Remy schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 15:39:
Dat is niet eens nodig: de cijfers zijn bekend. Alvast een klein voorproefje (geen pics, wel cijfers): hoogste gemiddelde cijfer (de winnaar dus)
7,9630 en het laagste gemiddelde cijfer:
2,5065.

Ik hoop dat de nr. 2 niet op 7,9500 is geeindigd, dat zou het wel een beetje sneu maken. (1 punt verschil op 77 stemmen geeft een afwijking van +/- 0.013 op het gemiddelde, wanneer het verschil kleiner dan dit zou zijn, dan speelt toeval een erg grote rol. Ik hoop dus dat de nummer 2 ongeveer 7.85 ofzo heeft)
Ik ben zeer benieuwd naar het commentaar bij zowel de beste als slechtste foto. Eigenlijk vooral de slechtste, dat wordt lachen. Ik heb wel een idee welke de slechtse is, dat gecrashte vliegtuig gok ik
Met wat creatieve sql queries bedoel ik (naast natuurlijk de top-3 per categorie):
- de top 10 users met gemiddeld de beste foto's (waarvan het gemiddelde van hun foto's dus het hoogst ligt)
- de bottom 10 users met gemiddeld de slechtse foto's (ok, misschien wat hard, maar wel lachen tenzij ik er ook bij sta

)
- de top 10 foto's met de meeste stemmen
- de top 10 foto's met de grootste variantie (standaarddeviatie)
- de top 10 overall foto's
Ik denk dat er niet veel te zeggen valt over gebruikte camera's, omdat de namen van camera's op veel verschillende manieren zijn gespeld. Misschien nog wel over meest gebruikte merken.
edit: ohja, hoe zat het nou met de globale winnaars en de winnaars van de categoriën? Heeft de winnaar van de D70 ook nog een extra geheugenkaart als categoriewinnaar? Lijkt me haast niet. Gaat die dan naar de nr2, of vervalt die? Heeft er één persoon meerdere prijzen? Bijv 3x geheugenkaart + D70 ofzo?
[
Voor 33% gewijzigd door
T.T. op 22-02-2005 16:38
]