Het Samsung SGH-D500 topic (deel 3)

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.517 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 19:54
Ik heb zowiezo mijn telefoon eerst op vibrate then ring staan :) ook socialer voor de mensen in de buurt imo

tevens vind ik et een zeer relaxte phone die gewoon lekker werkt. De kleine dingen die hier staan vallen mij niet eens zo op of erger ik me niet eens aan :) maja dat zal ook wel komen omdat ik het ding ook echt meer alleen voor bellen gebruik dan voor de camera blauwtand etc wat erin zit :)

[ Voor 58% gewijzigd door Jaguar645 op 04-02-2005 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7998

Vorige week vrijdag KPN gebeld over dit toestel etc, en gisteren stond er een TPG mannetje voor de deur.. Maandag ophalen, er was niemand thuis :) KPN had gezegd 2 weken, dus ik had het helemaal niet verwacht :)

Ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136230

Ik heb de d500 nu ongeveer 1,5 maand en ben er supertevreden over. Toch heb ik nog wel een aantal vraagjes:

- Is het mogelijk de sms'jes te synchroniseren met de pc? Heb via Google wel software gevonden waarmee je je berichten kunt verplaatsen en ook via de pc kunt versturen (via Bluetooth) maar dit was alleen geschikt voor Windows Mobile telefoons. Ook is er iets dergelijks voor SE.

- Zijn er programmaatjes beschikbaar waarmee je via Bluetooth Powerpoint en WinAmp kunt bedienen? Ook hiervoor geldt dat het met de SE K700i wel mogelijk is.

- Hoe zit het met de d500E? Heb er op dit forum veel over gelezen maar het is me toch nog niet helemaal duidelijk. Is het enkel het verschil van een geupdate firmware? Heb zelf de oudste versie. Naar Rijswijk brengen dus? En de extra mogelijkheden zijn dus voicedialing en mobile TV? Hoe werkt dit dan?

Verder was het een enorm gekloot om de Bluetooth werkend te krijgen maar wat ik er nu van begrepen heb ligt dat volledig aan SP 2 van MS XP. Het werkt nu iig prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Anoniem: 136230 schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 11:40:
Ik heb de d500 nu ongeveer 1,5 maand en ben er supertevreden over. Toch heb ik nog wel een aantal vraagjes:

- Is het mogelijk de sms'jes te synchroniseren met de pc? Heb via Google wel software gevonden waarmee je je berichten kunt verplaatsen en ook via de pc kunt versturen (via Bluetooth) maar dit was alleen geschikt voor Windows Mobile telefoons. Ook is er iets dergelijks voor SE.

- Zijn er programmaatjes beschikbaar waarmee je via Bluetooth Powerpoint en WinAmp kunt bedienen? Ook hiervoor geldt dat het met de SE K700i wel mogelijk is.
SE K700i rulezzzzzzzz

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Laatst online: 26-06 10:15
lekker nutteloze bijdrage |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ja dat wel, maar wat ik ermee bedoelde is dat SE en gewoon perfect werkt met bluetooth (van en naar pc / games en alles wat je kan bedenken) SE heeft een programma FMA waarmee je je contacten/ afspraken / berichten enzo kan synchen met je computer! SE kan en tril en beltoon tegelijk instellen/ je kan winamp / powerpoint/ je desktop met een SE besturen via bluetoothverbinding! Het zijn allemaal kleine dingetjes, maar als ik al die kleine dingetjes bij elkaar tel kom ik toch wel tot de conclusie dat Samsung heeeeel veel dingen moet veranderen om 't gewoon een top telefoon te maken! Je kan wel zeggen ahh jammer dat hij niet kan trillen en beltoon tegelijk, maar ja dan maar niet en dit kan die ook niet dan maar niet, maar ik vind zulke dingen bij elkaar wel erg afwegen!!!

[ Voor 36% gewijzigd door CLB op 05-02-2005 15:44 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 19:54
ware het niet dat FMA oftewel Float's Mobile Agent niet van SE is maar een apart project door derde is :)

tevens werkt FMA niet alleen maar met Sony toestellen maar ook met andere, ik heb het nog niet kunnen testen met me D500 aangezien ik geen tijd heb gehad om al een BT Dongle te halen maar dat komt nog wel.

Imo kun je beter je liefde voor de K700i uitspreken in het daarvoor bestemde topic omdat het hier niets bijdraagt aan de discussie over de D500 en alleen maar nare reacties uitlokt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126987

CLB schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 15:43:
[...]

Ja dat wel, maar wat ik ermee bedoelde is dat SE en gewoon perfect werkt met bluetooth (van en naar pc / games en alles wat je kan bedenken) SE heeft een programma FMA waarmee je je contacten/ afspraken / berichten enzo kan synchen met je computer! SE kan en tril en beltoon tegelijk instellen/ je kan winamp / powerpoint/ je desktop met een SE besturen via bluetoothverbinding! Het zijn allemaal kleine dingetjes, maar als ik al die kleine dingetjes bij elkaar tel kom ik toch wel tot de conclusie dat Samsung heeeeel veel dingen moet veranderen om 't gewoon een top telefoon te maken! Je kan wel zeggen ahh jammer dat hij niet kan trillen en beltoon tegelijk, maar ja dan maar niet en dit kan die ook niet dan maar niet, maar ik vind zulke dingen bij elkaar wel erg afwegen!!!
Hey gast dat van het beltoon en trillen kan de samsung ook. Het gaat meer om een MP3! te laten trillen en dat kan die Kut700i ook niet. En voor het syncen heb je EASYSTUDIO of EASYSYNC, 2 (JA JE LEEST HET GOED 2 EN NIET 1 ZOALS SE!) heeeel makkelijk bestuurbare programma's als het je niet lukt zo een simpel programma te praat te krijgen ben je een gewoon een leek wat mij betreft. Enne wat betreft app's besturen via bluetooth kan je nog niets zeggen want volgens mij heeft nog niemand dat geprobeert. Als jij nou eens een link stuurt voor het app dat app's kan besturen via bt wil ik het wel proberen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Jaguar645 schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 15:47:
ware het niet dat FMA oftewel Float's Mobile Agent niet van SE is maar een apart project door derde is :)

tevens werkt FMA niet alleen maar met Sony toestellen maar ook met andere, ik heb het nog niet kunnen testen met me D500 aangezien ik geen tijd heb gehad om al een BT Dongle te halen maar dat komt nog wel.

Imo kun je beter je liefde voor de K700i uitspreken in het daarvoor bestemde topic omdat het hier niets bijdraagt aan de discussie over de D500 en alleen maar nare reacties uitlokt.
Yesyes weet ik van dat FMA. Het is ook compitabel met sommige nokia's (niet met alle nokia's en ook niet alle functies zijn dan te gebruiken) Over het gebruik van FMA met een Samsung-telefoon is bij mij niks bekends!? Maar ik sprak m'n liefde niet uit voor de SE K700i! Movid begon over dat de Samsung D500 dat niet kon en SE K700i wel en dat die dat niet kon maar de K700i wel! De punten die ik heb aangegeven (bv. via bluetooth versturen van games) vind ik gewoon nadelen aan de Samsung D500. En in mijn vergelijking met de D500 heb ik de K700i gebruikt! Voortaan zal ik 't wel zo neerzetten: nadelen D500: 't niet kunnen versturen van javagames via bluetooth/ het niet tegelijk kunnen trillen en beltoon af kunnen spelen van beltonen blablabla.... en dan zal ik niet meer met de vergelijking komen met de K700i. Was misschien een beetje lomp van me om zeg maar de vergelijking te trekken met de K700i in dit topic en dit zal ik voortaan dus ook niet meer doen :)

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 05-02-2005 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Anoniem: 126987 schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 16:05:
[...]

Hey gast dat van het beltoon en trillen kan de samsung ook. Het gaat meer om een MP3! te laten trillen en dat kan die Kut700i ook niet. En voor het syncen heb je EASYSTUDIO of EASYSYNC, 2 (JA JE LEEST HET GOED 2 EN NIET 1 ZOALS SE!) heeeel makkelijk bestuurbare programma's als het je niet lukt zo een simpel programma te praat te krijgen ben je een gewoon een leek wat mij betreft. Enne wat betreft app's besturen via bluetooth kan je nog niets zeggen want volgens mij heeft nog niemand dat geprobeert. Als jij nou eens een link stuurt voor het app dat app's kan besturen via bt wil ik het wel proberen hoor.
Lees eerst is mijn post hierboven!! Dat kan de K700i wel! En ik denk dat er dan veel leken zullen zijn volgens jouw visie, want er staan genoeg reacties van mensen in dit topic die hun telefoon niet gesynched krijgen met hun computer. Ik mag hier denk geen directe link geven naar een programma waarmee je onder andere je desktop / winamp/ powerpoint mee kunt besturen via bluetooth. Maar ga is op zoek naar het programmaatje BTcontrol. Je download 't en installeert 't. Je maakt een seriele poort verbinding via bluetooth. Je start BTcontrol op (wel zorgen dat allebei de poorten gelijk zijn) en je kunt met je telefoon dus je desktop/ winamp/ powerpoint en nog meer programaatjes besturen! Ik ben benieuwd of de D500 dat kan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Btcntrl 3.40 geeft aan ERROR Lost Phone tijden het checken van PhoneID hij kan blijkbaar niet uitmaken welke telefoon het is. Ik zal het proberen met Unteh's BTControl en BTServer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-06 22:43
Hey mensen, ben er weer eens.

'k Zit nu op een laptoppie, en ik wil m'n bluetooth-sticky hier installeren...alleen het lukt niet/gedeeltelijk.
Het probleem is (zoals zovaak) dat ik het icoontje niet zie in mijn taakbalk. Best kut...
En (zoals velen) heb ik niet echt zin om het hele topic en de vorige delen door te spitten, het is nogal veel en er zit haast bij, want morgen avond vetrek ik naar Hongarije.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dat icoontje te zien krijg??? Thanks alvast!!

Nevermind...fixed it already...

[ Voor 6% gewijzigd door Wicked_Wy op 05-02-2005 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129394

Laatst werd het al door iemand gezegd dat het forum van de 500 een beetje dood was. Ik geef hem groot gelijk. Er is niemand meer die iets nieuws weet bij te dragen. De mensen van het eerste uur zijn al weg en de nieuwkomers vallen voor mij in herhaling. Ik neem dus ff afscheid tenzij er iets nieuws komt. Voor de maker van deze post is het misschien handig om het firmware update adres in de startpost te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-06 10:59
Anoniem: 129394 schreef op zondag 06 februari 2005 @ 13:50:
Laatst werd het al door iemand gezegd dat het forum van de 500 een beetje dood was. Ik geef hem groot gelijk. Er is niemand meer die iets nieuws weet bij te dragen. De mensen van het eerste uur zijn al weg en de nieuwkomers vallen voor mij in herhaling. Ik neem dus ff afscheid tenzij er iets nieuws komt. Voor de maker van deze post is het misschien handig om het firmware update adres in de startpost te zetten.
ben ik het wel mee eens. ik mied dit topic nu ook een beetje. ik vin dat de ts grondig bijgewerkt moet worden met alles en nog wat. ook moeten er weer nieuwe dingen komen zoals trukjes enzo... ik zal t een btje in de gaten houden of er wat nieuws bij komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
maar ff ontopic... weet iemand een site waarop je videoclips die gewoon op tv komen kan downloaden? want volgens mij is dat niet illegaal toch? en het lijkt me wel leuk om zulke clips op mijn tel te hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110676

hallo
ik heb firmware op m'n pc staan voor de d500
volgens mij is dit software om d500e te krijgen
maar hoe krijg ik deze nou in me tel???

deze firmware is et: D500AIDK6_DK8_HW26

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 110676 op 06-02-2005 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-06 16:24

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik heb deze telefoon afgelopen vrijdag gekocht na een SE t610. Ik kan gewoon niet aan het gevoel ontkomen dat ik wat mis. Weet alleen nog niet wat. (heb wel een orange branded phone maar ik vond de kleur mooier :P).

Weet iemand toevallig een desktopcharger te vinden voor deze telefoon? En is er nog een handige manier om de contact beschermer aan de onderkant van de phone niet kwijt te raken :?

[ Voor 30% gewijzigd door MaDLiVe op 06-02-2005 20:49 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131532

MaDLiVe schreef op zondag 06 februari 2005 @ 20:35:
En is er nog een handige manier om de contact beschermer aan de onderkant van de phone niet kwijt te raken :?
In de doos van je telefoon stoppen en er lekker in laten zitten... Onding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
MaDLiVe schreef op zondag 06 februari 2005 @ 20:35:
Ik heb deze telefoon afgelopen vrijdag gekocht na een SE t610. Ik kan gewoon niet aan het gevoel ontkomen dat ik wat mis. Weet alleen nog niet wat. (heb wel een orange branded phone maar ik vond de kleur mooier :P).

Weet iemand toevallig een desktopcharger te vinden voor deze telefoon? En is er nog een handige manier om de contact beschermer aan de onderkant van de phone niet kwijt te raken :?
of gewoon voorzichtig zijn met dat ding. Je zou natuurlijk ook in een telefoonwinkel bij een demo model t klepje eraf kunnen halen en meenemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrafeX
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-06 13:30

TrafeX

Tuned for life!

__REMCO__ schreef op zondag 06 februari 2005 @ 21:43:
[...]

of gewoon voorzichtig zijn met dat ding. Je zou natuurlijk ook in een telefoonwinkel bij een demo model t klepje eraf kunnen halen en meenemen
Geloof mij die hebben ze er al van te voren afgehaalt ;)

Ik heb vandaag ff met FMA zitten klooien, het is jammer dat de D500 niet volledig ondersteunt wordt want het is echt een heel mooi programma.
Maar ik kon niet eens mijn smsjes uitlezen dan herstartte de D500 :/

Is het niet een idee om alle functie's die wij missen in een mail te zetten en te sturen naar Samsung? Of zullen ze daar weinig mee doen?

TrafeX.nl - Clipboard.ninja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61113

Nogmaals:

Stof onder beeldscherm normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 61113 schreef op zondag 06 februari 2005 @ 22:46:
Nogmaals:

nee dat hoort niet!! bij niemand die ik ken is dat en bij mij ook niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrafeX

TrafeX

Tuned for life!

Anoniem: 61113 schreef op zondag 06 februari 2005 @ 22:46:
Nogmaals:

Yup heb ik ook, moet nog steeds terug naar de winkel om te kijken of ze dat kunnen verwijderen en of mij dat wat gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je het weg laat halen, komt het binnen de kortste keren weer terug natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136040

Anoniem: 103811 schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 20:41:
Hmzz weet iemand hoe ik de tel kan laten onthouden dat ik als ik een foto wil maken dat hij dan flitst.
Nu moet je elke keer instellen dat je de flits wil gebruiken :(

En kan je als je een mp3 als ringtone hebt hem ook laten trillen ???
Kan bij mijn weten ook niet, maar je kan wel heel snel op 0 drukken, dan zet je gelijk de flitser aan, daar heb ik voor mezelf gewoon een automatisme van gemaakt...

En die Mp3's, je kan iig niet in je telefoon de optie aanzetten om ze te laten trillen, dat vind ik echt het grootste minpunt van deze telefoon. Je moet of de tril uitzetten (maar dan hoor ik vaak de MP3 niet), of je kan hem eerst een tijdje laten trillen voordat ie op mp3 overgaat, maja dan heb je hem meestal al opgenomen voordat je de mp3 hoort en dat is juist het vetst (beetje patsen toch 8))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136040

TrafeX schreef op zondag 06 februari 2005 @ 22:33:
[...]

Is het niet een idee om alle functie's die wij missen in een mail te zetten en te sturen naar Samsung? Of zullen ze daar weinig mee doen?
vink een goed idee, zal ik hem beginnen?

1) Ringtones moeten ook kunnen trillen!
2) Niet in alle menu's kan je een menuutje terug, vaak moet je weer naar het beginscherm.
3) Als je een sms hebt verstuurd voordat het geluidje is afgelopen en je klapt je telefoon dicht, slaat ie het bericht op in concepten, terwijl dat helemaal niet nodig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128143

Ik ga verder....

2) Niet in alle menu's kan je een menuutje terug, vaak moet je weer naar het beginscherm.
3) Als je een sms hebt verstuurd voordat het geluidje is afgelopen en je klapt je telefoon dicht, slaat ie het bericht op in concepten, terwijl dat helemaal niet nodig is...
4) Je moet mapen kunnen maken zodat je bestanden netjes kunt sorteren.
5) Firmwares moet je met BT ook kunnen updaten
6) Een ingebouwde Image converter/resizer zadat je dit perse via PC moet doen

Gaat u maar verder... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een gelul allemaal zeg.. getver, ga wat doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128143 schreef op maandag 07 februari 2005 @ 16:23:
Ik ga verder....

Gaat u maar verder... ;)
1. Kan het al.
2. Zo? Ben je lui ofzo?
3. Dan wacht je tog rustig totdat alles is afgerond en verdwenen!
4. Koop een SD en/of MMC card en een Card reader!
5. HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHA (Malloot)
6. Koop een laptop en instaleer Adobe PhotoShop CS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

7. Als je de telefoon nou echt zo slecht vindt, waarom koop je hem dan??!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Inderdaad als je een telefoon koopt waarbij er volgens jouw ook nog tig dingen moeten worden veranderd, koop je 'm toch niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Laatst online: 26-06 19:55
CLB schreef op maandag 07 februari 2005 @ 20:50:
Inderdaad als je een telefoon koopt waarbij er volgens jouw ook nog tig dingen moeten worden veranderd, koop je 'm toch niet 8)7
Helaas heb ik nog niet een telefoon kunnen 'proberen' ( "Proberen?!" ). Vaak kom je pas achter allerlei dingen als je er daadwerkelijk mee aan de slag gaat. Dus die 10 minuten die je in winkel gebruikt om grofweg de belangrijkste functionaliteiten te testen wil nog niet zeggen dat hij op de lange termijn gebruiksvriendelijk is.

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij kan toch worden geruild voor een andere telefoon? Bij de Belcompany waar ik hem kocht in ieder geval wel, maar geen haar op mijn hoofd die ook maar twijfelt om hem te ruilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 128143 schreef op maandag 07 februari 2005 @ 16:23:
Ik ga verder....

Gaat u maar verder... ;)
alles wel leuk enzo maarre ik wil dat je er ook wma files op kan afspelen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 19:15
Een FM-radio had ook wel grappig geweest.
En die privacy optie is ook wel aardig, maar waarom kan je dan weer niet je SMS inbox 'beveiligen'? Verder vind ik het irritant dat je de beltoon van de wekker (en sms) niet kunt wijzigen. De melodietjes zijn mij iets té vrolijk voor op de vroege ochtend >:)

Maar al met al een leuk dingetje.

[ Voor 103% gewijzigd door TutanRamon op 07-02-2005 22:55 ]

We see things as we are, not as they are

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
Zijn er al krachtigere batterijen voor deze telefoon op de markt? om langer dan die +- 1 dag mee te gaan...

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

weet iemand of het mogelijk is om andere headphones bij de telefoon te komen. en bij voorkeur natuurlijk zwarte :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een hidden feature ontdekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135259

ow?? vertel vertel vertel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128656

Dextourius schreef op maandag 07 februari 2005 @ 23:00:
Zijn er al krachtigere batterijen voor deze telefoon op de markt? om langer dan die +- 1 dag mee te gaan...
ik doe toch echt min 3 dgn. met me batterij hoor...

ik luister mp3 maak foto's stuur wat smsjes bel soms...
en hij gaat dan een dag of 3 mee dus k weet niet hoe jij aan je +- 1 dag komt??? :?

die hidden feature wil ik dan ook wel is weten (A) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Een aantal mensen reageert hier af en toe echt kinderachtig. Het kan toch zijn dat je niet tevreden bent over een telefoon. Veel dingen ontdek je pas na een aantal dagen aankloten met je telefoon.

Ik denk erzelf over na om deze terug te brengen en in te ruilen voor een s700i. Ik vind het niet uitbreidbare geheugen echt jammer. De telefoon is al 2 keer vastgelopen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

MaDLiVe schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 10:51:
Een aantal mensen reageert hier af en toe echt kinderachtig. Het kan toch zijn dat je niet tevreden bent over een telefoon. Veel dingen ontdek je pas na een aantal dagen aankloten met je telefoon.

Ik denk erzelf over na om deze terug te brengen en in te ruilen voor een s700i. Ik vind het niet uitbreidbare geheugen echt jammer. De telefoon is al 2 keer vastgelopen.
Geheugen van de D500 is 96 MB. Het geheugen van de S700i is maximaal uitbreidbaar tot 128 MB dus om voor deze reden en dus 32 MB meer ruimte op je mobiel zou ik niet voor de S700i gaan. Ik zou de D500 lekker houden. S700i is echt bizarrrrrrrr groot (lees: heb je gewoon een apparte rugzak voor nodig om mee te nemen) en de D500 is lekker smooooooooooth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrafeX

TrafeX

Tuned for life!

Dat idee om een lijstje op te stellen met dingen die ontbreken of aangepast moeten worden aan de D500 was eik bedoelt zodat als ze een nieuwe firmware versie uitbrengen ze misschien de dingen kunnen aanpassen zoals wij willen.
Dus de dingen die geplaatst worden moeten wel kunnen dmv een firmware update. Zoals een FM radio, zou idd mooi zijn, maar dat is niet mogelijk door alleen de firmware te updaten.

Ik ga als ik tijd heb vandaag ff met de goede afdeling van samsung contact opnemen om te vragen of dit wel nut heeft, vaak zijn bedrijven erg blij met commentaar van de gebruikers zodat ze ook met nieuwere type's er misschien wat mee kunnen doen.

Ik hou jullie op de hoogte

edit:

Ik heb nu een mailtje verzonden naar samsung ik hoop dat ze hier snel op reageeren, zoniet dan ga ik kijken of ik hun telefonisch kan bereiken.

[ Voor 13% gewijzigd door TrafeX op 08-02-2005 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Deel je kennis met ons :+

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

CLB schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 11:34:
[...]

Geheugen van de D500 is 96 MB. Het geheugen van de S700i is maximaal uitbreidbaar tot 128 MB dus om voor deze reden en dus 32 MB meer ruimte op je mobiel zou ik niet voor de S700i gaan. Ik zou de D500 lekker houden. S700i is echt bizarrrrrrrr groot (lees: heb je gewoon een apparte rugzak voor nodig om mee te nemen) en de D500 is lekker smooooooooooth...
Goed punt heb je daar. Het is een beetje jammer dat mijn abbo afliep. Ik moest kiezen dus is het de d500 geworden. Het liefst had ik een wat meer smart phone achtige telefoon gehad. Helaas zijn die erg schaars (in het bescheiden formaat segment).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

MaDLiVe schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:18:
[...]

Goed punt heb je daar. Het is een beetje jammer dat mijn abbo afliep. Ik moest kiezen dus is het de d500 geworden. Het liefst had ik een wat meer smart phone achtige telefoon gehad. Helaas zijn die erg schaars (in het bescheiden formaat segment).
Natuurlijk is de S700i gewoon een megavette telefoon, maar helaas kun je dus je geheugen maar uitbreiden tot 128 MB :( en is hij echt zo gigantisch groot en log (ook dat draaimechanisme van die toetsen is nou ook niet echt bepaald lekker relaxed) Als ik zou moeten kiezen zou ik dus ook voor de D500 gaan :9 . Als je een meer smart phone achtige telefoon zou willen zou je moeten gaan voor de SE P800 / SE P900 of SE P910i (kost wel heeeeeeeeeeeel erg veel geld :X ) of voor de MDA-compact van T-mobile!! (draait op Windows 2003 SE en heeft gewoon alle functies die je computer ook heeft: PDF aflezen, powerpoint, excel, word, bluetooth en nog allemenselijk veel functies) Binnenkort komt de MDA-compact ook uit in Orange-versie namelijk de SPV M500 :+ . Maar deze laatst genoemde zijn meer PDA dan telefoon. Ze zijn niet zo erg groot en dus ook aardig bescheiden .Hoogstens 1 cm breder dan m'n huidige SE K700i! Maar ja ik vind 't een hele goede keus hoor de D500 (in vergelijking met de SE S700i dan) Als ik m'n abbo kan verlengen ga ik denk voor de SPV M500 van Orange :*) . Klein, compact en alles wat je wil (plus geheugen uitbreidbaar tot meer dan 128 MB :9 )

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 08-02-2005 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Ik had een samsung E800 en met die telefoon kon je alle telefoonnummers van je SIMKAART naar je TELEFOONGEHEUGEN kopieren, maar andersom kon dit niet |:(
Hebben ze dit al gefixt met de D500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
lazrambo schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:06:
Ik had een samsung E800 en met die telefoon kon je alle telefoonnummers van je SIMKAART naar je TELEFOONGEHEUGEN kopieren, maar andersom kon dit niet |:(
Hebben ze dit al gefixt met de D500
nee, en dat is best jammer eigenlijk snap zelf niet waarom.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben niet echt tevreden over de bouw van het toestel:

- Vrij veel speling in alle richtingen op de 2 helften;
- Stof onder beeldscherm;
- Menu knopje (knopje linksboven met die 3 bolletjes) voelt als raar aan alsof er zand inzit ofzo en maakt een raar klikgeluidje..

Iemand enig idee wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 61113 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:47:

- Menu knopje (knopje linksboven met die 3 bolletjes) voelt als raar aan alsof er zand inzit ofzo en maakt een raar klikgeluidje..

ja terug brengen naar de winkel want al die dingen die jij noemt heb ik niet en die horen dan ook niet! suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133500

Ik heb dit toestel nu net 3 weken. Nu wil ik ten eerste zeggen dan het verder een geweldig toestel is. En ik zeer tevreden ben omdat ik voorheen alleen maar nokia's heb gehad en mezelf voor een keuze had gesteld tussen 2 gsm's. Namelijk de nokia 7610 of de D500.
Alleen kwam in er na een week achter dat mijn D500 vastliep als ik mijn 'opneem' (groene hoorntje) toets indrukte als het toestel in ruststand was. Dus als ik zeg maar mijn laatst gekozen nummer wilde bekijken. Met dit probleem terug gegaan naar de vodafone citypoint en ik was de eerste die in utrecht met een software probleem terugkwam. Omdat ik niet binnen 8 dagen terug kwam, (10 dagen wel te verstaan) mochten ze het toestel niet direct omruilen. Deze is dus terug gegaan naar samsung.
Op het service-rapport stond te lezen dat de software was geupdate.
Dus voor mensen die nog meer dit probleem gaan tegenkomen, terug met dat ding!

btw, ik heb geen speling op de 2 delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brummers
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-06 17:21
bij de d500 hoe zijn daar de foto's s'avonds?

voorbeelden?

Als ik vandaag over water loop, staat er morgen in de krant dat ik niet kan zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86738

Komt uit de startpost :*)

Check vooral deze maar eens.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 86738 op 08-02-2005 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51612

Ik heb een hidden feature ontdekt...

Deel je kennis met ons :+[/quote]

vertel,vertel

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 51612 op 08-02-2005 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134493

Aangezien bluetooth niet wil lukken met mn pc (na bijna anderhalve week prutsen met 2 verschillende dongles is het gewoon niet gelukt dus heb het opgegeven) Is het niet mogelijk om via infrarood iets door te sturen naar je pc? Is daar al iets voor? En zijn er inmiddels al datakabels voor de D500? Ik wil echt ontzettend graag dingen naar mn pc sturen en andersom, en vind het gewoon ontzettend jammer dat dat gewoon niet kan, heb daardoor echt het idee dat ik mn telefoon niet helemaal kan benutten... Toch jammer!!!
Ben er overigens nog steeds heel erg blij mee! Vandaag flink geinfrarood met een klasgenootje, allemaal foto's uitgewisseld... nu nog met de pc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brummers
  • Laatst online: 21-06 17:21
bedankt vooral voor de aparte link die had ik nog niet gezien.

Als ik vandaag over water loop, staat er morgen in de krant dat ik niet kan zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

CLB schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:56:
[...]

Natuurlijk is de S700i gewoon een megavette telefoon, maar helaas kun je dus je geheugen maar uitbreiden tot 128 MB :( en is hij echt zo gigantisch groot en log (ook dat draaimechanisme van die toetsen is nou ook niet echt bepaald lekker relaxed) Als ik zou moeten kiezen zou ik dus ook voor de D500 gaan :9 . Als je een meer smart phone achtige telefoon zou willen zou je moeten gaan voor de SE P800 / SE P900 of SE P910i (kost wel heeeeeeeeeeeel erg veel geld :X ) of voor de MDA-compact van T-mobile!! (draait op Windows 2003 SE en heeft gewoon alle functies die je computer ook heeft: PDF aflezen, powerpoint, excel, word, bluetooth en nog allemenselijk veel functies) Binnenkort komt de MDA-compact ook uit in Orange-versie namelijk de SPV M500 :+ . Maar deze laatst genoemde zijn meer PDA dan telefoon. Ze zijn niet zo erg groot en dus ook aardig bescheiden .Hoogstens 1 cm breder dan m'n huidige SE K700i! Maar ja ik vind 't een hele goede keus hoor de D500 (in vergelijking met de SE S700i dan) Als ik m'n abbo kan verlengen ga ik denk voor de SPV M500 van Orange :*) . Klein, compact en alles wat je wil (plus geheugen uitbreidbaar tot meer dan 128 MB :9 )
Idd probleem was echter dat mijn abbo rond de 20ste zou aflopen en om nummer portatie goed te laten gaan heb ik nu alvast maar een nieuw abbo afgesloten.

Bovendien ben ik altijd bang met de SPV 500 dat het scherm gevoelig is voor een broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106734

Anoniem: 61113 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:47:

Ik heb precies dezelde problemen.
en het is al 3 keer vastgelopen en toenv anzelf weer aangegaan:S gisteren wou het knopje helemaal boven in het midden(die 4 pijltjes) alleen werken als ik keihard erop drukte.
Ik heb hem sinds december 26,maar ben het nu al zat!en heb 2 jarig abonnement :'( :r T*ering veel betaald toen en sinds januari kan je hem gratis krijgen bij hi |:(
maar ik had besteld bij gsmbox.nl Terugsturen dan maar?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 106734 op 08-02-2005 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 106734 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:40:
[...]

Ik heb precies dezelde problemen.
en het is al 3 keer vastgelopen en toenv anzelf weer aangegaan:S gisteren wou het knopje helemaal boven in het midden(die 4 pijltjes) alleen werken als ik keihard erop drukte.
Ik heb hem sinds december 26,maar ben het nu al zat!en heb 2 jarig abonnement :'( :r T*ering veel betaald toen en sinds januari kan je hem gratis krijgen bij hi |:(
maar ik had besteld bij gsmbox.nl Terugsturen dan maar?
zou t maar doen en hem gewoon laten maken want dit hoort niet!
bij mij is ie nog nooit vastgelopen of problemen mee gehad of wat dan ook.. hij hoort het gewoon normaal te doen dus terug sturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Even mijn laatste vraag herhalend. Is er al een bureaulader voor deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30648

Hier een revieuw over de D500:
http://www.nieuwemobiel.n...sung_d500/Review_d500.php

Nu ik hier het topic helemaal heb doorgelezen valt het me op dat er toch wel wat kleine dingetjes aan het toestel mankeren.
Maargoed, ik koop hem toch, je kunt niet alles verwachten van een mobiele telefoon, ieder mobiel toestel heeft zijn voor en zijn nadelen, geen enkele is er perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
MaDLiVe schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 23:07:
Even mijn laatste vraag herhalend. Is er al een bureaulader voor deze telefoon?
voor zover ik weet is die er niet en zal er denk ik ook wel niet komen. Voor de E800 is dr ook geen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Tutorial voor het uploaden van Java Games via Bluetooth:
xxxxxxxx
+ Link met Games:

xxxxxxxx

[ Voor 36% gewijzigd door Xandrios op 09-02-2005 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128143

Volgens mij is dat niet-toegestaan materiaal Cowboy_Bebop B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-06 08:51
Anoniem: 69767 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 00:07:
Tutorial voor het uploaden van Java Games via Bluetooth:

+ Link met Games:
Check je mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Laatst online: 27-06 22:35
Ben zelf ook wel benieuwd wat hij heeft ontdekt, misschien is hij erachter gekomen dat hij ermee kan bellen :)

Ben nog steeds tevreden met de D500, hoewel hij af en toe wel opnieuw opstart en dat doet hij vooral als ik van Orange World gebruik maak. Kan sinds een paar dagen ook niet meer mailen via Orange World, hebben meer mensen dit?

Over de batterijduur, ik ben toen een paar keer bezig geweest met games via bluetooth erop zetten en toen viel het me op dat de accu daarna erg vaag deed, van drie streepjes ineens naar niets. In het begin deed ik sowiezo erg kort met de accu, vaak maar één dag, maar nu zit ik met normaal gebruik zo rond de drie dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
ik heb een HI 40 aboo.

met wappen kan die geen verbinding krijgen met GPRS.

alleen via gsm.Iemand idee hoe ik dat kan veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kunt hem (als je hem openschuift tenminste) ook als flessenopener gebruiken!

Ik zal even uitleggen hoe het in zijn werk gaat:

1. Je schuift hem open (doh)
2. De camerakant prik je (net boven het spiegeltje) onder de kroon van je bierfles
3. Vervolgens plaats je je wijsvinger onder de telefoon op de plaats van de speaker, zodat je een hefboom creëert.
4. Wip vervolgens de dop van de fles

In het begin gaat het nog wat lastig, de telefoon lijkt weg te willen glijden. Klaag dus niet over het feit dat het je in het begin niet lukt. Na verloop van een aantal malen proberen passen de 'kroonpunten' van de dop precies in de keren daarvoor gecreëerde ponsen.

Vergelijk het met het gebruik van de batterij, al naar gelang het gebruik gaat het steeds beter.

Veel succes met de hidden feature!

Meer tips & tricks vind je op mijn site dus blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en schrijf je vandaag nog in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-05 16:01
*proest* nofi, maar elke malloot die een telefoon van enkele honderden euro's wil wagen aan de gok dat ie misschien zo zou uitslijten dat je er makkelijk bierflesjes mee open kunt maken maar geen electronica beschadigd verdient het in de eerste plaats niet om zo'n dure telefoon bij zich te hebben imo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86738

Toch handig om te weten voor noodgevallen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23712

B-BRAIN schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:08:
ik heb een HI 40 aboo.

met wappen kan die geen verbinding krijgen met GPRS.

alleen via gsm.Iemand idee hoe ik dat kan veranderen
Via www.bel.nl kan je je instellingen laten sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129481

kan er toevallig ook navigatie op bvb met tomtom want hij herkent de tomtom bluethoot wel weet mischien iemand dat

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 13:48

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Anoniem: 131532 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:06:
Je kunt hem (als je hem openschuift tenminste) ook als flessenopener gebruiken!
Da's nou jammer: ik heb nix aan die feature... Ik drink altijd Grolsch beugels....

Toch maar eens op zoek naar een ander toestel dan ;-)

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

• CLB
  • Niet online

CLB

Anoniem: 129481 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:57:
kan er toevallig ook navigatie op bvb met tomtom want hij herkent de tomtom bluethoot wel weet mischien iemand dat
Noopz kan niet. Het is geen Symbian telefoon (zoals bv Nokia 6600) dus helaas

Anoniem: 129481

Stormtrooper schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:42:
[...]

Da's nou jammer: ik heb nix aan die feature... Ik drink altijd Grolsch beugels....

Toch maar eens op zoek naar een ander toestel dan ;-)
heb je dat al geprobeerd

Anoniem: 103811

Ik wil een bluetooth headset kopen maar weet niet goed welke (vind het een beetje nutteloos om hier een topic voor aan te maken).
Ik heb al volop hier rondgekeken maar er is niet echt een topper uitgekomen.
Ik wil er ongeveer 70a80 aan uitgeven (mag natuurlijk minder), wie kan mij helpen met een keuze ??

edit: hij zal ook vaak op een t630 gebruikt worden (niet dat dat wat uitmaakt) maar toch :)

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 103811 op 10-02-2005 15:10 ]

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
DiSiLLUSiON schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:13:
*proest* nofi, maar elke malloot die een telefoon van enkele honderden euro's wil wagen aan de gok dat ie misschien zo zou uitslijten dat je er makkelijk bierflesjes mee open kunt maken maar geen electronica beschadigd verdient het in de eerste plaats niet om zo'n dure telefoon bij zich te hebben imo...
Duur is ook maar zo'n relatief iets eh

Anoniem: 19503

Anoniem: 103811 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:43:
Ik wil een bluetooth headset kopen maar weet niet goed welke (vind het een beetje nutteloos om hier een topic voor aan te maken).
Ik heb al volop hier rondgekeken maar er is niet echt een topper uitgekomen.
Ik wil er ongeveer 70a80 aan uitgeven (mag natuurlijk minder), wie kan mij helpen met een keuze ??

edit: hij zal ook vaak op een t630 gebruikt worden (niet dat dat wat uitmaakt) maar toch :)
Ikzelf gebruik de JABRA 200,werkt echt perfect en is bij TforT nog in de aanbieding ook;)

Anoniem: 19503

bluetooth hulp:

Ik kwam dit tegen,misschien hulp voor iedereen die het niet voorelkaar krijgt ;)

http://support.microsoft.com/?kbid=840635

• swarthur
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-03 19:29
Ik kan echt nergens javagames vinden voor deze telefoon die ik gratis kan downloaden. Kan iemand mij zo'n link sturen? hai@c4you.nl is mijn email adres! tnx!!!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-06 17:39

n00bs

Het is weer Zomer!

DAMN voor de 100e keer werkt die EasyStudio van Samsung weer niet met IR... can not open port. Vorige keer kon ik dit fixen door de port snelheid te verhogen en toen werkte het opeens weer. Nu dus niet meer, wat ik ook doe |:(

Ook probeerde ik daarom via Windows een plaatje via IR te versturen en die kwam wel op de phone, alleen op de phone was die helemaal wit! volgens mij is dit dus echt wel een BUG van de telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

swarthur schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 20:54:
Ik kan echt nergens javagames vinden voor deze telefoon die ik gratis kan downloaden. Kan iemand mij zo'n link sturen? hai@c4you.nl is mijn email adres! tnx!!!
je moet ook niet zoeken naar 'javagames' maar gewoon naar games voor de SE K700i ofzo of Nokia 6600. Als je dan nog niks vind, klopt er iets niet want daar bestaan tientallen sites van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Aantal codes voor de D500...Gebruik voor EIGEN RISICO..Ik heb ze ook nog niet geprobeerd en ik weet niet of en hoe ze werken..
*2767*688# = Unlocking Code
*#8999*8378# = All in one Code
*#4777*8665# = GPSR Tool
*#8999*523# = LCD Brightness
*#8999*3825523# = External Display
*#8999*377# = Errors
#*5737425# = JAVA Something{I choose 2 and it chrashed}]
*#2255# = Call List

#*536961# = Java Status Code
#*536962# = Java Status Code
#*536963# = Java Status Code
#*53696# = Java Status Code

#*1200# = AFC DAC Val
#*1300# = IMEI
#*1400# = IMSI

#*2562# = ??? White for 15 secs than restarts.
#*2565# = Check Blocking
#*3353# = Check Code
#*3837# = ??? White for 15 secs than restarts.
#*3849# = ??? White for 15 secs than restarts.
#*3851# = ??? White for 15 secs than restarts.
#*3876# = ??? White for 15 secs than restarts.

#*7222# = Operation Typ (Class C GSM)
#*7224# = I Got !! ERROR !!
#*7252# = Oparation Typ (Class B GPRS)
#*7271# = Multi Slot (Class 1 GPRS)
#*7274# = Multi Slot (Class 4 GPRS)
#*7276# = Dunno
#*7337# = EEPROM Reset (Unlock and Resets Wap Settings)
#*2787# = CRTP ON/OFF
#*3737# = L1 Dbg data
#*5133# = L1 Dbg data
#*7288# = GPRS Attached
#*7287# = GPRS Detached
#*7666# = SrCell Data
#*7693# = Sleep Act/DeAct (Enable or Disable the Black screen after doing nothing for a while)
#*7284# = Class : B,C or GPRS
#*2256# = Calibration Info
#*2286# = Battery Data
#*2527# = GPRS Switching (set to: class 4, class 8, class 9 or class 10)
#*2679# = Copycat feature (Activate or Deactivate)
#*3940# = External loop test 9600 bps
#*4263# = Handsfree mode (Activate or Deactivate)
#*4700# = Half Rate (Activate or Deactivate)
#*7352# = BVMC Reg value
#*8462# = Sleeptime
#*2558# = Time ON
#*3370# = EFR (Activate or Deactivate)
#*3941# = External looptest 115200 bps
#*5176# = L1 Sleep
#*7462# = SIM phase
#*7983# = Voltage/Frequenci (Activate or Deactivate)
#*7986# = Voltage (Activate or Deactivate)
#*8466# = Old time
#*2255# = Call ???
#*5187# = L1C2G trace (Activate or Deactivate)
#*5376# = ??? White for 15 secs than restarts.
#*6837# = Official Software Version
#*7524# = KCGPRS
#*7562# = LOCI GPRS
#*7638# = RLC allways open ended TBF (Activate or Deactivate)
#*7632# = Sleep mode Debug
#*7673# = Sleep mode RESET
#*2337# = Permanent Registration Beep
#*2474# = ???
#*2834# = Audio Path
#*3270# = DCS support (Activate or Deactivate)
#*3282# = Data (Activate or Deactivate)
#*3476# = EGSM (Activate or Deactivate)
#*3676# = Flash volume formated
#*4760# = GSM (Activate or Deactivate)
#*4864# = Dunno doesn't work on newer versions
#*5171# = L1P1
#*5172# = L1P2
#*5173# = L1P3
#*7326# = Accessory (I got Vibrator)
#*7683# = Sleep variable (Cool
#*7762# = SMS Brearer CS (Activate or Deactivate)
#*8465# = Time in L1
#*9795# = wtls key
#*2252# = Current CAL
#*2836# = AVDDSS Management (Activate or Deactivate)
#*3877# = Dump of SPY trace
#*7728# = RSAV done# (Everything went to standart but nothing was deleted)
#*2677# = ARM State (None or Full Rate)
*#8999*636# = Have no clue what it is, i see 20 lines
*#9999# = Software version
*#8999*8376263# = HW ver, SW ver and Build Date
*#8888# = HW version
*#8377466# = Same HW/SW version thing

*#7465625# = Check the locks
*7465625*638*Code# = Enables Network lock
#7465625*638*Code# = Disables Network lock
*7465625*782*Code# = Enables Subset lock
#7465625*782*Code# = Disables Subset lock
*7465625*77*Code# = Enables SP lock
#7465625*77*Code# = Disables SP lock
*7465625*27*Code# = Enables CP lock
#7465625*27*Code# = Disables CP lock
*7465625*746*Code# = Enables SIM lock
#7465625*746*Code# = Disables SIM lock
*7465625*228# = Activa lock ON
#7465625*228# = Activa lock OFF
*7465625*28638# = Auto Network lock ON
#7465625*28638# = Auto Network lock OFF
*7465625*28782# = Auto subset lock ON
#7465625*28782# = Auto subset lock OFF
*7465625*2877# = Auto SP lock ON
#7465625*2877# = Auto SP lock OFF
*7465625*2827# = Auto CP lock ON
#7465625*2827# = Auto CP lock OFF
*7465625*28746# = Auto SIM lock ON
#7465625*28746# = Auto SIM lock OFF

*2767*3855# = E2P Full Reset
*2767*2878# = E2P Custom Reset
*2767*927# = E2P Wap Reset
*2767*226372# = E2P Camera Reset
#*6420# = MIC Off
#*6421# = MIC On
#*6422# = MIC Data
#*6428# = MIC Measurement
#*3230# = Trace enable and DCD disable
#*3231# = Trace disable and DCD enable
#*3232# = Current Mode
#7263867# = RAM Dump (On or Off)
*2767*49927# = Germany WAP Settings
*2767*44927# = UK WAP Settings
*2767*31927# = Netherlands WAP Settings
*2767*420927# = Czech WAP Settings
*2767*43927# = Austria WAP Settings
*2767*39927# = Italy WAP Settings
*2767*33927# = France WAP Settings
*2767*351927# = Portugal WAP Settings
*2767*34927# = Spain WAP Settings
*2767*46927# = Sweden WAP Settings
*2767*380927# = Ukraine WAP Settings
*2767*7927# = Russia WAP Settings
*2767*30927# = GREECE WAP Settings
*2767*73738927# = WAP Settings Reset
*2767*49667# = Germany MMS Settings
*2767*44667# = UK MMS Settings
*2767*31667# = Netherlands MMS Settings
*2767*420667# = Czech MMS Settings
*2767*43667# = Austria MMS Settings
*2767*39667# = Italy MMS Settings
*2767*33667# = France MMS Settings
*2767*351667# = Portugal MMS Settings
*2767*34667# = Spain MMS Settings
*2767*46667# = Sweden MMS Settings
*2767*380667# = Ukraine MMS Settings
*2767*7667#. = Russia MMS Settings
*2767*30667# = GREECE MMS Settings
*335# = Delete all MMS Messages
*663867# = Dump Mm file
#*536961# = WAPSAR enable / HTTP disable
#*536962# = WAPSAR disable / HTTP enable
#*536963# = Serial eable / Others disable
#*53696# = Java Download Mode
#*5663351# = Wap Model ID [Your Model]
#*5663352# = Wap Model ID [SEC-SGHXXXX/1.0]
#*566335# = Wap Model ID [SEC-SGHXXXX/1.0]
*2767*66335# = Check on which model it is
*2767*7100# = SEC-SGHS100/1.0
*2767*8200# = SEC-SGHV200/1.0
*2767*7300# = SEC-SGHS300/1.0
*2767*7650# = Nokia7650/1.0
*2767*2877368# = Reset WAP Model reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

EFR kan je niet aanzetten, krijg de melding USE code 2637. En als ik dat doe, krijg ik ongeldige parameters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Allemensen dat zijn aardig wat codes :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buxx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01-2024

buxx

ciao...

Is het mogelijk om middels BT alle foto's in eenkeer te verzenden, zodat je niet elke foto 1-voor-1 hoeft te verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
buxx schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 16:37:
Is het mogelijk om middels BT alle foto's in eenkeer te verzenden, zodat je niet elke foto 1-voor-1 hoeft te verzenden?
ja via pimps and file manager maar die is bij mij te traag. ik gebruik de windows prog die bij de instalatie zat. die werkt heel goed en je kan alles tegelijk dr af halen! suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Is er nog een andere tool dat dat programma van Samsung dat niet werkt om alles op en van je telefoon te halen middels IRda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb deze telefoon via de site van Vodafoon besteld, hoelang duurt het nu voordat ik de contracten in de bus krijg die ik vervolgens weer terug moet sturen?

Hoelang duurt het vervolgens als mijn aanvraag goedgekeurd is voor ik de telefoon in huis heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Anoniem: 30648 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:33:
Ik heb deze telefoon via de site van Vodafoon besteld, hoelang duurt het nu voordat ik de contracten in de bus krijg die ik vervolgens weer terug moet sturen?

Hoelang duurt het vervolgens als mijn aanvraag goedgekeurd is voor ik de telefoon in huis heb?
Dit heeft niets met de D500 te maken en dus met dit topic. Voor deze informatie moet JIJzelf contact opnemen met Vodaphone oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Anoniem: 30648 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:33:

Ja idd dat is niet het doel van dit topic. Hier gaat 't om de Samsung SGH-D500 en 't is geen topic om een of andere nört-vraag te beantwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

weet iemand of het mogelijk is om andere headphones bij de telefoon te kopen. en bij voorkeur natuurlijk zwarte :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132265

Echt waar. Deel 2 van D500 forum zit vol met dit soort stomme vragen. Bel Vodafoon,mail KPN, SMS orange, maar val ons niet lastig met je sukkelige vraag. Werken wij bij een operator, en behandelen wij jou aanvraag. NEE, sukkels.
Tweakers forum is voor weetjes en datjes. Jezus, stelletje minkukels. !!! Jullie vervuilen deze mooie forum met jullie onzinnige vragen over de levering.

En waar blijven de mods? Die zijn druk bezig om alles te scannen op unlock codes. En dit dan. Nee, dit willen we lezen. Wanneer Pietje zijn gsm kan verwachten, oh..oh wat boeiend allemaal. Stelletje boeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-06 11:55
Anoniem: 132265 schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 23:40:
[...]

Echt waar. Deel 2 van D500 forum zit vol met dit soort stomme vragen. Bel Vodafoon,mail KPN, SMS orange, maar val ons niet lastig met je sukkelige vraag. Werken wij bij een operator, en behandelen wij jou aanvraag. NEE, sukkels.
Tweakers forum is voor weetjes en datjes. Jezus, stelletje minkukels. !!! Jullie vervuilen deze mooie forum met jullie onzinnige vragen over de levering.

En waar blijven de mods? Die zijn druk bezig om alles te scannen op unlock codes. En dit dan. Nee, dit willen we lezen. Wanneer Pietje zijn gsm kan verwachten, oh..oh wat boeiend allemaal. Stelletje boeren.
Heel erg tactvol.... nee, jou reactie leidt niet tot discussie en dus meer vervuiling van het forum!!
Ahum..maar je hebt wel weer gelijk: als iedereen zulke vragen gaat stellen... 8)7 maarja, beetje normale reactie never hurt anyone

[ Voor 8% gewijzigd door Flatwhite op 13-02-2005 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132265 schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 23:40:
[...]

stomme vragen.
sukkelige vraag.
sukkels.

Jezus,
stelletje minkukels. !!!

boeiend allemaal. Stelletje boeren.
Kijk nu eens hoe jij het forum vervuilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Nog maar even een vraagje. Ik ben nu mijn adresboek netjes aan het maken maar is het ook mogelijk dat de telefoon eerst de voornaam weergeeft en dan pas de achternaam? Anders moet ik het andersom invullen en dat is nogal een gedoe met zoveel contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

MaDLiVe schreef op zondag 13 februari 2005 @ 16:21:
Nog maar even een vraagje. Ik ben nu mijn adresboek netjes aan het maken maar is het ook mogelijk dat de telefoon eerst de voornaam weergeeft en dan pas de achternaam? Anders moet ik het andersom invullen en dat is nogal een gedoe met zoveel contacten.
volgens mij is dat niet mogelijk, ik heb het zelf ook geprobeerd, en na 10 contacten liet ik het maar zoals het was.

over dat topicvervuiling: dat was in deel1 ook al zo, 50 mensen vragen allemaal alleen wat zijzelf willen weten zonder het topic te lezen, en maar 5 mensen beantwoorden zo nu en dan vragen, en dan natuurlijk de replies als: IK HEB HEM BINNENN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEEEJ!!, maarja wat wil je ertegen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Heeft niemand nog een oplossing dat Easy Studio in offline modus blijft staan met IRda ?
Als ik versie 1 gebruik kan die wel connecten, maar zodra ik files van mn telefoon naar de pc download krijg ik aan het einde een CRC checksum error.

Files via XP kan ik wel gewoon versturen naar de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik weet niet waardoor het komt maar is het geen optie voor jou om een goedkopen class 2 bt dongle te halen? Die zijn prima betaalbaar en bovendien kan je er veel meer mee en gaat het ook een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

JA dat kan wel, maar beetje onzinnig als ik al 50 euro heb betaal voor die IRda module... eerst werkte het wel en opeens niet meer. Ik heb het geprobeerd met mijn E700 en die werkt ook niet meer... zal dus wel weer een XP Sp2 bug zijn
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let bij het posten van links goed op de policy m.b.t. midlets; veel sites bevatten niet-toegestaan materiaal! Het posten van deze links levert Officiële Waarschuwingen op.
Verder is elke vraag of hulp bij unlocken hier ongewenst.