Het Samsung SGH-D500 topic (deel 3)

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.553 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben op zoek naar een programma'tje zodat je makkelijk bijv. nummers kan wijzigen in je telefoon, etc. via bluetooth. bij mn vorige telefoon, ericsson t610 kon dat bijvoorbeeld heel makkelijk met float's mobile agent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Vraagje:

Hoe werkt het nou met agenda items? Als ik een agenda item toevoeg, kan ik ook een alarm kiezen en vraagt ie ook voor hoeveel minuten??? Hoe werkt het precies? En gaat ie ook meerdere keren piepen als ie overgaat of echt alleen maar 1 keer?

En op het scherm geeft ie dan een agenda-icoon aan(rechts in het beginscherm, als je een agendapunt hebt voor die dag). Hoe zet ik dat uit???

Hoe werkt precies die agenda??? :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Sherlock

No Shit

Helaas, het piepje voor de agenda is maar één keer.

Dat agenda-icoon gaat uit als je naar gemiste agenda-itmes gaat, en daar het item opent. Daarna moet je op OK klikken en het is weg.

De agenda van de Nokia 6610 vind ik persoonlijk beter dan deze, helaas.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
Hallo,

Weet iemand al iets over een nieuwe firmware versie voor de D500?
Wat is er verbeterd, veranderd? En is het beter dan de oudere???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
Heb via tutch een ringtone besteld voor de D500. Het is een .mp4 bestand, maar die kan ik niet afspelen. Wordt gezegd: Bestand wordt niet ondersteund???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mobile schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 09:30:
Heb via tutch een ringtone besteld voor de D500. Het is een .mp4 bestand, maar die kan ik niet afspelen. Wordt gezegd: Bestand wordt niet ondersteund???
hij hoort mp4 wel af te kunnen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

Allereerst over de mensen die hun bluetooth dongle niet aan de praat krijgen in combinatie met XP service pack 2, dat kun je inderdaad makkelijk oplossen mbv de link die al eerder werd gegeven hier,

Ik zag dat er het een en ander over java-games gezegd wordt, verder zag ik dat hier geen link naar pagina's gepost mag worden waar je ze kunt vinden en ik zag dat een andere user zijn e-mail adres gaf.

heb al lange tijd lopen zoeken en zie nergens een goede site :( kan iemand van jullie ff een goede ff mailen naar sdelnooz@home.nl ?

bedankt voor de moeite! super! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al een progsel gevonden waarmee de d500 te gebruiken is als remote control voor je pc? (bv winamp) ik weet dat het met een aantal nokias wel lukt, maar kan het überhaupt wel met de d500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heeft er iemand eigenlijk zijn telefoon al succesvol kunnen flashen naar de D500e? Wil nl wel zeker weten of het werkt alvorens een datakabel aan te schaffen.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 16:01:
heeft iemand al een progsel gevonden waarmee de d500 te gebruiken is als remote control voor je pc? (bv winamp) ik weet dat het met een aantal nokias wel lukt, maar kan het überhaupt wel met de d500?
ja dat wil ik ook wel eens weten... lijkt me best handig :)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M3rcury schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 16:34:
[...]

ja dat wil ik ook wel eens weten... lijkt me best handig :)
http://szone.boxke.be/forum/viewtopic.php?t=686
Is gelukt ja,hier kun je er alles over lezen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb net al een uur zitten zoeken door het topic van de d500 gsms! alleen ik kom er niet echt uit. Ik heb namelijk sinds dit weekend ook een samsung d500, maar nu wil ik hier graag een datakabel voor halen, kunnen jullie mij vertellen welke voor deze gsm geschikt is? En waar ik deze het beste kan bestellen voor de voordeligste prijs...?

Sorrie als deze vraag al gesteld is, maar via de zoekfunctie kwam ik er in iedergeval nog niet op uit...

Alvast bedankt

Stephan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skipper_NH
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 16:36
Een verkoper bij Vodafone Citypoint vertelde dat de Cellink Bluetooth dongle die zij verkopen niet compatible is met de D500. Heeft iemand ervaring met deze combinatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindaloca
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-02-2009
Weet niet welke ze precies bij Vodafone verkopen, maar ik heb de Cellink BTA-3100 en die werkt prima i.c.m. een D500!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Standaard sitecom dongle doet t ook prima hoor, inclusief software en alles echt probleemloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 20:49:
Hallo allemaal,

Ik heb net al een uur zitten zoeken door het topic van de d500 gsms! alleen ik kom er niet echt uit. Ik heb namelijk sinds dit weekend ook een samsung d500, maar nu wil ik hier graag een datakabel voor halen, kunnen jullie mij vertellen welke voor deze gsm geschikt is? En waar ik deze het beste kan bestellen voor de voordeligste prijs...?

Sorrie als deze vraag al gesteld is, maar via de zoekfunctie kwam ik er in iedergeval nog niet op uit...

Alvast bedankt

Stephan
Je kan het beste een bluetooth dongle kopen in plaats van een datakabel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 22:06:
[...]

Je kan het beste een bluetooth dongle kopen in plaats van een datakabel. ;)
maar datakabel gaat sneller ;) of heb ik dat fout 8)7

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je met een dongle dan ook je telefoonboek op je pc zetten via dat easy nogwat van samsung? of kan dat alleen maar als je een kabel hebt?

Kun je met een stick makelijk en probleemloos mp3tjes en fotos erop en eraf halen dan?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 23:14:
Kun je met een dongle dan ook je telefoonboek op je pc zetten via dat easy nogwat van samsung? of kan dat alleen maar als je een kabel hebt?

Kun je met een stick makelijk en probleemloos mp3tjes en fotos erop en eraf halen dan?

Alvast bedankt
Ja, met easystudio kun je alles van je foon afhalen
zo kun je ook je telefoonnummers en je smsjes enzo dr afhalen, ook kun je afspraken in je foon zetten, al gaat dat makkelijker met de pc sync-appllicatie die ook in easystudio, die werkt samen met bijvoorbeeld je outlook-calender

wat mij opvalt is dat het gebruik van bluetooth vooral op geluk aankomt, als je alles volgens de regels doet, dan werkt het inderdaad, maar op de een of andere manier moet je ook erg veel geluk hebben om het later weer voor elkaar te krijgen

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
M3rcury schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 22:09:
[...]

maar datakabel gaat sneller ;) of heb ik dat fout 8)7
Dat heb je niet fout. Het 'probleem' is dat er nog geen datakabel voor de D500 beschikbaar is, daarom heeft iedereen het in dit topic over een Bluetooth dongle.
Een Bluetooth dongle werkt net zo goed.

En vanmiddag had ik iets raars: ik had m'n headset ingeplugged. En toen ik m'n telefoon openschoof, hoorde je dat 'slide-toontje' gewoon door de speaker van de telefoon. Dat hoort niet..
chimo schreef op zondag 06 maart 2005 @ 13:01:
[...]

Op zich logish, omdat je niet altijd met een headset op loopt dus hoor je ook niet wanneer je gebeld wordt.
Myeah, maar alles hoor je door je headset, behalve je ringtone ??? En ik heb wel vaak die dop in m'n oor.
CLB schreef op zondag 06 maart 2005 @ 13:39:
[...]

Hmm raar. Heeft een Samsung geen profielen ofzo net als een SE? Bij mijn K700i komt de telefoon op het profiel 'handsfree' te staan als ik m'n headset erin plug!!?
Ik weet nieteens of de D500 profielen heeft. M'n vorige telefoon had profielen, maar ik maakte er geen gebruik van, dus op de D500 mis ik ze ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwid
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Dwid

www.svdelden.nl

Hallo mensen,

Ik heb net een nieuwe D500 en nou vroeg ik mij af of het mogelijk is om het telefoonboek van mijn Nokia 6610 over te zetten naar deze D500... (als het eventueel kan, de agenda ook)
Gracias....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeeeeehm... ik kan er daar niks over lezen... :/
het gaat daar over nieuwe firmaware (D500E) waarmee je wat extra mogelijkheden krijgt zoals voicedialling, maar ik zie toch echt 0,0 over bluetooth remote control voor je pc...
op de rest van dat forum vind ik er ook niks over trouwens, beetje vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Niet online
Easystudio 2 met data kabel...

Ik krijg bij Easystudio 2 alleen maar een irda poort. Terwijl ik op com 3 een kabel heb zitten. Irda krijg ik ook niet werkend.
Iemand een idee? Heb alles al opnieuw geintsalleerd en heb win XP met SP2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
visie schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 13:00:
Easystudio 2 met data kabel...

Ik krijg bij Easystudio 2 alleen maar een irda poort. Terwijl ik op com 3 een kabel heb zitten. Irda krijg ik ook niet werkend.
Iemand een idee? Heb alles al opnieuw geintsalleerd en heb win XP met SP2.
kabel voor je d500? welk merk?

Verder is de bedoeling van bluetooth juist dat alles met elkaar, ongeacht het merk, het is juist universeel, al blijkt dat niet altijd makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
Kan iemand .mp4 files afspelen op de D500???

Ik heb een ringtone via Tutch besteld, het is een .mp4 bestand maar speelt het niet af???

Wat doen? Is er een nieuwe softwareversie?

Ik heb softwareversie D500CEDK2

Hardwareversie: Mp 2.800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Wicked_Wy schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 00:04:
Dat heb je niet fout. Het 'probleem' is dat er nog geen datakabel voor de D500 beschikbaar is, daarom heeft iedereen het in dit topic over een Bluetooth dongle.
Waar haal je deze wijsheid vandaan? Ik ben er toch al enkele tegengekomen zowel seriele als usb datakabels.

Tevens heb je deze kabels nodig om hem te flashen naar de D500e

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 17:00
Gisteren de D500 i.c.m. Vodafone 150 2 jaar abbo besteld. Via de onlinewinkel op vodafone.nl. Ik heb het contract etc gisteren opgestuurd, verwacht dus vandaag een ontvangst mail van hun kant. En hoop 'm dan volgende week dinsdag of woensdag te ontvangen! 5 dagen na ontvangst van contract staat op hun site dusja.

Can't Wait!! :9

[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 09-03-2005 13:45 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
Heb zaterdag de d500 met een hi20 2jaar abo gehaald bij de dixons voor 4 euro.
Ik heb toen niet gelijk mijn nr over laten zetten, was in de veronderstelling dat ik dat zelf ook wel kon regelen. Heb gister ff met Hi gebeld, maar ze zeggen dat het niet meer kan, het moest gelijk gebeuren. Maar hoe moeilijk kan het zijn. Ze veranderen in de database gewoon even het telefoonnr bij het nummer van mn SIM-kaart. Ik vraag me nu dus af of ik echt vast zit aan dit nieuwe nummer. Wie weet hier meer over?

(je tel-nr staat niet op je SIM-kaart, maar in een database van je provider, volgens mij werkt het volgens hetzelfde principe als DNS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op marktplaats is een jongen die reeds datakabels verkoopt voor de d500.. kopt dit dan wel?
Wicked_Wy schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 00:04:
[...]

Een Bluetooth dongle werkt net zo goed.

En vanmiddag had ik iets raars: ik had m'n headset ingeplugged. En toen ik m'n telefoon openschoof, hoorde je dat 'slide-toontje' gewoon door de speaker van de telefoon. Dat hoort niet..

[...]

Myeah, maar alles hoor je door je headset, behalve je ringtone ??? En ik heb wel vaak die dop in m'n oor.

[...]

Ik weet nieteens of de D500 profielen heeft. M'n vorige telefoon had profielen, maar ik maakte er geen gebruik van, dus op de D500 mis ik ze ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
in de UK worden al wel datakables voor de d500 aangeboden bij internetshops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Rivanov schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 13:44:
Gisteren de D500 i.c.m. Vodafone 150 2 jaar abbo besteld. Via de onlinewinkel op vodafone.nl. Ik heb het contract etc gisteren opgestuurd, verwacht dus vandaag een ontvangst mail van hun kant. En hoop 'm dan volgende week dinsdag of woensdag te ontvangen! 5 dagen na ontvangst van contract staat op hun site dusja.

Can't Wait!! :9
Gratis of niet? Nokia 6670 is dat wel bij dat abbo en dies ook wel vers

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
CLB schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 16:20:
[...]

Gratis of niet? Nokia 6670 is dat wel bij dat abbo en dies ook wel vers
Jep gratis.

2 jaar. 21,50 per maand.
150 belminuten

*eerste 10 maanden 11,50 (webvoordeel)
*eerste 6 maanden 150 gratis belminuten extra (dus 300 in totaal)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de UK zijn er inderdaad al kabels voor de d500 te koop.
Heb er zelf ene gekocht en gisteren zonder probs mijn Orange d500 geflasht.
ik had wel de kabel met de extra 9V batterij.
Als da hier mag zal ik ne keer een link voor de kabel posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou echt superchill zijn als je dat ff door kan geven! ;) hoeveel heb je er voor betaald inc verzendkosten?

Groetjes
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 18:10:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
The Dolf schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 13:37:
[...]

Waar haal je deze wijsheid vandaan? Ik ben er toch al enkele tegengekomen zowel seriele als usb datakabels.

Tevens heb je deze kabels nodig om hem te flashen naar de D500e
Meh sorry...ze schijnen er inmiddels dus wel te zijn. 'k Ging er vanuit dat ze nog lang niet kwamen, want sinds het uitkomen van de D500 vraagt iedereen al naar een datakabel, en ik dacht dus dat deze er nog niet was. Maar ze zijn er dus wel..ze zijn dan ook nog niet zolang verkrijgbaar...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand die link nog om bluetooth aan de praat te krijgen met SP2? bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of iemand die kan uitleggen hoe ik het fix -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 18:10:
Toevallig naar de D500 geflashed? Want dat zou de enige reden voor mij zijn om zo'n kabel te kopen.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 19:41:
heeft iemand die link nog om bluetooth aan de praat te krijgen met SP2? bedankt alvast
Waarschijnlijk de goede drivers instaleren van je dongle en niet de standaard windows drivers. Maar dat is al vaker voorgekomen en heeft geen donder te maken met de samsung D500 en hoort dan ook niet in dit topic thuis.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.fonefunshop.co.uk/datacables/samsung.htm
Voila, het is de derde kabel, NIET de USB-kabel maar die met de aansluiting voor zo een 9V-batterij, zo een rechthoekig blokske. De Flash-kabel vor de D500 dus.
;)
Pas op, ik heb mij de eerste dagen een ongeluk gezocht om dit te doen werken en gisteren gevonden wat er scheelt, je MOET de batterij erop zetten voor je begint anders wilt ie zelfs niet opstarten.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-07 22:06

Loki

Jááátôch...

Hmz, gelukkig heb ik n telefoonverzekering afgesloten: hijs alweer kaput. Gaat wel aan, maar blijft vervolgens hangen in het SGH-D500 (begin)scherm, terwijl de verlichting uit- en aangaat. Meer mensen zoiets gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

The Dolf schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 20:16:
[...]

Toevallig naar de D500 geflashed? Want dat zou de enige reden voor mij zijn om zo'n kabel te kopen.
Jee-Aaa-Vee-Aaa- Gee-Aaa-Mmm-Eee-Sss

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Laatst online: 26-06 10:15
Loki schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 20:40:
Hmz, gelukkig heb ik n telefoonverzekering afgesloten: hijs alweer kaput. Gaat wel aan, maar blijft vervolgens hangen in het SGH-D500 (begin)scherm, terwijl de verlichting uit- en aangaat. Meer mensen zoiets gehad?
is software probleem volgens mij. Heb dat ook maar moet nog steeds een keer tijd vinden om naar die winkel in rijswijk te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 20:21:
http://www.fonefunshop.co.uk/datacables/samsung.htm
Voila, het is de derde kabel, NIET de USB-kabel maar die met de aansluiting voor zo een 9V-batterij, zo een rechthoekig blokske. De Flash-kabel vor de D500 dus.
;)
Pas op, ik heb mij de eerste dagen een ongeluk gezocht om dit te doen werken en gisteren gevonden wat er scheelt, je MOET de batterij erop zetten voor je begint anders wilt ie zelfs niet opstarten.
waarom zou je de 2e kabel niet kopen afgezien van dat ie stukken duurder is :+ ?
heeft dat een reden of kan die ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

dat hoort in mijn ogen gewoon afgehandeld te worden via garantie hoor, en niet via een exta verzekering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Niet online
I found the problem. But I cannot find the solution for it. The main problem is in conflict between opm's Ir connection module and McAfee's VirusScan E-mail Scan Module. I could use opm by deleting this service (McVSEscn.exe.00000CF8) from Windows Task Manager, but I feel it isn't a good idea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben andere mensen hier ook dat dat ding zo enorm loeihard trilt dat je trillen bijna harder klinkt dan je ringtone :S

En bij mij werkt mijn PIM/File huppelpup software van samsung niet, de image editor wel, maar de PIM manager die gaat opeens aan als ik me computer ga afsluiten en daarvoor is hij niet zichtbaar

De manager werkt nu, nu heb ik alleen het probleem dat hij niet met mijn telefoon kan connecten, terwijl ik via windows verkenner wel kan versturen en ontvangen.

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2005 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 18:22

MaDLiVe

.-Observer-.

Ja idd de trilfunctie maakt idd wel wat geluid, niet echt discreet te noemen :D

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
Iemand al een idee waar je em met een 1jarig abbo gratis krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

weet iemand hoe ik zelf wallpapers/screensavers in mn D500 krijg? Is daar een tool voor om dat te doen?

[ Voor 8% gewijzigd door Convoy op 10-03-2005 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

struik schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 15:34:
Iemand al een idee waar je em met een 1jarig abbo gratis krijgt
Bij gsm-shop, en dan bij een T Mobile Relax 1500 Dan is ie gratis.
Je betaalt dan wel 139.00 per maand :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

freekweb schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 15:44:
weet iemand hoe ik zelf wallpapers/screensavers in mn D500 krijg? Is daar een tool voor om dat te doen?
B-L-U-E-T-O-O-T-H U-S-B D-O-N-G-L-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 15:53:
[...]

Bij gsm-shop, en dan bij een T Mobile Relax 1500 Dan is ie gratis.
Je betaalt dan wel 139.00 per maand :X
haha en 'n redelijke prijs voor het toestel en 'n redelijke prijs voor het abbo per maand! :P

Bv. 99 euro en 32,50 per maand bij Orange ofzo

offtopic:
(ik heb 'm nu gezien voor 199 euro voor toestel en 32,50 per maand) Vind ik ook niet verkeerd. Je betaald 199 + 6 x 32,50 + 6 x 22,50 (na half jaar verlagen van abbo) = 528 voor een heel jaar inclusief 330 euro beltegoed

[ Voor 33% gewijzigd door CLB op 10-03-2005 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

CLB schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 16:14:
[...]

B-L-U-E-T-O-O-T-H U-S-B D-O-N-G-L-E
jah duh, dat begrijp ik ook wel, maar heb et over die mainscreensaver die je dus ziet als de telefoon is ingeklapt, is die te weizigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
freekweb schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 17:01:
[...]

jah duh, dat begrijp ik ook wel, maar heb et over die mainscreensaver die je dus ziet als de telefoon is ingeklapt, is die te weizigen?
NOPE!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Dit heb ik ook gehad. Gewoon naar Solid Vision bellen. Dit hoort gewoon bij de garantie, ik kreeg een nieuw toestel mee, omdat die van mij niet meer gemaakt kon worden.

Inmiddels is m'n schuifmechanisme ook niet meer 100%, maar dit komt omdat m'n broertje m'n telefoon niet zag totdat'ie aan de andere kant van de kamer was beland.
freekweb schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 17:01:
[...]

'Weizigen' wijzigen in wijzigen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
CLB schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 16:15:
[...]

haha en 'n redelijke prijs voor het toestel en 'n redelijke prijs voor het abbo per maand! :P

Bv. 99 euro en 32,50 per maand bij Orange ofzo

offtopic:
(ik heb 'm nu gezien voor 199 euro voor toestel en 32,50 per maand) Vind ik ook niet verkeerd. Je betaald 199 + 6 x 32,50 + 6 x 22,50 (na half jaar verlagen van abbo) = 528 voor een heel jaar inclusief 330 euro beltegoed
dan betaal ik veel minder voor een 2-jarig abo 4+(24*20)=484 euro
Hi20 2jr abo, kostte me 4 euro bij de dixons, nu kost ie niks
en de smsjes zitten in de bundel 250sms/125minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de mijne gekocht bij 2call.
114 euro bij een 2-jarig 22,50 abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone heeft ook een goede aanbieding:
- Samsung D500 gratis
- Vodafone 150 2 jaar (€21,50 per maand)

Acties:
* €100 webvoordeel bij een 2 jarig abonnement - 10 x €10,00 per maand retour vanaf de 2e factuur.
* Geen aansluitkosten
* Nu 6 maanden GRATIS 150 belminuten per maand extra!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
heb met mpegable nu een aantal filmpjes omgezet, maar de framerates blijven behoorlijk achter, iets van 5/10 fps, en dat ziet er niet fijn uit, wat doe ik verkeerd? of kan de foon gewoon niet meer aan?
in mpegable heb ik de bitrate op 100 gezet
heb het volgens deze tutorial gedaan http://www.samsungd500.tk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Wicked_Wy schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 18:39:
Dit heb ik ook gehad. Gewoon naar Solid Vision bellen. Dit hoort gewoon bij de garantie, ik kreeg een nieuw toestel mee, omdat die van mij niet meer gemaakt kon worden.
mja loop al een paar dagen te bellen en steeds zijn alle medewerkers bezet en mailen reageren ze ook niet op :S Vind t maar vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 22:11

TheBorg

Resistance is futile.

Ik heb de telefoon vandaag binnen gekregen (Vodafone abbo). Het is een mooi ding, het menu werkt heel intuitief. Er zit alleen geen "normale" ringtone in het ding. :?
De oplader vind ik weinig subtiel en had best in het zwart mogen zijn. De headset is door de kwaliteit weinig geschikt voor muziek (wat overigens tering lang duurt om via bluetooth over te zetten). De fotokwaliteit vind ik voor een telefoon best goed.

Heb er nog niet mee gebeld, m'n SIM moet nog geactiveerd worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 19:43:
Vodafone heeft ook een goede aanbieding:
- Samsung D500 gratis
- Vodafone 150 2 jaar (€21,50 per maand)

Acties:
* €100 webvoordeel bij een 2 jarig abonnement - 10 x €10,00 per maand retour vanaf de 2e factuur.
* Geen aansluitkosten
* Nu 6 maanden GRATIS 150 belminuten per maand extra!
Ja die heb ik woensdag besteld! 8)
Verwacht 'm dinsdag of woensdag binnen! _/-\o_
TheBorg schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 21:17:
Ik heb de telefoon vandaag binnen gekregen (Vodafone abbo). Het is een mooi ding, het menu werkt heel intuitief. Er zit alleen geen "normale" ringtone in het ding. :?
De oplader vind ik weinig subtiel en had best in het zwart mogen zijn. De headset is door de kwaliteit weinig geschikt voor muziek (wat overigens tering lang duurt om via bluetooth over te zetten). De fotokwaliteit vind ik voor een telefoon best goed.

Heb er nog niet mee gebeld, m'n SIM moet nog geactiveerd worden. :P
Vriend van me heeft 'm ook al, en ik vind de kwaliteit van de oordopjes echt wel goed! Gewoon helder geluid, en nog op een goed volume ook!

[ Voor 44% gewijzigd door Rivanov op 10-03-2005 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Niet online
ik vind de oordopjes ook goed hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eigenlijk zou je een paar in-ear dopjes van shure moeten verknutselen om aan de d500 te hangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
kwaliteit goed? afgezien van dat ze erg onhandig zijn (erg groot en ze vallen toch nog uit je oor) is het geluid gewoon matig, of ligt dat meer aan de telefoon? komt nog bij dat je ze ook niet kunt vervangen door een ander merk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

djmurcielago schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 19:09:
[...]

dan betaal ik veel minder voor een 2-jarig abo 4+(24*20)=484 euro
Hi20 2jr abo, kostte me 4 euro bij de dixons, nu kost ie niks
en de smsjes zitten in de bundel 250sms/125minuten
Ja dat is wel goedkoper, maar we hadden 't over de goedkoopste manier 1 jarig abbo. Ik wil geen 2 jaar aan 'n telefoon vast zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
__REMCO__ schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 20:54:
[...]

mja loop al een paar dagen te bellen en steeds zijn alle medewerkers bezet en mailen reageren ze ook niet op :S Vind t maar vaag
Damn...je kan volgens mij ook gewoon langs gaan. Toen ik ging was er maar 1 klant. Over die afspraak die ik had gemaakt zeiden ze niks... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 21:52:
[...]

Ja die heb ik woensdag besteld! 8)
Verwacht 'm dinsdag of woensdag binnen! _/-\o_

[...]

Vriend van me heeft 'm ook al, en ik vind de kwaliteit van de oordopjes echt wel goed! Gewoon helder geluid, en nog op een goed volume ook!
Ik wil die dus ook bestellen, alleen moet het op naam van mijn ouders omdat ik geen 18 ben. Alleen vinden we het een beetje raar dat Vodafone dit soort dingen willen weten:

Woonsituatie
Woonsituatie sinds
Beroep
Beroep status
Beroep status sinds
Naam werkgever
Adres werkgever
Postcode werkgever
Plaats werkgever
Telefoon werkgever
Fax werkgever

Waarom is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om zeker te weten dat ze hun geld krijgen :)

En wat boeit het nou dat ze dat weten, doe niet zo paranoide :{ Als dat je tegenhoud een telefoon te kopen ben je wel erg triest :{

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 20:07:
Om zeker te weten dat ze hun geld krijgen :)

En wat boeit het nou dat ze dat weten, doe niet zo paranoide :{ Als dat je tegenhoud een telefoon te kopen ben je wel erg triest :{
Laat 'm gewoon man! Kan toch zijn dat hij daar niet gediend van is!
Zijn idd wel rare dingen om te weten en is toch erg prive vind ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Wicked_Wy schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 14:06:
[...]

Damn...je kan volgens mij ook gewoon langs gaan. Toen ik ging was er maar 1 klant. Over die afspraak die ik had gemaakt zeiden ze niks... :/
mja vanaf nijmegen ga je niet "gewoon ff langs" Werk de hele week en kan ze dus niet bereiken om te vragen of ze op zaterdag open zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 20:35:
[...]

Laat 'm gewoon man! Kan toch zijn dat hij daar niet gediend van is!
Zijn idd wel rare dingen om te weten en is toch erg prive vind ik!
Ja wel raar, maar mijn ouders zijn om. Dus ik heb hem zojuist besteld _/-\o_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 22:17:
[...]

Ja wel raar, maar mijn ouders zijn om. Dus ik heb hem zojuist besteld _/-\o_.
Ja ik vond het ook raar dat ze dat moesten weten. Gelukkig ben ik 18 dus kon hij op mijn naam. Maargoed, ik verwacht 'm begin volgende week binnen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 20:02:
[...]

Ik wil die dus ook bestellen, alleen moet het op naam van mijn ouders omdat ik geen 18 ben. Alleen vinden we het een beetje raar dat Vodafone dit soort dingen willen weten:
[...]

Waarom is dat?
Nou, omdat er in Nederland volgens mij zo'n 250 miljoen €uro aan schulden uitstaat bij de telecom aanbieders.. Er zijn blijkbaar gewoon veel mensen die niet weten wat een GSM met je kan doen:
Nederlandse mobiele bellers staan voor ongeveer een kwart miljard euro in het krijt bij de telecombedrijven. De gemiddelde schuld van een beller met betalingsachterstand bedraagt rond 650 euro.

Dat heeft Preventel afgelopen zaterdag (15-05-04) bekendgemaakt. Preventel is een samenwerkingsverband van aanbieders van mobiele telefonie dat een zwarte lijst van wanbetalers bijhoudt. De telefoonwinkels, die abonnementen en mobieltjes verkopen, kunnen die lijst raadplegen.

De betalingsachterstand is er vooral in het betalen van het abonnement en de belminuten. Veel wanbetalers zijn jongeren in de leeftijd van 18 tot 23 jaar.
Bron

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke mischien een domme vraag die al tien keer eerder is langsgekomen.

maar als ik easystudio opstart kan ik nergens vinden hoe ik de telefoon connect met het programma. ik gebruik een usb dongle in winxp.
als ik via het bijgeleverde progje werk kan ik wel alles verzenden en ontvangen. dus de bluethooth doet het.

oke had niet door dat ik een compoort moest activeren

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2005 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Ik kom hier ff niet uit, en er zijn zoveel topics over de Samsung.. ik weet nu dat bij een mp3 als beltoon de telefoon niet trilt,wel bij een standaard toon.. pff is hier geen work around voor ?

Maar mijn belangrijkste probleem,hoe krijg ik het voor elkaar dat de beltoon hoorbaar is in de headset, op de motor hoor je echt dat ding niet overgaan.
De headset doet het prima (gewoon standaard draadje) maar op het moment dat de telefoon overgaat hoor je hem dus niet in de headset overgaan en mis ik elk gesprek.
Met de vele honderden antwoorden in 3 topics levert een search als beltoon d500 hoorbaar in headset niets op behalve dus al die topics.. kan iemand me verder helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nick39 schreef op zondag 13 maart 2005 @ 18:17:
Ik kom hier ff niet uit, en er zijn zoveel topics over de Samsung.. ik weet nu dat bij een mp3 als beltoon de telefoon niet trilt,wel bij een standaard toon.. pff is hier geen work around voor ?

Maar mijn belangrijkste probleem,hoe krijg ik het voor elkaar dat de beltoon hoorbaar is in de headset, op de motor hoor je echt dat ding niet overgaan.
De headset doet het prima (gewoon standaard draadje) maar op het moment dat de telefoon overgaat hoor je hem dus niet in de headset overgaan en mis ik elk gesprek.
Met de vele honderden antwoorden in 3 topics levert een search als beltoon d500 hoorbaar in headset niets op behalve dus al die topics.. kan iemand me verder helpen ?
Met mijn bluetooth headset hoor ik wel een beltoon.
Niet die van de telefoon maar het headset maakt gewoon geluid als je tel over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Nick39 schreef op zondag 13 maart 2005 @ 18:17:

Hmmzz...dezelfde vraag heb ik net even hiervoor gesteld. Blijk je niet te kunnen aanpassen. Vind ik ook jammer. Of je moet naar je mp3's luisteren. En als je dan gebeld wordt, dan wordt het liedje onderbroken.

En over bellen en trillen tegelijk...dat kan niet.
Sommige beltonen hebben een tril-frequentie in hun beltoon (something like that), daardoor kunnen ze bellen en trillen (op de maat) tegelijk. Maar en mp3-beltoon en trillen, dat kan niet...en dat is stom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Niet online
Wicked_Wy schreef op zondag 13 maart 2005 @ 21:57:
[...]

Hmmzz...dezelfde vraag heb ik net even hiervoor gesteld. Blijk je niet te kunnen aanpassen. Vind ik ook jammer. Of je moet naar je mp3's luisteren. En als je dan gebeld wordt, dan wordt het liedje onderbroken.

En over bellen en trillen tegelijk...dat kan niet.
Sommige beltonen hebben een tril-frequentie in hun beltoon (something like that), daardoor kunnen ze bellen en trillen (op de maat) tegelijk. Maar en mp3-beltoon en trillen, dat kan niet...en dat is stom...
@Mr. Hasj vermoedelijk werkt het met bluetooth wel.. ik heb zoals gezegd een draadje..
Ik hoopte dat je het ergens kon instellen maar ik kan het echt niet vinden.
@wicked_why het kostte me al een hele tijd om er achter te komen dat de originele ringtones,net als midjes, een apart " tril" kanaal hebben...
Het enige dat ik nu kan doen is een mp3 omzetten naar samsung formaat en een tril kanaal toevoegen.. niet zo handig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Nick39 schreef op zondag 13 maart 2005 @ 22:07:
[...]

@wicked_why het kostte me al een hele tijd om er achter te komen dat de originele ringtones,net als midjes, een apart " tril" kanaal hebben...
Het enige dat ik nu kan doen is een mp3 omzetten naar samsung formaat en een tril kanaal toevoegen.. niet zo handig..
Nee, idd. Erg grote omweg. En ik heb er geen idee van hoe je dat moet doen. Als je die mp3 omzet in Samsungformaat, dan klinkt dat liedje toch niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig telefoontje :>

Alleen de kwaliteit van de bijgeleverde headset is wel ultiem vreselijk ultra pauper... Het klinkt werkelijk waar nergens naar. Zijn er ook betere headsets te koop? Want op deze manier is MP3's luisteren ook niets... 8)7 Ik speel mijn MP3's trouwens af op 128 kbit zodat er nog 20 ofzo op passen. Hogere kwaliteit helpt ook niets, ligt dus echt aan die |:( headset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Niet online
Wicked_Wy schreef op zondag 13 maart 2005 @ 22:12:
[...]

Nee, idd. Erg grote omweg. En ik heb er geen idee van hoe je dat moet doen. Als je die mp3 omzet in Samsungformaat, dan klinkt dat liedje toch niet meer?
mid naar mp3 klinkt in elk geval het zelfde..ik heb geen idee, nog niet mp3 naar samsung gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had em al gekapot gemaakt deze week ..

http://www.home.zonnet.nl/hulshof1/gaar1.JPG
http://www.home.zonnet.nl/hulshof1/gaar2.JPG

Maar hij is gelukkig al gefixt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
zjezus, ik moet dr bijna van huilen, hoe heb je dat geflikt, gelukkig is het alleen het plastic voorzetschermpje, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Wilde je die kakkerlak op je scherm doodslaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, hoe krijg je dat voor elkaar :?

Die van mij is al vaak genoeg gevallen maar gelukkig niks kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook

Ook

Yes I can!

Damn! Die van mij is vrijdag ook gebarsten!!
Afbeeldingslocatie: http://dump.ookonline.com/D500_screen-barst2_thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://dump.ookonline.com/D500_screen-barst1_thumb.png

Ik zat achter m'n bureau en stond op.. **TIK** daar was de barst. Hij zat dus in m'n broekzak en zo hard stootte ik ik eigenlijk niet, maar blijkbaar toch te hard :(
Het gaat inderdaad (gelukkig) alleen om het afdekschermpje, maar het blijft kl*te natuurlijk.. Ik lees alleen dat jij het al gefixed hebt?? Hoe/waar heb je dat gedaan dan? En de ham vraag, wa kost da?

Eigenlijk zou het onder de garantie moeten vallen als het zo snel gebeurt; beetje jammer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
Heeft iemand reviews van de allernieuwste software voor de D500?

Kan iemand die hier posten met voor- en nadelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er ook nieuwe koptelefoontjes te koop zijn, de kwaliteit van de standaard oordopjes is nogal pauper... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ook schreef op maandag 14 maart 2005 @ 07:05:
[...]

Damn! Die van mij is vrijdag ook gebarsten!!
[afbeelding][afbeelding]

Ik zat achter m'n bureau en stond op.. **TIK** daar was de barst. Hij zat dus in m'n broekzak en zo hard stootte ik ik eigenlijk niet, maar blijkbaar toch te hard :(
Het gaat inderdaad (gelukkig) alleen om het afdekschermpje, maar het blijft kl*te natuurlijk.. Ik lees alleen dat jij het al gefixed hebt?? Hoe/waar heb je dat gedaan dan? En de ham vraag, wa kost da?

Eigenlijk zou het onder de garantie moeten vallen als het zo snel gebeurt; beetje jammer :/
Waarom staat jouw telefoon in 't Engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een heeeeeeeee klein beetje speling (naar voren/achter en links/rechts als ie open is, en van links naar rechts als ie dicht is)
Echt een millimetertje of zo. Is dat normaal? :?.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2005 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook schreef op maandag 14 maart 2005 @ 07:05:
Garantie omdat jij zelf je toestel sloopt...? Garantie is om fabricagefouten te verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet hoe ik de tijd en datum van mijn verzonden SMS berichten kan achterhalen?
Als ik postvak IN ga tonen zie ik (even wachten) de datum bovenin, en als ik postvak UIT tonen doe blijft er VERZONDEN staan. Een BUG of moet ik een instelling aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 18:22

MaDLiVe

.-Observer-.

Misschien even vragen om ontvangst bevestiging? Wat ik wel jammer vind tov mijn ouwe t610 is dat de ontvangst bevestiging in de vorm van sms'jes ontvangen wordt. Makkelijker zou zijn zoals bij de t610 dat je sms een mark krijgt.

[ Voor 67% gewijzigd door MaDLiVe op 14-03-2005 14:08 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm om ontvangstbevestiging vragen? Maar dat kost dat toch extra SMSjes... en dat wil ik liever niet.. ik dacht gewoon aan een stempel ja een MARK ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook

Ook

Yes I can!

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 13:19:
[...]

Garantie omdat jij zelf je toestel sloopt...? Garantie is om fabricagefouten te verhelpen.
Nou, het klinkt misschien raar maar ik loop toch al een tijdje met een GSM rond en dit is me in al die jaren nog niet gebeurd.. GSM's laten stuiteren over de hardste straten en nooit meer dan een beschadiging in de vorm van een krasje. Nu heb ik deze Samsung 2 weken, ik tik zachtjes tegen de bureaurand en krak zegt het scherm?? Ik weet dat ik hier niets met garantie kan doen, maar dit getuigt iig niet van goede kwaliteit (helemaal niet nu ik zie dat ik niet de enige ben). Scherm is ook helemaal niet beschadigd oid (geen putjes, deuken of krassen erop oid) dus het lijkt wel of ie er te gespannen in zat oid.

PS @ CLB: Telefoon staat in het engels omdat ik dat duidelijker vind en er ook wel eens non-dutch-speakers mee bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Klippy

Still Game

Hmm, hij is nu gratis bij een 2-jarig Hi20 abbo, €20 p/mnd dus, via www.belnu.nl.

Dus ik zit te twijfelen..
Ga eerst nog even dit topic kritisch bekijken :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majapro
  • Laatst online: 31-08 04:17

Majapro

Deventer

vergeet bij de Hi niet de eenmalige aansluitkosten van iets meer dan 50 eurie, deze zijn bij T-Mobile en vodafone afwezig maar daar is het dan weer 21,50 per maand

"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een site waar je -.MID EN -.MMF beltonen kan downloaden???(of meerdere sites :9 )
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let bij het posten van links goed op de policy m.b.t. midlets; veel sites bevatten niet-toegestaan materiaal! Het posten van deze links levert Officiële Waarschuwingen op.
Verder is elke vraag of hulp bij unlocken hier ongewenst.