.
[ Voor 100% gewijzigd door Micha op 08-02-2005 21:48 ]
[ Voor 100% gewijzigd door Micha op 08-02-2005 21:48 ]
[ Voor 41% gewijzigd door FaceDown op 08-02-2005 21:49 ]
Groetjes, FaceDown.
Zeg dat dan ook nietFaceDown schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:47:
Geef die foto dan niet.. want nou ben ik weer geneigd te zeggen dat de foto a) onorigineel is, b) onscherp is, c) dat de kleuren slechte zijn en d) dat er een ernstige vorm van CA waarneembaar is, en dat deze foto van mij geen voldoende zou krijgen waarschijnlijk.
[ Voor 17% gewijzigd door Micha op 08-02-2005 21:53 ]
Dan ben je een bepaalde foto in "Mensen en Portretten" nog niet tegengekomenIk ben alleen nog niet heel extreem in mijn cijfers. Laagste cijfer is tot nu toe een 4 en de hoogste een eenzame 9. Maar misschien ga ik nog wat meer de uitersten opzoeken
[ Voor 99% gewijzigd door T.T. op 08-02-2005 22:10 ]
http://www.sillevl.be - blog http://www.sillevl.be/blog - flickr http://www.flickr.com/sillevl
Groetjes, FaceDown.
Tussen al mijn onzin post staat soms wat nuttig'sRemy schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:59:
Heren, melden in dit topic dat je wel / niet / op alles hebt gestemd is nogal overbodig hè
Nog even een herhaling van de topicwaarschuwing als die niet opvalt:
[...]
Al gezien ? Vast wel maar ik zal wel weer te zenuwachtig zijn ofzoMicDis schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:25:
- Het vorige knopje te fixen.
- Zorgen dat je eigen foto's niet langskomen. (omdat je daar zeg maar crashd)
- Het -1 stemmen waar je dus net ook al op reageerde.
[ Voor 24% gewijzigd door Micha op 08-02-2005 22:05 ]
hmmm, ik ben toch wat extremer, ik vind het gewoon vervelend dat mensen onscherpe en niks zeggende foto`s hebben opgestuurd. Voor zulke prijzen mag je beste wel je best doenIk ben alleen nog niet heel extreem in mijn cijfers. Laagste cijfer is tot nu toe een 4 en de hoogste een eenzame 9. Maar misschien ga ik nog wat meer de uitersten opzoeken
[ Voor 64% gewijzigd door Joco25 op 08-02-2005 22:04 ]
Sorry maar dat vind ik toch wel zwaar belachelijk. Wij als DLSR-gebruikers worden er dus door jou voor gestraft dat we serieuzer met onze hobby (of beroep voor sommigen) bezig zijn en daar meer geld in stoppen en gemiddeld gezien zelfs mooiere foto's maken?LittleWan schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:00:
[..]
Wat de dSLRs betreft geef ik ze toch wel een puntje minder dan de rest omdat ik vind dat ze toch wel voordelen hebben tegenover de point and shoot's...
[..]
Groetjes, FaceDown.
Dat is inderdaad zo. Maar goed het maakt weinig uit of je dat soort foto's nu een 4 of een 2 geeft, want ze zullen toch nooit hoog eindigen (en meestal zal de verwachting van de inzender daar ook niet naar zijn, hopelijk).Joco25 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:02:
[...]
hmmm, ik ben toch wat extremer, ik vind het gewoon vervelend dat mensen onscherpe en niks zeggende foto`s hebben opgestuurd. Voor zulke prijzen mag je beste wel je best doen
Groetjes, FaceDown.
Je hebt wel gelijk, maar ik vind dat het gemiddelde lage niveau van de foto's dit mij 'persoonlijk' niet toe laat.FaceDown schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:05:
[...]
Sorry maar dat vind ik toch wel zwaar belachelijk. Wij als DLSR-gebruikers worden er dus door jou voor gestraft dat we serieuzer met onze hobby (of beroep voor sommigen) bezig zijn en daar meer geld in stoppen en gemiddeld gezien zelfs mooiere foto's maken?
.....
http://www.sillevl.be - blog http://www.sillevl.be/blog - flickr http://www.flickr.com/sillevl
Verwijderd
Zijn jullie met fotografie bezig ? of gaat het bij sommigen gewoon over opgekropte jaloezie ?MicDis schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:40:
[...]
Ik juist wel als ik een Canon eos 300D zie die een foto gemaakt heeft en de foto is totaal onscherp en slechte kleuren vind ik hem extra bagger
Canon EOS 80D En wat glaswerk
[ Voor 41% gewijzigd door T.T. op 08-02-2005 23:00 ]
Dat is ook mijn argument. Wanneer ik een vier geef is het sowieso al niet een foto die hoog gaat eindigen, dus waarom zou ik dan nog lager geven? En de andere kant op: ik kan een foto totaal oninteressant vinden, maar als hij in grote lijnen fototechnisch in orde is, waarom zou ik dan een onvoldoende geven? Maar goed, ieder vindt zo zijn eigen weg daarin, ik probeer alle foto's met eenzelfde meetlat te beoordelen, maar betrap mezelf er ook op dat ik soms bij de ene foto op de miereneukmodus overstap en de ander wat soepeler beoordeel. Maarja, dat trek ik later wel weer recht als ik binnen een categorie ga kijken of ik gekke beslissingen heb gemaaktFaceDown schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:06:
[...]
Dat is inderdaad zo. Maar goed het maakt weinig uit of je dat soort foto's nu een 4 of een 2 geeft, want ze zullen toch nooit hoog eindigen (en meestal zal de verwachting van de inzender daar ook niet naar zijn, hopelijk).
Hoho, vergeet niet dat het een fotowedstrijd is: de mooiste foto moet winnen. Er zijn geen subwedstrijden voor soorten camera's gemaakt en dat hoeven wij dus ook niet te doen.Wat de dSLRs betreft geef ik ze toch wel een puntje minder dan de rest omdat ik vind dat ze toch wel voordelen hebben tegenover de point and shoot's...
[ Voor 27% gewijzigd door Rudedadude op 08-02-2005 22:38 ]
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Zo erg zijn een paar 'foutjes' ook niet, want uiteindelijk gaat dat toch geen verschil uitmaken.Rudedadude schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:32:
[...]
Dat is ook mijn argument. Wanneer ik een vier geef is het sowieso al niet een foto die hoog gaat eindigen, dus waarom zou ik dan nog lager geven? En de andere kant op: ik kan een foto totaal oninteressant vinden, maar als hij in grote lijnen fototechnisch in orde is, waarom zou ik dan een onvoldoende geven? Maar goed, ieder vindt zo zijn eigen weg daarin, ik probeer alle foto's met eenzelfde meetlat te beoordelen, maar betrap mezelf er ook op dat ik soms bij de ene foto op de miereneukmodus overstap en de ander wat soepeler beoordeel. Maarja, dat trek ik later wel weer recht als ik binnen een categorie ga kijken of ik gekke beslissingen heb gemaakt
[...]
Groetjes, FaceDown.
Nou ja, als het dicht bij elkaar ligt kan ook mijn stem net dat verschil maken.FaceDown schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:44:
[...]
Zo erg zijn een paar 'foutjes' ook niet, want uiteindelijk gaat dat toch geen verschil uitmaken.
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
[ Voor 52% gewijzigd door FaceDown op 08-02-2005 23:50 ]
Groetjes, FaceDown.
Groetjes, FaceDown.
[ Voor 32% gewijzigd door Justawitte op 09-02-2005 00:36 ]
Heb dit ook gehad, de laatste 5 foto's in elke categorie moest ik handmatig opzoeken steeds. Na 1 foto kwam ik dan meteen weer terug bij 1 van mijn eigen foto's.justawitte schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 00:11:
Het systeem van dat willekeurig stemmen werkt niet echt goed bij mij.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Verwijderd
Groetjes, FaceDown.
[ Voor 36% gewijzigd door FaceDown op 09-02-2005 01:51 ]
Groetjes, FaceDown.
Loeibaar.nl
Wat dacht jke van het aantal kaarsen en prikkeldraad foto'sFaceDown schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 01:09:
Ook irritant; mensen die hun eigen foto in de omschrijving 'mooie foto' of 'mooi plaatje' noemen.
Pwoah.. en na honderden foto's word je die zonsondergangen ook wel moe
En de rijp/ijs op takken en blaadjes..MicDis schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 08:30:
[...]
Wat dacht jke van het aantal kaarsen en prikkeldraad foto's
En de vuurwerkjes......
Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.
[ Voor 19% gewijzigd door T.T. op 09-02-2005 12:48 ]
[ Voor 21% gewijzigd door FaceDown op 09-02-2005 13:41 ]
Groetjes, FaceDown.
Ik denk dat je dat wat overschat. Ik denk niet dat iedereen de moeite gaat doen om de helft van de foto's te beoordelen. Ik doe er tussendoor eens 10, maar dan ben ik het weer beu. Ik zie me dus zeker niet aan de helft geraken.Eigenlijk zouden er makkelijk meer dan 100.000 stemmen uitgebracht moeten worden (ongeveer 200 mensen die meedoen * helft fotos =100K + aantal mensen die niet meedoen maar wel meestemmen)
I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.
vergeet niet dat de jury wel alle foto's moeten beoordelen, en dat ze daar dus ook tijd voor nodig hebbenFaceDown schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:04:
De wedstrijd duurt nou ook al behoorlijk lang. Dus wat mij betreft kan dit worden ingekort naar 1 week. Of in ieder geval de volgende keer dan.
...en ook 'moet' becommentariëren; wij hebben ook niet alle tijd van de wereld dus die twee weken is inderdaad niks te kort.Erkens schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:43:
[...]
vergeet niet dat de jury wel alle foto's moeten beoordelen, en dat ze daar dus ook tijd voor nodig hebben
Canada, Alaska, Schotland, Scandinavie, IJsland - Als het maar verlaten is!
Groetjes, FaceDown.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
reviews: Tweakers.net photocontest 2004 - Uitslag?_-= Erikje =-_ schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 21:46:
De animo voor het stemmen is zeker niet verkeerd, zelfs zonder berichtje op de frontpage hint, hint
[ Voor 5% gewijzigd door SysRq op 09-02-2005 22:16 ]
-
Ik ben idd blij dat ik niet een foto met een stuk prikkeldraad heb ingestuurdSponge schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 19:57:
* Sponge is eigenlijk wel benieuwd naar een:
SELECT DISTINCT cameranaam FROM contest![]()
[ Voor 12% gewijzigd door klokop op 09-02-2005 22:35 ]
"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"
Groetjes, FaceDown.
[ Voor 27% gewijzigd door Rudedadude op 09-02-2005 23:06 ]
Dat heb ik ook, helemaal als je daarna de gebruikte camera ziet.Rudedadude schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:05:
Wel grappig dat ik soms aan de gebruikte stijl icm camera sommige gebruikers denk te kunnen herkennen. (zonder het te hebben over de foto's die ik al eerder hier of op DPZ had gezien )
[ Voor 18% gewijzigd door Beaves op 09-02-2005 23:39 ]
Dat is dan ook vaak mijn commentaar bij zo'n foto: "Hij wordt er heus niet beter op omdat hij niet bewerkt is ofzow"Beaves schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:38:
[...]
Dat heb ik ook, helemaal als je daarna de gebruikte camera ziet.
Wat me ook opvalt is dat sommige mensen bij een matige foto trots "niet bewerkt" zetten, had dan de foto wel bewerkt, had je meer punten gekregen.
Die is feitelijk nu al bekend. Of is het een nek-aan-nek race tussen een paar foto's? Hoe meer stemmen er zijn, des te minder aannemelijk wordt het dat er nog van plaats gewisseld wordt tussen de foto's, omdat alle gemiddelden steeds vaster komen te liggen.Er is de afgelopen tijd hard gewerkt aan deze voting-site waar jullie op elkaars foto's kunnen stemmen. Degene met de meeste stemmen wint uiteindelijk een Nikon D70 met een ...
Nou jury, allemaal 1000 keer stemmen dan maar, want jullie hebben alleen invloed op de winnaar van die SLI combo. Of is het soms zo, dat voor de Nikon D70 jullie oordeel net zo zwaar telt als het totale publieksoordeel?Daarnaast is er nog een tweakerwaardige juryprijs aan het prijzenpakket toegevoegd: Dankzij MSI mogen we een MSI K8N SLI Diamond moederbord en twee MSI NX6600GT-TD128E videokaarten weggeven aan de maker van de (volgens de jury) mooiste foto.
To question is to grow.
Groetjes, FaceDown.
Same here, wel een enorme bak foto's zeg!
[ Voor 25% gewijzigd door Siluro op 10-02-2005 09:39 . Reden: quote fix ]
Maakt het uit wat voor camera men gebruikt? Mij gaat het meer om de fotograaf en de uitwerking van z'n idee in de foto, de cam zelf is compleet ondergeschikt en slechts een stuk gereedschap.Molybdenum schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 09:42:
...(en dat geldt ook voor een heleboel dSLR-bezitters!)
Dus bij de eventuele volgende contest wordt de camera niet getoond bij het stemmen?Remy schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 09:45:
Een kunstschilder beoordeel je ook niet op zijn gekozen verf en kwasten en doeken, maar op zijn schilderijen
-
Zeker niet! Dat punt van mij was meer om de boel gelijk te trekken, omdat veel mensen nog steeds zeggen dat dSLR bezitters een voordeel hebben.Remy schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 09:45:
[...]
Maakt het uit wat voor camera men gebruikt? Mij gaat het meer om de fotograaf en de uitwerking van z'n idee in de foto, de cam zelf is compleet ondergeschikt en slechts een stuk gereedschap.
Een kunstschilder beoordeel je ook niet op zijn gekozen verf en kwasten en doeken, maar op zijn schilderijen
Canon EOS 40D , 7D MK2 + glas van 18-500 mm, synology DS212, en overige meuk
Dat is een mogelijkheid jaSysRq schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 09:53:
[...]
Dus bij de eventuele volgende contest wordt de camera niet getoond bij het stemmen?
Ok danMolybdenum schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 09:57:
[...]
Zeker niet! Dat punt van mij was meer om de boel gelijk te trekken, omdat veel mensen nog steeds zeggen dat dSLR bezitters een voordeel hebben.
Absoluut niet, als je het mij vraagt!
Kijk eens naar deze gallery: http://www.pbase.com/zylen/root
Veel dSLR, maar ook heel veel foto's die met een compact zijn genomen (de IR platen bv.). Superkwaliteit!
En het nut van dat melden in dit topic is... ?Jeronimo78 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 09:57:
Remy you've got mail
Vond nog weer een "foute" foto
Ok danRemy schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 10:07:
En het nut van dat melden in dit topic is... ?Volgende keer hoef je dat niet te posten, ik zie de mail vanzelf wel
Groetjes, FaceDown.
zoveel is dat eigenlijk niet, daarnaast hoeft het helemaal nog niet beslist te zijn. Vergeet ook niet eventuele "pieken" die afgevlakt worden naarmate er meer stemmen komenFaceDown schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 11:28:
45 stemmen/foto gemiddeld!Ik denk dat de winnaar nu wel al bekend moet zijn! Effe afwachten nog maar.
Die winnaar steekt er toch al sowieso met kop en schouders bovenuitFaceDown schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 11:28:
45 stemmen/foto gemiddeld!Ik denk dat de winnaar nu wel al bekend moet zijn! Effe afwachten nog maar.
[ Voor 11% gewijzigd door BizonKid op 10-02-2005 12:06 ]
Leuk idee inderdaad voor aan het einde, soort van overzichtBizonKid schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 12:05:
[...]
Die winnaar steekt er toch al sowieso met kop en schouders bovenuit
Nu maar hopen dat de jury niet 1 persoon de D70 en het moederbord met schermkaarten laat winnen
ps: aan hoeveel dataverkeer zou deze contest al zitten?
"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"
[ Voor 3% gewijzigd door Molybdenum op 10-02-2005 14:45 ]
Bron: Nu.nl
69.190 foto's ingestuurd door 4266 fotografen
-
Verwijderd
het wordt weekend; dus mensen meer tijd; dus meer stemmen?Molybdenum schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:39:
yep! gemiddeld al op bijna 51 stemmen per foto!
het vlakt al wel flink af hoor.
Wiskunde/statistiek was nooit mijn sterkste vak.Molybdenum schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:39:
yep! gemiddeld al op bijna 51 stemmen per foto!
het vlakt al wel flink af hoor.
Niet veel meer, of mensen moeten ineens massaal de andere kant op gaan stemmen voor de duur van het stemmen, en die kans is zeer klein.BizonKid schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 16:58:
[...]
Wiskunde/statistiek was nooit mijn sterkste vak.Kan dat nu niet meer zo sterk veranderen dan?
Anderzijds verkleint het wel de kans dat er een echte uitschieter gaat winnen. Ik gok dat er vrij veel (goede) foto's een gemiddelde tussen de 8 en 9 zullen hebben, en dat de winnaar net 0.1 (of 0.2) meer zal hebben dan de nummer 2.Beaves schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 17:13:
Inderdaad is dat zeer eerlijk en worden uitschieters (vriendjes die puur een 10 geven omdat ze de fotograaf kennen) onschadelijk gemaakt.
Dat maakt toch niet uit? Die .2 punten verschil komen wel doordat de mensen die foto blijkbaar mooier vonden en dus hogere punten gaven aan die fotovanDaal schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 17:40:
[...]
Anderzijds verkleint het wel de kans dat er een echte uitschieter gaat winnen. Ik gok dat er vrij veel (goede) foto's een gemiddelde tussen de 8 en 9 zullen hebben, en dat de winnaar net 0.1 (of 0.2) meer zal hebben dan de nummer 2.
Groetjes, FaceDown.
|>
Jij bent net zo iemand als mijn muziek leraar die voor als iemand zingt een 6,3 kan gevenSimon schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:19:
Ik vind 't jammer dat je eigenlijk niet gebroken getallen kan geven, ik geef veel cijfers rond de 7 maar sommige vind ik het net niet... Dat mis ik wel, al heb ik al heel wat 'gestemt'
Nee, dat niet. Maar ik vind een 10 veelste veel van 't goede. Een 9 ook. Een mooie plaat krijgt een 8. Want fotos zijn nooit perfect. Een goede plaat (technisch correct en nog aardig ook) een 7 en een plaat die alleen technisch correct is een 6. Soms zitten dingen ertussen. En dat is echt onhandig. Ik ga zelf m'n schaal niet oprekken. Nu moet ik afronden, en soms (vaak) dekt dat de lading niet.MicDis schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:57:
[...]
Jij bent net zo iemand als mijn muziek leraar die voor als iemand zingt een 6,3 kan geven
|>
Verwijderd
Eerst klaag je dat je te weinig cijfers kan geven en daarna zeg je weer dat je per definitie geen 9 en 10 geeft. Dat slaat dus ook weer nergens op. Dat een foto niet snel een 10 is snap ik, maar waarom geen 9 geven snap ik helemaal niet. Je zou je schaal ook aan kunnen passen aan het niveau van de wedstrijd. En als je dat niet wilt uit bepaalde principes dan moet je niet verwachten dat men even de hele wedstrijd aan jouw eisen aan gaat passen.Simon schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 21:47:
[...]
Nee, dat niet. Maar ik vind een 10 veelste veel van 't goede. Een 9 ook. Een mooie plaat krijgt een 8. Want fotos zijn nooit perfect. Een goede plaat (technisch correct en nog aardig ook) een 7 en een plaat die alleen technisch correct is een 6. Soms zitten dingen ertussen. En dat is echt onhandig. Ik ga zelf m'n schaal niet oprekken. Nu moet ik afronden, en soms (vaak) dekt dat de lading niet.
Nou kan je dat ook in comments meegeven
Groetjes, FaceDown.
Dat, is nou iets wat duidelijk per persoon afhangt. Zo kreeg ik eens bij de shopsurvey 'op m'n kop' omdat ik ergens een te hoge cijfer gaf. Bij mij is het immers, geen problemen = 9/10. Op IRC had i khet er over, en daar bleek dat andere 9/10 verstaan "de directeur brengt je de spullen aan de deur".FaceDown schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 00:33:
[...]
Eerst klaag je dat je te weinig cijfers kan geven en daarna zeg je weer dat je per definitie geen 9 en 10 geeft. Dat slaat dus ook weer nergens op. Dat een foto niet snel een 10 is snap ik, maar waarom geen 9 geven snap ik helemaal niet. Je zou je schaal ook aan kunnen passen aan het niveau van de wedstrijd. En als je dat niet wilt uit bepaalde principes dan moet je niet verwachten dat men even de hele wedstrijd aan jouw eisen aan gaat passen.
Dat verwacht ik niet. Ik geef cijfers naar zoals ik over een foto denk, niet naar wat anderen logisch vinden. Als ik een foto net geen 7 waard vind maar ook weer geen 6 dan twijfel ik daar over. Soms is dan een beoordeling qua cijfer niet helemaal kloppend, omdat het iets meer dan een 6 is maar geen 7.FaceDown schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 00:33:
[...]
Eerst klaag je dat je te weinig cijfers kan geven en daarna zeg je weer dat je per definitie geen 9 en 10 geeft. Dat slaat dus ook weer nergens op. Dat een foto niet snel een 10 is snap ik, maar waarom geen 9 geven snap ik helemaal niet. Je zou je schaal ook aan kunnen passen aan het niveau van de wedstrijd. En als je dat niet wilt uit bepaalde principes dan moet je niet verwachten dat men even de hele wedstrijd aan jouw eisen aan gaat passen.
|>
Ik ben het niet met je eens. Ten eerste maakt een 6 of een 7 toch niet zoveel uit op het eindresultaat (wie de winnaar is). En als je met cijfers na de komma werkt, en een 6.3 tot de mogelijkheden behoort, krijg je toch weer opmerkingen: "Ik vind een bepaalde foto net geen 6.4 waard, maar een 6.3 vind ik dan weer te weinig. Kunnen we met twee cijfers na de komma werken?". De schaal van 1-10 vind ik goed genoeg. Met zoveel stemmers is statistisch gezien zelfs een schaal van 1-5 al voldoende om de winnaar aan te duiden.Omdat de kwaliteit van een foto niet zomaar iets is waaraan je een eenduidig waarde cijfer kan hechten kun je imho meer waarde laten zien in 'kleinere' cijfers. Als ik iemand een 6 geef, terwijl ik het eigenlijk net iets beter vind dan een ander die ik ook een 6 gaf maar waar ik een 6 bedoelde... Dat bedoel ik, dat kleine verschil is zo moeilijk uit te drukken.
I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Het hangt een beetje af wat je veel noemt, maar er komen nog zeker stemmen binnen hoor.BittenHero schreef op zondag 13 februari 2005 @ 02:56:
Ik denk dat we de grootste stemgolf al gehad hebben, iedereen stond te springen om te stemmen en toen het eenmaal mogelijk was deed ook iedereen het.
Ik denk niet dat er nu nog veel stemmen binnenkomen.
Klopt! Ik heb precies hetzelfde; en ik weet zeker dat ik _alle_ foto's al beoordeeld hebt. Ik begin me serieus af te vragen of het stemsysteem wel betrouwbaar is. Dit soort fouten kunnen natuurlijk niet. Want wat is er met mijn eerdere stemmen gebeurd? Zijn die gewoon verdwenen? En mijn overige stemmen, zijn die wel bij de juiste foto's terecht gekomen??BizonKid schreef op zondag 13 februari 2005 @ 13:38:
Telkens als ik opnieuw klik op "stem op een willekeurige foto", krijg ik foto's die ik 100% zeker al beoordeeld had, en waar nu staat: nog geen punten opgeslagen. Het zijn er telkens maar een paar, maar ik had ze toch echt allemaal al beoordeeld?
Groetjes, FaceDown.
Krijg je ook je eigen foto als je op de Volgende of Vorige knop klikt?wacko schreef op zondag 13 februari 2005 @ 21:06:
Tijdens het stemmen kom ik steeds uit bij een eigen foto, waarop ik niet kan stemmen en ik dus niet door kan gaan. Ook als ik klik op de "Stem op een willekeurige foto" link kom ik bij een eigen foto uit... nu moet ik iedere foto waarop ik nog niet gestemd heb manueel aanklikken en beoordelen, en vervolgens weer terug gaan naar de index om de volgende op te zoeken. Ontzettend vervelend, kan hier nog iets aan gedaan worden?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq