Fitter, happier, more productive, comfortable, not drinking too much, regular exercise at the gym (3 days a week), getting on better with your associate employee contemporaries
How to Become a DJ... deel XII
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Nieuw TopicDude, wie ben jij op die foto's bij idp? En hoe ging die contest? Want Seven had gewonnen..quote:
Fewture wijzigde dit bericht 03-02-2005 20:40 (14%)
quote:spock schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 15:04:
[...]
Weet je het zeker dat het bij Thomann zo lang gaat duren, want ik heb de mijne namelijk al meer dan een week geleden besteld, en nog steeds niets ontvangen. En die gasten reageren ook niet echt op de mailtjes die je verstuurd naar ze.
Dat is dus 2 maanden wachten.
quote:
Sorry there is nothing left... The Cards are sold out, but we let rebuild at the factory... That´s why we have to wait
Für weitere Fragen stehe ich Ihnen gerne zur Verfügung.
Mit freundlichen Grooves :-)
Eddie
[snip]
Thanks for the info!
There are no returned Maya's or something like that? 2 months of waiting is quite long![]()
Thanks,
Jan
[snip]
Hi there,
the Maya 44 usb will be available at the end of march. The shipping costs to
the netherlands are 8 Euro per Supply.
I hope that will help you further...
Kind Regards
Jan wijzigde dit bericht 03-02-2005 21:11 (102%)
Fitter, happier, more productive, comfortable, not drinking too much, regular exercise at the gym (3 days a week), getting on better with your associate employee contemporaries
quote:DaJaN schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 20:34:
Ik weiger dan ook sinds enkele jaren om muziek te draaien die ik zelf niet kan waarderen / waar ik geen genuanceerd smaakgevoel voor heb. Is niet leuk en je doet je beluisteraars er ook geen plezier mee.
Mja, mij kan het niet zoveel schelen, als het publiek het maar leuk vind. Nou is het wel zo dat ik een redelijk brede muzieksmaak heb en dus best veel leuk vindt. Dingen die ik zelf echt niet om aan te horen vind zoals hardcore etc draai ik niet maar een avondje carnavalsmuziek kan mij echt niks schelen.
Maar ik heb eigenlijk 2 toepassingen qua draaien:
drive-in show werk: draai ik alles, als het maar feest is
thuis draaien: gewoon mijn eigen muziekstijl lekker voor mezelf.
Met drive-in shows draai ik tenminste buiten de deur wat gewoon erg leuk is en ik zou het ook leuk vinden als ik in de toekomst gewoon een avond mijn eigen stijl kan draaien, maar dat komt er wel misschien een keer van, of niet, tot die tijd hou ik dat lekker op mijn slaapkamertje.
Here I am, so what are you 2 other wishes?
Hou je jezelf qua inkopen dan ook breed?quote:JasperT schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 21:14:
[...]
Mja, mij kan het niet zoveel schelen, als het publiek het maar leuk vind.
Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like yours
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)
Ik ben niet gegaan, had vervoersprobleempjes. Vlak voor het begin van de contest was mijn naam al uit de deelnemerslijst gehaaldquote:Fewture schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 20:38:
[...]
Dude, wie ben jij op die foto's bij idp? En hoe ging die contest? Want Seven had gewonnen..
quote:BtM909 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 23:56:
[...]
Hou je jezelf qua inkopen dan ook breed?
Ik noem plaatjes draaien op een bruiloft oid niet eens draaien. Draaien is als ik een echte set neer kan zetten.
Opzich is inkopen ook niet zo moeilijk: Skihut 1-34
Ja, best wel. Voor thuis koop ik wat ik leuk vind, dat is op vinyl dan. Voor het drive in werk koop ik af en toe een cd'tje en doe ik het meeste met mp3.quote:BtM909 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 23:56:
[...]
Hou je jezelf qua inkopen dan ook breed?
Mjah, ach.... als ik een 'echte set' neerzet die ik zelf helemaal mooi vind en perfect foutloos gedraaid is, dan heb ik een lege dansvloer in mijn soc.quote:DaJaN schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 00:10:
Ik noem plaatjes draaien op een bruiloft oid niet eens draaien. Draaien is als ik een echte set neer kan zetten.
Geef mij die 'bruiloft' muziek dan maar... het gaat erom dat je elke dansvloer ongeacht smaak bewegend krijgt. Al zet je zo'n perfecte set neer, als je dat niet kunt ben je een incompetente DJ.
101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file
Ik heb ook wel bij bruiloften en feesten gedraait zonder dat de muziek mij aanstond (heb zelfs in après-ski hutjes gestaan waar ik RnB draaide
KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !
Neem gewoon mn laptop mee vol met muziek en gaan met die banaan.
Ps. Weet iemand hier of er een usb (1) geluidskaart is die ASIO ondersteund?
::: I like it loud :::
Wat mij betreft trouwens een non-discussie wat breed draaien betreft: Ik draai een aantal stylen en that's it... Of draaien jullie de andere stylen puur vanwege het draaien op locatie?
Heel soms wordt er van mij verwacht dat ik wat anders draai: carnavalsmuziek of bruiloften etc... Dan vraag ik gewoon meer poen anders doe ik t niet
edit: die maya 44 is wel mooi dingetje! usb1.1 dus perfect gewoon....Is er misschien een iets minder uitgebreide versie? 2in2uit ofzo?
savale wijzigde dit bericht 04-02-2005 09:43 (20%)
::: I like it loud :::
quote:savale schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 08:55:
Ach ja ik draai zaterdag ook weer op een feest: hockeyfeest voor 14 jarigen... Ga dus ook niet alleen maar mijn eigen progressive stijl draaien.
Neem gewoon mn laptop mee vol met muziek en gaan met die banaan.
Ps. Weet iemand hier of er een usb (1) geluidskaart is die ASIO ondersteund?
Volgens mij zijn er meerdere usb-kaarten die ASIO ondersteunen maar van deze weet ik het zeker:
http://www.esi-pro.com/viewProduct.php?pid=10&page=1
Kheb em zelf ook en tis een topkaart! OPnames zijn zeer zuiver en zonder enige ruis/glitches. maarja, tis dan ook een kaart van ESI!
"you can buy muscles, but you cant buy cojones" -bas rutten
"You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit.
It's about how hard you can get hit and keep moving forward.
How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!"
Maar wat als je wordt gevraagd om een style te draaien die je zelf nooit draait / wilt draaien? Zet je dan je, in principe, je principes overboord?quote:Reacher schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 10:47:
Verschillende stylen.. Ik draai alles waar ik zelf energie uit kan halen. Als ik iets draai moet ik zelf helemaal op kunnen gaan in de energie van de muziek/set. En dat kan met een hele hoop stylen.
quote:KeeZ schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 11:46:
dan denk je alleen aan de doekoes en de CDJ-800 of x aantal drankjes wat je daarvan kan gaan kopen.. altijd motivatie genoeg...
Dit vind ik een mooie uitspraak: zo voel ik dat ook. Het hangt af in welke bui ik die dag, week, maand ben en daar hangt mijn stijl vanaf. Zo draai ik een hele poos house en groove en draai ik daarna weer club, trance, tech-trance etc. Hangt gewoon van het moment af.quote:savale schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 09:29:
In principe heeft iedere dj denk ik wel zo een paar eigen stijlen...Vaak ligt het dan een beetje aan je "mood" welke je op dat moment wat actiever in bent.
Ik doel meer op het volgende: heb je weleens momenten dat je graag carnaval's nummers wilt draaien?quote:JasperT schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 12:16:
[...]
Dit vind ik een mooie uitspraak: zo voel ik dat ook. Het hangt af in welke bui ik die dag, week, maand ben en daar hangt mijn stijl vanaf. Zo draai ik een hele poos house en groove en draai ik daarna weer club, trance, tech-trance etc. Hangt gewoon van het moment af.
Reg. datum: 24 januari 2000
zo heb ik dat ook. als ik relaxed ben draai ik hardtrance ofzo anders het gebruikelijke, en ben ik echt pissed of wil ik gewoon al m'n energie kwijt dan komen m'n hardcore vinyls op de decksquote:JasperT schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 12:16:
[...]
Dit vind ik een mooie uitspraak: zo voel ik dat ook. Het hangt af in welke bui ik die dag, week, maand ben en daar hangt mijn stijl vanaf. Zo draai ik een hele poos house en groove en draai ik daarna weer club, trance, tech-trance etc. Hangt gewoon van het moment af.
quote:BtM909 schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 10:51:
[...]
Maar wat als je wordt gevraagd om een style te draaien die je zelf nooit draait / wilt draaien? Zet je dan je, in principe, je principes overboord?
Nee want ik doe het voor mijn plezier. En niet voor die van een ander. Ik hoef het ook niet 'te maken'. Mensen die het te graag willen floppen bijvoorbaat al in mijn ogen.
Je moet je eigen ding doen, je hebt je eigen stempel als dj zijnde.
"You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit.
It's about how hard you can get hit and keep moving forward.
How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!"
Nee, geukkig nooitquote:BtM909 schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 12:18:
[...]
Ik doel meer op het volgende: heb je weleens momenten dat je graag carnaval's nummers wilt draaien?
Ik draai in de zomer vaak in kleine tentjes die het van de toerisme moeten hebben, zo'n 1 á 2 keer per week dan voor 150 euro per avond... 's winters wordt ik ook nog wel eens gevraagd maar doe ik het vaak niet meer voor RnB muziek en doe ik alleen mijn eigen ding (daar word ik dan ook vaak voor afgezeken, maar 's winters heb ik het geld nou eenmaal minder hard nodig)quote:
quote:BtM909 schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 10:51:
[...]
Maar wat als je wordt gevraagd om een style te draaien die je zelf nooit draait / wilt draaien? Zet je dan je, in principe, je principes overboord?
Ik zou niet weten waarom. Mensen boeken je om heteen wat je doet, het publiek komt daar ook voor en dus zie ik geen enkele reden om aar vanaf te wijken.
Mensen komen als het goed is ook voor jouw muziek, niet andersom.
En als je dan moet bedanken voor een feestje.... dat 100* liever dan een avond muziek draaien waar ik een hekel aan heb en aan het eind van de avond een paar rotknaken in je zak steken.
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.