima. Maar vreemde tools, en het flashen met die tools is niet echt de bedoeling op GoT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiberium

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Ok, daar zal ik me dan niet schuldig aan maken. Wat ik me dus concreet afvraag is of mijn probleem op te lossen zou zijn door bijvoorbeeld het copieren van de huidige "inhoud" van mijn gsm, deze te wijzigen en vervolgens weer te uploaden.

EDIT: trouwens nog wat vreemds ontdekt: ik heb volgens de eerder genoemde site mijn mp3s geconverteerd naar mp4, maar mijn telefoon accepteerd helemaal geen mp4's! Ik krijg te melding "invalid ftp request" en daarmee wordt het afgedaan... beetje vreemd toch?

[ Voor 37% gewijzigd door Tiberium op 09-04-2005 20:28 ]

"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unconnected
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-08 08:44
Tiberium schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 19:33:
Ok, daar zal ik me dan niet schuldig aan maken. Wat ik me dus concreet afvraag is of mijn probleem op te lossen zou zijn door bijvoorbeeld het copieren van de huidige "inhoud" van mijn gsm, deze te wijzigen en vervolgens weer te uploaden.

EDIT: trouwens nog wat vreemds ontdekt: ik heb volgens de eerder genoemde site mijn mp3s geconverteerd naar mp4, maar mijn telefoon accepteerd helemaal geen mp4's! Ik krijg te melding "invalid ftp request" en daarmee wordt het afgedaan... beetje vreemd toch?
dan probeer je in een verkeerde map te copieen. teminste toen kreeg ik het. je kan alleen uploaden met bleutooth in 'downloaded music' ofzoiets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:11

JME

zeg maar Jamie

unconnected schreef op zondag 10 april 2005 @ 11:02:
[...]

dan probeer je in een verkeerde map te copieen. teminste toen kreeg ik het. je kan alleen uploaden met bleutooth in 'downloaded music' ofzoiets :)
Heb die foutmelding ook gehad, zelfs toen ik naar de map "downloaded music" wilde kopiëren. Een andere keer ging het weer wel goed. Blijft allemaal een beetje vaag. Anyway, wat wel altijd werkt en nog het allergemakkelijkste is ook: selecteer de over te zetten bestanden in je verkenner op de pc, klik dan rechtermuisknop -> kopiëren naar -> bluetooth -> SAMSUNG SGH-D500. De bestanden worden dan automatisch in de juiste map gezet, zonder tussenkomst van allemaal gebruiksonvriendelijke interfaceprogramma'tjes. Ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiberium

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Heren, bedankt voor de tips! Het probleem met de laatste tip is echter dat als ik probeer via rmuisknop te kopieren naar bluetooth devices, er bij mij twee opties zijn: bluetooth device (welke niets kan "vinden" als ik erop klik) en "bluetooth" deze laatste is een uitschuif menu, en deze vind mijn phone wel! Ik heb alles geinstalleerd volgens de handleidingen, en ja mijn telefoon is zichtbaar ingesteld... :?

Oke, het lukt dus wel, maar dit is toch ook vreemd?

[ Voor 20% gewijzigd door Tiberium op 10-04-2005 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb laatst even geprobeert gif afbeeldingen op mn tel te zetten. Toen ze er op stonden kon ik ze niet openen, kan de d500 geen gif plaatjes aan, of doe ik iets verkeerd? Zelfs mijn oude T610 kon het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 14:01:
ik heb laatst even geprobeert gif afbeeldingen op mn tel te zetten. Toen ze er op stonden kon ik ze niet openen, kan de d500 geen gif plaatjes aan, of doe ik iets verkeerd? Zelfs mijn oude T610 kon het!
denk dat jij iets verkeerd doet want bij mij werkt t perfect! Misschien ligt t aan de afbeeldingen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
__REMCO__ schreef op zondag 10 april 2005 @ 14:17:
[...]

denk dat jij iets verkeerd doet want bij mij werkt t perfect! Misschien ligt t aan de afbeeldingen ofzo
Bij mij werkt het inderdaad ook perfect. Zet je ze in de goede map? Dus in de Gedownloade Afbeeldingen?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unconnected
JME schreef op zondag 10 april 2005 @ 11:28:
[...]

Heb die foutmelding ook gehad, zelfs toen ik naar de map "downloaded music" wilde kopiëren. Een andere keer ging het weer wel goed. Blijft allemaal een beetje vaag. Anyway, wat wel altijd werkt en nog het allergemakkelijkste is ook: selecteer de over te zetten bestanden in je verkenner op de pc, klik dan rechtermuisknop -> kopiëren naar -> bluetooth -> SAMSUNG SGH-D500. De bestanden worden dan automatisch in de juiste map gezet, zonder tussenkomst van allemaal gebruiksonvriendelijke interfaceprogramma'tjes. Ideaal!
ja inderdaad dat werkt :D huldiaal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op zondag 10 april 2005 @ 16:32:
[...]

Bij mij werkt het inderdaad ook perfect. Zet je ze in de goede map? Dus in de Gedownloade Afbeeldingen?
Ze komen echt gewoon in de map gedowloade afbeeldingen! ik gebruik de meegeleverde software van Hi, misschien dat het hier aan ligt want deze is nogal simpel. Maar het zou moeten werken.
Ik krijg alleen een afbeelding van een vlinder, wat inhoudt dat hij het bestand niet kan openen, "onbekend bestand".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 08:35:
[...]

Ze komen echt gewoon in de map gedowloade afbeeldingen! ik gebruik de meegeleverde software van Hi, misschien dat het hier aan ligt want deze is nogal simpel. Maar het zou moeten werken.
Ik krijg alleen een afbeelding van een vlinder, wat inhoudt dat hij het bestand niet kan openen, "onbekend bestand".
klik dan eens gewoon met de rechtermuisknop op de afbeelding en kies dan voor Send to en dan je telefoon. Misschien dat dat wel werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unconnected
trouwens. misschien stomme vraag, maar krast dat schermpje snel?
ik heb nu nog dat folietje derop zitten (heb hem net 2dgn) maar das natuurlijk geen gezicht. maar komen der uberhaupt snel krassen op als je hem gewoon dagelijks bij je hemt in je broekzak? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 13:43
__REMCO__ schreef op maandag 11 april 2005 @ 10:00:
[...]

klik dan eens gewoon met de rechtermuisknop op de afbeelding en kies dan voor Send to en dan je telefoon. Misschien dat dat wel werkt
klopt .... het lukt bij mij ook niet... op alle 2 de manieren niet.
Zit er een bepaalde groote aan verbonden dan of zo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unconnected schreef op maandag 11 april 2005 @ 13:38:
ik heb nu nog dat folietje derop zitten (heb hem net 2dgn) maar das natuurlijk geen gezicht. maar komen der uberhaupt snel krassen op als je hem gewoon dagelijks bij je hemt in je broekzak? :P
Nee niet echt krassen maar schermpje gaat wel snel kapot :( heb hem nu 2 maanden was er heel heel blij mee, tot ik tegen een tafeltje aan liep niet hard ofzo. Het tafefeltje had niet eens een scherpe punt :? Nu heb ik een zwarte vlek en allemaal streepjes over me scherm heen lopen. :'( Ook nog es geen verzekering afgesloten 8)7 het leven is geen pretje, niet altijd dan :P

Verder vind ik de telefoon echt geweldig goeie foto's fijne bediening enz...

greetz,

Mistorie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Ik heb nog geen één kras op m'n scherm. En ik heb 'm nu 3 weken ofzo. Maar als je er normaal mee omgaat dan gebeurt er niets.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
heb em nou sinds begin december en heb nog geen 1 krasje op het scherm zitten. Wel zitten er een paar krasjes op de achterkant (batterij) maar dat is van t schuiven over de tafel. Bij normaal gebruik zullen er denk ik niet zo snel krasjes op komen.
struik schreef op maandag 11 april 2005 @ 13:44:
klopt .... het lukt bij mij ook niet... op alle 2 de manieren niet.
Zit er een bepaalde groote aan verbonden dan of zo? :?
dat zou best kunnen. Heb wel eens grote plaatjes (1600x1200) geprobeerd erop te zetten en dat ging wel goed alleen toen ik ze wou gaan bekijken op de telefoon zag ik alleen maar een wit vlak

[ Voor 11% gewijzigd door __REMCO__ op 11-04-2005 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

Krassen valt bij mij erg mee, alleen is mijn afdekglaasje ook al gebarsten (waarschijnlijk door dezelfde tafelpunt als Mistorie_16 ;))
Moet nog steeds ff naar Solid Vision bellen/mailen om te zien of dat betaalbaar te vervangen is..

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand al hoe je de trilfunctie kan toevoegen met Mobile Music Polyphonic ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb deze telefoon nou sinds januari al en ff over de batterij kan er een week meedoen en dan doe ik er alles mee dagelijks..

maar wat zijn nu de beste instellingen voor de fotos want ik hoor steeds andere dingen, zelf heb ik hem staan op sxga 1280x1024, superfijn, spot focus uit, iso 400 wat zijn de echte verschillen als ik de spot focus aan zet.. zie wel dat ik dan een ander beeld krijg maar echt verschil ?

denk dat ik mss als ik een x vrij ben weer ook ff richting rijswijk ga :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 12:16:
heb deze telefoon nou sinds januari al en ff over de batterij kan er een week meedoen en dan doe ik er alles mee dagelijks..

maar wat zijn nu de beste instellingen voor de fotos want ik hoor steeds andere dingen, zelf heb ik hem staan op sxga 1280x1024, superfijn, spot focus uit, iso 400 wat zijn de echte verschillen als ik de spot focus aan zet.. zie wel dat ik dan een ander beeld krijg maar echt verschil ?

denk dat ik mss als ik een x vrij ben weer ook ff richting rijswijk ga :P
Bij foto kan je spot focus aanzetten wat er voor zorgt dat dee camera alleen kijkt naar de belichting in het vakje. zo kan je dus een foto tegen het licht in maken.

Als je geen problemen hbt met je D500 waarom zou je dan naar Rijswijk gaan ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er iets bekend over de push to talk mogelijkheid met de d500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 19:00:
is er iets bekend over de push to talk mogelijkheid met de d500
ben dr weer had een druk weekend :+
zover ik weet kan dat alleen met de d500e ofzo met die televiesie functie. met de normale firmware kan het in iedergeval geloof ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe moet ik foto's van mijn telefoon naar de computer halen met BT of is dat niet mogelijk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 22:40:
hoe moet ik foto's van mijn telefoon naar de computer halen met BT of is dat niet mogelijk??
jahwel kan via de software van je bleutooth stik of die van samsung pimps en file manager :Y)
je kan dr alles mee :) suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu al een paar weken de samsung D500, geen problemen mee gehad.
Maar vandeweek heb ik een vriendin een sms gestuurd met daarin zo'n animatie (als emoticon, omdat je geen haakjes kunt gebruiken :( ).
Hierbij kreeg zij een virusmelding :? Sindsdien doet haar telefoon raar (een oudere samsung) en krijgt zij al mijn sms-jes 3 keer (ik krijg maar 1 keer een ontvangsbevestiging) en altijd maar de halve tekst.
Zij is nu dus een beetje opzoek waar het nou vandaan komt en wat ze er aan kan doen.
Ik vroeg mij af of men hier er meer van weet. Komt het van mij? Ik heb alleen maar wat foto's en mp3's van mjin comp naar tel met (werkend 8) ) bluetooth ge-upload. Verder geen vage bestanden ofzo gedownload ergens.

Iemand trouwens ook een idee hoe je simpele smileys in kan toetsen? Dus gewoon met dubbele punten, punt comma's en haakjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Laatst online: 00:26

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

bij het sms-intoetsen kan je met de knop rechtsboven kiezen tussen T9, normaal toetsenbord, nummerieke toetsen en symbolen. En in die kun menuknopje naar beneden de diverse symbolen opzoeken. werkt prima

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks, die had ik nog niet gevonden. Had in de handleiding gekeken maar daar staan de haakjes niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiberium

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Mag ik even huilen? :'( Ik heb hem nu 5 dagen en het eerste serieuze probleem doet zich voor: ik krijg soms ineens out of the blue de melding "beperkte service" ik kan dan alleen "noodoproepen" doen, en niet gebeld worden. Door het telefoontje staat een rode streep bovenin het scherm.

Gebeld met orange, volgens hen had dat er mee te maken dat de sim kaart misschien er niet goed inzat. Nou, ik heb hem helemaal netjes opnieuw erin gestopt, en schoongewreven (voor de zekerheid, gewoon met een stukje tshirt) maar het probleem komt steeds weer terug. Het gebeurt me ongeveer 1x per dag, de oplossing is de telefoon uitzetten en dan weer aan, dan is het weer weg.

Ik heb nog 2 dagen ofzo de mogelijkheid om een verzekering erop af te sluiten. Is dat verstandig ivm dit probleem? Ik ga er namelijk vanuit dat als ik geen verzekering heb, ik mijn telefoon kwijt ben gedurende de reparatie, en met verzekering gewoon een ruiltoestel krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terugbrengen en een nieuwe vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjonge jonge mijn d500 heeft het gister begeven !
had hem uitgezet en wil hem even later weer aanzetten, ja dus niet.
Blijft de hele tijd op het begin scherm staan dus Samsung D500 of zo en voor de rest gebeurd er niks.
Dus vandaag naar de winkel gebracht en hij is opgestuurd.
Schijnbaar MAX 2 weken omdat het een telefoon van ongeveer 1.5mnd oud is.
Dus ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

Tiberium schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:37:
Mag ik even huilen? :'( Ik heb hem nu 5 dagen en het eerste serieuze probleem doet zich voor: ik krijg soms ineens out of the blue de melding "beperkte service" ik kan dan alleen "noodoproepen" doen, en niet gebeld worden. Door het telefoontje staat een rode streep bovenin het scherm.
[...]
Ik heb het zelf ook wel vaak in de parkeergarage want "Beperkte service" is volgens mij dat je telefoon wel ontvangst heeft, maar helaas niet van je eigen provider. Als je dus bij Orange zit zou dat betekenen dat je bv wel Vodafone kan ontvangen (en daarom ook 112 kan bellen), maar dat er dus geen Orange signaal is. Als er geen ontvangst is kan je niets bellen, ook geen noodnummers.

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Ook schreef op woensdag 13 april 2005 @ 19:56:
[...]

Ik heb het zelf ook wel vaak in de parkeergarage want "Beperkte service" is volgens mij dat je telefoon wel ontvangst heeft, maar helaas niet van je eigen provider. Als je dus bij Orange zit zou dat betekenen dat je bv wel Vodafone kan ontvangen (en daarom ook 112 kan bellen), maar dat er dus geen Orange signaal is. Als er geen ontvangst is kan je niets bellen, ook geen noodnummers.
u gaat door voor de wasmachine :D Zo iets is het idd. Let maar eens op als je zoiets krijgt, dan zij linksbovenin je streepjes van ontvangst weg of staat er net met moeite 1 streepje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook schreef op woensdag 13 april 2005 @ 19:56:
Klopt, maar ik ken veel Samsungs die deze melding ook zomaar geven (als in defect) terwijl 't bereik wel in orde is. Toestel dus omruilen of laten nakijken.

Eventueel kan je de sim even in een ander toestel doen als je op die locatie bent. Heb je dan wel bereik dan weet je wat het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiberium

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Het ligt helaas niet aan het signaal, mijn vriendin heeft een SE k700i ook met orange free en zij heeft vol bereik. Op mijn telefoon zie ik ook vol bereik op dat moment, maar wel beperkte service.

Nogmaals deze vraag: is het verstandig om alsnog die verzekering af te sluiten ivm dit probleem en het kwijt zijn van telefoon bij reparatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Tiberium schreef op woensdag 13 april 2005 @ 22:14:
Het ligt helaas niet aan het signaal, mijn vriendin heeft een SE k700i ook met orange free en zij heeft vol bereik. Op mijn telefoon zie ik ook vol bereik op dat moment, maar wel beperkte service.

Nogmaals deze vraag: is het verstandig om alsnog die verzekering af te sluiten ivm dit probleem en het kwijt zijn van telefoon bij reparatie?
dit probleem is meer een geval van t claimen tijdens je garantie periode. Heb je geluk krijg je gelijk een nieuwe mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Tiberium schreef op woensdag 13 april 2005 @ 22:14:

optie 1 aangezien je nog tijd hebt voor je verzekering aftesluiten houd dat in dat je hem net hebt oftewel nog terug kan naar de winkel voor een nieuwe.

optie 2 als dat niet meer mogelijk is zou ik voor de verzekering gaan want dat kost je 7.50 per maand en dan krijg je een leentoestel en alles erop en er aan!

bedenkt wel dat je een toestel van E600 in je handen hebt en dit was juist de rede waarom ik een verzekering genomen heb!

Ik heb de laatste tijd het gevoel, ben er nog niet zeker van, dat mijn klok te langzaam loopt! want ik heb zo een videorecorder die zijn tijd doorkrijgt via radio signalen zegmawar dus vol automatisch en om de week loopt mijn tel een paar minuten achter! heeft iemand nog meer dit probleem? :?

[ Voor 15% gewijzigd door DaannO op 15-04-2005 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ik zie dat in de ts de tabbellen het niet meer doen! ik heb contact opgenomen met de oude ts en wacht op zijn antwoord! ik hoop dat mijn nieuwe ts dit probleem verholpen is en anders stap ik over op nieuwe tabellen.

[ Voor 5% gewijzigd door DaannO op 15-04-2005 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unconnected
misschien nutteloos om te vermelden dit maar misschien vind iemand het handig :)
die bluetooth/java control voor winamp werkt niet op de samsung doordat hij geen java-bluetooth-api heeft ofzo. nu kan je natuurlijk via een winamp plugin via wap je winamp bedienen op je mobiel maar dat kost je bij t-mobile weer veel geld voor data.

en ik las hier dat iemand zijn downloads in de gaten hield door te kijken naar zijn shared files. dat kan je tuurlijk doortrekken... als je 1 van die files probeert te openen en je noemt ze play en stop voor winamp bijvoorbeeld... en je schrijft een programmaatje dat in de gaten houd welke files 'in 'use' zijn in je gesharede directory. naja zo'n programmaatje ben ik aan het schrijven. had ff tijd over (geen school vandaag). kweet niet of iemand geinterreseerd is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
unconnected schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:44:
misschien nutteloos om te vermelden dit maar misschien vind iemand het handig :)
die bluetooth/java control voor winamp werkt niet op de samsung doordat hij geen java-bluetooth-api heeft ofzo. nu kan je natuurlijk via een winamp plugin via wap je winamp bedienen op je mobiel maar dat kost je bij t-mobile weer veel geld voor data.

en ik las hier dat iemand zijn downloads in de gaten hield door te kijken naar zijn shared files. dat kan je tuurlijk doortrekken... als je 1 van die files probeert te openen en je noemt ze play en stop voor winamp bijvoorbeeld... en je schrijft een programmaatje dat in de gaten houd welke files 'in 'use' zijn in je gesharede directory. naja zo'n programmaatje ben ik aan het schrijven. had ff tijd over (geen school vandaag). kweet niet of iemand geinterreseerd is :P
klinkt goed! ik zelf heb er niet zo veel aan maarre als het echt blijkt te werken wil ik wel in de ts meenemen! en post anders ook ff een download link in het topic. nice going mate ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unconnected
DaannO schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:58:
[...]

klinkt goed! ik zelf heb er niet zo veel aan maarre als het echt blijkt te werken wil ik wel in de ts meenemen! en post anders ook ff een download link in het topic. nice going mate ;)
zo te zien werkt het idee in elk geval :D
het nadeel is wel dat het valide files moeten zijn anders opent de samsung ze niet. ik heb dus gewoon 3 kleine jpg'tjes gemaakt voor play en stop enzo. en mijn status window pakt nu gewoon wat ie moet doen zodra ik de file open op de telefoon :P

de link met winamp kan via standard calls... gewoon nu nog de extentie deraf strippen en klaar :P

Afbeeldingslocatie: http://www.gameweek.nl/~unconnected/mogelijk.png

edit @ 20:34

Afbeeldingslocatie: http://www.gameweek.nl/~unconnected/works.png

het werkt. ik kan met de bestandsviewer mijn winamp nu netjes op pause zetten. op play en op stop. volume enzo zou makkelijk derbij kunnen... maar ik ondervond net een nadeel. hij download natuurlijk het bestand naar je mobiel en voegt er als het bestand al bestaat een (x) achter (met x een getal van 1,2,3 etc). dus iedere actie die je doet geeft je een bestandje (van een paar bytes wel is waar mja). naja als iemand het wil proberen maak ik der wel een zipje van. mijn idee werkte in elk geval :+

[ Voor 33% gewijzigd door unconnected op 15-04-2005 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 31-07 14:57
Ghehe, unconnected. Ik snap er weinig, maar volgens mij is dit wel brilliant :)

Kan je het misschien uitleggen? Wat is het nut hiervan eigenlijk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:13
Ik heb heel vaak beperkt doorschakelen, zit bij Hi.

*Test even

Heb nu 4 streepjes, als ik nu iemand bel krijg ik ook beperkt doorschakelen.... snap er weinig van... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 10-07 10:01
Ik heb sinds kort de Samsung D500 en heb vanmorgen een USB adapter aangeschaft om bestanden over te kunnen zetten van/naar m'n PC. Ik werk met de Bluetooth USB adapter BTA-3120 en het programma BlueSoleil. Het overzetten van m'n telefoon naar de PC werkt goed als ik het bestand op m'n telefoon opzoek en dan via opties voor verzenden => via bluetooth kies.

Andersom verzenden, van PC naar telefoon dus, moet ook mogelijk zijn lijkt me. Als ik een bestand selecteer en voor rechtermuisknop => kopiëren naar => bluetooth-apparaat kies, staat m'n telefoon er echter niet bij. Up- en downloaden via BlueSoleil werkt ook niet. Probeer ik wat van m'n telefoon naar de PC te kopiëren, dan gebeurt er niets, andersom krijg ik de error "Uploaden bestand mislukt". Een nieuwe map aanmaken via dat programma gaat ook niet, ik krijg dan altijd de error "Dubbele mapnaam of toegang geweigerd".

Heeft iemand enig idee wat er mis is (instelling misschien) en hoe ik het kan verhelpen? ;(

[ Voor 4% gewijzigd door Exitium op 16-04-2005 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unconnected
Wicked_Wy schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 14:23:
Ghehe, unconnected. Ik snap er weinig, maar volgens mij is dit wel brilliant :)

Kan je het misschien uitleggen? Wat is het nut hiervan eigenlijk??
het nut was eigenlijk gewoon via bluetooth je winamp van pc bedienen. kan ik vanuit de douche als ik mijn tanden sta te poetsen ofzo het volgende nummer kiezen in winamp enzo :P
met andere bluetooth telefoons kan dat al met een bestaand programma maar dat draait helaas niet op de samsung (door een beperking van de java-api die erop draait). en of het nuttig is. ah. je moet wat als je beetje te veel tijd om handen hebt toch :+

@ Exitium
zover ik weet is het niet mogelijk zelf mappen aan te maken, en kan je alleen kopieren in de 'download' folders. wat bij mij altijd werkt is een bestand 'kopieren' en dan in 'my bluetooth places' (in de windows verkenner) plakken op je mobiel. staat daar je mobiel niet tussen moet je de 'zichtbaarheid' op je telefoon waarschijnlijk op 'ja' zetten ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 10-07 10:01
unconnected schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 16:01:

@ Exitium
zover ik weet is het niet mogelijk zelf mappen aan te maken, en kan je alleen kopieren in de 'download' folders. wat bij mij altijd werkt is een bestand 'kopieren' en dan in 'my bluetooth places' (in de windows verkenner) plakken op je mobiel. staat daar je mobiel niet tussen moet je de 'zichtbaarheid' op je telefoon waarschijnlijk op 'ja' zetten ofzo :)
Het eerste was het probleem, ik kopieerde niet naar een "download"-map. Net een mp3-tje erop gezet, werkt goed. Thanks. ;) Zo alleen kijken welke extenties 'ie voor movies pakt, mpegs niet in ieder geval. ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Exitium schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 21:26:
[...]

Het eerste was het probleem, ik kopieerde niet naar een "download"-map. Net een mp3-tje erop gezet, werkt goed. Thanks. ;) Zo alleen kijken welke extenties 'ie voor movies pakt, mpegs niet in ieder geval. ^_^
De D500 pakt alleen .mp3, .mp3 en .3gp bestanden. 3gp Is het filmpies-bestand.
In de startpost staat volgens mij een tutorial over hoe je filmpjes kan omzetten naar 3gp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik een ENORM nadeel vind (tenzij iemand al een fix er voor weet), is dat ik ALTIJD foto's op hoge resolutie schiet met de D500. Als ik een leuke foto heb gemaakt en die wil doorsturen via MMS, dan krijg je gelijk dat de maximum grootte is bereikt. En ik zie geen enkele mogelijkheid om op de phone te resizen en ik ga natuurlijk niet alles op 640x480 schiet voor het geval dat ik ooit eens wil MMSen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
unconnected schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 16:01:
[...]

het nut was eigenlijk gewoon via bluetooth je winamp van pc bedienen. kan ik vanuit de douche als ik mijn tanden sta te poetsen ofzo het volgende nummer kiezen in winamp enzo :P
met andere bluetooth telefoons kan dat al met een bestaand programma maar dat draait helaas niet op de samsung (door een beperking van de java-api die erop draait). en of het nuttig is. ah. je moet wat als je beetje te veel tijd om handen hebt toch :+
Okidoki, thanks! Weer wat wijzer geworden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unconnected
trouwens misschien rare vraag... maar stel iemand belt. kan ik dat dan ook opnemen? met mijn nokia 8310 kon je een heel gesprek (max 3min) opnemen zeg maar. ik heb hierop wel een voicerecorder gevonden maar die kan je niet activeren als iemand belt zo te zien (staat niets over in het boekje en ook niet in het 'opties' menuutje wat je hebt als iemand belt)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Wicked_Wy schreef op zondag 17 april 2005 @ 00:46:
[...]

De D500 pakt alleen .mp3, .mp3 en .3gp bestanden. 3gp Is het filmpies-bestand.
In de startpost staat volgens mij een tutorial over hoe je filmpjes kan omzetten naar 3gp.
uhh mp4 pakt hij alleen moet je deze in de video download map plaatse op deze manier kan ik rond de 50 liedjes kwijt op mijn tel!
unconnected schreef op zondag 17 april 2005 @ 20:23:
trouwens misschien rare vraag... maar stel iemand belt. kan ik dat dan ook opnemen? met mijn nokia 8310 kon je een heel gesprek (max 3min) opnemen zeg maar. ik heb hierop wel een voicerecorder gevonden maar die kan je niet activeren als iemand belt zo te zien (staat niets over in het boekje en ook niet in het 'opties' menuutje wat je hebt als iemand belt)...
nee ik heb even rond gekeken en deze functie is inderdaad niet beschikbaar. misschien met een nieuwe firmware maar dat lijkt me sterk.. wel jammer voor de peter r de vries onder ons die een prive dective na willen doen :+

[ Voor 19% gewijzigd door DaannO op 17-04-2005 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unconnected
DaannO schreef op zondag 17 april 2005 @ 23:48:
[...]

nee ik heb even rond gekeken en deze functie is inderdaad niet beschikbaar. misschien met een nieuwe firmware maar dat lijkt me sterk.. wel jammer voor de peter r de vries onder ons die een prive dective na willen doen :+
naja ik denk dat het misschien gewoon ook niet meer mag ofzo :?
mijn oude nokia deed het altijd gewoon wel. en mijn motorola v3690 ook... maar pa's nieuwe 6310 geeft tijdens het opnemen hele irritante piepjes zodat de andere partij weet dat je opneemt. en met mijn samsung mag het al helemaal niet meer. misschien nieuwe wetgeving ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

unconnected schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:50:
[...]

naja ik denk dat het misschien gewoon ook niet meer mag ofzo :?
mijn oude nokia deed het altijd gewoon wel. en mijn motorola v3690 ook... maar pa's nieuwe 6310 geeft tijdens het opnemen hele irritante piepjes zodat de andere partij weet dat je opneemt. en met mijn samsung mag het al helemaal niet meer. misschien nieuwe wetgeving ofzo :)
met m'n SE K700i kan ik ook gewoon opnemen hoor, zonder piepjes en dergelijke en dat is ook redelijk nieuw toestel. K denk dat Samsung gewoon vergeten is om deze functie erin te 'proppen' net als sms-bevestiging met nieuwe sms ipv 'stamp' of bijvoorbeeld mp3 functie op de achtergrond terwijl je smsje typt enzo. Hele stomme foutjes vind ik, die bij elkaar zwaar afwegen om de telefoon niet te kopen. (vind ik dan)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
CLB schreef op maandag 18 april 2005 @ 17:14:
[...]

met m'n SE K700i kan ik ook gewoon opnemen hoor, zonder piepjes en dergelijke en dat is ook redelijk nieuw toestel. K denk dat Samsung gewoon vergeten is om deze functie erin te 'proppen' net als sms-bevestiging met nieuwe sms ipv 'stamp' of bijvoorbeeld mp3 functie op de achtergrond terwijl je smsje typt enzo. Hele stomme foutjes vind ik, die bij elkaar zwaar afwegen om de telefoon niet te kopen. (vind ik dan)
het is ook maar net hoe je het allemaal ziet he. kijk wij zeggen fouten en daar ben ik het ook mee eens maar mischien zeggen zei overbodige functies en anders hou je helemaal geen gehuegen meer over voor andere dingen bijwijzen van spreken.. het is maar net uit welk oogpunt je t ziet;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-08 15:50

MaDLiVe

.-Observer-.

DaannO schreef op maandag 18 april 2005 @ 19:16:
[...]

het is ook maar net hoe je het allemaal ziet he. kijk wij zeggen fouten en daar ben ik het ook mee eens maar mischien zeggen zei overbodige functies en anders hou je helemaal geen gehuegen meer over voor andere dingen bijwijzen van spreken.. het is maar net uit welk oogpunt je t ziet;)
Dat is niet zo Samsung, laat her en der zeker wel steekjes vallen erg jammer. Steekjes die zo makkelijk te verhelpen zijn met nieuwe firmware en heel wat irritatie besparen. Ik heb mijn D500 iig afgestaan aan mijn broertje. Ben weer bij de t630 beland. Irriteerde me echt aan de telefoon en dan met name het sms gedeelte en de robuustheid. Even wachten op de k750i voor mij.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week heb ik een D500 gekocht en ik meen me te herinneren dat de verkoper me liet zien dat er een cd-rom met naar ik aanneem Easy Studio bij zat (formaat cd-singeltje, da's 3 inch denk ik, i.i.g. zo'n kleintje). Een dag later realiseerde ik me dat die cd-rom niet in de doos zat. Dus ben ik teruggegaan naar de winkel waar diezelfde verkoper me vertelde dat er geen cd-rom bij het toestel werd geleverd. De software kon ik van de site van Samsung downloaden. Net even gekeken en de handleiding voor Easy Studio gedownload. Daarin wordt gesproken van een meegeleverde installatie-cd. In de handleiding van het toestel zelf staat hierover echter niets.
Kan iemand bevestigen dat er inderdaad een installatie-cd wordt meegeleverd? Het gaat om een D500 i.c.m. een KPN Hi abonnement. Als het inderdaad aan de winkel ligt, denk ik dat zij gemakkelijker dan ikzelf een vervangende cd bij Samsung kunnen regelen, of misschien zwerft dat ding daar nog rond. Hoe dan ook, ik wil een compleet en origineel pakket geleverd krijgen voor het geld dat ik heb besteed. Bevind ik mij in de beginfase van een ernstige hersenziekte, of heb ik inderdaad een cd-rom gezien? Graag jullie reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 00:51:
Vorige week heb ik een D500 gekocht en ik meen me te herinneren dat de verkoper me liet zien dat er een cd-rom met naar ik aanneem Easy Studio bij zat (formaat cd-singeltje, da's 3 inch denk ik, i.i.g. zo'n kleintje). Een dag later realiseerde ik me dat die cd-rom niet in de doos zat. Dus ben ik teruggegaan naar de winkel waar diezelfde verkoper me vertelde dat er geen cd-rom bij het toestel werd geleverd. De software kon ik van de site van Samsung downloaden. Net even gekeken en de handleiding voor Easy Studio gedownload. Daarin wordt gesproken van een meegeleverde installatie-cd. In de handleiding van het toestel zelf staat hierover echter niets.
Kan iemand bevestigen dat er inderdaad een installatie-cd wordt meegeleverd? Het gaat om een D500 i.c.m. een KPN Hi abonnement. Als het inderdaad aan de winkel ligt, denk ik dat zij gemakkelijker dan ikzelf een vervangende cd bij Samsung kunnen regelen, of misschien zwerft dat ding daar nog rond. Hoe dan ook, ik wil een compleet en origineel pakket geleverd krijgen voor het geld dat ik heb besteed. Bevind ik mij in de beginfase van een ernstige hersenziekte, of heb ik inderdaad een cd-rom gezien? Graag jullie reactie.
Er wordt geen installatie-cd meegeleverd. De software is inderdaad te downloaden vanaf de Samsung website.
DaannO schreef op zondag 17 april 2005 @ 23:48:
[...]

uhh mp4 pakt hij alleen moet je deze in de video download map plaatse op deze manier kan ik rond de 50 liedjes kwijt op mijn tel!
Ghehe, sorry...Ik zie net dat ik 2x '.mp3' heb getypt. Eentje daarvan moet .mp4 zijn... ;)
Ik heb ook een heleboel .mp4-bestanden op m'n D500 staan. Het is echt handig. Neem minder geheugen in beslag, dus meer muziek/filmpjes op m'n telefoon. En de geluidskwaliteit is ook nogeens even goed als .mp3. :)
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Wicked_Wy schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 02:17:
[...]

Er wordt geen installatie-cd meegeleverd. De software is inderdaad te downloaden vanaf de Samsung website.

[...]

Ghehe, sorry...Ik zie net dat ik 2x '.mp3' heb getypt. Eentje daarvan moet .mp4 zijn... ;)
Ik heb ook een heleboel .mp4-bestanden op m'n D500 staan. Het is echt handig. Neem minder geheugen in beslag, dus meer muziek/filmpjes op m'n telefoon. En de geluidskwaliteit is ook nogeens even goed als .mp3. :)
:)
nee er word geen cd mee geleverd!

en dat mp4 is echt super geil jah :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eeyz wazzup!?
Ik heb ook 'n Samsung D500 & heb het display alweer gemolt maarja > verzekerd: krijg hem morge weer gefixed terug. 8)
Maar daar ging 't niet over. Mijn vraag is of dat je de instellingen van WAP kunt veranderren ofzo, want iederre keer als ik perongeluk op die "i/ok" toets druk gaat hij inbellen... Dit wil ik dus niet. :P

ThanX

Psycho

BTW, Ik kreeg bij m'n gratis BT Dongle wel 'n installatie (mini) cd

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2005 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:05:
Eeyz wazzup!?
Ik heb ook 'n Samsung D500 & heb het display alweer gemolt maarja > verzekerd: krijg hem morge weer gefixed terug. 8)
Maar daar ging 't niet over. Mijn vraag is of dat je de instellingen van WAP kunt veranderren ofzo, want iederre keer als ik perongeluk op die "i/ok" toets druk gaat hij inbellen... Dit wil ik dus niet. :P

ThanX

Psycho
kan niet heb ik ook heel vaak maar je krijgt het niet weg nee...
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:08:
Okay, thanQ..

BTW, ik had die post nog geen minuut er op staan & k kreeg al juh antwoord:P
ben door de weeks 24/7 online :+

[ Voor 21% gewijzigd door DaannO op 19-04-2005 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A'ight

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2005 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb het volgende probleem waar ik nog geen antwoord op heb weten te vinden.

Ik heb de USB dongle geinstalleerd, middels m'n PC kan ik m'n telefoon zien en m'n telefoon ziet de PC. Wil ik nu een foto versturen van mn telefoon naar m'n PC dan klik ik bij de foto op verzenden naar en dan de PC selecteren. De andere kant op kan ook, ga op een bestand staan op m'n PC, rechtermuisknop -> kopieren naar -> Bluetooth apparaat. En hopa, bevestiging wordt gevraagd, bevestigen en het bestand wordt verzonden. (als de D500 het ondersteund).

Middels de PC Sync software van Samsung kan ik met outlook synchroniseren en m'n contactpersonen, agenda uitwisselen. Werkt allemaal perfect.

Maar wil ik nu middels EasyStudio 2.0 PIM en File Manager met m'n telefoon communiseren, dan gebeurt er helemaal niets. Ik heb 2 COM poorten, COM3 staat op richting uitgaand met de opmerking seriele poort. COM 4 staat op richting binnenkomend.
Wanneer ik in EasyStudio middels Bestand -> instellingen -> COM3 selecteer krijgt mijn telefoon een melding of het een seriele verbinding wel maken. Deze accepteer ik dan..... en hier blijft het ook bij. Daarna gebeurt er niets meer, EasyStudio haalt dan geen gegeven op van m'n telefoon. Bij File Manager staat de melding OFF LINE!!!

Wat doe ik fout, zie ik ergens een essentiele instelling over het hoofd ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Timo002 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 21:31:
Ik heb het volgende probleem waar ik nog geen antwoord op heb weten te vinden.

Ik heb de USB dongle geinstalleerd, middels m'n PC kan ik m'n telefoon zien en m'n telefoon ziet de PC. Wil ik nu een foto versturen van mn telefoon naar m'n PC dan klik ik bij de foto op verzenden naar en dan de PC selecteren. De andere kant op kan ook, ga op een bestand staan op m'n PC, rechtermuisknop -> kopieren naar -> Bluetooth apparaat. En hopa, bevestiging wordt gevraagd, bevestigen en het bestand wordt verzonden. (als de D500 het ondersteund).

Middels de PC Sync software van Samsung kan ik met outlook synchroniseren en m'n contactpersonen, agenda uitwisselen. Werkt allemaal perfect.

Maar wil ik nu middels EasyStudio 2.0 PIM en File Manager met m'n telefoon communiseren, dan gebeurt er helemaal niets. Ik heb 2 COM poorten, COM3 staat op richting uitgaand met de opmerking seriele poort. COM 4 staat op richting binnenkomend.
Wanneer ik in EasyStudio middels Bestand -> instellingen -> COM3 selecteer krijgt mijn telefoon een melding of het een seriele verbinding wel maken. Deze accepteer ik dan..... en hier blijft het ook bij. Daarna gebeurt er niets meer, EasyStudio haalt dan geen gegeven op van m'n telefoon. Bij File Manager staat de melding OFF LINE!!!

Wat doe ik fout, zie ik ergens een essentiele instelling over het hoofd ofzo?
toon volledige bericht
dit probleem had je laatst ook al geloof ik en toen had ik je aangeraden om niet de file manager van samsung te gebruiken maar van die bt software werkt bij mij namelijk veel beter en sneller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
DaannO schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 21:44:
[...]

dit probleem had je laatst ook al geloof ik en toen had ik je aangeraden om niet de file manager van samsung te gebruiken maar van die bt software werkt bij mij namelijk veel beter en sneller!
Ik heb dit probleem nooit eerder aangedragen. Maar bij m'n BT dongle zit geen software!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:05:
Eeyz wazzup!?

ThanX

Psycho

BTW, Ik kreeg bij m'n gratis BT Dongle wel 'n installatie (mini) cd
Dat was van Easy Studio of de drivers voor je Dongle??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Afbeeldingslocatie: http://www.scheerenfoppen.nl/files/folder7.jpg
ja ja je ziet het goed.. het lijkt me wel een drukvout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Haha weirde shit! Als dit waar zou zijn zou je je Samsung nog maar voor 100 euro kunnen doorverkopen omdat hij anders toch is te krijgen met prepaid :?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

laat maar.. drukvout dus.. : t-mobile relax 200 abbo.. 25 euro per maand.. of het nou 1 jaar of 2 jaar is.. dat maakte me niet zoveel meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
henkleerssen schreef op woensdag 20 april 2005 @ 09:16:
laat maar.. drukvout dus.. : t-mobile relax 200 abbo.. 25 euro per maand.. of het nou 1 jaar of 2 jaar is.. dat maakte me niet zoveel meer uit.
Drukfout jah...
Heb je het nagevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Wicked_Wy schreef op woensdag 20 april 2005 @ 16:19:
[...]

Drukfout jah...
Heb je het nagevraagd?
Het is al geretificeerd, check de link maar van dat plaatje! Gewoon norts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Hij is er dan! Het Samsung SGH-D500 topic (deel 4) Hij is nog niet af maar heb wel het een en ander veranderd en een paar dingen toegevoegd!

hij is nog lang niet af dus wijzigingen volgen en spellings fouten ook :P

[ Voor 28% gewijzigd door DaannO op 21-04-2005 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 08-08 10:44

Korakal

Up up up!

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let bij het posten van links goed op de policy m.b.t. midlets; veel sites bevatten niet-toegestaan materiaal! Het posten van deze links levert Officiële Waarschuwingen op.
Verder is elke vraag of hulp bij unlocken hier ongewenst.