Er zijn 972 foto's in het systeem waar stemmen op uitgebracht kunnen worden, trek daar je eigen foto's van af en dat is het totaal aantal waar je op kan stemmen:
BizonKid schreef op zondag 13 februari 2005 @ 13:38:
Telkens als ik opnieuw klik op "stem op een willekeurige foto", krijg ik foto's die ik 100% zeker al beoordeeld had, en waar nu staat: nog geen punten opgeslagen. Het zijn er telkens maar een paar, maar ik had ze toch echt allemaal al beoordeeld?

Voor zover ik kan zien heb je op 967 van de 972 foto's gestemd. Mocht je zoiets weer krijgen, laat me dan voor je een stem uitbrengt en zonder verder te stemmen weten welke foto je kreeg en dan zal ik nakijken of je die idd al eerder gehad had. Er zijn namelijk ook gewoon foto's die heel erg op andere lijken van dezelfde maker, etc, etc.
En jij hebt er, volgens de db, 969 beoordeelt.
Ik begin me serieus af te vragen of het stemsysteem wel betrouwbaar is.
Ik heb geen reden om aan te nemen dat het onbetrouwbaar is.
Dit soort fouten kunnen natuurlijk niet.
Ik heb zelfs geen reden om aan te nemen dat we met een fout te maken hebben.
Want wat is er met mijn eerdere stemmen gebeurd? Zijn die gewoon verdwenen? En mijn overige stemmen, zijn die wel bij de juiste foto's terecht gekomen??

Pak willekeurig een foto waar je op gestemt hebt en open die, controleer of de score die je gegeven had wel reeel is en doe dat voor een paar. En dan liefst ook een paar die je erg goed vind en juist erg slecht.
wacko schreef op zondag 13 februari 2005 @ 21:06:
Tijdens het stemmen kom ik steeds uit bij een eigen foto, waarop ik niet kan stemmen en ik dus niet door kan gaan. Ook als ik klik op de "Stem op een willekeurige foto" link kom ik bij een eigen foto uit... nu moet ik iedere foto waarop ik nog niet gestemd heb manueel aanklikken en beoordelen, en vervolgens weer terug gaan naar de index om de volgende op te zoeken. Ontzettend vervelend, kan hier nog iets aan gedaan worden?
Hmm, dat is niet zo handig. Maar als je op f5 drukt bij zo'n foto, krijg je dan ook steeds dezelfde foto's terug?? Je hebt, zo te zien op 932 foto's gestemt en dan blijven er natuurlijk niet zoveel over om "willekeurig" uit te zoeken, zonder af en toe een van je eigen foto's tegen te komen.
Dat je je eigen foto's krijgt had ik niet echt bij stil gestaan toen ik de code van momania aanpaste, maar dat zal ik vandaag nog even veranderen. Officieel hoor je nadat je op alle foto's gestemt hebt de index-pagina terug te krijgen, maar doordat je je eigen foto's ook kan krijgen, zonder dat je daar op mag stemmen loopt dat een beetje in het honderd natuurlijk
[edit]
Aangepast, je kan nu je eigen foto's niet meer daarbij krijgen.