Gathering of Tweakers

Quicksearch
Chilled

quote:
Sluuut schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 15:19:
Tsja, en ik vind C&C Zero Hour echt dé shit. (in goede zin :P)

Waarom vinden jullie die niet vetjes?
Graphics zijn er enorm op vooruit gegaan terwijl het nog steeds "2d" is, gameplay is goed.. Het enige nadeel is dat E.A./Westwood de game niet meer support waardoor maphackers/mismatchers/cheaters enorm veel online zijn, waar normaalgesproken updates voor uit zouden moeten komen. Het een en ander is ook niet 100% balanced maar opzich vind ik dat wel meevallen en daar is ook nog wel aan te werken (updates..).

Dussss.. Waarom vinden jullie het niks ??

Waarom geilen mensen altijd op graphics boven gameplay, netzoals bij Doom III en Farcry ze zien er leuk uit maar de gameplay is ver te zoeken. Terwijl de gameplay JUIST het spel maakt. De gameplay zorgt ervoor dat je daadwerkelijk in het spel zit.Ik vind de graphics nog geen eens zo speciaal

Maar waarom ik Generals butt vind ?
  • De maps zijn niet goed opgebouwd.
  • Extra's op maps zijn niet mooi uitgewerkt, domme boompjes, fontijnen die overal staan
  • Gebouwtjes zijn niet mooi uitgewerkt
  • Geen filmpjes mooie die de missie inleiden of uitleiden
  • Geen goed verhaal in het spel. Het zijn missie opzich geen verhaal
  • Ene side te sterk andere te zwak
  • Units zijn echt super lomp (een Toxin Tractor?! 8)7 ga toch weg! )
  • De verhouding tussen sommige units zijn nep (mannetje en tank bijv)
  • Butt muziek. Waar zijn de soundtracks zoals Hell March ?! _/-\o_

Zo kan ik nog even verder gaan...

Generals is gewoon een spel dat half af is en toch verkoopt omdat het onwijs wordt gepromoot

En ik durf te wedden dat jij geen Red Alert 1 of Command & Conquer 1 hebt gespeeld. Als ik je zo met veel lof over Generals hoor praten

Setambre wijzigde dit bericht 26-02-2005 18:23 (21%)

quote:
Setambre schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 18:02:
[...]

Waarom geilen mensen altijd op graphics boven gameplay, netzoals bij Doom III en Farcry ze zien er leuk uit maar de gameplay is ver te zoeken. Terwijl de gameplay JUIST het spel maakt. De gameplay zorgt ervoor dat je daadwerkelijk in het spel zit.Ik vind de graphics nog geen eens zo speciaal

Dat ben ik met je eens. De gameplay maakt het spel, niet de graphics :)
quote:
  • Extra's op maps zijn niet mooi uitgewerkt, domme boompjes, fontijnen die overal staan
  • In Generals zelf was alles juist goed uitgebalanceerd.
  • De partijen waren ongeveer even sterk. De mooie filmpjes waren vervangen door (in mijn ogen) coole in-game scenes.
  • Units zijn lomp? Wat is er lomp aan een toxin tractor?
  • De verhouding was lomp? hahaha, zeker nog nooit RA1 gespeeld of RA2, nee dat waren lekkere verhoudingen :/
  • Dat het verhaal niet aansluit ben ik met je eens
  • Muziek vond ik best tof (iig voor amerika dan). Maar had idd stukken beter gekund
quote:

Generals is gewoon een spel dat half af is en toch verkoopt omdat het onwijs wordt gepromoot

En ik durf te wedden dat jij geen Red Alert 1 of Command & Conquer 1 hebt gespeeld. Als ik je zo met veel lof over Generals hoor praten
Ja, ik heb C&C1, RA1, RA2 enzovoorts allemaal gespeeld en uitgespeeld op de moeilijkste moeilijkheidsgraden :Z

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Weet je wat ik zo jammer vind aan de nieuwe red alert's , generals ,of tiberian sun?

zit je lekker je basisje te bouwen, valt er opeens een heel klein vliegend dingetje op je hoofd en je halve basis is weg...

of de hele tijd de dreiging van a-bombs in generals, heel vervelend....

Sluuut pred 24y 255d 23h 55m
Reg. datum: 16 februari 2003

quote:
[...]

Ben ik helemaal met je eens, gameplay boven alles. Ik heb ook nergens gezegd dat ik alleen maar op Graphics geil, in tegendeel, doe mij maar Quake1 :)

De helft van je redenen zijn opgelost als je aceton gebruikt of wacht op de nieuwe patch (hopelijk..).

Ik vind het prima om te wedden over dat ik C&C en Red Alert 1 heb gespeeld, die heb ik namelijk mega veel gespeeld :) Dus je hebt verloren met je weddenschap :P

Waar ik het niet mee eens ben is de filmpjes/verhaal want die boeien me weinig, het gaat mij juist om de online play...

[PRE] Asian.Backdoor.Sluts.9.XXX.DVDRip.XviD-Pr0nStarS

Wee lassie
Reg. datum: 28 augustus 2003

Als ie uit komt dan koop ik 'm zeker :D

:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::

Reg. datum: 05 november 2002

quote:
[...]

Hier staat gewoon copyright op

Terr wijzigde dit bericht 27-02-2005 13:09 (5%)

WoW:
Capa Human Warrior @ Outland
Eingana Draenei Shaman @ Outland

hmm.... kweenie....

quote:
Capa schreef op zondag 27 februari 2005 @ 00:38:
[...]

Hier is je Hell March: Ook hier berust gewoon copyright op

_/-\o_

Je krijgt meteen weer zin in RA1.

Het klopt inderdaad dat EA de serie beetje heeft verkracht. Ik vond C&C en RA1 echt super. De muziek, de stemmen, de sfeer, het verhaal, de gameplay. Ik heb altijd alle serie's gekocht. Ik heb toendertijd vele reviews gelezen over TBS en dacht dat het "de" game zou worden, nou mooit niet dus het spel zoog aan alle kanten. Daarna was er eindelijk weer een beetje hoop, RA2!. Maar nee dit spel kwam niet in de buurt van deel 1. Ik weet nog waar ik me zo erg aan irriteerde. Tanks deinsden niet achteruit bij het afschieten van een kogel ! niet eens het kanon of wat dan ook dit vond ik zo dom, dit was bij C&C zelf al.
Daarin tegen vind ik Zero hour weer wel heel cool om skirmish game te doen. Singe player vind ik er niet veel aan.
Ik hoop dat RA3 veel goed gaat maken... lets hope so _/-\o_

Terr wijzigde dit bericht 27-02-2005 13:06 (10%)

PC 1: Office PC 2: Allround

quote:
STIMPPYYY schreef op zondag 27 februari 2005 @ 00:49:
Ik hoop dat RA3 veel goed gaat maken... lets hope so _/-\o_

Tja, dat hoopte ik ook na Tiberian Sun en Red Alert 2.

Ík heb er een hard hoofd in. ;(.

'Who are you but my reflection, who am I to judge or strike you down' - Mijn webicon.

hmm.... kweenie....

quote:
Nietzman schreef op zondag 27 februari 2005 @ 00:55:
[...]

Tja, dat hoopte ik ook na Tiberian Sun en Red Alert 2.

Ík heb er een hard hoofd in. ;(.
Ik eigenlijk ook. Nooit meer die drang naar C&C terugevoeld sindsdien. Waarom ik tibirains sun eigenlijk zo verrot vond. Is dat het op grafisch vlak veel te veel afweek van het gene dat ik toendertijd op screenshots zag. De gameplay was oke... maar waar waren de tanks. Geef mij maar GDI en die oorverdoovende verdedigende torens van ze 8)7 dat geluid was pas sick :D

PC 1: Office PC 2: Allround

quote:
Capa schreef op zondag 27 februari 2005 @ 00:38:
[...]

Hier is je Hell March: Knip
O cool man! Brengt zoveel memories terug zeg! Ik vond generals ook niet zo geweldig. Het gevoel en gameplay is niet zoals redalert. Ik hoop dat ze met RA3 de gameplay terug halen. Er mist gewoon iets uit generals wat me niet aantrekt.

Terr wijzigde dit bericht 27-02-2005 13:15 (9%)

quote:
STIMPPYYY schreef op zondag 27 februari 2005 @ 01:08:
Ik eigenlijk ook. Nooit meer die drang naar C&C terugevoeld sindsdien. Waarom ik tibirains sun eigenlijk zo verrot vond. Is dat het op grafisch vlak veel te veel afweek van het gene dat ik toendertijd op screenshots zag. De gameplay was oke... maar waar waren de tanks. Geef mij maar GDI en die oorverdoovende verdedigende torens van ze 8)7 dat geluid was pas sick :D

Ik kan me die eerste lopende tank nog wel herinneren die ik zag na het eindfimpje van Tiberian Dawn, maar toen ik Tiberian Sun zelf speelde was die lol al vlot vertrokken. Zwevende tanks, tunnelgravende APC's... Al die 'onrealistische' meuk verpeste voor mij de APC spirit. Sure, Tiberian Dawn had een obelisk en een stealthtank, maar dat vond ik toch een stuk 'aardser' dan het postapocaliptische/buitenaardse wereldje waarin Tiberian Sun speelde.

TS heb ik voor zover ik me herinneren kan niet eens uitgespeeld. Op dat vlak vond ik Red Alert 2 al ietsjes beter spelen, maar die was qua tussenfilmpjes al een aanfluiting geworden. De Russische president in zijn onderbroek... Hoe cheesy kun je worden? Nee, dan liever het legendarische "From God, to Kane, to Seth."

Ik hoop dat EA inziet dat het terug moet naar zijn roots, maar ben er van overtuigd dat RA3 gewoon weer een slap aftreksel in de C&C franchise word.

'Who are you but my reflection, who am I to judge or strike you down' - Mijn webicon.

quote:
Nietzman schreef op zondag 27 februari 2005 @ 11:24:
[...]

Ik kan me die eerste lopende tank nog wel herinneren die ik zag na het eindfimpje van Tiberian Dawn, maar toen ik Tiberian Sun zelf speelde was die lol al vlot vertrokken. Zwevende tanks, tunnelgravende APC's... Al die 'onrealistische' meuk verpeste voor mij de APC spirit. Sure, Tiberian Dawn had een obelisk en een stealthtank, maar dat vond ik toch een stuk 'aardser' dan het postapocaliptische/buitenaardse wereldje waarin Tiberian Sun speelde.

TS heb ik voor zover ik me herinneren kan niet eens uitgespeeld. Op dat vlak vond ik Red Alert 2 al ietsjes beter spelen, maar die was qua tussenfilmpjes al een aanfluiting geworden. De Russische president in zijn onderbroek... Hoe cheesy kun je worden? Nee, dan liever het legendarische "From God, to Kane, to Seth."

Ik hoop dat EA inziet dat het terug moet naar zijn roots, maar ben er van overtuigd dat RA3 gewoon weer een slap aftreksel in de C&C franchise word.
* KeeZ mist de tijd samen met * Nietzman half fappend voor de PC te zitten geilen op die walkers... man wat een tijd was dat ;) helaas was de realiteit iets minder boeiend... dat RA3 hier weer een beter verhaal aan zal knopen, daarvoor vrees ik het ergste helaas, de 'massa' is daar natuurlijk niet in geïnteresseerd, de naam verkoopt wel...

Zo... nu eerst even niets

Reg. datum: 10 november 2004

weet je wat ik zo vreemd vind..dat je helemaal niks aan info van EA krijgt over wat het allemaal gaat inhouden, in de PC gameplay staat het hoog in de top van 'meest veelbelofende games 2005' wat imo betekend dat het dit jaar nog gaat uitkomen?.. lijkt me sterk toch?.. mischien weten jullie iets meer?

Ff over de discussie over generals, kon een goed game zijn, maar is verknald door geen support en unbalenced parties..we doen nog wel eens lannen met zn 6en das wel geinig, maar RA2 en YR waren toch in den beginne on-line knallers, later viel het support weg en werdt het hackers heaven.. errug jammer...
maar als je kijkt naar LOTR, met de support op dit moment geeft dat wel hoop voor de toekomst van RA3

quote:
LarsW schreef op zondag 27 februari 2005 @ 13:21:

maar als je kijkt naar LOTR, met de support op dit moment geeft dat wel hoop voor de toekomst van RA3
Totdat RA3 uitkomt dus, dan valt de support voor LOTR weer weg....... lang leve EA

DutchCiv - De Nederlandse Civilization Site

Jawel, da's mijn oog!

Hmwz, kwam dit topic net tegen, zag een paar verwijderde links over Hell March. Mag ik jullie dan verwijzen naar http://www.frankklepacki.com

Hell March en andere C&C nummers werden al in de Westwood Jukebox enkele jaren geleden gewoon gratis online gezet. Frank Klepacki heeft ze op zijn site gratis draaien in de jukebox. Goeie muziek is dus daar te vinden :)

Generals vond ik op zich helemaal niet zo slecht, er zaten zelfs goede nummers bij! Ook was het spel goed in balans en waren er verschillende manieren om wat klaar te maken op 't slachtveld. Wat RA3 kwa verhaal gaat toevoegen en wat er met de zwaar geliefde Tesla Coils gaat gebeuren... Wanneer kwam die uit? :)

<-- Spekkies -->
Na een praktische theorietest is gebleken dat sommigen moeite hebben met de uitspraak van mijn naam:
Fout: Ais-ees
Goed: Ais-Aiz

¯¯¯¯¯¯¯

Ik vond alle C&C Games Goed behalve Generals. Het in-game menu was heel anders, ik vond de oude beter. De gebouwen hadden geen goeie herkenningspunten, ik had het ondertussen al heel wat uurtjes gespeeld en nog zat ik te denken wat was ook alweer het Construction yard :?....

Tiberian Sun en Red Alert 2 waren top maar Generals vond ik drie keer niks :/ Ben ik de enigste met deze mening :?

Do the kirby!

Als we dan toch oude meuk posten kan iedereen welkeens rond gaan kijken hiero: ftp://ftp.westwood.com/pub/

Is de ftp server van westwood. filmpjes en muziek van de oude C&C games en weet ik veel wat ^^.
Best veel leuks te vinden.

Over het feit dat sommige mensen generals niets vonden ben ik het een deel mee eens. Het viel aardig buiten de boot vergeleken met de andere C&C games. Als game opzich zelf vond ik het verder wel goed gedaan, de sfeer was best ok en de besturing en dergelijken waren ook prettig. Wel was het alleen boeiend als je het online deed, want de sp was niet best :) Zero hour was beduidend minder vanwege de waardeloze balance, maar als we EA mogen geloven komt daar morgen verandering in.

Ik hoop in ieder geval dat ze voor ra3 weer frank klepacki aannemen, dankzij hem onderandere was de sfeer in de games geweldig.

<( '-' <) <( '-' )> (> '-' )> Specs!

/me is een errorist

quote:
IceEyz schreef op zondag 27 februari 2005 @ 13:57:
Hmwz, kwam dit topic net tegen, zag een paar verwijderde links over Hell March. Mag ik jullie dan verwijzen naar http://www.frankklepacki.com

Hell March en andere C&C nummers werden al in de Westwood Jukebox enkele jaren geleden gewoon gratis online gezet. Frank Klepacki heeft ze op zijn site gratis draaien in de jukebox. Goeie muziek is dus daar te vinden :)
Ook een leuke om daar te beluisteren is de Demo die hij heeft gemaakt voor Generals. Maar helaas is hij toen niet uitgekozen. Maar dan kan je horen wat je mist :P

Wau wau!

Do the kirby!

quote:
anandus schreef op zondag 27 februari 2005 @ 14:17:
[...]
Ook een leuke om daar te beluisteren is de Demo die hij heeft gemaakt voor Generals. Maar helaas is hij toen niet uitgekozen. Maar dan kan je horen wat je mist :P
Voor de mensen die hem niet kunnen vinden, hij staat in het lijstje songs of the month. Het klinkt wel lekker, alleen het had niet bij het huidige uiterlijk van de game gepast, die is veel te kaal voor deze muziek :p

<( '-' <) <( '-' )> (> '-' )> Specs!

Ik vraag me af of ze Tiberium in RA3 zetten. Want de toekomst mag misschien veranderd zijn en er is geen GDI of NOD meer. Maar niks veranderd het feit dat er een komeet richting Aarde komt met Tiberium erin. Dus ik ben benieuwd.

dikzak

Sapdrinkenderwijs
Reg. datum: 13 september 1999

quote:
Chello200 schreef op zondag 27 februari 2005 @ 15:59:
Ik vraag me af of ze Tiberium in RA3 zetten. Want de toekomst mag misschien veranderd zijn en er is geen GDI of NOD meer. Maar niks veranderd het feit dat er een komeet richting Aarde komt met Tiberium erin. Dus ik ben benieuwd.
Kleine kans, ik denk dat je Red Alert echt los moet zien van de Tiberian Dawn/Sun reeks...

Asus A8Jr, Casio EX-S880, iTouch 8GB, SE W850i...

Reg. datum: 10 november 2004

quote:
CrisT schreef op zondag 27 februari 2005 @ 13:41:
[...]

Totdat RA3 uitkomt dus, dan valt de support voor LOTR weer weg....... lang leve EA
Das waar..en errug jammer.. :r

Reg. datum: 04 september 2002

ik hoop dat red alert 3 een goed spel word, ik heb zo'n beetje alle c&c spellen wel gespeelt, maar ik vind de orginele c&c 1 toch nog steeds het beste
Loves Blue-eyess 4 ever
Reg. datum: 07 januari 2001

Is er al weer nieuws :?

EOS 5D | 17-40L | 24-70 2.8L | 70-200 2.8L IS + 1.4x + 2.0x TCII | 50mm 1.4 | 85mm 1.8 | 580EX

quote:
PilatuS schreef op zondag 27 februari 2005 @ 17:33:
ik hoop dat red alert 3 een goed spel word, ik heb zo'n beetje alle c&c spellen wel gespeelt, maar ik vind de orginele c&c 1 toch nog steeds het beste
eensch!, dat deel speel ik nog regelmatig :)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws