Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Imperium schreef op maandag 24 januari 2005 @ 23:02:
wat heb jij je ISO fout staan? :X

hier een pic van mij met mn D500 ISO 400

afbeelding
hey opzich wel vet je iso op 400 laten.
ik zit nog steeds met de gedachte van een normale digicam in mn hoofd (iso400 ruist nogal)
maar aangezien zelfs iso100 op de d500 'ruist' tja,
iso400 heeft als het goed is ook nog een kortere sluitertijd enzo dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 00:02:
[...]

Waarom liegen dan? De meeste telefoons ondersteunen niet eens mp3, mp4, 3gp en ACC.
Zucht, het was een reactie op het feit dat iemand riep dat je ringtones alleen via een PC zou kunnen aangeven; dat is dus niet zo, je kan ook alles (mp3, 3gp, mmf etc) via BT of IR doen; mits de ontvangene telefoon dit ondersteund natuurlijk :)

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zucht ik had pas een 3gptje via windows bluetooth wizard naar me tel gestuurd maar nu kan ik m nergens meer vinden en hij heeft wel meer geheugen in gebruik nu dus ik wil me telefoon naar fabrieksinstellingen zetten maar dat gaat niet via instellingen - reset instellingen - alle..

hoe kun je hem echt resetten :*) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:29
@ Kleine: Hij zal vast wel ergens verstopt zijn dus zoek nou maar goed ;)

Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met die oordopjes?? Ze zijn veel te groot voor me oren :/

Jammer dat me oude headset (E600) er niet op kan die waren wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SchiedamLauw schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 09:38:
@ Kleine: Hij zal vast wel ergens verstopt zijn dus zoek nou maar goed ;)
lol hij zit zeer goed verstopt maar je kan er gewoon niet bijkomen heb alles al gehad.. :P

maar er was toch een code om de fabrieksinstellingen terug te zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 00:02:
[...]

Waarom liegen dan? De meeste telefoons ondersteunen niet eens mp3, mp4, 3gp en ACC.
Ook schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 07:38:
[...]

Zucht, het was een reactie op het feit dat iemand riep dat je ringtones alleen via een PC zou kunnen aangeven; dat is dus niet zo, je kan ook alles (mp3, 3gp, mmf etc) via BT of IR doen; mits de ontvangene telefoon dit ondersteund natuurlijk :)
Thx Ook, jij begrijpt 't :)

LOL, Anon2005 noemt mij een leugenaar......n00b :Z

Een maat van me heeft een SE-P910i, ik stuur hem alles (mp3, mp4, 3gp) zonder problemen, een andere maat van me heeft ook de D500, en contact onderling (versturen van mp3, mp4, 3gp) loopt ook zonder problemen.
Mijn vriendin heeft de Siemens SL65, ook haar stuur ik zonder problemen gifjes, en midi's.

Waarom zou ik over zoiets simpels liegen 8)7

Denk a.u.b eerst 's goed na voor dat je iemand een leugenaar noemd :(

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
  • Laatst online: 12-09 18:17
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 09:05:
zucht ik had pas een 3gptje via windows bluetooth wizard naar me tel gestuurd maar nu kan ik m nergens meer vinden en hij heeft wel meer geheugen in gebruik nu dus ik wil me telefoon naar fabrieksinstellingen zetten maar dat gaat niet via instellingen - reset instellingen - alle..

hoe kun je hem echt resetten :*) ?
#*7337# als het goed is, zelf niet geprobeerd natuurlijk. Mocht je het vragen omdat je de telefoon wilt unlocken, dan heb ik helaas (mwhaha) slecht nieuws voor je, dat kan allang niet meer. Lekker puh. :*)

[ Voor 19% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 25-01-2005 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DiSiLLUSiON schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 10:42:
[...]
#*7337# als het goed is, zelf niet geprobeerd natuurlijk. Mocht je het vragen omdat je de telefoon wilt unlocken, dan heb ik helaas (mwhaha) slecht nieuws voor je, dat kan niet meer met de nieuwere modellen via deze manier. :*)
haha nee ik hoef het niet te unlocken want dat is ie al :P
maar bedankt ik zal het proberen..

Edit: nee die code heeft geen effect :|

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2005 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
Anders heb ik hier nog een lijst met codes die ik van een ander forum gerukt heb laatst:

Modbreak:illegaal

[ Voor 97% gewijzigd door curry684 op 25-01-2005 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee helaas de code die ik zoek dan zal wel niet bestaan gewoon, ik moet hem op fabriekinstellingen terug hebben en die staat er dus niet tussen ;p

dit heb je van samsunforum.tk ? ofnie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
DiSiLLUSiON, Zet jij hier ff een Unlock Code neer :?

[ Voor 18% gewijzigd door Shiznit op 25-01-2005 10:58 ]

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 06:34
Had dit lijstje ook al gezien, was eigenlijk op zoek naar wat codes voor bluetooth. Nu is het zo met de D500 als je een 'contact' wil versturen, je eerst moet pairen, misschien kan dat eraf?

Edit: Tja, je kon erop wachten dat 't eraf werd gehaald. Toch blijf ik het vreemd vinden, ik kan hier zonder probleem codes en firmware voor m'n Medion Divx-player vinden, waarom dan niet voor een telefoon?

[ Voor 38% gewijzigd door ®Otto op 25-01-2005 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het nou dat je de zoom niet kan gebruiken als je de grootte van de foto op SXGA (1280x1024) of Mega (1152x864) heb ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 11:58:
Klopt het nou dat je de zoom niet kan gebruiken als je de grootte van de foto op SXGA (1280x1024) of Mega (1152x864) heb ingesteld?
Ja..

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Backstage schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 10:28:
[...]

[...]

Thx Ook, jij begrijpt 't :)

LOL, Anon2005 noemt mij een leugenaar......n00b :Z

Een maat van me heeft een SE-P910i, ik stuur hem alles (mp3, mp4, 3gp) zonder problemen, een andere maat van me heeft ook de D500, en contact onderling (versturen van mp3, mp4, 3gp) loopt ook zonder problemen.
Mijn vriendin heeft de Siemens SL65, ook haar stuur ik zonder problemen gifjes, en midi's.

Waarom zou ik over zoiets simpels liegen 8)7

Denk a.u.b eerst 's goed na voor dat je iemand een leugenaar noemd :(
Man leer LEZEN. Imperium wilde een MMF naar een E710 sturen met een D500 en dat is niet mogelijk. Kom je mij een noob noemen terwijl jij niet eens kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 12:40:
[...]

Man leer LEZEN. Imperium wilde een MMF naar een E710 sturen met een D500 en dat is niet mogelijk. Kom je mij een noob noemen terwijl jij niet eens kan lezen.
Leer zelf lezen, want ik had het over mijzef, en niet over Imperium. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 12:40:
[...]

Als jij gewoon een beetje relaxed doet ofzo |:(

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Ik heb nu ook een D500 :) Ben er nog een beetje mee aan het klooien, maar ziet er allemaal goed uit :D

Ik had ook problemen met bluetooth en ik heb het op de volgende manier opgelost :P

Als je sp2 hebt kan dit wel eens helpen :)

1. Ga naar %windir%\inf en rename bth.inf naar .bak ofzow :)

2. Verwijder alle drivers van je bluetooth.

3. dongle loskoppelen en bijgeleverde drivers instaleren daarna dongle er weer in :)

En toen werkte het bij mij :) SP2 wil zijn op een of andere manier zijn eigen drivers gebruiken en door bth.inf te renamen blokeer je dat :)

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Danielson schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 13:34:
Ik heb nu ook een D500 :) Ben er nog een beetje mee aan het klooien, maar ziet er allemaal goed uit :D
Pas je sig ff aan dan :Y)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
ik had gelezen dat er voice dialing op zat... waar dan? kan het nie vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Backstage schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 13:12:
[...]

Leer zelf lezen, want ik had het over mijzef, en niet over Imperium. :Y)
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/22647436

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperium schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 13:57:
ik had gelezen dat er voice dialing op zat... waar dan? kan het nie vinden :P
Flash je D500 naar D500E dan krijg je dat plus Mobile TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
  • Laatst online: 08:29
Ik heb afgelopen zaterdag me telefoon binnen gekregen (verlenging via internet gedaan) en ik wil um graag verzekeren.

Nou heb ik gevraagt aan de dealer van wie ik die telefoon nu heb waar ik dat kan doen, en word ik doorgestuurd naar een verzekeringsmaatschappij die juist weer zegt dat het via me dealer moet.

Weet iemand hier een verzekeringsmaatschappij die een redelijk goed is en waar ik me telefoon zou kunnen verzekeren ookal heb ik um nu al 4 dagen binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:44

Fjeze

AllesPerfect!

@Tarod:

ik las in deel 2 dat jij ook gebruik gemaakt hebt van de 1 jaarsknaller van vodafone i.c.m. de Samsung D500. Heb jij er al iets meer van gehoord? en op welke status staat jou order?
mijne staat nog steeds op wacht op contract en overige gegevens, maar heb vandaag gebeld en lig boven op de stapel om aangesloten te worden. tenminste dat werd mij verteld dus ben benieuwd.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 14:10:
[...]

??? vertel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.avi-stuff.de/files.php?catid=116 D500AIDK6_DK8_HW26.rar is D500E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
link werkt niet.. alle downloads zijn 0 bytes :S ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperium schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 14:39:
dat heb ik ook ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou bij merkt het gewoon hoor. Wat moet ik met die firmware??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Imperium schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 14:39:
Aus technischen Gründen ist es notwendig, dass alle Downloads von AVI-Stuff bis vorraussichtlich Ende Januar gesperrt werden. Wir bitten um Verständnis und werden dieses Problem so schnell wie möglich beheben. (cracho)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
Backstage schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 10:57:
DiSiLLUSiON, Zet jij hier ff een Unlock Code neer :?
Nee, die code is om de hele telefoon te resetten. (EEPROM). In de állereeste batch werd daarmee ook de simlock uitgezet, maar dit is gelukkig snel verholpen. Ik kreeg alleen het idee dat hij 'm zocht om daarmee z'n telefoon te kunnen unlocken, and if so, dan issie compleet gereset maar nog stééds niet geunlocked. >:)
Oops sorry, had niet in de gaten dat dat niet mocht.. zijn immers gewoon codes om de firmware te checken en serial java transfer aan te doen, en de codes om hem te unlocken mét de unlock code die je bij je provider kunt 'kopen'.. maargoed, no prob :)
[...]

Ik heb de D500E (als het goed is, dat staat er iig als ik de firmware versie opvraag), maar voice dialing zit er niet in... en what the h is mobile TV? Please, tell more..

[ Voor 5% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 25-01-2005 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Kan iemand die firmware niet ergens online zetten? Die duitse site werkt inderdaad niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
Ik heb 3 versies (AIDK6, XADL2 en XADL3, laatste is van m'n eigen telefoon af), maar heb geen idee of het legaal is om ze online te zetten, dus wil dat wel eerst van een modje horen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DiSiLLUSiON schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:40:
Ik heb de D500E (als het goed is, dat staat er iig als ik de firmware versie opvraag), maar voice dialing zit er niet in... en what the h is mobile TV? Please, tell more..
De XADL3 is gewoon D500 daarom heb jij die functies niet. Alleen de AIDK6 is D500E. Mobile TV is televisie op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
DiSiLLUSiON schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 16:37:
Ik heb 3 versies (AIDK6, XADL2 en XADL3, laatste is van m'n eigen telefoon af), maar heb geen idee of het legaal is om ze online te zetten, dus wil dat wel eerst van een modje horen. :)
nope mag niet! check samsungforum.net voor die dingen anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
DaannO schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 16:55:
[...]

nope mag niet! check samsungforum.net voor die dingen anders...
Die bestaat niet, jij bedoelt .TK... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Backstage schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 17:08:
[...]

Die bestaat niet, jij bedoelt .TK... ;)
jepz sorry.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajuan
  • Laatst online: 02-12-2024
Kun je ff precies uitleggen wat dat d500 E is? Extras enzo.. en zittern daarbij ook al die bugs/fouten (hoe je t wilt noemen) zoals de week nummering etc verbeterd in?
Hoe update ik mn firmware?

En wat is dat andere bestand op de duitse website, D500XADL2_HW28.rar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atari
  • Laatst online: 19-02 22:35
Is het mogelijk om misschien het geluidje uit te zetten als de accu zo goed als leeg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
Hey hebben jullie ook dat wanneer je een foto maakt, de foto op je telefoon kleurloos eruit ziet? Het is niet levendig, beetje dof van kleuren..

Is er een manier om dat op te lossen? ISO op 400 zetten helpt overigens wel een beetje.. dacht ik.

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds zaterdag heb ik ook een d500 in mijn bezit.
vandaag een blue toothe dongle erbij gehaald van sweex, en het is gelukt.. mp3's over gezet ed.
heb alleen 1 vraag, is er een programma dat ik meerdere mp3's in 1 keer kan sturen?? nu moet ik elk nummer apart sturen. kan het makkelijker??? bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:08:
sinds zaterdag heb ik ook een d500 in mijn bezit.
vandaag een blue toothe dongle erbij gehaald van sweex, en het is gelukt.. mp3's over gezet ed.
heb alleen 1 vraag, is er een programma dat ik meerdere mp3's in 1 keer kan sturen?? nu moet ik elk nummer apart sturen. kan het makkelijker??? bvd
je moet niet die van samsung gebruiken maar die van win xp! die doet het supr bij mij en veel sneller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

welke datakabel heb je nou nodig?Is het wel de PCB093LBE :?
Want die heb ik toevallig liggen van de E710 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
heb een vraagje! er kunnen alleen mp3 bestanden dus op. oke maar kan ik ook een mp3 kleiner maken ofzo zonder kwaliteit kwijt te raken of is er gewoon een manier waarop ik dus meer mp3`s in mijn tel kan zetten zonder kwaliteits verlies?
en hoe heb jij deze er dan ingeflashed?! :? kabel of bleutooth?

[ Voor 35% gewijzigd door DaannO op 25-01-2005 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:27:
heb een vraagje! er kunnen alleen mp3 bestanden dus op. oke maar kan ik ook een mp3 kleiner maken ofzo zonder kwaliteit kwijt te raken of is er gewoon een manier waarop ik dus meer mp3`s in mijn tel kan zetten zonder kwaliteits verlies?
[...]

en hoe heb jij deze er dan ingeflashed?! :? kabel of bleutooth?
Kan alleen maar met een kabel,via BT en IRDA kan je je software niet flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
hoe flash je dan? enne die D500E kan die gewoon op een gesimlocked Hi25 D500 ? enne wat gebeurd er als je die flashed? welke features krijg je dr bij? blijft mn telefoonlijst op mn telefoon wel intact? graag opheldering pls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
idd ik zou zelf ook wat meer info over de D500E flash gebeuren willen weten :)

bezit zelf een niet gesimlockte versie en het klinkt vrij interresant wat ik hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Laatst online: 21-07 16:23
Imperium schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:54:
hoe flash je dan? enne die D500E kan die gewoon op een gesimlocked Hi25 D500 ? enne wat gebeurd er als je die flashed? welke features krijg je dr bij? blijft mn telefoonlijst op mn telefoon wel intact? graag opheldering pls
lees in elk geval alle reacties hierboven ff

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:09:
[...]

je moet niet die van samsung gebruiken maar die van win xp! die doet het supr bij mij en veel sneller!
Die van windows, dat heet toch mijn blue tooth locaties??? die gebruik ik namelijk. dan moet ik ze allemaal stuk voor stuk aanklikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

Hej

ik heb ook een samsung D500, en euh O-)
Als ik een foto aan een contactpersoon koppel,
zodat ik zn foto zie als ie me belt, zie ik die foto redelijk klein,
kan dat niet fullscreen? kan nergens echt zon optie vinden,
lijkt me toch sterk dat dat niet mogelijk is

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnuitalmelo schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 09:50:
Hej

ik heb ook een samsung D500, en euh O-)
Als ik een foto aan een contactpersoon koppel,
zodat ik zn foto zie als ie me belt, zie ik die foto redelijk klein,
kan dat niet fullscreen? kan nergens echt zon optie vinden,
lijkt me toch sterk dat dat niet mogelijk is
Nee de foto kan je helaas niet groter maken,die optie is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajuan
  • Laatst online: 02-12-2024
Kan ik anders niet beter een datakabel kopen ipv bluetooth als ik daarmee firmware kan updaten?
Wat zijn de nadelen/voordelen datakabel tov bluetooth?
Hoe duur is zo'n datakabel? En die is gwoon bij phonehouse, belcompany.. eventueel media markt te halen?

Kheb sowieso infrarood op mn laptop, maar firmware updated zonder helemaal naar rijswijk gaan klinkt wel relaxt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

DaannO schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:27:
Zoek eens op dbPowerAMP op google en als je iets kleiner maakt verlies je altijd kwaliteit maar of je het ook gaat horen moet je even testen.
Juan schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 10:13:
Kan ik anders niet beter een datakabel kopen ipv bluetooth als ik daarmee firmware kan updaten?
Wat zijn de nadelen/voordelen datakabel tov bluetooth?
Hoe duur is zo'n datakabel? En die is gwoon bij phonehouse, belcompany.. eventueel media markt te halen?

Kheb sowieso infrarood op mn laptop, maar firmware updated zonder helemaal naar rijswijk gaan klinkt wel relaxt.
Er bestaat nog geen datakabel voor de D500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
Gutteguttegut schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 10:20:
[...]
Zoek eens op dbPowerAMP op google en als je iets kleiner maakt verlies je altijd kwaliteit maar of je het ook gaat horen moet je even testen.

[...]
Er bestaat nog geen datakabel voor de D500.
vreemd, want er zijn al mensen die de firmware hebben ge-update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
djmurcielago schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 10:25:
[...]

vreemd, want er zijn al mensen die de firmware hebben ge-update
Inderdaad, hoe hebben die dat gedaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OneUp schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 10:37:
[...]

Inderdaad, hoe hebben die dat gedaan dan?
De kabel kan je zelf maken, heb ik van een andere forum.

USB:
Keypad up, right to left-
1 <-> 14- +Ubat
2- Usb data
3- Usb +5V
4- Usb data
5- Tx (Тх from maxim)
6- Rx (Rx from maxim)
8 <-> 11- GND

SERIAL:
COM cable with Maxim RS232 chip built in and only make these connections(u can also flash this way but slow). Tx, Rx is allways pin 2 and 3 and GND is pin 5 in DB9 COM connector.

1 <-> 14- +Ubat
5- Tx (Тх from maxim)
6- Rx (Rx from maxim)
8 <-> 11- GND

dubieuze links zien we hier liever niet

[ Voor 13% gewijzigd door Korakal op 30-01-2005 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Of via een officieel bedrijf of via BT.
Zie post hierboven :)

[ Voor 28% gewijzigd door Gutteguttegut op 26-01-2005 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
Gutteguttegut schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 11:29:
Of via een officieel bedrijf of via BT.
Zie post hierboven :)
via bluetooth kan dat niet dus |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Gister, nadat iemand mij gebeld had, liep m'n D500 vast...
Hij blijft op het beginscherm staan (het scherm wat je als eerste ziet als je je D500 aandoet).
'k Heb van alles geprobeerd (batterij eruit, simkaart eruit, dan weer erin, oplader erin) maar het wilde niet baten. Volgens mij had iemand op dit forum een zelfde probleem.

'k Heb nu een afspraak gemaakt met Solid Vision in Rijswijk. Heeft iemand ervaringen met ze?? Ennuhm, hoelang is het lopen naar dat winkelcentrum daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brummers
  • Laatst online: 10-09 20:09
hoe gaat het emailen met de D500
via pop/smtp

Als ik vandaag over water loop, staat er morgen in de krant dat ik niet kan zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wicked_Wy schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 14:38:
Gister, nadat iemand mij gebeld had, liep m'n D500 vast...
Hij blijft op het beginscherm staan (het scherm wat je als eerste ziet als je je D500 aandoet).
'k Heb van alles geprobeerd (batterij eruit, simkaart eruit, dan weer erin, oplader erin) maar het wilde niet baten. Volgens mij had iemand op dit forum een zelfde probleem.

'k Heb nu een afspraak gemaakt met Solid Vision in Rijswijk. Heeft iemand ervaringen met ze?? Ennuhm, hoelang is het lopen naar dat winkelcentrum daar :)
Dat was ik... heb een software update gekregen, probleem verholpen...
Naar de Boogaard lopen is 10 min. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2005 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey hallo

Ik ben ook een trotse gebruiker en hij bevalt me erg goed... alleen 1 ding heb ik niet kunnen vinden en dat is de ja nu komt het de Flitslamp, ik neem aan dat je net zoals met de E800 een flitser kan gebruiken om je foto's wat meer licht te kunnen geven
Echter ik kan echt nergens wat vinden in de telefoon waar ik dit aanzet.
Wie kan me even helpen of moet ik met een Flitslamp iets anders voorstellen
Of stel ik nu gewoon een hele domme vraag :P

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:25:
Hey hallo

Ik ben ook een trotse gebruiker en hij bevalt me erg goed... alleen 1 ding heb ik niet kunnen vinden en dat is de ja nu komt het de Flitslamp, ik neem aan dat je net zoals met de E800 een flitser kan gebruiken om je foto's wat meer licht te kunnen geven

bedankt
als je in camera stand bent kun je met je nummerknopjes allerlei instellingen etc verrichten..

met nummer 0 dacht ik kan je flits regelen.. constant aan, aan bij foto maken, of uit..

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey hallo

bedankt
het staat echt in je boekje. Druk op de nul en er is licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Hey hallo

bedankt
Druk eens een paar keer op de 0 als je in de foto modus staat ;)
edit:
echo

:P

[ Voor 3% gewijzigd door Gutteguttegut op 26-01-2005 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:48:
[...]
Druk eens een paar keer op de 0 als je in de foto modus staat ;)
edit:
echo

:P
Soms heb je dat moment dat je je dom voelt zoals nu :P

Maar ik kon het dus nergens vinden, niet in de telefoon niet in de handleiding, of ik heb er over heen gekeken...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2005 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 17:00:
[...]

Soms heb je dat moment dat je je dom voelt zoals nu :P

Maar ik kon het dus nergens vinden, niet in de telefoon niet in de handleiding, of ik heb er over heen gekeken...
Je kunt ook tijdens het fotomaken op de select knop klikken en dan de flash instellen. :)

Even iets anders: Ik heb een hele vreemde bug.. Althans, ik denk dat het een bug is. Soms krijg ik namelijk te zien: Insert SIM. Het punt is, die zit er goed in. Hij kan iets omhoog en iets omlaag, maar hoe je m neerzet blijft ie zitten ookal schud je ermee, en in beide posities maakt ie gewoon contact en is er verder niks aan de hand. Behálve wanneer ik vodafone services gebruik. Niet altijd, maar wel vaak, en aléén als ik Vodafone services gebruik. Het maakt dan ook niet uit wat, of ik nou naar de klantenservice bel en een smsje opvraag met m'n belbundeltegoed, of dat ik bij voicemail of andere instellingen ga komen (menu 10 van applicaties/toepassingen), 6 á 7 van de 10 keer als ik zoiets doe, dan krijg ik op een gegeven moment opeens de animatie die je krijgt als je de telefoon uitschakelt, waarna ik heel vreemd terugben in het menu waar ik was... en zodra ik naar het standbyscherm ga krijg ik de inmiddels bij mij beruchte "Insert SIM", met zo'n 3d draaiend SIM kaartje.

Heeft iemand anders dit probleem? Misschien is het al bekend en is het opgelost in nieuwere firmware versies (ik heb zelf XADL3)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 09:31
Iemand hier die zijn telefoon via de Vodafone website bestelt hebben? Zo ja, staat er op je telefoon een Vodafone logo?

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:44

Fjeze

AllesPerfect!

[FrEEzEr] schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 20:19:
Iemand hier die zijn telefoon via de Vodafone website bestelt hebben? Zo ja, staat er op je telefoon een Vodafone logo?
Ik heb de telefoon via de vodafone onlineshop besteld, ik heb hem echter nog niet ontvangen.
maar als ik de telefoon heb ontvangen zal ik laten weten of er een logo of iets dergelijks opstaat.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg de telefoon van Vodafone vandaag of morgen..zal wel ff kijken en het je laten weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze telefoon nu 2 weken ofzo en nog nooit echt serieuse foto's mee genomen..
Dat had ik vandaag wel gedaan en nu viel het me op dat de foto's erg donker zijn.
Als je voordat je een foto maakt op het scherm kijkt is alles normaal en goed van kleur.. lekker helder.. Maar zodra ik dan een foto neem wordt de foto heel donker.. Iemand idee hoe dit kan en of dit normaal is?
Ik heb alle formaten geprobeerd en met/zonder flits.. ISO staat op auto.. deze heb ik ook geprobeerd op 400 maar daar wordt het niet veel beter van.. Iemand een idee?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
Tnx! Heb hem gisteravond toch al besteld (kon echt niet wachten :P), maar ben nog wel benieuwd naar je antwoord!

Nog een vraagje... Ik heb nog een bluetooth-stick nodig. Welke raden jullie aan aangezien ik in dit topic al meerdere malen gelezen heb dat bepaalde merken niet (goed) werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[FrEEzEr] schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 12:53:
Tnx! Heb hem gisteravond toch al besteld (kon echt niet wachten :P), maar ben nog wel benieuwd naar je antwoord!

Nog een vraagje... Ik heb nog een bluetooth-stick nodig. Welke raden jullie aan aangezien ik in dit topic al meerdere malen gelezen heb dat bepaalde merken niet (goed) werken.
ik heb de MSI bluetooth dongle.. werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 13:12:
[...]
ik heb de MSI bluetooth dongle.. werkt perfect
Mee eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
[FrEEzEr] schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 12:53:
Ik heb ook de MSI PC2PC BT Dongle.

Afbeeldingslocatie: http://www.msi.com.tw/images/product_img/cmu_img/S6967.gif

PriceWatch link

Werkt perfect :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
Tnx!

Ga ik hem nu ffies bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Belkin dongle werkt ook feilloos, met alle bluetooth phones die ik heb gezien trouwens. ik snap ook die problemen niet met bluetooth, nooit probs gehad hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

3 maart wordt de Silver version van de D500 gereleased! Kan iemand dit bevestigen?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 16:26:
3 maart wordt de Silver version van de D500 gereleased! Kan iemand dit bevestigen?
Ik heb hem al hoor :P

Verwijderd in "Het Samsung SGH-D500 topic (deel 2)"

Verwijderd in "Het Samsung SGH-D500 topic (deel 2)"

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperBoswachter
  • Laatst online: 17-08 20:20
Jup, zilveren D500 is al gereleased, vond hem afgelopen zaterdag nota bene bij de phonehouse in het kleine stadje meppel, terwijl ze er in enschede nog niks vanaf wisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm hoe frustrerend kan iets zijn... wacht je 2 en halve week op je D500, hoor je afgelopen dinsdag dat ie woensdag geleverd zou worden, kon er dus niemand thuis zijn op woensdag, en inderdaad, ze waren aan de deur geweest, donderdag zouden ze weer langskomen, maar weer kon er niemand thuiszijn, althans, niet tot na 2 uur. En ja hoor, ze zijn weer NA tweeën langskomen vandaag, en er was dus weer niemand thuis. Nu kan ik dus morgen naar het postkantoor gaan op mn D500 op te halen. Dan klaag je eerst dat het zo lang duurt voordat je telefoon komt, en dan komen ze eindelijk en kun je niet thuis zijn :(

Maar goed, om even on-topic te blijven. Ik heb gelezen dat je telefoon voor 1/4 is opgeladen als je je telefoon geleverd krijgt. Dan moet je hem helemaal opgebruiken en daarna 12 uur aan de lader leggen, en de volgende 1 of 2 keer moet je hetzelfde doen. Klopt dat?
Is die 1/4 snel leeg als je op het begin lekker gaat testen? En wat is 'snel', is dat een uur of langer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 18:29:
Hmmm hoe frustrerend kan iets zijn... wacht je 2 en halve week op je D500, hoor je afgelopen dinsdag dat ie woensdag geleverd zou worden, kon er dus niemand thuis zijn op woensdag, en inderdaad, ze waren aan de deur geweest, donderdag zouden ze weer langskomen, maar weer kon er niemand thuiszijn, althans, niet tot na 2 uur. En ja hoor, ze zijn weer NA tweeën langskomen vandaag, en er was dus weer niemand thuis. Nu kan ik dus morgen naar het postkantoor gaan op mn D500 op te halen. Dan klaag je eerst dat het zo lang duurt voordat je telefoon komt, en dan komen ze eindelijk en kun je niet thuis zijn :(

Maar goed, om even on-topic te blijven. Ik heb gelezen dat je telefoon voor 1/4 is opgeladen als je je telefoon geleverd krijgt. Dan moet je hem helemaal opgebruiken en daarna 12 uur aan de lader leggen, en de volgende 1 of 2 keer moet je hetzelfde doen. Klopt dat?
Is die 1/4 snel leeg als je op het begin lekker gaat testen? En wat is 'snel', is dat een uur of langer?
Hij gaat wel een avond mee met die 1/4 opgelade batterij.

Daarna gewoon een keer of 4/5 een nacht (8 uur) volledig opladen. En dan kun je hem gewoon 90min opladen en hij is vol. Ikzelf laat hem meestal gewoon heel de nacht op als hij tegen de avond leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al die nieuwe software erop gezet. ik ben namelijk naar mij tel. winkel geweest ze zeiden dat t 5 weken duurt totdat ze een nieuwe software erop gaan zetten O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvanthoff
  • Laatst online: 18-06-2022
Ik heb geanimeerde gif's gemaakt, als achtergrond voor mijn D500, alleen de kleurenplaatjes zijn nogal erug beperkt! Ik gebruik het programma "Barborsa GIF animator 3.6" en die stelt een limiet van 255 kleuren! :( :'(
Kent iemand een programma om gewoon veel meer kleuren te kunnen gebruiken? Vind het anders zo zonde van zo'n scherm met 262k verschillende kleuren! ;) De geanimeerde achtergrondjes van Samsung zelf zien er namelijk superscherp uit! :-|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmm dan ga ik ook vandeweek maar is ff shoppen voor de zilveren versie

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beelzebub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 07:51
Wie heeft hier een nieuw abonnement i.c.m. Samsung D500? Ik wil een telefoon met abonnenemt voor zo'n 20 euro per maand. iemand suggesties? Ik heb zelf gezocht op telecomvergelijker.nl en ook wat gevonden hoor maar ik wil graag hier wat horen.
Het lijkt mij ook handig om na 6 maanden na een goedkoper abonnenemnt over te stappen. zo krijg je wel een gratis toestel (of goedkoper) maar wel goedkoop abonnement op de eerste 6 maanden na dan.

www.hetbsg.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een twee-jarig Hi20 abbo afsluit bij T for Telecom, betaal je 30 euro voor je telefoon. Valt te overzien lijkt mij? Ik heb zelf een HI30 abbo afgesloten voor 2 jaar. Via hi.nl, de telefoon kostte me toen 60 euro, en ik krijg 100 euro retour omdat ik online bestelde, en een gratis bluetooth dongle erbij. Dus ik hou 41 euro over, plus gratis die dongle dus. Vond ik eigenlijk ook wel redelijk. En dan nog die gratis belminuten 3 maanden lang enzo. Mjah, ben wel heel tevreden.

Kan iemand me nog zeggen hoe lang de standaardgarantie duurt voor de samsung d500. En die dekt gewone beschadigingen en reparaties? Of moet je echt zelf een verzekering afsluiten omdat anders niets gedekt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 20:49:
Hmm dan ga ik ook vandeweek maar is ff shoppen voor de zilveren versie
Of shoppen vanuit je stoel :X
www.gsmtrack.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 08:37
Imperium schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 13:19:
[...]

heeft iemand hier ook last van? als ie dicht is geklapt zit er ook een beetje speling op het randje onder het knopje C, hou je duim op je speaker waar je je oor tegen aan zet, en je andere duim net onder het knopje C, en druk dan is heen en weer.. "schommelt" bij jullie ook een beetje?
Ja, vrij iritant als je op die toetsen drukt als je telefoon dichtgeklapt is. Ik heb hem daarvoor op laten sturen, maar het valde tussen de marges die samsung had gesteld, dus hij kwam hetzelfde terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 08:37
Zijn er op internet al tooltjes te vinden die ervoor zorgen dat je de trilfunctie en de beltoon tegelijk kan afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moreno schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 21:42:
Zijn er op internet al tooltjes te vinden die ervoor zorgen dat je de trilfunctie en de beltoon tegelijk kan afspelen?
Ja er zijn MMF ringtones te loaden waar al tril inzit ;)
http://www.howardforums.c...0b4c179be&threadid=156903

Helaas kan het niet in mp3 beltonen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvanthoff
  • Laatst online: 18-06-2022
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 21:50:
[...]

Ja er zijn MMF ringtones te loaden waar al tril inzit ;)
http://www.howardforums.c...0b4c179be&threadid=156903

Helaas kan het niet in mp3 beltonen
Maar gelukkig bestaan er programma's als "mobile music polyphonic 2.5" die MP3 om kan zetten in MMF! :) Ik ben er alleen nog niet helemaal achter hoe je die trilfuntie er nou bij krijgt, moet vast op een bepaalde mannier te activeren zijn, of is daar weer een ander handig programmatje voor? _/-\o_

Weet iemand al een leuk antwoord op mijn vraag over geanimeerde GIF's 9 berichten terug? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
nvanthoff schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 22:06:
[...]
Weet iemand al een leuk antwoord op mijn vraag over geanimeerde GIF's 9 berichten terug? B)
Gif heeft een limiet van 256 kleuren, dus in een gifje zul je niet veel meer kleuren krijgen. Volgens mij is het wel zo dat je zelf die 256 kleuren kunt kiezen, dus 256 tinten blauw kan ook, ipv alle standaard kleuren.

Dit zover mijn kennis van gif rijkt, en das niet zo ver.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 12:51:
Ik heb deze telefoon nu 2 weken ofzo en nog nooit echt serieuse foto's mee genomen..
Dat had ik vandaag wel gedaan en nu viel het me op dat de foto's erg donker zijn.
Als je voordat je een foto maakt op het scherm kijkt is alles normaal en goed van kleur.. lekker helder.. Maar zodra ik dan een foto neem wordt de foto heel donker.. Iemand idee hoe dit kan en of dit normaal is?
Ik heb alle formaten geprobeerd en met/zonder flits.. ISO staat op auto.. deze heb ik ook geprobeerd op 400 maar daar wordt het niet veel beter van.. Iemand een idee?
kick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mij kunnen helpen?
Ik heb zojuist mn telefoon opgehaald.
Nu ben ik mn hi-dongle aan het installeren, met dat XTND manager enzo. Maar als hij zegt dat ik mn dongle erin moet steken herkent mn pc uberhaupt de dongle niet. Ik heb maar 2 USB poorten en heb allebei al geprobeerd. Heb ook geprobeerd om eerst de dongle erin te steken en daarna te installeren maar werkt ook niet. Windows geeft ook hele tijd (elke 3 sec) aan dat hij het usb-apparaat niet herkent. Heel irritant.
Heeft iemand hier ook last van gehad en een oplossing voor gevonden?
Hoop dat iemand me snel kan helpen!

Ik kan wel gewoon mn printer en scanner aansluiten op die usb poorten, dus het lijkt mij dat het niet echt aan de usb poort ligt. Hij zegt gewoon steeds dat hij het apparaat niet herkent...?

Overigens doet mn Apparaatbeheer het ook niet meer. Hij zegt dat hij het geselecteerde bestand niet kan vinden (in een pop up). Dus ik kan gewoon apparaatbeheer niet eens inkomen vanuit Systeemeigenschappen.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2005 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[FrEEzEr] schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 20:19:
Heb hem EINDELIJK :D (Vodafone was door de voorraad heen de eerste helft van januari) en ik ben verliefd geloof ik..
Het antwoord op je vraag is: NEE, er staat geen logo op de telefoon en de telefoon heeft ook geen Vodafone menu maar een 100% default Samsung menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Laatst online: 26-06 10:15
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 10:03:
Zou iemand mij kunnen helpen?
Ik heb zojuist mn telefoon opgehaald.
Nu ben ik mn hi-dongle aan het installeren, met dat XTND manager enzo. Maar als hij zegt dat ik mn dongle erin moet steken herkent mn pc uberhaupt de dongle niet. Ik heb maar 2 USB poorten en heb allebei al geprobeerd. Heb ook geprobeerd om eerst de dongle erin te steken en daarna te installeren maar werkt ook niet. Windows geeft ook hele tijd (elke 3 sec) aan dat hij het usb-apparaat niet herkent. Heel irritant.
Heeft iemand hier ook last van gehad en een oplossing voor gevonden?
Hoop dat iemand me snel kan helpen!

Ik kan wel gewoon mn printer en scanner aansluiten op die usb poorten, dus het lijkt mij dat het niet echt aan de usb poort ligt. Hij zegt gewoon steeds dat hij het apparaat niet herkent...?

Overigens doet mn Apparaatbeheer het ook niet meer. Hij zegt dat hij het geselecteerde bestand niet kan vinden (in een pop up). Dus ik kan gewoon apparaatbeheer niet eens inkomen vanuit Systeemeigenschappen.
denk eerlijk gezegd dat je dongle beetje kapot is. Ff op een andere pc proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net geregeld via Hi :) Kreeg nog wat van ze, dus deze telefoon for free :) 10 dagen levertijd, maar hey, ik heb de tijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yo

Weet er toevallig iemand hoe ge het logo van het netwerk ,bij mij proximus, kunt verwijderen?
Vind da redelijk storend :)

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 10:05:
[...]

Heb hem EINDELIJK :D (Vodafone was door de voorraad heen de eerste helft van januari) en ik ben verliefd geloof ik..
Het antwoord op je vraag is: NEE, er staat geen logo op de telefoon en de telefoon heeft ook geen Vodafone menu maar een 100% default Samsung menu.
Top! Nu maar wachten op die van mij... :Z

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let bij het posten van links goed op de policy m.b.t. midlets; veel sites bevatten niet-toegestaan materiaal! Het posten van deze links levert Officiële Waarschuwingen op.
Verder is elke vraag of hulp bij unlocken hier ongewenst.