Gathering of Tweakers

Quicksearch
Generlas was niks aan vond ik.
Red alert was ubervet. Deel 2 dan, die speel ik af en toe nog weleens :)
Hoop dat het een beetje goeie shit wordt en geen generals look a like, vond dat niks :)

E6600 @ 3.4Ghz, HyperX @ 470Mhz, 1TB T166 RAID0, HD3870@877/1215. GeminII, VF1000, TG480

ph34r my [OGR-25] Cows

quote:
ID-College schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 23:45:
Generlas was niks aan vond ik.
Red alert was ubervet. Deel 2 dan, die speel ik af en toe nog weleens :)
Hoop dat het een beetje goeie shit wordt en geen generals look a like, vond dat niks :)

Inderdaad : Als IK ZELFS een RTS game ZO MAKKELIJK kan uitspelen dan klopt er iets niet !!

RA2 Was veeel moeilijker en TS en FS kreeg ik niet eens uitgespeeld :P :+

HELP GoT TO THE TOP
Gij zult met mij uw CD's branden NERO B)
Hoe houdt een netwerkbeheerder zijn conditie op peil op het werk :?
Touwtje springen met een UTP kabel

nou eh imo is ra2 helemaal niet moeilijk hoor. Ik speelde met gemak tegen 5 brutals en won dan nog meestal ook. En een Easy enemy alleen is al helemaal zielig 8)7 die durft niet eens een basis te bouwen of normaal te attacken.

:: Specs :: "Nowadays you can buy a CPU cheaper than the CPU fan." -- Unnamed AMD executive

Afternaft

Zullen we het weer over Red Alert 3 gaan hebben jongens?

-> Red Alert 3 komt eraan!! ;)

Strijd tegen ziektes, sluit je nu aan bij Team MAD!

Het is helemaal geen RA3

< dit stukje webruimte is te huur >

Afternaft

Waarom zou dit topic dan zo heten en is het een vervolg op Red Alert 2 of Generals in de échte niet-TibSun-tijd?

Strijd tegen ziektes, sluit je nu aan bij Team MAD!

\o\ EMOTION /o/

er komt vast nog wel een RA3 maar voorlopig niet, als je naar het begin van dit topic kijkt weet je waarom dit topic zo heet. eigenlijk zou ik zeggen, dit topic kan dicht en tegen de tijd dat er iets is over een RA3 zijn we wel weer een tijdje verder.

tijdje terug zijn er iets van 3/4 topics uit de grond gestampt voor een mogelijke C&C opvolging :p
hoewel we wel eindeloos kunnen speculeren over hoe ra3 gaat worden denk ik niet dat we ver komen ^^'

voorlopig geen RA3 eerst een tib verhaal 3.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Decepticons 4ever!!!!

quote:
Jejking schreef op zondag 05 november 2006 @ 19:31:
Waarom zou dit topic dan zo heten en is het een vervolg op Red Alert 2 of Generals in de échte niet-TibSun-tijd?

zucht.. het is geen vervolg op red alert 2, CnC 3 komt er aan, NOD vs GDI etc..

oftewel het nieuwtje van ea was dus bull of die geene die het maakte wisten het verschil tussen red alert en tiberium sun niet. en dat laatste lijkt me waarschijnlijker gezien we het over EA hebben :P

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Systeem: http://tweakers.net/gallery/sys/3006

Nog iets van een 'RA3' gehoord? Of was dit een gerucht?

Reg. datum: 28 januari 2006

Ik vermoed dat dit C&C 3 is geworden, helemaal omdat het 1e bericht hierover al jaren geleden was

Where are you?
Reg. datum: 11 november 2002

*kuch* [PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Deel 3 *kuch*

Search doet wonderen :&gt;

|| Specs PC || Laptop || PhotoSite ||
EOS 40D + Tamron AF 18-200/3.5-6.3 XR Di-II Macro +4Gb Sandisk Extreme IV+2 Gb Steno Pro II CF

.... en hier is het topic. Ik vermoed inderdaad dat dit het bedoelde spel is, de demo lijkt namelijk erg op RA en TS.

edit:
Notna :(

DataGhost wijzigde dit bericht 23-03-2007 13:30 (6%)

:( wel jammer. Ik had ook graag een RA3 gezien. Dat hele NOD/GDI gebeuren kan me niet meer zo bekoren

ich bin ein Berliner :)

Acties: [view]

Door: Crash Moderator SGD/SPV
Multiple Personality Syndrome
Reg. datum: 07 oktober 2001

Voor C&C is er inmiddels [PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Deel 3. Mocht er uiteindelijk ook nog eens een RA3 komen dan kan daar ter zijner tijd wel een nieuw topic voor gemaakt worden. Dit topic is dusdanig oud en 'vervuild' dat het beter dicht kan :)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws