Aankondiging T.net frontpage: reviews: Tweakers.net photocontest 2004 - Uitslag
MED: Tweakers.net Foto Contest
Contest site zelf: link
Belangrijke info:
De jury is klaar het het doorlopen van alle foto's die ingezonden zijn.
Nu kan het zijn dat je foto toch nog een status 'queued' of 'denied' heeft. Dit kan betekenen dat of de jury nog twijfelt of de foto wel aan de eisen voldoet, of de foto voldoet daar echt niet aan.
Mocht je toch overtuigd zijn dat je foto wel aan de eisen voldoet en je wilt dat je foto toch nog geaccepteerd wordt dan kan je het volgende doen:
Stuur mij een mailtje met daarin je bewijs dat je foto aan de eisen voldoet en dan kan ik de foto, eventueel in overleg met de jury, toch nog goedkeuren.
Dit bewijs zal dus in de meeste gevallen de orginele foto met exif informatie als bijlage bij de mail zijn, of geef een linkje naar de orginele foto als hij online staat, zodat ik zelf de exif info kan zien.
Stuur je e-mail naar 'momania [at] tweakers [dot] net' als onderwerp het volgende:
Fotocontest [got nickname] [got userid]
[small]Voorbeeld: Fotocontest momania 9857
E-mails die niet aan dit onderwerp voldoen worden niet behandeld !!
Iedereen heeft tot en met a.s. zondag 23 januari de tijd om mij te mailen.
Foto's die dan alsnog niet geaccepteerd zijn, worden verwijderd van de contest.
MED: Tweakers.net Foto Contest
Contest site zelf: link
Belangrijke info:
De jury is klaar het het doorlopen van alle foto's die ingezonden zijn.
Nu kan het zijn dat je foto toch nog een status 'queued' of 'denied' heeft. Dit kan betekenen dat of de jury nog twijfelt of de foto wel aan de eisen voldoet, of de foto voldoet daar echt niet aan.
Mocht je toch overtuigd zijn dat je foto wel aan de eisen voldoet en je wilt dat je foto toch nog geaccepteerd wordt dan kan je het volgende doen:
Stuur mij een mailtje met daarin je bewijs dat je foto aan de eisen voldoet en dan kan ik de foto, eventueel in overleg met de jury, toch nog goedkeuren.
Dit bewijs zal dus in de meeste gevallen de orginele foto met exif informatie als bijlage bij de mail zijn, of geef een linkje naar de orginele foto als hij online staat, zodat ik zelf de exif info kan zien.
Stuur je e-mail naar 'momania [at] tweakers [dot] net' als onderwerp het volgende:
Fotocontest [got nickname] [got userid]
[small]Voorbeeld: Fotocontest momania 9857
E-mails die niet aan dit onderwerp voldoen worden niet behandeld !!
Iedereen heeft tot en met a.s. zondag 23 januari de tijd om mij te mailen.
Foto's die dan alsnog niet geaccepteerd zijn, worden verwijderd van de contest.
[ Voor 83% gewijzigd door momania op 19-01-2005 10:36 ]
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*