Het Samsung SGH-D500 topic (deel 3)

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.516 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ik weet wel dat easystudio bij mij soms best wel buggy is, ik moet hem zo nu en dan ook gewoon uninstalleren en weer installeren, terwijl ik niets aan de instellingen heb veranderd ofzo.

ik weet niet of je easystudio dus al opnieuw heb geinstalleerd.

Dat programma kan echt op vele fronten nog verbeterd worden. Zo haal ik zo nu en dan al mn smsjes uit de telefoon om ze vervolgens op te slaan in een csv file.
alleen nu heb ik gemerkt dat hij lang niet alle smsjes eruit haalt (220 stuks als hij vol zit) en dat is opzich wel jammer.
er zou zoiets als FMA (voor se telefoons) moeten komen voor de samsung toestellen.
of misschien is dat er al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-06 22:57

n00bs

Het is weer Zomer!

Yubs had ik natuurlijk al gedaan... ik snap 't gewoon echt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-03 13:34

Bluppy2

Hip!

Bij mij wil hij repeterende afspraken maar niet goed synchroniseren met outlook. Bovendien worden alles afspraken onder 'Diverse' gezet in plaats van onder afspraken. Bijzonder irritant, heeft iemand hetzelfde probleem?

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131603

Zijn er ook nog andere oordopjes te krijgen voor de D500....?
De mijne vallen de hele tijd uit mijn oren :(...

Kan zijn dat deze vraag al tig keer is gesteld... maar om nou alle pagina's terug te lezen... is mij net iets teveel O-)

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132265

Anoniem: 131603 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 13:07:
Zijn er ook nog andere oordopjes te krijgen voor de D500....?
De mijne vallen de hele tijd uit mijn oren :(...

Kan zijn dat deze vraag al tig keer is gesteld... maar om nou alle pagina's terug te lezen... is mij net iets teveel O-)

Groeten
Die zijn idd verkrijgbaar. Ik heb zelfde probleem met de oordopjes en heb nu eentje gekocht bij Tfortelecom voor 7.95. Een origineel Samsung oordopje voor 7,95. Was 50% afgeprijst. Het is wel eentje voor de E800, maar heeft dezelfde aansluiting als de D500. Je kan kiezen uit 2 of 1 speakerdopje en uit 4 verschillende formaat. Ik heb nu een kleine formaat dopje, die blijft goed zitten in mn oord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-06 16:48

Sherlock

No Shit

Ik heb de telefoon nu een paar weken en hij bevalt me op zich wel goed. Een paar plus- en minpunten:

+ geweldige camera
+ mooi scherm
+ mooi geluid (vrijwel volledige mp3-speler, zeker met de oordopjes)

- Klepje wat je los moet halen om de telefoon op te laden is echt los, dat raak je dus nog wel eens kwijt
- Geen handsfree functie (of ik kan hem niet vinden)

Verder vraag ik me af hoe ik een herinnering in kan stellen bij de kalender, want nu is het zo dat het vakje "alarm" niet beschikbaar is, terwijl ik hem wel kan zien. Dit geldt dus bijvoorbeeld voor een afspraak, dus er zou wel een alarm beschikbaar moeten zijn.

Waar kan ik deze functie aanzetten?

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131532

De D500 heeft wel degelijk een handsfree functie. Zodra je een gesprek aan het voeren bent moet je voor de grap eens je scherm bekijken. Je ziet dan dat het kleine telefoontje onderin het scherm veranderd in een luidsprekertje. Oftewel: Druk op [ok] als je een gesprek aan het voeren bent om handsfree aan te zetten en druk wederom op [ok] om het weer uit te zetten.Verdere functies tijdens het bellen zijn te vinden onder de menu-toets. Een handige feature is 'voice clarity', waarmee men je zelfs met wind tegen kan verstaan.

Een dikke plus dus voor handsfee bellen.

PS. Volume tijdens handsfree verander je ook gewoon middels de volumeknop aan de zijkant van het toestel.

De D500 is echt een toptoestel maar wordt door onzinnige opmerkingen binnen (onderandere) dit forum door gebruikers die niet eens de moeite nemen om de handleiding te lezen domweg afgekraakt. De batterij werkt prima, de functies van het toestel zijn ronduit handig en mensen die toch liever een Nokia hebben voor het speelse karakter en de boutinterface van symbian, neem dan alsjeblieft een Nokia en zeik niet over zogenaamde tekortkomingen van Samsung.

Toch maar liever die Samsung! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-06 09:56
Heb de telefoon sinds gisteren...super ding...kan er nog niet veel over zeggen want echt veel heb ik er nog niet mee kunnen doen. Mijn enige probleem is de wekkerfunctie...ik gebruik altijd mijn telefoon als wekker maar dit keer zijn de alarmtoontjes echt te lief...als hij 's-ochtends afgaat denk ik alleen maar van hmmmmmmmm wat lig ik hier toch vredig lekker in mijn bedje..LIFE IS GOOD....terwijl dat hoort te zijn...Ik moet werken...laat ik er maar snel uitgaan. Is er een manier om hier andere tonen voor te krijgen...tjilpende vogeltjes maken mijn niet wakker...

tjilp tjilp harpje.....hmmmmm snooze

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-06 10:59
Anoniem: 131532 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 09:49:
De D500 heeft wel degelijk een handsfree functie. Zodra je een gesprek aan het voeren bent moet je voor de grap eens je scherm bekijken. Je ziet dan dat het kleine telefoontje onderin het scherm veranderd in een luidsprekertje. Oftewel: Druk op [ok] als je een gesprek aan het voeren bent om handsfree aan te zetten en druk wederom op [ok] om het weer uit te zetten.Verdere functies tijdens het bellen zijn te vinden onder de menu-toets. Een handige feature is 'voice clarity', waarmee men je zelfs met wind tegen kan verstaan.

Een dikke plus dus voor handsfee bellen.

PS. Volume tijdens handsfree verander je ook gewoon middels de volumeknop aan de zijkant van het toestel.

De D500 is echt een toptoestel maar wordt door onzinnige opmerkingen binnen (onderandere) dit forum door gebruikers die niet eens de moeite nemen om de handleiding te lezen domweg afgekraakt. De batterij werkt prima, de functies van het toestel zijn ronduit handig en mensen die toch liever een Nokia hebben voor het speelse karakter en de boutinterface van symbian, neem dan alsjeblieft een Nokia en zeik niet over zogenaamde tekortkomingen van Samsung.

Toch maar liever die Samsung! _/-\o_
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Sherlock schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 09:33:
Ik heb de telefoon nu een paar weken en hij bevalt me op zich wel goed. Een paar plus- en minpunten:

+ geweldige camera
+ mooi scherm
+ mooi geluid (vrijwel volledige mp3-speler, zeker met de oordopjes)

- Klepje wat je los moet halen om de telefoon op te laden is echt los, dat raak je dus nog wel eens kwijt
- Geen handsfree functie (of ik kan hem niet vinden)
je kan ook gewoon het bijgeleverde boxje erin douwen dan gaat hij automatisch op dat boxje over als je belt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Je kan ook op OK drukken tijdens het bellen om hem op handsfree te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Bedankt, maar dit betekent dus gewoon dat de handleiding niet duidelijk of volledig is. Begrijp me goed, ik vind het een fijne telefoon, maar je moet kritisch blijven.

De oplossing van het boxje was me al wel bekend, maar vind ik nogal omslachtig.

Verder blijft de vraag over het alarm staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davitos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 20:57
Ik het het toestel nu vanaf eind december en bevalt me nog steeds erg goed.
De accu gaat ook steeds langer mee :) haal nu de 5a6 dagen wel.
Hij is ook steveger dan ik had verwacht, heb hem een keer flink hard laten vallen op een stenen vloer en er was niks mee aan de hand. Zelfs geen krasje.
Ook het glaasje van het schermpje is hard, heb er nog steeds geen krasje op zitten.
En het slide mechanisme wordt ook nog niet lam
Het typen van sms berichten vond ik met mijn T610 wel handiger. je kunt naderhand hier bijvoorbeeld geen woorden aanpassen zonder het hele woord te verwijderen.
De wekker melodietjes vind ik ook heel erg irritant.

Voor de rest een top telefoon _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Davitos op 15-02-2005 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Davitos schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 16:47:
Ik het het toestel nu vanaf eind december en bevalt me nog steeds erg goed.
De accu gaat ook steeds langer mee :) haal nu de 5a6 dagen wel.
Hij is ook steveger dan ik had verwacht, heb hem een keer flink hard laten vallen op een stenen vloer en er was niks mee aan de hand. Zelfs geen krasje.
Ook het glaasje van het schermpje is hard, heb er nog steeds geen krasje op zitten.
En het slide mechanisme wordt ook nog niet lam
Het typen van sms berichten vond ik met mijn T610 wel handiger. je kunt naderhand hier bijvoorbeeld geen woorden aanpassen zonder het hele woord te verwijderen.
De wekker melodietjes vind ik ook heel erg irritant.

Voor de rest een top telefoon _/-\o_
Wekker melodietjes zijn idd zwaar irritant! Toevallig vanmorgen voor het eerst mijn telefoon als wekker gebruikt, ik wist niet wat me overkwam. Na enkele minuten verbaast en half slapend rondkijken kwam ik erachter dat het mijn telefoon was :X

Btw mijn batterij gaat ook voort een stuk langer mee, hoe lang precies weet ik niet. Maar ik denk ook wel een dag of 5.

[ Voor 6% gewijzigd door OneUp op 15-02-2005 17:04 ]

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
ik was vandaag ook ff naar de autorai :9
deze heb ik gemaakt met mijn samsung d500 _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://img28.exs.cx/img28/9257/photo00772qh.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img28.exs.cx/img28/5840/photo00829tk.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img28.exs.cx/img28/5218/photo01236fk.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img28.exs.cx/img28/2374/photo01282rl.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img119.exs.cx/img119/8573/photo00769qq.th.jpg
heb er nog veel meer maar heb geen zin om ze allemaal bij image te gaan shacken :+

[ Voor 59% gewijzigd door DaannO op 15-02-2005 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 16:15
DiSiLLUSiON schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 17:07:
[...]
Je kunt ook tijdens het fotomaken op de select knop klikken en dan de flash instellen. :)

Even iets anders: Ik heb een hele vreemde bug.. Althans, ik denk dat het een bug is. Soms krijg ik namelijk te zien: Insert SIM. Het punt is, die zit er goed in. Hij kan iets omhoog en iets omlaag, maar hoe je m neerzet blijft ie zitten ookal schud je ermee, en in beide posities maakt ie gewoon contact en is er verder niks aan de hand. Behálve wanneer ik vodafone services gebruik. Niet altijd, maar wel vaak, en aléén als ik Vodafone services gebruik. Het maakt dan ook niet uit wat, of ik nou naar de klantenservice bel en een smsje opvraag met m'n belbundeltegoed, of dat ik bij voicemail of andere instellingen ga komen (menu 10 van applicaties/toepassingen), 6 á 7 van de 10 keer als ik zoiets doe, dan krijg ik op een gegeven moment opeens de animatie die je krijgt als je de telefoon uitschakelt, waarna ik heel vreemd terugben in het menu waar ik was... en zodra ik naar het standbyscherm ga krijg ik de inmiddels bij mij beruchte "Insert SIM", met zo'n 3d draaiend SIM kaartje.

Heeft iemand anders dit probleem? Misschien is het al bekend en is het opgelost in nieuwere firmware versies (ik heb zelf XADL3)?
zelfde probleem hier...wordt er echt GEK van! Heb het vooral als ik n smsje krijg -> plop INSERT SIM. Heb trouwens ook vodafone :(

Kan ik zelf de firmware updaten? misschien dat dat helpt. Weet niet welke versie ik nu heb maarja

[ Voor 5% gewijzigd door savale op 15-02-2005 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93360

DaannO schreef op Tuesday 15 February 2005 @ 18:29:
ik was vandaag ook ff naar de autorai :9
deze heb ik gemaakt met mijn samsung d500 _/-\o_
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
heb er nog veel meer maar heb geen zin om ze allemaal bij image te gaan shacken :+
Nice.. wat zijn jou instellingen bij het maken van een foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syrrah
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-05 12:26

syrrah

Daggutnie

wie weet hoe de de sneltoets 1(voicemail) kan veranderen, heb iets ingevuld maar dat was om te testen, nu kan ik dit niet veranderen

PSN: syrrah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syrrah

syrrah

Daggutnie

syrrah schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 13:11:
wie weet hoe de de sneltoets 1(voicemail) kan veranderen, heb iets ingevuld maar dat was om te testen, nu kan ik dit niet veranderen
weet het al!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 93360 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 08:07:
[...]

Nice.. wat zijn jou instellingen bij het maken van een foto?
is ff kijken: ik heb hem op auto iso staan, lkr makkelijk. soms als er te veel licht is even gewoon wat donkerder maken zegmaar met je tel. en ik heb hem standaard op super fijn staan en op 1280/1024 dus mega. het werkt perfect en het zijn echt kwaliteit fotos vind ik _/-\o_
als mensen meer willen zien dan wil ik ze nog wel posten! ik hoor t wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beelzebub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-06 22:37
ja ik wil wel meer zien graag

www.hetbsg.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56047

Op je eigen post quoten is zo 1999 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-06 11:25

Masselink

Voor de dorst

Als je een telefoon hebt met speling en deze naar samsung opstuurt, flashen ze dan ook de firmware (kalender bug) ? Ik wil hem namelijk niet 2 keer opsturen. iemand al ervaring mee ?

Koffie en meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
bij deze dan:

Afbeeldingslocatie: http://img51.exs.cx/img51/9357/photo00784pe.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img51.exs.cx/img51/7797/photo00948yi.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img51.exs.cx/img51/1752/photo01037sj.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img138.exs.cx/img138/2721/photo01149eg.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img138.exs.cx/img138/2725/photo01158mu.th.jpg

alst u :9

[ Voor 3% gewijzigd door DaannO op 16-02-2005 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Anoniem: 56047 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 13:47:
[...]
Op je eigen post quoten is zo 1999 :P
Ook lekker dat je dan het antwoord erbij zet... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buxx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01-2024

buxx

ciao...

Er was een probleem qua filetrans met de Mac, maar met de laatste versie van het OS is dit verholpen.
Enige wat nog niet werkt is het syncen van de PIM gegevens, hopen dat dit een kwestie van tijd is.
Ik las nl. net dat de D500 uitgeroepen is tot betset GSM van deze tijd: http://www.webwereld.nl/nieuws/20811.phtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
buxx schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 16:00:
Ik las nl. net dat de D500 uitgeroepen is tot betset GSM van deze tijd: http://www.webwereld.nl/nieuws/20811.phtml
ik vind dit echt supr nieuws en ik geef ze dan ook groot gelijk! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91056

Ik heb me D500 sinds half januari en tot eergisteren was ik zeer tevreden...echter: maandagochtend... accu leeg, maximaal opgeladen, s'avonds... accu leeg! dus weer opgeladen de hele nacht, en nu is ie net (dus na anderhalve dag) wéér leeg. ik heb er echt niets energie-zuigends mee gedaan. een paar mp3's erop gezet en misschien 5 fotoos gemaakt, niet eens mp3 speler gebruikt! snap er niks van want eerst deed ie inclusief gebruik van mp3-speler en filmpjes/fotoos maken zeker 3 a 4 dagen met de accu...
iemand die toevallig iets soortgelijks heeft ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128656

k ben naar de rai geweest en ff wat foto's gemaakt...

was voor t eerst dat k m echt serieus gebruikte en k moet zeggen hij maakt mooiere foto's dan verwacht :)

echt super foto's...

als jullie willen kan k wel wat online zetten hoor t wel als er behoefte aan is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-06 12:12
héhé, show is the pics vanop RAI! ben wel geintresseerd hoe ze er uit zien

nu over die D500 ben wel hard aan het twijfelen om hem te kopen!
heb namelijk al een mp3 speler die ik dagelijks gebruik en mijn gsm nu gebruik ik enkel en alleen voor te sms'n en te bellen en af en toe te gamen tijdens saaie schoollessen! Maar het is zo een prachtig toestel, alleen het gemis van een extra geheugenkaartje / slot vind ik wel lastig maar dat is een eigen voorkeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128656

shello schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 22:00:
héhé, show is the pics vanop RAI! ben wel geintresseerd hoe ze er uit zien
klik HIER voor de foto's van de rai...
bij de foto's van de velgen heb k een beetje geexpirimenteerd met het lichter donker instellen van de camera...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik zie op iternet meerdere reviews staan met daar in een Lithium-ion accu en op andere sites hebben ze het over een Lithium-Polymeer accu.
Welke heeft deze telefoon nou standaard??
misschien een foto ervan??

Anoniem: 46999

visie schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 23:26:
Ik zie op iternet meerdere reviews staan met daar in een Lithium-ion accu en op andere sites hebben ze het over een Lithium-Polymeer accu.
Welke heeft deze telefoon nou standaard??
misschien een foto ervan??
Beide sites hebben gelijk: het is een "Li-ion polymer" accu.
Afbeeldingslocatie: http://emc2.antagonist.nl/d500/accu.jpg

• syrrah

syrrah

Daggutnie

Sherlock schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 14:02:
[...]

Ook lekker dat je dan het antwoord erbij zet... |:(
om je voicemail nummer te veranderen onder de sneltoets 1 =
menu; berichten; nr. 5 voicemail; nr. 2 voice server nummer; opties; wijzigen

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
buxx schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 16:00:
Ik las het net ook op Fok! ja..

Ik hoop vandaag/morgen het toestel te ontvangen! :*)

iRacing Profiel

• visie
  • Niet online
Ik twijfel of ik deze telefoon moet kiezen...
Heeft iemand al een bruikbare datakabel kunnen vinden en geprobeerd?
Ook vraag ik me of je bestanden(foto's of filmpjes) naar een andere telefoon kan sturen met bluetooth of infrarood. En games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26375

visie schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 22:48:
Ik twijfel of ik deze telefoon moet kiezen...
Heeft iemand al een bruikbare datakabel kunnen vinden en geprobeerd?
Ook vraag ik me of je bestanden(foto's of filmpjes) naar een andere telefoon kan sturen met bluetooth of infrarood. En games?
De datakabel is al of zal zeer binnenkort beschikbaar zijn, maar waarom een datakabel kopen als je veel beter een bluetooth adapter kunt kopen. Werkt makkelijker vinden veel mensen.
Je kan alles, voor zover ik tot nog toe geprobeerd heb(foto's video's afbeeldingen, beltonen, mp3's.ect) behalve java games(helaas) versturen naar andere telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131532

Mooie foto's DaannO, mooie volle kleuren ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-06 10:08
Vindt dat de D500 topic een beetje aan het doodbloeden is!
Komt het doordat de mensen die em inmiddels in hun bezit hebben zich niet meer op deze topic bevinden en zich pas weer laten zien als er weeeer een nieuw model uitkomt.

Ik volg de topic al vanaf vorig jaar Nov en ben ook van plan om em aan te schaffen, maar ik heb geduld en wacht tot die gratis is met een 1jarig contract simlockvrij en unbranded.

Jammer dat de topic langzaam doodbloed ...... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-06 08:51
Anoniem: 132265 schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 23:40:
[...]

Echt waar. Deel 2 van D500 forum zit vol met dit soort stomme vragen. Bel Vodafoon,mail KPN, SMS orange, maar val ons niet lastig met je sukkelige vraag. Werken wij bij een operator, en behandelen wij jou aanvraag. NEE, sukkels.
Tweakers forum is voor weetjes en datjes. Jezus, stelletje minkukels. !!! Jullie vervuilen deze mooie forum met jullie onzinnige vragen over de levering.

En waar blijven de mods? Die zijn druk bezig om alles te scannen op unlock codes. En dit dan. Nee, dit willen we lezen. Wanneer Pietje zijn gsm kan verwachten, oh..oh wat boeiend allemaal. Stelletje boeren.
Zie je mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 131532 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 09:56:
Mooie foto's DaannO, mooie volle kleuren ook
thnx! ben er zelf ook erg tevreden mee! ik vind het echte kwaliteit fotos dat deze telefoon maakt en dat is echt goed te zien vind ik! je moet hem alleen wel goed stil houden natuurlijk! maar dat is logisch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-05 18:48

Obi

Twee kleine vraagjes:

- Is het mogelijk het alarm / wekker ZACHTER te zetten? Niet gevonden en pleuris; wat een herrie..
- Is het mogelijk een MP3 als alarm / wekker in te stellen?

Wakker worden is dagelijks toch wel een van de meest heftige ervaringen, moet die mobiel het niet verpesten met z'n getetter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Obi schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 18:44:
Twee kleine vraagjes:

- Is het mogelijk het alarm / wekker ZACHTER te zetten? Niet gevonden en pleuris; wat een herrie..
- Is het mogelijk een MP3 als alarm / wekker in te stellen?

Wakker worden is dagelijks toch wel een van de meest heftige ervaringen, moet die mobiel het niet verpesten met z'n getetter...
1: nope kan niet geloof ik.. weet het niet zkr.. check de post hier onder :+
2: nee kan niet! die optie zit er jammer genoeg niet in. ik vind ook dat over de wekker functie niet goed nagedacht is!

[ Voor 4% gewijzigd door DaannO op 18-02-2005 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Onzin, wekker kan je wel zachter zetten, gewoon met de volumeknop aan de linkerkant van je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 20:46
Ik heb een groot probleem, vandaag mij D500 eindelijk terug gehad na reparatie. Nu geeft ie random een vage error n.l. e-mail netwerkfout

Het lijkt alsof de telefoon een email server wil updaten, maar dat ie geen connectie kan maken. Nu heb ik dit nooit ingesteld, tel. is helemaal leeg vd reparatie afgekomen.

maar nu zag ik bij server instellingen, een Frans Orange account staan en een KPN account, dit terwijl ik Vodafone had, de usernames mij niet bekend voorkwamen e.d.

Dit allemaal gewist, maar blijf deze melding krijgen. Heeft iemand enig ID hoe ik hier vanaf kom :?

Het is n.l. zo irri!

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127127

[b]Imperium schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 22:11:

enne wie heeft er nog meer last van een beetje speling als ie dicht is geklapt, (heel weinig hoor.. maar hij gaat nu ook veel soepeler open en dicht.. en das klote want een beetje kracht zetten is wel lekker... )

Ik heb mijn samsung nu een paar dagen, en ook de mijne heeft al speling opgelopen als hij is dichtgeschoven. Het valt nog mee maar je ergert je er toch aan omdat het zo'n duur toestel is.
Aan de rechter kant rammelt hij als je er met vinger op drukt of iets schut. Ik heb 'm gelukkig verzekerd (valt ook onder fabriekgarantie, daar nie van) dus als het te gek wordt dan ga ik terug en laat ik hem repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129394

Is er nog iemand die een site weet waar je free wallpapers kan halen in het formaat van de D500 (176 x 144). Ik heb ze bij Zedge vandaan gehaald maar de aanvullingen zijn eigenlijk alleen maar zelf gefotograveerde vrouwen uit India ofzo. Plaatjes vinden is het probleem niet maar het juiste formaat wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Niet online
Ik twijfel nog steeds of ik hem zou nemen.
Mijn vraag: zit er een soort internet op de D500? of moet ik er een apart proggie voor hebben zoals bv Reqwireless WebViewer ??
En als iemand belt, krijg je de foto in beeld van degene die belt, hoe groot is die foto ongeveer?
Is er iemand die een beetje normale ringtone heeft, (gewoon ring-ring) met trilfunctie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

Tekn0z schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 20:21:
Ik heb een groot probleem, vandaag mij D500 eindelijk terug gehad na reparatie. Nu geeft ie random een vage error n.l. e-mail netwerkfout

Het lijkt alsof de telefoon een email server wil updaten, maar dat ie geen connectie kan maken. Nu heb ik dit nooit ingesteld, tel. is helemaal leeg vd reparatie afgekomen.

maar nu zag ik bij server instellingen, een Frans Orange account staan en een KPN account, dit terwijl ik Vodafone had, de usernames mij niet bekend voorkwamen e.d.

Dit allemaal gewist, maar blijf deze melding krijgen. Heeft iemand enig ID hoe ik hier vanaf kom :?

Het is n.l. zo irri!
Waarschijnlijk kan je ergens de automatische controle instellen met een bepaalde interval. Die interval moet je dan wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-06 10:34
hey ik heb nu ook een samsung D500 top foon! ..maar ik had ook een vraagje. weten jullie misschien een goed programmatje om filmpjes om t zetten in bestanden die de telefoon WEL leest ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
heb een probleem.

ik heb een geluid opgenomen via me memorecorder. Nu wou ik deze instellen als ringtone.

hoe doe ik dat want heb al van alles geprobeert. en der staat niks over in de handleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
BlowFish schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 16:48:
hey ik heb nu ook een samsung D500 top foon! ..maar ik had ook een vraagje. weten jullie misschien een goed programmatje om filmpjes om t zetten in bestanden die de telefoon WEL leest ?
zie de startpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-06 22:57
Ik ben sinds gister ook een trotse bezitter van een zilveren D500. Prachtig ding. Mis(te) alleen en geheugenkaart en radio. Als je je mobiel (96MB) volgoot met mp3tjes heb je nog steeds ruwweg maar anderhalf uur muziek :( Had ik toevallig voor de lol laatst van een mp3tje een mp4tje gemaakt, bestand was 4,85MB, werd 1,40MB, ongeveer 3 en een half keer zo klein. Oftewel ik proberen af te spelen met winamp. Pakt ie niet.

Heb ik vanmiddag een MSI Bluotooth dongle gehaald (werkt perfect, Deze _/-\o_ ) en een beetje zitten klooien met bestanden over te zetten, probeerde ik voor de gein dat mp4tje uit.... en warempel leest ie um!! (Bedoel dus, afspelen ;) )

Ben ik nu de eerste die dit ontdekt of zit ik hier weer eens wat te vertellen wat iedereen al wist :X

Oftewel met beetje prutsen kan je tot 5 uur muziek op je D500 knallen!! Dat vind ik nog eens zeer prettig, verlicht het gemis van een radio :> Of is ditzelfde te realiseren met aac bestandjes?

[ Voor 3% gewijzigd door dinkelover op 20-02-2005 01:18 ]

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-06 22:43
B-BRAIN schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 17:45:
heb een probleem.

ik heb een geluid opgenomen via me memorecorder. Nu wou ik deze instellen als ringtone.

hoe doe ik dat want heb al van alles geprobeert. en der staat niks over in de handleiding
Kan niet...of je moet van dat ding een mp3'tje maken (of mp4...zie hieronder...)
dinkelover schreef op zondag 20 februari 2005 @ 01:15:
Ik ben sinds gister ook een trotse bezitter van een zilveren D500. Prachtig ding. Mis(te) alleen en geheugenkaart en radio. Als je je mobiel (96MB) volgoot met mp3tjes heb je nog steeds ruwweg maar anderhalf uur muziek :( Had ik toevallig voor de lol laatst van een mp3tje een mp4tje gemaakt, bestand was 4,85MB, werd 1,40MB, ongeveer 3 en een half keer zo klein. Oftewel ik proberen af te spelen met winamp. Pakt ie niet.

Heb ik vanmiddag een MSI Bluotooth dongle gehaald (werkt perfect, Deze _/-\o_ ) en een beetje zitten klooien met bestanden over te zetten, probeerde ik voor de gein dat mp4tje uit.... en warempel leest ie um!! (Bedoel dus, afspelen ;) )

Ben ik nu de eerste die dit ontdekt of zit ik hier weer eens wat te vertellen wat iedereen al wist :X

Oftewel met beetje prutsen kan je tot 5 uur muziek op je D500 knallen!! Dat vind ik nog eens zeer prettig, verlicht het gemis van een radio :> Of is ditzelfde te realiseren met aac bestandjes?
Volgens mij is dit nieuws... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De mogelijkheid om MP4/AAC te gebruiken i.p.v. MP3 was hier al veel langer bekend: zie bijv.
Anoniem: 46999 in "Het Samsung SGH-D500 topic (deel 2)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO

met welk programma heb jij die mp3 omgezet in mp4 dan?!?! die wil ik echt graag hebben zeg!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-06 22:43
Anoniem: 46999 schreef op zondag 20 februari 2005 @ 02:08:
[...]
De mogelijkheid om MP4/AAC te gebruiken i.p.v. MP3 was hier al veel langer bekend: zie bijv.
Anoniem: 46999 in "Het Samsung SGH-D500 topic (deel 2)"
Ghehe...my bad... :) Dat AAC dat wist ik wel.
'k Kan ook niet alles onthouden.

Offtopic:
Mp3 en mp4, zit er verschil in kwaliteit tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

DaannO schreef op zondag 20 februari 2005 @ 04:50:
[...]

met welk programma heb jij die mp3 omgezet in mp4 dan?!?! die wil ik echt graag hebben zeg!!! ;)
volgens mij kan dat met dppoweramp toch? (sorry geen zin om voor je op te zoeken, maar gewoon dat tikken in google en je hebt het :P)
maar de mp4 bestanden die ik heb, komen van apple itunes af en zijn gewoon dezelfde grootte als een mp3 (met *.m4a extensie)
dus met welke mp4 instellingen heb jij ze omgezet dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118276

pokeran schreef op zondag 20 februari 2005 @ 13:07:
[...]

volgens mij kan dat met dppoweramp toch? (sorry geen zin om voor je op te zoeken, maar gewoon dat tikken in google en je hebt het :P)
maar de mp4 bestanden die ik heb, komen van apple itunes af en zijn gewoon dezelfde grootte als een mp3 (met *.m4a extensie)
dus met welke mp4 instellingen heb jij ze omgezet dan
Ik heb met dbpoweramp mijn mp3 omgezet naar mp4. Ik gebruikte hiervoor de Nero AAc codec. Uiteindelijk heeft mijn bestand de extensie *.mp4 gekregen en geen *.m4a zoals jij hier vertelt. Bij het overzetten via bluetooth van mijn *.mp4 bestand krijg ik de foutmelding: Invalid FTP request. Wat doe ik hier fout? Het lijkt mij dan dat ik een *.m4a bestand moet krijgen, maar hoe krijg ik dat en met welke codec? Ik had mijn codecs trouwens hier vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:34

MaDLiVe

.-Observer-.

Invalid ftp request betekend dat hij de file niet kan plaatsen omdat deze een ongeldige extensie heeft. Je moet dus echt een *.m4a bestand krijgen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

misschien kan je hem met een simpele rename al veranderen naar balblaba.m4a. Naja dat kan soweiso wel, maar ik weet niet zeker of de d500 m4a als extensie accepteert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

B-BRAIN schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 17:45:
heb een probleem.

Je heb converter proggie nodig om van je amr een wav te maken en dan van wav een mp3 _/-\o_ Zo doe ik het ook :9

ff google ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136040

als je bestand 3x zo klein wordt, als je hem van mp3 naar mp4 zet, gaat er neem ik aan toch een hoop aan kwaliteit verloren?

tenminste, die conclusie trek ik dan dus als leek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136040 schreef op maandag 21 februari 2005 @ 00:34:
als je bestand 3x zo klein wordt, als je hem van mp3 naar mp4 zet, gaat er neem ik aan toch een hoop aan kwaliteit verloren?
MP4/AAC kan door de betere codec dezelfde geluidskwaliteit halen bij een lagere bitrate.
Ik gebruik nu bijv. 98kbps MP4 bestanden waar ik vroeger 192kpbs MP3 zou gebruiken (beide 44100Hz 16 bits stereo). Dat is dus een besparing van 50%, zonder dat ik op de headset van mijn D500 het verschil hoor.
Als je genoegen neemt met een lagere kwaliteit (22KHz en/of mono) dan kun je zelfs nog lagere bitrates gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
Het lukt mij ook niet (meerdere) .mp4 bestanden met de pc naar mijn d500 te sturen (ftp error idd) maar andersom, als ik die mp4 bestanden in de bluetooth exchange map zet kan ik ze wel downloaden via m'n telefoon. Bestanden groter dan 1 uur herkent ie alleen niet :o Net even een 115MB tellende mp3 omgezet via Nero naar een 33MB tellende mp4 (1 uur 15 min) maar de mp3 speler gaf 15 minuten aan B) Ik denk dat ie gewoon de 75 minuten afspeelt overigens.

Ik hoor geen verschil tussen .mp3 en .mp4, schijnt zelfs dat door die codec mp4 gewoon betere kwaliteit is dan mp3. Ik hoor het niet :z dus het maakt mij niet uit.

Overigens kan ik een 512MB of 1GB kaartje "laten inbouwen" waar ik echter niet zo heel veel vertrouwen in heb, maar het schijnt wel te werken. Iemand al ervaring mee?

Dat omzetten van mp3 naar mp4 doe ik via die Startsmart van Nero 6.6, echt simpel eigenlijk.

[ Voor 9% gewijzigd door dinkelover op 21-02-2005 02:02 ]

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126987

dinkelover schreef op maandag 21 februari 2005 @ 01:59:
Overigens kan ik een 512MB of 1GB kaartje "laten inbouwen" waar ik echter niet zo heel veel vertrouwen in heb, maar het schijnt wel te werken. Iemand al ervaring mee?
Ik denk echt niet dat je die CHIP zoo makkelijk gaat kunnen vervangen. En dan is er nog de vraag of er wel zoeen 4096MBIT+ NAND chip bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zie mijn vorige post waarin ik vertelde dat het versturen van mp4'tjes naar me d500 niet lukte. Ik kreeg telkens een ftp error. Het is nu eindelijk gelukt, ik sleepte het bestand telkens naar de "sound" map om me telefoon zo het bestand te laten downloaden, zo kreeg ik telkens die error. Het is me nu wel gelukt, het *.mp4 bestand moet ik naar de "video" map slepen. Dan download mijn telefoon um wel. En in je telefoon komt ie uiteindelijk wel in de sound map te staan. Raar maar waar :?

hij doet ut nu in ieder geval en zo bespaar je echt 3x zoveel plaats...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
Anoniem: 118276 schreef op maandag 21 februari 2005 @ 11:57:
Zie mijn vorige post waarin ik vertelde dat het versturen van mp4'tjes naar me d500 niet lukte. Ik kreeg telkens een ftp error. Het is nu eindelijk gelukt, ik sleepte het bestand telkens naar de "sound" map om me telefoon zo het bestand te laten downloaden, zo kreeg ik telkens die error. Het is me nu wel gelukt, het *.mp4 bestand moet ik naar de "video" map slepen. Dan download mijn telefoon um wel. En in je telefoon komt ie uiteindelijk wel in de sound map te staan. Raar maar waar :?

hij doet ut nu in ieder geval en zo bespaar je echt 3x zoveel plaats...
Dat kan ik bevestigen. Was me ook al gelukt maar wist niet meer naar welke map. Je kunt volgens mij alleen naar "downloaded videos" uploaden, oftewel meerdere mp4'tjes tegelijkertijd.

Na 4 dagen gebruik heb ik hem nu 2 keer moeten opladen. Dit met intensief camera gebruik en veel bluetooth. Oftewel valt me nog reuze mee, aangezien de batterij/accu na verloop van tijd langer meegaat.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Anoniem: 126987 schreef op maandag 21 februari 2005 @ 02:16:
[...]

Ik denk echt niet dat je die CHIP zoo makkelijk gaat kunnen vervangen. En dan is er nog de vraag of er wel zoeen 4096MBIT+ NAND chip bestaat.
Inderdaad, het geheugen dat samsung gebruikt voor haar telefoons is erg snel t.o.v. andere telefoons. Ik vind het personelijk ook een gemis, dan had ik iig mijn mp3 speler even opzij kunnen schuiven. Aan de andere kant maakt het weer niet zo heel veel uit :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
mij lukt het niet om mp3 om te zetten naar mp4 files met dat prog! hij zecht dan unable to run encoder en alles?! iemand ff een 123 stappen plan hoe t wel moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
Nero :X

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-06 16:24

Licko

ZVDK

ik heb m sinds gister en ben tot nu toe heel tevreden. (heb de zilveren :P)

paar pluspuntjes tot nu toe:
-mooi scherm (zeker ivm me T630)
-goede cam, videofunctie is ook lache
-verdere functionaliteit

minpunten, tot nu toe:
-als je de mp3 speler aan hebt staan, kun je niets anders doen met de telefoon? :|
-bij het versturen van een sms heb ik een probleem (bug?) wanneer ik namelijk T9 aan heb staan, en ik moet een speciaal teken invoegen, dan staat ie daarna niet meer op T9, moet ik dus weer aanzetten. tis niet veel werk, maar wel irritant B)

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Ah nog een gebruiker die van een t6xx naar een d500 is gestapt. Weet je wat ik ook mis, een quickmenu om snel BT en IR aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
Druk eens vlug op pijltje naar beneden :P

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
En je kunt dat quickmenu instellen, in dat lijstje staat ook IR.

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

he vette avatar oneup, heb je dat plaatje ook wat groter? of heb je hem mischien bewegend als animated gif :D

trouwens zijn er meerdere mensen die geen geadvenceerde verbinding kunnen maken omdat de service : routing and remote access niet kan worden gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
hebben we t hier over de nero codec of over t prog? of werkt die codec alleen met t nero prog?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
pokeran schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 15:43:
he vette avatar oneup, heb je dat plaatje ook wat groter? of heb je hem mischien bewegend als animated gif :D

trouwens zijn er meerdere mensen die geen geadvenceerde verbinding kunnen maken omdat de service : routing and remote access niet kan worden gestart.
offtopic:
Thx, ik heb hem wel wat groter. Kan het wel mailen als je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

dinkelover schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:59:
Druk eens vlug op pijltje naar beneden :P
Dan ga ik een item naar beneden in het orange submenu. Ah, dat zou erg f*cked up zijn zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
MaDLiVe schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 17:40:
[...]

Dan ga ik een item naar beneden in het orange submenu. Ah, dat zou erg f*cked up zijn zeg.
tjah je hebt de orange firm ware er in! als je die van sam zelf had dan had je de pijltjes zelf in kunnen stellen wat voor functie ze hebben.. jammer.. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

DaannO schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 17:43:
[...]

tjah je hebt de orange firm ware er in! als je die van sam zelf had dan had je de pijltjes zelf in kunnen stellen wat voor functie ze hebben.. jammer.. :>
Dan had ik toch de zwarte versie moeten kopen ;(

Maar die kleur was zooo mooi. Ik wist niet dat orange ook functionaliteit kon veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136845

mooie phone zat eerst te twijfelen of ik de spv c500 of de 6670 moet kopen. nu twijfel ik tussen de samsung D500 en de Nokia 6670 }:O

jammer dat de D500 geen extern gegeugenslot heb ;( anders wist ik het wel :9 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

OneUp schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 16:10:
[...]

offtopic:
Thx, ik heb hem wel wat groter. Kan het wel mailen als je wil.
offtopic:
hey ik zie geen email in je profiel staan, dus mail maar naar pokeran@msn.com, thxs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
bestanden bij mij worden ongeveer 2mb en ze waren 5mb zegmaar. krijgen jullie ze ook zo klein meet dbpoweramp? of kan t kleiner? vind t wel goed zo eigenlijk.. alleen is het wel omslachtig om het liedje voor liedje te doen majah..

welke instellingen gebruiken jullie dan? moet ik 64 als bit rate en ga je dat dan merken?

[ Voor 17% gewijzigd door DaannO op 23-02-2005 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:56
Neem 96 als bitrate. Klinkt ietsje beter dan 128 mp3. Je kan ook 64 nemen voor betere compressie. Op een telefoon zal je toch niet veel merken, mits je een erg goede hoofdtelefoon hebt.

[ Voor 57% gewijzigd door mister_S op 23-02-2005 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
mister_S schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 14:22:
Neem 96 als bitrate. Klinkt ietsje beter dan 128 mp3. Je kan ook 64 nemen voor betere compressie. Op een telefoon zal je toch niet veel merken, mits je een erg goede hoofdtelefoon hebt.
bedankt heb voor 64 gekozen en heb er nu al 33 liedjes opstaan met nog 20mb over! zow he dit noem ik nou een top tel en een top mp3 speler!!! owja dbpoweramp kan meerder files tegelijk comprimeren dus das ook wel handig!! echt supr dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

weet je wat jammer is, ik wil eigenlijk al mn smsjes bewaren en/of archiveren
maar dat programma: 'easystudio' kan veel berichtjes gewoon niet lezen, en dan maak het niet uit of ze op mn sim of op mn telefoon zijn opgeslagen.
ook zijn veel berichten niet compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
heb er nu 44 liedjes op staan met een 64kbs rate..... oftewel gewoon goeie kwaliteit waarvan je het verschil nauwelijks merkt! ik noem dit wel een volwaardige mp3 speler! heb nog 3 mb over en heb al 10 mb ofzo gebruikt voor overige dingen.. echt netjes.. ik ben dik te vreden _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-06 10:34
vandaga mijn D500 ingeruild bij belcompany voor een nieuwe D500. hij viel steeds uit om een of andere vage reden. ik kreeg gewoon een nieuwe mocht met zo omruilen. De D500 die ik mee kreeg bleek echter speling te hebben op het "schuifmechanimse" ik had hier al over gelezen op het forum.. dus ikw eer terug krijg ik weer een nieuwe.. dit x heeft de medewerker van belcompany waarschijnlijk de accuus omgewisseld.. hij sluit namelijk niet goed.. dit is erg vreemd want alle D500 accu's zouden hetzelfde moeten zijn lijkt me. echter niet is minder waar. als ik mijn telefoon schud hoor ik gerammel van het knopje achterop waarmee je de accu vast en los maakt. dit hadden de vorige D500's niet dus ik neem ana dta ik dit wederom zo kan inruilen... helaas voor de zwaar geiiriteerde verkoper :X die me waarschijnlijk een mirenneuker vind maar ik wil dat de telefoon het gewoon perfect doet!... is er iemand die ook problemen heeft het vast maken van de accu?

nazelf de accu goed bestudeerd te hebben.. denk ik dat ik een iets andere accu heb. er zijn namelijk 2 extra "pinnetjes" die nergens in kunnen wat ervoor zorgt dat de accu naar boven wordt geduwd tegen het knopje... dit zorgt voor de speling. ik heb hem net gekregen dus gewoon weer inruilen lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122762

DaannO schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 14:37:
[...]

bedankt heb voor 64 gekozen en heb er nu al 33 liedjes opstaan met nog 20mb over! zow he dit noem ik nou een top tel en een top mp3 speler!!! owja dbpoweramp kan meerder files tegelijk comprimeren dus das ook wel handig!! echt supr dit!
Maar hoeveel MP3tjes kunnen er in totaal dan wel niet op?

En heb je er een SD-card in zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 122762 schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 22:30:
[...]

Maar hoeveel MP3tjes kunnen er in totaal dan wel niet op?

En heb je er een SD-card in zitten?
er kan geen sd card in deze tel.. en ik heb er dus 44 !!MP4!! in zitten en geen mp3`s...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

DaannO schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 21:41:
heb er nu 44 liedjes op staan met een 64kbs rate..... oftewel gewoon goeie kwaliteit waarvan je het verschil nauwelijks merkt! ik noem dit wel een volwaardige mp3 speler! heb nog 3 mb over en heb al 10 mb ofzo gebruikt voor overige dingen.. echt netjes.. ik ben dik te vreden _/-\o_ _/-\o_
hey heb je misschien een link naar de mp4 codec die je gebruikt/ (als die legaal is dan)
want degene die ik gebruik met dbpoweramp, kan je de kwaliteit alleen kiezen van 30 tot 100 en dat is dan niet in kbps uitgedrukt.

Anoniem: 134493

Moet de extensie nu mp4 zijn of m4a wil je telefoon het accepteren?

@Pokeran:
Ik heb deze en deze gedownload van de dbpoweramp site zelf. Anders kun je hem ook met de Nero startsmart encoden. Gaat ook erg snel.

En de extensie is gewoon mp4 bij mij, dus die hoort je d500 gewoon te pakken.

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Anoniem: 134493 schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 10:08:
thxs bobo, ik kon die nero codec gewoon niet vinden op die site he :|

ik gebruik extensie *.mp4 en ik upload met easy studio (extra -> file manager)
hij moet gweoon in de 'music' map bij mij

• DaannO
Anoniem: 134493 schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 10:08:
mp4/ aac is het zelfde.. ik gebruik ook nero! gaat echt snel en supr! heb hem gewoon uit de codec lijst van de site van db.. suc6

• syrrah

syrrah

Daggutnie

wat ik niet snap , mp4 is toch een video compressie extensie, kan je daar dan een geluidbestand van maken, maar dan zonder beeld ofzo?????

• DaannO
syrrah schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 14:52:
wat ik niet snap , mp4 is toch een video compressie extensie, kan je daar dan een geluidbestand van maken, maar dan zonder beeld ofzo?????
uhh niet dat ik weet?! het heet ook aac.. het is gewoon een iets slechetere kwaliteit maar je hoort er niks van dus..

• Kid_E
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-06 10:38
Heeft iemand van jullie msn mobile werkend kunnen krijgen. Ik heb net iemand een bericht laten sturen en toen ik ging controleren kreeg ik inderdaad de melding dat er een bericht was. het probleem is dat ik hem niet op mijn schermpje te zien krijg.

Wanneer ik een email vanaf een ander adres stuur komt het keurig binnen.

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

syrrah schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 14:52:
euh kijk es op www.dbpoweramp.com bij die codec central, daar staat het netjes uitglegd.
mp4 is een container package, het kan zowel beeld als geluid bevatten, of allebei
m4a is alleen audio en m4v is alleen video.

net als avi. avi is een container er kan geluid in en/of ook beeld. En beide kunnen met diverse codecs worden gemaakt.

• syrrah

syrrah

Daggutnie

pokeran schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 16:48:
[...]

euh kijk es op www.dbpoweramp.com bij die codec central, daar staat het netjes uitglegd.
mp4 is een container package, het kan zowel beeld als geluid bevatten, of allebei
m4a is alleen audio en m4v is alleen video.

net als avi. avi is een container er kan geluid in en/of ook beeld. En beide kunnen met diverse codecs worden gemaakt.
helder

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let bij het posten van links goed op de policy m.b.t. midlets; veel sites bevatten niet-toegestaan materiaal! Het posten van deze links levert Officiële Waarschuwingen op.
Verder is elke vraag of hulp bij unlocken hier ongewenst.