Ik heb het hier over de Red Alert: Regeneration mod
Klik hier voor de directe downloadlink
Deze wallpapers zien er erg strak uit, it looks very promising:)
Strijd tegen ziektes, sluit je nu aan bij Team MAD!
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Red Alert 3 komt eraan!!
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
[Nieuw Topic]Strijd tegen ziektes, sluit je nu aan bij Team MAD!
IMHO een beste knul die gewoon aan het photoshoppen is geweest...quote:Jejking schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 09:14:
Ik heb wat nieuws, niet direct over Red Alert 3, maar toch iets wat er op lijkt... Rara wat is het?
Ik heb het hier over de Red Alert: Regeneration modEr zijn namelijk een paar wallpapers uitgegeven, en die kon ik jullie met de beste wil van de wereld tóch niet onthouden
![]()
Klik hier voor de directe downloadlink
Deze wallpapers zien er erg strak uit, it looks very promising:)
Compromis ?! Hoezo heb ik het mis dan? | Specs
Mwah, is ook zo.quote:HerbyNL schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 09:22:
[...]
IMHO een beste knul die gewoon aan het photoshoppen is geweest...

Wau wau!
XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1
Tja probeer marktplaats of kijk is in de budgetbak van de Free Recordshopquote:PWM schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 16:11:
Is Red Alert 1 nog ergens te koop?
Compromis ?! Hoezo heb ik het mis dan? | Specs
Charlie was a chemist, but Charlie is no more. What Charlie thought was H2O was H2SO4.
| Mijn specs | Sometimes human's are...
quote:anandus schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:12:
[...]
Mwah, is ook zo.
Maar ze zijn best goed bezig met die mod...
Tesla \o/
[afbeelding]
clickable
Strijd tegen ziektes, sluit je nu aan bij Team MAD!
Check mijn V&A advertenties! - AUTO: Opel Astra Station 1.7D GLS te koop!!! (mail voor info)
Zo... nu eerst even niets
Haha een Telsa coal wel danquote:Jejking schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 18:29:
Ik ben overigens benieuwd wat er gaat gebeuren met het 'puntensysteem' wat in Generals zit ingebouwd. Ik doel op het balkje rechtsonderin, je krijgt een punt erbij als het helemaal gevuld is.
Wat zouden er voor nieuwe dingen mogelijk zijn in RA:R voor je generaal?![]()
Ik weet het al, een waterstofbom!Oh nee, die bestond toen nog niet
don't!
Tja, dat had Blizzard met Warcraft III toch al gedaan?quote:KeeZ schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 22:37:
och het was best lekker speelbaar na x patches en de mods zijn ook best aardig... maar echt super was het niet te noemen helaas... wel een goede poging semi-3d door te laten breken
Tesla coils bestonden inderdaad al, maar je kunt ze niet als wapen gebruiken omdat je er enerzijds een gigantische transformator bij nodig hebt en ze anderzijds niet echt schade doen (zeker niet aan dingen als tanks). Voor zover ik weet worden ze vooral gebruikt om bliksemeffectjes in films te maken enzo.quote:
Voor de liefhebber: http://www.apc.net/bturner/coils.htmquote:Soultaker schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 02:27:
[...]
Tesla coils bestonden inderdaad al, maar je kunt ze niet als wapen gebruiken omdat je er enerzijds een gigantische transformator bij nodig hebt en ze anderzijds niet echt schade doen (zeker niet aan dingen als tanks). Voor zover ik weet worden ze vooral gebruikt om bliksemeffectjes in films te maken enzo.
Dat zeg ik...
http://www.tb3.com/tesla/theory.htmlquote:Biobakker schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 09:33:
[...]
Voor de liefhebber: http://www.apc.net/bturner/coils.htm
Specs T.Net Profile | Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
quote:NHJ BV schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 18:00:
Of in de budgetbak van de Mediamarkt.
Phyxion.net | 'Liefde maakt vaak droef tot ziek aan toe, maar 'k merk er weinig van, tot nu toe.' - Herman Finkers | 'You look like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
quote:HerbyNL schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 16:21:
[...]
Tja probeer marktplaats of kijk is in de budgetbak van de Free Recordshop
Jozz wijzigde dit bericht 25-02-2005 12:10 (3%)
Specs T.Net Profile | Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
* aapenootjes pakt renegade uit zijn kastquote:CJ schreef op donderdag 09 december 2004 @ 14:50:
[...]
Kijk eens op http://www.phoenixclan.nl
Dat is mijn clan en een van de vele (van oorsprong) C&C Renegade clans die nog dagelijks actief is in de Renegade scene (inclusief eigen servers). De multiplayer mode is nog steeds onovertroffen en de nieuwe Core Patches die gemaakt zijn door Black Hand Studios weten de game weer een leuke boost te geven.
Dus laat Renegade 2 maar komen.
Setambre wijzigde dit bericht 26-02-2005 15:01 (18%)
Onze short movie!! (updated 11 november!!) -> http://bipolair.wordpress.com
[PRE] Asian.Backdoor.Sluts.9.XXX.DVDRip.XviD-Pr0nStarS
Charlie was a chemist, but Charlie is no more. What Charlie thought was H2O was H2SO4.
quote:NHJ BV schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 17:06:
Omdat Generals helemaal niks met de rest van de C&C-verhaallijn te maken heeft (Generals heeft helemaal geen verhaal eigenlijk), om maar iets te noemen.
AMD Athlon 3000+ | 2048 DDR Geheugen | GeForce 7800 GS DDR3 AGP |
Acer Aspire 5650 (2x 1.66GHz, 2048MB DDR2, Geforce Go 7600, 100GB) Acer AL2016Ws, WD Passport 120GB, 2x Maxtor 200GB
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Red Alert 3 komt eraan!!
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona