How to Become a DJ... deel XII
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Nieuw Topic"You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit.
It's about how hard you can get hit and keep moving forward.
How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!"
"You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit.
Hetzelfde geldt voor de Nuo 5 waar ik mijn zinnen op heb gezet. Eerst even de kat uit de boom kijken (want er zijn altijd malloten die zo'n ding kopen direct nadat hij uit is), even langs Dré om dat ding te proberen voor de zekerheid en dan gaan we hem kopen
"You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit.
Verder ben ik wel odner de indruk dat veel van de kritiek op Behringer terecht is. Persoonlijk zou ik dan hetzelfde bedrag uitgeven aan een mixer met iets minder functionaliteit maar meer kwalteit.
Ach, aan de andere kant zal je wel elk product van die fabrikant apart moeten beoordelen. Als ik op de naam Akiyama af moest gaan zou ik nooit een draaitafel van dat merk kopen, en laat dat nou net de super oem bak zijn...
Fitter, happier, more productive, comfortable, not drinking too much, regular exercise at the gym (3 days a week), getting on better with your associate employee contemporaries
Hier is trouwens een link waar een heel kort stukje staat van iemand die de behringer heeft aangeraakt (had ie wel wat meer mogen schrijven
http://www.sonicstate.com/news/shownews.cfm?newsid=1953
KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !
Sorry ff kicken, vanwege followup mogelijkheid binnen de GoTTracker
Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like yours
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)
....
Nu ff niet mama ik sta net de cake af te gieten
http://www.Quinie.nl
quote:Reacher schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:14:
Het is jammer dat veel leveranciers hier hun mond over dicht houden. Wat dan wel weer jammer is, is dat fabrikanten als Behringer, Gemini, etc vaak een flinke stoot aan kritiek krijgen die lang aanhoudt wat soms niet eens meer op feiten is gebaseerd.
Je vergeet dat er heel veel leveranciers zijn die amper weten wat ze verkopen en zich blind staren op de specs. Ik kan op 1 hand tellen en dan min 4 vingers het aantal leveranciers wat echt maar dan ook echt weet wat ie verkoopt.
Die shop is hier ook bekend
Daarnaast zijn er ook heeeeeeeel veel fabrikanten die amper weten wat ze verkopen. Ik was bij reloop en begon over het tap verhaal van de RMX40 DSP.
Daar kreeg ik te horen dat de TAP functie vanwege de kosten weg was gelaten en dat de beatcounter prima werkte....
Je raad het al, ik kom thuis en sluit de mixer aan. Ik zie een functie auto BPM en begin te tappen op de button en verdomd ik kan dus wel handmatig een BPM invoeren wanneer ik dat wil......
En zoiets komt heel vaak voor, vaker dan je denkt zelfs.
Wat betreft de behringer DJX mixer. Ik heb al zoveel ellende gezien aan die mixer dat ik hem iedereen echt ten zeerste af raadt.
Probleem bij de DJX behalve de faders is namelijk dat de DJX een compleet onbruikbare effecten sectie heeft. De effecten zijn namelijk aan een bepaald aantal BPM's gelinkt.
Als je dus een echo hebt die gebaseerd is op 125BPm en je plaat is 118 BPM heb je een groot probleem want hoe ga ik nu die time parameter zo instellen bij de DJX dat ie wel klopt?
Juist dat kan niet en dus is een effecten unit op zo'n bak compleet waardeloos.
Ooit wel is gehoor van kanalen die nogal door lekken terwijl de fader dicht staat, heeft ie ook last van en daar word je niet echt vrolijk van.
Digitale ruis zo ontiegelijk veel..... de noordzee klinkt rustiger bij windkracht 8
De DJX is dus een complete ramp!!!!!
Gemini is ook niet meer wat het geweest is heb i het idee de laatste tijd. De nieuwe draaitafels zijn regelrechte aanfluiters met hun remsysteem uit de middel eeuwen. Volgens mij heeft het remblok uit de XL500 namelijk zijn intrede gedaan bij de TT01 en TT02....
Om maar te zwijgen over de kwaliteit van de toonarm e.d. Echter haalt men ondertussen wel de CDJ20/PT2100/PT2400 e.d uit het assortiment (hun goede producten) en brengt er zooi voor terug. De CDJ02 is namelijk nogal een cd speler die wel verdacht vaak terug komt bij de shops als ik dat zo links en rechts hoor.
Van behringer weten we dat hun gear op dj gebied nooit goed spul is geweest. Dat er mensen zijn geweest die 2000 gulden voor een DX1000 hebben betaald..... dan ben je flink genaaid.
Iets anders heb ik er amelijk niet voor te zeggen. Voor dat geld koop je een 2é hands dateq waar je overheen kunt pissen, je asbak in kunt legen en die altijd zal werken. Try that with a DX1000.
Ook de DX1000 is dus alles behalve een topper en ik moet het eerste goede dj product van behringer nog tegen komen. Ik zal het waarschijnlijk wel nooit mee maken
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
@ reind, wat je trouwens allemaal over de djx verteld zie ik absoluut niet terug in mijn vmx. Alleen bovenstaande verbaasde me nogal. Maar het werkt nu weer 100% dus zie er geen nadeel in. Lekken, kraken etc. merk ik niks van.
Sid_6.8 wijzigde dit bericht 27-01-2005 12:55 (24%)
traktor scratch!
quote:Sid_6.8 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 12:48:
@ reind, wat je trouwens allemaal over de djx verteld zie ik absoluut niet terug in mijn vmx. Alleen bovenstaande verbaasde me nogal. Maar het werkt nu weer 100% dus zie er geen nadeel in. Lekken, kraken etc. merk ik niks van.
De VMX is ook wel een iets betere mixer dan de DJX.
Wat jij vergeet is dat jij alleen naar jou mixer kijkt..... ik krijg wekelijks de vraag waarom doet mijn behringer dit of dat, of is dit normaal, en hij kraakt blablablabla...
Als ik die mailtjes uit print en op een rolletje wikkel kan ik er een jaar lang mijn kont mee af vegen.
Met een behringer mixer is best te werken, maar verwacht geen wereld mixer of een stukje gear wat echt waar voor zijn geld bied. Het enige wat ik ze wel moet nageven bij Behringer is dat de buitenkant er wel altijd gelikt uit ziet.
Als ze nou eens net zoveel deden aan de binnenkant als een de buitenkant dan waren ze al een heel stuk verder.
Sid_6.8 wijzigde dit bericht 27-01-2005 15:39 (27%)
Heb er nog garantie op tot mei ofzo dus mogen ze mooi een nieuwe gaan verzorgen
Bij mijn sony's deden ze dat niet maar bij de pioneer garandeerden ze dat dit probleem niet voor zou doen, nou guess what...
Alleen zou de snoer intern kunnen afbreken volgens hun maar daar is geen spraken van...
Nou heb ik gewoon al 2 kapotte sony's en een pioneer
I love the smell of burnin' silicon in the mornin'
Het is ook wel de bedoeling dat je de koptelefoon netjes weg legt als je'm niet gebruikt. Uiteraard moet je'm niet als onderzetter, hamer, zitting of speeltje voor de hond gebruikenquote:ispierings schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 15:43:
Zo, mijn eerste HDJ-1000 is stuk, sneller gegaan dan ik had verwacht.
Bij mijn sony's deden ze dat niet maar bij de pioneer garandeerden ze dat dit probleem niet voor zou doen, nou guess what...
Alleen zou de snoer intern kunnen afbreken volgens hun maar daar is geen spraken van...
BezurK wijzigde dit bericht 27-01-2005 16:38 (3%)
"I reject your reality and substitute my own" -- Adam Savage
quote:Sid_6.8 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 15:36:
Dan maar hopen dat de bcd2000 wel wat gaat worden. Want daar ben ik dan wel beniewd naar. En krijg je trouwens ook over de vmx300 specifiek veel commentaar ?
nee tis vooral de DJX waar mensen teveel van verwachten en die vervolgens heel vies tegen valt.
Sommige mensen denken vandaag de dag nog steeds dat als je bijna niets betaald voor een mixer je wel een hele hoop mixer terug krijgt........ jammer voor die mensen gaat die regel zo goed als nooit op.
De OEM bak vond ik wel het laatste echte mooie voorbeeld van meer krijgen dan je betaald hebt.
quote:ispierings schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 15:43:
Zo, mijn eerste HDJ-1000 is stuk, sneller gegaan dan ik had verwacht.
Gelukkig zijn ze bij Pioneer wel wat coulanter dan bij Sony.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd wel wat anders tegen het merk Pioneer aan ben gaan kijken, in goede zin overigens.
Reind wijzigde dit bericht 27-01-2005 23:08 (36%)
Nong een maf voorbeeldje: Ik heb al 7 jaar een IMG stageline mixer. Ja, dat merk wat nog erger is dan DAP. En na die zeven jaren zijn alleen de fader-knopjes afgebroken. Het is geen kwaliteitsmixer, maar die 275.- euro waren het zeker waard.quote:Reind schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 23:07:
[...]
nee tis vooral de DJX waar mensen teveel van verwachten en die vervolgens heel vies tegen valt.
Sommige mensen denken vandaag de dag nog steeds dat als je bijna niets betaald voor een mixer je wel een hele hoop mixer terug krijgt........ jammer voor die mensen gaat die regel zo goed als nooit op.
Dat heb ik nou ook, ze gaan bij mij van 'sjonnie Opel Kadet naar Super DJ bouwer. Geen slechte vooruitgangquote:
[...]
Gelukkig zijn ze bij Pioneer wel wat coulanter dan bij Sony.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd wel wat anders tegen het merk Pioneer aan ben gaan kijken, in goede zin overigens.

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.