![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
| ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
| ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Thanks to Xrenity
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
[ Voor 67% gewijzigd door Xrenity op 16-11-2004 20:53 ]
Screens:Dutchmega schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:07:
Ik zit weer vast... Met mijn waterfietsje dit keer.. Ik heb de sluisdeuren gehad en nu moet je over een stukkie gaan alleen de grond is een stuk hoger daarachter. Er staat een schans maar er zit een stuk ijzer voor waardoor je niet met de waterfietst op de schans kan... Ik heb geen screen maar het is voordat je de eerste alien gunship tegen komt
Dutchmega schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:56:
[...]
Screens: [afbeelding]
[afbeelding]
HELP!
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Xrenity schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:52:
Damn daar heb ik zin in
Maar nu wil steam niet inloggen
/edit
ik heb de G-man btw ook gezien tussendoorVrij int begin
spoiler:met die hovercraft, dan zie je hem ergens weglopen bij dat gebouw dat je ook in 1 van de menu's zit. Er is ook een gamespot screenshot waarop je hem ziet daar
[ Voor 3% gewijzigd door CRiMiNaL op 16-11-2004 20:58 ]
... MMORPG Addict.
MISSCHIEN EVEN EEN SPOILER?!!?Pu_Dy schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:57:
spoiler:In het water zit een soort bak met daarin een blauwe ton.. je moet daar alle blauwe tonnen in doen (onderwater) zodat dat ding omhoog gaat en je een schans krijgt zodat je er over heen kan jumpen.
[ Voor 12% gewijzigd door Crash op 16-11-2004 21:03 ]
Anoniem: 97470
Wat voor pc's hebben ze bij jou op school dan? LOL!Copyman schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:58:
Nog even mijn post uit het vorige topic:
Is het op de één of andere manier mogelijk om Steam op een andere poort te laten draaien? Ik wil Half-Life 2 namelijk ook op school kunnen spelen, maar de poorten van Steam staan daar (uiteraard) dicht.
Of is het mogelijk om Half-Life 2 toch zonder Steam te kunnen draaien?
PS: ik heb hem ge-preload, en heb een ATi coupon. Dus geen hardcopy.
Overdrijven is ook een kunst!!PacinoAllstars schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:56:
Hadden ze zich maar op in moeten stellen! Of dachten ze dat er maar 100 mensen hl2 zouden kopen?
Ik moet alles maar pikken, wat ze geflikt hebben? Ben geen schaap! behhh behhh!
Wel goed spel btw! Geniet ervan!
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Anoniem: 99584
Laptop.PacinoAllstars schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:59:
[...]
Wat voor pc's hebben ze bij jou op school dan? LOL!
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Kleine harde schijf is probleem niet kleine windwos partitie wel, en dat ik niet zelf kan bepalen waar verschillende spellen van Valve geinstalleerd worden vind ik dat een probleem ja. Daarnaast kan je ook gewoon code sturen zonder een of andere crap secret question, alsof ook maar iemand iets zinnigs bij dat soort vragen invult.Is de schuld van Steam dat jij een te kleine harde schijf hebt en je paswoord niet kunt onthouden?
Thnx, ik heb de optie net aangezet en geprobeerd en het is inderdaad erg handig om je Health en Ammo te zien terwijl je lekker door blijft knallenbAdmuTs schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:40:
Je kan in het menu een optie aanvinken (geloof bij mouse) dat je je health en ammo naast je crosshair ziet, echt super handig .
Ik ben nog gewoon ingeloged......donald_dick schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:03:
wie kan er nu nog inloggen op steam, want het luktmij niet meer
[ Voor 18% gewijzigd door Yonix op 16-11-2004 21:06 ]
ik kan gewoon inloggen... (heb een versie van ATI coupondonald_dick schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:03:
wie kan er nu nog inloggen op steam, want het luktmij niet meer
[ Voor 27% gewijzigd door BiG-GuY op 16-11-2004 21:07 ]
MetroidPrime schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:00:
Ik zit ook vast in Ravenholm:
spoiler:Op een gegeven moment zegt die ene gast in Ravenholm dat je aan de verkeerde kant van Ravenholm bent om bij de kerk te komen, waar moet je op dat moment heen?
12 .. en 1 zwarte(bonus). Kun je zien als je nieuw spel startBatman2k schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:01:
ik heb een vraagje. klinkt mischien dom, maar hoe groot is halflife? (qua levels)
je hebt dus:
trainstation
canals
eli
town
?
?
?
?
[ Voor 22% gewijzigd door CRiMiNaL op 16-11-2004 21:11 ]
... MMORPG Addict.
Anoniem: 114862
MetroidPrime schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:00:
Ik zit ook vast in Ravenholm:
spoiler:Op een gegeven moment zegt die ene gast in Ravenholm dat je aan de verkeerde kant van Ravenholm bent om bij de kerk te komen, waar moet je op dat moment heen?
[ Voor 7% gewijzigd door --MeAngry-- op 16-11-2004 21:12 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Anoniem: 114862 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:10:
ik zit ff vast![]()
Ik zit bij een kloof waar ik over heen moet (denk ik)
p.s. echt een top spel!!!
[ Voor 5% gewijzigd door Xrenity op 16-11-2004 21:13 ]
Anoniem: 114862 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:10:
ik zit ff vast![]()
http://home.casema.nl/kaa.../hl2/d1_canals_030002.jpg
http://home.casema.nl/kaa.../hl2/d1_canals_030003.jpg
http://home.casema.nl/kaa.../hl2/d1_canals_030004.jpg
http://home.casema.nl/kaa.../hl2/d1_canals_030005.jpg
http://home.casema.nl/kaa.../hl2/d1_canals_030006.jpg
iemand die mij (zonder een spoiler te zijn) een hint kan geven?
bvd,
... MMORPG Addict.
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Hoe ben jij sowieso daar terecht gekomen?Anoniem: 114862 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:10:
ik zit ff vast![]()
http://home.casema.nl/kaa.../hl2/d1_canals_030002.jpg
http://home.casema.nl/kaa.../hl2/d1_canals_030003.jpg
http://home.casema.nl/kaa.../hl2/d1_canals_030004.jpg
http://home.casema.nl/kaa.../hl2/d1_canals_030005.jpg
http://home.casema.nl/kaa.../hl2/d1_canals_030006.jpg
iemand die mij (zonder een spoiler te zijn) een hint kan geven?
bvd,
Tesla Model Y RWD (2024)
en dat is get mooiste van hl2 de opties die ze hebben die benutten ze ook en dat levert hele leuke situaties opXrenity schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:58:
[...]
spoiler:Je moet die blauwe tonnen pakken, ermee onder water zwemmen en ze loslaten in het 'hok' hierdoor drijft dat ding omhoog en maak je een schans
er zijn blijkbaar meerdere wegen naar rome--MeAngry-- schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:14:
[...]
Hoe ben jij sowieso daar terecht gekomen?Als je de puzzel nog niet hebt opgelost om daar aan de overkant te komen zou je daar nog niet eens kunnen staan!
Dat dacht ik dus ook--MeAngry-- schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:14:
[...]
Hoe ben jij sowieso daar terecht gekomen?Als je de puzzel nog niet hebt opgelost om daar aan de overkant te komen zou je daar nog niet eens kunnen staan!
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Anoniem: 21905
idd.dikki dik schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:15:
[...]
en dat is get mooiste van hl2 de opties die ze hebben die benutten ze ook en dat levert hele leuke situaties op
ja dat had ik al gedaanXrenity schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:16:
[...]
Dat dacht ik dus ook
spoiler:Als je het water hebt verhoogd dan moet je daar onderiin het hout wegmeppen waardoor er wat drijfvlakken omhoog komen
Mjah dat vind ik het zwakke helaas van HL2 op dit moment. Ene moment is het zoveel storyline dat het je neus uit komt. Volgende moment zit je te smeken om wat meer storyline interactie.LaZZ schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:14:
Ik wordt alleen nog niet echt door het spel gepakt. Had ik in het begin wel even met Alyx en Barney maar nu niet meer... Momenteel is het voor mij gewoon een hele vette shooter.. hopelijk weet het me nog wat meer beet te pakken zodat ik me meer bij het verhaal betrokken voel.. Dat had ik met Halo 2 namelijk veel meer (waarschijnlijk ook door de tussenfilmpjes).
... MMORPG Addict.
[ Voor 4% gewijzigd door Rafe op 16-11-2004 21:24 ]
Ik preorder een spel niet om het een paar dagen na dato pas te kunnen spelen als gevolg van gebrek aan planning van hun kant. Ik durf de stelling aan dat als ze een systeem als Steam op de markt zetten, ze ook de verantwoordelijkheid hebben om er voor te zorgen dat het systeem werkt. Het is niet alsof die piekbelasting onverwacht is of zo...Legion schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:55:
Mensen... heb begrip voor het feit dat het unlocken zolang duurt.
Miljoenen mensen proberen hetzelfde als jij... dat zorgt uiteraard voor problemen, wat had je anders verwacht?
Dit zal binnen een paar dagen zeer zeker wel opgelost zijn.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
[ Voor 13% gewijzigd door rico_fxp op 16-11-2004 22:05 ]
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Anoniem: 129047
[ Voor 16% gewijzigd door Crash op 16-11-2004 21:29 ]
_@/'
Dit krijg ik ook.....en ik wil proberen om voor het slapen gaan nog over de Gravity Gun te beschikken....ben benieuwd of ik dat ga halenParadise schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:23:
Steam: This game is currently unavailable. Bwegh.
Je maakt een grapje neem ik aan?BMRS schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:27:
Zijn er al mensen die het spel hebben uitgespeeld?
requires update, denk niet dat ie dan off-line mode support.rico_fxp schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:25:
Iemand enig idee hoe ik hier offline mode enabled krijg ???
[afbeelding]
... MMORPG Addict.
Tuurlijk
[ Voor 12% gewijzigd door Steephh op 16-11-2004 21:31 ]
_@/'
Kijk eens op How To Make Steam Offline Mode Work.rico_fxp schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:25:
Iemand enig idee hoe ik hier offline mode enabled krijg ???
[afbeelding]
CRiMiNaL schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:28:
[...]
requires update, denk niet dat ie dan off-line mode support.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 114862 op 16-11-2004 21:41 ]
Anoniem: 129047
Anoniem: 129047 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:27:
Ergens in Route Kanal crashed hl2 iedere keer als ie het volgende stukje moet laden:
Hier klein stukje verder lopen en een volgend deel wordt geladen, tijdens dat crashed hl2
heb het 4x geprobeerd nu, 3x spontane reboot, 1x crashde hl2 naar de desktop
Anoniem: 72628
PC Gameplay deed er ongeveer 19h over. (d8 op medium)BMRS schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:29:
[...]
Tuurlijk.
Maar hoe lang moet dat ongeveer duren, HL2 uitspelen?
Anoniem: 93354
Ik heb vandaag me 3500+ binnen gehad en ik merk wel een verschil met mijn 3200+ (barton) samen met mijn x800xt-pe, eerst liep bij mij ook elke game bagger. hl2 of css heb ik nog niet kunnen testen omdat dat kl0te steam al de hele dag plat ligt, kon alleen vannochten ff spelen met mijn3200+ maar na een format kan ik weer alles gaan dlen terwijl alle .gfc files er wel gewoon nog staanReCreator schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:27:
Ik heb net alleen het begin gedaan en het ziet er erg vet uit hoorPetje af! Vooral de intro zeg maar (totdat je de crowbar krijgt)... super gewoon!!!
Jammer dat hij bij mij toch wel vrij erg hapert af en toe.. kan ik daar iets aan doen.. Ik leg nu een idee voor.. Is het gamen met een AMD 64 3500+ goed te doen? Ik neem aan van wel, maar wil het ff voor de zekerheid weten...
Heb nu een dualMP 2600+ maar mijn nieuwe X800pro wilt het niet lekker doen op dit mobo.. na elke restart drivers handmatig goed zetten en dat soort ge****...
Ik zit er aan te denken een nieuwe mobo, geheugen en proc te kopen.. wat is lekker bij een EAX800Pro tvd?
Ben er helaas tegenwoordig niet meer zo in thuis...
Tja, ik weet het ook niet, het is absoluut niet normaal in ieder geval. Wie weet is steam ook wel het probleem van het schokken van de game op mijn PC. Ik hoop echt dat er nog een manier komt om zonder dat steam te spelen, eventueel cracken we de game gewoonKeaveXL schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:40:
Godverdomme nu is steam bussy en kan ik hl2 niet opstarten waar slaat dit opIk heb hem al geunlocked.
Anoniem: 114862 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:32:
spoiler:ik kan die rot kraan (neem aan dat ik dat zoek) niet vinden, welke ruimte moet ik zoeken
... MMORPG Addict.
Anoniem: 93354
ach ja, dat hou je nu eenmaal, je hebt altijd mensen die willen patsen.Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:42:
Zouden mensen met screenies die AUB als link kunnen plaatsen? vind het nogal kut om iedere x als ik hier kijk opeens een hele zooi screenshots te zien van dingen waar ik nog niet ben.
Anoniem: 105758
is gebeurt, Protection : Simple
Anoniem: 111703
Anoniem: 26232
Je hebt echt 1 gig aan geheugen nodig, want door alle textures gaat je systeem swappen >> schokken. Meer geheugen (of de textures op een lagere setting zetten, dus comprimeren) lost dit probleem zeker op.Godjira schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:37:
Het is een ultra vet spel, maar hij draait redelijk schokkend op mijn PC en ik snap niet waar dat hem in zit. Ik heb toch een vrij goed systeem:Ik zit ruim boven de minimale eisen voor het systeem en heb alle instellingen qua graphics etc. gelaten zoals HL2 zei dat ze het beste waren voor mijn systeem, maar toch werkt het niet helemaal lekker. Windows is ook nog niet zo'n oude installatie, ongeveer 1,5 week geleden nog opnieuw geinstalleerd.
- ASUS® P4P800 SE
- Intel® Pentium™ Prescott 2.4Ghz
- 2x Corsair® 256MB PC3200 (Dual Channel)
- Western Digital® 160GB S-ATA 8MB Cache
- ASUS® V9999™ Gamer Edition (nVidia 6800)
- Creative® SoundBlaster™ Audigy™ 2 Player
- Lite-On® DVD±RW LDW811S
- ASUS® DVD-E616P2
- Logitech® MX™1000 Cordless Laser Mouse
- Logitech® MX™310 Optical Mouse (backup muis)
- Logitech® Internet Navigator™ Keyboard Special Edition
- Iiyama® LS902UT Vision Master 1451
- Logitech® Extreme™ 3D Pro
Iemand enig idee waaraan dit ligt? Ik heb overigens de ForceWare 66.81 drivers van nVidia.
Probeer eens de nieuwe nVidia drivers voor Half-Life 2: ftp://download.nvidia.com/Windows/67.02/Godjira schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:37:
Het is een ultra vet spel, maar hij draait redelijk schokkend op mijn PC en ik snap niet waar dat hem in zit. Ik heb toch een vrij goed systeem:Ik zit ruim boven de minimale eisen voor het systeem en heb alle instellingen qua graphics etc. gelaten zoals HL2 zei dat ze het beste waren voor mijn systeem, maar toch werkt het niet helemaal lekker. Windows is ook nog niet zo'n oude installatie, ongeveer 1,5 week geleden nog opnieuw geinstalleerd.
- ASUS® P4P800 SE
- Intel® Pentium™ Prescott 2.4Ghz
- 2x Corsair® 256MB PC3200 (Dual Channel)
- Western Digital® 160GB S-ATA 8MB Cache
- ASUS® V9999™ Gamer Edition (nVidia 6800)
- Creative® SoundBlaster™ Audigy™ 2 Player
- Lite-On® DVD±RW LDW811S
- ASUS® DVD-E616P2
- Logitech® MX™1000 Cordless Laser Mouse
- Logitech® MX™310 Optical Mouse (backup muis)
- Logitech® Internet Navigator™ Keyboard Special Edition
- Iiyama® LS902UT Vision Master 1451
- Logitech® Extreme™ 3D Pro
Iemand enig idee waaraan dit ligt? Ik heb overigens de ForceWare 66.81 drivers van nVidia.
If you do not change direction, you may end up where you are heading
57696520646974206c65657374206973206e657264
Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
MokerHamer schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:58:
ik zit in hoofdstuk 6 ik denk aan het einde vast
spoiler:ik loop door een soort van stationnetje en ik word van 2 kanten door snipers met blauwe lazers over hoop geschoten
maar ik snap niet wat ik hier tegenmoet doen
ik krijg ze ook niet dood ze zitten te ver weg
... MMORPG Addict.
[ Voor 12% gewijzigd door Keesr op 16-11-2004 22:03 ]
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Ziek...LaZZ schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:35:
Op het Halflife-2.nl Forum had iemand hem al uitgespeeld.. Hij had sinds 9 uur vanochtend non stop gespeeld en had er 12 uur over gedaan... Het einde moest een beetje kut zijn maar verder was het erg cool geweest
_@/'
There is no art to find the minds construction in the face
Anoniem: 117064
[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 16-11-2004 22:11 ]
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Anoniem: 112412
[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 16-11-2004 22:12 ]
Anoniem: 97470 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:07:
[...]
spoiler:wat lol, daar ben ik al langs en heb nooit een crossbow gehad
[ Voor 6% gewijzigd door MicroWhale op 16-11-2004 22:13 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik heb al zo'n 10 verschillende problemen gehoord. Laten we allemaal akkoord gaan dat de steam-verificatie een gefaalde start heeft gemaakt ?Anoniem: 112412 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:08:
Ik moet nu elke keer als ik counter-strike source wil spelen de half-life 2 disc in mn dvd drive stoppen.....hoort dit? iig vet irritant
[ Voor 178% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 16-11-2004 23:02 ]
Anoniem: 121781
MokerHamer schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:11:
[...]
[...]
spoiler:idd ik heb ook nog geen crossbow gehad heb momenteel eigk bijna niks
Chickenman hoe ben jij verder gekomen dan ?
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Anoniem: 97470
MokerHamer schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:11:
[...]
[...]
spoiler:idd ik heb ook nog geen crossbow gehad heb momenteel eigk bijna niks
Chickenman hoe ben jij verder gekomen dan ?
Anoniem: 33864
Ik installeerde deze (ATI) drivers http://www.tcmagazine.inf...ews&file=article&sid=8386, loopt zeer goed met alles op high, 2x antinogwat filters en 2x aa. p4 2.8, ati 9800 etc.Sluuut schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:58:
Hmmm bij mij draait ie op 1280x1024 met standaard settings goed... (zie sig voor specs).
Ik zit nu alleen in het riool waar iedereen geloof ik voor de eerste keer goed vast komt te zitten
m0nk schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:14:
[...]
spoiler:Ik vond hem tijdens mijn buggy rit, je moet ook zo af en toe ff uitstappen
Dat kan heel goed zijn. Download memtest even en check het.Zegato schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:13:
Helaas liep ie op een gegeven moment bij me vast
[afbeelding]
en vervolgens deze melding:
[afbeelding]
Geheugen brak?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Anoniem: 32767
Zijn deze:DaWaN schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:55:
[...]
Probeer eens de nieuwe nVidia drivers voor Half-Life 2: ftp://download.nvidia.com/Windows/67.02/
En, 1GB Ram is ook een aanrader
idd.. ik wou em ook eerst gewoon downloaden, maar voor 46 euri is het wel te doen vind ik, aangezien andere spellen al gauw voor 60 euro of zelfs meer worden verkocht, en dat gaat me te ver. Verassend goedkoop iig.Anoniem: 121781 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:14:
helaas heb ik alweer gezien dat die tedownloaden is.
er zijn dus mensen die hem hebben gekraakt.
ik vind het echt een prachtspel en blij dat ik hem gekocht ook al koste die 55 euro.
gelukkig zijn er nog meer mensen die hem gewoon gekocht hebben:).
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq