Wat weet jij daarvan
Maarehh, dat is denk ik omdat ik zowiezo geen sporten gefotografeerd heb in die periode? Dus kans op iets beters was er niet.
(en zowiezo geen uitrusting heb die is ingericht voor sportfotografie, maar ik wil daar zeker wel meer aandacht aan gaan besteden)"Strijd" en "Geconcentreerd" vind ik ook goede foto's in de categorie sport.
Dat maakt al 4 op 28. En verder zitten er ook nog wel redelijke foto's tussen.
Strijd heb ik over het hoofd gezien, maar hoe dan ook: agreed, het zijn beide prima foto's.
Ik denk dat ik wat meer moet benadrukken dat ik ietsje meer extreem goeie foto's verwacht had. Er zitten dus zeker wel goeie foto's tussen, in elke catagorie kan ik er wel een stapel vinden die ik mooi vind, maar of ze ook écht iets bij me los maken is een stap verder.
In die zin is mijn woordkeuze dus niet zo handig, maar dat zal ik dan corrigeren. (bij deze)
Het is nu eenmaal een wedstrijd waar iedereen aan mee mag doen, dan krijg je foto's van alle niveau's en dat is ook goed te zien. Helemaal niks mis mee, en imo overbodig om daar dan opmerkingen over te maken.
Naar mijn idee zeg ik ook niet dat ik het hinderlijk vind dat er foto's van veel verschillende niveau's aan deze contest meedoen, ik had alleen meer verwacht van deze catagorie, that's all. En dan doel ik dus op de eerdergenoemde foto's die echt iets met me doen.
Ik wist vantevoren dat er veel verschillende niveau's zouden zijn. Dat heb ik geaccepteerd (anders had ik niet meegedaan), maar misschien lagen mijn verwachtingen toch iets hoger.
[
Voor 5% gewijzigd door
Booster op 23-02-2005 19:43
]