Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik heb een Samsung D500 met een Bluetooth dongle BTA-3100.

Nu heb ik een probleem. Met de laatste drivers van de makers van de dongle werkt bluesoleil (prog wat bij de driver zit) maar gedeeltelijk. Ik kan bestanden naar de telefoon toe sturen, en terug. Alleen de sync service kan niet worden gestart (iemand enig idee waarom??)

Wanneer ik de pc sync van easystudio installeer, dan ziet deze geen telefoon.

Heeft iemand enig idee wat ik zou kunnen doen?

Ik heb Windows XP SP2. Ik heb de tips van dit forum over SP2 al opgevolgd dus het lijkt me niet dat het daar nog aan ligt.

Als ik kijk bij apparaatbeheer staat er onder
modems:
- Bluetooth DUN Modem
- Bluetooth Fax Modem
- Bluetooth LAP Modem
- Bluetooth LAP Modem #2

bij de netwerkadapters staat een 'Bluetooth PAN network adapter'

en bij USB-controllers staat de 'bluetooth USB Dongle'

Alvast bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:52
net ook mn d500 binnen gekregen.
wat mij ook het meeste irriteerd is dat je niet en mp3 ringtone en trillen tegelijk kan doen :( gewoon gay....
zat vanmiddag op de fiets en dan hoor je zo'n mp3 geval dus echt niet! 3 oproepen gemist :(

weet iemand hoe je een tril aan een .mid kan toevoegen? dan lepel ik wel het toontje van mn 6820 over... :(

t'is dat ie zo'n mooi helder scherm heeft, anders had ik m wel verpatst... bah...

[ Voor 14% gewijzigd door sharkzor op 25-03-2005 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Klopt het trouwens dat het zo lang duurt om een mp3 bestand op je telefoon te zetten. Over een bestand van 4mb doe ik een dikke 5 minuten. Ik werk via een Bluetooth USB dongle.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenzzz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 20:11
Ik heb nu toch iets wazigs, en ik weet niet precies wat ik er mee moet.

Als ik iemand bel, maakt niet uit wie: dan zegt hij eerst: beperkt doorschakelen!? Ik snap er niets van? wat doet dit / wat betekend dit? bellen gaat trouwens wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvanthoff
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2022
sharkzor schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 18:45:
net ook mn d500 binnen gekregen.
wat mij ook het meeste irriteerd is dat je niet en mp3 ringtone en trillen tegelijk kan doen :( gewoon gay....
zat vanmiddag op de fiets en dan hoor je zo'n mp3 geval dus echt niet! 3 oproepen gemist :(

weet iemand hoe je een tril aan een .mid kan toevoegen? dan lepel ik wel het toontje van mn 6820 over... :(

t'is dat ie zo'n mooi helder scherm heeft, anders had ik m wel verpatst... bah...
Zoek het programma "Mobile Music Polyphonic" Dat kan MP3 omzetten naar MMF voor Samsung, die hebben wel trilfuncte er bij. Heb je dus én je MP3 én je trilfunctie! :)

Maar je hebt gelijk, het is erg gay dat je neit gewoon tril kan instellen bij je MP3! ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
nvanthoff schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 19:16:
[...]

Zoek het programma "Mobile Music Polyphonic" Dat kan MP3 omzetten naar MMF voor Samsung, die hebben wel trilfuncte er bij. Heb je dus én je MP3 én je trilfunctie! :)

Maar je hebt gelijk, het is erg gay dat je neit gewoon tril kan instellen bij je MP3! ;P
tnx... maar dan word het 8khz blahbleh geluid :(

iemand een idee hoe ik tril onder een midi gooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisW
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
sharkzor schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 18:45:
wat mij ook het meeste irriteerd is dat je niet en mp3 ringtone en trillen tegelijk kan doen
Ik heb gewoon ingesteld dat ie eerst gaat trillen en daarna automatisch over op Mp3 :)

Vind ik eigenlijk nog wel de beste oplossing ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de topics over de d500 door gelezen en vooral dingen gevonden over problemen met de bluetooth dongle indien deze er waren.
Ik heb sinds een paar dagen de samsung D500 met een datakabel.
Ik heb het programma easystudio gedownload en geïnstalleerd en hij haalt de bestanden van de telefoon op (sms, namen enz).
Nu wil ik een aantal mp3 tjes op de telefoon zetten (of mp4).
Als ik dit bij file manager wil doen dan geeft hij bij een mp3 en mp4 file aan: not acceptable file size.
Wil ik een mp3 bestand van de telefoon naar de computer halen dan zegt hij: fail to transfer files!
Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?

Ik ben trouwens bezig met easystudio 1.0, want 2.0 doet het niet. Deze maakt al geen verbinding met de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Virus.NL schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 21:05:
[...]
Ik heb gewoon ingesteld dat ie eerst gaat trillen en daarna automatisch over op Mp3 :)

Vind ik eigenlijk nog wel de beste oplossing ook :)
Helemaal mee eens!!

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen.. kan iemand helpen??

Ik heb een Samsung D500 met een Bluetooth dongle BTA-3100.

Nu heb ik een probleem. Met de laatste drivers van de makers van de dongle werkt bluesoleil (prog wat bij de driver zit) maar gedeeltelijk. Ik kan bestanden naar de telefoon toe sturen, en terug. Alleen de sync service kan niet worden gestart (iemand enig idee waarom??)

Wanneer ik de pc sync van easystudio installeer, dan ziet deze geen telefoon.

Heeft iemand enig idee wat ik zou kunnen doen?

Ik heb Windows XP SP2. Ik heb de tips van dit forum over SP2 al opgevolgd dus het lijkt me niet dat het daar nog aan ligt.

Als ik kijk bij apparaatbeheer staat er onder
modems:
- Bluetooth DUN Modem
- Bluetooth Fax Modem
- Bluetooth LAP Modem
- Bluetooth LAP Modem #2

bij de netwerkadapters staat een 'Bluetooth PAN network adapter'

en bij USB-controllers staat de 'bluetooth USB Dongle'

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 11:43
Weet iemand of je patronen kunt toevoegen? Zou graag zwart willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
chimo schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 19:18:
Weet iemand of je patronen kunt toevoegen? Zou graag zwart willen hebben.
nee tot nu toe kan dat niet! wel jammer maar als iemand hier meer van weet mag die het zeggen :+ maar nee nog niet dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleem en ik hoop dat het bekend is en makkelijk op te lossen want heb geen zin omd at ding nu alweer op te sturen :'(

Als ik op toetsen wil drukken dan doet ie niks, dan gaat de verlichting uit en zet de telefoon zich elke keer opnieuw uit en aan, en dat telkens weer.. trouwens alleen als ik op de beltoets druk.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
weet iemand inmiddels al hoe je je D500 als remote voor Winamp kan gebruiken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat het vaker gevraagd is, maar zag nergens een echt goed antwoord:

Ik heb Rayman 'gedownload', maar als ik hem opstart blijft hij hangen in het beginscherm. De telefoon opnieuw opstarten helpt niet bij mij. Meer mensen met dit probleem, en hoe verhelp je het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Je kan hem alleen draaien in stille modus :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YozY
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

YozY

X

GandalfTheGrey schreef op maandag 28 maart 2005 @ 01:02:
Je kan hem alleen draaien in stille modus :)
nee, het is juist omgekeerd, bij mij start het alleen als het NIET in stille modus is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

dat zou ook kunnen inderdaad :), moet je dan ff proberen!

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Imperium schreef op zondag 27 maart 2005 @ 18:52:
weet iemand inmiddels al hoe je je D500 als remote voor Winamp kan gebruiken??
hoe 't moet weet ik wel. Via 'n hid-file, maar de hid-file voor winamp en een Samsung D500 is nergens te vinden :X

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat deze telefoon geen smartphone is maar ik vroeg me af of je bijvoorbeeld ook SNES emulatortjes ofzo kunt draaien, of in ieder geval een beetje smartphone-achtig shit :X

Als je bij Solid-Vision je firmware laat updaten, ben je dan alles dat op je tel staat kwijt? (beltonen, foto's, mp3 etc)? Ik neem aan van wel?

Verder supertelefoon. Zeer geil uiterlijk :> Goede batterij etc. De overstap van Nokia naar Samsung is mij wel goed bevallen. I love it! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig wat een nieuw "glaasje/scherm" gaat kosten van een d500 ,de mijne is namelijk gebarsten.
Dit al na 2 weken :'( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleempje met bluetooth...

een vriend van mij met een Orange SPV C500 wilde mij een mp3 sturen en ik hem een paar foto's...

allebei blaauwtand aangezet en telefoons herkenden elkaar dus ff gepaired en hij stuurde ze mp3tje naar mij, mijn D500 gaf aan dat ie bezig was met bluetooth en de C500 gaf dat ook aan echter toen volgens mijn vriend z'n telefoon(C500) het bestand klaar was had k helemaal niks ontvangen :? k kreeg geen melding dat het verzenden voltooid was maar de telefoon gaf niet meer aan dat bluetooth bezig was...

toen geprobeerd om hem wat te sturen maar toen kon ik zelfs helemaal geen verbinding maken :S
iemand die hier een oplossing voor weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He Kev,

ik heb gemerkt dat hier niet echt wordt gereageerd op bluetooth problemen. misschien dat zulke vragen ergens anders horen? (ik kan je in ieder geval niet verder helpen..)

suc6 er mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrafeX
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-08 13:58

TrafeX

Tuned for life!

Licko schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 20:02:
hebben jullie ook last van woorden die spontaan uit je woordenboek verdwijnen nadat je ze zelf toe hebt gevoegd?
ze blijven er een tijdje in staan, maar dan herkent ie ze opeens niet meer :/
Ik heb dit ook 1x gehad.
Opeens herkende die wat woorden niet meer, dit na 2 maanden ongeveer.
Heb ze er opnieuw ingezet en het gaat nu alweer een maandje goed.

Heb alleen wat andere probleempjes:

- Stof onder me scherm
- De contactjes van me lader of de telefoon niet goed meer (ik moet het plugje iets naar boven drukken zodat hij contact maakt en gaat opladen)

Ik had me telefoon zo'n 3 maanden geleden bij Belcompany gekocht en ben daar deze week heen geweest om te informeren.
Ik heb geen verzekering maar het valt 9 van de 10x gewoon onder de garantie, zolang het maar niet gekomen is door een val of iets.
Ik heb hem wel een x laten vallen maar daarna had ik nog nergens last van dus dat moet wel goed komen denk ik.
Volgens hun ben ik hem ongeveer 2 weken kwijt, krijg alleen helaas doordat ik geen verzekering heb geen leen toestel.
Dus me oude Toshiba TS21i maar weer gebruiken ;)

Ik ga hem denk ik deze week weg brengen, ik zal nog wel ff vertellen hoe het is afgelopen.

Zijn er nog meer mensen die deze problemen hebben?

TrafeX.nl - Clipboard.ninja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga morgen mijn D500 met Hi20 abo (+gratis bleutooth dongle) ophalen bij belcompany. Ik vroeg me alleen af of ik mijn sms berichten die in mijn oude T610 staan, ook weer (via de pc) op mijn D500 kan zetten. Zoja, met wat voor programma en op welke manier? :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2005 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 18:17
offtopic:
Heb de mijne vorige week verkocht. Eens een nokiagebruiker, altijd een nokiagebruiker zal ik maar zeggen. Het enige dat ik zal gaan missen, is de de camera.

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:19
Ik zou in eerste plaats al geen nokia kopen omdat ze allemaal lelijk als hell zijn, zelfde als Sony Ericson herhaalt bij het design gewoon een vast patroon, vreselijk.

Om welke redenen heb je de d500 dan weggedaan, praktisch 95% van de gebruikersreviews zijn lovend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
-lama, het werkt al ;)

[ Voor 93% gewijzigd door sharkzor op 29-03-2005 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 22:39
Is het mogelijk om zelf een firmware update te doen? Ik iriteer me toch aan wat bugjes waarvan het fijn zou zijn als ze eruit zijn. Ik kan eventueel aan een usb datakabel komen. Anyone ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:28

MaDLiVe

.-Observer-.

SCIxX schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 15:12:
Ik zou in eerste plaats al geen nokia kopen omdat ze allemaal lelijk als hell zijn, zelfde als Sony Ericson herhaalt bij het design gewoon een vast patroon, vreselijk.

Om welke redenen heb je de d500 dan weggedaan, praktisch 95% van de gebruikersreviews zijn lovend.
Ik zou mijne zo weg doen tegen een nieuwe k700i.
Enkele nadelen:
  • Sms'jes typen gaat brak, t9 kent standaard weinig woorden en sms dictionairy staat standaard nooit op t9.
  • Sms ontvangst bevestiging is lame. Je weet niet over welk sms'je het gaat en je krijgt een complete sms ipv een dicrete mssg
  • Telefoon voelt onzettend niet robuust aan.
  • Java apps installen gaat niet op een normale manier, heel erg jammer.
  • Je kan geen dir structuur aanhouden of aanmaken
  • Geen instelbare sound voor sms
  • Sync software werkt een groot deel van de tijd niet en 3rd party software is amper verkrijgbaar.
Volgens heb ik telang met een SE phone rond gelopen maar dat (t610) vond ik echt een robuuste telefoon. (de d500 is ook al enkele malen vastgelopen...).

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag antwoord willen hebben op mijn vraag of ik mijn sms berichten die in mijn oude T610 staan, ook weer (via de pc) op mijn D500 kan zetten. Zoja, met wat voor programma en op welke manier? Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
MaDLiVe schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 17:25:
[...]

Ik zou mijne zo weg doen tegen een nieuwe k700i.
Enkele nadelen:
  • Sms'jes typen gaat brak, t9 kent standaard weinig woorden en sms dictionairy staat standaard nooit op t9.
  • Sms ontvangst bevestiging is lame. Je weet niet over welk sms'je het gaat en je krijgt een complete sms ipv een dicrete mssg
  • Telefoon voelt onzettend niet robuust aan.
  • Java apps installen gaat niet op een normale manier, heel erg jammer.
  • Je kan geen dir structuur aanhouden of aanmaken
  • Geen instelbare sound voor sms
  • Sync software werkt een groot deel van de tijd niet en 3rd party software is amper verkrijgbaar.
Volgens heb ik telang met een SE phone rond gelopen maar dat (t610) vond ik echt een robuuste telefoon. (de d500 is ook al enkele malen vastgelopen...).
achjoh, ik heb dit ding nog geen week en loop met t zelfde rond. ik zag dat telfort nu opeens wel een 6230 bij een 200min verlenging gaf :( bah, had mij die maar gegeven. had ik tenminste normale tril/ringtone functies enzo.

aan de andere kant, ik heb nog nooit zo'n duidelijk scherm op een gsm gezien. das wel fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvanthoff
  • Laatst online: 18-06-2022
Ik ga na iets van 7 nokia's naar Samsung, een aantal vrienden van me hebben hem, en ik en zij hebben nog geen nadeel kunnen vinden. Wil je trillen en geluid tegelijk? Dan moet je ff naar Mobile Music Polyphonic 2.5 zoeken, zet een MP3 zo om naar MMF, dan heb je trillen tegelijk met je geluid.
Al mijn Nokia's hebben gezeur gehad;
8210 - beeldscherm / geen geluid uit speaker tijdens telefoneren
8890 - beeldscherm / uitval
6310i - uitval, sms crash
3310 - uitval
8310 - viel uit tijdens sms typen
6220 - alarm gaat willekeurig af net als mijn agenda notes, vaak zelfs zonder geluid
Alleen mijn 6150 deed het goed...

Dus stp_4, een een nokiagebruiker, altijd een nokiagebruiker gaat niet altijd op. Ik heb het he-le-maal gehad met Nokia, dus voor mijn nooit, maar dan ook echt nooit meer een nokia... :*)

[ Voor 4% gewijzigd door nvanthoff op 29-03-2005 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvanthoff schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 19:01:
Ik ga na iets van 7 nokia's naar Samsung, een aantal vrienden van me hebben hem, en ik en zij hebben nog geen nadeel kunnen vinden. Wil je trillen en geluid tegelijk? Dan moet je ff naar Mobile Music Polyphonic 2.5 zoeken, zet een MP3 zo om naar MMF, dan heb je trillen tegelijk met je geluid.
Al mijn Nokia's hebben gezeur gehad;
8210 - beeldscherm / geen geluid uit speaker tijdens telefoneren
8890 - beeldscherm / uitval
6310i - uitval, sms crash
3310 - uitval
8310 - viel uit tijdens sms typen
6220 - alarm gaat willekeurig af net als mijn agenda notes, vaak zelfs zonder geluid
Alleen mijn 6150 deed het goed...

Dus stp_4, een een nokiagebruiker, altijd een nokiagebruiker gaat niet altijd op. Ik heb het he-le-maal gehad met Nokia, dus voor mijn nooit, maar dan ook echt nooit meer een nokia... :*)
Voeg daar maar aan toe:

D500 - Veel Bluetooth problemen; MMF is zware kutkwaliteit; MP3 klinkt veel beter.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2005 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn D500 flipt. :'( :'( :'(
Het volgende gebeurt telkens:

- Hij gaat uit zichzelf uit en aan.

- Geeft aan dat hij aan het laden is, terwijl ik hem niet eens op de lader heb. Na een half uur zegt hij zelfs bat. opgeladen.. .Is toch vreemd??????!!!!!!!!!!!!!!!!

- Tijdens het bellen gaat hij vanzelf uit en start automatisch weer opnieuw op.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?? Heb geen zin om naar de winkel te gaan want ik weet zeker dat ik dan minimaal 6 weken moet wachten.. ik ben zo gehecht aan dat ding 8)7

Is er niet een servicepoint net als nokia???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 19:03:
Voeg daar maar aan toe:

D500 - Veel Bluetooth problemen [...]
Als ik heel eerlijk ben heb ik nog geen Bluetooth probleem gezien waarbij het uiteindelijk niet stiekem toch aan de gebruiker lag.. :)

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 21:27:
Mensen help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn D500 flipt. :'( :'( :'(
Het volgende gebeurt telkens:

- Hij gaat uit zichzelf uit en aan.

- Geeft aan dat hij aan het laden is, terwijl ik hem niet eens op de lader heb. Na een half uur zegt hij zelfs bat. opgeladen.. .Is toch vreemd??????!!!!!!!!!!!!!!!!

- Tijdens het bellen gaat hij vanzelf uit en start automatisch weer opnieuw op.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?? Heb geen zin om naar de winkel te gaan want ik weet zeker dat ik dan minimaal 6 weken moet wachten.. ik ben zo gehecht aan dat ding 8)7

Is er niet een servicepoint net als nokia???
Neem even contact op met www.solid-vision.nl
Dat is het samsung reparatie centrum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 16:13

Licko

ZVDK

TrafeX schreef op maandag 28 maart 2005 @ 23:00:
[...]

Ik heb dit ook 1x gehad.
Opeens herkende die wat woorden niet meer, dit na 2 maanden ongeveer.
Heb ze er opnieuw ingezet en het gaat nu alweer een maandje goed.

Heb alleen wat andere probleempjes:

- Stof onder me scherm
- De contactjes van me lader of de telefoon niet goed meer (ik moet het plugje iets naar boven drukken zodat hij contact maakt en gaat opladen)
ze blijven er een tijdje instaan, maar het lijkt alsof ze verdwijnen als je ze niet vaak gebruikt?
heb er veel last van :(

ook stof onder me scherm...erger ik me aan, maar zal wel niets aan te doen zijn ;)

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 13:07
Ook schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 23:01:
[...]

Als ik heel eerlijk ben heb ik nog geen Bluetooth probleem gezien waarbij het uiteindelijk niet stiekem toch aan de gebruiker lag.. :)
Ik snap de problemen ook niet helemaal. Het was bij mij gewoon een kwestie van drivers installen stick dr in (MSI) en ik kon gewoon naar mn telefoon toeslepen vanaf my bluetooth places (wel even steeds op ok drukken op je telefoon om de verbinding steeds toe te staan anders krijg je een foutmelding :p).
Dit is mn eerste bluetooth iets en ik ben zelfs verbaasd hoe makkelijk het eigenlijk wel niet gaat na al die problemen hier gelezen te hebben.

Waar ik echter wel wat problemen mee heb:
-ik dacht hier ergens gelezen te hebben dat iemand wist hoe die zn telefoonboek kon sorteren op voornaam? Ik kan het alleen niet weer vinden.
-de lege batterij waarschuwing, kan die ook ergens uit gezet worden?

[ Voor 16% gewijzigd door D3ft0n3 op 30-03-2005 12:28 ]

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 19:48:
Ik weet dat het vaker gevraagd is, maar zag nergens een echt goed antwoord:

Ik heb Rayman 'gedownload', maar als ik hem opstart blijft hij hangen in het beginscherm. De telefoon opnieuw opstarten helpt niet bij mij. Meer mensen met dit probleem, en hoe verhelp je het?
probeer eens in dat beginscherm op de 5 te drukken... ik dacht in het begin ook dat ie bleef hangen, maar het bleek dat Rayman alleen reageert op de cijfertoetsen (dus niet de menu-toetsen ed) Als ie echt blijft hangen zou ik hem nog een keer opnieuw installen, want bij mij werkt ie prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu net mijn D500 binnen, in 1 woord: GEWELDIG :) wat een telefoon. Ik had er wel wat van gedacht, maar dit is echt boven verwachtingen >:) smsjes typen moet nog ff wennen tov. mijn t610, maar ik ben echt zeeeer tevreden :) de gratis bijgeleverde bleutooth adapter werkt ook perfect en was dan binnen 5 minuten al bezig 3gp filmpjes erop te zetten :*) alles werkt >:)

ik heb dit dus in combinatie met een Hi 20 abo. Alleen ik vroeg me af hoe ik mijn sms/belminuten- tegoed kan checke, kan op www.hi.nl en in de boekjes erbij niks vinden, dus weet iemand toevallig welk nummer ik moet bellen. Ik wou me ook inloggen bij www.hi.nl alleen toen kreeg ik de melding dat mijn nummer al bestond, en of ik mijn wachtwoord toegstuurd wilde hebben :?, zo dus ff checke! Strax ff wat java games erop zette ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook

Ook

Yes I can!

D3ft0n3 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 12:04:
[...]
Ik snap de problemen ook niet helemaal. Het was bij mij gewoon een kwestie van drivers installen stick dr in (MSI) en ik kon gewoon naar mn telefoon toeslepen vanaf my bluetooth places (wel even steeds op ok drukken op je telefoon om de verbinding steeds toe te staan anders krijg je een foutmelding :p).
Ook dat ligt uiteindelijk aan de gebruiker ;)
Als je in je D500 even je PC als "Goedgekeurd Bluetooth device" labeled dan ben je ook meteen van dat OK drukken af :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ook op 30-03-2005 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
JAVA APPLICATIES/GAMES INSTALLEREN OP DE SAMSUNG SGH-D500 VIA INFRAROOD

- Download Java uploader en ‘unzip’ het bestand.

- Download Softick PPP 2.21 (evaluatie versie) en installeer Softick PPP in ‘exclusive mode’. Softick PPP is oorspronkelijk ontwikkeld voor gebruik in combinatie met PDA’s, als gevolg hiervan kan het zijn dat men tegen een enkele foutmelding (ontbrekende bestanden) aan loopt. Deze foutmeldingen kunnen verder gewoon genegeerd worden.

! Zorg ervoor dat Softick PPP (nog) NIET gestart is voordat er een Infrarood verbinding tussen PC/Laptop en Samsung SGH-D500 is opgezet!

- Activeer Infrarood op de PC/Laptop en de Samsung SGH-D500 en zorg voor het tot stand komen van een verbinding tussen beide apparaten.

- Start Softick PPP en benader de ‘Softick PPP Settings’. In het tabblad ‘Options’ selecteert men ‘Enable IRDA interface support’. In het tabblad ‘Bluetooth/Serial’ selecteert men de betreffende COM poort, zoiets als ‘COM4\Device\00000010b’. (Is het onduidelijk welke poort geselecteerd moet worden, start Softick PPP dan een keer op zonder dat er een infrarood verbinding tussen PC/Laptop en Samsung SGH-D500 actief is. Bekijk welke COM poorten al aanwezig zijn en vergelijk dit met de COM poorten wanneer er wel een Infrarood verbinding actief is, want dan zal er één extra COM poort beschikbaar zijn)

- Activeer Softick PPP (rechtermuisknop op Softick PPP icon in systemtray ‘Activate PPP’). De foutmelding betreffende het missende USBPORT.DLL bestand kan genegeerd (‘Cancel’) worden.

- Start ‘uploader.exe’ en voeg (‘add’) het .jad bestand van de gewenste Java applicatie/game toe.

- Activeer ‘Serial Java Download’ op de Samsung SGH-D500 m.b.v. de code #*536963#

- Benader het ‘JAVA serieel menu’ op de Samsung SGH-D500 m.b.v. de code #*5737425#. In het menu kiest men optie 1 ‘PPP UP’ en vervolgens optie 2 ‘USB’ (Voer voorgaande handeling een volgende keer pas weer uit als de telefoon uit is geweest.). Tenslotte kiest men in het ‘Java serieel menu’ optie 2 ‘Seriële download’, het Java scherm (clown) zal tevoorschijn komen en een voortgangsindicator zal het installatie verloop weergeven.

- Deactiveer ‘Serial Java Download’ op de Samsung SGH-D500 m.b.v. de code #*536961#

[ Voor 6% gewijzigd door visie op 30-03-2005 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 19:03:
[...]

Voeg daar maar aan toe:

D500 - Veel Bluetooth problemen; MMF is zware kutkwaliteit; MP3 klinkt veel beter.
Mijn D500 - Nooit bluetooth problemen, MMF valt ook wel mee, MP3 is goed :)

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 22:02

Klippy

Still Game

Ik heb hem dan toch maar besteld. Moest dringend een nieuw abbo hebben, want betaalde nu veel te veel de laatste maanden en dan had ik niet eens een belbundel, dus kon er ook een andere GSM bij, al was dat niet de hoogste prioriteit.
Maar de D500 leek me toch de beste keuze, komt ook nog een gratis bluetooth adapter bij, dus mag niet klagen. Alle KPN acties met gratis D500 zijn vandaag afgelopen, dus toch nog maar gebruik van gemaakt, omdat het mij nog steeds de beste telefoon lijkt die op het moment te verkrijgen is (en in het budget valt).

Ben wel erg benieuwd hoe hij bevalt nadat de meningen hier toch wel verdeeld worden. Heb 2x een demomodel in m'n handen gehad bij Mediamarkt, maar die zijn over het algemeen niet echt representatief. Dus ik laat me verassen :P

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje.

Als ik met mijn Mitubishi M430i een foto/muziekje/video naar de D500 van mijn vriendin zend (infrarood) kan zij het prima zien en gebruiken.
Andersom blijkt het echter niet te werken.
Op de een of andere manier komt het bestand wel aan, maar is niet herkenbaar.

Als dit meer mijn probleem is en niet zozeer een D500 issue, dan mijn excuses dat ik jullie lastigviel.
Ik dacht het maar ff te proberen, wellicht dat het iemand bekend in de oren klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 15:13:
ik heb een probleempje met bluetooth...

een vriend van mij met een Orange SPV C500 wilde mij een mp3 sturen en ik hem een paar foto's...

allebei blaauwtand aangezet en telefoons herkenden elkaar dus ff gepaired en hij stuurde ze mp3tje naar mij, mijn D500 gaf aan dat ie bezig was met bluetooth en de C500 gaf dat ook aan echter toen volgens mijn vriend z'n telefoon(C500) het bestand klaar was had k helemaal niks ontvangen :? k kreeg geen melding dat het verzenden voltooid was maar de telefoon gaf niet meer aan dat bluetooth bezig was...

toen geprobeerd om hem wat te sturen maar toen kon ik zelfs helemaal geen verbinding maken :S
iemand die hier toevallig een oplossing voor weet???... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik op de vodafone site zien hoeveel belminuten, smsjes etc ik nog over heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
btw, weet iemand hoe ik via een pocket pc een gprs internet verbinding opzet via deze gsm?
heb een hp 2210, maar kan dat nergens aangeven. gewoon DUN gaat wel prima.

owja, mail ophalen via gprs op mn phone werkt btw ook (raar, nooit abo voor afgesloten ofzo... geen idee ook of dat moet :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NEOeo
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-09 13:01
yoo ik heb ff een vraagje:

ik heb een bluetooth headset aangeschaft.
kan ik deze ook gebruiken om muziek van de mp3speler van de d500 te luisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
Ook schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 19:32:
[...]
Ook dat ligt uiteindelijk aan de gebruiker ;)
Als je in je D500 even je PC als "Goedgekeurd Bluetooth device" labeled dan ben je ook meteen van dat OK drukken af :)
aaah dankje :D zoals ik al zei, mn eerste bluetooth machine ;)

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een Hi20 abo, kan ik mijn belminuten ook checke via sms? En krijg ik ook een smsje als ik over mijn belminuten heen ga voor die maand, als ze op zijn en je extra betaalt dus? alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Laatst online: 05-05 16:02
sinds vandaag ook D500 eigenaar :)
bluetooth werkte gelijk dus das mooi, maar kan je ook een foto neerzetten die je ziet als die gene je belt?

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Extera schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 22:24:
bluetooth werkte gelijk dus das mooi, maar kan je ook een foto neerzetten die je ziet als die gene je belt?
Dit moet wel kunnen denk ik, zat ook op de E800, het heet Photo Caller ID, ik weet alleen niet zo 1,2,3 uit me hoofd hoe het moet.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
dus het is geen standaard functie? ok.
dan vraag ik het morgen aan iemand uit me klas, hij heb em ook, misschien dat hij het weet.
hier antwoorden mag natuurlijk ook :D

zou helemaal fijn zijn als iemand het programma weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
NEOeo schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 18:55:
yoo ik heb ff een vraagje:

ik heb een bluetooth headset aangeschaft.
kan ik deze ook gebruiken om muziek van de mp3speler van de d500 te luisteren?
Nope...volgens mij niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YozY
  • Niet online

YozY

X

Extera schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 22:24:
gewoon naar uw telefoonlijst gaan (telefoonummer moet wel op de telefoon opgeslagen zijn en nie op de sim) en daarna wijzigen, onder e-mail staat dan normaal niet toegewezen. Daar moet je op die middelste knop drukken en een foto kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
mijn dank is groot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 18:39:
Waar kan ik op de vodafone site zien hoeveel belminuten, smsjes etc ik nog over heb?
Dan moet je je aanmelden op My Vodafone. Dat zie je als je naar www.vodafone.nl gaat.
Dan krijg je een wachtwoord toegestuurd en dan kun je inloggen. Je ziet dan je resterende belminuten en smstegoed.

Als je internet niet bij de hand hebt, dan bel je naar 1200 (gratis) en dan toets je 1.
Dan krijg je een smsje met het resterende bel- en smstegoed.

[ Voor 10% gewijzigd door Rivanov op 01-04-2005 10:09 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Eindelijk heb ik hem! Zit er lekker mee te spelen, die cam is zooo vet, alleen rode kleren weergeven, of alleen geel, is stoer al die effecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCIxX schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 17:25:
Eindelijk heb ik hem! Zit er lekker mee te spelen, die cam is zooo vet, alleen rode kleren weergeven, of alleen geel, is stoer al die effecten.
vergeet niet relief,
en vooral schets vind ik wel leuk ;)

ik zal trouwens binnenkort ff proberen te reageren op sommige vragen hier.... maar ik weet dat heel veel vragen ook gewoon in het instructieboekje te vinden zijn... dus als men die gewoon zou lezen... 8)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2005 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ik heb een vraagje mbt de ringtone.
Als iemand mij belt, dan hoor ik de ringtone eerst zacht, en dan hoor ik 'm op het normale volume. Weet iemand hoe dit kan? Want ik vind het vrij "irritant". Vriend van me heeft ook de D500 en die heeft er geen last van, daar hoor je de ringtone meteen "hard" als iemand hem belt.

[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 03-04-2005 16:41 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Laatst online: 26-06 10:15
Rivanov schreef op zondag 03 april 2005 @ 16:41:
Als iemand mij belt, dan hoor ik de ringtone eerst zacht, en dan hoor ik 'm op het normale volume. Weet iemand hoe dit kan? Want ik vind het vrij "irritant". Vriend van me heeft ook de D500 en die heeft er geen last van, daar hoor je de ringtone meteen "hard" als iemand hem belt.
ligt er volgens mij toch aan of je je telefoon "open" of "dicht" hebt? Heb daar wel es iets van gelezen. Merk t persoonlijk niet zo omdat ie toch eerst trilt en voordat de beltoon begint heb ik al opgenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Rivanov schreef op zondag 03 april 2005 @ 16:41:
Heb ik ook bij de wekker, 1sec zacht dan gaat die op het volle volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wicked_Wy schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 14:38:
Gister, nadat iemand mij gebeld had, liep m'n D500 vast...
Hij blijft op het beginscherm staan (het scherm wat je als eerste ziet als je je D500 aandoet).
'k Heb van alles geprobeerd (batterij eruit, simkaart eruit, dan weer erin, oplader erin) maar het wilde niet baten. Volgens mij had iemand op dit forum een zelfde probleem.

'k Heb nu een afspraak gemaakt met Solid Vision in Rijswijk. Heeft iemand ervaringen met ze?? Ennuhm, hoelang is het lopen naar dat winkelcentrum daar :)
Heey,
Ik heb hetzelfde als jou met mijn e800. Nu is mijn vraag of dat het is gelukt bij jou met die nieuwe software. En hoeveel kosten het.

Ik hoor graag nog iets van jullie kvanantwerpen@home.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2020
Ik ben opzoek naar een screenprotector voor de D500. Welke screenprotector is goed? en als die er is waar kan ik deze bestellen? Ik heb al een tijdje gezocht maar deze zijn niet specifiek voor de d500.

Hopelijk weten jullie meer van af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCIxX schreef op zondag 03 april 2005 @ 21:59:
[...]

Heb ik ook bij de wekker, 1sec zacht dan gaat die op het volle volume.
dat is normaal, dat is om je gehoor te beschermen in het geval je de telefoon toevallig aan je oor hebt en je telefoon gaat. :) doe je niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

b schreef op maandag 04 april 2005 @ 00:34:
Ik ben opzoek naar een screenprotector voor de D500. Welke screenprotector is goed? en als die er is waar kan ik deze bestellen? Ik heb al een tijdje gezocht maar deze zijn niet specifiek voor de d500.

Hopelijk weten jullie meer van af :D
Koop je toch zo'n screensaver van 10 bij 10 cm, neem je goed de maten op van je scherm en maak je er zelf een! Misschien kun je ze wel gaan verkopen hier op tweakers :9

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Belangrijk:
Ik wil nu even vermelden dat ik vanaf het volgende topic (deel 4) niet meer zal instaan voor de startpost. Wie zich geroepen voelt om mijn taak over te nemen, laat dan iets weten (hier, of liever nog via mail, tijs.dejonckheere@gmail.com ). Als je mijn layout wilt voortgebruiken, ga je gang, maar gelieve dan wel mijn naam er onder te zetten ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 09:06:
[...]

dat is normaal, dat is om je gehoor te beschermen in het geval je de telefoon toevallig aan je oor hebt en je telefoon gaat. :) doe je niks aan.
Ahaa, het heeft nog nut ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
ik bied mij aan als nieuwe ts:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DaannO schreef op maandag 04 april 2005 @ 18:24:
ik bied mij aan als nieuwe ts:)
Ok, je bent de eerste (heb je mail btw ontvangen).
Ik denk wel dat je een betere topicstarter zal zijn dan ik ;) (aangezien je meer tijd hebt, over de d500 beschikt, en hier veel rondhangt).
Ik zou alleen nog moeten weten of je dezelfde layout gaat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 18:34:
[...]

Ok, je bent de eerste (heb je mail btw ontvangen).
Ik denk wel dat je een betere topicstarter zal zijn dan ik ;) (aangezien je meer tijd hebt, over de d500 beschikt, en hier veel rondhangt).
Ik zou alleen nog moeten weten of je dezelfde layout gaat gebruiken.
oke mensen, ik heb met tijs overlegd en ik word de nieuwe ts.
ik ga een uitgebreide tutorial maken over hoe mp3 om te zetten in mp4 in de ts en films op je tel te zetten! als jullie meer ideen hebben hoor ik het graag maar dan moet je even mailen naar: daanhome@gmail.com

niet in dit topic nieuwe ideeen aub opgooien want ik wil graag dat we ontopic blijven!!!

wish me luck :)

[ Voor 39% gewijzigd door DaannO op 04-04-2005 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

I WISH YOU LUCK :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 22:46:
[...]

Heey,
Ik heb hetzelfde als jou met mijn e800. Nu is mijn vraag of dat het is gelukt bij jou met die nieuwe software. En hoeveel kosten het.

Ik hoor graag nog iets van jullie kvanantwerpen@home.nl
Jah, het is gelukt, en de nieuwe software doet het ook nog (steeds). 'k Heb nog wel dat m'n telefoon opeens reboot. Maar hij is niet blijven vastzitten.
Je gaat met je telefoon naar Solid Vision toe (wel altijd garantiebewijs/aankoopbonnetje meenemen) en geeft je telefoon af. Achter 'de schermen' ondergaat je telefoons een paar tests, daaruit moet een conclusie komen.
In mijn geval was het zo dat ik een geheel nieuw toestel meekreeg, want de software was niet meer te repareren/opnieuw te installeren. 'k Was wel al m'n bestanden kwijt. Mijn wachttijd was een half uur tot drie kwartier.
En omdat m'n D500 binnen het garantietermijn valt (1 jaar), waren er geen kosten voor mij.

*Edit* Je kan er ook voor kiezen om je telefoon (SIM-kaart en batterij hoeven niet mee) op te sturen naar Solid Vision, maar dat duurt dan (natuurlijk) wel langer. Ik heb een OV-kaart en was een dagje vrij, dus koos ik ervoor om naar Rijswijk af te reizen.

[ Voor 14% gewijzigd door Wicked_Wy op 05-04-2005 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YozY
  • Niet online

YozY

X

DaannO schreef op maandag 04 april 2005 @ 18:47:
[...]

oke mensen, ik heb met tijs overlegd en ik word de nieuwe ts.
ik ga een uitgebreide tutorial maken over hoe mp3 om te zetten in mp4 in de ts en films op je tel te zetten! als jullie meer ideen hebben hoor ik het graag maar dan moet je even mailen naar: daanhome@gmail.com

niet in dit topic nieuwe ideeen aub opgooien want ik wil graag dat we ontopic blijven!!!

wish me luck :)
umm
http://d500.tech.nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Of te wel.. http://www.samsungd500.tk :+

[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 05-04-2005 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
offtopic:
jepz bij samsung.tk ben ik zelf al lid en die tutorials wil ik in de start post verwerken op en goede manier zodat je bijwijze van spreken niet buiten het topic hoeft te zoeken en te doen! en ik wil het in het nederlands doen!

ontopic: ik ben vandaag langs de orange shop geweest en ik moest ze voor de 2e keer vertellen dat er nieuwe software was want dat weten ze nog steeds niet en bellcompany waar ik ook was wel! en dat er mp4 op het toestel stond en dat als ie leeg is ik er meer dan 50 liedjes op kwijt kan en toen kekene ze me vol verbazing aan :? orange is wel op de hoogte :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
DaannO schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 14:37:
ontopic: ik ben vandaag langs de orange shop geweest en ik moest ze voor de 2e keer vertellen dat er nieuwe software was want dat weten ze nog steeds niet en bellcompany waar ik ook was wel! en dat er mp4 op het toestel stond en dat als ie leeg is ik er meer dan 50 liedjes op kwijt kan en toen kekene ze me vol verbazing aan :? orange is wel op de hoogte :+
offtopic:
en dat durf jij ontopic te noemen?
gaat toch helemaal nergens over

datakabels kun je het beste via de webshops bestellen, bij de tfortelecom schijnen de prijzen richting de dertig euro te gaan, das drie keer zo veel 8)7

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
djmurcielago schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 14:54:
[...]

offtopic:
en dat durf jij ontopic te noemen?
gaat toch helemaal nergens over

datakabels kun je het beste via de webshops bestellen, bij de tfortelecom schijnen de prijzen richting de dertig euro te gaan, das drie keer zo veel 8)7
offtopic:
blijkbaar niet dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

Ik weet niet of het langsgekomen is m,aar valt het jullie niet op dat de week nummers in de kalender niet correct is ??

Loopt een week voor bij mij En ja .. Datum en jaar staan goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Mweeeeh, ik heb er een headphone bij gekregen, mn maat had er een bluetooth stick bijgekregen...

Had ik liever die blootooth stick gehad. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
weet iemand waar ik MMF ringtones vandaan haal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook

Ook

Yes I can!

Solid Seal schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 20:05:
Ik weet niet of het langsgekomen is m,aar valt het jullie niet op dat de week nummers in de kalender niet correct is ??

Staat inderdaad ook al ergens (een paar keer) eerder in dit topic ja; schijnt met de nieuwste firmware verholpen te zijn dus als je ff bij Solid vision langsgaat (en je contacts backupped) is het weer opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 10:53:
Ik heb nog zo'n datakabel van mijn vorige samsung (V200) nu zag ik op de plaatjes dat de ingang aan de onderkant van de telefoon zo'n beetje even groot is. Weet iemand of mijn datakabel ook bij de D500 gaat werken?
Ik heb het geprobeerd maar kreeg het niet aan de gang, de site meldt overigens ook een ander typenummer qua kabel.
Iemand die het wel gelukt is, laat maar horen.

Overigens ben niet into ringtones maar weet iemand een fatsoenlijke 'bel' te regelen (en waar te vinden) ipv die belachelijke bliepjes of whigger deuntjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Imperium schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 22:06:
weet iemand waar ik MMF ringtones vandaan haal?
Modbreak:Check je email

Of downloaden via een P2P programma.

[ Voor 21% gewijzigd door Xandrios op 07-04-2005 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Solid Seal schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 20:05:

Ook schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 22:15:
[...]

Staat inderdaad ook al ergens (een paar keer) eerder in dit topic ja; schijnt met de nieuwste firmware verholpen te zijn dus als je ff bij Solid vision langsgaat (en je contacts backupped) is het weer opgelost :)
klopt! je moet je telefoon terug sturen naar samsung oftewel solid vison want dat is een help center van samsung en er nieuwe firmware in laten zetten! door zoek anders nog even dit topic om je firmware te checken.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

DaannO schreef op woensdag 06 april 2005 @ 22:31:
[...]

[...]

klopt! je moet je telefoon terug sturen naar samsung oftewel solid vison want dat is een help center van samsung en er nieuwe firmware in laten zetten! door zoek anders nog even dit topic om je firmware te checken.

succes
hoe lang is ie dan weg?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

btw, hebben meer mensen last van stof onder hun scherm? en valt dit eventueel onder de garantie? ik vind het toch wl hinderlijk tbh :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Als uhm opstuurt een weekje ofzo. ALs je zelf naar Solid Vision toegaat dan is het zo gepiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een probleempje met java games uploaden via bluetooth
ik heb alles volgens de handleiding gedaan maar dan komt het clowntje in beeld en dat balkje maar het geeft niet aan dat het aan het downloaden is na een tijdje kom k dan in me java games venster en is er niks bij gekomen :'( :9

heeft misschien iemand hetzelfde probleem gehad en waar lag dat dan aan?

( www.nietlinkenajb.com deze site gebruik k... iemand misschien een betere site die bij jou wel werkte of zijn de ervaringen met deze site goed?)

Modbreak:Let ajb even op of dat soort sites wel helemaal legaal zijn...

[ Voor 30% gewijzigd door Xandrios op 07-04-2005 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 23:47:
[...]
Overigens ben niet into ringtones maar weet iemand een fatsoenlijke 'bel' te regelen (en waar te vinden) ipv die belachelijke bliepjes of whigger deuntjes :)
Ik zoek gewoon op internet voor *.mp3 en die bewerk ik dan met een gratis wave/mp3 edit proggie zodat ik alleen het deel heb wat ik als ringtone wil gebruiken.
M.a.w. zoek op "bel.mp3" en bewerk die :-)
Zo heb ik nu al meerdere mp3 ringtones gemaakt, ook voor mede tweak(st)ers. :)

Zelf heb ik nu een echt lente geluidje als mp3 ringtone.....fluitende vogels. :+

[ Voor 10% gewijzigd door Gutteguttegut op 07-04-2005 09:10 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:18

JME

zeg maar Jamie

Ik loop het risico dat ik nu een vraag ga stellen die al ergens in dit gruwelijk grote setje topics voorbij is gekomen, maar ik doe het toch. Ik scroll me een muisarm zeg! ;)
Weet iemand of er een handleiding bestaat voor de verschillende Easy Studio onderdelen? Wil je proberen om een leuk achtergrondje in elkaar te fabrieken in Image Editor, staat er nergens ook maar enige uitleg! Ook op de Samsung-site kan ik hier niets over vinden. Wie kan mij helpen?

Oh, en dan is dat achtergrondje straks klaar, dan moet ie nog wel met een USB/BT dongle worden overgezet. Iemand nog tips voor een goedkope en toch goed met de D500 samenwerkende dongle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
JME schreef op donderdag 07 april 2005 @ 13:59:
Oh, en dan is dat achtergrondje straks klaar, dan moet ie nog wel met een USB/BT dongle worden overgezet. Iemand nog tips voor een goedkope en toch goed met de D500 samenwerkende dongle?
MSI BT/usb stick, werkt perfect bij mij.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
JME schreef op donderdag 07 april 2005 @ 13:59:
Ik loop het risico dat ik nu een vraag ga stellen die al ergens in dit gruwelijk grote setje topics voorbij is gekomen, maar ik doe het toch. Ik scroll me een muisarm zeg! ;)
Weet iemand of er een handleiding bestaat voor de verschillende Easy Studio onderdelen? Wil je proberen om een leuk achtergrondje in elkaar te fabrieken in Image Editor, staat er nergens ook maar enige uitleg! Ook op de Samsung-site kan ik hier niets over vinden. Wie kan mij helpen?

heb zelf die van mycom voor 25 euro! werkt perfect! maar denk dat bijna elke stik hel wel doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 02:26:
heb een probleempje met java games uploaden via bluetooth
ik heb alles volgens de handleiding gedaan maar dan komt het clowntje in beeld en dat balkje maar het geeft niet aan dat het aan het downloaden is na een tijdje kom k dan in me java games venster en is er niks bij gekomen :'( :9

heeft misschien iemand hetzelfde probleem gehad en waar lag dat dan aan?

( http://d500.tech.nu/ deze site gebruik k... iemand misschien een betere site die bij jou wel werkte of zijn de ervaringen met deze site goed?)
k zie nu wat het probleem is... bij mij worden de 'CSR USB Bluetooth Device' drivers niet geload als k me dongle erin doe... k heb precies gedaan wat er staat... maar hij laad steeds de Broadcom drivers...

iemand misschien een idee wat ik zou kunnen proberen??? of iemand die een andere handleiding heeft???

vraag me niet hoe k het gedaan heb maar heb een beetje lopen kloten en hij doet t... O-) _/-\o_ :*)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Als ik bij deze fase ben:

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/yozy/d500/images/tutorial1/inconprop3a.jpg

Dan vul ik het IPadres in wat ik krijg op http://www.mijnip.nl.
Maar wat moet ik dan invullen bij de onderste? Welk IP Adres moet ik daar invullen? Want op een gegeven moment moet ik dan <Unauthenticated User> in m'n Netwerk Locaties krijgen, maar die krijg ik niet. Hoe moet ik het invullen zodat ik de games op m'n D500 krijg?
Ik gebruik de tutorial van http://www.samsungd500.tk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die een paar goede sites weet met werkenden D500 java games??? :)

niet alle K700 games werken bij mij namelijk of heeft iemand hier een oplossing voor???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YozY
  • Niet online

YozY

X

Rivanov schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:25:
Als ik bij deze fase ben:

[afbeelding]

Dan vul ik het IPadres in wat ik krijg op http://www.mijnip.nl.
Maar wat moet ik dan invullen bij de onderste? Welk IP Adres moet ik daar invullen? Want op een gegeven moment moet ik dan <Unauthenticated User> in m'n Netwerk Locaties krijgen, maar die krijg ik niet. Hoe moet ik het invullen zodat ik de games op m'n D500 krijg?
Ik gebruik de tutorial van http://www.samsungd500.tk
je moet gewoon dezelfde ip's gebruike en niet je internet ip
dus boven 192.168.2.16 en onder 192.168.2.20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiberium
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-04 11:29

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Mensen, mag ik me aansluiten: sinds gisteren eigenaar van deze mooie foon in zwart grijze uitvoering.

Ik wilde graag een degelijke telefoon met bluetooth en een betrouwbare lithium ion accu, en tsja, dan kom je hier uit :D

Mijn vraag/probleem: ik vind het echt te zot voor woorden dat de beltoon van smsjes ontvangen niet custom te maken is. Volgens mij kan dat echt bij alle telefoons die ooit uitgevonden zijn, maar bij deze kan je dus alleen uit 10 voorgeprogrammeerde kiezen. Ik heb een paar hele toffe mmfjes maarja... dat lukt dus niet.

Ik ben bereid te flashen of wat er ook voor nodig is, so bring it on! :Y)

"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let bij het posten van links goed op de policy m.b.t. midlets; veel sites bevatten niet-toegestaan materiaal! Het posten van deze links levert Officiële Waarschuwingen op.
Verder is elke vraag of hulp bij unlocken hier ongewenst.