ik heb vandaag een brief van kpn binnen gekregen dat ik mijn toestel pas 24 maart mag op halen:|.. ik w8 nu al een maand:|.. het komt omdat ik mijn nr heb overlaten zetten maar kan ik mijn toestel nu nog niet ophale? want anders kan ik net zo goed alles annuleren... in 2 is er allang weer opvolger van de d500 die weer een heel stuk vetter zal zijn:O..
ik heb mijn toestel gewoon mee gekrege:) zit nu tijdelijk ff een prepay kaart in:Patomic frogger schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 23:47:
ik heb vandaag een brief van kpn binnen gekregen dat ik mijn toestel pas 24 maart mag op halen:|.. ik w8 nu al een maand:|.. het komt omdat ik mijn nr heb overlaten zetten maar kan ik mijn toestel nu nog niet ophale? want anders kan ik net zo goed alles annuleren... in 2 is er allang weer opvolger van de d500 die weer een heel stuk vetter zal zijn:O..
Op m'n Mac gaat het nog niet zo lekker met de bluetooth verbindning.
Een bestand naar de telefoon sturen lukt wel, maar vanf de telefoon niet.
Kan dit aan de USB bleutoothdongen liggen?
Beetje jammer, gezien ze in de winkel vertelden dat dit geen enkel probleem zou zijn.
Nu kan ik dus niet eenvoudig met iSync m'n contacten en kalende synchoniseren, mmh.
Beetje jammer, gezien ze in de winkel vertelden dat dit geen enkel probleem zou zijn.
Nu kan ik dus niet eenvoudig met iSync m'n contacten en kalende synchoniseren, mmh.
Verwijderd
Staat de bluetooth standaard aan op je Mac ?buxx schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 15:52:
Op m'n Mac gaat het nog niet zo lekker met de bluetooth verbindning.
Hoi,
Ik heb nog geen Samsung D500, maar aangezien mijn huidige telefoon Nokia 6630 momenteel niet simlockvrij te leveren is, ben ik aan het overwegen over te stappen naar de D500.
Maar hoelang gaat bij de D500 de accu mee? Hoeveel dagen kun je er mee doen...gebruikservaring?
Daarnaast vroeg ik me af of in nieuw geleverde D500 de weeknummers goed lopen, week 1 => 3 januari.
Bij het maken van een foto, treedt er dan veel vertraging op? En heeft een foto binnenshuis ook bij slechte lichtsomstandigheden veel ruis?
Alvast bedankt voor jullie gebruikservaringen... zit namelijk er te twijvelen.
De D500 is namelijk veel mooier, maar heeft geen uitbreidbaar geheugen en geen Symbian en geen covers die te verwisselen zijn bij beschadigingen. De Nokia 6630 daarentegen heeft een minder mooi beeldscherm, is zwaarder en groter.
Ik heb nog geen Samsung D500, maar aangezien mijn huidige telefoon Nokia 6630 momenteel niet simlockvrij te leveren is, ben ik aan het overwegen over te stappen naar de D500.
Maar hoelang gaat bij de D500 de accu mee? Hoeveel dagen kun je er mee doen...gebruikservaring?
Daarnaast vroeg ik me af of in nieuw geleverde D500 de weeknummers goed lopen, week 1 => 3 januari.
Bij het maken van een foto, treedt er dan veel vertraging op? En heeft een foto binnenshuis ook bij slechte lichtsomstandigheden veel ruis?
Alvast bedankt voor jullie gebruikservaringen... zit namelijk er te twijvelen.

De D500 is namelijk veel mooier, maar heeft geen uitbreidbaar geheugen en geen Symbian en geen covers die te verwisselen zijn bij beschadigingen. De Nokia 6630 daarentegen heeft een minder mooi beeldscherm, is zwaarder en groter.
[ Voor 5% gewijzigd door HeyJIJdaar op 29-01-2005 18:35 ]
vraag 1: na 15 ker opgeladen te hebben gaat ie denkt 2 a 4 dagen mee hangt er erg vanaf wat je gaat doen..HeyJIJdaar schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 17:41:
Hoi,
Alvast bedankt voor jullie gebruikservaringen... zit namelijk er te twijvelen.![]()
Je mag me ook mailen: send_to_arjan@hotmail.com
vraag2: bij de nieuweste tels lopen ze goed jah..
vraag3: nee geen vertraging en geen ruis zit ook flitslamp op enzo..
dus voor de d500 gaan is een toppi ding!
ps nooit zomaar je email geven wie weet spamt iemand hem helemaal vol voor de gein!!
[ Voor 4% gewijzigd door DaannO op 29-01-2005 17:50 ]
ik heb met allebei gespeeld , ik heb toen voor de d500 gekozen , gewoon toch een mooier toestel , en scherm + camera !
p.s.
hoe kom je erbij dat de 6630 niet simlock vrij is ?? die ligt al zeker een maandje of anderhalf
bij de grotere telecom winkels ! 100% zeker
p.s.
hoe kom je erbij dat de 6630 niet simlock vrij is ?? die ligt al zeker een maandje of anderhalf
maar zeker niet simlock vrij! voor zover ik weet is ie alleen icm met een vodafone abbo te krijgen toch?Ghostface schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 19:44:
ik heb met allebei gespeeld , ik heb toen voor de d500 gekozen , gewoon toch een mooier toestel , en scherm + camera !
p.s.
**offtopic het is een samsung topic**
wel simlock vrij , ik heb hem zelf in de winkel simlock vrij liggen ! geen vodafone software , geen vodafone lock of iets gewoon officeel nokia , europese versie !!
**on topic**
D500 blijft mooier !!
wel simlock vrij , ik heb hem zelf in de winkel simlock vrij liggen ! geen vodafone software , geen vodafone lock of iets gewoon officeel nokia , europese versie !!
**on topic**
D500 blijft mooier !!
In Engeland kun je hem al wel "voor" bestellen.Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 10:28:
He ghostface weet jij toevallig wanneer de wep-150 blauwe tand headset te koop is is??

Bestel je hem toch gewoon in het Engeland
Linkje "Only £64.95"
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
Ik heb wel gemerkt dat als ik de batterij oplaad en hij geeft na ongeveer anderhalf uur aan dat hij vol is de accu weer snel leeg is. Nu laad ik hem een hele nacht op waardoor hij nu 3-5 dagen standby is (afhankelijk van je belgedrag ed)HeyJIJdaar schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 17:41:
Verwijderd
Dat kan ik wel doen naturlijk maar ik wil graag ff passen. Ik heb al anderen op mijn koppie gehad maar niet elke headset "zit"lekker snap? maar bedankt voor je tip die ik al wist hoor. Op de russische site's vind je er veel over. Wat ik ook een nadeel vind is dat je nooit weet wanneer het komt of wordt afgeleverd. Lees maar aan het begin van deze topic. Mensen die de 500 op internet besteld hadden zitten nu nog te wachten terwijl ik de eerste zaterdag om 09.35 uur al zat te spelen met dit superrrrr toestel die bij mij inderdaad na een nacht doorladen ongeveer een dag of 5 meegaat.Backstage schreef op zondag 30 januari 2005 @ 10:56:
[...]
Linkje "Only £64.95"
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2005 11:21 ]
Zit ook te twijfelen om deze te kopen...misschien maar wachten wanneer deze in NL te koop is.Backstage schreef op zondag 30 januari 2005 @ 10:56:[...]
In Engeland kun je hem al wel "voor" bestellen.
[afbeelding]
Linkje "Only £64.95"
Daarna zal het of de WEP150 worden of de Sony Ericsson HBH-660,deze is dan 29 euro meer maar wel met een display zodat je kan zien wie er belt.
Verwijderd
Zien wie je belt als dat ding in/aan je oor zit?? Een overbodige luxe lijkt mij. Je moet gewoon ff proberen welke er lekker in je oor zit want daar zit een groot verschil in heb ik al gemerkt.Flex schreef op zondag 30 januari 2005 @ 11:33:
[...]
Zit ook te twijfelen om deze te kopen...misschien maar wachten wanneer deze in NL te koop is.
Daarna zal het of de WEP150 worden of de Sony Ericsson HBH-660,deze is dan 29 euro meer maar wel met een display zodat je kan zien wie er belt.
Verwijderd
Heeft iemand enig idee wat ik in hemelsnaam nog kan doen.
Heb net een nieuwe Sitecom bluetooth adaptor gekocht aangezien mn adaptor van Hi het niet deed. Nu echter weer hetzelfde probleem. Alle tips die hier staan gaan over dat van telefoon naar pc niet werkt ofzo, of andersom. Maar mijn probleem is, dat mijn computer uberhaupt de adaptor niet pakt. Windows zelf zegt dat er een onbekend usb apparaat is aangesloten, en mn sitecom zegt dat er geen apparaat wordt gevonden, en niet is aangesloten. Volgens mij is er niets mis met mn USB slotjes aangezien ik mn printer en mn scanner ook gewoon aan de praat krijg. Die liggen er nu overigens uit aangezien ik maar 2 slotjes heb.
Ik vind het zwaar frustrerend. En ik ben niet zo'n enorme held met mn pc, dus ik zou ook niet weten wat de volgende stap is die ik moet nemen?
Dit was ook echt waar ik al bang voor was... deze telefoon leek me juist zo handig wegens de mogelijkheid om met je pc samen te werken. Wat heb je aan een mp3speler op je foon als je niets kan overzetten? En foto's maken als je ze niet int groot kan zien?
Hoop echt dat iemand meer weet, of kan helpen!
Alvast heel erg bedankt!
Ik heb overigens Windows XP Pro met SP2
Heb net een nieuwe Sitecom bluetooth adaptor gekocht aangezien mn adaptor van Hi het niet deed. Nu echter weer hetzelfde probleem. Alle tips die hier staan gaan over dat van telefoon naar pc niet werkt ofzo, of andersom. Maar mijn probleem is, dat mijn computer uberhaupt de adaptor niet pakt. Windows zelf zegt dat er een onbekend usb apparaat is aangesloten, en mn sitecom zegt dat er geen apparaat wordt gevonden, en niet is aangesloten. Volgens mij is er niets mis met mn USB slotjes aangezien ik mn printer en mn scanner ook gewoon aan de praat krijg. Die liggen er nu overigens uit aangezien ik maar 2 slotjes heb.
Ik vind het zwaar frustrerend. En ik ben niet zo'n enorme held met mn pc, dus ik zou ook niet weten wat de volgende stap is die ik moet nemen?
Dit was ook echt waar ik al bang voor was... deze telefoon leek me juist zo handig wegens de mogelijkheid om met je pc samen te werken. Wat heb je aan een mp3speler op je foon als je niets kan overzetten? En foto's maken als je ze niet int groot kan zien?
Hoop echt dat iemand meer weet, of kan helpen!
Alvast heel erg bedankt!
Ik heb overigens Windows XP Pro met SP2
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2005 13:07 ]
ik meende dat in de nieuwste d500's de kalender wel klopte.. maar bij mij duz niet
in de winkel zeiden ze dat het de nieuwste versie was van de d500
..

[ Voor 3% gewijzigd door atomic frogger op 30-01-2005 14:21 ]
Weer's 3 vragen...
1) Ff nog een wallpapervraagje,
ik had eerst voor ik hem kreeg helemaal enthousiast wallpapers gemaakt van 176*220 pixels, alleen nu zie ik ineens dat het beeldscherm qua achtergrond maar 176*144 pixels is!
Beetje een flinke teleurstelling, alsof die datum en tijd mij boeien?? Die zie ik wel als de screensaver aan gaat! Dit is helaas niet weg te halen toch? Want dat scheeld nogal een oppervlak.
2) Nu heb ik vrolijke geanimeerde gif's gemaakt als achtergrond, maar voor ik weer te enthousiast bezig ga zijn (hab mijn Bleutooth adapter nog niet) kan iemand me zeggen wat de maximale grootte mag zijn hiervoor? Qua Kb's? Mijn gemiddelde gif komt namelijk uit op 700 à 800 kb. Zijn voornamelijk filmpjes van auto's en mijn meisje!
van een seconde of 12 tot 14.
3) Die mooie achtergrondjes van samsung zelf (die gifs hebben vrij weinig kleuren) wat voor extensie hebben die? Een maatje van me vertelde dat het java of flash is, weet iemand daar iets over? Misschien dat iemand zelfs een programma kent om die mooie achtergronden te kunnen maken?
Alvast ebdankt weer.
//Niels
ik had eerst voor ik hem kreeg helemaal enthousiast wallpapers gemaakt van 176*220 pixels, alleen nu zie ik ineens dat het beeldscherm qua achtergrond maar 176*144 pixels is!
2) Nu heb ik vrolijke geanimeerde gif's gemaakt als achtergrond, maar voor ik weer te enthousiast bezig ga zijn (hab mijn Bleutooth adapter nog niet) kan iemand me zeggen wat de maximale grootte mag zijn hiervoor? Qua Kb's? Mijn gemiddelde gif komt namelijk uit op 700 à 800 kb. Zijn voornamelijk filmpjes van auto's en mijn meisje!
3) Die mooie achtergrondjes van samsung zelf (die gifs hebben vrij weinig kleuren) wat voor extensie hebben die? Een maatje van me vertelde dat het java of flash is, weet iemand daar iets over? Misschien dat iemand zelfs een programma kent om die mooie achtergronden te kunnen maken?
Alvast ebdankt weer.
//Niels
Verwijderd
niemand dat het dus weet zo te zienVerwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 23:16:
yo
Weet er toevallig iemand hoe ge het logo van het netwerk ,bij mij proximus, kunt verwijderen?
Vind da redelijk storend
thx
Instellingen - Display instellingen - Tekstweergave - Plaats van tekst - UIT
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
Verwijderd
BedanktBackstage schreef op zondag 30 januari 2005 @ 15:24:
[...]
Instellingen - Display instellingen - Tekstweergave - Plaats van tekst - UIT
ik heb dat headset van samsung wel op de site van onze inkoop zien verschijnen heb er ook een bestelling voor gedaan , weet echter geen levertijd , zit er smart op te wachten !
Wat zijn de beste instellingen voor de camera ? Als ik foto's neem dan zijn ze bewogen terwijl ik hem zo stil mogelijk houd .... iemand tips ?
[ Voor 3% gewijzigd door Hammie op 30-01-2005 19:51 ]
Hmmz, tijdje niet online geweest omdat m'n PC kapot is.Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 15:38:
[...]
Dat was ik... heb een software update gekregen, probleem verholpen...
Naar de Boogaard lopen is 10 min.
NEwaze, ik ben naar Solid Vision gegaan. 'k Vind het vriendelijke service daar.
M'n telefoon werd mee naar achtergenomen, en moest eerst een hele test ondergaan. Toen bleek dat m'n telefoon niet te repareren was, en ik heb gewoon een gloednieuwe meegekregen. Het enig minpuntjes was dat ik wel al m'n foto's en muziek kwijt was.
Naar de Boogaard ben ik niet meer gegaan, want ik hoefde 'maar' een half uurtje/3 kwartier te wachten.
'k Heb nu versie D500CEEA3. Het kalender-probleem is verholpen met deze versie. 'k Weet niet welke bugs er nog meer waren. 'k Kon alleen niet niet bluetoothen met een Nokia6230.
Zorgen dat de voorwerpen/personen ook zo stil mogelijk staan. Op de lagere resoluties heb je er minder/geen last van.Hammie schreef op zondag 30 januari 2005 @ 19:51:
Wat zijn de beste instellingen voor de camera ? Als ik foto's neem dan zijn ze bewogen terwijl ik hem zo stil mogelijk houd .... iemand tips ?
[ Voor 21% gewijzigd door Wicked_Wy op 31-01-2005 09:26 ]
Verwijderd
Dit is lijkt mij een beetje een nutteloze postImperium schreef op maandag 31 januari 2005 @ 10:44:
ligt het aan mij, of is dit topic een beetje aan het doodgaan?

Maar ja om maar weer is ff On-Topic te gaan...
K was van plan me firmware te upgraden...
maar nu wilde k weten of dat ook nog ergens anders kan dan in rijswijk???
Ik heb een probleem en hoop dat iemand het kan fixen, het softwarepakket van Samsung "EasyStudio" werkt opeens niet meer. Als ik mijn IR inschakel dan is mijn phone wel zichtbaar in Windows en kan er ook via XP zelf files heen sturen maar in studio blijft die maar in de offline stand
Ik heb zelfs een image teruggezet waarbij het normaal altijd werkte en nog steeds werkt het niet 
Ik krijg als melding: Cannot open the port and the program is switched in offline mode. After, try to switch in online.
Ik krijg als melding: Cannot open the port and the program is switched in offline mode. After, try to switch in online.
[ Voor 16% gewijzigd door n00bs op 31-01-2005 13:22 ]
zoeken met googleVerwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 14:31:
weet iemand hoe ik mijn .3gp gemaakte videofilmpjes kan afspelen op mijn pc????
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=play+3gp&lr=
PSN: djmurcielago
Ik heb nu een D500 met de volgende info:
S/W Version:
500CEDL6
xadl3 SEBN
H/W version:
MP 2.800
17:41:41
DEC 20 2004
Op deze telefoon = 1 Januari = Zaterdag = Week 1. (was dat nu wel of niet goed, ik weet het niet meer.)
Ben heel tevreden over het toestel. Alle opties zijn leuk, maar ik vind de geluidskwaliteit echt veel beter dan bij mijn Nokia (o.a. 7210), en dat is het belangrijkste. Ik heb hem nog steeds om te bellen.
S/W Version:
500CEDL6
xadl3 SEBN
H/W version:
MP 2.800
DEC 20 2004
Op deze telefoon = 1 Januari = Zaterdag = Week 1. (was dat nu wel of niet goed, ik weet het niet meer.)
Ben heel tevreden over het toestel. Alle opties zijn leuk, maar ik vind de geluidskwaliteit echt veel beter dan bij mijn Nokia (o.a. 7210), en dat is het belangrijkste. Ik heb hem nog steeds om te bellen.
Koffie en meer...
Hmmz neej de agenda klopt niet.. 1 en 2 januari vallen in week 53.... (ben btw net bij belcompany geweest en die hebben ff daarover gebelt.. maar er is nog geen update en dat gaat waarschijnlijk ook nog wel ff duren zeiden ze)Masselink schreef op maandag 31 januari 2005 @ 15:08:
Ik heb nu een D500 met de volgende info:
S/W Version:
500CEDL6
xadl3 SEBN
H/W version:
MP 2.800
DEC 20 2004
zit er een data kabel standaard bij?
en wat word er standaard bij geleverd software?
en wat word er standaard bij geleverd software?
Als ik vandaag over water loop, staat er morgen in de krant dat ik niet kan zwemmen
Nee, geen datakabel en geen software. Je kan beter een bluetooth dongle halen.
p.s. zit net ff in de munteenheden converter te kijken maar ik zie daar alle 'oude' europese munteenheden in staan.....( beetje mierenneuk )
p.s. zit net ff in de munteenheden converter te kijken maar ik zie daar alle 'oude' europese munteenheden in staan.....( beetje mierenneuk )
[ Voor 8% gewijzigd door stp_4 op 31-01-2005 16:35 ]
stp - PSN ID: stp_4
Als je kijkt bij je "Apparaatbeheer", zie je dan 2 Bluetooth devices staan of 1? Als je er 2 hebt, misschien werkt onderstaande dan? Is afkomstig uit het mislukte deel 3Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 13:06:
Heeft iemand enig idee wat ik in hemelsnaam nog kan doen.
Heb net een nieuwe Sitecom bluetooth adaptor gekocht aangezien mn adaptor van Hi het niet deed. Nu echter weer hetzelfde probleem.
[...]
Aangezien ik nogal veel problemen lees over BT gebruik, wil ik nogmaals onderstaande essentiële tip voor Windows XP-SP2 gebruikers van bluetooth stickies benadrukken; SP2 gebruikt namelijk zeer hardnekkig de eigen Microsoft drivers (aangezien het grootste deel van die OEM BT drivers niet WHQL gecertificeerd zijn):
In the Service Pack 2, Microsoft included a generic Bluetooth driver, naturally being WHQL-certified. The usual Bluetooth drivers however are not WHQL-certified, so Windows XP continues using the generic driver. This interferes with the OEM Bluetooth software resulting in errors. To force Windows XP to use the supplied drivers, perform the following steps:
• Don't plug in the Bluetooth device yet.
• If you have any Bluetooth software apart from the included Windows drivers installed, deinstall them and reboot.
• Install the Bluetooth software that came with your BT stick.
• When the setup has finished, plug in your Bluetooth device and let Windows install the driver (there should be two Bluetooth icons in the system tray; one blue-white: this is the Windows driver - and one blue-red: this is your OEM driver which is deactivated).
• Now go to the Device Manager, right click on the "Generic Bluetooth Radio" and select "Update driver". Don't let Windows XP connect to the Internet, then select "Choose software from a list or specified location". In the next window, select "Don't search, but select the driver to install".
• In the next window, activate "Show compatible hardware" (if it isn't activated already) and select your manufacturer's driver instead of the "Generic Bluetooth Radio" driver. Click next until the new driver is installed. Now the OEM system tray icon should be blue-white as well, activated and ready to use.

Voorbeeldje van hoe het er niet uit hoort zien. Na de driver update houd je 1 BT device over!
Op deze Microsoft site staat ook nog een andere workaround (met files renamen), maar bovenstaande vind ik zelf netter.
Wees consequent, maar niet altijd
Ik heb mijn eigen probleem al gefixed... verander de snelheid van de port settings naar bv een hogere snelheid en hij komt uit offline modus.
Verwijderd
Hmm toch jammer dat mijn pc mijn bluetooth dongle gewoon niet als een bluetooth radio ziet. Hij ziet het als een onbekend apparaat onder het kopje usb controllers in apparaatbeheer. Ik krijg het niet voor elkaar dat het als bluetooth apparaat wordt gezien. Dit is al de tweede dongle die ik probeer, op een andere pc lukt het wel. Het probleem doet zich echt voor bij mijn computer. Ik weet alleen niet meer zo goed wat ik moet doen, aangezien ik deze telefoon juist zo leuk vond door de bluetooth mogelijkheden, en die foto's doorsturen enzo. Heb windows zelfs opnieuw geinstalleerd, heb alles van die microsoft site geprobeerd, alle tips hier gelezen. Maar ik weet gewoon niet wat ik kan doen. Heb het geprobeerd met de drivers van de sitecom site, enz... Het lukt gewoon niet. Is er nog een laatste redding? Als het deze week niet lukt kan ik die dongle nog terugbrengen aangezien ik beter mn geld terug kan vragen dan dat ik er niets aan heb.
Verwijderd
Wat was er dan mis met jou D500?Wicked_Wy schreef op maandag 31 januari 2005 @ 09:24:
[...]
Hmmz, tijdje niet online geweest omdat m'n PC kapot is.
NEwaze, ik ben naar Solid Vision gegaan. 'k Vind het vriendelijke service daar.
M'n telefoon werd mee naar achtergenomen, en moest eerst een hele test ondergaan. Toen bleek dat m'n telefoon niet te repareren was, en ik heb gewoon een gloednieuwe meegekregen. Het enig minpuntjes was dat ik wel al m'n foto's en muziek kwijt was.
Naar de Boogaard ben ik niet meer gegaan, want ik hoefde 'maar' een half uurtje/3 kwartier te wachten.
'k Heb nu versie D500CEEA3. Het kalender-probleem is verholpen met deze versie. 'k Weet niet welke bugs er nog meer waren. 'k Kon alleen niet niet bluetoothen met een Nokia6230.
[...]
Zorgen dat de voorwerpen/personen ook zo stil mogelijk staan. Op de lagere resoluties heb je er minder/geen last van.
nvanthoff schreef op zondag 30 januari 2005 @ 14:45:
Weer's 3 vragen...
ik had eerst voor ik hem kreeg helemaal enthousiast wallpapers gemaakt van 176*220 pixels, alleen nu zie ik ineens dat het beeldscherm qua achtergrond maar 176*144 pixels is!Beetje een flinke teleurstelling, alsof die datum en tijd mij boeien?? Die zie ik wel als de screensaver aan gaat! Dit is helaas niet weg te halen toch? Want dat scheeld nogal een oppervlak.
2) Nu heb ik vrolijke geanimeerde gif's gemaakt als achtergrond, maar voor ik weer te enthousiast bezig ga zijn (hab mijn Bleutooth adapter nog niet) kan iemand me zeggen wat de maximale grootte mag zijn hiervoor? Qua Kb's? Mijn gemiddelde gif komt namelijk uit op 700 à 800 kb. Zijn voornamelijk filmpjes van auto's en mijn meisje!van een seconde of 12 tot 14.
3) Die mooie achtergrondjes van samsung zelf (die gifs hebben vrij weinig kleuren) wat voor extensie hebben die? Een maatje van me vertelde dat het java of flash is, weet iemand daar iets over? Misschien dat iemand zelfs een programma kent om die mooie achtergronden te kunnen maken?![]()
Alvast bedankt weer.
//Niels
Vraagt niemand zich af waarom bij het filmen het geluid zo onwijs compressed is en dat het na 3 sec. opeens zachter gaat... vooral in een luide omgeving 
ik zou dit toch graag opgelost zien...
verwacht je dat van ons?n00bs schreef op maandag 31 januari 2005 @ 20:43:
Vraagt niemand zich af waarom bij het filmen het geluid zo onwijs compressed is en dat het na 3 sec. opeens zachter gaat... vooral in een luide omgeving
of verwacht je dat van samsung?
in het laatste geval, mail/bel/fax naar samsung
PSN: djmurcielago
dat laatste heb ik allang gedaan... service direct vanuit samsung is nou niet echt goed 
Wat ik verwacht van jullie, dit ook te testen
misschien is het namelijk alleen bij mij of met een bepaalde fw versie. En maybe heeft iemand een mogelijkheid om de compressie van het geluid te veranderen voor filmopname. Want op zeker dat dit aanpasbaar is al is het niet direct te zien in het menu.
Wat ik verwacht van jullie, dit ook te testen
Verwijderd
Op welke snelheid staat hij nu bij jou?n00bs schreef op maandag 31 januari 2005 @ 20:03:
Ik heb mijn eigen probleem al gefixed... verander de snelheid van de port settings naar bv een hogere snelheid en hij komt uit offline modus.
maximum... maar volgens mij is de max transfer rate 115000 voor de D500, hoe dan ook werkt het nu weer. Had ook mijn com porten maar gelijk van 9600 op 115000 gezet. Want volgens mij worden die ook gebruikt.
Hoe kun je het menu aan de linkerzijde uitschakelen?
Het gaat om het menu-tje waarin sms en agenda staan.
Orange telefoon... is al echt TE vaak hier gevraagd. je kan er niets aan doen, tenzij je een andere firmware erin laadt of laat laden.willy83 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 00:06:
Hoe kun je het menu aan de linkerzijde uitschakelen?
Ik heb de D500 dus ook, maar ik vind dat hij best veel speling heeft tussen de 2 helften van de telefoon als hij gesloten is. Het lijkt net een kermis telefoon, hebben jullie die speling ook? Als ik op die knoppen druk die je ziet als hij dichtgeklapt is, dan hoor en voel je hem gewoon klepperen.
Verwijderd
Nee als de mijne dicht is heb ik geen milimeter speling hoorMoreno schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 09:10:
Ik heb de D500 dus ook, maar ik vind dat hij best veel speling heeft tussen de 2 helften van de telefoon als hij gesloten is. Het lijkt net een kermis telefoon, hebben jullie die speling ook? Als ik op die knoppen druk die je ziet als hij dichtgeklapt is, dan hoor en voel je hem gewoon klepperen.
Verwijderd
Ik heb via www.hi.nl de d500 besteld in combinatie met een hi25 abbo.
Helaas lukt het me niet om MMS te versturen of om te WAP-en/GPRS.
Ik heb via nummer 313 het GPRS wel geactiveerd, en de instellingen lijken goed te zijn.
Ook heb ik via de site van Samsung geprobeerd de instellingen voor WAP en MMS te laten SMS-en, maar deze SMS-jes bereiken me ook niet.
Zijn er mensen dit dit probleem herkennen......... en de oplossing weten?
Ik heb via nummer 313 het GPRS wel geactiveerd, en de instellingen lijken goed te zijn.
Ook heb ik via de site van Samsung geprobeerd de instellingen voor WAP en MMS te laten SMS-en, maar deze SMS-jes bereiken me ook niet.
Verwijderd
ik heb precies hetzelfde en ben er helaas ook nog niet uitVerwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 15:52:
Ik heb via www.hi.nl de d500 besteld in combinatie met een hi25 abbo.
idd. bij mij is er ook totaal geen beweging in te krijgen. Als het wel zo zou zijn zou ik meteen terug gaan.Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 11:02:
[...]
Nee als de mijne dicht is heb ik geen milimeter speling hoor
Ik heb er ook last van... Ga vaak naar grote feesten en daar klapt i ook dichtn00bs schreef op maandag 31 januari 2005 @ 20:43:
Ik heb er helaas nog geen oplossing voor gevonden.
bij mij ook idd niet!! ik zou maar ff snel terug gaan!! want dat hoort echt niet!!Virus.NL schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 19:15:
[...]
idd. bij mij is er ook totaal geen beweging in te krijgen. Als het wel zo zou zijn zou ik meteen terug gaan.

Dat heb ik dus ook. Echt de D500 is de enige telefoon waar ik tot nu toe dit probleem heb gezien... het geluid dempt enorm en kraakt, alle bass is opeens wegRedleg schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 19:19:
[...]
Ik heb er ook last van... Ga vaak naar grote feesten en daar klapt i ook dicht
Ik heb er helaas nog geen oplossing voor gevonden.
Verwijderd
Heb je een foute update gehad?In rijswijk?n00bs schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 19:27:
[...]
Dat heb ik dus ook. Echt de D500 is de enige telefoon waar ik tot nu toe dit probleem heb gezien... het geluid dempt enorm en kraakt, alle bass is opeens weg
Verwijderd
De JABRA 250Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 09:12:
Hoi,
Welke bluetooth headset gebruiken jullie voor de d500?
Die goedkope van 25 euro (zie elders in dit topic).Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 09:12:
Hoi,
Welke bluetooth headset gebruiken jullie voor de d500?
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Nee ik moet nog langsgaan voor de update... hoezo heb jij er geen last van?Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 00:07:
[...]
Heb je een foute update gehad?In rijswijk?
de voice recorder op de tel neemt op met een zogenaamd .amr bestand.. met welk prog kan ik dit bestand beluisteren op mijn computer dan?
nope... iemand andere ideeen?n00bs schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:59:
Quicktime misschien...
jep was hem wel!! thnx...
[ Voor 10% gewijzigd door DaannO op 02-02-2005 18:20 ]
Verwijderd
Ik heb dit ook al is de speling niet zo groot. Ik vond dit in het begin ook vrij irritant maar nu ben ik het al vrij gewoonn na een maand. Op pagina 8 van het topic zie je dat er toch vrij veel mensen zijn die dit hebben, dus volgens mij is het wel normaal. Trouwens mij werd in de winkel gezegd dat samsung alleen garantie geeft op de software en niet op eventuele constructiefouten..Moreno schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 09:10:
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2005 19:28 ]
Ik heb totaal geen speling en dat Samsung geen garantie geeft op constructiefouten is natuurlijk bullshit. Als de ene helft het niet heeft dan hoort het dus ook niet. Samsung is WETTELIJK verplicht dit te herstellen. Dus laat niet zo over je heen lopen...
Verwijderd
Nee ik heb nergens last van,ook niet van speling,ook niet dat ik geen bas meer heb,ook niet dat een liedje zacht begint en dan steeds harder gaat,heb ik mazzel denk ikn00bs schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 13:16:
[...]
Nee ik moet nog langsgaan voor de update... hoezo heb jij er geen last van?
Verwijderd
dat is niet zo raar toch? Andere munteenheden kunnen ze toch niet met elkaar vergelijken aangezien die wisselkoersen per dag verschillen. Dit is meer handig voor mensen die nog steeds willen terugrekenen van euro naar gulden/franc/peseta etc.. of als je oude prijzen ziet staan die je naar euro's wilt omrekenen.stp_4 schreef op maandag 31 januari 2005 @ 16:35:
Maar goed, ik heb al een tijdje van alles zitten doorlezen hier en heb zelf ook nog een aantal vraagjes:
1) Mijn telefoon valt heel vaak uit! En dan niet omdat mijn accu dan leeg is, maar echt op de raarste momenten. Meestal is het als ik een smsje wil versturen (heeel irritant, kan je hem weer helemaal opnieuw typen), of midden in een gesprek of zo... Ik ga er binnenkort maar eens mee terug, ik had hier nog niemand over gehoord, waren er meer die dit hadden? Ook is het bij mij wel eens voorgekomen, net als nog iemand hier, dat er ineens een gesprek werd afgebroken omdat er geen sim-kaart in zou zitten
2) Ik hoor veel mensen over het updaten van hun firmware in Rijswijk. Ik stoor me eigenlijk best wel aan een aantal bugs (o.a. kalenderweken) en ben benieuwd welke bugs nou allemaal verholpen zijn nu en wat het kost om dit te doen?
3) Wat moet ik me precies voorstellen bij Mobile TV en waar zit dat ergens?
Alvast bedankt...
Verwijderd
Als ik aan het bellen ben hoor ik elke minuut ofzo een soort geluidje. Het zelfde geluidje wat heel vaak herhaald wordt als iemand anders je probeert te bellen tijdens een gesprek maar nu dus maar elke minuut ofzo, weet iemand hoe dit kan? Volgens mij had ik dat nog niet toen ik mn telefoon net had, het begon gisteren opeens.
Verwijderd
hmm ik heb een vreemd probleem, als ik mn foon wil syncen met microsoft outlook werkt dit allemaal prima, nu is het echter zo dat al mijn afspraken in mijn telefoon 2 uur vroeger staan dan in in outlook! (ik gebruik outlook 2002 sp2)
iemand een oplossing hiervoor? Sturen van mijn telefoon naar outlook geeft geen tijdsproblemen.
code:
1
2
| in outlook: kapper @ 13.00 in telefoon: kapper @ 11.00 |
iemand een oplossing hiervoor? Sturen van mijn telefoon naar outlook geeft geen tijdsproblemen.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2005 08:17 ]
Heeft waarschijnlijk iets met de tijdzones te maken...
𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑
Is dat niet gewoon minutentoon. Wat je ook kan uitschakelen. Ik vind 't wel handig. Je hoort elke minuut een klein piepje en zo weet je precies hoe lang je belt!?!?!?Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 08:01:
Als ik aan het bellen ben hoor ik elke minuut ofzo een soort geluidje. Het zelfde geluidje wat heel vaak herhaald wordt als iemand anders je probeert te bellen tijdens een gesprek maar nu dus maar elke minuut ofzo, weet iemand hoe dit kan? Volgens mij had ik dat nog niet toen ik mn telefoon net had, het begon gisteren opeens.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Wil iemand het volgende even proberen.
1. Maak een foto.
2. Sla hem op.
3. Ga naar de Foto en opties(L) en Wijzigen (5)
4. kies Emoticons (1)
5. Kies er eentje, maakt niet uit welke
De emoticon komt nu op de foto te staan.
Ik heb echter al verschillende keren gemerkt dat de foto's niet geheel goed worden weergegeven.
De onderste helft bestaat uit een willekeurig patroon kleuren. Het is geen afbeeldingsfout, want hij slaat het ook zo op als je de actie door zet.
Ik heb het niet bij elke foto...... (ik kan het nu zelfs niet meer voor elkaar krijgen)
Iemand ?
1. Maak een foto.
2. Sla hem op.
4. kies Emoticons (1)
Ik heb echter al verschillende keren gemerkt dat de foto's niet geheel goed worden weergegeven.
De onderste helft bestaat uit een willekeurig patroon kleuren. Het is geen afbeeldingsfout, want hij slaat het ook zo op als je de actie door zet.
Ik heb het niet bij elke foto...... (ik kan het nu zelfs niet meer voor elkaar krijgen)
Iemand ?
Koffie en meer...
Verwijderd
ja dat heb ik dus ook met sommige fotoos die ik zelf neem en bewerk.Masselink schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 10:09:
Wil iemand het volgende even proberen.
1. Maak een foto.
2. Sla hem op.
4. kies Emoticons (1)
Iemand ?
denk dat het een bug is.

Verwijderd
Gister pakte ik mijn telefoon, ik zou ff een spelletje gaan spelen want ik verveelde me, en ik kreeg in beeld: 'Geen Spel''.
Het lijkt erop dat alle spellen zijn gewist. De ruime die java nu inbeslag neemt is ruim 1mb van de gereserveerde 4 mb.
Iemand die dit probleem ook heeft en een oplossing weet?
PS. Iemand die weet of je de datum bij ontvangen smsjes kan opzoeken? Soms is het makkelijk om ff naar de datum en tijd te kijken, maar de d500 lijkt dat wel niet op te slaan.
Het lijkt erop dat alle spellen zijn gewist. De ruime die java nu inbeslag neemt is ruim 1mb van de gereserveerde 4 mb.
Iemand die dit probleem ook heeft en een oplossing weet?
PS. Iemand die weet of je de datum bij ontvangen smsjes kan opzoeken? Soms is het makkelijk om ff naar de datum en tijd te kijken, maar de d500 lijkt dat wel niet op te slaan.
Kan het met de search niet echt vinden. Waarom kan ik maar 145 karakters gebruiken om te sms-en ipv 160?
Verwijderd
Je minutenteller uitzettenVerwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 08:01:
Verwijderd
Dit kan afhankelijk zijn van je provider.. staat in de handleiding..stp_4 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 15:15:
Kan het met de search niet echt vinden. Waarom kan ik maar 145 karakters gebruiken om te sms-en ipv 160?
Verwijderd
Ik heb op 19 januari op de vodafone site de D500 besteld i.c.m. een abo, binnen enkele dagen contracten binnengekregen en meteen doorgefaxt aanvraag geaccepteerd maar tot op heden nog steeds niet het toestel ontvangen. Heeft iemand die via vodafone heeft besteld het toestel al binnen?? Ik probeerde ze net te bellen maar er was een wachttijd van meer dan 10 minuten.
Verwijderd
Is het echt niet mogelijk om nieuwe mappen bij te maken ?
Ik vind het een beetje zooitje worden zonder sorteren....
als je t smsje opent staat er boven in de datum en tijd, dat scrolt op en neerVerwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 15:10:
PS. Iemand die weet of je de datum bij ontvangen smsjes kan opzoeken? Soms is het makkelijk
om ff naar de datum en tijd te kijken, maar de d500 lijkt dat wel niet op te slaan.
Is heel irritant van die date/time notificatie bij SMS. Echt totaal onlogisch
Ik heb de mijne 6 januari besteld, en pas gister binnen gekregen.Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 19:59:
Ik heb op 19 januari op de vodafone site de D500 besteld i.c.m. een abo, binnen enkele dagen contracten binnengekregen en meteen doorgefaxt aanvraag geaccepteerd maar tot op heden nog steeds niet het toestel ontvangen. Heeft iemand die via vodafone heeft besteld het toestel al binnen?? Ik probeerde ze net te bellen maar er was een wachttijd van meer dan 10 minuten.
Telefoon is behoorlijk moeilijk leverbaar, dus ik vrees dat je misschien nog wel 1 tot 2 weken mag wachten

Maar wees gerust, telefoon is het wachten meer dan waard
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Hee thnx, wel gezien, maar verder nooit bewust door gehad dat daar de datum en tijd stond!__REMCO__ schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 20:19:
[...]
als je t smsje opent staat er boven in de datum en tijd, dat scrolt op en neer
Nogmaals bedankt!
Ik heb nog een irritant puntje van deze telefoon. (ik ben heel tevreden hoor, maar dit is wel lastig)
Als je een bericht aan het typen bent, en je drukt per ongeluk op de "(rode) ophang toets" dan krijg je de keuze voor het opslaan "Ja" of "Nee". Je kunt niet terug uit dit menu. Je moet kiezen.
(normaal verwacht ik dus "c" is terug)
Je moet ja kiezen, want anders ben je het bericht kwijt. Dan weer naar concept en weer verder typen.
Als je een bericht aan het typen bent, en je drukt per ongeluk op de "(rode) ophang toets" dan krijg je de keuze voor het opslaan "Ja" of "Nee". Je kunt niet terug uit dit menu. Je moet kiezen.
Je moet ja kiezen, want anders ben je het bericht kwijt. Dan weer naar concept en weer verder typen.
Koffie en meer...
Verwijderd
Ja dat is idd wel een minpuntje maar ja voor de rest een toppie telefoon...Masselink schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 22:24:
Ik heb nog een irritant puntje van deze telefoon. (ik ben heel tevreden hoor, maar dit is wel lastig)
Weet iemand waar je nog meer een nieuwere versie op je telefoon kan laten zetten dan bij solid vision?
Hoezo? Jij geeft in feite aan dat je wil stoppen met smsen (door op de rode knop te drukken, ook al is het per ongeluk) dan vraagt hij nog netjes of je hem op wil slaan of niet, hij zou ook meteen je smsje kunnen wissen..Masselink schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 22:24:
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
De nokia's laten dan het bericht staan. zodat je de volgende keer gewoon verder kunt typen. Als je niet wilt op slaan, wil nog niet betekenen dat je ook je berichtentyp scherm wilt wissen.OneUp schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 07:30:
[...]
Hoezo? Jij geeft in feite aan dat je wil stoppen met smsen (door op de rode knop te drukken, ook al is het per ongeluk) dan vraagt hij nog netjes of je hem op wil slaan of niet, hij zou ook meteen je smsje kunnen wissen..
anyway, ik vond het lastig omdat ik nog niet helemaal aan de toetsen ben gewend
Koffie en meer...
Hij bleef vastzitten bij het beginscherm, dat ding deed helemaal niks meer...

Bij Solid Vision heb ik een nieuwe D500 gekregen, en bij die nieuwe zit er ook enige speling tussen de twee helften. Bij m'n vorige had ik er helemaal geen last van.Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 19:21:
[...]
Ik heb dit ook al is de speling niet zo groot. Ik vond dit in het begin ook vrij irritant maar nu ben ik het al vrij gewoonn na een maand. Op pagina 8 van het topic zie je dat er toch vrij veel mensen zijn die dit hebben, dus volgens mij is het wel normaal. Trouwens mij werd in de winkel gezegd dat samsung alleen garantie geeft op de software en niet op eventuele constructiefouten..
Nee...voor zover ik weet is dit niet mogelijk...Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 20:00:
Is het echt niet mogelijk om nieuwe mappen bij te maken ?
Verwijderd
Ik vind dit ook geen min puntje gezien ik van Samsung S300 ben overgestapt naar D500. Bij S300 bet je meteen allles wat je ingetypt had kwijt als je per ongeluk op rode knop (ophangen) drukt. Daar heb je geen kans om op te slaan dus. En van die nokia's klopt idd, text blijft staan maar das dan toch hetzefde als bericht opslaan ?Masselink schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 22:24:
Geen minpuntje dus (voor mij dan).
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2005 11:00 ]
Verwijderd
Weet iemand of het mogelijk is om de geluid die je hoort als het batterij bijna uit is uitzetten? Ik heb alle andere waarschuwings/infogeluiden al uit
Verwijderd
Ja dit kan via # , even ingedrukt houden en dan is ie stilVerwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 11:33:
Weet iemand of het mogelijk is om de geluid die je hoort als het batterij bijna uit is uitzetten? Ik heb alle andere waarschuwings/infogeluiden al uit
Verwijderd
yeah vandaag ook eigenaar geworden van de d500 !!!
tot nu toe vind ik hem echt relax MAAR er zijn weer wat mensen die zeggen blagh wat een kut telefoon heel veel slechte dingen over gehoord bla bla bla....
is dit waar dat het kut dingen zijn ???
tot nu toe vind ik hem echt relax MAAR er zijn weer wat mensen die zeggen blagh wat een kut telefoon heel veel slechte dingen over gehoord bla bla bla....
Verwijderd
ja dat ze snel kapot gaan enz enz
verder weet ik het ook niet
verder weet ik het ook niet
[ Voor 154% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2005 20:40 ]
Dat had je je beter kunnen afvragen voordat je hem had gekochtVerwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 19:02:
yeah vandaag ook eigenaar geworden van de d500 !!!
.
---------veel blaat----
.

Het is in ieder geval een toestel waarvoor ik niet nog een keer voor zou kiezen. Zo op het oog is het een prachtig toestel. Pas als je er echt mee aan de slag gaat komen voor mijn gevoel te veel negatieve en onpraktische dingen naar boven. Ik zal ze niet allemaal opnieuwen maar het zijn er een heleboel. Een beknopte opsomming:
-als je via menu-rechts naar je agenda en je selecteert een datum om actiepunt te lezen en je drukt daarna op terug, dan kom gelijk terug naar het hoofdscherm
-in veel menu's kun je niet via eenvoudig terug, zodat je gedwongen bent om op rode toets te drukken om er maar helemaal uit te gaan.
-sms-en is een ramp. Vaak staat hij niet op t9 en moet je dit handmatig wijzigen
-nieuwe woorden toevoegen in woordenboek staat standaard op groot lettertype
-toetsen zijn naar mijn idee te klein. Vaak druk je perongeluk op rode toets of op de wap-toets
enz.
enz.
-als je via menu-rechts naar je agenda en je selecteert een datum om actiepunt te lezen en je drukt daarna op terug, dan kom gelijk terug naar het hoofdscherm
-in veel menu's kun je niet via eenvoudig terug, zodat je gedwongen bent om op rode toets te drukken om er maar helemaal uit te gaan.
-sms-en is een ramp. Vaak staat hij niet op t9 en moet je dit handmatig wijzigen
-nieuwe woorden toevoegen in woordenboek staat standaard op groot lettertype
-toetsen zijn naar mijn idee te klein. Vaak druk je perongeluk op rode toets of op de wap-toets
enz.
enz.
Verwijderd
Hmzz weet iemand hoe ik de tel kan laten onthouden dat ik als ik een foto wil maken dat hij dan flitst.
Nu moet je elke keer instellen dat je de flits wil gebruiken
En kan je als je een mp3 als ringtone hebt hem ook laten trillen ???
Nu moet je elke keer instellen dat je de flits wil gebruiken
En kan je als je een mp3 als ringtone hebt hem ook laten trillen ???
Verwijderd
Mr. Hasj,
Beide zijn niet mogelijk. Van een trillende MP3 Toon heb ik nooit gehoord wel van MMF's. Zoek maar eens op Google waar je ze kan vinden, er zijn goenoeg sites...
Beide zijn niet mogelijk. Van een trillende MP3 Toon heb ik nooit gehoord wel van MMF's. Zoek maar eens op Google waar je ze kan vinden, er zijn goenoeg sites...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let bij het posten van links goed op de policy m.b.t. midlets; veel sites bevatten niet-toegestaan materiaal! Het posten van deze links levert Officiële Waarschuwingen op.
Verder is elke vraag of hulp bij unlocken hier ongewenst.
Let bij het posten van links goed op de policy m.b.t. midlets; veel sites bevatten niet-toegestaan materiaal! Het posten van deze links levert Officiële Waarschuwingen op.
Verder is elke vraag of hulp bij unlocken hier ongewenst.