quote:
Die in game scenes konden mij bijlange na niet zo boeien als de movies in C&C Tiberium Dawn. De filmpjes waarbij je de Tiberium planten in de tuin voor een huisje ziet groeien, en waar een flametank de straten inbeukt al vuur spuwend. Doe daar nog het karakter Kane bij, en wat spannende movies van incoming messages van het slagveld, en dit allemaal volgens een verhaallijn die boeiend is.
quote:
Ieder zijn meuk natuurlijk, maar ik verlang terug naar de tijd van de MRLS, Mammoth Tank, Orca's, en normale harvesters.
De units waren niet allemaal uit het echt, maar gaven je meer het gevoel van realisme dan een vergezochte Toxic Tank die met een piesstraaltje wat neerkwakt. Geef mij maar de rockets van de MRLS, met dat mooie geluid, en die draaiende container voor de misiles.
quote:
Verhoudingen moet je lomp maken in deze games, anders past het niet meer op je scherm. Op het moment dat je de verhoudingen tot de realiteit gaat maken krijg je units van 2 pixels op je scherm, onbruikbaar.
Het was niet slecht maar je kreeg er niet het Hell March gevoel van, het begon zelfs te irriteren na een tijdje.quote:
Failing to prepare = Prepare to fail