Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 12

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
:')
Reg. datum: 27 februari 2002

quote:
Walter.PPK schreef op 27 oktober 2004 @ 15:10:
Ha de mannen tijdje niet meer gepost. Hier een paar foto's van m'n nieuwe aanwinst:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Toen ik vertelde dat ik 1,8 meter hoge speakers ging kopen van elk 50kg zwaar kreeg m'n ma bijna een hartaanval. Wonder boven wonder vondze de speakers er mooi en luchtig uitzien! kun je dat geloven? >:)
OMG :D WTF zijn dat voor dingen? Die zijn wel heel groot :D

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Think out of the box

Ik heb een redelijk goeie deal gedaan bij De Hifi winkel in Eindhoven. Ik heb er 950 euro voor betaald met het risico dat de membranen het niet zo heel lang uithouden. De membranen zijn nu in goeie conditie dus ik ga ervan uit dat ik er nog een hele tijd met plezier naar kan luisteren. Ik zal volgende week wat betere foto's nemen want pa&ma zijn naar rome en hebben de camera mee. Verder niks mis mee natuurlijk >:)

Walter.PPK wijzigde dit bericht 27-10-2004 16:06 (20%)

Reg. datum: 11 december 2000

quote:
Walter.PPK schreef op 27 oktober 2004 @ 16:04:
Ik heb een redelijk goeie deal gedaan bij De Hifi winkel in Eindhoven. Ik heb er 950 euro voor betaald met het risico dat de membranen het niet zo heel lang uithouden. De membranen zijn nu in goeie conditie dus ik ga ervan uit dat ik er nog een hele tijd met plezier naar kan luisteren.

mooie en erg geile speakertjes hoor , ben benieuwd hoe ze in het echt klinken ....

het scherm is dat een oud diascherm die je gebruikt voor de barco ?

PC Specs - HT Specs :B&W 600 S3, Rotel 1066+1075

Think out of the box

Het is een oud projecta rol scherm. Best zwaar uitgevoerd maar wel oud. Het is een tijdelijke oplossing. Het scherm is 1,6 meter breed.

@xdc: Ik zou zeggen kom langs om te luisteren. Hulst is alleen voor de meeste mensen zo ver weg.

Walter.PPK wijzigde dit bericht 27-10-2004 16:13 (29%)

Times like these...
Reg. datum: 28 september 2000

Misschien ben ik een van de weinige, maar ik vind die MartinLogan's niet zo mooi (qua uiterlijk dan). Ben wel benieuwd hoe het geluid is dat eruit komt, dat kan best mooi zijn.
Mooi meubeltje trouwens, dat glazen ding. Spectral ofzo?

Zou je de speakers trouwens niet wat verder uit elkaar zetten?

Da_man wijzigde dit bericht 27-10-2004 16:15 (14%)

...call for a Big Lebowski

Reg. datum: 21 juni 2002

quote:
Walter.PPK schreef op 27 oktober 2004 @ 16:07:
Het is een oud projecta rol scherm. Best zwaar uitgevoerd maar wel oud. Het is een tijdelijke oplossing. Het scherm is 1,6 meter breed.

@xdc: Ik zou zeggen kom langs om te luisteren. Hulst is alleen voor de meeste mensen zo ver weg.

Dat zijn eens aparte speakers die je hebt :) Ze zien er wel indrukwekkend uit :)
Hulst is trouwens helemaal niet zo ver denk ik, vraag me af of het wel 100 km is ;)

TCF Specs - Forza Scuderia Ferrari

Diet Coke and a pizza please
Reg. datum: 26 januari 2004

Het wordt weer eens tijd voor een luisterdag. Ik heb ook weer een beetje geld over dus dat wordt weer upgraden! Een andere amp lijkt bijna noodzaak aangezien 't toch een middeklassertje is.

Btw: Mooie ES'en Wouter! Maar dat wist je al :) .
Think out of the box

Ze staan op z'n breedst. M'n kamer is niet zo heel erg breed. (+/- 3,5 meter bij het dakkapel) Maar ik zit er niet zo ver vanaf dus dat geeft niet zo. Tja smaken verschillen natuurlijk maar in het echt zijn ze nog veel mooier
Mountainbike t3h pwn
Reg. datum: 07 november 2000

Ok, in die winkel in Hengelo is echt weinig bijzonders hoor :/

"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."

Mijn Honda Civic ESi uit 1992

Error323
Reg. datum: 10 augustus 2001

quote:
Repeat schreef op 27 oktober 2004 @ 16:01:
[...]

OMG :D WTF zijn dat voor dingen? Die zijn wel heel groot :D
electrostaten als ik me niet vergis

BenQ PB6100 | 2 * JBL Northridge E100 | HK AVR-630 | 2 * JBL E10

Bored
Reg. datum: 01 juni 2001

Dat zijn mooie speakers voor zo'n klein kamertje :D Ook voor een aardig prijsje op de kop getikt zeg ....

Alleen vind ik ze persoonlijk een beetje TE groot .... Volgens mij zijn er maar weinig martin logans die groter zijn .....

quote:
pierre schreef op 27 oktober 2004 @ 17:49:
[...]
electrostaten als ik me niet vergis
Je vergist je niet ..
Vidi, Vici, Veni

quote:
Rappie schreef op 27 oktober 2004 @ 17:59:
Alleen vind ik ze persoonlijk een beetje TE groot .... Volgens mij zijn er maar weinig martin logans die groter zijn .....

Statement E2 zijn 2m08 x 48 x 32...

Aan de andere kant... Er zijn zat hoorn luidsprekers die nog veel groter zijn, en bijvoorbeeld een Focal Grande Utopia BE is ook 1m70 hoog...
en 210 kilo :X

MikeyMan wijzigde dit bericht 27-10-2004 18:18 (25%)

www.carina-avensisclub.nl

Bored
Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
MikeyMan schreef op 27 oktober 2004 @ 18:16:
[...]
Statement E2 zijn 2m08 x 48 x 32...
Dat zeg ik, weinig .... welgeteld 1 :o
Reg. datum: 27 oktober 2000

De Martin Logan's van Walter.PPK vind ik erg mooi !
Electrostaten en magnetostaten geven een heel mooi en natuurlijk geluid. Zelf heb ik al jaren Magnepans en ik zweer erbij... _/-\o_ Er zijn maar weinig luidsprekers die dit geluid evenaren. Nadeel van electrostaten vind ik de aansturing die ze nodig hebben. Magnetostaten zijn met een doorsnee versterker al prima te beluisteren.

http://www.xs4all.nl/~spoonman/pics/Magnepan.jpg

BonBon wijzigde dit bericht 27-10-2004 19:01 (7%)

No LOGIC7, No glory...
Reg. datum: 14 januari 2003

Gefeliciteerd met je aanwinst Walter! Ik zou ze alleen iets meer naar voren halen. Mijn Aeons staan met hun voorkant zo'n 90 cm voor de muur en hoe groter de elektrostaat, hoe verder hij van de muur moet. Ik adviseer een meter als 'minimum'.... :X

There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

Mountainbike t3h pwn

garmtz, het ziet er niet echt naar uit alsof hij daar veel ruimte voor heeft :P

"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."

Saskia isch feyn
Reg. datum: 20 januari 2000

Nog niet af... maar zo krijg je wel een ideetje hoe het moet gaan worden :)

http://www.tenkate.net/ht/bijna_af/IMG_6109.JPG

http://www.tenkate.net/ht/bijna_af/IMG_6110.JPG

http://www.tenkate.net/ht/bijna_af/IMG_6114.JPG

Specs:
-Infinity Reference 51 mkII front
-Infinity Reference 200 surround
-Infinity Reference bijpassend center (ben te lui om het typenummer op te zoeken ;) )
-Zelfbouw push-pull sub (nog te vervangen door Mivoc sub)
-Pioneer VSX808 surround receiver
-UTP CAT5 speaker cable :D
-Acoustisch transparant doek (soundscreen 2.0) -> de center staat hier achter, dus geluid komt altijd 'uit' het scherm 8)
-Philips Hopper XG20 impact beamer

Nu alleen nog de bioscoopstoelen (links) op een goede versteviging zetten (zie het niet zo zitten om ze in de laminaatvloer vast te zetten van m'n huurwoning :o ), de beamer en m'n pc stil krijgen, de gordijnen afwerken en heel misschien nog wat doek aan het plafond... en klaar is * iGadget >:)

iGadget wijzigde dit bericht 27-10-2004 21:06 (3%)

Nuff' said...

Mountainbike t3h pwn

Ziet er cool uit :) Waarom niet een zelfbouw sub ? Zijn hier best wel wat leuke ontwerpjes te vinden :)

Saskia isch feyn
Reg. datum: 20 januari 2000

Heel simpel... echt geen zin in om me daar mee bezig te houden. Stop die tijd liever in het verzamelen van HD materiaal ;)

Oh en in het stil zien te krijgen van m'n beamer en m'n pc...

Ik zoek nog info voor het bouwen van een hushbox om m'n beamer - iemand nog tips? :)

iGadget wijzigde dit bericht 27-10-2004 21:29 (39%)

Nuff' said...

Mountainbike t3h pwn

Ik wil wel een sub voor je bouwen :P Mail me maar ofzo. Misschien heb ik ook nog wat anders dus mail sowieso maar :P

teunissen naar g-mail je weet wel anti spam

JT wijzigde dit bericht 27-10-2004 21:31 (17%)

Sound is no voodoo!

quote:
JT schreef op 27 oktober 2004 @ 21:31:
Ik wil wel een sub voor je bouwen :P Mail me maar ofzo. Misschien heb ik ook nog wat anders dus mail sowieso maar :P

teunissen naar g-mail je weet wel anti spam
Je hebt niet eens tijd om je eigen sub in elkaar te zetten :P

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Mountainbike t3h pwn

quote:
deepspace schreef op 27 oktober 2004 @ 21:32:
[...]

Je hebt niet eens tijd om je eigen sub in elkaar te zetten :P

STFU, dat duurt nog maar een week hoer en dan heb ik tijd genoeg om jouw leven heeeel onaangenaam te maken. Dus pas op !

offtopic:
Genoeg ouwehoergebrabbel voor nu :P

Feel the BASS!!
Reg. datum: 10 april 2004

quote:
JT schreef op 27 oktober 2004 @ 21:35:
[...]

STFU, dat duurt nog maar een week hoer en dan heb ik tijd genoeg om jouw leven heeeel onaangenaam te maken. Dus pas op !

offtopic:

Lekker aardig... :P
Buurmannen ofzow :?

fun...anyone?

Diet Coke and a pizza please
Reg. datum: 26 januari 2004

quote:
[...]

Idd, HOER!

@Triple_A:

Met die subjes van JT hoef je geen buren te zijn om het leven zuur te maken :+ .
Sound is no voodoo!

quote:
[...]

offtopic:

Dat zeg je nu ook al maanden :+

quote:
triple_A schreef op 27 oktober 2004 @ 21:37:
[...]

Lekker aardig... :P
Buurmannen ofzow :?

Nee, hoor ;) Ik weet wie het zegt :+

Ontopic:

@iGadget: Erg mooie set. Maar die center achter je scherm; mis je nu niet wat hoge tonen :? Ik snap best dat dat doep acoustisch trasparant is, maar ik zou het toch niet helemaal vertrouwen ;) Zijn die lichtbollen op je scherm nu van de beamer, of is dan een apparte show lamp? Ik vind het wel leuk om het scherm een beetje te maskeren als je het niet gebruikt :)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: