MaDLiVe schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:18:
[...]
Goed punt heb je daar. Het is een beetje jammer dat mijn abbo afliep. Ik moest kiezen dus is het de d500 geworden. Het liefst had ik een wat meer smart phone achtige telefoon gehad. Helaas zijn die erg schaars (in het bescheiden formaat segment).
Natuurlijk is de S700i gewoon een megavette telefoon, maar helaas kun je dus je geheugen maar uitbreiden tot 128 MB

en is hij echt zo gigantisch groot en log (ook dat draaimechanisme van die toetsen is nou ook niet echt bepaald lekker relaxed) Als ik zou moeten kiezen zou ik dus ook voor de D500 gaan

. Als je een meer smart phone achtige telefoon zou willen zou je moeten gaan voor de SE P800 / SE P900 of SE P910i (kost wel heeeeeeeeeeeel erg veel geld

) of voor de MDA-compact van T-mobile!! (draait op Windows 2003 SE en heeft gewoon alle functies die je computer ook heeft: PDF aflezen, powerpoint, excel, word, bluetooth en nog allemenselijk veel functies) Binnenkort komt de MDA-compact ook uit in Orange-versie namelijk de SPV M500

. Maar deze laatst genoemde zijn meer PDA dan telefoon. Ze zijn niet zo erg groot en dus ook aardig bescheiden .Hoogstens 1 cm breder dan m'n huidige SE K700i! Maar ja ik vind 't een hele goede keus hoor de D500 (in vergelijking met de SE S700i dan) Als ik m'n abbo kan verlengen ga ik denk voor de SPV M500 van Orange

. Klein, compact en alles wat je wil (plus geheugen uitbreidbaar tot meer dan 128 MB

)
[
Voor 3% gewijzigd door
CLB op 08-02-2005 16:57
]