Jah, het is gelukt, en de nieuwe software doet het ook nog (steeds). 'k Heb nog wel dat m'n telefoon opeens reboot. Maar hij is niet blijven vastzitten.Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 22:46:
[...]
Heey,
Ik heb hetzelfde als jou met mijn e800. Nu is mijn vraag of dat het is gelukt bij jou met die nieuwe software. En hoeveel kosten het.
Ik hoor graag nog iets van jullie kvanantwerpen@home.nl
Je gaat met je telefoon naar Solid Vision toe (wel altijd garantiebewijs/aankoopbonnetje meenemen) en geeft je telefoon af. Achter 'de schermen' ondergaat je telefoons een paar tests, daaruit moet een conclusie komen.
In mijn geval was het zo dat ik een geheel nieuw toestel meekreeg, want de software was niet meer te repareren/opnieuw te installeren. 'k Was wel al m'n bestanden kwijt. Mijn wachttijd was een half uur tot drie kwartier.
En omdat m'n D500 binnen het garantietermijn valt (1 jaar), waren er geen kosten voor mij.
*Edit* Je kan er ook voor kiezen om je telefoon (SIM-kaart en batterij hoeven niet mee) op te sturen naar Solid Vision, maar dat duurt dan (natuurlijk) wel langer. Ik heb een OV-kaart en was een dagje vrij, dus koos ik ervoor om naar Rijswijk af te reizen.
[ Voor 14% gewijzigd door Wicked_Wy op 05-04-2005 00:52 ]