Hoofdcategorieën
Topicacties

[CIP]-XIXIV-[x4] [Project Finished!]

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 26 27 28 last

Reageer Nieuw Topic
Tweet - Tweet - Tweet

Ik zou gewoon voor die eerste gaan Floriske. AMD anzich is sneller, en met SLi al helemaal. Een prima systeempje, maar misschien kun je ipv Ultra voor GT gaan?
Wie ik? Echt niet!
Reg. datum: 22 januari 2002

quote:
X-G schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 19:36:
Ik zou gewoon voor die eerste gaan Floriske. AMD anzich is sneller, en met SLi al helemaal. Een prima systeempje, maar misschien kun je ipv Ultra voor GT gaan?

twijfel nu over SLI :?

Lees net dat met SLI enabled dual monitor niet wordt ondersteund :X

Heb vaak met games toch mijn 2e monitor aanstaan voor diverse overige zaken en een standaard PCI kaartje naast de 2 6800's kan ook niet schijnbaar.

Bovendien werk ik ook met 3D max en ook dit is niet te doen op 1 monitor en dus zou ik dat met SLI disabled moeten doen waardoor ook daarbij het nut van SLI weg valt.

Voor mij is de verhouding games/design ongeveer 10/90% dus als blijkt dat ik tijdens gebruik van al mijn ontwerp software SLI uit moet schakelen dan heb ik er niet echt veel aan.

ofwel SLI is nog niet echt optimaal in mijn ogen en om dan toch maar ongeveer 1000 euri uit te geven aan 2 kaarten weet ik niet of ik daar wel aan wil beginnen, misschien dan toch maar 1 6800 Ultra of zelfs toch naar ATI en die andere 500 euro ergens anders aan uitgeven (meer geheugen en hdd ruimte bijvoorbeeld)

* floriske.nl gaat maar weer eens opnieuw rekenen :(

floriske.nl wijzigde dit bericht 23-04-2005 20:37 (7%)

[CIP] Core4 sponsored by AC-Ryan
Floriske op DeviantArt

Sjonnie #1
Reg. datum: 13 oktober 2003

quote:
X-G schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 19:36:
Met hem eensch ! De GT's zijn beter leverbaar + goedkoper :)

IceFreak wijzigde dit bericht 23-04-2005 20:36 (3%)

Tweet - Tweet - Tweet

Hmmm, misschien we lastig leverbaar maar ik meen dat Asus en GigaByte een GPU hebben die 2 cores op de kaart hebben. SLi op een kaart dus. Ze kosten wat (wel minder dan 1000 d8 ik zeker te weten), maar dan heb je ook wat ;)
Wie ik? Echt niet!

zucht, zolang ik toch nog niet echt verder kan ben ik alvast bezig met het brainstormen voor de 19" kast :D

Waar ik eigenlijk naar op zoek ben is een compacte airco unit (zonder luchtbevochtiging) voor ruimtes tot 2 m2 ;) lol

Nee, even zonder gein, ik zou mijn kast graag van wat extra koeling voorzien dmv een kleine airco unit.
Nu is het enige dat ik kon vinden "mobiele units" - deze zijn veel te groot en te kostbaar/overdreven in verhouding tot wat ik er mee wil kunnen doen (kasttemperatuur op kamertemperatuur of net iets lager houden) en dit zo stil mogelijk, bovendien gebruiken de meeste huis tuin en keuken airco's een vracht stroom.

Iemand enig idee waar ik ergens een simpele compacte (laagvermogen) unit voor een aangename prijs vandaan zou kunnen halen?

Het enige nadeel bij een airco unit is de afvoer van het geproduceerde vocht :(

kan natuurlijk ook gewoon 2 240mm fans de kast van verse lucht laten voorzien, maar ik zou liever de lucht in de kast ook nog ietsjes koelen (niet teveel ivm condens uiteraard, alhoewel ik denk dat als de temperatuur in de complete kast hetzelfde is dit wel mee zal vallen als je niet subzero gaat)

floriske.nl wijzigde dit bericht 24-04-2005 16:26 (36%)

Floriske op DeviantArt

Reg. datum: 14 januari 2004

Om even terug te komen op je 'welke hardware moet ik nu gaan kopen' probleem zou ik in jouw geval gaan voor een Pentium 4 6x0, een nieuw 955X mobo (ze komen weldra uit), 1 GB DDR2 geheugen met 3-2-2-8 latencies (ala Corsair XMS2 5400UL) en een mooie ATi X800XL. Zeer snelle config en je krijgt waar voor je geld... Deze config is in zijn geheel niet zo duur waardoor je al het overige geld aan andere dingen kunt spenderen :)
Wie ik? Echt niet!

quote:
Skyline GT-R schreef op zondag 24 april 2005 @ 18:01:
Om even terug te komen op je 'welke hardware moet ik nu gaan kopen' probleem zou ik in jouw geval gaan voor een Pentium 4 6x0, een nieuw 955X mobo (ze komen weldra uit), 1 GB DDR2 geheugen met 3-2-2-8 latencies (ala Corsair XMS2 5400UL) en een mooie ATi X800XL. Zeer snelle config en je krijgt waar voor je geld... Deze config is in zijn geheel niet zo duur waardoor je al het overige geld aan andere dingen kunt spenderen :)

tjah, mijn eerste keuze was ook intel inderdaad, aangezien ik altijd met intel heb gewerkt en nog nooit rare problemen ben tegen gekomen, maar van de andere kant ben ik ook weer erg nieuwsgierig wat een AMD in mijn situatie zou doen en hoe goed deze zou bevallen.

Bovendien zijn intels momenteel zo'n ontzettende heethoofden dat maakt AMD natuurlijk ook weer een stuk interessanter.

Het duur nog eventjes voor ik iets ga aanschaffen, dus ik heb nog tijd genoeg om wat rond te neuzen :D

p.s. de eerste 955X moederborden begin binnen te druppelen, van asus bijvoorbeeld:
http://www.asus.com/produ...model=493&modelmenu=1

maar goed, ik wil niet de zoveelste "wat is beter" discussie opwekken ;) dus weer terug naar waar dit topic voor bedoeld is :D "mijn CIP"

Het liefst was ik al klaar geweest, maar ik wil dit keer een mod maken waar ik een aantal jaren mee vooruit kan, die er netjes uit ziet en functioneel is, dus ik heb (zeker omdat er toch al redelijk wat tijd verstreken is) besloten om er gewoon mijn tijd voor te blijven nemen en niet straks als ik mijn laatste onderdeeltjes heb het geheel ineens af te raffelen.

floriske.nl wijzigde dit bericht 24-04-2005 18:46 (19%)

Floriske op DeviantArt

Wie ik? Echt niet!

update in de openingspost 2e post op de 1e pagina ;) 25-4-2005 :*) eindelijk weer ;)

floriske.nl wijzigde dit bericht 14-05-2005 20:26 (61%)

Floriske op DeviantArt

The Phenom
Reg. datum: 11 augustus 2002

Het ziet er goed uit met die fronts. Ik ben wel erg benieuwd naar het eindresutaat in de 19"kast met de zijpanelen :P

The Reaper of Wayward Souls...
New Project Development...

Tweet - Tweet - Tweet

Erg mooie fronts, ga zo door!
Kijk je niet naast...
Reg. datum: 22 februari 2003

Coole fronts, spijtig van het barstje in je plexi...

Wie laatst lacht heeft de mop niet begrepen.

@floriske

Kan je met gemak met een 2 mm staalplaat je hele kast ervan maken zonder dat hij doorbuigt? Daar ben ik namelijk beetje bang voor :p

www.jzfotografie.eu - Nikon D60, 17-55mm f2.8 ED-IF AF-S, Nikon 50mm f1.8 Series E, Nikon SB-800 & SB-600, LowePro Flipside 300 & Crumpler Pretty Boy 4000 XL bag

* frickY vind je updates mooi.

Wordt met de update gaver!

Wie ik? Echt niet!

quote:
X-G schreef op maandag 25 april 2005 @ 23:58:
Erg mooie fronts, ga zo door!
quote:
The Undertaker schreef op maandag 25 april 2005 @ 22:19:
Het ziet er goed uit met die fronts. Ik ben wel erg benieuwd naar het eindresutaat in de 19"kast met de zijpanelen :P
quote:
frickY schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:34:
* frickY vind je updates mooi.

Wordt met de update gaver!
quote:
BlueForce schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 00:02:
Coole fronts, spijtig van het barstje in je plexi...

Thx voor alle complimenten O+

dat barstje zit in het groene plexi en zie je straks dus niet meer, is overigens alleen bij dit front, vandaar dat ik deze telkens als eerste gebruik voor iets nieuws ;)
quote:
Jeroenz18 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 08:03:
@floriske

Kan je met gemak met een 2 mm staalplaat je hele kast ervan maken zonder dat hij doorbuigt? Daar ben ik namelijk beetje bang voor :p
Als ik zo mijn oren erbij pak zijn ze inclusief het freeswerk nog steeds superstevig, dus ik denk dat 2mm wel moet lukken

floriske.nl wijzigde dit bericht 26-04-2005 19:25 (15%)

Floriske op DeviantArt

Reg. datum: 14 januari 2004

quote:
floriske.nl schreef op zondag 24 april 2005 @ 18:36:
[...]

...
p.s. de eerste 955X moederborden begin binnen te druppelen, van asus bijvoorbeeld:
http://www.asus.com/produ...model=493&modelmenu=1

...

Ja weet, die van MSI staat ook al op de site, maar dat maakt ze nog nie verkrijgbaar in de winkels bedoelde ik ;). Een AMD is ook geen slechte keuze, maar ik denk dat je het in praktijk amper het verschil merkt. Enkel in benchmarks is er een duidelijk verschil. Misschien dat een intel soms wel wat 'vlotter' aanvoelt door zijn HyperTreading.

Verder mooie mod, met oog voor detail wat nooit slecht is.

Skyline GT-R wijzigde dit bericht 27-04-2005 21:21 (3%)

Wie ik? Echt niet!

update in de openingspost 2e post op de 1e pagina ;) 14-5-2005 :*)

MIJN BEZELS ZIJN EINDELIJK BINNEN _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

floriske.nl wijzigde dit bericht 15-05-2005 21:06 (13%)

Floriske op DeviantArt

Reg. datum: 09 oktober 2002

omg vet projectje echt waar en ik kom da nu pas hier tegen
heb ook hier zo een case staan als server , nu ook echt wel aant denken om er iets mee aan te vangen ;)

*bookmarked*

grts,
shello
Wie ik? Echt niet!

update in de openingspost 2e post op de 1e pagina ;) 15-5-2005 :*)

wow :*) hij is zelfs twee dagen achter elkaar bezig geweest :D :X

floriske.nl wijzigde dit bericht 17-05-2005 21:54 (12%)

Floriske op DeviantArt

Wie ik? Echt niet!

voor de mensen die willen zien waarom ik vandaag beter niks had kunnen doen raad ik ze aan op de eerste pagina te gaan kijken, mensen die niet goed tegen trieste beelden kunnen raad ik dit af :'( :'(

* floriske.nl moet extra groen plexiglas gaan bestellen <-zegt misschien al genoeg |:(

Floriske op DeviantArt

MHz Matters
Reg. datum: 12 april 2002

NOOooo! :&#039;(

Wat is er gebeurd?
R.I.P. frontplate...
Reg. datum: 30 november 2001

aii lelijk.. Maarja je kan niet alles mee hebben he..

Koffie?
Ja! Lekker
Leven en laten leven
Heb je wel eens last van je lul?

Mooi oranje is niet lelijk

MIschien een tip om hem niet zo op die stoel te showen? Kan je beter gewoon ergens neerleggen

De gehele dag DIKKE TIETEN!!! op mijn übervette T.net ID. Ook die van je vriending!!!!111

The Phenom
Reg. datum: 11 augustus 2002

Zonde man, verder ziet er goed uit en gaat dit zeker goedkomen. Wees alleen wel voorzichtig met je andere fronts :/

The Reaper of Wayward Souls...
New Project Development...

Reg. datum: 09 oktober 2002

zonde man!

keep up the spirit
Wie ik? Echt niet!

quote:
Jack schreef op maandag 16 mei 2005 @ 17:41:
NOOooo! :&#039;(

Wat is er gebeurd?
R.I.P. frontplate...
quote:
Catch22 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 17:45:
aii lelijk.. Maarja je kan niet alles mee hebben he..
quote:
GGS_106 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 17:52:
MIschien een tip om hem niet zo op die stoel te showen? Kan je beter gewoon ergens neerleggen
quote:
The Undertaker schreef op maandag 16 mei 2005 @ 18:01:
Zonde man, verder ziet er goed uit en gaat dit zeker goedkomen. Wees alleen wel voorzichtig met je andere fronts :/
quote:
shello schreef op maandag 16 mei 2005 @ 18:30:
zonde man!

keep up the spirit

hij lag op de vloer toen ik er op ging staan :X

Schoenmaat 46 is dus de schuldige helaas 8)7 maar goed, paar uurtjes werk naar de klote, maar geen reden tot opgeven natuurlijk :*) ik bestel een plaatje plexi bij en maak deze gewoon opnieuw.

floriske.nl wijzigde dit bericht 17-05-2005 21:55 (62%)

Floriske op DeviantArt

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 26 27 28 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: