quote:
Noin schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 08:58:
[...]
Westwood had ook een MMORPG gemaakt genaamd Earth and Beyond. Echt meeeega vet.
EA kocht toen WW over en liet de MMORPG doodbloeden. Trok heel langzaam de devs weg voor The Sims. We hadden eerst 8 servers... toen nog maar 6... toen nog 4.... Lag werd steeds erger..
Patches zouden elke 2 weken komen, dat werd toen een maand.. dat werd toen elke 2 maanden..
En toen gooiden ze het ineens dicht vanwege 'niet genoeg belangstelling'
EA zijn klootzakken. Opkopen, winst maken, als iets onder een bepaald rendement komt meteen afsluiten. EA heeft geen hart voor de zaak net als kleinere bedrijfjes vaak wel hebben.
Ik heb een hekel aan mega multinationals.
[
afbeelding]

. Ik heb dat gevoel ook altijd. Als ik een spel speel waar ook maar iets van EA op de verpakking
staat, dan heb het gevoel dat dat spel gemaakt is alleen om geld uit je te trekken(ook al koop ik ze nooit

). Nooit dat het gemaakt is voor de gamer hetzelf.
En dus heb ik ook een slecht gevoel bij C&C 3. Dat trouwens op een zwaar gemodificieerde generals engine draait. Nou als de gameplay hetzelfde is als generals, dan hoeft het voor mij niet zo

. Generals was even leuk, maar verveelde eigenlijk wel aardig snel. Verhaal ging nergens over en de ingame filmpjes waren nou niet eht cool ofzo.
Komen er dan weer filmpjes tussen elk level, zoals RA series en C&C TD en TS? Als dat niet zo is dat is het maar een gare bende.
Nee EA daar maak ik me gewoon niet klaar voor als daar games van uitkomen

.
Tripp wijzigde dit bericht 21-04-2006 17:26 (7%)