Gathering of Tweakers

Quicksearch
hmm ik weet niet of jij je nog iets weet te herrineren van vorige C&C games maar die wisten altijd behoorlijk lang hun monden dicht te houden over de inhoud van games om zo geen verwachtingen te scheppen...

Zo... nu eerst even niets

\o\ EMOTION /o/

omdat het toen nog westwood was, nu is het EA. en ze hoeven maar een halve game te maken he. andere helft kunnen we later kopen met expansion -_-

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Turbo Harry
Reg. datum: 19 juni 2001

quote:
mduijvendijk schreef op maandag 27 juni 2005 @ 20:03:
Pp CNCDEN kwam ik dit bericht tegen: klik

[...]

Deze datum wordt orverigens nergens bevestigd.

Number of players: 1

:/

Lekker dan, niet meer lannen?

max wijzigde dit bericht 28-06-2005 00:40 (10%)

Rocco: Fucking... What the fucking fuck! Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks...FUCK!!!
Conner: Well it... certainly illustrates the diversity of the word.

Aangezien ik nog nergens iets over het spel gelezen heb, verwacht ik RA3 niet eerder dan 2006.
Zal wel ergens in november worden.

Heb na het lezen van dit topic weer zin in deel 1 gekregen, jammer van de VGA graphics.
Kunnen ze niet ff tussendoor Red Alert 1 for WinXP uitbrengen met 1024*768 graphics?

Desktop: AMD Athlon 64 X2 4800+ | 6 GB | 900 GB | GeForce 7900GTX | 20" 16:10 + 19" 5:4 | G15 + G5 | WinXP
Notebook: Intel Pentium M 1,73 GHz | 1 GB | 80 GB | Radeon X700 | 15.4" TFT | WinXP | deze notebook is te koop!

wou net zeggen ra 1 gameplay blijft heersen.

Tesla coil offline!!!! :P

¯¯¯¯¯¯¯

Word Red Alert 3 nog gemaakt door Westwood :? Anders heb ik weinig hoop :'(

quote:
babba schreef op maandag 25 juli 2005 @ 23:57:
Word Red Alert 3 nog gemaakt door Westwood :? Anders heb ik weinig hoop :'(
Westwood = EA

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Chilled

quote:

Sure echt niet...

Een hoop orginele developers die bij Westwood zaten hebben er niet lang gezeten. Een grote groep heeft orginele Westwood mensen na een paar jaar een eigen bedrijf opgestart.

Zie mijn post terug in de draad
quote:

Kzal deze post even verduidelijken, EA heeft Westwood (en alle game-licenties) overgekocht voor de EA Pacific divisie. Veel ex-Westwood medewerkers zijn later zelf begonnen aan een eigen software-ontwikkelstudio genaamd Petroglyph en men werkt aan Star Wars: Empire at War.

Voor zover ik weet heeft EA nog wel C&C vervolgen in de planning waaronder Red Alert 3 en Tiberian Twilight (het derde vervolg van de Tiberium-verhaal die kort na de introductie van Tiberian Sun was beloofd), maar EA kennende zullen we waarschijnlijk niet meer de glorie in de gameplay meer terugzien.

Komt erbij dat de meeste medewerkers die aan het C&C team was gekoppeld destijds nu bij Petroglyph betrokken zijn.

pSycho-Y2K wijzigde dit bericht 26-07-2005 00:18 (8%)

Intel Core 2 Duo E6850 | OCZ Reaper 2048 MB PC8500 | Gigabyte GA-P35-DQ6 | ASUS X1900XTX | Antec TruePower 2.0 550W | SoundBlaster Audigy 2 ZS | NEC 3520A DVD±RW | Dual Screen: Dell 20inch Cinema TFT DVI + Hyundai Q17 TFT DVI | Logitech Z-680 5.1

Acties: [view]

Door: -NMe- Admin Devschuur®
Watching you I am.

quote:
RAILGUNNER schreef op maandag 25 juli 2005 @ 23:38:
Heb na het lezen van dit topic weer zin in deel 1 gekregen, jammer van de VGA graphics.

Jammer van de VGA graphics? Ik vind RA1 veel leuker om te spelen dan RA2 met die mooie graphics. Sterker nog, RA1 heeft nog een beetje een oude sfeer, terwijl RA2 door de mooie graphics veel futuristischer lijkt dan het zou moeten zijn.

Ik zou zo al die prachtige graphics van tegenwoordig inruilen voor die geweldige gameplay die games "vroeger" hadden. :)

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean."
De Tweakers.net Tijdlijn

waneer stoppen ze nu eens net die hoax |:(

er komt geen ra3 en dat is maar beter ook, want ea zou het toch verpesten :+
\o\ EMOTION /o/

quote:
waneer stoppen ze nu eens net die hoax

er komt geen ra3 en dat is maar beter ook, want ea zou het toch verpesten

en waar haal jij dat vandaan? er zijn toch aardig wat bronnen die zeggen van wel?

quote:
Jammer van de VGA graphics? Ik vind RA1 veel leuker om te spelen dan RA2 met die mooie graphics. Sterker nog, RA1 heeft nog een beetje een oude sfeer, terwijl RA2 door de mooie graphics veel futuristischer lijkt dan het zou moeten zijn.

Ik zou zo al die prachtige graphics van tegenwoordig inruilen voor die geweldige gameplay die games "vroeger" hadden.

en toch is het de zelfde engine (al zou je het niet zeggen)
maar de oude stijl blijft iets hebben idd :p maar dat zou niet echt passen op ra2 als ze iets verkopen wilde en nieuwe fans binnen halen. :9
vind TS trouwnds het emest sfeervol ^-^;;

ik heb het al eens gezegd en ik blijf er bij. net als de meeste hier vinden denk ik, EA kan niets van C&C maken. eigenlijk zouden ze het moeten laten, maar toch blijven we trouw aan de naam C&C.
(tot EA met 12 sides in ra3 komt. dan stap ik er toch wel vanaf, het koste ze een jaar en 7 patches om 3 sides te balancen. laat staan 12 sides zoals zerohour)

daves2hd wijzigde dit bericht 26-07-2005 01:30 (19%)

Do the kirby!

quote:
mad_max234 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 00:42:

Het is officieel aangekondigd door de mannen van EA pacific ;)

<( '-' <) <( '-' )> (> '-' )> Specs!

¯¯¯¯¯¯¯

quote:
NHJ BV schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 11:30:
Net als Generals hoef ik deze niet te hebben, tenzij na de release ondubbelzinning is vastgesteld dat er fatsoenlijke FMV's zijn, een fatsoenlijke verhaallijn, een soundtrack van Frank Klepacki en een speelbare multiplayer.

ANders, laat maar. RA2 was wel aardig, al was het verhaal niks, er zaten normale cutscenes in enzo. Van wat ik over Generals heb gehoord ben ik blij dat ik daar zelfs m'n bandbreedte niet aan verspild heb.
Generals was idd een gehandicapte C&C, ik hoop niet dat RA3 hetzelfde word maar dat ze trouw blijven aan de oude RA1 en RA2 gameplay met het menu aan de rechterkant en cutscenes met echte acteurs :P

die cutscenes waren gewoon kostenbesparing en generals was een meer algemenere insteek... ik vond het overigens wel een topgame, maar warhammer 40k gaf me meer dat oude CnC gevoel dan generals me ooit gegeven heeft ook al is het een totaal andere game... de verslavingsfactor was daar ook meer dan ooit bij generals aanwezig is geweest...

Zo... nu eerst even niets

wat loopt iedereen toch te zeiken zeg :(
ik vond c&c generals en zero hour wel leuk om te spelen, en het zag er nog goed uit ook.
het enige minpuntje vond ik dat het zo kort duurde.
ik heb hier zo'n beetje alle c&c spelen liggen en heb ze allemaal met tevredenheid gespeeld.
zowel c&c als red alert 1&2 en tiberian sun enzo.
de enigste is dat ik hier ook c&c renegade heb liggen en dat was pas een bagger spel.
verder vindt ik generals nog steeds leuk om te spelen, ik speel hem in ieder geval meer dan red alert.
maar zo heeft iedereen wel ze voorkeuren.
ik vindt b.v. total annihilation totale crap terwijl andere het nog steeds leuk vinden ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Afternaft

quote:
mad_max234 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 00:42:

Lieve Mad_Max234, dit is een topic over een spel wat nog niet uit is. Maar over deze game (waar iedereen vol verwachting naar uitkijkt, ik ook! :*) ) doen en hebben veel geruchten de ronde gedaan. Maar dan mis ik iets, waar is dan het gerucht dat RA3 gecanned is? Als je dat gerucht even aangewezen had was het een stuk duidelijker... Echter, dat zie ik niet! M.a.w.: als je iets te melden hebt waarvan JIJ overtuigd bent, onderbouw het dan a.u.b. met argumenten en/of feiten. Blijf anders alsjeblieft weg!

Dan weer ontopic, iets interessants waarvan het waarheidsgehalte redelijk hoog* ligt:

Op het Tweakzone-Forum is op een aantal plaatsen te lezen dat het toekomstige Red Alert 3 gebaseerd zal zijn op de engine van het huidige spel... Lord of the Rings: Battle for Middle-Earth !

* : Imho is het waarheidsgehalte redelijk hoog omdat ik het op 4 à 5 plaatsen op het Net tegenkwam.

offtopic:
Had iemand ooit gedacht dat de LotR:BfME-engine een opgepoetste versie van de C&C Generals-engine is :? Leuke vraag voor Triviant ;) :P

Strijd tegen ziektes, sluit je nu aan bij Team MAD!

Do the kirby!

quote:
Jejking schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:24:
[...]

Lieve Mad_Max234, dit is een topic over een spel wat nog niet uit is. Maar over deze game (waar iedereen vol verwachting naar uitkijkt, ik ook! :*) ) doen en hebben veel geruchten de ronde gedaan. Maar dan mis ik iets, waar is dan het gerucht dat RA3 gecanned is? Als je dat gerucht even aangewezen had was het een stuk duidelijker... Echter, dat zie ik niet! M.a.w.: als je iets te melden hebt waarvan JIJ overtuigd bent, onderbouw het dan a.u.b. met argumenten en/of feiten. Blijf anders alsjeblieft weg!

Dan weer ontopic, iets interessants waarvan het waarheidsgehalte redelijk hoog* ligt:

Op het Tweakzone-Forum is op een aantal plaatsen te lezen dat het toekomstige Red Alert 3 gebaseerd zal zijn op de engine van het huidige spel... Lord of the Rings: Battle for Middle-Earth !

* : Imho is het waarheidsgehalte redelijk hoog omdat ik het op 4 à 5 plaatsen op het Net tegenkwam.

offtopic:
Had iemand ooit gedacht dat de LotR:BfME-engine een opgepoetste versie van de C&C Generals-engine is :? Leuke vraag voor Triviant ;) :P

Dat had ik niet gedacht, dat wist ik al endat is nog duidelijk te zien ook :P Het belangrijkste herkenningspunt is natuurlijk de brakke broncode. Maar verder is het aan de graphics ook goed te zien.
Daarnaast is het ook niet meer dan logisch, er zit in zon engine veel tijd om het te maken, Voor ieder spel een nieuwe maken is niet efficient dus recyclen ze de engine en poetsen ze hem steeds op wat betreft graphics vanwege beter wordende videokaarten.

<( '-' <) <( '-' )> (> '-' )> Specs!

quote:
-NMe- schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 00:22:
[...]

Ik zou zo al die prachtige graphics van tegenwoordig inruilen voor die geweldige gameplay die games "vroeger" hadden. :)

Je hebt gelijk, maar ik zou graag een hogere resolutie zien omdat je dan meer overzicht hebt.
Verder heeft RA1 idd de old school sfeer, die moet zeker worden behouden.

Desktop: AMD Athlon 64 X2 4800+ | 6 GB | 900 GB | GeForce 7900GTX | 20" 16:10 + 19" 5:4 | G15 + G5 | WinXP
Notebook: Intel Pentium M 1,73 GHz | 1 GB | 80 GB | Radeon X700 | 15.4" TFT | WinXP | deze notebook is te koop!

Flying Ruchia ^_^

Ik verwacht niet dat Redalert 1 opnieuw uitgebracht wordt in betere graphics, wel is bekend dat er een Redalert voor de PSP of NDS komt. Ik hoop dat dit niet de zelfde Redalert is die als Redalert 3 is aangekondigd.
Mocht je toch Redalert willen spelen met betere graphics dan is deze mod misschien iets voor je &gt;:)

| Mijn specs | Sometimes human's are...

altijd blijven lachen!

quote:
babba schreef op maandag 25 juli 2005 @ 23:57:
Word Red Alert 3 nog gemaakt door Westwood :? Anders heb ik weinig hoop :&#039;(

Om het nog duidelijker te zeggen: Westwood bestaat al drie jaar niet meer, omdat EA het bedrijf heeft gesloten en alle werknemers heeft ontslagen.

Vervolgens hebben ze alle werknemers wel een contract aangeboden om bij EA LA te komen werken, waarvan 17 (van de 240+) man van Westwood dat ook hebben gedaan. De rest niet. En van die 17 zijn er nu nog 2 over (Louis Castle en Mark Skaggs).

De belangrijkste mensen van Westwood zijn zoals al eerder gezegd is een eigen bedrijf gestart in Las Vegas. Dit bedrijf wil niks met EA te maken hebben, en de oprichters (Michael Legg, Joe Bostic & Steve Tall) zijn zelfs persona non grata bij EA (if you locate one of these persons on the premises, remove them with any force necessary).

Dus uh, nee...RA3 zal nooit gemaakt worden door iemand die ook maar iets ooit met Westwood te maken heeft gehad. Oh wacht, jawel, Mark Skaggs natuurlijk. Maar het feit dat heel veel Westwoodians niet naar EA LA wilden omdat ze dan onder Skaggs zouden moeten werken zegt al genoeg :P
haha :P , wordt RA3 US vs Sovjetunie of Us vs China? (als ze voor china hebben gekozen = geen winst in China)

AMD Athlon 64 3500+ @ 2.42GHZ (Gigabyte Neon 8 Pro koeler) |2x 1GB DDR400 mem. | MSI K8N Neo2 Plat.| Tt Lanfire Alu case | Tagan 480Watt | Hitachi Deskstar 2k750 160GB SATA | Asus V9999GE 256MB | Samsung SyncMaster 710T | Razer Diamondback

Reg. datum: 13 augustus 1999

jammer hoor

quote:
mduijvendijk schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:54:
Ik verwacht niet dat Redalert 1 opnieuw uitgebracht wordt in betere graphics, wel is bekend dat er een Redalert voor de PSP of NDS komt. Ik hoop dat dit niet de zelfde Redalert is die als Redalert 3 is aangekondigd.
Mocht je toch Redalert willen spelen met betere graphics dan is deze mod misschien iets voor je &gt;:)

ja volgens mij kwam er een red alert 3 op de NDS uit.
maar ja moet je ook maar afwachten wat dat is natuurlijk.
ik speel het toch liever op me 19inch tft scherm en me muis dan 2 van die kleine #@$ schermpjes ;)
ja , ik heb ook een DS .

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

\o\ EMOTION /o/

MrRudi's verhaal klopt bijna :p

dat petroglyph vega's staat si niets nieuws. het is namenlijk om de hoek van het oude westwood studio's. als je op het dak staat kun je het vervallen gebouw van westwood zien :&#039;(

verder heeft EA het bedrijf overgenomen, en toen idd gezegd, kom maar naar ons toe. en het gebouw gesloten :9. bijna alle werknemers hebben eerder ontslag genomen :o en zo hoort het, want dat had EA nooit verwacht.

opzich zijn generals en zero hour nog zo slecht niet bedacht. het probleem ligt ook in een groot deel support. zoals regelmatig patchen, of een paar echte goede bug tests draaien voor ht uitbrengen.

het ligt niet echt aan het huidige C&C team, maar aan de deadlines die EA altijd opsteld. dwingt ook af binnen een korte tijd een game te leveren, dus scripten ze alles snel en dus brak :(
vraag me nogsteeds af. als alle anti EA mensen massaal 1 bankrekening openen en 5 euro erop storten of EA niet weg gekocht kan worden xD

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws