Gathering of Tweakers

Quicksearch
\o\ EMOTION /o/

sjah over generals is weinig na gedach heb ik het idee. de units, de manieren enz...
over andere C&C is alles uitdedacht om bug en lamers te voorkomen,.. maar jah

ik verwacht helaas weinig van RA3.

als petroglyph klaar is hebben ze hopenlijk genoeg geld voor hun eigen game. als ze eigen RTS beginnen dan word dat mijn nieuwe C&C denk ik...

ra2 was temisnte stijl met muziek en units, sfeer en patch...

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Zelfs daar netwerken?

Ik heb op http://www.frankklepacki.com/ naar de muziekjes van C&C geluisterd, wow, dat had ik toen nog niet gehoord met brolspeakertjes en cheaper-than-onboard-soundcards. Draait C&C onder Windows XP?

EOS 30D, kitlens, EF 50mm/1.8, EF 85mm/1.8 | EOS D60 & Sigma 70-210mm/2.8 APO | Minolta X-700, MD 28mm/2.8, MD 50mm/1.7

Do the kirby!

quote:
rapture schreef op maandag 04 april 2005 @ 01:58:
Ik heb op http://www.frankklepacki.com/ naar de muziekjes van C&C geluisterd, wow, dat had ik toen nog niet gehoord met brolspeakertjes en cheaper-than-onboard-soundcards. Draait C&C onder Windows XP?
De laatste keer dat ik het deed geloof ik wel :)

<( '-' <) <( '-' )> (> '-' )> Specs!

Zelfs daar netwerken?

Ik heb een patch (dll-bestandje) erover gesmeten en het werkt.

EOS 30D, kitlens, EF 50mm/1.8, EF 85mm/1.8 | EOS D60 & Sigma 70-210mm/2.8 APO | Minolta X-700, MD 28mm/2.8, MD 50mm/1.7

RA3 oh wat een feest, weer een kopie van al die andere kopieen van c&c met wat kleine verslechteringen !

Do the kirby!

quote:
saitanic schreef op maandag 04 april 2005 @ 12:07:
RA3 oh wat een feest, weer een kopie van al die andere kopieen van c&c met wat kleine verslechteringen !

Sjah, is oorlog niet altijd hetzelfde. Kan je dan niet elk spel gaan afzeiken omdat het met een muis bestuurd moet worden? C&C heeft qua verhaal lijnen altijd meer dan genoeg afwisseling gehad en het heeft mij (en met mij nog vele anderen) nooit echt verveeld. De laatste die wat tegen viel was Generals, dat was niet eens meer een copy van C&C maar meer een heel nieuw spel.

Dus ik weet niet waarom je ons getrakteerd hebt op je geweldig onderbouwde mening? Graag toelichting wat er dan steeds slechter is geworden en wat er gekopieerd was en anders moet je maar eventjes een ander topic zoeken (of juist niet) om af te zeiken.

Ah, warcraft fanboy. Je kan er dus niets aan doen, het zit gewoon in je om C&C af te zeiken.

aapelite wijzigde dit bericht 04-04-2005 16:51 (8%)

<( '-' <) <( '-' )> (> '-' )> Specs!

zwaardfetisjist

quote:
saitanic schreef op maandag 04 april 2005 @ 12:07:

Het enige van de Red Alert reeks wat steeds hetzelfde is, is de thematiek van allied tegen soviets, in combinatie met geweldig simpele gameplay. De games zijn meer dan verschillend genoeg qua verhaallijn en units om te boeien. Wat zijn de verslechteringen die je zo aanstootgevend vindt? Wat vindt je dan wel een goed strategiespel?

quote:
aapelite schreef op maandag 04 april 2005 @ 14:08:
[...]
Dus ik weet niet waarom je ons getrakteerd hebt op je geweldig onderbouwde mening? Graag toelichting wat er dan steeds slechter is geworden en wat er gekopieerd was en anders moet je maar eventjes een ander topic zoeken (of juist niet) om af te zeiken.
Deze boodschap dekt mijn idee over je post ook wel ;)
Donderdraak
Reg. datum: 29 december 1999

Ah,

Electronic Entertainment Expo is 16-20 mei, en EA staat er met 3 stands.
Duimen maar dat ze RA3 demo's hebben.

Dan heb ik weer iets om naar uit te kijken dit jaar 8)

quote:
Largow schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 13:29:
Ah,

Ja op de E3 staat nog ons nog wel vee lmeer leuks te wachten denk ik zo, Playstation3, XBOX2 heel veel nieuwe games, hopelijk dus ook weer wat nieuws over RA3 en misschien wel meer over Empire at War ook, laten we het maar hopen allemaal! :P

Compassion will be your downfall! Khaosclan

Afternaft

quote:
Largow schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 13:29:
Ah,

Ik kan je nu al vertellen dat er geen demo's van Red Alert 3 gegeven zullen worden, om de doodsimpele reden dat men (het Westwoodteam van o.a. Red Alert 1, wauw dat waren nog eens tijden &gt;:) ) pas sinds ongeveer 3 maanden aan het spel werkt. Dus een demo lijkt mij zéér onwaarschijnlijk...

Misschien is dit wel wishful thinking en/of pure stierenpoep, maar misschien werken ze er al veel langer aan! Ik durf het alleen maar te hopen :9 ... Maar ik verwacht niets, dan valt het ook minder tegen als het niet gebeurt |:(

Strijd tegen ziektes, sluit je nu aan bij Team MAD!

altijd blijven lachen!

quote:
Jejking schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 18:57:
[...]

Ik kan je nu al vertellen dat er geen demo's van Red Alert 3 gegeven zullen worden, om de doodsimpele reden dat men (het Westwoodteam van o.a. Red Alert 1, wauw dat waren nog eens tijden &gt;:) ) pas sinds ongeveer 3 maanden aan het spel werkt. Dus een demo lijkt mij zéér onwaarschijnlijk...

Misschien is dit wel wishful thinking en/of pure stierenpoep, maar misschien werken ze er al veel langer aan! Ik durf het alleen maar te hopen :9 ... Maar ik verwacht niets, dan valt het ook minder tegen als het niet gebeurt |:(
Het 'Westwood team' dat aan Red Alert 1 werkte, werkt helemaal niet meer bij / voor EA. Dat team heeft wel een demo op de E3 trouwens...van Star Wars: Empire at War (Lucas Arts).
Donderdraak

Geinig.

Electronic Arts heeft www.redalert3.com al geregistreerd en ingericht.....

Reg. datum: 25 maart 2002

quote:
Largow schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 19:09:
Geinig.

Electronic Arts heeft www.redalert3.com al geregistreerd en ingericht.....

Ingericht wel, niet speciaal ingericht. Datzelfde heeft heel lang op www.westwood.com gestaan, en als je daar nu heen gaat word je gelinked naar een andere site maar krijg je precies hetzelfde :).
Maar EA heeft www.redalert3.com zeer zeker wel geregged idd, alleen de inrichting is niet bijzonder :).

I've noticed you're around, um. I find you very attractive, um. Would you go to bed with me? | DHTML Tetris

Fi`maff

Volgens mij was die 4 jaar ook al geregistreerd door EA.Zegt niet zoveel :)

Flame-Instinct

Donderdraak

quote:
Mafferik schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 19:42:
Volgens mij was die 4 jaar ook al geregistreerd door EA.Zegt niet zoveel :)
je hebt gelijk, volgens mij was hij al geregged in 2000. jammer ;(

Reg. datum: 25 maart 2002

quote:
Largow schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 21:00:
[...]

je hebt gelijk, volgens mij was hij al geregged in 2000. jammer ;(

Ff gechecked, en het klopt:

Record expires on 27-Mar-2006.
Record created on 27-Mar-2000.

Zegt dus helemaal niks meer, naja jammer. We horen er vanzelf wel weer wat over :).

I've noticed you're around, um. I find you very attractive, um. Would you go to bed with me? | DHTML Tetris

Donderdraak

Nou dit gaat nog wel even duren:
lees dit http://www.planetcnc.com/redalert3/

Volgens mij kun je er nu rustig een dik jaar bij optellen.

Reg. datum: 12 februari 2004

het is gedaan met de RA reeks laat ze maar lekker opdoeken. Tijd voor nieuw tijdperk. die mensen van westwoord zijn toch hun eigen bedrijf begonnen oid? Hopelijk gaat dat iets worden. En anders bedankt voor de vele plezieruren westwood

war is peace, freedom is slavery, ignorance is strength

Koekjus Brekuh!
Reg. datum: 23 november 2003

Ik denk dat het sowieso moeilijk word om weer een echte knaller te lanceren in de red alert serie. Ik heb altijd met heel veel plezier red alert gespeeld en ik speel nog bijna dagelijks red alert 2!

Verder speel ik eigenlijk totaal geen spellen maar ik vind red alert 2 echt nog altijd fantastisch. Ik speel 2/3 keer per week een dikke oorlog tegen mijn broertje in red alert 2 en telkens wordt er wel weer een verassende strategie gekozen. We zijn vaak zat een hele zondagmiddag bezig voordat er iemand is gewonnen.

Ik zie in Generals eigenlijk al een bepaalde vorm van opvolger voor red alert maar ik vind de balans in het spel minder, ik vind de nadruk te veel op de graphics liggen en ik heb er gewoon veel minder plezier mee.

Voor mij is red alert 2 nog altijd de beste game welke ik ooit gespeeld heb en het zal moeilijk worden om dat te veranderen :)
quote:
GH45T schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 14:05:
Ik denk dat het sowieso moeilijk word om weer een echte knaller te lanceren in de red alert serie. Ik heb altijd met heel veel plezier red alert gespeeld en ik speel nog bijna dagelijks red alert 2!

Verder speel ik eigenlijk totaal geen spellen maar ik vind red alert 2 echt nog altijd fantastisch. Ik speel 2/3 keer per week een dikke oorlog tegen mijn broertje in red alert 2 en telkens wordt er wel weer een verassende strategie gekozen. We zijn vaak zat een hele zondagmiddag bezig voordat er iemand is gewonnen.

Ik zie in Generals eigenlijk al een bepaalde vorm van opvolger voor red alert maar ik vind de balans in het spel minder, ik vind de nadruk te veel op de graphics liggen en ik heb er gewoon veel minder plezier mee.

Voor mij is red alert 2 nog altijd de beste game welke ik ooit gespeeld heb en het zal moeilijk worden om dat te veranderen :)

^^met stom

Het zal wel zo'n "Act of war" / "Generals" game worden met de nadruk op 3D. Ik vindt er helemaal niks meer aan. Het spel wordt erg onoverzichtelijk met al die overbodige grafische hoogstandjes. Geef mij maar een lekkere simpele 2D game zonder al teveel poespas, zodat je lekker een potje oorlog kan voeren :Y)
Reg. datum: 24 september 2003

Komt dit spel ook naar de DS? want dat zou wel enorm vet zijn. RA1 zou toch wel mogelijk moeten zijn om de DS.

Death of Mother Earth Never a rebirth Evolution's end Never will it mend (blackened)

ik zat ergens te lezen dat ie ook op de ds zou komen ja.

zit ik te zoeken op inet kom je dit tegen : http://www.pcmedia.nl/cgi-bin/zoek?Art=12224
die lopen lekker vooruit :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

quote:
chucky666 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 14:52:
ik zat ergens te lezen dat ie ook op de ds zou komen ja.

zit ik te zoeken op inet kom je dit tegen : http://www.pcmedia.nl/cgi-bin/zoek?Art=12224
die lopen lekker vooruit :?
Die zijn inderdaad wel erg enthousiast :)

Compassion will be your downfall! Khaosclan

Flying Ruchia ^_^

Pp CNCDEN kwam ik dit bericht tegen:
quote:
My good friend Blbpaws from CNC Generals World brought to my attention This Page at 1UP.com. Nothing much to look at other than the release date for Red Alert3 in the left hand column of 10/12/2005.

....
Deze datum wordt orverigens nergens bevestigd.

| Mijn specs | Sometimes human's are...

Afternaft

quote:
mduijvendijk schreef op maandag 27 juni 2005 @ 20:03:
Pp CNCDEN kwam ik dit bericht tegen:

[...]

Deze datum wordt orverigens nergens bevestigd.

Ik vind het persoonlijk erg optimistisch klinken, ga er maar niet vanuit dat dit klopt. Dan zouden ze wel HEEL snel zijn met het in elkaar zetten van de game, want vergeet niet dat we immers nog niet zo lang onderweg zijn wat betreft de gamedev. Bovendien, voor een goed spel wordt, om er een topper van te maken, heel veel tijd ingestoken. Lees: C&C Tiberian Sun en Half-Life 2 .

Conclusie: te mooi om waar te zijn. Niet waar dus. (helaas... :&#039;( )

Strijd tegen ziektes, sluit je nu aan bij Team MAD!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws