Tweakers.net Foto Contest - uitslag: 7 maart

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.407 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Toch heb ik binnen enkele dagen een kleine 1000 foto's weten te beoordelen. Kan een jury dan binnen 2 weken niet 1 winnaar aanwijzen? Lijkt me sterk.
Lijkt me niet sterk ;) Je mist even wat dingen die een jury nog meer doet namelijk 8)7 Kijken of er geen rare scores zijn, kijken of alle foto's wel kloppen met hun score (een of andere prutsfoto die een 8 haalt is vrij verdacht natuurlijk, is niet gebeurd, maar het kan) en verder moet de jury namelijk gezellig bakkeleien over wie de jury-winnaar wordt :+ Dat zijn maar een paar dingen natuurlijk: er komt nog meer bij kijken maar dat is verder niet van belang om hier te noemen. Het beoordelen van de foto's, precies zoals het publiek heeft gedaan zeg maar, is nog niet eens de helft van de taak :Y)

Daar gaat dus heus wel even tijd in zitten, en aangezien je het maar van 1 kant bekijkt zie je 'the big picture' dus niet :) Vandaar mijn bovenstaande uitleg, en vandaar de vraag of men toch echt wat geduld kan opbrengen zodat we zo snel mogelijk de resultaten netjes en compleet naar buiten kunnen brengen :)
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 13:34:
laat het ff duidelijk zijn dat het gewoon een vraag was van mij, en dat ik niets dan respect heb voor degene die al hun vrije tijd erin stoppen!
V!NNY: bedankt, no hard feelings hoor verder ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Remy op 23-02-2005 13:54 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als je met een beperkt aantal mensen foto's gaat beoordelen, dan is het onherroepelijk zo dat je meerdere foto's met hetzelfde gemiddelde hebt. Dat is momenteel ons probleem en daar zijn we over aan het overleggen.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Oke I get it. Succes beslissen dan! Dan gaan wij even lekker verder met speculeren. :)

Ik vind subwaygirl inderdaad ook een hele mooi plaat.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-12-2022

Hangloozz

{ @$%&# }

T.T. schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 10:02:
Hollandse Hoogten vond ik op het eerste gezicht wel aardig, maar toen ik nog een keer keek, was het echt veel te sterk bewerkt. Kreeg van mij een zesje.
8)7 wat een logica...dan snap je echt niet waar het om gaat :N

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Hoezo Hangloozz, vind je de plaat zo mooi dan? ;)

Een 6je is inderdaad wel erg mager voor de plaat trouwens.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-07 15:34

T.T.

Sowieso

Hangloozz schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 16:03:
8)7 wat een logica...dan snap je echt niet waar het om gaat :N
Jouw foto ofzo Hangloozz ? :P
Het gaat er toch om dat je de foto mooi vind? 8)7
Eerste indruk was van " heej, dit kan wel wat zijn". Toen keek ik beter en vond ik de lucht toch niet mooi, gewoon te donker en te veel in een band lopen. Volgens mijn ratingsysteem komen de foto's die ik wel redelijk vind maar niet super dan in de categorie 6 of 7. In dit geval net naar beneden uitgevallen. Achteraf misschien toch een 7 moeten geven, maar ieder zijn eigen mening hoor.
nee, braakplaat...
Wat is dat?
Maar ik heb het al eerder zien gebeuren dat mensen hun cijfer bijschaven omdat er aan geshopt is... in 1910 werd er al gemanipuleerd om beeld te versterken, en da's nu niet anders. De bedoeling daarvan is om de emotie achter een foto te versterken niet als soort quiz 'herken de shopper'.
Ik heb hierbij inderdaad naar beneden bijgesteld omdat ik deze bewerking (al is het met filter of pc, maakt me niets uit) het resultaat niet zo mooi vond. Niet omdat het bewerkt was. Zie mijn reply eerder :)
Maar goed, boeit niet
Moge de beste(n) winnen!
Inderdaad, geloof toch niet dat mijn ene zesje zoveel invloed zal hebben op het resultaat :)

[ Voor 60% gewijzigd door T.T. op 23-02-2005 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-12-2022

Hangloozz

{ @$%&# }

nee, braakplaat...
Maar ik heb het al eerder zien gebeuren dat mensen hun cijfer bijschaven omdat er aan geshopt is... in 1910 werd er al gemanipuleerd om beeld te versterken, en da's nu niet anders. De bedoeling daarvan is om de emotie achter een foto te versterken niet als soort quiz 'herken de shopper'.

En daarvan afgezien: soortgelijke effecten kunnen ook met filters gemaakt worden direct bij het creeëren van het beeld.

Maar goed, boeit niet :)
Moge de beste(n) winnen!

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me gaat weer onderuitzakken om de onzin door te lezen ... voor de laatste keer.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 12:39

Rudedadude

Maybe we were born to run

Oh wacht maar, niet voor de laatste keer. er komt vast een uitgebreid evaluatietopic waarin er uitgebreid nagepraat gaat worden over onterecht lage waarderingen, vreemde commentaren bij foto's, onterechte winnaars, het feit dat mensen met een dslr er nog een winnen en de onbegrepen genialiteit van de eigen foto's. En natuurlijk om de winnaars te feliciteren :)

/me Rudedadude kan niet wachten om daar aan deel te nemen :P

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 14:23

Booster

Superuser

Een dergelijke vooruitziende blik zou ik graag belonen met een +1 inzichtvol :+

Ik had van de sport cat. trouwens een hoop meer verwacht. "3tje" en "Wielrenner" vond ik ontzettend goed, en verder nog een aardig aantal 'gewoon' mooie, maar had toch het idee dat er meer in zat.

[ Voor 17% gewijzigd door Booster op 23-02-2005 19:15 ]

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:42
Booster schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 17:58:
Ik had van de sport cat. trouwens een hoop meer verwacht. "3tje" en "Wielrenner" waren aardig, maar had toch het idee dat er meer in zat.
Waarom heb je het zelf dan niet beter gedaan? :)
"Strijd" en "Geconcentreerd" vind ik ook goede foto's in de categorie sport.
Dat maakt al 4 op 28. En verder zitten er ook nog wel redelijke foto's tussen.

Het is nu eenmaal een wedstrijd waar iedereen aan mee mag doen, dan krijg je foto's van alle niveau's en dat is ook goed te zien. Helemaal niks mis mee, en imo overbodig om daar dan opmerkingen over te maken.

[ Voor 12% gewijzigd door Xtuv op 23-02-2005 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Laatst online: 13-09 14:23

Booster

Superuser

Xtuv schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 18:30:
Waarom heb je het zelf dan niet beter gedaan? :)
Wat weet jij daarvan :P

Maarehh, dat is denk ik omdat ik zowiezo geen sporten gefotografeerd heb in die periode? Dus kans op iets beters was er niet. ;)
(en zowiezo geen uitrusting heb die is ingericht voor sportfotografie, maar ik wil daar zeker wel meer aandacht aan gaan besteden)
"Strijd" en "Geconcentreerd" vind ik ook goede foto's in de categorie sport.
Dat maakt al 4 op 28. En verder zitten er ook nog wel redelijke foto's tussen.
Strijd heb ik over het hoofd gezien, maar hoe dan ook: agreed, het zijn beide prima foto's.

Ik denk dat ik wat meer moet benadrukken dat ik ietsje meer extreem goeie foto's verwacht had. Er zitten dus zeker wel goeie foto's tussen, in elke catagorie kan ik er wel een stapel vinden die ik mooi vind, maar of ze ook écht iets bij me los maken is een stap verder.

In die zin is mijn woordkeuze dus niet zo handig, maar dat zal ik dan corrigeren. (bij deze)
Het is nu eenmaal een wedstrijd waar iedereen aan mee mag doen, dan krijg je foto's van alle niveau's en dat is ook goed te zien. Helemaal niks mis mee, en imo overbodig om daar dan opmerkingen over te maken.
Naar mijn idee zeg ik ook niet dat ik het hinderlijk vind dat er foto's van veel verschillende niveau's aan deze contest meedoen, ik had alleen meer verwacht van deze catagorie, that's all. En dan doel ik dus op de eerdergenoemde foto's die echt iets met me doen.

Ik wist vantevoren dat er veel verschillende niveau's zouden zijn. Dat heb ik geaccepteerd (anders had ik niet meegedaan), maar misschien lagen mijn verwachtingen toch iets hoger.

[ Voor 5% gewijzigd door Booster op 23-02-2005 19:43 ]

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klokop
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-07 11:48

klokop

swiekie swoeng

Ik was dit topic eigelijk aan het doorlezen in de hoop dat iedereen lyrisch was over mijn foto's. Maar nee dus. (had ik ook niet echt verwacht)
Jammer dat niemand deze (nee, niet van mij) nog neit als favoriet heeft genoemd, ik vind 'm echt geweldig. Vooral door het contrast in kwaliteit met al die foto's van babies maakt het tot een goede foto (vind ik).

"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"

• Molybdenum
  • Laatst online: 18-06 08:34
klokop schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 23:14:
Ik was dit topic eigelijk aan het doorlezen in de hoop dat iedereen lyrisch was over mijn foto's. Maar nee dus. (had ik ook niet echt verwacht)
Jammer dat niemand deze (nee, niet van mij) nog neit als favoriet heeft genoemd, ik vind 'm echt geweldig. Vooral door het contrast in kwaliteit met al die foto's van babies maakt het tot een goede foto (vind ik).
nou, nou, er zijn wat foto's genoemd, maar dat zegt nog niet dat ze in de prijzen vallen hoor! ;)
gewoon nog even afwachten! :)

• Mud.Starrr
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Precies, er is nog geen van mijn foto's genoemd, maar ik ga wel winnen ;)
Ik heb overgens gisteren een foto gemaakt die ik eigenlijk voor de contest wou maken maar kreeg toen de mogelijkheid niet.

Ik wil hem jullie niet onthouden, want hij is (vink zelf) echt geweldig.

EDIT: hij is dus weg nu :), wil je hem zien kijk dan maar bij het macro topic.

Ehm Remy het doorstrepen met [ s ] [ /s ] werkt niet :? , of ligt dit aan mijn instellinegn ofzo?

[ Voor 42% gewijzigd door Mud.Starrr op 24-02-2005 10:18 ]

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 09:27
mjah, dan was je ook per direct gedisqualificeerd :)

(kader + handtekening)

• Beaves
  • Laatst online: 12-09 16:32

Beaves

Usque ad Finem

Mud starrr schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 09:15:
Ik wil hem jullie niet onthouden, want hij is (vink zelf) echt geweldig.
[afbeelding]
Je eigen foto's "geweldig" noemen is een beetje over de top, zeker voor wat je laat zien.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Kader enzo had ik dan uiteraard wegelaten :)
Beaves schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 09:39:
[...]

Je eigen foto's "geweldig" noemen is een beetje over de top, zeker voor wat je laat zien.
Daarom staat er ook bij, 'vind ik zelf', ik bedoel gewoon dat ik er erg tevreden mee ben en hem zelf heel erg mooi vind.
Dat zegt natuurlijk niet dat jij daar ook zo over denkt, en dat hoeft ook niet natuurlijk.
Maar ik denk dat je je eigen foto's best geweldig mag noemen, natuurlijk niet zomaar, maar ik denk dat iemand die al een langere tijd met fotografie bezig is dat wel redelijk kan inschatten.

[ Voor 25% gewijzigd door Mud.Starrr op 24-02-2005 10:03 ]

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM

• Remy

Remy

Hmmm ik dacht dat het in de topicstart stond, maar dat zal van het vorige topic zijn: graag geen foto's posten dus: daar is dit topic niet voor bedoeld ;) Als je de foto weg kan halen Mud starrr, graag :)

LinkedIn
Instagram

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Remy schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 10:04:
Hmmm ik dacht dat het in de topicstart stond, maar dat zal van het vorige topic zijn: graag geen foto's posten dus: daar is dit topic niet voor bedoeld ;) Als je de foto weg kan halen Mud starrr, graag :)
Okee done, maar doorstrepen van text werkt niet :? .
Oja het stond niet in de Topic Start, maar nu je het zegt er staat mij inderdaad iets bij dat het niet mocht.
Zal wel vorig topic geweest zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Mud.Starrr op 24-02-2005 10:28 ]

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

• miekd
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-12-2011

miekd

dus.

klokop schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 23:14:
Thanks man :-) ik wacht met spanning af.. :)

one more thing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

Afbeeldingslocatie: http://vulcanus.its.tudelft.nl/tt/GoT/winner.jpg

Hulp nodig? Ik ben volledig onpartijdig O-)

ontopic: op de Frontpage staat nog steeds de melding dat je kunt stemmen. Kan die niet beter aangepast worden?

[ Voor 9% gewijzigd door T.T. op 27-02-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Je eigen foto's promoten is wel heel erg zielig en kinderachtig Bamboe...

<!-- In de serie Landschappen vind ik Winterwonderland wel erg geslaagd zeg, mooie heldere rustige foto die goed in balans is. -->

[ Voor 29% gewijzigd door Remy op 27-02-2005 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Is er nog nieuws?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Jazeker :) Even in DIK vet enzo zodat niemand eroverheen leest:

7 maart wordt de uitslag bekend gemaakt!

Zo :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:21

GG85

.......

Nice, is het ook mogenlijk om dan de cijfers en commentaren bij elke foto te zien? Ik hoop het wel.

[ Voor 93% gewijzigd door GG85 op 27-02-2005 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Laatst online: 23:42
Ah, we kunnen nog een week speculeren dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Spannend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Xtuv schreef op zondag 27 februari 2005 @ 20:18:
Ah, we kunnen nog een week speculeren dus :P
Nee, daar is dit topic niet voor bedoeld namelijk :)

GG85: dat zal ik even vragen ;)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de jury heeft dan wel wreed veel tijd nodig gehad .... niet ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 09:42
Ja klopt..
En dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4100
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
GG85 schreef op zondag 27 februari 2005 @ 20:11:
Nice, is het ook mogenlijk om dan de cijfers en commentaren bij elke foto te zien? Ik hoop het wel.
Remy schreef op zondag 27 februari 2005 @ 20:26:
[...]
Nee, daar is dit topic niet voor bedoeld namelijk :)

GG85: dat zal ik even vragen ;)
Dat is handig omdat je dan kan zien hoe jouw foto tegenover andere foto's presteert en bovendien helpt het beginnende fotografen zoals ik om te zien wat ze kunnen verbeteren (als er dus commentaar bij staat). Aan de andere kant betekent dit ook weer een hele zwik aan nutteloze topics hier in Fotografie van mensen die het niet eens zijn met het commentaar, of niet eens zijn met het cijfer...etc, etc. Als jullie vanaf het begin duidelijk stellen dat er niet gecorrespondeerd zal worden over de uitslag, zowel niet over de email als via GoT, dan vind ik het een goed idee om te scores en commentaren aan de fotograaf openbaar te maken. (Of aan iedereen?)

offtopic:
@ Remi: Ja, dat had ik gezien, sorry daarvoor. Daarom quotte ik later het originele bericht van GG85 nog erbij. Ik had gelezen dat jullie in overleg zijn, ik vroeg me dus echter af hoe dit dan gaat gebeuren. (alleen de fotograaf krijgt het te zien of niet, risico op nutteloze topics, etc) Maar daar zijn jullie dus nog over in overleg :z....Ik ben gewoon ongeduldig :P

[ Voor 30% gewijzigd door oli4100 op 27-02-2005 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

oli4100, je verkloot mijn quote daar. Dat 'nee daar is dit topic niet voor bedoeld' ging over dat speculeren wat Xtuv zei, niet over de uitslag en de commentaren wat GG85 vroeg.
Als jullie vanaf het begin duidelijk stellen dat er niet gecorrespondeerd zal worden over de uitslag, zowel niet over de email als via GoT, dan vind ik het een goed idee om te scores en commentaren aan de fotograaf openbaar te maken. (Of aan iedereen?)
Daar zijn we dus over in overleg: goed lezen dus! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Remy op 27-02-2005 21:11 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 12:08:
Modbreak:Je eigen foto's promoten is wel heel erg zielig en kinderachtig Bamboe...

<!-- . -->
Het was als een grapje bedoeld en gepost na de stemronde. Het heeft dus geen enkele invloed meer op de uitslag.
Het zou pas kinderachtig zijn als die foto uit de contest zou worden gehaald hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Wel grappig dat iedereen nu zwaar uitgeluld is, nu de einddatum bekend is.

Ik denk wel dat men snel op mijn reply reageert, want ik heb het idee dat heel veel mensen dit draadje zeer regelmatig in de gaten houden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Laatst online: 26-04-2024
Molybdenum schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 23:12:
Wel grappig dat iedereen nu zwaar uitgeluld is, nu de einddatum bekend is.

Ik denk wel dat men snel op mijn reply reageert, want ik heb het idee dat heel veel mensen dit draadje zeer regelmatig in de gaten houden! :)
Inderdaad, en ik hap als eerste ;)

Maar ik denk dat dit de stilte voor de storm is. Iedereen spaart zijn energie om vanaf 7 maart felicitaties, kritiek en ander geneuzel op dit topic los te laten ;) Er valt ook niet veel meer te zeggen voordat de uitslag binnen is denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

Hap hap ;)
Nou er valt toch eigenlijk niets te melden nu, dus is het logisch dat het een beetje stilvalt. Er zit niets anders op, dan een weekje te wachten, tenzij iemand weet waar de resultaten op te vragen zijn.

http://tca.gathering.tweakers.net/PhotoContest.do?id=1
http://tca.gathering.tweakers.net/Results.do?id=1
http://tca.gathering.tweakers.net/Stats.do?id=1

doet het iig niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

En je wil niet weten hoeveel tweakers toch stiekem even alle 3 je linkjes testen. me to ;)

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

Mud starrr schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 23:39:
En je wil niet weten hoeveel tweakers toch stiekem even alle 3 je linkjes testen. me to ;)
En je wilt niet weten hoeveel andere varianten ik al heb uitgeprobeerd O-)

http://tca.gathering.twea...otoContestResults.do?id=1
http://tca.gathering.tweakers.net/PrePhotoResults.do?id=1
http://tca.gathering.tweakers.net/PrePhototStats.do?id=1
http://tca.gathering.twea...PhotoDetailVotes.do?id=67

Jammer hoor ;)

@Adrian- nee joh, je snapt het niet ;) Het is juist veel leuker om het eerder te weten door Remy te slim af te zijn, maar dat zit er niet echt in. Voorlopig is Remy ons allemaal te slim af :) De uitslag op zich boeit me niet eens zo heel veel eigenlijk.

[ Voor 28% gewijzigd door T.T. op 02-03-2005 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adrian-
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Adrian-

is onderweg

@T.T

Kijk Remy heel lief aan en vraag hem of hij je een sms/mail/icq wil stuuren zodra de uitslag binnen is. dan kan je het verder lekker met rust laten en weet je zeker dat je toch als een van de eersten de uitslag weet.

Adrian- werkt en leert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

Remy, lukt het allemaal om de datum van de 7e te halen?
Ik vroeg me af wanneer (hoe laat) jullie de uitslag bekend maken en of je ook nog een speciale uitreiking ofzo in gedachten hebt (en statistieken zijn altijd leuk! ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
jantje ongeduld! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff, als remy zegt 7 maart dan kan het vanavond om 1 over twaalf zijn, of morgenavond om 1 voor 12.. who cares! :X

die gasten hebben er heel veel van hun eigen tijd in gestoken en jullie zeiken alleen maar dat het sneller moet en wanneer het nou komt en bladieblabla.. ga gewoon morgen rustig naar je werk, en kijk morgenavond. Is het er? Leuk. Is het er nog niet? Dan ben je dinsdagochtend de eerste.. die ene nacht maakt toch ook niets meer uit? :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 12:17:
pff, als remy zegt 7 maart dan kan het vanavond om 1 over twaalf zijn, of morgenavond om 1 voor 12.. who cares! :X

die gasten hebben er heel veel van hun eigen tijd in gestoken en jullie zeiken alleen maar dat het sneller moet en wanneer het nou komt en bladieblabla.. ga gewoon morgen rustig naar je werk, en kijk morgenavond. Is het er? Leuk. Is het er nog niet? Dan ben je dinsdagochtend de eerste.. die ene nacht maakt toch ook niets meer uit? :Z
Ik vraag alleen maar
• hebben ze al een tijdstip
• hebben ze nog een speciale uitreiking

En dan ga jij heel neerbuigend een verhaaltje houden dat het sneller moet? Afbeeldingslocatie: http://sport.fok.nl/i/s/we.gif

Korakal, je hebt gelijk. Voor de rest ga ik daar niet eens op in :)

edit: ik kan wel de eerste zijn om ........ te feliciteren :D Veel plezier alvast met je prachtige Nikon D70 _/-\o_

todo: replace ........ met naam winnaar ;)

offtopic:
edit 7 maart:

quote: Remy schreef op maandag 07 maart 2005 @ 12:50:
T.T.: ik heb genoeg van je gezeur. Wat is er onduidelijk aan: de uitslag komt 7 maart? Die fok-smiley mag je ook achterwege laten voortaan. Dergelijke posts helpen totaal niet voor de sfeer in een topic als dit: heb gewoon geduld, dat is alles wat we vragen. Veel is het niet, volgens mij.

:|
Het is toch leuk om te weten of er een speciale prijsuitreiking is? Ik ben alleen maar blij voor de prijswinnaar, een beetje voorpret is toch leuk? Ik zag het al helemaal voor me, speciale uitreiking met taart, of een overval op diens werk, camera's erbij, foto op frontpage, blije mensen, slingers, grote afdruk van de winnende foto enz. _/-\o_

Maarnee, krijg je dit.

Als er dan mensen gaan praten over "gezeur" of dat het "sneller moet", dat snap ik niet. Ik vraag nergens of je het eerder bekend wil maken, en geef bovendien een positieve draai aan mijn reply op een vrij negatieve post. Dan kom jij met opmerkingen als "heb genoeg van je gezeur", " achterwege laten voortaan", "helpen totaal niet voor de sfeer", "heb gewoon geduld". Dan vraag ik je serieus, wie helpt hier de sfeer om zeep. Ik ben gewoon enthousiast en blij voor de winnaar. Ik zie het probleem echt niet. Ik zal bovendien niet dit als een reply plaatsen, want ik vind het beneden mn stand om volwaardig op zulke onzin te antwoorden.Afbeeldingslocatie: http://sport.fok.nl/i/s/we.gif

[ Voor 77% gewijzigd door T.T. op 07-03-2005 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Houden we het even gezellig aub? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ja 't is 7 maart. De winnaar moet 't trouwens allang weten want de originelen zouden opgevraagd worden. :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
FaceDown schreef op maandag 07 maart 2005 @ 00:13:
Ja 't is 7 maart. De winnaar moet 't trouwens allang weten want de originelen zouden opgevraagd worden. :)
Ik bedacht me net ook joh is 7 maart maar zal wel later op de dag komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op maandag 07 maart 2005 @ 00:13:
He, da's nou jammer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Zo kan ie wel weer.

[ Voor 21% gewijzigd door Remy op 07-03-2005 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Laatst online: 12-09 16:32

Beaves

Usque ad Finem

Jij hebt duidelijk nog niet door hoe het werkt hier :/

[ Voor 16% gewijzigd door Remy op 07-03-2005 12:58 ]

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Beaves: maak dan een TR aan hè, dat houdt dit topic schoon ;)
T.T. schreef op zondag 06 maart 2005 @ 16:17:
[...]

Ik vraag alleen maar
• hebben ze al een tijdstip
• hebben ze nog een speciale uitreiking

En dan ga jij heel neerbuigend een verhaaltje houden dat het sneller moet? [afbeelding]

Korakal, je hebt gelijk. Voor de rest ga ik daar niet eens op in :)

edit: ik kan wel de eerste zijn om ........ te feliciteren :D Veel plezier alvast met je prachtige Nikon D70 _/-\o_

todo: replace ........ met naam winnaar ;)
T.T.: ik heb genoeg van je gezeur. Wat is er onduidelijk aan: de uitslag komt 7 maart? Die fok-smiley mag je ook achterwege laten voortaan. Dergelijke posts helpen totaal niet voor de sfeer in een topic als dit: heb gewoon geduld, dat is alles wat we vragen. Veel is het niet, volgens mij.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Geduld is een schone zaak. :Y)

En als er geen twijfel bestaat over de winnende foto's, waarom zouden we dan originelen opvragen? Dat zou dus alleen bij gerede twijfel gebeuren :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Grrrrrene schreef op maandag 07 maart 2005 @ 12:58:
Geduld is een schone zaak. :Y)

En als er geen twijfel bestaat over de winnende foto's, waarom zouden we dan originelen opvragen? Dat zou dus alleen bij gerede twijfel gebeuren :)
Oh oke ik dacht dat dat sowieso zou gebeuren bij de winnaars. :) Jeuj dan heb ik nog kans (in theorie :P ).

[ Voor 7% gewijzigd door FaceDown op 07-03-2005 13:09 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

wanneer kunnen we in de toekomst nog zo'n leuke wedstrijd van dit kaliber (met zelfde soort prijzen) meedoen? Ruwe schatting is al voldoende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

volgend jaar denk ik he :) Ga er maar niet vanuit dat dit elke maand zo kan met zulk soortmooie prijzen... kost veels te veel

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Hopelijk komt er nu wel elke maand een dergelijke fotowedstrijd met leuke prijzen! Hoeven geen DSLR's te zien, maar misschien in de vorm van geheugenkaartjes, of boeken over fotografie oid..

Het technische aspect lijkt nu goed te werken; dus lijkt me dat er prima maandelijkse fotowedstrijden in gedraaid kunnen worden. En als er ook gewoon archiefmateriaal wordt toegestaan, dan scheelt dat enorm veel werk voor de wedstrijdleiding.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

FaceDown schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:41:
En als er ook gewoon archiefmateriaal wordt toegestaan, dan scheelt dat enorm veel werk voor de wedstrijdleiding.
Maar je zal altijd problemen kunnen houden zoals mensen die foto's van anderen insturen of het stemmen proberen te beïnvloeden. Ik denk dat er altijd wel wat te controleren zal blijven helaas.
Overigens ook zonder prijzen is het toch leuk, maar dan lijkt het misschien erg veel op de GoT-contest. Ben het wel met je eens dat dit prima initiatief in de toekomst (met of zonder prijzen, dat moet niet uitmaken) een vervolg zou moeten krijgen. Erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

T.T. schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:45:
[...]

Maar je zal altijd problemen kunnen houden zoals mensen die foto's van anderen insturen of het stemmen proberen te beïnvloeden. Ik denk dat er altijd wel wat te controleren zal blijven helaas.
Overigens ook zonder prijzen is het toch leuk, maar dan lijkt het misschien erg veel op de GoT-contest. Ben het wel met je eens dat dit prima initiatief in de toekomst (met of zonder prijzen, dat moet niet uitmaken) een vervolg zou moeten krijgen. Erg leuk :)
Dat 'cheaten' hou je toch. Maar dit kan toch nooit gecontroleerd worden door een paar crewleden. Je hebt wel natuurlijk zoiets als sociale controle. Als jij een foto ziet die eigenlijk van iemand anders is, dan kun je natuurlijk de organisatie waarschuwen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voordat je een vraag stelt: Lees eerst het topic door of gebruik de quicksearch om te kijken of je vraag al niet beantwoord is.
Het vorige topic vind je met deze link

De uitslag zal 7 maart bekend worden gemaakt.

Voegt je post niks toe aan het topic? Dan wordt deze verwijderd!